Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Last minute (?) na 80 lub 230 zł (z puli 830 zł) + FAQ promocji z rekordową premią za konto w Santander Banku

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING i Aliora900 zł od Citi

24.01.2020

Last minute (?) na 80 lub 230 zł (z puli 830 zł) + FAQ promocji z rekordową premią za konto w Santander Banku

Takiej kumulacji dawno nie było. I choć o tej okazji do bankobrania pisałem stosunkowo niedawno, przypomnę o niej, bo na część bonusów może to być ostatnia chwila!


FAQ promocji 830 zł za konto w Santander Banku
Dziś więc o tym jak nie przegapić szansy na dodatkowe 80 lub nawet 230 zł (oprócz 600 zł w pozostałych promocjach tego konta), a także odpowiedź na najczęściej pojawiające się pytania dotyczące ostatnio zdecydowanie najpopularniejszej promocji.

[Ta promocja jest już zakończona. Sprawdź inne aktywne promocje kont oraz promocje Santander Banku]

Przebieg i warunki akcji omówiłem już szczegółowo we wpisie "Odbierz 380 zł na start za konto w Santander Banku i dodatkowo do 450 zł w pozostałych promocjach". To kumulacja promocji, w skład której wchodzą:
  • bonus do 300 zł w promocji "Konto Jakie Chcę z Bonusem - edycja III" dostępnej do 29.02. (ale ta data niechaj Cię nie zwiedzie, bo tylko ta promocja dostępna jest w tym terminie; niniejszym wpisem przypominam o dwóch innych promocjach, które kończą się 31.01.);
  • zwroty za płatności (za media takie, jak gaz, prąd, telefon, telewizja i Internet) opłacane z Konta Jakie Chcę.

By przekonać się o tym jak prosto można zdobyć pierwszy bonus do 300 zł, wystarczy spojrzeć na poniższą grafikę:
Przebieg promocji z bonusem 300 zł za Konto Jakie Chcę w Santander Banku

Ale jak wspomniałem, data 29.02. nie może uśpić czujności. Bo są dwie promocje, które kończą się lada moment! Jedynie do 31.01.2020 r. załapać się można na:
  • 80 zł za otwarcie konta z polecenia w ramach programu "Polecam mój Bank" oraz
  • do 150 zł premii za złożenie dyspozycji przeniesienia wynagrodzenia do Santander Banku i zapewnienie wpływów z tego tytułu.

Te dwie powyższe promocje dotąd pojawiały się w banku cyklicznie (obecnie mamy ich piąte edycje), więc nie można wykluczyć, że bank je wznowi. Ale nie ma pewności. Tak samo jak nie można być pewnym utrzymania wysokości premii. Takie zmiany już zresztą wcześniej następowały (w poprzednich edycjach bank polecającemu wypłacał premię za każdą skuteczną rekomendację, a obecnie płaci już za maksymalnie 10 poleceń w edycji). Kto więc woli dmuchać na zimne, ten z udziałem w promocjach nie powinien już więcej zwlekać i wysłać wniosek czym prędzej. A jakie są kryteria załapania się na poszczególne promocje?
  • by uzyskać premię 80 zł za otwarcie konta z polecenia do 31.01.2020 r. wystarczy zawrzeć umowę o konto; na spełnienie pozostałych warunków: zalogowanie do bankowości oraz wykonanie płatności kartą będzie czas do 29.02.2020 r.;
  • by uzyskać premię do 150 zł za zapewnienie wpływów: do 31.01.2020 r. oprócz otwarcia konta, trzeba też złożyć dyspozycję przeniesienia wynagrodzenia (co można zrobić na infolinii lub poprzez bankowość internetową, ale do tego potrzebna jest też aktywacja konta, która następuje do 2-3 dni po podpisaniu umowy); czas na zapewnienie wpływów będzie do 30.04.2020 r.;

FAQ: jak zarobić na wszystkich promocjach konta w Santander Banku?


Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące udziału w promocjach z kontem w Santander Banku.

Czy trzeba korzystać z wszystkich promocji?


