Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Odkładaj na cel i zgarnij 100 zł od ING Banku Śląskiego (+ premia do 160 zł dla nowych klientów)

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

18.02.2020

Odkładaj na cel i zgarnij 100 zł od ING Banku Śląskiego (+ premia do 160 zł dla nowych klientów)

100 zł za cel oszczędnościowy czeka na obecnych, jak i nowych klientów ING Banku Śląskiego.

Odkładaj na cel i zgarnij 100 zł od ING Banku Śląskiego
Promocja "Odkładaj na cel i zgarnij 100 zł" skierowana jest do wszystkich obecnych klientów (a nie tylko zaproszonych, jak to zazwyczaj bywa w tym banku), a także do nowych, którzy dopiero teraz założą konto osobiste (co sprawia, że zyskają nie tylko 160, ale teraz już 260 zł na start!).

[Promocja zakończona. Sprawdź inne aktualnie dostępne promocje w ING Banku Śląskim.]

Odkładaj na cel i zgarnij 100 zł


Dla kogo promocja? Uczestnikiem może być osoba pełnoletnia, która na dzień 16.02.2020 r. nie posiadała Celu oszczędnościowego na koncie oszczędnościowym w ING Banku Śląskim (nieco niżej wyjaśniam czym jest ów Cel oszczędnościowy).
💡 Jeśli jeszcze nie jesteś klientem ING Banku Śląskiego, to właśnie zrodziła się okazja na kumulację promocji. Do wzięcia czeka bowiem premia 160 zł za Konto Direct lub (to już propozycja tylko dla młodych, tj. w wieku 18-26 l.) łatwe 160 zł za Konto Mobi. Z niżej opisywaną promocją "Odkładaj na cel i zgarnij 100 zł" wyjdzie, że zyskasz łącznie do 260 zł! Aż tyle do wzięcia na start w ING Banku Śląskim nie było już od dawien dawna.

Nagroda. Wysokość premii zdradza już nazwa promocji "Odkładaj na cel i zgarnij 100 zł". Gwarantowana nagroda ma być wypłacona na konto oszczędnościowe, a z niego będzie można ją przelać na konto osobiste i przeznaczyć na dowolny cel.

Zasady promocji "Odkładaj na cel i zgarnij 100 zł"


Jakie środki potrzebujesz, by wziąć udział w promocji? By wziąć udział w promocji, niezbędne będzie dysponowanie kwotą 300 zł - bo minimum tyle, czasowo, będzie trzeba zgromadzić na koncie oszczędnościowym.

Udział w promocji krok po kroku. By zgarnąć premię 100 zł:
  • do 8.03.2020 r. zapisz się do promocji poprzez złożenie wniosku w bankowości "Moje ING" i zaakceptowanie regulaminu (na ten moment musisz już posiadać konto osobiste w ING Banku Śląskim);

    Przycisk "Skorzystaj z promocji" znajdziesz podczas zakładania Celu oszczędnościowego (w tej sposób zapiszesz się do promocji, akceptując wspomniany regulamin oraz założysz Cel oszczędnościowy); 
  • od 18.02. do 8.03.2020 r. załóż Cel oszczędnościowy na posiadanym już lub dopiero otwartym koncie oszczędnościowym (niżej wyjaśniam czy jest Cel oszczędnościowy i jak go założyć); 
  • do 10.06.2020 r. wykonaj co najmniej 3 wpłaty (mogą być to również przelewy) w różnych miesiącach na tym Celu oszczędnościowym; każda z wpłat musi być na kwotę min. 100 zł;
  • na dzień 10.06.2020 r. posiadaj Cel oszczędnościowy założony w niniejszej promocji, na którym saldo wynosić będzie co najmniej 300 zł.

I to już tyle! Wypłata premii 100 zł ma nastąpić do 24.06.2020 r. Każdy uczestnik promocji zdobyć może tylko jedną nagrodę (w przypadku wspólnego konta oszczędnościowego, nagroda zostanie wypłacona jeden raz).

Cel oszczędnościowy w ING Banku Śląskim: co to jest i jak założyć?


Cele oszczędnościowe w ING Banku Śląskim to bezpłatna usługa banku pozwalająca na regularne i zautomatyzowane oszczędzanie. Środki z Twego konta osobistego w ING Banku Śląskim będą przelewane przez bank w wyznaczonym terminie (oraz we wskazanej przez Ciebie kwocie i okresie) na rachunek oszczędnościowy.

Do korzystania z tej usługi niezbędne jest posiadanie (lub założenie) konta osobistego oraz konta oszczędnościowego w ING Banku Śląskim. Jeśli dopiero teraz planujesz założyć konto osobiste w ING Banku Śląskim, to szczegółowe jego omówienie znajdziesz w mych wpisach prześwietlających promocje (160 zł za Konto Direct lub - dla młodych - 160 zł za konto Mobi). Tam też piszę o koncie oszczędnościowym - to Otwarte Konto Oszczędnościowe (OKO) otwierane i prowadzone za 0 zł. Z takiego rachunku przelewy na własne konto osobiste w ING Banku Śląskim są darmowe.

By uruchomić "Cele oszczędnościowe", po zalogowaniu do bankowości internetowej Moje ING przejdź następującą ścieżkę: Oferta ING => Oszczędności => Cele oszczędnościowe => Więcej (i tam znajdziesz przycisk "Skorzystaj z promocji". W czasie zakładania Celu oszczędnościowego wybierzesz na co chcesz oszczędzać oraz wskażesz kwotę, którą planujesz odłożyć lub na kolejnym etapie, ile chcesz wpłacać miesięcznie i przez jaki okres.

