Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Uczestniku promocji "Postaw na konto" z premią 350 zł od BNP Paribas: czas uzupełnić dane!

500 zł od Santandera360 zł od Millenniumaż 535 zł od BNP Paribas250 zł od Pekaolokata do 1,7%

19.04.2021

Uczestniku promocji "Postaw na konto" z premią 350 zł od BNP Paribas: czas uzupełnić dane!

 Nadszedł ważny moment dla uczestników tytułowej promocji.

Finalizacja promocji "Postaw na konto"
Organizator przesyła maile z powiadomieniem o przyznaniu premii. Teraz należy więc uzupełnić numeru rachunku konta do wypłaty tejże premii. Przypominam o tym, ale podpowiadam również, w jaki sposób w BNP Paribas zyskać jeszcze więcej!

Aktualnie BNP Paribas udostępnia kolejną promocję, w której uczestniczyć mogą również posiadacze konta osobistego. Do wzięcia czekają nagrody gwarantowane - bony Allegro o łącznej wartości 300 zł za przetestowanie karty kredytowej. Propozycja jest o tyle kusząca, że teraz dodatkowo bank zwalnia z opłaty za kartę na rok. Możesz zyskać na promocji i sprawdzić korzystanie z karty kredytowej, bez kłopotania się o spełnianie warunków zwalniających z opłaty za taką kartę.

Finalizacja promocji "Postaw na konto"

Zasady uczestnictwa i warunki do spełnienia szczegółowo omawiałem we wpisie Gwarantowana premia 350 zł w promocji "Postaw na konto" w BNP Paribas, ale dziś przypomnę najważniejsze fakty.

By wziąć udział w promocji i zgarnąć pierwszy z bonusów (w wysokości 100 zł) należało:

  • zarejestrować się na stronie promocji i najpóźniej do 28.02.2021 r. złożyć wniosek o Konto Otwarte na Ciebie wraz z wydawaną do niego kartą i dostępem do bankowości internetowej; 
  • do 14.03. zawrzeć umowę z bankiem i nadać PIN do karty; 
  • w marcu wykonać min. 2 przelewy za pomocą bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej oraz zapewnić wpływ(y) na sumę min. 500 zł.

Kto te warunki spełnił, ten teraz (organizator dał sobie na to czas do 19.04.) powinien otrzymać maila (z adresu postawnakonto@bnpparibasplus.pl) z informacją o przyznaniu bonusu. Na tę wiadomość zareaguj i za pomocą danych w niej przesłanych, do 26.04.2021 r. zaloguj się na stronie promocji. Tam podaj numer rachunku konta założonego w BNP Paribas w promocji. Bank wypłaci 100 zł do 30.04. 

Kolejny bonus 100 zł wpłynie do 31.05.2021 r. (za spełnienie warunków w kwietniu), a bonusu w wysokości 150 zł spodziewaj się do końca czerwca (za realizację wytycznych w maju).

Co zrobić, gdy brak maila od organizatora? 


Wiadomość od organizatora jest bardzo ważna, bo zawiera kod potrzebny do zalogowania na stronie promocji. Jeśli tej wiadomości nie znajdujesz w głównym folderze skrzynki mailowej, sprawdź jeszcze takie zakładki, jak spam, "oferty", "zakupy" lub "inne". W sytuacji gdy jednak i tam nie ma maila, pozostanie zgłoszenie reklamacji (brak otrzymania wiadomości nie musi bowiem oznaczać niespełnienia warunków, a może być efektem działania programów antyspamowych operatorów skrzynek mailowych).

Proces reklamacyjny zgodnie z regulaminem promocji "Postaw na konto" wygląda następująco:
"1. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Promocji można zgłaszać na piśmie na adres Organizatora: Agencja Hagen, ul. Sabały 60, 02-174 Warszawa z dopiskiem „REKLAMACJA” lub na adres e-mail: postawnakonto@bnpparibasplus.pl 
2. Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, adres oraz adres e-mail reklamującego (jeśli chce, aby odpowiedź została mu przekazana e- mailem), jak również opis i przyczyny reklamacji. 
3. Reklamacje będą rozpatrywane niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 30 dni od daty otrzymania reklamacji. Odpowiedź na reklamację zostanie przekazana na piśmie lub w przypadku złożenia takiego wniosku przez reklamującego na jego adres e-mail."


Jak zarobić jeszcze więcej?