Choć wyżej mowa o premii do 830 zł i wszystko prześwietlam w jednym wpisie na blogu, to w praktyce mamy do czynienia z czterema różnymi promocjami, które można ze sobą łączyć. Ale też nie trzeba tego robić. Możesz więc dobrać promocje, które Tobie najbardziej odpowiadają i których warunki chcesz/możesz spełniać.

Możesz zatem skupić się wyłącznie na promocji "Konto Jakie Chcę z Bonusem - edycja III", czyli z bonusem do 300 zł na start (gdzie w praktyce wystarczy wykonać 10 płatności kartą na dowolne kwoty i jeden raz zapewnić wpływ na konto kwoty min. 1000 zł). To pestka. Ale do tego możesz we wniosku o konto podać kod polecenia i dzięki temu zdobędziesz dodatkowe 80 zł (wymogiem jest zalogowanie do bankowości i wykonanie płatności kartą na sumę min. 300 zł; to też da się ogarnąć). 380 zł jest więc na wyciągnięcie ręki. 

A jeśli pracujesz (lub otrzymujesz jakieś inne stałe świadczenia, np. emeryturę czy rentę) możesz (bo nie zawsze się da; czasem banki obligują klienta do wpływów wynagrodzenia, by np. korzystać z niższego oprocentowania dla kredytu hipotecznego) i chcesz do tego przenieść wynagrodzenie na konto w Santander Banku, to jest szansa na dodatkowe 150 zł. No a do tego wszystkiego dojść mogą (ale też nie muszą) zwroty 1% sumy przelewów za media, które wykonasz ze swego konta. To też dobrowolne. I fakt, że zwrot może nie jest wysoki... ale przelewy i tak robić musimy, a w innych bankach (najczęściej) nic z tego nie mamy.

Czy promocja wyklucza pełnomocników do konta innej osoby?


Na szczęście nie. Wykluczony może być tylko i wyłącznie posiadacz lub współposiadacz konta osobistego (w PLN) prowadzonego w Santander Banku.

Tym samym dobra wieść jest taka, że z udziału w żadnej z promocji nie wyklucza posiadanie innych produktów w Santander Banku. Możesz więc mieć konto oszczędnościowe, lokatę, pożyczkę, kartę kredytową i/lub konto firmowe w tym banku, a i tak możesz założyć konto osobiste w promocji. Pamiętaj jednak, by zrobić to poprzez stronę promocji, a nie przez bankowość internetową (nawet jeśli posiadasz do niej dostęp).

Gdzie podać kod polecenia?


We wniosku o konto, na jego piątym etapie, tuż pod wyborem karty do konta znajduje się krótkie zdanie, które może umknąć: "Mam kod polecającego". I trzeba w to zdanie kliknąć, by pojawiło się pole do wpisania kodu:


Jeśli mam już konto w Santander Banku, to czy mogę polecić konto znajomemu lub komuś z rodziny i zarobić na tym 80 zł? 


Tak, możesz polecać. I możesz to zrobić nawet wtedy, gdy dopiero niedawno konto zostało przez Ciebie otwarte. A polecać warto, bo 80 zł otrzymuje nie tylko polecony, ale i polecający. Jest to więc dodatkowa zachęta dla Ciebie, by do bankobrania wciągnąć osoby Ci bliskie.

By móc polecać, niezbędnym jest przystąpienie do programu poleceń i wygenerowanie własnego kodu poleceń. Jak to zrobić, dowiesz się w mym wpisie prześwietlającym program "Polecam mój Bank".

Czy możliwe jest zawarcie umowy w placówce?


Nie. We wniosku o konto składanym poprzez stronę promocji jedyną opcją zawarcia umowy jest kurier.

Czy kurier dzwoni przed przyjazdem?


