Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Uczestniku promocji Money mania 23 (z premią za konto w Santander Banku): uzupełnij dane!

15.10.2020

Uczestniku promocji Money mania 23 (z premią za konto w Santander Banku): uzupełnij dane!

Nadszedł moment finalizacji jednej z promocji z Kontem Jakie Chcę w roli głównej.

Finalizacja promocji Money mania 23
Kto wziął udział w akcji Money mania 23, ten teraz powinien otrzymać maila powiadamiającego o przyznaniu premii 200 zł. Jest to więc czas, by uzupełnić numer rachunku konta do wypłaty nagrody.

Warunki promocji szczegółowo omówiłem we wpisie "Premia co najmniej 250 zł za Konto Jakie Chcę w Santander Banku". Dziś pokrótce przypomnę jednak to, co najważniejsze.

By wziąć udział w promocji i zdobyć gwarantowaną premię, należało:

  • do 31.05.2020 r. zarejestrować się na stronie promocji i złożyć wniosek o Konto Jakie Chcę wraz z kartą, wyrażając przy tym wymagane zgody; 
  • w każdym z trzech miesięcy po otwarciu konta w Santander Banku zapewnić wpływ min. 1000 zł, wykonać min. 5 płatności kartą lub BLIKiem oraz zalogować się do aplikacji mobilnej.

Kto te warunki spełnił, ten teraz (organizator dał sobie czas do 15.10.2020 r. włącznie) powinien otrzymać maila powiadamiającego o przyznaniu premii. Na tę wiadomość trzeba zareagować i do 20.10.2020 r. zalogować się na stronie promocji, by tam podać numer rachunku konta założonego w promocji. Premia 200 zł ma wpłynąć do 30.10.2020 r. 

Jeśli nie znajdujesz wiadomości powiadamiającej o nagrodzie, koniecznie sprawdź jeszcze foldery typu "spam", "oferty" lub "inne", bo to właśnie tam często wpadają tego typu maile. Jeśli jednak i tam nie ma wyczekiwanego powiadomienia, a na stronie promocji nie da się podać numer rachunku, to pozostaje zgłoszenie reklamacji. Zgodnie z regulaminem, przebieg procesu reklamacyjnego wygląda następująco:
"1. Reklamacje dotyczące spraw związanych z Akcją należy składać Organizatorowi wyłącznie za pośrednictwem adresu e-mail: reklamacje-mania@totalmoney.pl . 
2. Reklamacje rozpatrywane będą niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 30 (trzydziestu) dni kalendarzowych od dnia ich otrzymania. Odpowiedź w sprawie reklamacji zostanie przesłana na adres email wskazany w korespondencji. 
3. Reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko, adres e-mail będący loginem w aplikacji, numer wniosku o Konto Jakie Chcę oraz szczegółowy opis problemu"


Bądź na bieżąco z najlepszymi promocjami bankowymi. Zapisz się na bezpłatny newsletter dla Czytelników bloga. To zero spamu, a jedynie powiadomienia o nowych wpisach, które wysyłam do dwóch razy w tygodniu. Zapis na newsletter zajmuje chwilę, podobnie jak rezygnacja (jeśli kiedyś z jakieś przyczyny tak postanowisz):

10 komentarzy:

  1. Dostaliscie juz emila ? Bo ja nie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już 19ta A maila nie ma. A jak u Was?

    OdpowiedzUsuń
  3. Również nie dostałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dostałam maila Ale nie wiem gdzie wpisać nr konta. Muszę zalogować się do Mamy Manii? Czy w aplikacji? Pomóżcie proszę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wczoraj dostałam maila.
      Zalogowałam się normalnie na stronie internetowej przez laptopa. Potem prawy górny róg -> menu - Moje konto -> Moje dane. I po środku poniżej moich danych jest rubryczka na wpisanie konta.
      W regulaminie nie ma słowa, że trzeba się logować "przez aplikację".

      Usuń
    2. Dzięki. Już uzupełniłam. Teraz tylko czekać na kasę 😊

      Usuń
  5. A u mnie dalej nie ma, czy mozna samemu wisac nr konta na MoneyMania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj. Jeśli w twoich danych będzie miejsce na nr konta to czemu nie?

      Usuń