Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Moje zarabianie na bankach - podsumowanie kwietnia 2022

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

29.05.2022

Moje zarabianie na bankach - podsumowanie kwietnia 2022

Czas na mój kolejny, comiesięczny raport z prywatnego bankobrania.

Moje zarabianie na bankach - podsumowanie miesiąca
A to taki mały jubileusz, bo tego typu wpis publikuję na blogu po raz setny. Jak zwykle podaję gdzie, ile i w jaki sposób zyskałem oraz ile przy tym wydałem. Przypominam też o obecnie najlepszych promocjach bankowych (w tym również o tych, które lada moment się kończą).

Po dwóch świetnych miesiącach, które przynosiły mi odpowiednio 530 i ponad 620 zł, najnowsze podsumowanie wypada nieco skromniej (acz to prawie 320 zł). Co jednak zawsze podkreślam - nigdy nie chodzi mi o wyścig, by było więcej i więcej. Liczy się sam fakt zarabiania na bankach, nietracenie na korzystaniu z ich usług, a także przyjemność korzystania z promocji "przy okazji" (a nie na siłę).

W tym miesiącu Citibank dał mi zarobić 100 zł - wpadła druga nagroda za otwarcie bezwarunkowo darmowego CitiKonta (na koncie mam już 120 zł; czekam na pozostałe 150 zł - o wpływie kolejnych bonusów będę raportował w przyszłości).

W sumie 100 zł wpadło też na nasze konta w Credit Agircole - piszę nasze, gdyż mam tu na myśli żonę, jak i mnie, gdyż mamy tam osobne rachunki, a zyski z bankobrania żony również uwzględniam do podsumowania, gdyż prowadzimy wspólne gospodarstwo domowe, więc mamy i wspólne wydatki, i także dochody. A ta kasa od tego banku, to w praktyce 4 bonusy po 25 zł każdy za realizację różnych warunków (są to i gratyfikacje za wpływ wynagrodzenia oraz wykonanie min. 3 transakcji, i zwroty 5% za płatności za media z konta, i 1-procentowy zwrot za płatności kartą i Blikiem).

92,38 zł otrzymałem też od Pekao. To bonus absolutnie niespodziewany. Dlaczego? Ano było tak, że założyłem konto osobiste w promocji z bonami na zakupy (do Biedronki) o wartości 250 zł - je już dostałem, o czym na blogu donosiłem. W czasie dostępności promocji z bonami za zakupy, bank serwował jeszcze jedną, alternatywną promocję. I choć teoretycznie te promocje nie powinny się łączyć, to już w ubiegłym miesiącu dostałem 7,62 zł (jako 10-procentowy zwrot za płatności kartą, które robiłem na potrzeby uzyskania bonów). Wtedy to było dla mnie zaskoczeniem, które okazało się niczym wobec tego, gdy na konto wpłynął kolejny bonus - tym razem 92,38 zł, jako wyrównanie do 100 zł. Najwyraźniej interpretacja regulaminów promocji przez bank okazała się najbardziej przyjazną dla klientów (bo mój przypadek odosobnionym nie jest - taką sytuację sygnalizowali również Czytelnicy bloga).

Dopełnieniem gratyfikacji uzyskanych od banków jest bonus 25 zł, który otrzymuję od Alior Banku (jako posiadacz Konta Premium jeszcze z czasów T-Mobile Usługi Bankowe) zawsze, gdy w miesiącu wykonam płatności na sumę min. 500 zł.

I to wszystko, jeśli chodzi o bieżące podsumowanie. Wymienione nagrody, zebrane w jednym miejscu, przedstawia poniższa tabela:

Gdzie?

W jaki sposób?

Ile wydałem płacąc kartą lub Blikiem?