Powinien. Przynajmniej jest to w jego interesie. Bo ilekroć rozmawiałem z kurierami, to tłumaczyli mi, że wynagrodzenie otrzymują za skutecznie dostarczoną przesyłkę. W przypadku paczek generalnie jest obojętnym kto tę paczkę odbierze (może być inny domownik), ale jeśli chodzi o umowy, to kurier musi zastać adresata, bo tylko on umowę może podpisać (co jest skutecznym dostarczeniem). Dlatego kurierzy najczęściej dzwonią i (z mego doświadczenia) starają się być elastyczni.

Nie mam placówki Santander Banku w swej miejscowości. Czy konto można zamknąć zdalnie?


Tak, istnieją inne możliwości, niż zamknięcie konta w placówce (wcześniej - choć to bardziej jeszcze w czasach BZ WBK - była to jedyna opcja wypowiedzenia umowy). Można to zrobić listem, poprzez infolinię lub w czasie wideorozmowy dostępnej po zalogowaniu do bankowości internetowej lub mobilnej. A przy okazji przypomnę, że na blogu znaleźć można przydatny w tej kwestii wpis: jak zamknąć konto osobiste w banku? (podpowiadam t,am jak to zrobić w większości największych banków).

Czy wpływ dla uzyskania bonusu 100 zł musi być co miesiąc czy wystarczy jednorazowo? Czy to może być przelew z mego konta w innym banku?


W ramach promocji "Konto Jakie Chcę z Bonusem - edycja III" można uzyskać dwa bonusy: 200 zł za wykonanie 10 płatności kartą na dowolne kwoty oraz 100 zł za zapewnienie wpływu. Jeśli chodzi o warunki dla uzyskania tej drugiej części nagrody, to w regulaminie są one opisane bardzo krótko:
"do dnia 30.04.2020 r. dokonać łącznej minimalnej sumy wpływów na Konto 1000 zł (słownie: tysiąc złotych)"

Zatem może być to jednorazowy wpływ min. 1 000 zł najpóźniej do końca kwietnia. Ale mogą być też mniejsze kwoty, które wpłyną nawet w różnych miesiącach - ważne jedynie, by we wspomnianym okresie łącznie tych wpływów było na sumę min. 1 000 zł.

Czy od uzyskanych premii będzie trzeba zapłacić podatek?


W regulaminie promocji z bonusami do 300 zł znaleźć możemy następujący zapis:
"Wartość nagród w postaci Bonusu jest zwolniona z podatku dochodowego od osób fizycznych (...), jako nagrody w sprzedaży premiowej usług bankowych"

Podobnie jest w pozostałych promocjach banku. Zatem wszystko co wpłynie na Twe konto pozostanie do Twej dyspozycji.

Czy wniosek o przeniesienie wynagrodzenia można złożyć u pracodawcy samodzielnie?


Regulamin promocji "150 zł za konto z wynagrodzeniem V edycja" stawia sprawę jasno:
"Nagroda zostanie przyznana uczestnikowi, jeżeli spełni łącznie następujące warunki: 
- złoży w usługach Santander internet lub przez infolinię banku 1 9999 (koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora) dyspozycję przekazywania wynagrodzenia na pierwsze nowo otwarte konto (...)"

Zatem dyspozycję złożyć trzeba poprzez bankowość lub na infolinii, po czym bank prześle do Twego pracodawcy informujące o Twej woli zmiany numeru rachunku do wypłat wynagrodzenia. Ale w rzeczywistości jest też często tak, że wielu pracodawców tego typu zewnętrznych dyspozycji nie respektuje i oczekuje złożenia dyspozycji bezpośrednio od pracownika (np. na firmowym wniosku). W praktyce więc może okazać się, że i u pracodawcy tę formalność musisz spełnić, by wynagrodzenie faktycznie zaczęło wpływać na konto w Santander Banku (i to najlepiej już od lutego, bo wtedy - najpóźniej do 30.04.2020 r. - masz szansę na zapewnienie tych wpływów w trzech miesiącach kalendarzowych. A gdy właśnie tyle razy wpłynie wynagrodzenie, to dostaniesz 150 zł. O każdy miesiąc z wpływem mniej, to i o 50 zł premii mniej).

