Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: HIT powraca: odbierz bon Allegro o wartości 200 zł za konto osobiste w PKO BP

10.11.2020

HIT powraca: odbierz bon Allegro o wartości 200 zł za konto osobiste w PKO BP

Powraca rekordowo popularna promocja PKO BP.

Promocja "Tak mamy": bon Allegro 200 zł od PKO BP
I tak jak w wakacyjnej odsłonie promocji, do wzięcia czeka bon o wartości 200 zł do wykorzystania podczas zakupów na Allegro. Warunki do spełnienia są banalnie proste.

Promocja "Tak mamy" z bonem Allegro od PKO BP


Dla kogo promocja? Udział wziąć może osoba pełnoletnia, która w okresie od 1.01.2019 do 8.11.2020 r. nie posiadała rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego w PKO BP. Z udziału w promocji nie wyklucza ewentualne posiadanie Konta Inteligo.

Dodam, że posiadanie konta w Banku Pekao (z żubrem w logo) nie jest przeszkodą do wzięcia udziału w niniejszej promocji. To dwa odrębne banki.

Nagroda w promocji to bon o wartości 200 zł do wykorzystania podczas zakupów w serwisie Allegro. Bon ma mieć ważność do 31.10.2021 r.

Zasady promocji. By wziąć udział w akcji "Tak mamy":
  • złóż wniosek o konto (Konto za Zero lub Konto dla Młodych) wraz z wydawaną do niego kartą, wyrażając przy tym zgodę na otrzymywanie od banku informacji marketingowych (w tym informacji handlowych) elektronicznie i telefonicznie; 
  • do 18.12.2020 r. zarejestruj się na stronie promocji (formularz rejestracyjny do promocji znajduje się u dołu strony - podać trzeba imię, nazwisko i PESEL);
  • najpóźniej do 15.01.2021 r. wykonaj co najmniej 3 płatności kartą wydaną do konta (w tym płatność zbliżeniową kartą), które zostaną rozliczone przez bank oraz 3 płatności BLIKiem (chodzi o transakcje z wykorzystaniem 6-cyfrowego kodu; nie zaliczą się wypłaty z bankomatów, ani przelewy na telefon);
  • aktywuj aplikację IKO (bo to za jej pośrednictwem ma być przekazana nagroda; aplikacja będzie zresztą też niezbędna do wspomnianych wyżej płatności BLIKiem, gdyż to właśnie w aplikacji generuje się kod BLIK do płatności).

Promocja ma być dostępna do 18.12.2020 r., ale trzeba mieć na uwadze, że może zakończyć się wcześniej, bo bank przygotował 6 000 nagród (o ich przyznaniu decydować będzie kolejność spełnienia wszystkich powyższych warunków). Gdyby miało się tak stać, to bank powiadomi o tym tutaj (choć regulamin promocji zawiera też zapis o możliwości zwiększenia puli nagród).

Nagrody bank będzie przekazywał w dwóch turach. Bon Allegro otrzymasz:
  • do 18.12.2020 r. - wtedy nagrodę otrzymają osoby, które spełnią warunki promocji do 22.11.2020 r. lub 
  • do 12.02.2021 r. - w tym przypadku nagroda trafi do osób, które warunki promocji spełnią do 15.01.2021 r.

Nagroda zostanie przekazana w formie kodu, który otrzymasz za pośrednictwem powiadomienia w aplikacji mobilnej IKO, a także wiadomością w bankowości internetowej iPKO. Do dnia otrzymania nagrody posiadaj konto (również nie przekształcając go w rachunek innego typu) i wyrażone zgody marketingowe.

Konto osobiste w PKO BP - szczegóły oferty


W promocji dostępne są 2 konta z oferty PKO BP. To Konto za Zero (które może założyć każda osoba pełnoletnia) lub Konto dla Młodych (dostępne dla osób w wieku 18-26 l.).

Konto za Zero to:
  • 0 zł za prowadzenie konta (bez konieczności spełniania jakichkolwiek warunków);
  • 0 zł za krajowe przelewy Elixir PLN zlecane poprzez bankowość internetową lub mobilną; 
  • 0/10 zł - miesięczna opłata za kartę wydawaną do konta nie jest pobierana, jeśli w miesięcznym okresie rozliczeniowym wykonasz co najmniej 5 płatność kartą i/lub BLIKiem (na dowolną kwotę); okres rozliczeniowy liczony jest miesiącami, ale nie kalendarzowymi, a od daty otwarcia konta;
  • 0 zł za wypłaty kartą w bankomatach PKO BP oraz 10 zł za wypłaty kartą z innych bankomatów w Polsce. 

