Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: mOkazje: 10% zwrotu w sklepach Kaufland i 4% na stacjach BP dla klientów mBanku

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

6.07.2020

mOkazje: 10% zwrotu w sklepach Kaufland i 4% na stacjach BP dla klientów mBanku

Dziś czas przypomnieć o ofercie promocyjnej dla klientów mBanku.

mOkazja Kaufland mBank
mOkazje to właśnie promocja dla obecnych klientów, dzięki której uzyskać można zwroty za zakupy u wybranych partnerów mBanku. Propozycje bywają różne, ale tym razem okazje wydają się całkiem ciekawe.

mOkazje skierowane są do klientów mBanku, którzy przystąpili do promocji banku z mOkazjami. Szczegóły każdej z mOkazji określa jej opis - różne mogą być miejsca wykonywania transakcji, jak i forma ich opłacanie (płatności najczęściej mają być wykonywane kartą płatniczą - wystarczy karta debetowa wydawana do konta).

Dostępność mOkazji dla siebie sprawdzić możesz w bankowości internetowej: Finanse => (USŁUGI) mOkazje. Jedynie posiadanie danej propozycji przygotowanej przez mBanku uprawnia do uzyskania zwrotu. mOkazje przyznawane są przez bank, więc nie każdy musi posiadać daną mOkazję.

💡 Jeśli jeszcze nie masz konta osobistego w mBanku, to są ku temu aż 3 okazje, bo bank premiuje założenie kont różnego typu. I tak do wzięcia czeka:
  • nawet 300 zł za mKonto Intensive (ta promocja wymaga największego zaangażowania, gdyż trzeba wykonywać płatności kartą i/lub BLIKiem na większe sumy; w wyżej wymienionych promocjach eKonta możliwości i eKonta osobistego znaczenie ma tylko liczba płatności - mogą być to nawet bardzo drobne wydatki).

mOkazja: 10% zwrotu w sklepach Kaufland


Warunkiem naliczenia 10% zwrotu za zakupy w sklepie Kaufland jest posiadanie mOkazji przyznanej przez mBank, wykonanie zakupów na sumę min. 20 zł w sklepie Kaufland i ich opłacenie kartą mBanku. Maksymalny zwrot przy pojedynczej transakcji wynieść może 15 zł. Z mOkazji skorzystać można 2 razy, więc łącznie da się zgarnąć do 30 zł.

Zgodnie z adnotacją na stronie banku:
"Zwrot z mOkazji nie dotyczy zakupów: 
a) napojów alkoholowych (...) w tym piwa; 
b) wyrobów tytoniowych, papierosów elektronicznych, pojemników zapasowych, rekwizytów tytoniowych oraz produktów imitujących powyższe wyroby (...); 
c) produktów leczniczych (...); 
d) preparatów do początkowego żywienia niemowląt (...) oraz przedmiotów służących do karmienia niemowląt (...); 
e) bonów upominkowych oraz kart podarunkowych."

mOkazja ze zwrotem 10% za płatność w sklepach Kaufland ma być dostępna do 24.07.2020 r. Wypłata zwrotu ma nastąpić najpóźniej w ciągu 60 dni od zaksięgowania płatności.

Po liczbie zgłoszeń mOkazji przez Czytelników bloga wnioskuję, że może być mOkazja skierowana do wszystkich klientów. Sprawdziłem i również u mnie w bankowości jest ona dostępna. Aczkolwiek trzeba pamiętać, że ktoś może jej nie mieć, bo to bank decyduje o ich przydziale.

mOkazja: 4% zwrotu na stacjach BP


Drugą z mOkazji wartą szczególnej uwagi jest ta ze zwrotem za płatności na stacjach paliw BP (acz zawsze warto porównać ceny pomiędzy różnymi stacjami i wybrać tę, na której będzie taniej, bo różnice w cenach bywają spore i tu nawet zwrot 4% może nie pomóc).

By skorzystać z mOkazji BP i otrzymać zwrot 4% należy posiadać mOkazję udostępnioną przez mBank, zatankować lub zrobić zakupy na stacji BP na sumę min. 50 zł i zapłacić kartą debetową lub kredytową mBanku. Oferta tradycyjnie nie obejmuje zakupu alkoholu i wyrobów tytoniowych.

Jeden zwrot może wynieść maksymalnie 15 zł, ale z mOkazji BP można skorzystać dwukrotnie (najpóźniej do 31.08.2020 r.), czyli łącznie da się uzyskać 30 zł. Zwrot nastąpi do 60 dni od zaksięgowania transakcji.


Bądź na bieżąco z promocjami. na Twitterze i polub na Facebooku:




Przydatne dokumenty:

40 komentarzy:

  1. Kupując paliwo na stacjach BP przepłacamy co najmniej (!) 4% w stosunku do konkurencji - o co tu może chodzić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koło mnie są 2 stacje. Pb95 kosztuje 4,12 na BP i 4,08 zł na Lotosie. Czyli nadal się opłaca.