[Aktualizacja: W związku z powtarzającymi się w komentarzach pytaniami o sposób rejestracji w promocji, poniżej przedstawiam jak krok po kroku zapisać się do promocji "Odkładaj na cel i zgarnij 100 zł" (zrzuty pochodzą z aplikacji mobilnej ING Banku Śląskiego):

Jak zapisać się do promocji "Odkładaj na cel i zgarnij 100 zł": rejestracja krok po kroku w aplikacji mobilnej

No i oczywiście po zapisie do promocji pozostanie jeszcze założenie Celu oszczędnościowego.]

Otwarte Konto Oszczędnościowe: oprocentowanie


Jeśli na konto oszczędnościowe wpłacisz 300 zł w celu uzyskania premii 100 zł, to wielu odsetek nie zaznasz, gdy standardowe oprocentowanie wynosi 0,5% w skali roku.

Jednak osoby dopiero co zakładające Otwarte Konto Oszczędnościowe w ING Banku Śląskim (które takiego rachunku, ani OKO Direct, Premium bądź Dream Saver nie miały w ING co najmniej od 18.12.2019 r.) załapać się mogą na promocję "Bonus na start" (dostępną do 5.03.2020 r.), dzięki której bank będzie naliczał 2,5% w skali roku przez okres 4 miesięcy dla kwoty do 100 tys. zł. Na odsetki przyjdzie jednak nieco zaczekać:
"Odsetki wynikające z podwyższonego oprocentowania Bank naliczy od środków zgromadzonych przez 4 miesiące od dnia otwarcia rachunku OKO i dopisze do salda rachunku OKO w pierwszym dniu roboczym, następującym po upływie tego okresu."

Jak skorzystać z obydwu promocji i uzyskać 260 zł od ING Banku Śląskiego?


Zważywszy na to, że promocja "Odkładaj na cel i zgarnij 100 zł" nie jest dostępna zbyt długo (bo tylko do 8.03.2020 r.), to jeśli nie posiadasz jeszcze konta w ING Banku Śląskim, warto się pospieszyć z jego założeniem. Najpierw zajrzyj do opisu jednej z promocji:

Po założeniu konta w ING Banku Śląskim (teraz jest to łatwiejsze niż kiedyś, bo oprócz standardowo dostępnej opcji z kurierem, stosunkowo niedawno doszły inne możliwości otwarcia konta: za pomocą przelewu weryfikacyjnego z własnego konta w innym banku lub w placówce banku - w tym ostatnim przypadku pamiętaj jednak, że udział w promocji z premią do 160 zł biorą wyłącznie wnioski o konto złożone przez Internet, a w placówce następuje jedynie finalizacja, tzn. podpisanie dokumentów).

Za podrzucenie informacji o nowej promocji ING Banku Sląskiego dziękuję Czytelniczce Gosi.

Bądź na bieżąco z najlepszymi promocjami bankowymi. Zapisz się na bezpłatny newsletter dla Czytelników bloga. To zero spamu, a jedynie powiadomienia o nowych wpisach, które wysyłam do dwóch razy w tygodniu. Zapis na newsletter zajmuje chwilę, podobnie jak rezygnacja (jeśli kiedyś z jakieś przyczyny tak postanowisz):

Przydatne dokumenty:

168 komentarzy:

  1. Dzięki za cynk, bo zapewne bym przespał tę informację. A tak jest szansa na kolejny przelew od ING. Kwoty nie są może zawrotne, ale ziarnko do ziarnka i zbierze się miarka. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie. Jak kiedyś w BZ WBK szło przytulić 3-cyfrową kwotę rocznie to teraz w ING. Ja obecnie mam też promocję z premią 100 zł za wynagrodzenie.

      Usuń
  2. Czyli też można zrobić tak że wpłacę i od razu wypłacę 100 zł. I tak w marcu, kwietniu i maju a potem jeszcze raz wpłacę np. 9. czerwca 300 zł i będzie warunek spełniony?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wg. mojej interpretacji należy środki utrzymywać, w końcu na takiej zasadzie działa cel oszczędnościowy. Tak samo dobrze jest ustawić cel na większą kwotę niż wyniosą jego ostateczne środki :)

      Usuń
  3. Nie trafiłem w tym procesie na przycisk Skorzystaj z promocji. Można screena?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak klikniesz więcej to tam jest pomarańczowy przycisk. Przynajmniej w aplikacji.

      Usuń
    2. Ja tez niestety nie moge znaleźć.

      Usuń
    3. W ing online po wejściu w Oferta ING => Oszczędności => Cele oszczędnościowe => Więcej
      jest pomarańczowy przycisk "jak wyznaczyć cel" oraz "wyznacz cel". Poniżej jest opis zasad promocji a pod tym na środku jest pomarańczowy przycisk "SKORZYSTAJ Z PROMOCJI"

      Usuń
    4. Rzeczywiście, wcześniej docierałem tam poprzez konto oszczędnościowe, a nie z poziomy "Oferty ING". Dzięki.

      Usuń
    5. W aplikacji znalazłem w dziale "promocje".

      Usuń
  4. Dzięki za info. Tyle lat w ING i nigdy do niczego mnie nie zaprosili, także miło jako stały klient w końcu skorzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Złotówa, przypomnij w czerwcu o tych wpłatach na cel. 3 wpłaty w czerwcu pod koniec promocji i stówka wpadnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przecież wpłacać trzeba w 3 kolejnych miesiącach, a nie 3 razy w czerwcu

      Usuń
  6. Niestety nie można połączyć promocji z OKO Bonus. Tylko zwykłe konto OKO jest widoczne do wyboru jako konto na którym można coś odkładać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 300 zł poza OKO Bonus da się przeboleć ;) To jakieś 0,32 zł różnicy w odsetkach.

      Usuń
    2. Minimalizując czas utrzymywania tych 300 zł przy tak niskim oprocentowanie (mam na myśli podstawowe 0,5%) to wpłaty należy zrobić 30.04, 31.05 i 9.06, a 11.06 wszystko wypłacić i czekać już tylko na premię.

      Usuń
  7. Czy muszę posiadać kartę do konta?

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakieś kruczki są i będą problemy. Ja z kontem bonus zawsze mam problemy i już zakładał nie będę bo reklamacji nie chcą uznać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Można założyć konto i załapać się na promocję ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można jeszcze raz przeczytać wpis i się dowiedzieć.

      Przecież to jasno wynika! Promocja dla obecnych i nowych klientów. Cytuję Złotówkę:

      "Jeśli jeszcze nie jesteś klientem ING Banku Śląskiego, to właśnie zrodziła się okazja na kumulację promocji. Do wzięcia czeka bowiem premia 160 zł za Konto Direct lub (to już propozycja tylko dla młodych, tj. w wieku 18-26 l.) łatwe 160 zł za Konto Mobi. Z niżej opisywaną promocją "Odkładaj na cel i zgarnij 100 zł" wyjdzie, że zyskasz łącznie do 260 zł!"

      Usuń
  10. Cel założony Dzięki za info.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki za informacje, nie spodziewałem się, że ING da promocje ogolnodostępną.
    Jak jestem bardzo zadowolony z usług ING to z promocjami jest słabo.

    Dziś wniosek o kartę kredytową w City, założyłem cel więc wygląda na to, że dzień na 500 plus ;).

    OdpowiedzUsuń
  12. Musza to być kwoty wplacane automatycznie czy tez moze byc opcja wplacania samemu. Czy trzeba zgromadzic deklarowana kwote np. 500zl czy mozna zadeklarowac 500 a wplacic np 450zl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie muszą być automatyczne bo w regulaminie jest zapisane "do 10 czerwca 2020 r. wykonać minimum 3 wpłaty (przelew lub wpłata gotówki)". Skoro więc mogą być wpłaty gotówki to na pewno nie jest to automatyczne ;)

      Usuń
    2. Nie muszą, można samemu, wyznacza się to w samym celu.

      Usuń
  13. Czy założenie celu zanim zapisało się do promocji, choć w tym samym dniu, bo omyłkowo najpierw założyłem cel, a potem zapisałem się do promocji, bo na stronie promocji nie kliknąłem najpierw "skorzystaj z promocji", ale "załóż cel", dyslkwalifikuje z premii ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciągle spełniasz warunki promocji (wszystko odbyło się w regulaminowym czasie, choć z przetasowaniem kolejności, ale to są warunki do spełniania łącznie, więc powinno być okey).

      Usuń
    2. Napisałem do ING dla pewności, pani na czacie odpisała, że uczestniczę w promocji, jeśli zrobiłem to w ten sam dzień, a w wiadomości do banku, gdy napisałem to samo, to odpisała inna pani, że chociaż zrobiłem to "w nieprawidłowej kolejności", to jeśli spełnię pozostałe warunki promocji, to bank wypłaci mi premię..
      No to mam nadzieję, że wypłaci.
      W razie coś mam wiadomość od niej, gdybym musiał reklamację składać..

      Pozdrawiam.
      Grześ.

      Usuń
  14. nigdzie nie trafiłam na okienko: zaakceptuj regulamin. Gdzie tego szukać??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpis uzupełniłem o zrzut ekranów z tego jak krok po kroku zapisać się do promocji.

      Usuń
  15. 1 czerwca będę musiał wycofać środki z OKO. Jeśli zostawię na koncie te 300zł z celu to raczej zakwalifikuje je jako Cel?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, regulamin wymaga, by na 10.06. było saldo min. 300 zł. Nie zabrania wycofywania innych środków tam ewentualnie zgromadzonych.

      Usuń
  16. Posiadam w ing tylko konto oszczędnościowe. Żeby skorzystać z promocji muszę otworzyć konto zwykle? Czy mogę skorzystać z opcji wpłacają samodzielnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Regulamin promocji wymaga, by uczestnik "na moment przystąpienia do Promocji być posiadaczem jednego z Kont osobistych".

      Usuń
  17. Jak zaakceptować Regulamin? Nie widzę przycisku do tego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do prześwietlenia promocji przed chwilą załączyłem grafikę przedstawiającą jak krok po kroku zarejestrować się w promocji.

      Usuń
  18. Ten cel to jakos muszę nazwać? To ja dam nazwę zarobić 100 PLN

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nazwałem "Dla premii :-)"
      G.

      Usuń
    2. Albo "Dawać mi tu stówę!"

      Usuń
  19. a jak mam jedno wspólne z żoną konto oszczędnościowe to oboje możemy utworzyć cele na nim? regulamin nie jest tak szczegółowy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest w regulaminie, że przy wspolnym koncie i tak jedna premia wpadnie.

      Usuń
    2. Nie możecie. Regulamin jest bardzo szczegółowy, cyt. ostatnie zdanie pkt. 4:
      "W przypadku Konta oszczędnościowego wspólnego nagroda wypłacona zostanie tylko raz."
      Tzn. źle się wyraziłem - możecie, ale nagroda będzie jedna :)

      Usuń
  20. Jako nowy klient czy mogę brać równocześnie udział w tych dwóch promocjach i dodatkowo w promocji za przelew wynagrodzenia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 100 zł za cel: tak, 160 zł za konto: tak, 100 zł za wynagrodzenie: nie (bo to tylko dla zaproszonych. No chyba że dostałeś zaproszenie).

      Usuń
  21. Trochę lipa z tą promocję ze strony ING gdyż mimo wszystko jak ktoś posiadał konto w banku ING przed 2018 rokiem to mimo wszystko nie jest w stanie założyć konta przez internet gdyż automatycznie po przejściu pierwszego etapu jest poproszony o zalogowanie się do konta moje ing... Dzwoniłem i potwierdziłem powyższe informacje na infolini i jestem zniesmaczony:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem tylko pełnomocnikiem do konta żony w ING i też nie mogę założyć konta w promocji bo odsyłają mnie do oddziału. A w oddziale twierdzą , że to wina systemu. Napisałem reklamację, ale odpowiedź prawdopodobni przyjdzie już po promocji.

      Usuń
  22. Czy może być ustawione zlecenie przelewu z konta osobistego na 100 zł co miesiąc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale tu zlecenie stałe to raczej co innego niż włączenie Cele oszczędnościowego. Choć działa podobnie.

      Usuń
  23. A można tak zrobić że teraz się zapisuję w marcu wplacam 1 zł kwietniu 1 zł A w maju 298

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale masz w opisie:

      do 10.06.2020 r. wykonaj co najmniej 3 wpłaty (mogą być to również przelewy) w różnych miesiącach na tym Celu oszczędnościowym; każda z wpłat musi być na kwotę min. 100 zł;

      Usuń
    2. ja wpłacam 3x 110 zł nie wiem skąd te niektóre kombinowania i wymyślania tu i w innych komentarzach

      Usuń
  24. Właśnie czy można ustawić zlecenie stałe z konta osobistego na cel oszczędnościowy żeby 100 zł co miesiąc brało? Czy jednak samemu trzeba przelewać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W czasie włączania celu oszczędnościowego można ustawić stałe zasilanie konta oszcz.

      Usuń
    2. Ustawiałam przez aplikację i sama mi się taka opcja podpowiedziała. Na cel ma się automatycznie pobierać z konta, kwota i ilość miesięcy do ustawienia.

      Usuń
    3. Rozumiem ale to jest traktowane jako przelew w rozumieniu tej promocji?

      Usuń
  25. Cześć, jaka jest definicja "nowego klienta" w ING? Miałem kiedyś konto i nie wiem czy spełnię warunek nowego klienta? Jaki jest okres karencji innymi słowy?
    wojtek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz podlinkowane wpisy Złotówy o promocjach kont Direct i Mobi. Tam jest to wyjaśnione.

      Usuń
  26. Hej, nie mam konta w ING, zamknąłem 10.02.2020, czy jak otworzę teraz konto bez promocji (nie łapię się na żadną ze względu na okres wykluczenia), to spokojnie mogę skorzystać tylko z promocji związanej z "celem" ?

    OdpowiedzUsuń
  27. W ING można również zgarnąć 160 zł za kartę kredytową.

    OdpowiedzUsuń
  28. Cześć - moja aplikacja mobilna w ogóle nie startuje. Rozumiem, że cel można założyć też przez bankowość internetową? We wpisie widnieją screenshoty z aplikacji mobilnej - stąd moje pytanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można też przez bankowość internetową Moje ING.

      Usuń
  29. Mam pytanie.
    1.Czy jak nie aktywuje karty po podpisaniu umowy to będę ponosił opłatę za nią ?
    2.W jaki sposób potem mogę wypowiedzieć umowę o konto ?

    OdpowiedzUsuń
  30. Witam. Czy w przypadku nowo założonego konta jest możliwość skorzystania z obu promocji tj. „Odkładaj na cel i zgarnij 100 zł” oraz „Bonus na start” (2,5% do 100tys. przez 4 miesiące?

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie mam konta oszczędnościowego. Kiedy chcę założyć automatycznie system narzuca mi OKO Bonus, choć wybieram zwykłe. Kiedy zaczynam od zakładania celu również wyskakuje komunikat o otwieranym OKO Bonus na potrzeby zakładanego celu. Powyżej było napisane, że tylko zwykłe OKO kwalifikuje się do premii. Więc nie wiem co mam zrobić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyskakuje OKO Bonus czy Bonus na start? Bo jeśli Bonus na start, to OK.

      Usuń
  32. W jaki sposób przysyłają kartę do konta? Bo jakąś kobieta dzwoniła z ING, brzmiała jakby miała z 80 lat i była przed zawałem. Mówiła że poczta lub kurier DHL. Po co im skan dowodu osobistego jak jeszcze teraz na kuriera mam czekać?

    OdpowiedzUsuń
  33. W kontakcie z ING doprecyzowałem warunki promocji. Konto "Cele" jest osobnym subkontem z własnym numerem. Najlepiej zobaczyć ten numer idąc ścieżką: zalogowanie do ING - wykonaj transakcję - przelew własny. Otwiera się wtedy lista kont z ich numerami.

    OdpowiedzUsuń
  34. Jeżeli po tych 300zł wpłaconych będę miał wypełniony cel ,to i tak dostanę premię?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie tak. Ale dla pewności cel ustawiłem do lipca.