Jeśli masz 18-26 lat, to możesz założyć Konto dla Młodych, którego główne cechy wyglądają następująco:
  • 0 zł za otwarcie i prowadzenie konta; 
  • 0 zł za krajowe przelewy Elixir PLN zlecane poprzez bankowość internetową lub mobilną; 
  • 0/5 zł - opłata miesięczna za kartę wydawaną do konta nie jest pobierana, jeśli w miesięcznym okresie rozliczeniowym wykonane zostaną co najmniej 4 płatności kartą i/lub BLIKiem (miesięczny okres rozliczeniowy karty nie pokrywa się z miesiącami kalendarzowymi, ale rozpoczyna się od otwarcia konta); 
  • 0 zł za wypłaty kartą z dowolnych bankomatów w Polsce.



Przydatne dokumenty:

168 komentarzy:

  1. Mogę wziąć udział mimo tego że jestem pełnomocnikiem do konta mamy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wykluczeni są wyłącznie posiadacze i współposiadacze konta. Pełnomocnictwo to inny rodzaj relacji - nie ma nic wspólnego z posiadaniem konta, a jest jedynie upoważnieniem do określonego zakresu czynności przy koncie, które posiada inna osoba. Droga do udziału w promocji jest więc otwarta :)

      Usuń
    2. Zgadza się. W poprzedniej promce wziąłem udział chociaż jestem pełnomocnikiem. Nagrodę dostałem.

      Usuń
  2. Wszystkie płatności kartą i blikiem można zrobić na Allegro?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płatności kartą i płatności BLIKiem można wykonywać zarówno w punktach handlowo-usługowych, jak i w Internecie. Można więc płacić także na Allegro.

      Jeśli jednak chodzi o płatności kartą, to zapis w regulaminie brzmi: "dokonać minimum 3 Transakcji bezgotówkowych Kartą (w tym płatność zbliżeniowa)". Można go zinterpretować dwojako - z jednej strony, że w tym mogą być płatności zbliżeniowe, a z drugiej, że co najmniej jedna musi być. Dla świętego spokoju tę jedną płatność zrobiłbym zbliżeniowo w punkcie handlowo-usługowym :)

      Usuń
    2. Można np. kupić 3-krotnie bułkę płacąc kartą oraz BLIK-iem w Lidlu, Biedrze, Carrefour czy Auchan :)

      Usuń
  3. Czy oferują program poleceń podobnie jak w Inteligo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Program poleceń w PKO BP pojawiał się - ostatnio był dostępny w zeszłym roku, ale jak kojarzę, to nie łączył się z innymi promocjami, a i sumarycznie nie wychodziło więcej, niż w powyższej promocji (bo w programie poleceń było max. 100 zł dla polecającego i max. 100 zł dla poleconego; a najczęściej były to nagrody o mniejszej wartości). No i do tego był dłuższy okres wykluczenia dla byłych posiadaczy konta.

      Usuń
  4. Przy rejestracji w promocji należy podać tylko imię, nazwisko i pesel - bez adresu mailowego. Wysłałam te dane i nic się nie wydarzyło. Jakie są dalsze kroki? W jaki sposób bank się ze mną skontaktuje? Czy skoro się zarejestrowałam to mam teraz po prostu założyć Konto za Zero i promocja będzie wtedy obowiązywać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest dodatkowa rejestracja na potrzeby wzięcia udziału w promocji - by otrzymać nagrodę. Teraz pozostaje wysłanie wniosku o konto (bank połączy sobie dane z wniosku o konto i z formularza rejestracyjnego, dzięki czemu przypisze do promocji).

      Usuń
    2. a jak nie pamiętam czy wysłałem rejestrowanie się w promocji to można to jakoś sprawdzić?

      Usuń
    3. Możesz spróbować jeszcze raz się zarejestrować. Jak już to zrobiłeś to będziesz miał komunikat: • Podany PESEL został już zarejestrowany w Promocji.

      Usuń
  5. Mam już konto w PKO ale widzę potencjał założenia dla 3 osób. Czy można jakoś polecać i coś za to mieć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciut wyżej odpowiedziałem w komentarzu na podobne pytanie - niestety programu poleceń nie ma (a jak bywał, to odrębnie).

      Usuń
    2. Dzięki za odpowiedź. Wnioski wysłane.

      Usuń
  6. Kiedy była ostatnia promka Inteligo?

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostania promka w Inteligo była w lutym 2019, a karencja jest od 1. stycznia 2019 - przypadek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Posiadanie konta Inteligo (nawet obecnie) nie wyklucza z udziału w powyższej promocji. Można więc założyć konto w PKO BP i zgarnąć bon Allegro :)

      Usuń
  8. Niestety karencja wyklucza uczestników promocji Inteligo z lutego ub.r. (https://bankobranie.blogspot.com/2019/02/mam-inteligo-15-edycja-odbierz-kod-polecenia-i-zyskaj-100-zl-za-konto-inteligo.html)

    Czekamy dalej. Zresztą może wkrótce dadzą promkę z premiami w postaci kasy wypłacanej na konto zamiast jakichś bonów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, niestety Inteligo jest częścią PKO BP.

      Usuń
    2. Nie wyklucza to jednak z udziału w promocji. W poprzedniej edycji był zapis o wykluczeniu posiadaczy konta w PKO BP (i zaznaczono dodatkowo: "w tym Inteligo").

