Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Uczestniku promocji z bonusem 150 zł za konto w mBanku: czas uzupełnić dane!

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

17.06.2020

Uczestniku promocji z bonusem 150 zł za konto w mBanku: czas uzupełnić dane!

Nadszedł czas finalizacji udziału w lutowej promocji eKonta osobistego.

Finalizacja promocji z bonusem 150 zł za konto w mBanku
Promocji rekordowo popularnej, gdyż zastosowano w niej bardzo krótki, zaledwie kilkudniowy okres wykluczenia dla byłych posiadaczy konta. Teraz organizator akcji rozesłał maile powiadamiające o przyznaniu nagrody (lub nagród, jeśli ktoś konto polecał), więc to bardzo ważny moment, bo jeszcze należy uzupełnić dane do wypłaty.

Promocję szczegółowo omówiłem we wpisie "Bonus 150 zł za konto w mBanku (bez karencji dla byłych posiadaczy konta!)". Dziś jednak przypomnę to co najważniejsze. By zdobyć tytułowy bonus, należało:
  • zarejestrować się na stronie promocji i złożyć wniosek o eKonto osobiste wraz z wydawaną do niego kartą; 
  • najpóźniej do 15.04.2020 r. zawrzeć umowę z bankiem; 
  • w jednym z dwóch pierwszych miesięcy po otwarciu konta wykonać 5 transakcji (mogły to być płatności kartą w punktach handlowo-usługowych i/lub BLIKiem, i/lub płatności internetowe, i/lub przelewy na konto do innego banku).

Kto te warunki spełnił, ten teraz (organizator dał sobie na to czas do 17.06.2020 r.) powinien otrzymać maila powiadamiającego o przyznaniu nagrody. W ciągu 7 dni od otrzymania tej wiadomości należy jeszcze zalogować się na stronie promocji, by tam podać numer rachunku konta w mBanku założonego w promocji, bo to właśnie na ten rachunek ma nastąpić wypłata bonusu (i premii za polecenia, jeśli konto zostało przez Ciebie komukolwiek rekomendowane w ramach programu poleceń towarzyszącego promocji). Wpływ gratyfikacji ma nastąpić do 30.06.2020 r. (i do tego dnia nie zamykaj, ani nie wypowiadaj umowy o konto w mBanku).

O tym co zrobić w sytuacji gdyby wyczekiwany mail do Ciebie nie dotarł, piszę nieco niżej. Dla osób, którym spodobała się promocja taka, jak z kontem w mBanku w roli głównej, przedstawiam aktualnie dostępne okazje na łatwy (a czasem wręcz jeszcze łatwiejszy) zarobek.


Na czym zarobić obecnie?


Najpopularniejszymi promocjami aktualnie są:
  • nawet do 250 zł za konto w BNP Paribas (uczestnik akcji ma do wyboru: premię pieniężna do 150 zł do wydania na dowolny cel albo kartę podarunkową o wartości 250 zł do wykorzystania na stacjach Orlen);

Brak maila. Co robić?


Jeśli w głównym folderze odbiorczym swej skrzynki mailowej nie znajdujesz maila powiadamiającego o przyznaniu bonusu za konto w mBanku, to koniecznie sprawdź jeszcze takie zakładki, jak spam, "Oferty", "Zakupy" lub "Inne". W odnalezieniu wiadomości może pomóc Ci przeszukanie skrzynki za pomocą adresu, z którego przyszła wiadomość (bonus@ebrokerpartner.pl). Jeśli jednak wyczekiwanego powiadomienia nigdzie nie ma, to pozostaje zgłoszenie reklamacji. A zgodnie z regulaminem, proces reklamacyjny wygląda następująco:
"1. Reklamacje dotyczące spraw związanych z Akcją należy składać Organizatorowi drogą elektroniczną za pośrednictwem formularza reklamacyjnego udostępnionego Uczestnikowi za pośrednictwem Profilu Uczestnika w zakładce "REKLAMACJE" lub drogą pocztową na adres: Rankomat Sp. z o.o. Sp.k., ul. Bandurskiego 34/3, 31-515 Kraków w terminie do 31.07.2020 r. 
2. Reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko, adres e-mail, numer umowy oraz szczegółowy opis problemu będącego podstawą reklamacji, w szczególności informację, czy dana reklamacja dotyczy Bonusu lub Premii, a w przypadku reklamacji przesyłanych drogą pocztową, również adres korespondencyjny. 
3. Organizator rozpatruje reklamacje w terminie 30 dni od dnia otrzymania reklamacji Odpowiedź w sprawie reklamacji zostanie przesłana 
4. Uczestnikowi na adres e-mail podany w czasie rejestracji w Serwisie lub listem poleconym na adres korespondencyjny podany w reklamacji przesłanej drogą pocztową"