Jeżeli spodobał Ci się udział w powyższej promocji konta w BNP Paribas, to w równie prosty sposób - a czasem nawet prościej - zyskasz dzięki propozycjom innych banków. Aktualnie do wzięcia czeka:

Wszystkie wyżej wymienione promocje należą do tych, które są proste i klarowne. Są jednak i takie, które wymagają większego zaangażowania, ale w zamian do wzięcia są większe gratyfikacje:

Jeśli nie subskrybujesz jeszcze mojego newslettera, to musisz wiedzieć, że powiadamiam w nim m.in. o finalizacji promocji bankowych takich jak ta od BNP Paribas. Dzięki temu uczestnicy akcji mogą spać spokojnie, bo nie przegapią terminu uzupełnienia danych, niezbędnych do wypłaty premii. 

Zapisz się na newsletter Bankobrania, by dostawać powiadomienia o ważnych terminach i informacje o najlepszych promocjach, na których możesz zyskać najwięcej.

43 komentarze:

  1. Wczoraj dostałem pierwszy kod do Biedronki w promocji "Premia na zakupy"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to wątek o czym innym :)

      Usuń
    2. Ale zgadza się :) Także otrzymałem SMSa z pierwszym kodem do Biedronki.

      Usuń
  2. Ktoś ma jakieś sugestie co do treści reklamacji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy krótka notka o braku maila powiadamiającego o przyznaniu bonusu mimo spełnienia warunków. Zgodnie z regulaminem:

      "Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, adres oraz adres e-mail reklamującego (jeśli chce, aby odpowiedź została mu przekazana e- mailem), jak również opis i przyczyny reklamacji".

      Jako że najczęstszym powodem braku tego maila jest problem z jego dotarciem (przez filtry antyspamowe), to można też skontaktować się telefonicznie 222991150 (w dni robocze od 9 do 17). Jeśli warunki są spełnione, organizator maila wysłał, ale on nie dotarł, to sprawę da się szybko wyjaśnić i kod do logowania jest przekazywany telefonicznie (tak wynika z relacji Czytelników).

      Usuń
    2. Ciekawe, że wszystkie maile od nich docierają, tylko ten o nagrodzie jakoś nie chce))) Ja już muszę drugi raz składać reklamację.
      Liczą na to, że niektórzy ludzie zapomną, odpuszczą lub przegapią termin do składani reklamacji, a bank zaoszczędzi.

      Usuń
    3. Do mnie wszystkie maile docierają. I w tej i w poprzednich promocjach.

      Usuń
    4. W moim przypadku to już 5. promka u nich (drzewiej jeszcze w BGŻ) i jeszcze ani razu nie obyło się bez reklamacji.

      Ja ze swojej strony - w ramach 'rewanżu' - składam dyspozycję zamknięcia konta następnego dnia po przytuleniu premii :)

      Usuń
    5. A u mnie już 4 promocje konta i 1 karty kredytowej. Przy jednej tylko problem ale z miłą niespodzianką. Po reklamacji premię 100 zł wypłacili x 2.

      Usuń
  3. "Za pomocą danych w niej przesłanych, do 26.05.2021 r. zaloguj się na stronie promocji" - winno być 26.04.2021 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy aby uniknąć opłaty za kartę można wykonać płatność kartą w internecie z użyciem kodu CVV czy musi to być fizyczna platność w sklepie?

    OdpowiedzUsuń
  5. Złotówa w odpowiedzi na moją reklamację Hagen twierdzi, że po weryfikacji ustalono, iż nie złożyłem wniosku ze strony promocji.

    Jest to oczywiście nieprawdą - co robić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co za bank, co promka to reklamacja!

      Usuń
    2. Dość dawno takiego sygnału nie było (bo wcześniej się zdarzały; z dotąd znanych mi przypadków - gdy ktoś sygnalizował podobną sytuację - nie kojarzę, by ktoś po odwołaniu nadal zmagał się z problemem.). Sugeruję zgłosić reklamację, w której warto wykazać ile warunków zostało spełnionych (karencja, czas zawarcia umowy, wymagana aktywność itd.) i ze stanowczością stwierdzić, że wniosek został złożony we właściwy sposób wymagany regulaminem promocji (jako dowód można załączyć maila przychodzącego po rejestracji), co dowodzi świadomego udziału i realizacji wytycznych.

      Usuń
    3. U mnie to samo. Porażka.

      Usuń
    4. Stąd - ale nie czepiam się :)

      Usuń
  6. Porażka ja we wcześniejszej promocji nie załapałam się na nagrody pomimo spełnienia warunków ,reklamacja też nic nie dała. Teraz w tej promocji syn się załapał ale mąż już nie pomimo oczywiście spełnienia warunków. LOTERIA!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również nie otrzymałam e-maila o przyznaniu premii, a po reklamacji dostałam odpowiedź, że konto założyłam niezgodnie z Regulaminem, bo nie przez link aktywacyjny, co oczywiście jest nieprawdą. Jednak w moim przypadku po e-mailu z linkiem aktywacyjnym dostałam kolejnego e-maila o treści: "Dzień dobry,dziękujemy za zainteresowanie naszym kontem. Aby dokończyć składanie wniosku, kliknij w poniższy link:". Tyle, że żadnego linku poniżej nie było. Pomyślałam, że to jakiś błąd, ponieważ link aktywacyjny był już we wcześniejszym e-mailu. Teraz bank twierdzi, że konto założone nie w promocji.



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam
      Co sądzisz o tej promocji Działaj i zgarniaj” - do 650zł w banku BNP Paribas

      Usuń
    2. @Anonimowy, 22 kwietnia 2021, 15:51 - Witamy w klubie :)

      Usuń
    3. U mnie ta sama wymówka czyli, że nie wnioskowałem o konto ze strony promki co jest nieprawdą.

      Jako ciekawostka: otworzyli mi konto z identycznym numerem jaki miał mój zamknięty już ROR z Raiffeisen - czy to nie dziwne?

      Usuń
    4. Mnie już 3. miesiąc zamykają dostęp do bankowości - czy to nie dziwne?

      Usuń
    5. Oni nie są w stanie już niczym zadziwić :)

      Usuń
    6. To prawda, mają łatwe promki, dość solidne premie, ale poza tym to porażka!

      Usuń
  8. U mnie to samo, do dziś żadnego maila od BNP Paribas, myślałąm, że może do końca miesiąca mail dotrze, niestety, trzeba pisać reklamację :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten e-mail wysyła nie bank tylko spółka Hagen z adresu postawnakonto .....

      Usuń
  9. Czy komuś rozpatrzyli już odwołanie od reklamacji?

    Mam w szczególności na myśli sytuację, gdy w odpowiedzi na reklamację twierdzono, że wniosek nie został złożony ze strony promocji.


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Parobas przyznał się do omyłki.

      Usuń
    2. Mnie też uznano reklamację.

      Usuń
    3. Czy również masz problem z zapisaniem numeru rachunku?

      Usuń
  10. Tak.Godzinkę temu dostałem maila,że reklamacja rozpatrzona pozytywnie i abym podał numer konta na wskazanej stronie,ale co z tego jak wyskakuje komunikat,że niewłaściwy numer konta.I znowu reklamacja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za dużo promem - gubią się.

      Usuń
    2. Mnie odpisano, że taki komunikat pojawia się ponieważ jest to numer konta z dawnego Raiffeisen. Konto to już wcześniej zamknąłem, a w tej promce nadano mi go ponownie.

      Sam bym tego nie wymyślił :)

      Usuń
    3. To oznacza, że przy zamykaniu konta z Raiffeisen dostęp do bankowości nie został zamknięty, a jedynie zablokowany - to rekurencyjny problem w Parobasie.

      Niestety do dziś nie wiadomo czy do udziału w ich promkach trzeba mieć ten dostęp zamknięty, ale sądząc z ilości problemów jakie ludzie mają, to chyba jednak musi być on zamknięty. Ciekawe czy ludzie w spółce Hagen coś o tym wiedzą?

      Usuń
    4. Z tego co mi powiedziano na infolinii, to samo zamknięcie dostępu do EKD wymaga wypowiedzenia umowy ramowej, jednak na infoliniach słyszałem już wiele dziwnych rzeczy :)

      Usuń
    5. Zamykanie dostępu do bankowości jest u nich znacznie trudniejsze niż wypełnianie warunków promek - taki klimat :)

      Usuń
  11. Czy ktoś dostał już info o przyznaniu 2. premii?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają czas jeszcze do czwartku :)

      Usuń
    2. Na razie brak.

      Usuń
    3. U mnie również nic nie ma. Kolejna reklamacja?

      Usuń
    4. Dziś są już premie!

      Usuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Zyskaj 350 zł premii + 150 zł w bonach na zakupy za Konto Jakie Chcę w Santander Banku (z czego 100 zł jeszcze przed Gwiazdką!)

Świetna promocja Santandera powraca. Tym razem z drobną modyfikacją na plus. Jak we wcześniejszej edycji, tak i teraz do wzięcia czeka gwara...