      Tym razem nie ma wzmianki o wykluczeniu posiadaczy Konta Inteligo. Dodatkowo potwierdziłem to w banku. Zatem nawet jeśli ktoś ma Konto Inteligo, to teraz może wziąć udział i w tej promocji!

      Usuń
  9. Gdzie jest napisane, że posiadanie Inteligo po 1.01.2019 wyklucza z promocji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ile w poprzedniej edycji ("Jeszcze wygodniej") był zapis o tym, że z promocji wyklucza posiadanie konta w PKO BP (i dodatkowo zaznaczono, że również Konta Inteligo), o tyle w tej faktycznie już takiego zapisu o Inteligo nie ma.

      Usuń
    2. W regulaminie tej promki:

      ROZDZIAŁ 3. DEFINICJE
      14. Uczestnik Promocji - osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, mającą adres zamieszkania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, która na dzień wydania Nagrody będzie posiadaczem Konta i Karty, a także działa jako konsument w rozumieniu art. 221 Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny i w dowolnym czasie zawierającym się w okresie od 1 stycznia 2019 r. do 8 listopada 2020 r. włącznie nie posiadała rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego w Banku.

      Usuń
    3. Czy PKO BP oraz Inteligo to dwa różne banki?

      Usuń
    4. @Mr. Złotówa, 10 listopada 2020, 11:01 - czyli udział w promce Inteligo z lutego 2019 r. nie wyklucza z udziału w tej promce PKO BP, tak?

      Usuń
    5. Jeden bank, ale pamiętam że jak z 2-3 lata temu zakładałem konto w programie poleceń to można było i nagrodę dostałem chociaż miałem konto w Inteligo.

      Usuń
    6. Istotne jest czy Identyfikator banku (cyfry 3-6 w numerze konta) PKO oraz Inteligo są takie same czy różne:

      PKO BP - 1020
      Inteligo - ????

      Usuń
    7. @Anonimowy 10 listopada 2020 11:22, w poprzedniej edycji promocji z bonem Allegro zaznaczono wykluczenie posiadaczy Konta Inteligo. W tej edycji tego wykluczenia brak. Można więc domniemywać, że stało się to nie bez powodu.

      A to co pisze @Anonimowy 10 listopada 2020 11:23, przed chwilą dodatkowo sprawdziłem w regulaminie zeszłorocznego programu poleceń PKO BP (gdzie posiadacz Konta Inteligo mógł brać udział i jako polecony dostawał nagrodę), acz tam definicja uczestnictwa jednak była nieco inna (odwoływała się do nieposiadania konkretnych produktów w PKO BP).

      Usuń
    8. I właśnie otrzymałem potwierdzenie z banku :) Bardzo dobra zmiana!

      Usuń
    9. Potwierdzenie czego? Złożenia wniosku czy braku wykluczenia przez udział w promce Inteligo z lutego 2019 roku?

      Usuń
    10. Tego, że posiadanie (nawet obecnie) Konta Inteligo nie wyklucza z powyższej promocji z bonem Allegro za konto w PKO BP.

      Usuń
    11. Dzięki. Wykonujesz super robotę!

      Usuń
  10. Czy na Allegro może kupować każdy? W jaki sposób się to robi ... wie ktoś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czemu nie mógłby każdy? Normalnie się kupuje, a na etapie wyboru metody płatności klika się w pytanie "czy masz już kod?" i ta się wpisuje/wkleja kod i kwota do opłacenia zostanie obniżona o 200 zł.

      Usuń
  11. Ciekawe, że regulamin nie wyklucza operacji wystawienia czeku BLIK na potrzeby tej promocji.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bank przygotował 6 tys. nagród, a o ich przyznaniu decydować będzie kolejność spełnienia wszystkich powyższych warunków - dość zabawne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bank który działa najszybciej ze wszystkich w jakich dotąd miałem konto (a miałem już we większości - oprócz BOŚ, Pocztowego i Plus Banku). Ja warunki spełniłem dzień po złożeniu wniosku! Bo właśnie już kolejnego dnia przyjechał kurier z kartą i konto było aktywowane zaraz po jego wyjściu. Można od razu korzystać z karty i szybko wykonać transakcje.

      Usuń
    2. Składając wniosek dość wcześnie rano teoretycznie można otrzymać przesyłkę następnego dnia, ale tylko z kartą bezimienną. Zależy też jak firma kurierska dostarcza ich umowy?

      Usuń
    3. Już w poprzedniej edycji rozmawiałem z osobą z banku współodpowiedzialną za tworzenie promocji - dążenie jest takie, by każdy, kto weźmie udział mógł otrzymać nagrodę (innymi słowy: komunikat o zakończeniu promocji pojawia się w stosownym momencie, gdy wyczerpanie puli było prognozowane). Ostatnio w komentarzu pod wpisem o poprzedniej edycji pojawił się komentarz Czytelnika, który dostał nagrodę choć swe warunki (tj. płatności) spełnił dopiero po pojawieniu się komunikatu.

