Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Bon 100 zł do Intersport za eKonto Junior mBanku (+ do 300 zł dla rodzica)

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

12.08.2020

Bon 100 zł do Intersport za eKonto Junior mBanku (+ do 300 zł dla rodzica)

Banki coraz częściej zabiegają o jak najmłodszych klientów, bo czym skorupka za młodu...

Tym razem mBank za otwarcie eKonta Junior (dla dzieci, które nie ukończyły 13. roku życia) daje prezent w postaci bonu o wartości 100 zł do wykorzystania w sklepach Intersport. Propozycja skierowana jest jednak wyłącznie dla rodziców, którzy posiadają (lub dopiero założą) mKonto Intensive.

[Promocja zakończona. Sprawdź aktualnie dostępne promocje w mBanku.]

💡 Jeśli jako rodzic nie masz jeszcze konta w mBank, sprawdź jak zyskać do 300 zł za mKonto Intensive.

eKonto Junior z prezentem


Dla kogo promocja? Udział wziąć pełnoletnia, posiadająca rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy mKonto Intensive, która dla swego dziecka (w wieku 0-13 lat) otworzy eKonto Junior wraz z wydawaną do niego kartą.

Zasady promocji. By wziąć udział w promocji "eKonto Junior z prezentem" i zdobyć bon o wartości 100 zł do wykorzystania w sklepach Interesport:
  • najpóźniej do 31.08.2020 r. złóż wniosek oraz w ww. terminie zawrzyj umowę o eKonto Junior wraz z wydawaną do niego kartą i przystąp do promocji, akceptując jej regulamin.

Nagrodę otrzymasz w ciągu 14 dni roboczych od spełnienia powyższych warunków. Bank prześle Ci bon SMSem w postaci kodu, który będzie można wykorzystać w sklepach Interesport (zarówno w internetowym, jak i w stacjonarnych). Z realizacją zakupów przy wykorzystaniu kodu będzie trzeba się pospieszyć, bo ma on być ważny jedynie do 30.09.2020 r.

Liczba nagród w promocji została ograniczona do 2 000 sztuk. O aktualnie jeszcze dostępnej puli można dowiedzieć się na stronie banku tutaj.

Biorąc udział w promocji, zwróć uwagę na ograniczenie:
"Jeden Uczestnik Promocji może otrzymać tylko jedną elektroniczną kartę podarunkową do eKonta Junior. W przypadku otwarcia eKonta Junior dla 2 lub większej liczby dzieci Uczestnik Promocji otrzyma tylko jedną kartę podarunkową"

eKonto Junior - prześwietlenie


Główne cechy konta dla dzieci do 13. roku życia to:
  • 0 zł za otwarcie i prowadzenie konta; 
  • 0 zł za krajowe przelewy Elixir PLN zlecane w bankowości internetowej lub mobilnej;
  • 0 zł za kartę wydawaną do konta (w "tradycyjnej", plastikowej formie; do konta można zamówić kartę w formie opaski, ale wówczas bank za wydanie i odnowienie naliczy opłatę 25 zł); 
  • 0 zł za wypłatę gotówki z dowolnych bankomatów w Polsce.

Za podrzucenie informacji o promocji dziękuję Czytelnikowi Mariuszowi.

Bądź na bieżąco z promocjami. na Twitterze i polub na Facebooku:


Przydatne dokumenty:

21 komentarzy:

  1. Jak można założyć konto Junior?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Placówka albo bankowość.

      Usuń
    2. Niby przez bankowość ale jak szukałem wniosku to nie ma. Dzwoniłem na infolinię i konsultantka pokierowała mnie przez stronę banku. I tam dopiero jest przycisk przekierowujący do logowania. po zalogowaniu od razu otwiera się wniosek.

      Usuń
  2. Dolnego limitu wieku nie ma? Jak córka ma 2 lata to mogę na nią konto też założyć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma. Możesz założyć.

      Usuń
    2. Za to górny limit 13 lat jest bez sensu.

      Usuń
  3. Jakiś dokument tożsamości dziecka jest wymagany?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Podajesz numer legitymacji, aktu urodzenia lub dowody tożsamości. Pozdrawiam Tomasz P

      Usuń
    2. Dzięki. Faktycznie PESEL dziecka i nr dokumentu wystarczy.

      Usuń
  4. A jak ktoś już ma konto w mBanku, ale jest to eKonto Osobiste to czy może zmienić na Intensive i w taki sposób załapać się do promocji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wg mnie nie ma przeszkód żeby tak zrobić. Co już zresztą uczyniłem. Konto junior założone. Trzeba tylko pamiętać przed zmianą na Intensive by warunki zwolnienia z opłaty za zmieniane konto były w tym miesiącu już zrealizowane. Bo jeśli tak nie będzie to pobiorą opłatę.

      Usuń
    2. Może. Sprawdzone. Tomasz P

      Usuń
  5. Mam konto Intensive w zwiazku z istniejaca promocja, mialem zamykac ale widze że jest szansa wyrwac jeszcze 100pln. Pytanie teraz, jesli w sierpniu uda się otworzyc konto junior i otrzymam sms z kodem na 100pln, to kiedy mozna zamknąc Intensive i Junior? Po wykorzystaniu 100 pln w intersporcie?

    OdpowiedzUsuń
  6. Od kilku dni nie można założyć konta dla dziecka, jest info że trwają prace modernizacyjne, wie może ktoś kiedy się skończą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zakładałem we wtorek.

      Usuń
    2. Promocja jest dostępna nadal. Na stronie jest info: Pozostała ilość voucherów w promocji:

      1 690

      Usuń
  7. Dzisiaj dostałam sms z kodem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety do dziś nie otrzymałam kodu. Gdzie (pod jaki adres @) mogę wysłać reklamację?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również nie otrzymałem kodu. Okazało się, że niby nie zaznaczyłem przy składaniu wniosku, że chcę wziąć udział w tej promocji (!). A wniosek składałem właśnie ze świadomością, że dodawany jest voucher do inter sport. Złożyłem reklamację, bo na moje oko, mbankowi zabrakło voucherów i teraz próbują wskazać, że nie zaznaczyło się chęci udziału w promocji/akceptacji jej regulaminu. Co samo w sobie już jest dziwne - skoro promocja trwała w określonym czasie, reklamowali ją... to po co jeszcze w tym czasie w formularzu dawali element, który potencjalnie składający wniosek mógł przeoczyć?

    OdpowiedzUsuń
  10. Taka ciekawostka. Kupiłem buty za 180 zł. Zapłaciłem 80 zł. Teraz dostałem 90 zł zwrotu w formie bonu na kolejne zakupy. Czyli w sumie zakupy za 270 zł przy zaangażowaniu własnych 80 zł :)

    OdpowiedzUsuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...