Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Moje zarabianie na bankach - podsumowanie lutego 2020 roku

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING i Aliora900 zł od Citi

29.03.2020

Moje zarabianie na bankach - podsumowanie lutego 2020 roku

Nadszedł czas na mój kolejny raport z efektów korzystania z promocji bankowych.

Moje zarabianie na bankach - podsumowanie miesiąca
Jak co miesiąc skrupulatnie podliczam i donoszę o tym ile zarobiłem, w jaki sposób oraz ile przy tym wydałem.

Na początek bonusy z tytułu udziału w promocji przygotowanej przez Moje Usługi, czyli system umożliwiający zarządzanie płatnościami za faktury i rachunki za media. Za samą rejestrację i opłacenie pierwszej należności przeze mnie wpadło 30 zł. Później poleciłem żonę, za co wpadło 30 zł (z tytułu rekomendacji) i 30 zł za opłacenie kolejnej faktury przez żonę. Razem więc, w prosty sposób, bo wyklikując wszystko bez ruszania się sprzed komputera, uzbierało się 90 zł.

W Santander Banku wpadło 29 zł. To suma bonusów w wysokości... 1 zł za każdy dzień, w którym kartą kredytową wyrobioną w promocji wykonam co najmniej jedną płatność (na dowolną kwotę).

T-Mobile Usługi Bankowe wypłacił mi bonus 25 zł, który jako posiadacz Konta Premium otrzymuję co miesiąc pod warunkiem wykonania płatności na sumę min. 500 zł.

W przypadku Banku Millennium również wpadły mi zwroty za płatności kartą wydaną do konta założonego jeszcze w Eurobanku (który przez Millennium został przejęty). Wpływ 24,21 zł to efekt 5-procentowego moneybacku za transakcje w wybranych kategoriach (jest to jednak taki typ miejsc, które w zdecydowanej większości w czasie kwarantanny są pozamykane, więc za kolejny miesiąc w tym przypadku nie spodziewam się już solidniejszych gratyfikacji).

W ramach Visa Oferty (czyli programu rabatowego dla posiadaczy kart z logo Visa właśnie) uzyskałem zwrot 20 zł za płatność na sumę min. 150 zł w sklepie House.

9,91 zł wpadło na konto w Alior Banku - to zwrot za płatności telefonem. Dziś konto w Aliorze można założyć w promocji z premią 200 zł - i w mym przypadku to konto założone zostało swego czasu w podobnej promocji, ale utrzymuję je nadal właśnie ze względu na ten zwrot, jak i na oprocentowanie (3% w skali roku) na koncie oszczędnościowym.

Ostatnia z gratyfikacji, to bonus 2 zł od EnveloBanku, który jest zwrotem za płatność kartą przy e-zakupach, gdy dostawcą przesyłki jest Poczta Polska.

Wszystkie wymienione bonusy oraz zwroty, zebrane w jednym miejscu, znajdziesz w poniższej tabeli:
Gdzie?
W jaki sposób?
Ile wydałem?
Ile zyskałem?
Moje Usługi
Bonusy za opłacenie rachunków za media i za polecenie
Płatności kartami do niżej wymienionych kont
3 x 30 zł
Santander Bank
"Zyskaj 90 zł z kartą kredytową"
142 zł
29 zł
T-Mobile Usługi Bankowe
Zwrot na Konto Premium
502 zł
25 zł
Bank Millennium
Zwrot 5% za płatności kartą
583 zł
24,21 zł
Visa Oferty
Zwrot za płatność kartą VISA
Płatność kartą do jednego z niżej wymienionych kont
20 zł
Alior Bank
Zwrot 1% za płatności mobilne
991 zł
9,91 zł
EnveloBank
EnveloBonus (zwrot za e-zakupy)
198 zł
2 zł

A wypłacone nagrody dokumentują poniższe zrzuty z historii rachunków w poszczególnych bankach:
Moje zarabianie na bankach - podsumowanie lutego 2020

Wyliczenia


Sumując wszystko, co wyżej wymienione, wyjdzie, że miniony miesiąc bankobrania przyniósł mi łącznie ‭200,12‬ zł. I taką kwotę mogę też przyjąć jako ostateczny zysk, bo posiadane konta i karty nic mnie nie kosztowały - są one bowiem albo darmowe, albo spełnianie warunków promocji jednocześnie pozwoliło spełnić warunki uniknięcia opłat.

Uzyskaną w ten sposób kwotę tradycyjnie odnoszę do oszczędzania na kontach oszczędnościowych. I tak, by zyskać taką samą kwotę z odsetek, musiałbym przez cały miesiąc utrzymywać na najlepiej oprocentowanych kontach oszczędnościowych dokładnie 95 297,49 zł.

