Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Uczestniku promocji "Wrześniowa premia" lub "Konto na czas" w BNP Paribas: czas uzupełnić dane!

580 zł od Santandera500 zł od mBanku360 zł od Millennium450 zł od BNP Paribas600 zł do Allegro od Citi

23.11.2021

Uczestniku promocji "Wrześniowa premia" lub "Konto na czas" w BNP Paribas: czas uzupełnić dane!

Nadszedł ważny moment dla uczestników dwóch tytułowych promocji Konta Otwartego na Ciebie.

Finalizacja dwóch promocji konta w BNP Paribas
To czas, w którym organizator rozsyła maile powiadamiające o przyznaniu nagród i tym samym trzeba też spełnić warunek uzupełnienia numeru rachunku konta do wypłaty premii. Przypominam o tym, a przy okazji podpowiadam też jak w BNP Paribas zyskać jeszcze więcej.

Wspomniana szansa na zwiększenie zysków w BNP Paribas skierowana jest zarówno do nowych, jak i obecnych klientów tego banku (posiadanie konta nawet założonego w promocji w niczym nie przeszkadza). A do zgarnięcia jest 300 zł w bonach Allegro za przetestowanie karty kredytowej.

Finalizacja promocji "Wrześniowa premia" oraz "Konto na czas"

Obydwie promocje oczywiście na blogu szczegółowo już omawiałem we wpisach:


Kto do końca października spełnił wszystkie warunki wynikające z regulaminu promocji, ten teraz powinien otrzymać wiadomość z powiadomieniem o przyznaniu nagrody i kodem niezbędnym do zalogowania na stronie promocji "Wrześniowa premia" lub "Konto na czas". Na przesłanie tych maili organizator w wyżej wymienionych akcjach dał sobie czas odpowiednio do 19. oraz do 23.11.20221 r. 

Na zalogowanie i podanie numeru rachunku konta założonego w BNP Paribas w ramach promocji uczestnik promocji ma czas do 25.11.2021 (w przypadku akcji "Wrześniowa premia") lub do 26.11.2021 r. (w promocji "Konto na czas"). Wypłata pierwszej premii w obydwu przypadkach przewidziana jest do 30.11.2021 r.

Warto przypomnieć, że dla uczestników promocji "Konto na czas" dostępny był też konkurs "Wygraj zegarek". O przyznaniu zegarków Swatch zwycięzcy mają być powiadomieni mailowo także do 23.11. i w tym przypadku do końca listopada będzie należało podać organizatorowi adres korespondencyjny do wysyłki nagrody.

Nieco niżej podpowiadam co robić, jeśli nie dotarł do Ciebie wyczekiwany mail powiadamiający o nagrodach, ale nim do tego przejdę, podpowiem...

... jak zarobić na bankach jeszcze więcej? 


Już na wstępie wspomniałem o promocji z kartą kredytową w BNP Paribas, ale to nie jest jedyna promocja bankowa. Jest ich obecnie mnóstwo, ale do tych najpopularniejszych należą akcje z kontami, w których do wzięcia czeka:

To promocje z kontem osobistym w roli głównej. Jednak nie brakuje też innych: w Citibanku można zgarnąć telefon Vivo Y11s za przetestowanie karty Citi Simplicity. Z kolei osoby prowadzące działalność gospodarczą mogą uzyskać nawet 1850 zł za konto firmowe w Santander Banku.

Co robić w przypadku braku maila od organizatora promocji w BNP Paribas? 


E-mail od organizatora jest bardzo ważny, gdyż nie tylko powiadamia o przyznaniu nagrody, ale zawiera też kod niezbędny do zalogowania na stronie promocji. Jeżeli tej wiadomości nie znajdujesz w głównym folderze odbiorczym swej skrzynki mailowej, to koniecznie sprawdź jeszcze takie zakładki, jak spam, "oferty", "zakupy" lub "inne". 

W sytuacji gdy jednak i tam nie ma wyczekiwanej wiadomości, to pozostanie zgłoszenie reklamacji (brak otrzymania wiadomości nie musi bowiem oznaczać niespełnienia warunków czy błędów w raportowaniu na linii bank-organizator promocji, a może być efektem działania programów antyspamowych operatorów skrzynek mailowych). Proces reklamacyjny opisuje regulamin promocji ("Wrześniowa premia" lub "Konto na czas"). Wygląda on tak:
"1. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Promocji można zgłaszać na piśmie na adres Organizatora: Agencja Hagen, ul. Sabały 60, 02-174 Warszawa z dopiskiem „REKLAMACJA” lub na adres e-mail: wrzesniowapremia@bnpparibasplus.pl (w promocji "Wrześniowa premia") lub zegarek@bnpparibasplus.pl (w promocji "Konto na czas"). 
2. Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, adres oraz adres e-mail reklamującego (jeśli chce, aby odpowiedź została mu przekazana e- mailem), jak również opis i przyczyny reklamacji. 
3. Reklamacje będą rozpatrywane niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 30 dni od daty otrzymania reklamacji. Odpowiedź na reklamację zostanie przekazana na piśmie lub w przypadku złożenia takiego wniosku przez reklamującego na jego adres e-mail."


Pamiętaj też, że nawet jak Ci umknie termin uzupełnienia danych, bo przegapisz maila od organizatora, to nadal nic straconego - nagroda nie musi przepaść. Regulamin promocji przewiduje scenariusz dla osób, które się spóźnią. Można w nim bowiem znaleźć następujący zapis: 

"Jeżeli Laureat nie wskaże numeru Konta Osobistego w sposób i w terminie wskazanym w § 4 ust. 3 lit. b [tj. do 25.11. w promocji "Wrześniowa premia" lub do 26.11.2021 r. w promocji "Konto na czas" - przyp. Mr. Złotówa], nagroda zostanie mu przekazana w innym terminie, ustalonym indywidualnie i zależnym od terminu, w którym numer Konta Osobistego zostanie faktycznie wskazany. W tym celu Uczestnik powinien skontaktować się z Organizatorem na adres e-mail: wrzesniowapremia@bnpparibasplus.pl [w promocji "Wrześniowa premia" lub zegarek@bnpparibasplus.pl (w promocji "Konto na czas"). Wskazanie numeru Konta Osobistego przez Uczestnika musi nastąpić najpóźniej do dnia 27 września 2022 r. [w promocji "Październikowa premia" lub do 30 września 2022 r. w akcji "Konto na czas" - przyp. Mr. Zlotówa].


Bądź na bieżąco z promocjami. na Twitterze i polub na Facebooku:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Hit powraca: rekordowe 580 zł do wzięcia za konto osobiste w Santander Banku!

Jak w poprzedniej edycji, tak i w tej do wzięcia czekają nagrody o rekordowej wartości 580 zł. W skład pakietu powitalnego dla osób zakładaj...