Bądź na bieżąco z promocjami. na Twitterze i polub na Facebooku:


76 komentarzy:

  1. Było w spamie, nagroda 200 zł (150+50 za polecenie). Miło, lubimy takie promocje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dostaniesz ode mnie 5 dyszek bo Cie polecilem:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi z powodu wzajemnych korzyści :)

      (PS. Za zamieszanie z komentarzem sorki)

      Usuń
  3. Mail przyszedł dziś o 15:05, trafił do Spamu. Więc dobrze szukajcie 😁

    OdpowiedzUsuń
  4. Dostał ktoś już maila? Bo u mnie ani ja ani żonka maila nie dostaliśmy jeszcze...?

    OdpowiedzUsuń
  5. dostałam maila, ale nie wiem w którym miejscu wpisać nr konta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od razu jak się wchodzi na stronę to jest taki komunikat:

      "Gratulacje!
      Jesteś zakwalifikowany/a do wypłaty.
      Pamiętaj! Podaj numer eKonta otwartego w ramach akcji, gdyż dane możesz wprowadzić tylko 1 raz."

      I niżej jet żółte okienko do wpisania numeru konta.

      Usuń
  6. U mnie tez brak

    OdpowiedzUsuń
  7. Potwierdzam. Dzisiaj przyszedł mail. Numer konta uzupełniony bez problemy. Czekam więc na wypłatę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy mBank oferuje jakąś promocję na zatrzymanie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dotąd chyba nigdy nic nie oferował.

      Usuń
  9. U mnie przed 14 mail trafił do spamu - dzięki wielkie Złotówa za przypomnienie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpisuję się pod tym. Również maila znalazłem dopiero w spamie.

      Usuń
  10. Dostałem maila
    Ale tam czeka komunikat:
    Informujemy, że Akcja Bonus "Twoje konto z Bonusem i Premią" zakończyła się 2020-02-09 13:49:24. Dziękujemy za wzięcie udziału oraz zapraszamy do uczestnictwa w kolejnych organizowanych akcjach i promocjach."
    A wszystkie warunki spełniłem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poniżej tego komunikatu naoisane jest o premii ;-)

      p.s. Dzięki Złotówa, mail przyszedł, czekam na przelew.
      G.

      Usuń
    2. zaloguj się ponownie

      Usuń
    3. U mnie po czwartym kliknięciu w link dopiero pokazało się okno do wpisania numeru rachunki, wcześniej tylko do logowania i że promocja się skończyła. Próbuj do skutku

      Usuń
    4. Warto odświeżyć lub zalogować się w trybie incognito albo w innej przeglądarce. Wtedy okienko powinno się pojawić.

      Usuń
    5. Dzięki
      tryb incognito zadziałał.

      Usuń
  11. Oto treść maila:

    Witamy,
    z radością informujemy, że przyznaliśmy dla Ciebie BONUS w akcji promocyjnej "Twoje Konto z Bonusem i Premią".

    Przyznany BONUS to 150 zł.

    W celu odebrania bonusu wykonaj następujące kroki:

    KLIKNIJ w poniższy link:
    https://bonusmbank.ebrokerpartner.pl

    Po otwarciu strony bonusowej, ZALOGUJ SIĘ do swojego profilu uczestnika danymi, które zostały podane podczas rejestracji.
    Uzupełnij numer eKonta mBanku w formularzu do podania danych.
    Uwaga! W formularzu należy podać numer rachunku bankowego otwartego w ramach akcji "Twoje Konto z Bonusem i Premią".