      Oczywiście można porównywać z jakimiś stacjami Auchan ale to głównie na skraju miasta i jak zatankujesz za 150 zł to ile zaoszczędzić? Kilka złotych, które spalisz na dojazd.

      Usuń
    2. To fakt, BP oraz Shell konsekwentnie mają najwyższe ceny paliw, a każdy litr paliwa sprzedawany na jakiejkolwiek stacji w Polsce pochodzi z tej samej rafinerii - wot i zagwożdżka.

      Usuń
    3. chyba nie tankujesz na orlenie

      Usuń
    4. Ja regularnie kupuję w Leclerc i przy okazji zakupów tankuję na stacji obok sklepu. Na dodatek ich karta lojalnościowa daje 3 grosze zniżki na litrze.

      Cena paliwa na stacjach takich jak BP, Orlen czy Shell zawiera absurdalnie wysokie koszty reklam telewizyjnych. Tyle :)

      Usuń
    5. No to jak masz stację Leclerc to fajnie. Ja do takiej to pewnie mam z 200 km.

      Usuń
  2. U mnie zwrot wpadł niespodziewanie. Nawet nie wiedziałem o tej mOkazji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta ofertę dostał w wiadomościach każdy, kto wybrał opcję mOkazje.

      Usuń
  3. Dzięki. Konto miało iść do zamknięcia ale jednak skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie do dzisiaj nie wypłacili z mokazji philips jest już 73 dni od zakupu, to jest ściema, składałam już 6 zgłoszeń reklamacji, nie wrócili ani złotówki, nie dajcie się nabrać, z każda mokazjia jest podobnie, tylko ze ta kwota jest zwrotu jest wysoka, Mbank porostu upada

      Usuń
  4. Mój kupon Payback w Kaufland to +200 pkt. (+2 zł) za każdorazowe wydanie 30 zł - kupon wielokrotny, ważny do końca lipca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak Pan/I go zdobył/A?

      Usuń
    2. Jest to e-kupon, aktywowany na moim koncie Payback.

      Usuń
  5. Mówiąc o zwrotach u mnie w Visa oferty jest np 10% zwrotu za zakupy w Carrefour i Auchan też warte uwagi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecnie nie ma oferty do Carrefour.

      Usuń
    2. w lipcu przy zakupach w auchan za min. 100 zł zwrot wynosi nie 10%, a 10 zł

      Usuń
    3. W czerwcu dawali 15 zeta :)

      Usuń
    4. Od 20 zł jest 10% i 2 x można skorzystać, czyli podobnie jak w opisie, robiąc 2 x zakupy po 150 zł razem 30 zł zwrotu, bo maksymalnie 15 zł jednorazowo. Tyle tylko, że nie do 31 sierpnia a do 24 lipca.
      Zatem oferta nie jest taka sama dla każdego jak widać.

      Ostatnio już nawet o obiecanej premii za zakupy zapomniałem bo pomyślałem że mBank znów mnie wykiwał jak przy zakładaniu konta w promocji gdzie część mi wypłacono, a części tego co obiecywali nie (nie po raz pierwszy temat promocji bankowych przerabiam). Tak więc myślałem że już po obiecanej kasie i sobie odpuściłem nawet reklamację a oni mi ją sami wypłacili po prawie 5 miesiącach.
      Radzę więc od mBanku nie liczyć na szybkie wypłaty tych 4% z "BP" czy 10% od wydanych 300 zł w "Auchan" lub jakichś tam 10 zł w innej profilowanej obiecance. :P

      Usuń
    5. @Anonimowy, 8 lipca 2020, 21:34 - Trudno o bardziej mylne wnioski:
      1.Organizatorem tej promki był nie mBank tylko Rankomat, który 'zasłynął' w niemal równolegle czasowo odbywającej się promce Santander.
      2. Info o tych ofertach mOkazje jasno stypuluje, że wypłata premii jest odłożona w czasie 60 dni.

      Usuń
    6. @Anonimowy 9 lipca 2020 07:37
      Pozwól że cię uświadomię że jednak wiem o jakiej promocji piszę. :)

      Ad 1
      Konto zakładałem w promocji "Lepiej z mOkazją" (jak się postarasz to znajdziesz - podpowiem że promocja była od 20.08.2018 do 09.09.2018) i do dzisiaj nie otrzymałem połowy z tego co tam było obiecane a warunki były bardzo czytelne - i co najważniejsze - spełnione z nawiązką.
      Organizatorem nie był - jak to ujmujesz - "Rankomat" ale mBank S.A. (regulamin tej promocji również znajdziesz - co proponuję uczynić zanim znów coś napiszesz) a to oznacza, że kozła ofiarnego tu nie znajdziesz bo w czytelny sposób w regulaminie jest powiedziane, że "Bank" = "Organizator".
      Konto mam do dzisiaj bo wprawdzie na tej promocji mnie oszukali ale za to zarobiłem na poleceniach (był taki czas że dawali naprawdę porządne pieniądze za "upolowanego", czyli 100 zł za pierwszego i po 150 za drugiego i kolejnego.)