      Usuń
    2. o tym nie pomyślałem, ostatni cel mam na 20 maja mam nadzieję że to subkonto po prostu pozostanie po tym dniu i będzie tam do 10 czerwca

      Usuń
  35. to mają być 3 kolejne miesiące (np. marzec, kwiecień, maj) czy w po prostu trzy miesiące (np. marzec, maj, czerwiec) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma nigdzie mowy o 3 kolejnych, ale jedynie o 3 różnych miesiącach.

      Usuń
  36. mam problem bo mam konto zwykle i konto oszczednosciowe ,a z promo nie moge skorzystac bo: "nie spelniasz warunku okreslanego w regulaminie ptk 3 pptk c-zaloz konto? w banku nie wiedza, na "help desk" tez nie .... i co z tym fantem zrobic?mial tak ktos?

    OdpowiedzUsuń
  37. Co z podatkiem od nagrody? Będzie PIT?

    OdpowiedzUsuń
  38. Jestem już klientem ING – KK i OKO Bonus na Start od niedawna. Zamierzam jeszcze otworzyć OKO Bonus (2,5% na 4 msc - mam w ofercie w bankowości internetowej do 05.03).

    Pytanie:
    Czy na potrzeby Celu (i stówki naturalnie) mogę założyć w bankowści internetowej i bez biegania do oddziału, Konto Direkt BEZ KARTY, żeby mieć je całkowicie z free i nie musieć wyrabiać limitu 300 PLN płatności kartą co miesiąc?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz. Przy zakładaniu ROR przez bankowość internetową/mobilną karta jest opcjonalna.

      Usuń
  39. Czy jak mam powyżej 26 lat i nie aktywuje karty to opłata 7 zł będzie pobierana ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Info z czatu: w takiej sytuacji opłata będzie pobierana.

      Usuń
    2. Weź konto bez karty.

      Usuń
    3. Chyba że bierzesz udział też w promo z 160 zł. No to tam kartę trzeba mieć.

      Usuń
  40. Odnośnie celu oszczędnościowego, to najpierw muszę go założyć a potem skorzystać z promocji czy od razu klikam na skorzystanie z promocji (gdy to robię to wyskakuje mi informacja że nie udało się pobrać danych). Albo ewentualnie może tak być dlatego że mam otwarte konto oszczędnościowe? i wtedy muszę zacząć od dodania celu oszczędnościowego, bo mam taką pozycję do wybrania, tylko czy wtedy załapie się na tą promocę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejność chyba bez znaczenia. Ja najpierw się rejestrowałem, a później otworzyłem.

      Usuń
  41. Mam taki sam problem jak powyżej. Mam już założone konto osobiste i konto oszczędnościowe w ING. Nie mogę zapisać się do promocji ponieważ wyskakuje komunikat, że nie udało się pobrać danych. Czy jak mam konto oszczędnościowe, ale nie zakładałem celów to mogę skorzystać z promocji?

    OdpowiedzUsuń
  42. Jeśli dobrze rozumiem to należy dokonać trzech wpłat w różnych miesiącach, czyli nawet nie trzeba tych pieniędzy tam trzymać. Można wpłacić i wypłacić, pod warunkiem, że danego dnia (określonego przez regulamin) saldo konta będzie wynosić 300 zł, więc w odpowiedniej chwili trzeba to 300 zł jednak tam przelać.
    Złotówa, dobrze rozumiem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy warunki wypłat z celu oszczędnościowego w ING są takie same jak z OKO? Np. Nest traktuje Skarbonkę identycznie jak KO czyli jest tylko jedna darmowa wypłata w danym m-cu.

      W warunkach tej promocji nie ma rzeczywiście nic co by zabraniało wypłat.
      3. Uczestnik musi spełnić wszystkie poniższe warunki:
      a) na 16 lutego 2020 r. nie posiadać Celu oszczędnościowego;
      b) do 8 marca 2020 r. zapisać się do Promocji poprzez złożenie wniosku w Moim ING
      oraz zaakceptowanie Regulaminu;
      c) na moment przystąpienia do Promocji być posiadaczem jednego z Kont osobistych;
      d) od 18 lutego 2020 r. do 8 marca 2020 r. założyć min. jeden Cel oszczędnościowy na posiadanym albo otwartym w czasie promocji Koncie oszczędnościowym;
      e) do 10 czerwca 2020 r. wykonać minimum 3 wpłaty (przelew lub wpłata gotówki)
      w różnych miesiącach na tym Celu oszczędnościowym. Każda z wpłat musi być
      w minimalnej wysokości 100 zł;
      f) na 10 czerwca 2020 r. posiadać Cel oszczędnościowy założony w czasie Promocji
      z saldem minimum 300 zł.

      Usuń
    2. Przelew tych 100-złotowych wkładów np. na KO w GNB czy Millennium (2,7%) da jedynie parę groszy, a można przez to niepotrzebnie 'skomplikować' kwestię wypłaty premii :)

      Usuń
  43. Hmm... a ja sie pomyliłem i dałem cel 100zł :P i wpłaciłem i po wejściu w cel jest napisane że zrealizowano. Potem edytowałem już ten cel i wpisałem 300zł i po wcześniejszej wpłacie jest 33% realizacji, jak w 2 jeszcze miesiącach wpłace po te 100zł to chyba będzie zaliczone? :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Cel trzeba założyć do 8 marca. Jak teraz założyłam na 300zł i w marcu nie wpłacę, ale w kwietniu, maju, czerwcu po 100zł to powinni mi zaliczyć prawda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bo będą w płaty w trzech miesiącach po min. 100 zł (jedynie w czerwcu trzeba się wyrobić do 10.06.).

      Usuń
  45. Jeśli mam już cel igo zamknę to mogę otworzyć ponownie i załapię się na premię?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgodnie z regulaminem promocji uczestnikiem może być osoba pełnoletnia, która na dzień 16.02.2020 r. nie posiadała Celu oszczędnościowego na koncie oszczędnościowym w ING Banku Śląskim.

      Usuń
  46. Czy mogę ustawić dwa cele ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można założyć wiele celów ale to ciągle będzie 1 premia 100 zł.

      Usuń
  47. Spóźniłem się.. Ciekawe czy będzie przedłużenie tej promocji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do końca marca jest aktywna inna promka: "Inwestuj na przyszłość i zyskaj nawet 200 zł - II edycja"

      Usuń
    2. @Anonimowy 13 marca 2020 15:05
      ale to promocja z funduszami oferowanymi przez bank. Dodatkowo od tej nagrody trzeba zapłacić jeszcze podatek.
      "8. Nagrody, o których mowa w pkt 6. są opodatkowane zryczałtowanym 19% podatkiem dochodowym od osób fizycznych na podstawie art. 30 ust. 1 pkt 4b ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych z dnia 26 lipca 1991 (tekst jedn. z 2019 r Dz.U. poz. 1387 z późn. zm.). Bank, jako płatnik zobowiązany jest – stosownie do art. 41 ust. 4 i art. 42 ust 1 tej ustawy – obliczyć, pobrać i odprowadzić podatek do właściwego urzędu skarbowego."

      W ING jest lepsza moim zdaniem promocja związana z "inwestowaniem w przyszłość". Za założenie IKZE i założenie zlecenia stałego z konta osobistego na IKZE w wysokości min. 300 zł miesięcznie i realizowanie go co miesiąc, przez co najmniej 6 miesięcy (zgromadzić trzeba do 10 listopada min. 1800 zł), będzie wypłacone do 20 listopada 100 zł na konto osobiste. Do tych 100 zł dojdą jeszcze odsetki od oprocentowania 0.70 %.
      Poczytać i zastanowić się nad tym warto zamiast płacić na jakieś złodziejskie PPK...

      Usuń
    3. 5. Wysokość premii:
      1) Premia 200 zł za pierwsze nabycie oraz min. 6 kolejnych DRI zrealizowanych na Indywidualne Konto Emerytalne (IKE);
      2) Premia 100 zł za pierwsze nabycie oraz min. 6 kolejnych DRI zrealizowanych na fundusz inwestycyjny (inny niż w ramach IKE);
      Powyższe oznacza przelew na nabycie jednostek funduszu oraz min. 6 kolejnych przelewów w ramach DRI, tj. łącznie Uczestnik musi zrealizować min. 7 nabyć (w tym 6 w ramach DRI).

      9. Jeśli bank będzie przekazywał nagrodę Uczestnikowi promocji o statusie nierezydenta podatkowego, który przedstawił Bankowi ważny certyfikat rezydencji podatkowej wydany przez organ podatkowy kraju, z którym Polska ma podpisaną umowę o unikaniu podwójnego opodatkowania – zastosowanie znajdzie 0% stawka podatku, a podstawą opodatkowania (i raportowania podatkowego) będzie wyłącznie wartość głównej nagrody pieniężnej, o której mowa w pkt 5.

      Usuń
    4. Inwestycja w IKZE oznacza w praktyce związanie na lata z danym bankiem (transfer do innej instytucji finansowej oznacza spore koszty) i mając na uwadze zwyczaje banków działających w Polsce, które mogą dowolnie zmieniać reguły gry o ile poinformują klienta o zmianie z 2-miesięcznym wyprzedzeniem sprowadza ta oferte do niskiego parteru. Amen!

      Usuń
    5. Z konta IKZE nie można wycofać części zgromadzonych środków, tak jak z konta IKE - możliwe jest tylko dokonanie zwrotu wszystkich środków zgromadzonych na tym koncie IKZE co podlega opodatkowaniu PIT wg skali podatkowej. Zonk!

      Usuń
  48. Dotychczasowi posiadacze ROR oraz OKO mogli do 5. marca dodatkowo założyć OKO Bonus dające 2,5% odsetek przez okres 4 m-cy dla kwoty do 100 tys. zł nowych środków z dniem bazowym 16.12.2019 r.

    OdpowiedzUsuń
  49. 3 x po 100 zł to musi być przelew z zewnątrz czy może być np. z konta głównego ING?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z konta w ING bo to chodzi żeby wpłaty schodziły z automatu.

      Usuń
    2. Gdzie jest taki wymóg? Na pewno nie w regulaminie :)

      Usuń
  50. Czy po 10 czerwca będzie można te środki przelać na konto osobiste czy dopiero po otrzymaniu premii?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na dzień 10.06.2020 r. posiadaj cel oszczędnościowy założony w niniejszej promocji, na którym saldo wynosić będzie co najmniej 300 zł.

      Usuń
    2. Czyli po 10.06 można spokojnie wypłacać?

      Usuń
    3. Ja zaczekam aż do momentu wypłaty premii, choć to być może przesada.

      Usuń
    4. Regulamin tej promki stanowi następująco:

      "Warunki Promocji
      3. Uczestnik musi spełnić wszystkie poniższe warunki:
      a) na 16 lutego 2020 r. nie posiadać Celu oszczędnościowego;
      b) do 8 marca 2020 r. zapisać się do Promocji poprzez złożenie wniosku w Moim ING oraz zaakceptowanie Regulaminu;
      c) na moment przystąpienia do Promocji być posiadaczem jednego z Kont osobistych;
      d) od 18 lutego 2020 r. do 8 marca 2020 r. założyć min. jeden Cel oszczędnościowy na posiadanym albo otwartym w czasie promocji Koncie oszczędnościowym;
      e) do 10 czerwca 2020 r. wykonać minimum 3 wpłaty (przelew lub wpłata gotówki) w różnych miesiącach na tym Celu oszczędnościowym. Każda z wpłat musi być w minimalnej wysokości 100 zł;
      f) na 10 czerwca 2020 r. posiadać Cel oszczędnościowy założony w czasie Promocji z saldem minimum 300 zł.

      Usuń
    5. Czyli po 10.06 można spokojnie wypłacać?

      Usuń
    6. Podbijam pytanie ... wie ktoś czy można wypłacać bez wpływu na wypłatę bonusu?

      Usuń
    7. Regulamin promocji mówi jedynie o wpłatach oraz o saldzie na konkretny dzień. Po 10.06. można więc wypłacać.

      Usuń
    8. Czy wiadomo kiedy wypłacają ta 100 za cel?

      Usuń
    9. Upewniając się to to co jest na koncie można wypłacić? Bo ważne że było na 10-go czerwca?

      Usuń
    10. Mam juz dzis nagrode przyszla 10 min temu

      Usuń
  51. Dostał już ktoś to 100 zł za wzięcie udziału w promocji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. @Unknown 19 czerwca 2020 14:30
      Mam do ciebie wielką prośbę; czy mógłbyś zobaczyć w kalendarzu jaka dziś jest data i mi tu napisać?
      Z góry dziękuję.

      Usuń
  52. Jest, jest...

    "PROW-CASHBACK-OSZCZĘDNOŚCI
    Odkładaj na cel i zgarnij 100""

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja nie mam, dziewczyna ma, kolega nie ma...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja i żona nie mamy jeszcze, do 24.06 mają czas

      Usuń
  54. Wczoraj kasa wpłynęła. Miła promocja, bo i odłożona kasa cieszy :)

    W

    OdpowiedzUsuń
  55. zień dobry,

    mamy dla Ciebie dobrą wiadomość - spełniłeś warunki promocji „Odkładaj na cel i zgarnij 100 zł”. Dlatego do 24 czerwca 2020 roku wypłacimy Ci nagrodę w wysokości 100 zł na Twoje konto oszczędnościowe w PLN, na którym założyłeś swój cel.

    Więcej informacji znajdziesz w regulaminie promocji „Odkładaj na cel i zgarnij 100 zł”.


    Z pozdrowieniami
    Zespół ING Banku Śląskiego

    OdpowiedzUsuń
  56. No niestety nici ze 100 zł nagrody. Okazało się, że źle przystąpiłem do promocji. Nie dostałem powiadomienia o przystąpieniu do promocji, założyłem cel i go spełniłem, wszystkie kwoty i daty się zgadzają ale niestety bez przystąpienia do promocji i mogę sobie dalej czekać na nagrodę, której i tak nie dostanę. Mogę złozyc reklamację ale to i tam nic nie da. Nagrody były wypłacane 22.06. Kto nie dostał nich się już nie łudzi.

    OdpowiedzUsuń
  57. Jeżeli faktycznie to prawda , dla mnie sprawa jest jasna. W regulaminie nie było ani słowa że do przystąpienia do promocji niezbędne jest otrzymanie powiadomienia w przystąpieniu do promocji . Zrobiłeś wszystko zgodnie z regulaminem więc nagroda ci się należy . Pisz reklamacje

    OdpowiedzUsuń
  58. Ja nie dostałam nagrody (ani nawet inf. o spełn. warunków) a wszystkie warunki spełniłam. Chyba mam chronicznego pecha, bo w Getinie też nie dostałam i konieczna była reklamacja.

    OdpowiedzUsuń
  59. U mnie też przyszło dzisiaj

    OdpowiedzUsuń
  60. Też nie dostałem do dziś, a syn dostał kilka dni temu. Z serwisu transakcyjnego mam wiadomość o przystąpieniu do promocji:
    ---
    Nd. 23.02.2020, 15:09
    ING Bank Śląski

    Dzień dobry,

    Potwierdzamy, że zapisałeś się do promocji "Odkładaj na cel i zgarnij 100 zł". Teraz wystarczy, że spełnisz warunki, a otrzymasz 100 zł na Twoje Konto Oszczędnościowe, na którym założyłeś Cel oszczędnościowy. Jeśli chcesz zajrzeć do Regulaminu, znajdziesz go tutaj.

    Regulamin

    Załóż Cel oszczędnościowy

    Z pozdrowieniami

    Zespół ING Banku Śląskiego
    ---

    Czekam do jutra, a wieczorem składam reklamację jakby co...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką samą sytuację jak Ty. Jutro reklamuję.

      Usuń
    2. Dostałem odpowiedź odmowną, że niby nie zapisałem się do promocji, ale reklamowałem jeszcze raz, wklejając treść wiadomości potwierdzającej przystąpienie do promocji i w końcu przysłali stówkę.

      Swoją drogą ciekawe, czy na bezczelnego tego nie sprawdzili i odmówili wypłaty, czy przez nieuwagę... co mnie utwierdza w przekonaniu, że reklamować trzeba wszystko i mieć dużo cierpliwości.

      Pozdrawiam

      Usuń
    3. Bankobiorca bez reklamacji, to jak żołnierz bez karabinu :)

      Usuń
  61. Dostaliście bonus 100 zł za cel?

    OdpowiedzUsuń
  62. U mnie i u męża brak

    OdpowiedzUsuń
  63. Ja też nie dostałam, a spełniłam wszystkie warunki. Wiadomość o przystąpieniu do promocji dostałam. Pan z infolinii po analizie konta stwierdził, że bonus 100 zł mi przysługuje i napisał reklamacje do działu, który zajmował się wypłatą nagród za skorzystanie z promocji.

    OdpowiedzUsuń
  64. No złożyłem reklamacje i jest odpowiedź, założyłem cel i wszystko niby ok ale nie kliknłem wcześniej że chcę przystąpic do promocji itp. stąd nie było tez powiadomienia więc sobie tak oszczędzałem na cel bez promocji . Taki mój pech. reklamacja nie została uwzgledniona bo muszą być spełnione wszystkie warunki. Tak mi się wydawała, że spełniłem a tu zonk. tak więc jeżeli ktoś nie dostał powiadomienia, ze przystąpił do promocji to niestety ale popełnił ten sam błąd co ja mimo, że wszystkie kwoty, daty itp. się zgadzały ale ze stówy nici

    OdpowiedzUsuń
  65. Przystąpiłem dostałem info o przystąpieniu spełniłem a i tak nie dostałem.Podobno ci co przelewali bezpośrednio na konto oko nie dostają bo nie spełnili warunku

    OdpowiedzUsuń
  66. Premii brak. Po złożeniu reklamacji - informacja: "Każdy, kto chciał przystąpić do promocji, powinien się do niej zapisać przez Moje ING. Niestety, ten warunek nie został spełniony, dlatego nie wypłaciliśmy nagrody."
    O co kaman???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety mam to samo, założyłem cel ale wcześniej nie klikałem przystąp do promocji bo myslałem, że to jest jednoznaczne, napisali w reklamacji, ze nie spełniłem w ten sposób wszystkich warunków

      Usuń
    2. Grafika Złotówki pokazywała jak przystąpić do promocji.

      Usuń
    3. Czytaliście artykuł na blogu? Przecież wszystko mieliście podane jak na tacy, artykul był napisany jasno i precyzyjnie, wskazywał co trzeba zrobić krok po kroku, aby zgarnąć +100 za cel. Niestety zrobiliście typowy błąd co kosztowało Was wykluczeniem z promocji. Pretensje musicie mieć sami do siebie.

      Usuń
    4. U mnie napisali to samo w odpowiedzi na reklamację, ale wkleiłem im treść wiadomości, że jednak przystąpiłem i przelali stówkę. Pozdrawiam

      Usuń
  67. U mnie i u żony też brak, chyba w kulki polecieli z ta promocja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A przystąpiliście do promocji czy tylko założyliście cel?

      Usuń
  68. Wiele osób dostało teraz taką odpowiedź, po złożeniu reklamacji, że nie przystąpili do promocji tylko założyli sobie cel i na niego wpłacali mysląc, że uczestniczą w promocji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja i maz się zapisaliśmy - dostaliśmy potwierdzenie. A premii nie ma

      Usuń
  69. Również nie dostałam, mimo że wszystkie warunki spełnione. Przelewałam na cel środki z konta oszczędnościowego - nigdzie w regulaminie promocji nie jest napisane, że przelew ma pójść z konta Direct. Dziś składam reklamację, bo jest to kuriozalne podejście do klienta. Dowód na przystąpienie do promocji mam we wiadomościach w Moim ING

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto składać reklamację - złożyłam przez infolinię i za godzinę już mam wiadomość w Moim ING o pozytywnym rozpatrzeniu, premia ma wpłynąć do 3 dni roboczych.

      Usuń
  70. Jak składacie reklamacje do ING ? Przez wiadomość w aplikacja mobilnej ?

    OdpowiedzUsuń
  71. Pewnie nie wybraliście celu:
    podróże, na przyszłość, motoryzacja itp.
    Ja też tego nie zrobiłem.

    OdpowiedzUsuń
  72. Dlaczego w bankowości internetowej nie widać opcji reklamacja ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W temacie wiadomości wpisz REKLAMACJA i wystarczy.

      Usuń
  73. U mnie różnie nagrody brak. Przy zakładaniu celu otworzyłem również OKO i zaznaczyłem haczyk, że biorę udział w tej promocji. Reklamacja wysłana, w przypadku negatywnego rozpatrzenia żegnam ten bank.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W przypadku negatywnej odpowiedzi trzeba się odwoływać jeśli jesteś przekonany, że masz rację. Później są kolejne możliwości, wymienione w regulaminie promocji.

      Usuń
    2. Nie warto "żegnać banku", tylko trzeba reklamować, czasem wielokrotnie.

      Usuń
  74. U mnie też bonusu nie było. Złożyłem reklamację i ją uznali.
    Konsultant przyjmujący reklamację stwierdził, że problem pewnie w tym, że na swój cel wpłacałem raz z konta głównego (i to system zaliczył) a raz z konta oszczędnościowego do którego przypisany był cel.

    OdpowiedzUsuń
  75. Po drugiej reklamacji premia przyznana. Choć twierdzili że się nie zapisałem. Warto walczyć o swoje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdzam. Zawsze warto się odwoływać i próbować. Zwłaszcza, że to nic nie kosztuje (poza kilkoma minutami poświęconymi na wysłanie zgłoszenia).

      Usuń
  76. Ja otrzymałem 100 zł na OKO bez żadnych problemów i przed czasem, teraz czekam na 160 zł za założenie konta -> czas do 16.07

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również i już następnego dnia zamknąłem konto :)

      Usuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...