    Jednocześnie przypominamy, że dane należy uzupełnić najpóźniej do dnia 24.06.2020 r. Brak podania danych we wskazanym terminie oznacza utratę prawa do Bonusu.

    Bonus zostanie wypłacony na Twoje konto bankowe do 30.06.2020 r.

    Zgodnie z regulaminem dane, które zbieramy (numer konta) będą wykorzystane tylko i wyłącznie do wypłaty BONUSU oraz przygotowania dokumentacji naszej akcji promocyjnej. Nie przetwarzamy danych w celach marketingowych ani w celu wysyłki informacji handlowych drogą elektroniczną.

    Pozdrawiamy,
    Zespół eBrokerPartner

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ten link jest jakoś spersonalizowany?
      Pytam ponieważ utraciłem dostęp do skrzynki mailowej podanej w czasie rejestracji.
      Podczas logowania na stronę https://bonusmbank.ebrokerpartner.pl mam tylko komunikat o końcu promocji.

      Usuń
    2. Tak, jest spersonalizowany.

      Usuń
  12. Zwracam honor, mail był faktycznie w spamie :) 200+150 = lubimy to:)

    OdpowiedzUsuń
  13. dostał ktoś maila 2x?

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja dostałem 2 razy (17 i 18.06). Po zalogowaniu natomiast info o zakończonej akcji w lutym i brak możliwości wpisania nr konta. Widzę że kilka osób tak miało.
    Co robić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz zalogować się jeszcze raz. Najlepiej w incognito.

      Usuń
  15. Ja nie dostałam. Złożyłam reklamację mam nadzieję że uznają. Nie wiem czemu mają stale taki bałagan. Już 3 raz składam reklamację z tego samego powodu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam. Pisałem wcześniej że nie mogłem wpisać nr konta. Udało mi się teraz logując się z telefonu (inna przeglądarka) - tak jak pisał ktoś wcześniej, aby próbować kilka razy.

    OdpowiedzUsuń
  17. My z mężem także nie dostaliśmy, a warunki zostały spelnione. Reklamacja złożona, czekamy co dalej.

    OdpowiedzUsuń
  18. Na 3 konta, 2 dostały premię, jedno nie. Reklamacja poleciała

    OdpowiedzUsuń
  19. JA maila dostałem nawet 2 razy. Może 2 razy premię wypłącą ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ktoś już może dostał $$$ ? :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nagle pobrano 7zł za kartę mimo spełnienia 1płatności w poprzednim miesiącu. O co chodzi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No a masz zrobioną płatność czy nie masz?

      Usuń
  22. zbierają na nagrody

    OdpowiedzUsuń
  23. U kogoś bonus może już wpadł?

    OdpowiedzUsuń
  24. Bonus właśnie wpłynął na konto.

    OdpowiedzUsuń
  25. Już jest bonus na koncie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Już jest bonus na koncie

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja przytuliłem 200 zeta, gdyż polecałem żonę, a jej wypłacili 150 zł na konto ... Santander :)
    Braliśmy udział w obu promkach organizowanych przez eBrokera, ale czegoś takiego nie widziałem od kiedy się w to bawię czyli od 5 lat!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten eBroker chyba zbankrutuje Santander :)

      Usuń
  28. Premia wypłacona na czas a zamknięcie konta nawet wcześniej niż miało być. I eleganckie potwierdzenie zamknięcia mailem i smsem. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  29. Dostał ktoś odpowiedź na reklamację? Zaraz mija miesiąc i cisza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niemożliwe. Regulaminowy termin wypłat w tej promce to był 30. czerwca.

      Usuń
    2. Na rozpatrzenie reklamacji mają 30 dni. Cierpliwie czekamy :)

      Usuń
  30. też nie dostałam odpowiedzi na reklamację, nadal czekam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Regulaminowy termin wypłat w tej promce był 30. czerwca.

      Usuń
  31. 5 przelewów na inne konto kwalifikuje do wypłaty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ale ta promka jest już zakończona.