Kiedy zacząć wykonywanie 5 płatności kartą miesięcznie i w których miesiącach należy je wykonać?


O ile większość promocji bankowych wszystkim uczestnikom narzuca ten sam czas spełniania warunków, to w promocji "Konto Jakie Chcę z Bonusem - edycja III", dla uzyskania bonusu 200 zł organizator daje pewien wybór:
"do dnia 30.04.2020 r. w każdym z dwóch dowolnie wybranych, następujących po sobie miesiącach po otwarciu Konta Jakie Chcę w ramach Akcji tj. 
- w styczniu i lutym lub
- w lutym i marcu lub
- w marcu i kwietniu,
wykonać co najmniej 5 (słownie: pięć) Transakcji bezgotówkowych".

Jako że w komentarzach pojawiły się już różne interpretacje tego zapisu, to wyjaśniam. Nie ma znaczenia, kiedy zaczniesz wykonywać płatności. Najpóźniej trzeba zrobić to w marcu, bo po 5 płatności kartą trzeba wykonać przez 2 kolejne miesiące, więc wtedy zostanie jeszcze tylko kwiecień. Oczywiście możesz zacząć płacić kartą nawet w miesiącu otwarcia konta, ale najpraktyczniej będzie zacząć płacić kartą od miesiąca następującego po (pierwszym, niepełnym) miesiącu otwarcia konta. Dlaczego właśnie tak? Wyniknie to z odpowiedzi na kolejne pytanie poniżej.

Czy aby uniknąć opłaty za kartę, płatności muszę wykonać już w miesiącu otwarcia konta?


Z taryfy opłat i prowizji Santander Banku wynika wprost:
"opłaty za kartę [pobierane są - przyp. Mr. Złotówa] : – okresowo w cyklach miesięcznych – (...), z zastrzeżeniem, że opłata nie jest pobierana za miesiąc, w którym została podpisana umowa"

Zatem za pierwszy miesiąc nie będzie opłaty za kartę, więc i w tym miesiącu nie ma konieczności płacenia kartą. Dlatego wykonywanie 5 płatności miesięcznie najbardziej optymalnie jest zacząć od kolejnego miesiąca. Bo spełnią one jednocześnie i warunki promocji z bonusem 200 zł, i warunki zwalniające z opłaty (5 zł) za kartę.

Jak zmienić tryb pobierania opłaty za kartę do Konta Jakie Chcę?


Za kartę Dopasowaną (bez względu na to czy to karta Visa, czy Mastercard) wydawaną do Konta Jakie Chcę bank przewiduje dwa tryby pobierania opłat. Może być to stała opłata 3 zł miesięcznie (ustawiana domyślnie) lub opłata miesięczna (5 zł), której można jednak uniknąć w przypadku wykonania min. 5 płatności kartą na dowolne kwoty. Ten drugi wariant o wiele lepiej więc wybrać, bo można uniknąć zbędnego kosztu przy okazji wykonywania transakcji, które i tak trzeba robić (5 płatności na potrzeby uzyskania bonusu 200 zł w promocji "Konto Jakie Chcę z Bonusem - edycja III"). 

Wariant opłaty można zmienić kilkoma kliknięciami w bankowości internetowej. Po zalogowaniu przy swym Koncie Jakie Chcę kliknij w przycisk "Usługi":


Czy mogę opłacać rachunki i faktury za media wystawiane na współmałżonka lub rodzica i też dostanę zwrot 1%?


Z załącznika do regulaminu, w którym znaleźć możemy wytyczne dotyczące naliczania zwrotu za opłacanie rachunków i faktur za media z Konta Jakie Chcę wynika, że tego typu dokumenty powinny być wystawione na posiadacza konta. Jeśli więc faktury przychodzą na innego z domowników, to zachęć go do założenia konta w niniejszej promocji. Zyskacie zdecydowanie więcej (multiplikując bonusy), a i jeszcze dojść może 80 zł za skuteczne polecenie (jeśli Ty już masz konto w Santander Banku i teraz polecisz je np. współmałżonkowi). A jak to zrobić? Wystarczy wrócić do jednego z pierwszych pytań w niniejszym FAQ 😉


69 komentarzy:

  1. Czyli jeśli przez "założenie konta" rozumiemy tutaj:
    - złożenie wniosku przez internet
    - podpisanie umowy dostarczonej przez kuriera
    - aktywacje konta przez bank
    to jest to raczej niewykonalne do 31. stycznia - zonk!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wniosek składałem w niedzielę. Umowa w środę a aktywacja w czwartek więc da radę.