Z historii bankobrania - porównanie z latami poprzednimi


A teraz krótka wycieczka do przeszłości. Bloga Bankobranie prowadzę już od ponad 6 lat, więc sporo można porównywać. I tak w analogicznych miesiącach lat poprzednich, dzięki promocjom bankowym uzyskiwałem:

Promocje bankowe godne uwagi


Mój comiesięczny raport z zarabiania na bankach, jako że publikuję go zawsze w ostatnią niedzielę miesiąca, jest dobrą okazją, by przypomnieć o najlepszych promocjach bankowych. Wiele z nich kończy się bowiem z końcem miesiąca. Już tylko do wtorku włącznie (tj. do 31.03., do godz. 23:59) załapać się możesz na poniższe propozycje banków:
  • bonusy do 160 zł za konto w ING Banku Śląskim - to też zresztą najlepszy moment na założenie konta, bo dystans do otrzymania premii jest najkrótszy. A i premia to wyższa, niż w poprzednich edycjach promocji, więc okazję warto wykorzystać. Do założenia jest Konto Direct (dla każdej osoby pełnoletniej) lub (dla osób w wieku 18-26 l.) Konto Mobi;
  • premia 300 zł za mKonto Intensive w mBanku - ta propozycja ma jednak tę wadę, że do końca marca trzeba nie tylko złożyć wniosek o konto, ale i zawrzeć umowę - jest to możliwe po złożeniu wniosku o konto, umowę można zawrzeć tylko w placówce banku (żadna inna opcja nie jest dostępna).

Oprócz promocji z kontem w roli głównej, jest też i kończąca się promocja z kartą kredytową, za której wyrobienie Citibank daje telefon LG K30 Dual Sim.

Kończą się też aż trzy, świetne promocje osób prowadzących działalność gospodarczą. To już ostatnie chwile by załapać się na premię do 900 zł za Firmowe Konto Godne Polecenia w Santander Banku, jak i od 680 do nawet 1700 zł za iKonto Biznes w Alior Banku. Do 31.03. jest też dostępna promocja konta firmowego w Banku Pekao z premią do 600 zł.

Ponadto aktualnie dostępne (już bez presji czasu dostępności tylko do końca marca) i wśród Czytelników najpopularniejsze są poniższe promocje:

Bądź na bieżąco z promocjami. na Twitterze i polub na Facebooku:


37 komentarzy:

  1. u mnie w tym miesiącu 515 zł :)
    150 zł Getin, 100 za polecenie i 50 za otwarcie konta
    60 zł Millenniu 2 x 30 za 10% zwrotu za płatności w programie lubię to polecam
    105 zł z Moje Usługi 3,5 x 30 zł ;)
    200 zł z Paribas, 2 x 100 za otwarcie konta
    Teraz kwiecień i maj będą słabsze, dopiero w czerwcu będzie lepiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za relację i gratuluję wyniku! A także proszę o raport w kolejnych miesiącach :)

      Usuń
  2. U mnie 420 zł. Najlepszy miesiąc. Zacząłem we wrześniu. Razem już 810 zł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elegancko! Życzę dalszego, dynamicznego przyrostu. Pierwszy tysiak już na horyzoncie :)

      Usuń
  3. U mnie miesiąc byłby cienki bo tylko 25 zł z TMUB. Ale sytuację podreperował program poleceń Pekao. Będzie 2 x 100 zł. I wpadło też 100 zł od Getin Banku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Solidnie podreperował :) Życzę dalszego owocnego bankobrania!

      Usuń
  4. Koronowiarus kończy pewną epokę i obawiam się, że idą ciężkie czasy dla ciułaczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe jest wszystko. Ale banki zawsze będą chciały pozyskiwać klientów. Bądźmy optymistami :)

      Usuń
    2. Równie ciężkie czasy idą dla tzw. organizatorów promek jak Bonnier, Totalmoney, Rankomat, itp.

      Usuń
  5. Złotówa, jak myślisz, czy przy obecnej sytuacji ogolno światowej pandemii możemy liczyć jeszcze na tak świetne promocje jak do tej pory? Czy lepiej skorzystać z tego co obecnie banki oferują, bo już lepiej nie będzie? Pytam bo trochę w tym temacie siedzisz, a chciałem sokorztać z promocjii karty kredytowej w BNP, swego czasu dawli nawet 400 zł w bonach i nie wiem czy taka okazja jeszcze się nadaży.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko wróci, tylko ciężko powiedzieć kiedy. Teraz na pewno banki będą robiły wszystko aby zatrzymać jak najwiecej gotówki na kontach. Getin już wyszedł z inicjatywą.

      Usuń
    2. A takie pytanie odnośnie kart kredytowych. Posiadam jedną w Citi, chciałem wziąć w innym banku, ale mi nie przyznali, choć dochody mam chyba w miarę dobre. W związku z tym co robicie, bo słyszę, że niektórzy mają po kilka kart kredytowych, można ściemniać przy wnioskowaniu?:)

      Usuń
    3. @Anonimowy29 marca 2020 22:14, zawsze warto korzystać i nie odwlekać w czasie :) Tym bardziej, że pewny jest scenariusz oszczędności przez wiele firm (w tym przez banki). A na pierwszy front mogą iść budżety marketingowe (czyli na promocje).