      Usuń
    2. Tak wiem. Wykonałam 5 przelewów na swoje konto w innym banku. Nie dostałam maila więc złożyłam reklamację. Wczoraj otrzymałam odpowiedź negatywną, bo nie wykonałam 5 transakcji bezgotówkowych.

      Usuń
  32. Ja też zrobiłam 3 płatności kartą i 2 przelewy do innego banku i też reklamacja rozpatrzona negatywnie.Odwolalam się od tej decyzji,zobaczymy co dalej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Druga decyzja również negatywna,w uzasadnieniu brak 5 płatności kartą.To jak to jest z tymi przelewami?Dziś wypowiadam umowę z tym bankiem.

      Usuń
    2. Pozostaje jeszcze odwołanie. §4. ust. 1 ppkt. f mówi:
      "do 31.05.2020 r. wykonać za pośrednictwem eKonta otwartego w ramach Akcji, w jednym z dwóch pierwszych miesięcy (marzec – kwiecień, kwiecień – maj) po otwarciu eKonta, pięć Transakcji bezgotówkowych (kartą, blikiem, kartą i blikiem, płatności internetowe, przelew na inne konto), które nie zostaną anulowane (np. w wyniku zwrotu towaru); za Transakcje bezgotówkowe w rozumieniu Regulaminu nie uznaje się Polecenia przelewu wewnętrznego."

      Usuń
    3. Złotówa, czy to powtórka wpisu Unknown,28 lipca 2020, 21:50 ???

      Usuń
    4. W odpowiedzi napisali, że kolejne odwołanie nie przysługuje.

      Usuń
    5. @Anonimowy 29 lipca 2020 11:38
      Faktycznie ktoś już przywołał ten zapis.

      @Unknown, mimo to napisz (i najlepiej nie tylko do organizatora, ale i do wiadomości banku).

      Usuń
    6. Taką dostałam odpowiedź
      Jednocześnie informujemy, że jest to ostateczna decyzja i kolejne odwołania nie są już przyjmowane.

      Powód negatywnego rozpatrzenia to:

      po stronie banku została ponownie zweryfikowana złożona reklamacja oraz odwołanie od reklamacji i ponownie informujemy, że powodem negatywnego rozpatrzenia odwołania od reklamacji jest brak spełnienia warunku określonego w regulaminie akcji dotyczącego braku wykonania 5 transakcji bezgotówkowych w jednym z dwóch pierwszych miesięcy po otwarciu eKonta.

      Usuń
    7. Napisałam i do organizatora i do banku. Czekamy co dalej

      Usuń
  33. Chyba zapomnieli, że w regulaminie też jest mowa o przelewach

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja również dostałam odp negatywną na reklamację. Dokonałam 5 płatności kartą, w tym jedną w ostatnim dniu miesiąca, rozliczona została już w następnym miesiącu. Odwołałam się, zobaczymy co napiszą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy dostałaś jakąś odpowiedź ... mam tak samo.

      Usuń
    2. Odpisali że ponownie rozpatrzą reklamację, ale może to potrwać. Czekam.

      Usuń
    3. Rozpatrzyli pozytywnie reklamację. Dostałam link do wpisania nr konta.

      Usuń
  35. Niestety nie uznali przelewów jako płatności bezgotówkowych mimo iż była o nich mowa w regulaminie. Odpowiedź na reklamację drugi raz negatywna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mógłbyś przytoczyć ten zapis w regulaminie?

      Usuń
  36. do 31.05.2020 r. wykonać za pośrednictwem eKonta otwartego w ramach Akcji, w jednym z dwóch pierwszych miesięcy (marzec – kwiecień, kwiecień – maj) po otwarciu eKonta, pięć Transakcji bezgotówkowych (kartą, blikiem, kartą i blikiem, płatności internetowe, przelew na inne konto), które nie zostaną anulowane (np. w wyniku zwrotu towaru); za Transakcje bezgotówkowe w rozumieniu Regulaminu nie uznaje się Polecenia przelewu wewnętrznego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli przelew wystarczył czy nie?

      Usuń
    2. Wychodzi na to, że chyba nie :(

      Usuń
    3. Zgodnie z regulaminem wystarczył.

      Usuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...