      Usuń
  2. Zawarcie umowy o konto do końca stycznia jest raczej mało realne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do mnie kurier przyjechał po 3 dniach.

      Usuń
    2. U mnie to trwało około 3 dni robocze (od złożenia wniosku do wizyty kuriera). Także można spróbować. Najwyżej można odstąpić od umowy, gdyby było opóźnienie.

      Usuń
    3. Kto wozi umowy?

      Usuń
    4. Wydaje mi się że chodzi o wniosek do 31.01.
      Ja złożyłem w poniedziałek, a dziś podpisałem umowę. Pytanie kiedy aktywacja, ale rozumiem że 300 zł wydatków żeby dostać 80 zł obowiązuje mnie w lutym? W sumie musi...
      A po 5 transakcji luty i marzec skoro dziś podpisalem? Czy obojętnie jakie miesiace, byle 2 z rzedu?

      Usuń
    5. To prawda, tylko Ci się tak wydaje - do 31.01.2020 r. należy zawrzeć umowę o konto :)

      Usuń
  3. W BNP Paribas istnieje infolinia do zamknięcia konta czy się mylę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Santander to hiszpański bank, a Parobas to francuski :)

      https://www.bnpparibas.pl/kontakt
      Infolinia: 801 321 123
      +48 22 134 00 00
      +48 500 990 500

      Zadzwoń do nas 24/7

      Usuń
  4. czy właściciel konta np. żona może opłacać rachunki które są wystawione na męża i żonę i będzie zwrot? ktoś testował

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na dwoje babka wróżyła, gdyż każdego odbiorcę trzeba zarejestrować z poziomu swojego konta.

      Usuń
  5. Czy przelew 1000zł mogę dokonać z konta męża? (nie mam żadnego konta w innym banku)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może być z konta męża. Nie ma przeciwwskazań :)

      Usuń
  6. Witam,
    powyżej napisał Pan: "Z taryfy opłat i prowizji Santander Banku wynika wprost:

    "opłaty za kartę [pobierane są - przyp. Mr. Złotówa] : – okresowo w cyklach miesięcznych – (...), z zastrzeżeniem, że opłata nie jest pobierana za miesiąc, w którym została podpisana umowa"
    Proszę o podanie dokładnie miejsca w Taryfie Opłat i Prowizji, gdzie jest to zapisane ponieważ nie mogę tego zapisu znaleźć w najnowszej (od 15.12.2019) Taryfie.
    Poydrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję, moje niedopatrzenie,że szukałem od razu w Produktach i Usługach.Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy do uzyskania premii za wpływ wynagrodzenia można przekazać część wynagrodzenia? W regulaminie promocji niby nie ma określenia całość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie chyba tak bo mowa jest tylko o jednorazowej kwocie min. 1000 zł. A ja tak muszę też podzielić bo w innym banku muszę mieć wpływ min. 1500 zł od pracodawcy.

      Usuń
    2. Cytat z opisu promki zamieszczonego przez Złotówę: "do 30.04.2020 r. zapewnij wpływy na konto na sumę min. 1000 zł"

      Usuń
  9. Wniosek odrzucony z powodu niewyraznego zdjęcia dowodu, bank nic nie może,proponują kontakt do współorganizatora promocji Rankomat, danych nie mają a nowego wniosku online złożyć się nie da. Co robić. Promocja nie do ogarnięcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zarejestruj się na inny mail i złóż nowy wniosek z wyraźnym skanem.