      @Anonimowy 30 marca 2020 06:55, spróbuj obniżyć limit na posiadanej karcie (wystarczy wysłanie wiadomości w bankowości internetowej ze wskazaniem kwoty do której limit ma być obniżony; zmiana limitu odbywa się bez opłat). Po zaraportowaniu zmian w BIK (może to trwać do miesiąca) może to zwiększyć Twą zdolność kredytową.

      Usuń
  6. U mnie w tym miesiącu wpadło 1148,08 zł. a to dzięki Tmobile 2x25, toyotabank 50 zł i 20,14 zł, santander 10 zł, paribas 20 zł, millennium 5 % z karty kredytowej czyli 597,94 zł i bon do biedronki na 400 zł z karty paribas

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękny wynik! Niecha takie miesiące powtarzają się jak najczęściej :)

      Usuń
  7. A u mnie debiut. Zarobiłem swoje pierwsze 100 zł.

    Teraz już uwierzyłem i zakładam kolejne konta! Dzięki za bloga!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejszy pierwszy krok! Dobrze, że go zrobiłeś. Życzę dalszego owocnego korzystania z promocji :)

      Usuń
  8. U mnie wpadło 130zł
    100zł z bnp paribas promocja z shumee
    30zł za polecenie moje usługi.
    Kwiecień zapowiada się owocniej😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I 130 zł bardzo dobre. Proszę o raport za tydzień! :)

      Usuń
  9. wnioskuj o niższe limity tych kart, a jak masz duży limit w citi to go najpierw obniż

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odpowiedź. Tylko czy można obniżyć limit w czasie trwania promocji, gdy jeszcze nie otrzymałem nagrody?

      Usuń
    2. Limity tutaj nie mają dużego wypływu. Obecnie mam karty z limitami w sumie 3x wynagrodzenie i nie mam umowy o pracę. Mnie się wydaje, że najważniejsze aby tam gdzie mamy kredyty lub karty kredytowe to była zgoda na udostępnienie historii kredytowej bo inne banki właśnie głównie po tym sprawdzają naszą zdolność.

      Usuń
  10. Co mają wspólnego zwroty za płatności kartą płatniczą z premiami wypłacanymi przez banki za uczestnictwo w promocjach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są takim samym zyskiem. W wielu promocjach premią są pewne wartości pieniężne oraz procent od płatności kartą.

      Usuń
    2. Premia za udział w promce to czysta kasa do kieszeni, a zwrot wymaga sporych 'nakładów' - to spora różnica.

      Usuń
    3. Ale co za różnica jeśli ktoś i tak te płatności musi wykonywać?? Bo robi zakupy, tankuje auto itd?

      Usuń
  11. Super, zawsze jakiś grosz do przodu.

    U mnie wpadło 965,51.
    2x350 (żona i syn) w Credit Agricole
    200 Alior
    65,51 różnych zwrotów.
    W odróżnieniu od lutego (tylko 167,68) niezły bonus, dość niespodziewany. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, świetny wynik! Życzę wielu tak niespodziewanych ;)

      Usuń
  12. U mnie po świetnym lutym (990 zł) w marcu skromne 100 zł od BNP Paribas (pierwsza część premii). Prognoza na kwiecień 290 zł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Średnia solidna! I to ma znaczenie :) Życzę dalszego owocnego zarabiania na promocjach bankowych!

      Usuń
  13. Zlotowa mam pytanie, czy w swoich miesiecznych przychodach nie uwzgledniasz premii uzyskanych od polecen innych uzytkownikow? Nie widze w zestawieniu takiej pozycji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W swych raportach przedstawiam wynik osiągany w rodzinie 2+2. Czyli dość standardowo ;) Dodanie profitów z poleceń zaburzyłoby wynik - a nie o to chodzi. Uwzględniam jedynie polecenia, jeśli takowe zdarzą się w rodzinie lub wśród znajomych.

      Usuń
  14. 25 złotych w ramach usługi CA Saver w Credit Agricole + 100 złotych od ING za wpływ pensji :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też się pochwalę :D mój pierwszy zarobek i od razu wpadło 200zł.
    100 za konto w PKO SA i 2x 50 za "konto w lutym" w BNP.
    Przyszły miesiąc zapowiada się jeszcze lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super wiadomości! Życzę dalszego owocnego korzystania z promocji!

      Usuń
  16. Dzięki Mr. Złotówie i programowi Bankobranie w tym miesiącu wpadły moje pierwsze złotówki od banków. Bon na Allegro 400zł od Citi oraz pierwszy próg od BNP Paribas 100zł. Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetne informacje. Niechaj korzystanie z promocji dalej się rozkręca! :)

      Usuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do zgarnięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprze...