tag:blogger.com,1999:blog-7443309535868934389.post251476753113218923..comments2024-03-19T02:14:14.188+01:00Comments on Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Promocja dla obecnych klientów Santander Banku: bonus 20 zł dla najszybszychMr. Złotówahttp://www.blogger.com/profile/01327243377053178215noreply@blogger.comBlogger233125tag:blogger.com,1999:blog-7443309535868934389.post-13347318406404760012019-01-27T17:45:15.451+01:002019-01-27T17:45:15.451+01:00Jak zadzwoniłem aby zamknąć konto to mnie do d. ut...Jak zadzwoniłem aby zamknąć konto to mnie do d. utrzymania przekierowali i zaproponowali kartę na rok bez opłat i bez warunków. Zostalem na razie.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7443309535868934389.post-65387784044441555652019-01-23T12:10:00.774+01:002019-01-23T12:10:00.774+01:00wiecie po co im był ten konkurs?? żeby konsultanci...wiecie po co im był ten konkurs?? żeby konsultanci mogli dzwonić "widzę że pan oglądał ofertę banku więc jest pan zainteresowany pozwoli pan że przedstawię więc ofertę kredytową... itd"odpowiedziałem grzecznie że zależało mi na 20 zł na które mnie wydymali a nie na produktach bankuSławomir Majakhttps://www.blogger.com/profile/05845926984451242109noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7443309535868934389.post-57750929328433295032019-01-23T12:05:17.169+01:002019-01-23T12:05:17.169+01:00lecą gotowcem szympansy to chyba nie jest objęte t...lecą gotowcem szympansy to chyba nie jest objęte tajemnicą o której godzinie przyszła odpowiedź nr 2500, no ale prezesem tegoż banku był pan minister bangladeszSławomir Majakhttps://www.blogger.com/profile/05845926984451242109noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7443309535868934389.post-23198083440891479182019-01-18T14:19:14.718+01:002019-01-18T14:19:14.718+01:00lecą gotowcem tak do wszystkichlecą gotowcem tak do wszystkichAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7443309535868934389.post-47535455033861381022019-01-18T12:58:18.578+01:002019-01-18T12:58:18.578+01:00A ja uważam że system im padł i dlatego nie podawa...A ja uważam że system im padł i dlatego nie podawają godziny zakończenia promocji.Wtedy by się okazało że wiele osób z tego forum powinno dostać nagrodę.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7443309535868934389.post-107312832406825212019-01-18T07:52:33.853+01:002019-01-18T07:52:33.853+01:00Zarejestrowałam sie w promocji w dniu 20 listopada...Zarejestrowałam sie w promocji w dniu 20 listopada w godzinach rannych, nie dostałam nagrody 20 złotych a na reklamacje juz druga dostałam taka oto odpowiedż:<br />Szanowna Pani,<br />W odpowiedzi na Pani kolejne zgłoszenie (odwołanie), poniżej przedstawiamy wyjaśnienia.<br />Formularz rejestracyjny na stronie promocji był dostępny do momentu, gdy mieliśmy<br />pewność, że pula 2 500 nagród została wyczerpana. Oznacza to, że zamknięcie formularza<br />nastąpiło, gdy zweryfikowaliśmy, że 2 500 osób, które zarejestrowały się i odpowiedziały na<br />pytanie jako pierwsze, spełniły także drugi warunek promocji tj. zalogowały się do<br />bankowości elektronicznej (a mogły to zrobić w okresie trwania promocji, czyli do 6 grudnia).<br />Do chwili gdy oba warunki nie były spełnione, nie mogliśmy stwierdzić, którzy uczestnicy<br />promocji ostatecznie zdobędą nagrodę.<br />Wypełnienie formularza na stronie oraz wiadomość potwierdzająca uczestnictwo w promocji<br />nie są równoznaczne ze zdobyciem nagrody. Są one potwierdzeniem rejestracji, która<br />weryfikowana jest następnie pod kątem spełnienia dalszych warunków promocji.<br />Wg regulaminu:<br />Nagrody otrzyma 2500 osób, które w okresie trwania promocji:<br />1. jako pierwsze odpowiedzą na zadanie promocyjne,<br />oraz<br />2. zalogują się do usług Santander internet lub Santander mobile (w czasie trwania promocji,<br />bez warunku kto pierwszy).<br />Ponownie zweryfikowaliśmy czas rejestracji i odpowiedzi na pytanie oraz spełnienie warunku<br />zalogowania się do bankowości elektronicznej i niestety nie możemy przyznać nagrody.<br />Niestety nie możemy podawać czasu rejestracji uczestników i momentu, w którym pula się<br />wyczerpała. I to jest prawdziwa kpina, organizator nie ma pojecia kiedy się pula wyczerpałaAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7443309535868934389.post-43936853998451630482019-01-17T17:28:48.951+01:002019-01-17T17:28:48.951+01:00ja jezcze odp nie mam, ale dostałam sms, że reklam...ja jezcze odp nie mam, ale dostałam sms, że reklamacja rozpatrzona i pojawi się w ciągu 1 dnia roboczego w bankowości internetowej. Pewnie będzie taka sama jak powyżej. Odpuszczam.<br /><br />A napiszę Wam jeszcze jedną historię z tego banku. Znajomej zamyka je Credit Agricole no i wczoraj zadzwonili, żeby podejść złożyć podpis. Poszła a pani pyta czy ma zamknąć to konto czy jeszcze zostaje. No to mówimy, że Agricole zrobi co potrzeba a oni tylko chcieli podpis, co też jest dziwne, bo konto zakładane było przez kuriera więc podpis był. Na co pani to, że w takim razie uwagi do kuriera bo oni żądnego podpisu nie mają. No więć ja, no to brawo, jakim więć cudem otworzyła pani to konto skoro nie miała podpisanych dokumentów? Pani, że jak chcemy to możemy złożyć skargę.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7443309535868934389.post-71618429656115232902019-01-17T16:49:29.267+01:002019-01-17T16:49:29.267+01:00Dzisiaj dostałem odpowiedź na reklamację od reklam...Dzisiaj dostałem odpowiedź na reklamację od reklamacji oto jej Szanowny Panie,<br />W odpowiedzi na Pana kolejne zgłoszenie (odwołanie), poniżej przedstawiamy wyjaśnienia.<br />Formularz rejestracyjny na stronie promocji był dostępny do momentu, gdy mieliśmy <br />pewność, że pula 2 500 nagród została wyczerpana. Oznacza to, że zamknięcie formularza <br />nastąpiło, gdy zweryfikowaliśmy, że 2 500 osób, które zarejestrowały się i odpowiedziały na <br />pytanie jako pierwsze, spełniły także drugi warunek promocji tj. zalogowały się do <br />bankowości elektronicznej (a mogły to zrobić w okresie trwania promocji, czyli do 6 grudnia). <br />Do chwili gdy oba warunki nie były spełnione, nie mogliśmy stwierdzić, którzy uczestnicy <br />promocji ostatecznie zdobędą nagrodę.<br />Wypełnienie formularza na stronie oraz wiadomość potwierdzająca uczestnictwo w promocji <br />nie są równoznaczne ze zdobyciem nagrody. Są one potwierdzeniem rejestracji, która <br />weryfikowana jest następnie pod kątem spełnienia dalszych warunków promocji.<br />Wg regulaminu:<br />Nagrody otrzyma 2500 osób, które w okresie trwania promocji:<br />1. jako pierwsze odpowiedzą na zadanie promocyjne,<br />oraz<br />2. zalogują się do usług Santander internet lub Santander mobile(w czasie trwania promocji, <br />bez warunku kto pierwszy).<br />Ponownie zweryfikowaliśmy czas rejestracji i odpowiedzi na pytanie oraz spełnienie warunku <br />zalogowania się do bankowości elektronicznej i niestety nie możemy przyznać nagrody.<br />Niestety nie możemy podawać czasu rejestracji uczestników i momentu, w którym pula się <br />wyczerpała.<br />Informujemy, że jeśli nasza odpowiedź jest niesatysfakcjonująca przysługuje Panu<br />Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7443309535868934389.post-87700986484256791602019-01-16T16:32:55.240+01:002019-01-16T16:32:55.240+01:00U mnie odpowiedx taka jak u wszystkich. Nie ma wię...U mnie odpowiedx taka jak u wszystkich. Nie ma więc już co roztrząsać. Jedno tylko jest pewne. Niesmak zostanie na bardzo długo.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7443309535868934389.post-29727275011895562652019-01-16T00:54:30.445+01:002019-01-16T00:54:30.445+01:00Dostałem taką samą odpowiedź na odwołanie, jak kol...Dostałem taką samą odpowiedź na odwołanie, jak koledzy powyżej. Kopiuj & wklej. Konto zamknięte i wszystkim też tak radzę, bo skoro takie tam jest podejście do klienta, to tylko czekać aż zaczną się opłaty za byle co.5Dale65https://www.blogger.com/profile/12964897630759683010noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7443309535868934389.post-16099866457182673852019-01-15T20:15:42.715+01:002019-01-15T20:15:42.715+01:00Szkoda, że tak wyszło, bo był to powrót tego typu ...Szkoda, że tak wyszło, bo był to powrót tego typu promocji po dość długiej przerwie w tym banku. We wcześniejszych promocjach (jeszcze za czasów BZ WBK) te bonusy udawało się zdobywać (choć pule nagród bywały mniejsze).<br /><br />Osobiście (bo brałem udziałem w tej promocji) przyjmuję do wiadomości i kończę temat z bankiem, bo to była jednak promocja, która nie wymagała jakiś kosztów po mej stronie (w stylu otwarcie jakiegoś produktu czy wykonanie płatności; gdyby było inaczej to też w inny sposób bym do tego podszedł, a przecież kilka takich przypadków już było). Wydaje mi się, że z formalnego punktu widzenia bank się jednak wybrania. Choć oczywiście formalności to nie wszystko. Są jeszcze kwestie wizerunkowe i technicznego przeprowadzania tego typu promocji.<br /><br />Oczywiście pozostaje możliwość dalszej walki o swoje - o prawach przysługujących klientowi banku pisałem <a href="https://bankobranie.blogspot.com/2017/05/reklamacja-w-banku-co-napisac-gdzie-jak.html" rel="nofollow">tutaj</a>).Mr. Złotówahttps://www.blogger.com/profile/01327243377053178215noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7443309535868934389.post-79238699076422104022019-01-15T17:44:30.910+01:002019-01-15T17:44:30.910+01:00Panie Złotowo co robićPanie Złotowo co robićAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7443309535868934389.post-34187021344537122812019-01-15T15:03:40.876+01:002019-01-15T15:03:40.876+01:00Zmiana nazwy banku to też zmiana podejścia do ludz...Zmiana nazwy banku to też zmiana podejścia do ludzi. Do tej pory był to bank dla ludzi. Patrzeć tylko jak zaczną się opłaty za małe rzeczy a potem za coraz większe. Teraz likwidacja 1400 a od lata opłaty zaczną rosnąć takie mam przeczucie że z dawania zostanie już tylko branie.. Teraz zacznie się prawdziwe ja Santander.. Dopóki ludzie nie zaczną zmieniać banku.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7443309535868934389.post-43829290394572364372019-01-15T14:17:28.068+01:002019-01-15T14:17:28.068+01:00u mnie też. dla mnie to zlekceważenie klienta. jut...u mnie też. dla mnie to zlekceważenie klienta. jutro idę zamknąć konto.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7443309535868934389.post-32975743443138102802019-01-15T14:03:08.871+01:002019-01-15T14:03:08.871+01:00To samo dostałem kopiuj-wklej ;)To samo dostałem kopiuj-wklej ;)Dominikhttps://www.blogger.com/profile/07240815402139715503noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7443309535868934389.post-50708733642372627272019-01-15T12:30:32.530+01:002019-01-15T12:30:32.530+01:00dostałem to samo.czyli jedna wiadomość kopiuj wkle...dostałem to samo.czyli jedna wiadomość kopiuj wklej wyslij i sie odczepAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7443309535868934389.post-12003021672596398812019-01-15T11:33:55.143+01:002019-01-15T11:33:55.143+01:00Dziś dostałem odpowiedź na moje odwołanie:
Szanown...Dziś dostałem odpowiedź na moje odwołanie:<br />Szanowny Panie,<br />W odpowiedzi na Pana kolejne zgłoszenie (odwołanie), poniżej przedstawiamy wyjaśnienia.<br />Formularz rejestracyjny na stronie promocji był dostępny do momentu, gdy mieliśmy<br />pewność, że pula 2 500 nagród została wyczerpana. Oznacza to, że zamknięcie formularza<br />nastąpiło, gdy zweryfikowaliśmy, że 2 500 osób, które zarejestrowały się i odpowiedziały na<br />pytanie jako pierwsze, spełniły także drugi warunek promocji tj. zalogowały się do<br />bankowości elektronicznej (a mogły to zrobić w okresie trwania promocji, czyli do 6 grudnia).<br />Do chwili gdy oba warunki nie były spełnione, nie mogliśmy stwierdzić, którzy uczestnicy<br />promocji ostatecznie zdobędą nagrodę.<br />Wypełnienie formularza na stronie oraz wiadomość potwierdzająca uczestnictwo w promocji<br />nie są równoznaczne ze zdobyciem nagrody. Są one potwierdzeniem rejestracji, która<br />weryfikowana jest następnie pod kątem spełnienia dalszych warunków promocji.<br />Wg regulaminu:<br />Nagrody otrzyma 2500 osób, które w okresie trwania promocji:<br />1. jako pierwsze odpowiedzą na zadanie promocyjne,<br />oraz<br />2. zalogują się do usług Santander internet lub Santander mobile(w czasie trwania promocji,<br />bez warunku kto pierwszy).<br />Ponownie zweryfikowaliśmy czas rejestracji i odpowiedzi na pytanie oraz spełnienie warunku<br />zalogowania się do bankowości elektronicznej i niestety nie możemy przyznać nagrody.<br />Niestety nie możemy podawać czasu rejestracji uczestników i momentu, w którym pula się<br />wyczerpała.Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/10626532028555231601noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7443309535868934389.post-47222884977301927472019-01-15T10:33:26.618+01:002019-01-15T10:33:26.618+01:00Niestety odwołanie rozpatrzone negatywnie. Niestety odwołanie rozpatrzone negatywnie. Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7443309535868934389.post-76011238328989278982019-01-15T10:25:49.200+01:002019-01-15T10:25:49.200+01:00Ja tu tylko zostawię odpowiedź banku na odwołanie:...Ja tu tylko zostawię odpowiedź banku na odwołanie:<br /><br />W odpowiedzi na Pana kolejne zgłoszenie (odwołanie), poniżej przedstawiamy wyjaśnienia.<br />Formularz rejestracyjny na stronie promocji był dostępny do momentu, gdy mieliśmy<br />pewność, że pula 2 500 nagród została wyczerpana. Oznacza to, że zamknięcie formularza<br />nastąpiło, gdy zweryfikowaliśmy, że 2 500 osób, które zarejestrowały się i odpowiedziały na<br />pytanie jako pierwsze, spełniły także drugi warunek promocji tj. zalogowały się do<br />bankowości elektronicznej (a mogły to zrobić w okresie trwania promocji, czyli do 6 grudnia).<br />Do chwili gdy oba warunki nie były spełnione, nie mogliśmy stwierdzić, którzy uczestnicy<br />promocji ostatecznie zdobędą nagrodę.<br />Wypełnienie formularza na stronie oraz wiadomość potwierdzająca uczestnictwo w promocji<br />nie są równoznaczne ze zdobyciem nagrody. Są one potwierdzeniem rejestracji, która<br />weryfikowana jest następnie pod kątem spełnienia dalszych warunków promocji.<br />Wg regulaminu:<br />Nagrody otrzyma 2500 osób, które w okresie trwania promocji:<br />1. jako pierwsze odpowiedzą na zadanie promocyjne,<br />oraz<br />2. zalogują się do usług Santander internet lub Santander mobile(w czasie trwania promocji,<br />bez warunku kto pierwszy).<br />Ponownie zweryfikowaliśmy czas rejestracji i odpowiedzi na pytanie oraz spełnienie warunku<br />zalogowania się do bankowości elektronicznej i niestety nie możemy przyznać nagrody.<br />Niestety nie możemy podawać czasu rejestracji uczestników i momentu, w którym pula się<br />wyczerpała.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7443309535868934389.post-23845035019300748002019-01-13T23:18:00.886+01:002019-01-13T23:18:00.886+01:00Bardzo szybko skoro o 8:30 był początek,a ci co zł...Bardzo szybko skoro o 8:30 był początek,a ci co złożyli wnioski przed 11 już się nie załapali.Można przyjąć że pula się rozeszła się w dwie godziny.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7443309535868934389.post-10689079677726285062019-01-13T00:36:29.582+01:002019-01-13T00:36:29.582+01:00chyba klienci odpływają bo przedłużyli polecenia p...chyba klienci odpływają bo przedłużyli polecenia po 80 zł do końca lutegoKasiahttps://www.blogger.com/profile/14485756181318544939noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7443309535868934389.post-86207744696350276912019-01-12T22:44:38.916+01:002019-01-12T22:44:38.916+01:00Szybko? O 8:30, 20.11, bylo info o tej promocji na...Szybko? O 8:30, 20.11, bylo info o tej promocji na bardzo popularnej stronie.tsmmmhttps://www.blogger.com/profile/07135525194532072919noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7443309535868934389.post-35131252250781052592019-01-12T19:11:17.342+01:002019-01-12T19:11:17.342+01:00Pierwsza w podaniu infa o tej promocji była duża s...Pierwsza w podaniu infa o tej promocji była duża strona z promocjami zakupowymi na literę p, było to około godziny 8:30, na innej stronie z promocjami bankowymi info było o 9:30.tsmmmhttps://www.blogger.com/profile/07135525194532072919noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7443309535868934389.post-22679569856615604732019-01-12T17:13:50.035+01:002019-01-12T17:13:50.035+01:00Ciekaw jestem jak taki bank może sobie pozwolić na...Ciekaw jestem jak taki bank może sobie pozwolić na takie numery? Antymarketing .Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7443309535868934389.post-76804454320459596242019-01-11T23:15:49.423+01:002019-01-11T23:15:49.423+01:00@Anonimowy: 1 osoba tak napisała. Co byłoby niezgo...@Anonimowy: 1 osoba tak napisała. Co byłoby niezgodne z regulaminem. No ale to nadal 2497 bonusów powinno zostać. Liczba osób chwalących się bonusem jest niewiarygodnie mała.Anonymousnoreply@blogger.com