Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: 150 zł w bonusach pieniężnych + 10 darmowych wysyłek z InPostem za Citikonto (+ 300 zł do Biedronki za kartę kredytową)

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

25.01.2021

150 zł w bonusach pieniężnych + 10 darmowych wysyłek z InPostem za Citikonto (+ 300 zł do Biedronki za kartę kredytową)

Citibank przygotował nową, już IV edycję promocji swego konta osobistego.

CitiKonto Finansowa rewolucja IV edycja InPost
Do wzięcia są dwie nagrody gwarantowane: bonusy pieniężne na sumę 150 zł oraz 10 kodów rabatowych na przesyłki kurierskie z InPostem. Warunki do spełnienia pozostają niezmiennie proste, a do tego tym razem o rok został skrócony okres wykluczenia dla byłych posiadaczy konta w Citibanku.

[Promocja zakończona. Sprawdź aktualnie dostępne promocje w Citibanku.]

Pisząc o promocji konta osobistego w Citibanku, nie sposób nie wspomnieć o innej propozycji tego banku - do wzięcia czeka 300 zł do wydania w Biedronce za kartę Citi Simplicity (promocje karty kredytowej i konta można łączyć; kolejność złożenia wniosków nie ma znaczenia).

Promocja "CitiKonto. Finansowa rewolucja - edycja IV"


Dla kogo promocja? Udział wziąć może osoba pełnoletnia, która nie posiada oraz po 1.01.2020 r. nie posiadała konta osobistego lub rachunku oszczędnościowego w Citibanku (wykluczenie obejmuje również współposiadaczy tego typu rachunków).

Ewentualne posiadanie innych produktów Citibanku nie wyklucza z promocji. Jeśli więc masz np. kredyt, pożyczkę lub kartę kredytową z logo Citi, to udział w promocji jest możliwy. Pamiętaj jedynie, by o konto zawnioskować na stronie promocji.

Nagroda. Do wzięcia czekają:
  • 3 bonusy pieniężne po 50 zł każdy (co w sumie da 150 zł), które wpłyną na Twe konto, więc środki wykorzystasz według własnego uznania (przelewając, wypłacając lub wydając na dowolny cel);
  • 10 kodów rabatowych na przesyłki kurierskie za pośrednictwem InPostu (to dodatkowa nagroda w porównaniu do dwóch wcześniejszych edycji promocji CitiKonta z samą premią do 150 zł) do wykorzystania podczas nadawania przesyłek za pośrednictwem szybkienadania.pl; kody mają być ważne do 30.10.2021 r.

Limit uczestników. Promocja ma być dostępna do 28.02.2021 r., ale może zakończyć się wcześniej, bo została przewidziana dla 2 000 klientów, którzy jako pierwsi otworzą CitiKonto. Z udziałem nie warto więc zwlekać.

Zasady promocji. By wziąć udział w akcji "CitiKonto. Finansowa rewolucja - edycja IV" i zgarnąć bonusy pieniężne na sumę min. 150 zł oraz 8 kodów rabatowych na przesyłki kurierskie:
  • złóż wniosek o CitiKonto i najpóźniej do 28.02.2021 r. zawrzyj umowę z bankiem i w ciągu 10 dni od otwarcia konta zaakceptuj regulamin promocji (robi się to wraz z zawarciem umowy o konto);
  • by dodatkowo uzyskać 2 kody rabatowe na przesyłki kurierskie, we wniosku o konto wyraź zgody na:
    • przesyłanie i prezentowanie przez bank informacji handlowych, w tym mających charakter reklamy lub marketingu bezpośredniego, środkami komunikacji elektronicznej (na przykład: system bankowości elektronicznej, sms, e-mail, powiadomienia w aplikacjach) oraz
    • telefoniczne przekazywanie i prezentowanie im informacji handlowych, w tym mających charakter reklamy lub marketingu bezpośredniego, przez bank.

Poszczególne nagrody otrzymywać będziesz za spełnienie poniższych warunków:
  • nagroda nr 1: bonus 50 zł + 8 kodów na przesyłki kurierskie. Do końca pierwszego miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu otwarcia konta na swe konto w Citibanku otrzymaj "przynajmniej jedną wpłatę z tytułu wynagrodzenia w wysokości minimum 2 000 PLN" (regulamin nie zawiera dodatkowych wytycznych ani wymogów w tym zakresie poza zacytowanym fragmentem i dopiskiem, że wpływ nie może pochodzić z rachunków prowadzonych przez Citibank dla klientów indywidualnych).

  • nagroda nr 2: bonus 50 zł. Do końca drugiego miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu otwarcia konta:
    • zaloguj się do aplikacji mobilnej Citibanku oraz
    • wpłać/przelej na konto min. 100 zł (musi być to przelew z konta poza Citibankiem; najprostszym sposobem na spełnienie tego warunku jest wykonanie przelewu z własnego konta w innym banku); 
  • nagroda nr 3: bonus 50 zł. Najpóźniej do końca trzeciego miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu otwarcia konta wykonaj płatności za pomocą Google Pay lub Apple Pay na sumę min. 100 zł (mogą to być płatności w punktach handlowo-usługowych lub w Internecie; dla osób, które dotąd nie miały do czynienia z tymi metodami płatności, na końcu niniejszego wpisu linkuję do poradników podpowiadających jak płacić telefonem).

Bonusy po 50 zł mają być wypłacane odpowiednio do końca drugiego, trzeciego i czwartego miesiąca następującego po miesiącu otwarcia konta. Kody na przesyłki kurierskie mają być przekazane w bankowości internetowej w zakładce "Korzyści i produkty": do 10. dnia roboczego po miesiącu otwarcia konta otrzymasz 2 kody, a do końca miesiąca następującego po miesiącu otwarcia konta otrzymasz kolejne 8 kodów.

Do dnia otrzymania nagrody nie zamykaj, ani nie wypowiadaj umowy o konto. Każdą z nagród można otrzymać jeden raz.

CitiKonto - prześwietlenie konta osobistego w Citibanku


Główne cechy konta osobistego w Citibanku to:
  • 0 zł za otwarcie i prowadzenie konta (bez warunków);
  • 0 zł za krajowe przelewy Elixir PLN zlecane w bankowości internetowej lub mobilnej; 0 zł za pierwsze 3 (w miesiącu kalendarzowym) przelewy Express Elixir; 
  • 0 zł za kartę wydawaną do konta; 
  • 0 zł za wypłatę gotówki kartą w bankomatach Citi (w pozostałych bankomatach darmowe są pierwsze 4 wypłaty kartą w miesiącu kalendarzowym, a piąta i każda kolejna kosztuje 8 zł).

W Citibanku warto zwrócić uwagę na opłaty za usługi dodatkowe np. CitiPhone (za którą bank pobiera 9 zł). To usługa dobrowolna, ale na potrzeby promocji nie jest wymagana.

W celu założenia konta w promocji, wypełnij wniosek na stronie promocji. Na podany numer telefonu otrzymasz SMS z linkiem i jednorazowym kodem. Za ich pomocą przejdź do wideoweryfikacji w oparciu o tzw. biometrię, dzięki której konto założysz zdalnie bez konieczności wizyt w placówce i bez spotkania z kurierem. Wystarczy wykonywanie zdjęć za pomocą aparatu w swym telefonie - zgodnie ze wskazówkami uzyskiwanymi w aplikacji. Jeśli z jakiejkolwiek przyczyny (np. technicznej) ten proces by się nie powiódł, można go powtórzyć lub kontynuować, wybierając weryfikację po telefonicznym kontakcie przez bank.


Bądź na bieżąco z promocjami bankowymi. Zapisz się na bezpłatny newsletter dla Czytelników bloga, by nie przegapić podobnych okazji w przyszłości:

Może Cię zainteresować:

Przydatne dokumenty:

34 komentarze:

  1. Mr Złotówka czy wiesz może czy działa jeszcze program poleceń City dla kont osobistych ??

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak już czytałem w komentarzach pod poprzednimi to wynika, że nie musi być przelew od pracodawcy. Proszę o potwierdzenie czy tak jest faktycznie, tzn. czy ktoś dostał bonus przelewając "wynagrodzenie" z kont np. żony?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, to nie musi być przelew od żony , a nawet z twojego konta.

      Usuń
    2. Potwierdzone info? Dostales premię za taki przelew?

      Usuń
    3. Tak, ja dostałam a zrobiłam przelew ze swojego konta w innym banku

      Usuń
  3. Czy te 100 zł to musi być jedna płatność? Czy może być wiele na mniejsze kwoty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może być jedna lub wiele płatności. Ważne by łącznie wyszło min. 100 zł.

      Usuń
  4. Czyli można wszystkie warunki spełnić w pierwszym miesiącu i mieć z głowy? Dobrze rozumiem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, można wszystkie warunki spełnić od razu po otwarciu konta i wtedy pozostanie tylko czekać na wypłatę kolejnych bonusów.

      Usuń
    2. Można, ale nagrody wpływają prze 3 kolejne miesiące.

      Usuń
  5. Konto można zamknąć mailowo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można poprzez bankowość.

      Usuń
    2. Tzn? Mógłbyś opisać jak dokładnie? Byłbym wdzięczny

      Usuń
    3. https://bankobranie.blogspot.com/2015/05/jak-zamknac-konto-w-banku-wypowiedzenie.html

      Usuń
  6. wczoraj podjęłam trzecią próbę otwarcia knta mamie. Dwa raz poprzednie nie udało się otworzyć. Zobaczymy, czy wreszcie otworzą.Pani już dzwoniła i czekamy co dalej?

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam pytanie Złotówa. Po złożeniu wniosku dzwonił konsultant by potwierdzić moje dane. Odpowiadałem na wszystkie pytania które były we wniosku i z umową przyjedzie kurier..a miało być wszystko online, biometria przeszła, wszystko było ok. I na maila kazali jeszcze przesłać skan dowodu osobistego na konto@citi.com. Kojarzysz taki adres? Niby to dlatego że wcześniej miałem tam kartę kredytową i aktualizują dane..

    OdpowiedzUsuń
  8. Może ktoś otworzyć to konto? Od kilku dni po wpisaniu danych wyskakuje komunikat, że teraz otwarcie jest niemożliwe i żeby kontynuować z linku, który przyjdzie w mailu. Tylko ten mail nie przychodzi...

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie punkty wpadły.Bardzo szybka promocja.

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy ktoś już dostał premię za przelew z tytułu wynagrodzenia, chociaż przelew ten nie był faktycznym wynagrodzeniem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostałem. Przelew z konta prywatnego z innego banku z tytułem "wynagrodzenie"

      Usuń
    2. Ale z Twojego konta?

      Usuń
    3. Ja robiłem przelew z własnego konta z tytułem "wynagrodzenie".

      Usuń
  11. Czy ktoś miał problem z otrzymaniem kodów do inpost?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie dostałam a miały byc do 10. korzystam z 3 edycji

      Usuń
    2. Też nie dostałem na czas. Po wysłaniu zgłoszenia dali mi w ciągu 3 dni, więc upomnijcie się.

      Usuń
    3. Ja też caly czas nie dostałem mimo że już powinni przyznać 2 z 10 kodów... Napisałem do nich wiadomość i już 4 dzień cisza... Tandetny ten bank się robi

      Usuń
  12. Hmm, u mnie nie było kodów. Upomniałem się i przesłali mi informację, że 12 lutego wgrali mi kody do zakładki Korzyści i produkty. Zalogowałem się przed chwilą i dalej nie mam. Może źle patrzę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W bankowości musisz sprawdzić. W apce chyba nie ma. Przynajmniej ja nie widziałem.

      Usuń
    2. Oczywiście, patrzyłem w bankowości. Ostateczne przesłali mi kody banków w wiadomości. Teraz mam kolejny problem - kody nie działają w managerze paczek ;-). Więc napisałem do inpostu.

      Usuń
  13. Witam.
    Wiecie czy pula nagród jeszcze niewyczerpana? Chciałbym założyć konto, ale z pewnością, że dostanę nagrod

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już IV edycja - dotychczas, gdy pule się wyczerpywały, to w miejsce kończącej się akcji startowała nowa. Widać więc, że bankowi zależy by każdy łapał się na promocje (co ma sens, bo gdyby klient miał odejść z kwitkiem - choć był zachęcony promocją - to też pewnie szybko konto by zamknął).

      Usuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...