      Usuń
    4. Dzień dobry,

      dziękujemy za złożenie wniosku o konto w PKO Banku Polskim. Kurier przyjedzie do Ciebie z umową do podpisania w ciągu 2-3 dni roboczych.

      Pozdrawiamy,
      PKO Bank Polski.

      Usuń
  13. Regulamin, ROZDZIAŁ 6. NAGRODY
    4. Liczba Nagród i Rejestracji w Promocji jest ograniczona i wynosi 6000 (słownie: sześć tysięcy) szt.
    -----
    Złotówa, nie ma tu mowy o żadnej kolejności spełniania warunków tej promki?

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wypłacił mi nagrody za poprzednią akcje, też bon allegro
    Jak to reklamować najlepiej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W regulaminie do promki w sekcji "Reklamacje" był podany adres e-mail.

      Usuń
    2. W dowolny sposób (infolinia, placówka, list albo - najwygodniej - wiadomością w poczcie wewnętrznej po zalogowaniu do bankowości).

      Usuń
  15. Promocja trwa od 09.11.2020 r. do 18.12.2020 r. albo do wcześniejszego wyczerpania puli 6000 nagród i rejestracji.

    OdpowiedzUsuń
  16. Czy posiadanie Rachunku Rejestrowego założonego w PKO na potrzeby zakupu obligacji skarbowych wyklucza z tej promocji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyklucza wyłącznie rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy (czyli konto osobiste). Możesz więc wziąć udział w promocji, bo jakikolwiek inny rachunek (np. rejestrowy, techniczny, kredytowy itp.) nie wyklucza z promocji :)

      Usuń
  17. Jest napisane że u dołu trzeba się zarejestrować w formularzu promocji. Gdzie konkretnie jest ten formularz? Bo odnośnik kieruje do wniosku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przewijając stronę w dół można znaleźć formularz - podgląd tutaj.

      Usuń
  18. Karta do konta obojętna? Może być ta za 0 zł?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, obojętna, ale tylko jedna jest darmowa - ta domyślna :)

      Usuń
    2. Można wybrać dowolną kartę - może to być standardowa karta wydawana za 0 zł.

      Usuń
    3. No niestety nie każda jest darmowa. Przy wyborze jakiejkolwiek innej jest widoczna opłata 14,90 zł.

      Usuń
  19. Jak wygląda procedura zamknięcia konta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Placówka lub list.

      Usuń
    2. http://bankobranie.blogspot.com/2015/05/jak-zamknac-konto-w-banku-wypowiedzenie.html

      Usuń
  20. Kod promocji. O co chodzi? Trzeba tu coś wpisać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pole trochę może wprowadzać w błąd. Ale nie trzeba nic wpisywać.

      Usuń
  21. Czy bon o wartości 200 zł na allegro trzeba wykorzystać przy płatności do jednej transakcji czy można rozłożyć na kilka zakupów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można wykorzystać tylko jeden raz (przy czym nie musi być to płatność za jeden przedmiot, bo można też opłacić koszyk zakupów - nawet od różnych sprzedawców).

      Usuń
    2. Otrzymanie kodu umożliwia zamknięcie już konta tzn kody nie przestaną działać? Rozumiem też że można kupić coś za ponad wartość kodu (200 zł) i nadwyżkę zapłacić już tradycyjnie np przelewem?

      Usuń
    3. Wygenerowane kody mają datę ważności, która będzie obowiązywać nawet gdy konto już będzie zamknięte.

      Usuń
    4. Bank już nie będzie ingerował w ważność przekazanego bonu (nie ma takiej możliwości).

      Usuń
    5. Regulamin, ROZDZIAŁ 6. NAGRODY
      2. Kod jest ważny do 31 października 2021 r.

      Usuń
  22. Do jednego numeru telefonu może byc przypisane tylko jedno konto w aplikacji IKO PKO BP. Klienci Inteligo korzystający juz z aplikacji IKO, chcąc skorzystac z tej promocji będą musieli zrezygnować z aplikacji, żeby poblikować w PKO BP. To taki mały problem, który napotkałam juz na początku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście jest to potrzebne jedynie do 3 transakcji BLIK, a ponadto numer podany we wniosku służy jedynie do otrzymywania kodów autoryzacyjnych, a apkę można zainstalować na jakimkolwiek smartku, który spełnia min. wymagań wersji systemu operacyjnego.

      Usuń
  23. Kiedy zgłosić się do promocji? Można zaraz po złożeniu wniosku czy może trzeba zaczekać do podpisania umowy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejność nie ma znaczenia - można zarejestrować się jeszcze przed złożeniem wniosku, jak i później.

      Usuń
  24. Jak firma wozi umowy? Pocztex?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. InPost (najpewniej nic się nie zmieniło).

      Usuń
    2. Potwierdzam. Konsultant z banku mówił mi,że będzie kurier z firmy inPost.