      Ad 2
      "wypłata premii jest odłożona w czasie 60 dni."
      Nie wiem czy wiesz, że 60 dni to 3 miesiące a ja napisałem o prawie 5 miesiącach od dnia zakupów. Dostrzegasz różnicę?

      Zatem, to że w mBank obiecują jakąś kasę w promocji lub że obiecują zmieścić się w 60 dniach, nie znaczy że tak ZAWSZE będzie (a potem że jakaś amba winna i że oni to tacy cacy).
      I tego dotyczyły moje uwagi.

      Na wszystko co tu napisałem mam odpowiednie potwierdzenia, otrzymane od mBank.

      Usuń
  6. czy płatność blikiem tez daje zwrot?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cytat z powyższego opisu Złotówy: "Warunkiem naliczenia 10% zwrotu za zakupy w sklepie Kaufland jest posiadanie mOkazji przyznanej przez mBank, wykonanie zakupów na sumę min. 20 zł w sklepie Kaufland i ich opłacenie kartą mBanku"

      Usuń
    2. Jest napisane że tylko płatności kartą.

      Usuń
  7. Osoby które już korzystały z takiej mokazji nie maja jej w ofercie, Ja otrzymałem takie coś:

    10 zł zwrotu za zakupy w sklepie Kaufland
    1. Zapisz się na mOkazję - kliknij Wybierz
    2. Zrób 3 razy zakupy za minimum 90 zł w sklepie Kaufland. Zapłać kartą mBanku.
    3. Zwrócimy Ci 10 zł. Mamy na to 60 dni od dnia, kiedy rozliczymy Twoją transakcję, która spełnia warunki mOkazji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też fajna opcja. A właściwie 10 zł to więcej niż 10% przy płatności 90 zł.

      Usuń
    2. Ale tu chodzi żeby wydać 3 razy po 90zł, a to już kiepski biznes bo wydajesz ponad 270zł żeby otrzymać 10zł zwrotu (Choć to i tak prawie 3%).

      Usuń
    3. Na dodatek odłożony w czasie 60 dni - lipa.

      Usuń
    4. Bo właśnie o to chodzi, żeby zatrzymać klienta jak najdłużej :)

      Usuń
    5. Z kilku mokazji już korzystałem. Zawsze piszą o 60 dniach ale wypłacają wcześniej. Może z raz czekałem długo ale często to kilka dni.

      Usuń
    6. Punkty lojalnościowe Payback za zakupy w Kaufland są na koncie natychmiast - tego nie pobijesz, a na dodatek można płacić jakąkolwiek kartą, np. Twisto :)

      Usuń
  8. Mi mBank nie dał mOkazji.
    To zamknąłem tam konto.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja oraz żona dostaliśmy, ale konta i tak zamknęliśmy w trybie przyspieszonym tzn. będą zamknięte już jutro. Te premie z mOkazji wpływają dopiero za 60 dni, a karencja jest dla nas ważniejsza.

      Usuń
  9. Ja mam jeszcze inaczej: zwrot 10zł za dwukrotne zakupy w kauflandzie za min 80zł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli wydając 160 zł dostaniesz 10 zł i to za 60 dni - ja złożyłem wypowiedzenie w trybie przyspieszonym następnego dnia po przytuleniu premii.

      PS. Payback daje regularnie bardzo dobre oferty na zakupy w Kaufland z natychmiastowym wpływem punktów lojalnościowych na konto.

      Usuń
    2. Do kiedy można skorzystać z trybu natychmiastowego przy zamknięciu konta w mbanku? A jeśli chodzi ogólnie o mokazje to ostatnio premie wpływały dopiero po reklamacjach, przynajmniej u mnie.

      Usuń
    3. mBank: Dostęp przez kanał Internet został zablokowany. Data i godzina zdarzenia: 09-07-2020, 13:07 ... auf Wiedersehen :)

      Usuń
    4. Mnie wypłacają TYLKO po reklamacjach.

      Usuń
  10. Czy w Kauflandzie zakup doładowań do telefonów też się zalicza?

    OdpowiedzUsuń
  11. W tym samym czasie pojawiła się też mOkazja do wykorzystania w TaniejKsiążce. Jakież było moje zdziwienie, kiedy okazało się, że przy podanych warunkach [8% zwrotu przy zamówieniu na min. 149 zł] cena KAŻDEGO wybranego przez mnie produktu była zawyżona przy korzystaniu z linku do mOkazji o ok. 8-10% w porównaniu do ceny tego samego produktu bez korzystania z linku. Jedna wielka ściema -.- Rozumiem, że robią nas w wała mBank i TaniaKsiążka do spółki?

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wierzcie w zwroty z mokazji, naciągają na zakup po licznych reklamacjach już jest 74 dzień i zgodnie z regulaminem nie zwrócono mi, muszę wypowiedzieć umowę z bankiem, oszukują na całego, po złożeniu reklamacji obiecali ze zwrócą do 22.02.2021 do 24.00 godz! Nie zwrócili

    OdpowiedzUsuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...