Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Bonus 30 zł za rejestrację w serwisie Moje Usługi + do 300 zł w programie poleceń

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

26.02.2020

Bonus 30 zł za rejestrację w serwisie Moje Usługi + do 300 zł w programie poleceń

Rachunki i faktury płacić musi prawie każdy. Jest okazja, by na tym zyskać.

Bonus 30 zł za rejestrację w Moje UsługiMoje Usługi to serwis przygotowany przez firmę powiązaną z ING Bankiem Śląskim, który umożliwia opłacanie należności za media (i nie tylko). Teraz za rejestrację do wzięcia czeka bonus 30 zł. A jeszcze więcej (bo nawet do 300 zł) zyskać można dzięki programowi poleceń.

Moje Usługi to dość nowy serwis. Korzystać może z niego każdy (nie trzeba być klientem ING Banku Śląskiego).

Główną funkcjonalnością jest możliwość zautomatyzowanego pobierania informacji o należnościach wynikających z faktur i rachunków za media. Dzięki temu możesz opłacać je z jednego miejsca, samodzielnie decydując o czasie, czy formie płatności.

Realizacja płatności za pomocą serwisu Moje Usługi wiąże się z opłatą wynoszącą 0,89 zł (przy czym nie musi być to koszt przy każdej pojedynczej płatności, ale za cały koszyk transakcji wykonanych jednocześnie). Oczywiście opłata na pierwszy rzut oka może zniechęcać, bo za te same należności można przecież zapłacić przelewem poprzez bankowość internetową (w większości banków) bez ponoszenia jakichkolwiek opłat. Jednak z tytułu tych przelewów zazwyczaj nie ma żadnych korzyści. W przypadku serwisu Moje Usługi jest szansa na 30 zł za rejestrację z kodem poleceń (o czym niżej), do 300 zł za polecanie, ale i na coś jeszcze... Funkcjonalności serwisu Moje Usługi mogą bowiem szczególnie zainteresować uczestników niejednej promocji bankowej i pomóc w realizacji tak często pojawiającego się warunku uzyskania premii, jakim jest płatność kartą, czy BLIKiem.

Dzięki serwisowi Moje Usługi i udostępnionym tam formom płatności (przelew PayByLink, a więc umożliwiający szybkie przelewy bez uzupełniania danych; karta płatnicza czy BLIK) płatność za fakturę może jednocześnie zrealizować obrót wymagany przez dany bank do uniknięcia opłat za kartę/konto, do uzyskania premii (jeśli taki warunek stawia regulamin promocji bankowej) czy też uzyskać moneyback za płatności, o ile takowy któraś z Twych kart posiada (dla zainteresowanych dodam, że kod MCC przy płatnościach w serwisie Moje Usługi to 4900 - warto więc sprawdzić czy regulamin Twej promocji bankowej go nie wyklucza).

Jako formę płatności niedawno wprowadzono także Twisto, które płaci dziś rachunek za Ciebie, a Ty zwracasz środki do Twisto w okresie 21 dni - w tej sytuacji nie ma konieczności posiadania limitu Twisto, aby skorzystać z odroczenia płatności za rachunki na Moich Usługach (wykorzystując własne środki).

Jeśli jednak skorzystać z limitu/karty Twisto (które opisuję w promocji z bonusem 50 zł na stronie Promocjobranie), to płatność odroczysz nawet do 45 dni (za rachunek zapłacisz, ale wykorzystany limit spłacisz dopiero za jakiś czas). Podobnie zresztą jak w przypadku płatności kartą kredytową.

Bonus 30 zł za rejestrację w serwisie Moje Usługi


Dla kogo promocja? Uczestnikiem może być osoba pełnoletnia, która w ciągu 30 dni przed przystąpieniem do promocji, nie korzystała z platformy Moje Usługi.

Nagroda. Do zdobycia czeka bonus 30 zł.

Zasady promocji. By zdobyć powitalny bonus, w okresie promocji (która ma być dostępna do odwołania):
  • zarejestruj się w serwisie Moje Usługi, podając kod polecający (możesz skorzystać z mego kodu: 1DGB-K70A, który po kliknięciu w powyższy link podstawi się z automatu), oraz akceptując przy tym zgodę na przekazanie osobie polecającej informacji o spełnieniu warunków (chodzi tylko o informacje o fakcie rejestracji w serwisie i o fakcie spełnienia warunków uzyskania bonusu);
  • zweryfikuj swe konto w serwisie Moje Usługi, poprzez podanie kodu otrzymanego SMSem na numer użyty w czasie rejestracji (by zweryfikować swój numer telefonu, po zalogowaniu na stronie Moje Usługi, w prawym górnym narożniku znajdziesz swoje inicjały. Kliknij w to kółko, a dalej w 'Ustawienia', gdzie znajdziesz edycję danych - po wpisaniu numeru telefonu otrzymasz SMS z kodem weryfikacyjnym);
  • w ciągu 30 dni od rejestracji w serwisie opłać co najmniej jedną "zweryfikowaną opłatę" (nieco niżej wyjaśniam czym ona jest) np. za prąd, gaz, telefon czy inne media.

Pamiętaj przy tym, że "Wysokość Nagrody nie może przekraczać łącznej wartości jednorazowo płaconych Zweryfikowanych opłat", więc najkorzystniej będzie opłacić należność wynoszącą co najmniej 30 zł. Wtedy otrzymasz bonus w maksymalnej wysokości (30 zł), a zostanie on przekazany już w ciągu trzech dni roboczych (środki te trafią na Twój rachunek powiązany z formą płatności, która została przez Ciebie wybrana).



Co to jest "zweryfikowana opłata" w serwisie Moje Usługi? 


To rachunek lub faktura, której dane zostały pobrane automatycznie poprzez serwis Moje Usługi ze zweryfikowanego źródła wskazanego przez użytkownika. A może to być połączenie z dostawcą usług poprzez eBOK albo połączenie ze skrzynką e-mail. W ten sposób operator usługi zweryfikuje czy zamierzamy uiścić faktyczne należności za usługi realizowane przez dostawców.

"Zdefiniowaną opłatę" można skonfigurować w zakładce "Dostawcy" w panelu serwisu Moje Usługi. Wśród sugerowanych dostawców znaleźć można zarówno duże firmy, takie jak PGE, Enea, Tauron, innogy, nc+, Orange, Plus, Play, jak i wielu innych większych lub mniejszych operatorów i dostawców usług.

Nadanie uprawnień serwisowi Moje Usługi pozwoli na automatyczne "zaczytywanie" danych potrzebnych do zrealizowania płatności. Tak będzie się działo w przypadku połączenia z eBOKiem danego dostawy usług lub ze skrzynką mailową, na którą otrzymujesz maile z fakturami lub rachunkami od swego dostawcy usług.  I Jedynie w przypadku skorzystania z któregoś z tych rozwiązań (czyli połączenia serwisu Moje Usługi z eBOKiem lub skrzynką mailową) będzie można spełnić warunek uzyskania bonusu 30 zł.

Sposoby dostarczenia rachunków w serwisie Moje Usługi

Można również skonfigurować automatyczne przekierowania z poczty elektronicznej, na którą otrzymujesz wiadomości z powiadomieniami o należnościach - wtedy taki mail będzie kierowany na dedykowany dla Ciebie adres mailowy udostępniony w ramach Moje Usługi (adres znajdziesz w panelu). Takie rozwiązanie pozwoli opłacić fakturę lub rachunek za pomocą karty płatniczej, ale nie zakwalifikuje do uzyskania bonusu.

Ostatnią z możliwych opcji jest ręczne dodawanie rachunków. Jednakże regulamin promocji z bonusem 30 zł za rejestrację nie uwzględnia tej opcji jak drogi do uzyskania nagrody. Jest jednak dostępna, bo przecież nie każdy musi korzystać z eBOKa, czy otrzymywać faktury mailem. W tym przypadku w celu weryfikacji dokumentu, niezbędne jest przesłanie skanu bądź zdjęcia dokumentu na dedykowany mail w serwisie Moje Usługi (który znajdziesz w zakładce "Przesyłaj rachunki na e-mail").



Polecaj Moje Usługi i zarabiaj 


Użytkownicy serwisu Moje Usługi (w tym także ci, którzy dopiero teraz dokonają rejestracji) mogą skorzystać z programu poleceń, który polecającemu za każdą skuteczną rekomendację przynosi bonus 30 zł (łącznie można uzyskać bonusy za 10 poleceń, więc do zdobycia czeka wspomniane 300 zł). By korzystać z programu poleceń, pamiętaj by wyrazić zgodę na otrzymywanie treści marketingowych drogą elektroniczną, gdyż takowej wymaga regulamin.

Swój kod polecający znajdziesz po zalogowaniu do serwisu Moje Usługi (w zakładce "Poleć znajomym"). Jeśli polecona przez Ciebie osoba wykorzysta go podczas rejestracji, a do tego spełni swe warunki uzyskania bonusu 30 zł (czyli opłaci pierwszą fakturę), to również i Ty otrzymasz 30 zł (za polecenie).



Przydatne dokumenty:

35 komentarzy:

  1. Muszą być faktury na mnie czy mogą być na inne osoby (rodzice mają inne nazwisko)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko zrobione jak trzeba a odpisują że konto nie połączone i nagroda nie przysługuje i tak od grudnia z nimi pisze... uważajcie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie 30 zł za rejestrację i 2 x 30 zł za polecenia żony i matki. Łącznie z ich 30 zł x 2 wyszło 150 zł. Bez jakichkolwiek problemów.