      Usuń
    3. Czy bank i/lub kurier informują o statusie wysyłki?

      Usuń
    4. Kurier dzwonił umówić się kiedy może przyjechać.

      Usuń
    5. Dawniej przy promkach Wubeku InPost wysyłał SMS oraz e-mail.

      Usuń
    6. Solidne firmy kurierskie (m.in. Pocztex, DPD, DHL) informują odbiorców o numerze przesyłki, dzięki któremu na ich stronie można sprawdzić status przesyłki.

      Usuń
    7. E-mail od banku: "Dzień dobry, przesyłka z umową i dokumentami dotyczącymi konta w PKO Banku Polskim została wysłana na adres podany we wniosku. Po zapoznaniu się z umową i dokumentami podpisz umowę w obecności kuriera, a następnie przekaż mu po jednym z egzemplarzy.
      Przewidywany czas dostarczenia przesyłki: 2-5 dni roboczych.
      Pozdrawiamy,
      PKO Bank Polski"

      Info na stronie śledzenia przesyłek InPost: "Nadawca poinformował nas, że przygotował przesyłkę do nadania. Podróż przesyłki jeszcze się nie rozpoczęła."

      Usuń
    8. Ja mam to samo, ale co ciekawe bank podał mi nr przewozowy przesyłki czyli InPost już ją odebrał, mimo że na ich stronie widnieje informacja, że podróż przesyłki jeszcze się nie rozpoczęła.

      Usuń
  25. czy majac jeszcze aktywne konto inteligo, przy skladaniu wniosku zaznaczac ze jestem klientem banku pko czy nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. bo jesteś tylko klientem Inteligo, a nie PKO.

      Usuń
    2. Inteligo jest prowadzony przez PKO BP.

      Usuń
    3. Ale tutaj nie ma to znaczenia. A jak się zaznaczy opcję, że jest się klientem PKO BP to pojawia się pytanie o posiadanie iPKO. Klient Inteligo nie ma iPKO.

      Usuń
    4. Mała rada, jeśli mamy konto inteligo to zakładając konto w PKO BP warto podać inny numer telefonu bo nie będzie można aktywować aplikacji iko (a w ogóle to prawdopodobnie trzeba też będzie kombinować z klonowaniem aplikacji jeśli już używamy iko z inteligo).

      Usuń
    5. Co to jest iPKO?

      Usuń
    6. iPKO to nazwa bankowości internetowej dla klientów PKO BP (z wyłączeniem Inteligo). Tak, jak np. Millenet w Banku Millennium.

      Usuń
    7. @Anonimowy, 12 listopada 2020, 01:45

      Po pierwsze, wystarczy odinstalować apkę powiązaną z kontem Inteligo, po czy zainstalować ja ponownie na potrzeby tej promki.

      Po drugie, numer telefonu podany we wniosku służy jedynie do otrzymywania z banku kodów autoryzacyjnych, a apkę można zainstalować na jakimkolwiek smartku, który spełnia min. wymagań wersji systemu operacyjnego.

      Usuń
    8. @Anonimowy12 listopada 2020 11:02 niestety to nie zawsze tak działa. Po takim manewrze mam wciąż pasywne konto w aplikacji. Mogę się zalogować, zrobić na nie przelew ale z niego już nie... Nie można też zrobić płatności BLIK co jest wymagane w tej promocji. Konsultanci na infolinii nie potrafią pomóc. A wszystko przez to, że numer telefonu jest ten sam.

      Usuń
    9. Po odinstalowaniu apki należy de-aktywować urządzenie w bankowości Inteligo po czym zainstalować apkę ponownie. Jeśli to nie pomaga, to wygląda na to, że od wiosny 2019 coś u nich zmieniono w tej kwestii.

      PS. to że na infolinii nie potrafią pomóc, to raczej nie powinno dziwić :)

      PS.

      Usuń
    10. W tym wątku było sporo wpisów na ten temat:

      https://bankobranie.blogspot.com/2019/02/mam-inteligo-15-edycja-odbierz-kod-polecenia-i-zyskaj-100-zl-za-konto-inteligo.html

      Usuń
    11. Faktycznie, działa. Dzięki.

      Usuń
  26. Te 5 płatności kartą już trzeba zrobić w listopadzie? Co jeśli karta nie zdąży przyjść? Czy wystarczy dopiero od grudnia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okres rozliczeniowy dla karty wydanej do konta nie pokrywa się z miesiącami kalendarzowymi, ale z datą zawarcia umowy/aktywacji konta. Zatem czas na wykonanie tych 5 płatności (i nie tylko kartą, bo zamiennie mogą to być płatności BLIKiem) będzie liczony od tego momentu i później od każdej miesięcznicy.

      Usuń
    2. okres rozliczeniowy dla karty liczony jest od dnia następnego po wydaniu karty a nie od otwarcia konta. Taką odpowiedź na moją reklamację napisał bank. Uznał reklamację warunkowo "dla dobrej relacji".