      Usuń
  10. Dzisiaj 28.01 był kurier, zdążą aktywować konto do 31? I można złożyć dyspozycję przeniesienia wynagrodzenia przed aktywacją konta? Na infolinii?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze spokojem aktywują ci do tego czasu. Ja miałem aktywację w ciągu 1 dnia. Żona po 2.

      Usuń
  11. Można tą dyspozycję przeniesienia wynagrodzenia złożyć w aplikacji mobilnej??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można. Wejdź w TWOJE SPRAWY i w wyszukiwarce zacznij wpisywać "wynagro". Pojawi się opcja do wyboru.

      Usuń
  12. Czy karta do konta ma byc fizyczna czy może być wirtualna w telefonie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już gdzieś było to pytanie. Ma być Dopasowana czyli tradycyjna karta fizyczna.

      Usuń
  13. Czy liczy się data operacji czy księgowania w przypadku końcówki miesiąca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jaką operację biega?

      Usuń
    2. Warunek w regulaminie brzmi: "Polecony zapłaci minimum 300 zł za zakupy (...) do końca miesiąca następującego po miesiącu, w którym zawarto umowę (...)" i nic nie wspomina o terminie księgowania (a gdyby transakcja nie została zaliczona - choć miejmy nadzieję, że nie będzie takiej potrzeby - sugerowałbym złożyć reklamację).

      Usuń
  14. Zmianę opcji opłaty za kartę można zmienić dopiero po aktywacji karty? Bo dzisiaj mi aktywowali konto i nie mogę zmienić w opcjach.

    OdpowiedzUsuń
  15. Aby otrzymać bonus 80 zł płatność kartą na kwotę 300 zł należy wykonać do końca lutego ?

    OdpowiedzUsuń
  16. Wniosek o konto złożyłam 22.01. Dopiero 28.01 odezwał się kurier, że stoi pod domem z przesyłką. Niestety byłam jeszcze w pracy, a kurier nie chciał umówić się na pasującą mi późniejszą godzinę. Stwierdził, że on pracuje tylko do 15.00. 29.01 zadzwoniłam na infolinię In Postu i zażądałam dostarczenia przesyłki w dniu dzisiejszym 30.01. Niestety nikt się nie odezwał. Szanse na podpisanie umowy i aktywowanie konta, polecenie zmiany wpływu na konto jest zerowe. Co powinnam zrobić? Gdzie i do kogo złożyć reklamacje? Wspomnę jeszcze, że otrzymałam już Kartę. Czy można zrezygnować z wniosku (nie podpisując umowy) i wypełnić wniosek od początku na wypadek nowej promocji z pensją i poleceniem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też był problem z kurierem. Przesyłka została wydana do dostarczenia 20 stycznia, a dopiero 22 stycznia dostałam informację, że w ogóle była nieudana próba kontaktu (nikt się ze mną nie kontaktował, a dzień wcześniej byłam cały dzień w domu). Umówiłam się na następny dzień na inny adres odbioru i znów nikt się nie odezwał. Dopiero w piątek po telefonie na infolinię i kilku telefonach do kuriera udało mi (dosyć opornie...) się umówić na podpisanie umowy.

      Usuń
  17. Witajcie
    Może ktoś testował w poprzednich wersjach czy wniosek o przeniesienie wynagrodzenia można złożyć 1 lutego ( dopiero dziś podpisałam umowę) Czy sobie darować ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Promocja z premią do 150 zł za wynagrodzenia zakończyła się wczoraj (tj. 31.01.). Względnie możesz spróbować i złożyć reklamację (w związku np. z jakimś opóźnieniem w zawarciu umowy, na które nie miałaś wpływu) z prośbą o zakwalifikowanie do promocji. Gwarancji to żadnej niestety nie daje.

      Usuń
  18. Żeby otrzymać bonus 80 zł za polecenie płatności muszą być wykonywane kartą czy liczą się też płatności internetowe ( blik itp.) ??