Ile zyskałem

Citibank

Promocja "Nawet 270 zł z CitiKontem"

-

100 zł

Credit Agricole

Zwrot płatności za media (5%), zwrot za płatności kartą i Blikiem (1%) oraz bonus za wpływ wynagrodzenia

2519 zł

4 x 25 zł

Bank Pekao

Zwrot za płatności kartą w ramach promocji "Ekstra 100 zł z kontem założonym online"

-

92,38 zł

Alior Bank

Bonus dla posiadaczy Konta Premium

509 zł

25 zł

Potwierdzeniem otrzymanych bonusów są zrzuty ekranu:

Moje zarabianie na bankach - podsumowanie miesiąca


Wyliczenia

Wszystkie wyżej wymienione bonusy, premie i moneybacki dały mi 317,38 zł. To jest też mój ostateczny zysk, gdyż nie poniosłem przy tym żadnych kosztów - posiadane konta i karty albo są bez warunków darmowe, albo z opłat zwalnia aktywność, która zazwyczaj pokrywa się z warunkami realizowanymi na potrzeby promocji. 

Jak zawsze ten zysk z bankobrania porównuję do oszczędzania na kontach oszczędnościowych. I tak by tyle samo (317,38 zł) uzyskać z odsetek, musiałbym przez cały miesiąc na najlepiej oprocentowanych kontach oszczędnościowych utrzymywać 92 268,98 zł.

Promocje godne uwagi


Zbliżający się ostatni dzień miesiąca kalendarzowego to już tradycyjnie finisz dostępności niektórych okazji do bankobrania. Aktualnie są 3 takie kończące się promocje, w których załapać się można na:

A na co warto jeszcze zwrócić uwagę, co jest dostępne w dłuższym czasie? Oj, ostatnio jest tego sporo:

Ale bankobranie to nie tylko premie i bony za konta osobiste. Sporo można też zgarnąć za wyrobienie karty kredytowej. I tu prym - jak zwykle - wiedzie Citibank, gdzie do wyboru jest np. 600 zł premii pieniężnej lub 600 zł w bonach do Allegro za kartę Citi Simplicity. Od BNP Paribas można odebrać 350 zł w bonach Allegro, a Santander Consumer Bank za przetestowanie karty kredytowej zapłaci 300 zł.

Bankobiorcze ABC


Moje zarabianie na bankach - podsumowanie miesiąca
Jeśli trafiasz na mojego bloga po raz pierwszy (lub nawet kolejny) i dotąd nie było Ci dane wziąć udziału w jakiejkolwiek promocji, to by poczuć smak satysfakcji ze zdobycia pierwszych bonusów, z pomocą przyjdzie Ci przewodnik "Jak zyskiwać dzięki bankom?". To wyczerpujący zbiór przydatnych objaśnień, porad, wskazówek i sposobów na uporządkowanie oraz ułatwienie korzystania z promocji bankowych. 

Ten przewodnik, to mój prezent dla osób, które zapisują się na bezpłatny newsletter dla Czytelników bloga - dzięki niemu, żeby regularnie zyskiwać na najlepszych promocjach, nawet nie musisz zaglądać co dzień na bloga. Wystarczy bowiem śledzić wiadomości, które wysyłam od czasu do czasu, przesyłając w nich przegląd najbardziej zyskownych okazji z gwarantowanymi nagrodami od banków:

23 komentarze:

  1. U mnie w tym miesiącu 517,28 zł czyli to już 7. rok, gdy wyrabiam średnią miesięczną ponad 500 zł!

    OdpowiedzUsuń
  2. Co najmniej stu kolejnych podsumowań i jak najlepszych promocji. Dzięki za robotę którą wykonujesz!

    OdpowiedzUsuń
  3. to jest podsumowanie MAJA 2022 (błąd w tytule ) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To mój najlepszy miesiąc w tym roku i nie zapowiada się żeby był jeszcze jakiś lepszy.
    No więc u mnie 882 zl

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie 220 zł. Za miesiąc będzie mój rekord - 600 zł

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy zyski z bankobrania żony również uwzględniacie do podsumowania tak jak to robi Złotówa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwzględniam nawet teściów - jak wszyscy, to wszyscy :)

      Usuń
  7. Pytanie mam w jakich bankach da się podpiąć karty kredytowe do BLIK-a?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Millenium

      Usuń
    2. A czy jest taka opcja w jakimś innym banku?

      Usuń
    3. Również w Pko Bp.

      Usuń
  8. Czy karta MC z Credit Agricole może być zarejestrowana w programie Bezcenne Chwile?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. @Anonimowy 30 maja 2022 04:32
      @Anonimowy 30 maja 2022 10:57
      Przecież można to sprawdzić na stronie tego programu lojalnościowego.

      Autorski 😂 poradnik jak znaleźć stronę programu lojalnościowego:
      1. Otwieramy przeglądarkę (Firefox i spółka).
      2. Wchodzimy w takie okienko do wyszukiwania/wpisywania adresu internetowego.
      3. Wpisujemy zapytanie: "Bezcenne Chwile".
      4. Pierwszą pozycją w wynikach wyszukiwania powinna być strona tegoż programu opisana jako "Mastercard® Bezcenne® Chwile".
      5. Wchodzimy na nią.
      6. Jeśli pojawi się okienko dotyczące akceptacji plików cookie, klikamy na "Akceptuj pliki cookie".
      7. Przewijamy ja w dół do części "Banki współpracujące"
      8. Sprawdzamy czy wśród trzynastu tam widniejących podmiotów znajduje się nasz bank.
      9. Jeżeli się tam znajduje, to wracamy na górę tej samej strony.
      10. W polu pod "Wpisz pierwsze 8 cyfr numeru karty" podajemy tych pierwszych 8 cyfr karty którą chcemy zarejestrować.
      11. Następnie klikamy na "Sprawdź".
      12. Wynik pokaże czy karta jest kartą biorącą udział w tym programie.
      13. Jeżeli jednak nasz bank nie znajduje się na liście banków współpracujących z programem "Bezcenne Chwile", zwracamy się do banku z zapytaniem dlaczego tak jest, kiedy (celowo "kiedy" zamiast "czy") zamierza przystąpić do programu "Bezcenne Chwile" i czy ten nasz bank ma jakiś swój program lojalnościowy poprzez który nam mówi, że jesteśmy przynajmniej tak samo cenni jak ci którzy mogą korzystać z "BC".
      14. Gdy nasz bank nas nie docenia, traktujemy go tak jak na to zasługuje, czyli bierzemy kasę za to za co można ją wziąć i "kasujemy" go czekając na kolejną okazję (promocja konta osobistego, karty kredytowej) dającą możliwość ponownego potraktowania go dokładnie w ten sam sposób.

      Wiem że ktoś może powiedzieć że ten "poradnik" 🤪 to żart itd. itp. Zanim to jednak uczynisz Drogi "Promocjobiorco" (skoro jest np. krwiodawca to dlaczego nie promocjobiorca), pomyśl o tych wszystkich zagubionych współtowarzyszach Twojego promocjobrania. 💪😂💰

      Usuń
    2. Nie, karta MC z Credit Agricole NIE może być zarejestrowana w programie Bezcenne Chwile 😂

      Usuń
  9. U mnie w tym miesiącu wpadło 425 zł (mBank,Paribas)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy ktoś dostał 180 zł, które miało być wypłacone do końca maja w promocji konta w Millennium?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam jeszcze.

      Usuń
    2. Wpadło dopiero dziś po południu.

      Usuń
  11. Czemu nie moge otworzyć konta z polecenia w Citi Banku ? Wysłalem żonie link mojego polecenia. Otwiera go bez problemu ale jak klika w Owórz Konto to nic się nie dzieje. Pod spodem jest tylko zostaw kontak by konsultan oddzwonił....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konto z polecenia otwiera się tylko poprzez rozmowę z konsultantem.Tak było w moim przypadku.

      Usuń
  12. jaka jest teraz najlepsza lokata bankowa

    OdpowiedzUsuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...