      Usuń
  27. Czy wszystkie płatności mogą być w tym samym sklepie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma ograniczenia, więc można.

      Usuń
    2. Ciekawe czy mogą być zrealizowane tego samego dnia :)

      Usuń
  28. Dziś był kurier. Szybcy są! Konto aktywowane i karta też. Popołudniu po pracy machnę transakcje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy składałeś wniosek?

      Usuń
    2. Nawet gdybyś złożył wniosek we wtorek rano, to jeszcze nie zdążyli by wyprodukować karty płatniczej, ani jej nadać, nie wspominając o dostarczeniu :)

      Usuń
    3. Czy razem z umową kurier dostarcza też kartę?

      Usuń
    4. To byłoby zbyt logiczne :)

      Usuń
    5. Tak. Kurier przywozi od razu kartę.

      Usuń
    6. Jak można ja aktywować? W bankowości?

      Usuń
    7. Tak, można w bankowości i tam też nadaje się PIN.

      Usuń
    8. Można też w apce i na infolinii.

      Usuń
    9. Czy można w bankomacie?

      Usuń
  29. Czy ktoś z was miał taką sytuację że odrzucili jego wniosek , ja nie miałam żadnego produktu tego banku i dostałam taką informację na infolinii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałem tak, na następny dzien złozyłem ponownie i przyjeli

      Usuń
  30. Ja 10.11 złożyłam wniosek o konto i nadal nie mam żadnej informacji na maila potwierdzającej jego wysłanie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak miałam i dopiero na infolinii dowiedziałam się że odrzucili mój wniosek, nie potrafili powiedzieć dlaczego złożyłam więc reklamację.

      Usuń
  31. Co w sytuacji, gdy spełnię warunki promocji, a następnie zrezygnuję z karty - żeby nie musieć wykonywać 5 transakcji do czasu otrzymania nagrody

    OdpowiedzUsuń
  32. Opłata za kartę nie jest pobierana w okresie wyznaczonym przez dzień otwarcia konta jak sugeruje treść wpisu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyjego wpisu?

      Usuń
    2. Głównego wpisu Mr. Złotówy: "miesięczny okres rozliczeniowy karty nie pokrywa się z miesiącami kalendarzowymi, ale rozpoczyna się od otwarcia konta"

      Usuń
    3. Jaki problem - kartę można zamknąć jeszcze w listopadzie zaraz po wykonaniu tych 3 płatności.

      Usuń
    4. Czy to nie spowoduje utraty prawa do bonu?

      Usuń
    5. Serio ciężko zostawić te kartę? Przy tak prostych warunkach? Ja zostawiam póki nie dostanę bonu.

      Usuń
  33. W opisie promki jest uwaga, że do dnia przekazania nagrody należy mieć aktywny dostęp do serwisu iPKO oraz aktualną zgodę marketingową, ale nie mowy o apce. Czy po wykonaniu 3 transakcji BLIK można odinstalować apkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinno być okey, bo nagroda ma przyjść na dwa sposoby - i powiadomieniem w aplikacji, i wiadomością w bankowości.

      Usuń
    2. Rozumiem, ale czy odinstalowanie apki zaraz po wyonaniu 3 transakcji BLIK nie spowoduje braku przyznania bonu? Zgodnie z regulaminem bankowość na pewno trzeba mieć aktywną, ale czy wymagają również aktywnej apki, oto jest pytanie.

      PS. Ja właśnie spełniłem warunek 3 transakcji BLIK, a jutro żona chciała zrobić to samo na tym samym smartku co wymaga odinstalowania apki skojarzonej z moim kontem.

      Usuń
    3. Podbijam pytanie.

      Usuń
    4. Można apkę odinstalować

      Usuń
    5. A na infolinii mi powiedzieli, że lepiej trzymać do dnia otrzymania bonu - komu tu wierzyć?

      Usuń
  34. Mr Zlotowa jak w końcu jest z inteligo? Wyklucza czy nie? Kto dezinformuje - ty czy konkurencja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Posiadanie Konta Inteligo nie wyklucza z promocji. Wynika to z zapisów regulaminu (gdzie w poprzedniej edycji zapisano wykluczenie Inteligo, a teraz już nie) - dodatkowo dostałem też potwierdzenie zamierzenia tej zmiany w stosunku do poprzedniej edycji.

      PS. Nazwy innych stron usunąłem, by nie stawiać w złym świetle ;)

      Usuń
    2. Niestety Mr zlotowa, inteligo wyklucza. Telefonowałem na infolinię pko bp, a potem byłem w oddziale, gdzie to potwierdzili. Nie pozostało nic innego jak zamknąć nowe konto za zero. A inteligo zamknąć w oddziale nie można, to wysłałem pismo.