    OdpowiedzUsuń
  19. Czy do otrzymania bonusów wystarczy wyrażona zgoda na kontakt drogą elektroniczną czy musi być jeszcze zgoda na kontakt telefoniczny??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypunktowane jest jedno i drugie: kontakt drogą elektroniczną w celu marketingowym,
      kontakt telefoniczny w celu marketingowym

      Usuń
    2. A jak włączyć tą drugą? Wydawało mi się, że podczas składania wniosku zaznaczone były obydwie, ale w załączniku do umowy jest wyrażona tylko ta pierwsza..

      Usuń
    3. W bankowości: Ustawienia -> FORMA KONTAKTU Z BANKIEM -> Zgody na kontakt

      Usuń
  20. Wniosek o konto został złożony 25 stycznia.Niestety umowa u kuriera została podpisana dzisiaj czyli 03.02.Czy program za polecenie konta i bonus 80 zł będzie działał?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robisz transakcje do końca marca i czekasz na premie. Nie będzie to ciśnij z reklamacją bo nie twoja wina że kurier zamulił.

      Usuń
  21. Czy wpływ wynagrodzenia można uznać jednocześnie za wpływ na konto obligatoryjnej kwoty?

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja zdążyłam z podpisaniem umowy, konto aktywowane, dyspozycja złożona, ale dowiedziałam się na infolinii, że premia 200 i 100 zł mi się nie należy, bo wniosek o otwarcie konta nie złożyłam na e-broker

    OdpowiedzUsuń
  23. Cześć,
    Złożyłam wniosek 31.01.2020. Kurier dotarł 7.02.2020 r. Czy jest szansa abym w ogóle załapała się na 300 zł lub 380 (bo kod polecający też miałam)?? Bardzo proszę o odpowiedź. (Wiem, że późno złożyłam ten wniosek, ale inaczej zinterpretowałam go sobie. Myślałam, że wystarczy złożenie samego wniosku do 31.01.2020).
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na bonus 300 zł załapiesz się, bo tu tego czasu jest więcej, więc to na pewno może cieszyć, bo to największa część gratyfikacji :) Inna sprawa z premią za otwarcie konta z polecenia (80 zł w edycji dostępnej do 31.01.2020 r.; obecnie to już 50 zł). Tam umowa powinna być zawarta do 31.01. - tak wynika z regulaminu.

      Usuń
  24. Po otrzymaniu bonusów, można bez konsekwencji zlikwidować konto ?

    OdpowiedzUsuń
  25. Czy w przypadku tych 5 płatności kartą może być uznane 5 doładowań telefonu - płatność kartą, nie BLIKIEM ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma wykluczeń, więc jak najbardziej mogą to być i takie płatności.

      Usuń
  26. Czy 5x płatność musi być wykonana w 2 następujących po sobie miesiącach? czy może być np II i IV?

    OdpowiedzUsuń
  27. Czy są już jakie informacje co do nagrod?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dotąd maile jeszcze nie były wysyłane (organizator ma czas do 15.05., a bazując na doświadczeniu z tego typu promocji można zakładać, że będzie to bliżej tego terminu).

      Usuń
  28. Mam pytanie. Do 15.05 ma przyjść e-mail, na ktory trzeba odpowiedzieć. Czy ktos sie orientuje jaki nadawca prześle tę wiadomość? Nie chciałabym nic przeoczyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E-mail będzie od firmy Rankomat z adresu bonus@ebrokerpartner.pl

      Usuń
  29. Właśnie dostałem mail. Tytuł: Finał akcji Konto Jakie Chcę z Bonusem - Edycja III

    OdpowiedzUsuń
  30. Regulamin promocji "150 zł za konto z wynagrodzeniem V edycja" stawia sprawę jasno:
    "Nagroda zostanie przyznana uczestnikowi, jeżeli spełni łącznie następujące warunki:
    - złoży w usługach Santander internet lub przez infolinię banku 1 9999 dyspozycję przekazywania wynagrodzenia na pierwsze nowo otwarte konto (...)"