      Usuń
    2. Napisz do nich na czacie ,zeby sprawdzili dlaczego.

      Usuń
    3. Otrzymanie 30 zeta za polecenie też wpłynie na konto w ciągu 3 dni roboczych czy tylko można zapłacić nim za kolejny rachunek? Pozdro

      Usuń
    4. 30 zł za polecenie wpływa na Moje Usługi, także do wykorzystania przy opłaceniu kolejnego rachunku

      Usuń
    5. Jak zapłacisz kolejną fakturę to wypłacą ci te 30 zł.

      Usuń
  3. Płatność wykonuje się z automatu wybraną metodą co miesiąc? Czy jednak mogę samodzielnie kontrolować i płacić co miesiąc czym chce?

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Warto czytać artykuł. Tam jest mowa o tym jaki mają MCC.

      Usuń
    2. Wszystko pieknie tylko do którego obrotu taka płątnośc sie w ogole zaliczy. W T mobile UB jest np wykluczona. Trzeba by przejrzec wszystkie banki, czy te 4900 nie jest przypadkiem standardowym wykluczeniem? bo jesli tak to z punktu widzenia bankobiorczego ta usluga jest bezużyteczna...

      Usuń
    3. Nie, to nie jest standardowe wykluczenie. By było wykluczenie, to musi być to wymienione w regulaminie danej promocji. Z banków, które takie wykluczenia stosują, to Alior i T-Mobile Usługi Bankowe faktycznie nie zaliczają kod MCC 4900 do zwrotów, ale już np. w BNP Paribas inne kody są wykluczone, ale ten nie.

      Usuń
    4. Złotówa, Alior nie wyklucza MCC4900 do obrotu 300 zł koniecznego do zwolnienia z opłaty za kartę debetowa do KJO.

      Usuń
    5. Miałem na myśli wykluczenia stosowane w promocjach. Jeśli chodzi o transakcje wymagane w celu zwolnienia z opłaty za kartę czy konto w wymienionych banków żaden nie wyklucza kodów MCC.

      Usuń
    6. ING również nie wyklucza MCC4900 do 300-złotowego obrotu koniecznego do zwolnienia z opłaty za kartę.

      Usuń
  5. Jeśli będę chciała zrezygnować z Moje Usługi to jak wygląda sprawa wypowiedzenia?...jaki okres czasu /po wykorzystaniu bonusów/ konto musi być jeszcze aktywne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgodnie z regulaminem: "Użytkownik może w każdym momencie, przesyłając maila na adres: kontakt@mojeuslugi.pl, usunąć założone przez siebie Konto (...)".

      Usuń
  6. A czy można np. założyć konto żonie i aby ona opłaciła fakture za mnie ? Na moje nazwisko ? Wszystko jest na mnie kurcze w hałupie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podbijam pytanie, mam rachunki na siebie, czy może również żona zrobić połączenie z eBOK na rachunek który jest na mnie wypisany?

      Usuń
    2. Można płacić rachunki wystawione na żonę. Ja zapłaciłem rachunki z eboka żony, ze swojego konta bankowego. Dostałem już bonus. Także działa.

      Usuń
  7. Zrobione, zapłacone. Czekam na zwrot.

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam,
    A ja się zastanawiam czy jest bezpieczne podanie i zapisanie danych karty w tym serwisie i w dalszej konsekwencji opłacanie rachunków. Co o tym sądzicie ? Jaka ma się gwarancję, że pobrane środki np. z karty zostaną przekazane właściwemu Odbiorcy ?

    OdpowiedzUsuń
  9. witam, rachunek opłacają od razu po pojawieniu się w ebok czy czekaja do terminu płatności. Pozdro i zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wykonanie płatności należy zlecić samodzielnie. Nie dzieje się to z automatu. Również pozdro i zdrowia!

      Usuń
  10. witam
    rachunki opłacają się z automatu tak jak w bm czy trzeba je opłacać samemu poprzez serwis MOJE USŁUGI

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam!

    A zdjęcie faktury za prąd - bo przysyłają mi listem - mogę te zdjęcie wysłać MMS?
    Płace i tak przelewem do PGE na ich konto.

    Piotr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz tak zrobić ale za to bonusu nie będzie bo wymagane jest połączenie z eBOK albo synchronizacja z mailem.

      Usuń
  12. za ręcznie dodane wpłaty nie ma bonusa...
    szkoda bo dużo mam takich

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam pytanie - czy promocja aktualna i kod polecający działa na 100% ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponieważ też nie wiedziałem i sam byłem ciekaw, to się dziś zarejestrowałem i dostałem 3 kupony po 10 zł.

      Usuń
    2. Obecnie dają za rejestrację 5 kuponów @ 10 zł każdy.

      Usuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...