      Usuń
    3. I moje korzystanie z promocji bankowych, i historie wiele razy przytaczane przez Czytelników bloga, pokazują jak często interpretacje pracowników infolinii czy oddziałów mijają się ze stanem faktycznym (i dotyczy to wszystkich banków). Często są asekuracyjne, by klienta nie wprowadzić w błąd (w tym sensie, by samemu nie ponieść konsekwencji). A kluczowy zawsze jest jednak regulamin i zapisy w nim zawarte. Interpretacje (w tym pracowników banku) bywają różne (i tym samym błędne). Będąc w tej sytuacji, mimo tych informacji, pozostawiłbym jednak konto, spełnił (proste) warunki i zaczekał do terminu wydania nagrody.

      Usuń
    4. @Mr. Złotówa, wczoraj na FB PKO odpisało Pani Monice, która o to pytała że "w promocji nie biorą udziału osoby, które pomiędzy 01.01.2019 r. a 08.11.2020 r. miały konto osobiste w naszym banku (również konto Inteligo)."

      Mam nadzieję że to też interpretacja osoby, która obsługuję ich FB.
      Sama założyłam już konto i spełniłam warunki ale niestety mam ciagle otwarte konto w Inteligo.

      Usuń
    5. @Sanda, poproszę o podesłanie linka do tego posta/komentarza na kontakt@bankobranie.pl - podeślę to do banku.

      Usuń
    6. To błąd osoby odpowiadającej na Facebooku.

      Dziękuję za podesłany mail. Sprawę zgłosiłem do banku i jeszcze raz otrzymałem zapewnienie, że w tej edycji udział wziąć mogą także osoby posiadające Konto Inteligo.

      Usuń
  35. Mr. Złotówka, Czy Konto rodzica, które posiadam w PKO BP jest uznawane za rachunek ROR i tym samym czy taki rodzaj konta wyklucza z tej promocji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pytałem na infolinii i wynika z tego że Konto Rodzica wyklucza.

      Usuń
  36. Taka uwaga gdyby ktoś także trafił na ten problem:
    Przy aktywacji może pojawić się komunikat, że numer telefonu jest zajęty, a jednocześnie wiecie, że zamknęliście Inteligo już kiedyś.

    Jak się okazało - konto zamknąłem, ale nie wypisali aplikacji z mojego numeru -
    Trzeba złożyć reklamację na infolinii Inteligo, bądź aplikacji i czekać na rozpatrzenie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli czekać do 30 dni na rozpatrzenie reklamacji?

      Usuń
    2. Mam taką samą sytuację. Dzwonię do nich kilka razy i marudzę że nie mogę bez aktywowanej aplikacji IKO płacić blikiem i piszę na FB do nich to coś tam przyspieszają.

      Usuń
    3. Oficjalnie tak, ale Pani na infolinii powiedziała, że POWINNI zrealizować to szybciej. Słowo klucz to powinni. Tak więc tak czy siak będę w tym drugim terminie wypłaty

      Usuń
  37. Wczoraj złożyłem wniosek - jeden i drugi, ale nie dostałem żadnego potwierdzenia na mail itp. Czy tak może być?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś raczej nie poszło zgodnie z planem. Rejestracja to jedna kwestia, a wniosek to druga.
      Po otrzymaniu wniosku ich system generuje następującą wiadomość na podany we wniosku e-mail:

      "Dzień dobry,

      dziękujemy za złożenie wniosku o konto w PKO Banku Polskim. Już dziś przekazujemy Ci Twój numer klienta oraz umożliwiamy zalogowanie się do konta przez komputer i telefon w aplikacji IKO.

      Twój numer Klienta to: xxxxxxxx.

      Kurier przyjedzie do Ciebie z umową do podpisania w ciągu 2-3 dni roboczych - pamiętaj, aby mieć przy sobie dokument potwierdzający Twoją tożsamość, który został wskazany we wniosku.

      Jeśli masz dodatkowe pytania, skontaktuj się z infolinią Banku pod numerem telefonu 800 302 302 (czynna 24h na dobę, 7 dni w tygodniu; brak opłat dla numerów krajowych na terenie kraju; w pozostałych przypadkach – opłata zgodna z taryfą operatora). Informacje o aktywacji dostępów do konta oraz karty znajdują się na stronie www.pkobp.pl/aktywacja

      Pozdrawiamy,
      PKO Bank Polski"

      Ja bym się z nimi skontaktował na powyższy numer albo złożył wniosek ponownie.

      Powodzenia!

      Usuń
    2. Zarejestrowałem się jeszcze raz, nic, jeszcze raz na inny mail (gmaile) i dostałem info, że wniosek nieprzyjęty, bo już trwają prace nad moim wnioskiem. Ale na tym pierwszym mailu dalej nic nie mam.

      Usuń
    3. Czy ta informacja pojawiła się już w wyniku ponownej rejestracji z innym adresem e-mail czy dopiero po ponownej próbie złożenia wniosku?

      Mnie po rejestracji do promki nie wysłali żadnego potwierdzenia, co jest dość dziwne, ale być może w PKO tak jest - to moja 1. promka w tym banku.

      Usuń
    4. Co się dzieje w przypadku ponownej rejestracji w promocji? Odrzucają wniosek?

      Usuń
    5. Na to by wynikało :)

      Usuń
    6. Rejestracja do promocji odbywa się tylko raz. I już drugi raz się nie da. jest komunikat o tym że dany PESEL jest już zarejestrowany.

      Usuń
    7. Ja mam na myśli rejestrację konta, tam gdzie się kartę wybiera. Za pierwszym razem doszedłem do końca - miałem ten komunikat, że teraz dostanę maila. Nie dostałem. Zarejestrowałem się dzień później jeszcze raz - to samo, doszedłem do tego samego punktu. Nie dostałem maila. Zarejestrowałem się na innego maila - dostałem info o odrzuceniu, bo wniosek już złożony. Do dziś nie mam żadnej wiadomości z banku na pierwszego maila.

      Usuń
    8. To dość dziwne, ale rejestracja to proces zgłoszenia chęci w udziale w akcji promocyjnej, a kartę wybiera się w trakcie składania wniosku o konto.

      Usuń
  38. można zrobić 3 płatności kartą, 3 BLIKIEM i zrezygnować z karty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak - nigdzie w regulaminie nie wspominają o obowiązku posiadania karty do dnia otrzymania kodu.
      Ponadto konto jest bezwarunkowo darmowe!

      Najwyraźniej wygląda na to, że piszący regulamin tej promki był 'zaspany' :)

      Usuń
    2. To dość rzadkie i nie pamiętam, żeby nie wymagano utrzymywania karty do dnia otrzymania premii poza jedną promką z Alior organizowaną przez Bonnier Business Polska. Zresztą w kolejnej edycji promki z Alior ludzie z Bonnier poprawili regulamin i kartę trzeba było trzymać do końca.

      Jest to o tyle dziwne, że karta nie jest bezwarunkowo darmowa.

      Usuń
  39. Dziś umowa podpisana i wszystkie płatności zrobione. Wszystko udało się w ciągu jednego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to samo ... zamknąłeś już kartę?

      Usuń
    2. Nie rezygnuję. 5 transakcji to pikuś.

      Usuń
  40. Zrobiłem to w jeden dzień w dwóch sklepach w ciągu dwóch minut

    OdpowiedzUsuń
  41. Czy promocja jest nadal dostępna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostępna. Dziś wniosek składałem i się zarejestrowałem.

      Usuń
    2. Tak, promocja jest nadal dostępna.

      Usuń
  42. Moja sytuacja jest trochę inna.. Założyłam konto, aktywowalam apkę, zrobiłam wymagane transakcje i zamknęłam na waszą stronkę i dopiero zauważyłam że link do promocji jest na samym dole. Czy zaliczą mi te transakcje do tyłu czy na nowo muszę je zrobić?

    OdpowiedzUsuń
  43. Mam pytanie, czy w momencie w którym wykonałem wszystkie operacje w sobotę (21.11), to łapię się na wcześniejsze spełnienie warunków i przyznanie nagrody w grudniu? Gdyż w historii konta w apce transakcje kartą zostały rozliczone w niedzielę (22.11), natomiast te blikiem dopiero w poniedziałek (23.11).

    OdpowiedzUsuń
  44. Zamiast info o wysyłce kurierska otrzymałem maila z treścią
    "
    Uprzejmie informujemy, że Twój wniosek o otwarcie rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego w PKO Banku Polskim, nie może zostać zrealizowany.

    W celu otwarcia rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego zapraszamy do dowolnego oddziału PKO Banku Polskiego."

    Miał tak ktoś?

    OdpowiedzUsuń
  45. Czy Jeśli miałem w PKO po 01.01.2019 konto w DKK (wielowalutowe?) to wyklucza mnie to z promocji?

    OdpowiedzUsuń
  46. Czy jeżeli założyło się konto np w listopadzie to w tym miesiącu tez trzeba zrobić 5 płatności żeby mieć konto za 0?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okres rozliczeniowy dla karty wydawanej do konta w PKO BP zależy od daty zawarcia umowy (aktywacji konta), co nie musi pokrywać się z miesiącami kalendarzowymi. Zatem w ciągu miesiąca od otwarcia konta już te 5 płatności należy wykonać.

      Usuń
  47. Czy bank poinformuje emailowo że dołączyło się do promocji i czy poinformuje o tym,że spełniło się jej warunki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie. Regulamin nic o tym nie mówi. Dostaniesz nagrodę. To jest powiadomienie.

      Usuń
  48. Witam,

    Czy po spełnieniu warunków promocji jest się zobowiązanym do posiadania karty do konta? Nie mogę tego doczytać w regulaminie. Z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

HIT powraca: odbierz bon Allegro o wartości 200 zł za konto osobiste w PKO BP

Powraca rekordowo popularna promocja PKO BP. I tak jak w wakacyjnej odsłonie promocji, do wzięcia czeka bon o wartości 200 zł do wykorzystan...