    Zatem dyspozycję złożyć trzeba poprzez bankowość lub na infolinii, po czym bank prześle do Twego pracodawcy informujące o Twej woli zmiany numeru rachunku do wypłat wynagrodzenia. Ale w rzeczywistości jest też często tak, że wielu pracodawców tego typu zewnętrznych dyspozycji nie respektuje i oczekuje złożenia dyspozycji bezpośrednio od pracownika.
    W TAKIEJ SYTUACJI BONUS ZA WPŁYW WYNAGRODZENIA NIE PRZYSŁUGUJE- Mr. Złotówa- PROSZĘ NIE WPROWADZAĆ LUDZI W BŁĄD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale nie do końca rozumiem gdzie ten błąd? Opis zgadza się z regulaminem promocji.

      Usuń
  31. Ja złożyłam bezpośrednio u pracodawcy wniosek( na druku jakie mi z umową przywiózł kurier)o wypłatę wynagrodzenia na moje nowoutworzone konto w Santander. Tak samo zrobił mój mąż i syn. Nikt z nas nie dostał bonusu, gdyż w odpowiedzi na reklamację,bank odpisał że dyspozycja przelewu na konto nie została dokonana odpowiednim kanałem ( bank uznaje tylko poprzez bankowość lub na infolinii). NIE PRZYSŁUGUJE GDY SIĘ SAMEMU SKŁADA TAKĄ DYSPOZYCJĘ U PRACODAWCY. Wprowadzają ludzi w błąd- wysyłając kurierem razem z umową, druk do wypłaty wynagrodzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, taka dyspozycja załączona do umowy może wprowadzać w błąd. Aczkolwiek jest ona dołączana z automatu (bez względu na to czy ktoś bierze udział w promocji czy nie).

      Nie mogę jednak zgodzić się z tym, że mój opis wprowadza w błąd. Konkretnie wskazuję w nim, że dyspozycję trzeba złożyć poprzez bankowość lub na infolinii. A sugestia dodatkowego złożenia dyspozycji u pracodawcy (oprócz tej która przychodzi z banku) była wskazówką, by na pewno został spełniony warunek wpływów.

      Szkoda, że to umknęło :( Niemniej jednak, sugerowałbym jeszcze złożyć reklamację (lub odwołać się od odpowiedzi na reklamację już złożoną) z prośbą o ponowną weryfikację. Warto wypunktować ile warunków zostało spełnione (karencja, czas przystąpienia/założenia konta, zapewnienie wpływów w określonych terminach, faktyczne wynagrodzenie od pracodawcy), wskazując też pełną wolę i chęć skorzystania z promocji. Warto też opisać, że załączony druk przeniesienia wynagrodzenia wprowadził w błąd. Oczywiście nie ma gwarancji jej pozytywnego rozpatrzenia, ale chociaż spróbować warto.

      Usuń
  32. Próbowałam - nie ma szans- ciągle odpowiedź: Dlaczego nie możemy wypłacić nagrody?
    Nie złożyła Pani dyspozycji przeniesienia wynagrodzenia odpowiednim kanałem w usługach Santander internet lub przez infolinię banku 1 999. Podtrzymujemy decyzję, którą przekazaliśmy w odpowiedzi na reklamację.
    Dlatego jest to istotne dla osób zakładających u nich konto- jest taki WARUNEK-o którym nikt nie wie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no ale ten warunek był jasny i znany.

      Usuń
  33. Mam pytanie, czy jak ktoś składał reklamacje to przyszło jakieś potwierdzenie na e-mail?. Wczoraj składałem reklamacje, gdyż nie żona nie otrzymała e-maila do podania numeru konta (pomyliły mi się promocje niestety). Czy broker czeka 30 dni z rozpatrzeniem reklamacji, czy jednak wcześniej można się spodziewać odpowiedzi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po reklamacji złożonej przez formularz potwierdzenia nie było ale po kilku dniach wysłałem maila z prośbą o potwierdzenie przyjęcia i następnego dnia dostałem odpowiedź, że mają i rozpatrzą w ciągu 30 dni. Dziś mija 25. dzień i odpowiedzi jeszcze nie ma.

      Usuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do zgarnięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprze...