Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Coś nowego: bonus 100 zł za pożyczkę RRSO 0% + bonus 100 zł za darmową kartę Twisto

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

4.12.2019

Coś nowego: bonus 100 zł za pożyczkę RRSO 0% + bonus 100 zł za darmową kartę Twisto

Dziś wyjątkowo nie o promocji bankowej... ale dwóch innych okazjach na gwarantowane bonusy

Bankobranie zaprasza na PromocjobranieNazwa bloga Bankobranie definiuje promocje, które tu opisuję. To promocje bankowe. Ale czasem są i inne okazje, które stworzono właśnie na wzór świetnie już sprawdzonych promocji bankowych. I dziś o takiej okazji. Z darmową pożyczką (choć nie jest udzielana przez bank) i z darmową kartą Twisto zgarnąć można bonusy po 100 zł każdy.

A mowa tu o pożyczce NetCredit z bonusem 100 zł, z której już osobiście skorzystałem. A kierowała mną podwójna motywacja. Pierwsza to oczywiście bonus, łatwy do zdobycia, którego wiadomo... nie mogłem przegapić. Druga była już mniej osobista, a związana z licznymi pytaniami od Czytelników. Wielu podsyłało mi w mailach tę ofertę z pytaniem o szczegóły, postanowiłem więc je sprawdzić "na własnej skórze".

Tak samo było z kartą Twisto, która w zasadach swego działania bardzo przypomina kartę kredytową. Też skorzystałem z tej propozycji. I to co zrobiło na mnie największe wrażenie, to fakt, że bonus wpadł... w 22 godziny!

W ten sposób (z NetCredit i Twisto) zarobię właśnie 200 zł. Ale po kolei.

Bonus 100 zł za darmową pożyczkę (RRSO 0%)


Darmowa pożyczka NetCredit z bonusem 100 zł
Pożyczka Net Credit to pożyczka pozabankowa, a takich z zasady nie opisuję na blogu Bankobranie. Nie jest ona bowiem oferowana przez bank, ale przez firmę udzielającą pożyczek krótkoterminowych. Z tego powodu nie opisuję jej na blogu Bankobranie, ale na nowej stronie Promocjobranie. Zatem jest i kolejna nowość, czyli ta strona. Zachęcam do zajrzenia tam.

A aktualnie mowa o pożyczce Net Credit, której główne cechy to:
  • maksymalna kwota: do 3000 zł
  • brak opłat i odsetek, dla osób, które po raz pierwszy skorzystają z takiej pożyczki; dzięki temu RRSO wynosi 0%
  • termin spłaty pożyczki bez kosztów: 30 dni;
  • wniosek i zawarcie umowy w pełni online (wystarczy wykonać przelew weryfikacyjny z własnego konta na kwotę min. 1 zł - ta kwota wróci na Twój rachunek).

Za skorzystanie z takiej pożyczki i utrzymanie jej przez min. 14 dni (po upływie tego okresu oddasz dokładnie tyle samo, ile zostało przez Ciebie wzięte) otrzymasz gwarantowany bonus pieniężny 100 zł, który wpłynie na wskazane przez Ciebie konto. Środki te będzie więc można wypłacić, przelać lub wydać na dowolny cel. Przejdź do prześwietlenia promocji:



Organizatorem promocji z premią 100 zł jest firma Blue Services - bardzo dobrze znana chyba Czytelnikom Bankobrania. Bo to właśnie ta firma obsługuje przelewy natychmiastowe, które są oferowane przez większość banków. Teraz ta firma coraz prężniej zaczyna rozwijać współpracę z markami finansowymi, więc kto wie czy z czasem nie rozkręci się też w serwowaniu promocji bankowych, takich jak Money mania itp. Sukces akcji z premią za pożyczkę Net Credit pewnie zachęci ją do takich działań. Osobiście z pożyczki Net Credit z bonusem 100 zł skorzystałem.

Darmowa karta Twisto z bonusem 100 zł


Karta Twisto z bonusem 100 zł
Druga promocja, świeżo co opublikowana, to promocja, w której w roli głównej występuje karta Twisto. Za jej wyrobienie do wzięcia czeka 100 zł. I to w iście ekspresowym tempie, bo u mnie nagroda w praktyce pojawiła się po 22 godzinach od złożenia wniosku.

Przyznaną kwotę będzie można wykorzystać po wykonaniu płatności kartą poprzez spłacenie kwoty wydanej z limitu. A karta Twisto, podobnie jak karty kredytowe ma okres bezodsetkowy (do 45 dni), więc w tym czasie oddać można dokładnie taką samą kwotę, jaką się wykorzystało.

Wniosek o kartę składa się online bez wymogu załączania dokumentów potwierdzających dochód, jak i bez wysyłania skanu dowodu osobistego. Wszystko bazuje na oświadczonych dochodach, a weryfikacja odbywa się za pomocą przelewu weryfikacyjnego (na kwotę min. 1 zł) z własnego konta bankowego.

Promocja karty Twisto z bonusem 100 zł jest jednak limitowana, więc z udziałem warto się pospieszyć.


76 komentarzy:

  1. Twisto sam przetestowałem i polecam. Tożsamość potwierdzona i 300 zł (3 osoby w domu) zarobione w mniej niż 24 godziny :) Dodatkowo zauważyłem, że Twisto ma lepsze kursy niż Revolut przy płatnościach w obcej walucie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ich oferta jest wymierzona bezpośrednio w Revolut. Jednak Twisto twierdzi, że ich oferta jest lepsza dzięki usłudze zwanej linią debetową, która działa podobnie jak karta kredytowa. Zadłużenie wobec Twisto można spłacić do 45 dni bez dodatkowych opłat. Można też odroczyć termin płatności, lecz każdy dzień zwłoki to dla klienta dodatkowy wydatek rzędu 4,5 zł za każde przesunięte 100 zł. I na tym właśnie Twisto zamierza zarabiać!

      Usuń
    2. Ciekawe dlaczego Revolut ma takie kłopoty z FSA (Financial Services Authority)

      Usuń
  2. Dzięki że o tym piszesz. Już widziałam to ale wcześniej jakoś nie miałam odwagi skorzystać. Teraz już się zdecyduję. Pozdrawiam, wierna czytelniczka.

    OdpowiedzUsuń
  3. W końcu jakieś remedium dla tych wyjadaczy promocji bankowych którzy z wszystkiego już skorzystali i teraz się nie łapią przez karencje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też przetestowałem Twisto i kasa wpadła u mnie i żonki, ale z zamknięciem to już trzeba list wysyłać bo nie można tak zamknąć telefonicznie czy na maila, no chyba że ma się podpis elektroniczny. Oto odpowiedź od twisto w sprawie zamknięcie konta:

    "Dzień dobry.
    Dziękuję za wiadomość.
    Proszę o informację skąd pomysł żeby zrezygnować z Twisto? Może warto to jeszcze rozważyć.
    Jeśli decyzja zostanie już podjęta, w celu rezygnacji z konta proszę skorzystać z formularza odstąpienia od umowy. Jest dostępny na profilu. Trzeba kliknąć w prawy górny róg, wybrać sekcję “dokumenty” i kliknąć “Umowa Twisto Free”. Formularz jest na samym dole. Tak uzupełniony dokument proszę wysłać na kontakt@twisto.pl (koniecznie z użyciem podpisu elektronicznego) lub listem na adres ul. Zgoda 3/8A, 00-018, Warszawa. "

    OdpowiedzUsuń
  5. Warto wspomnieć że jeśli posiada się podobne produkty, które są spłacane, nie posiada się dochodów lub są one niskie, a może jest się w podeszłym wieku.. niestety takim osobom odmawiają w jednej i drugiej promocji, ponieważ to nie są instytucje charytatywne rozdające pieniądze.

    Owszem, niczego nie trzeba udowadniać, ale mimo wszystko składa się oświadczenie. W formularzu znajdziemy pytania o status zatrudnienia, osiągane dochody i posiadane zobowiązania. Na podstawie przekazanych danych otrzymuje się propozycję kwoty pożyczki lub na tej podstawie jest przyznawany limit na płatności kartą.

    Nie wydaje mi się, żeby przy wyrażanych zgodach - zgoda na przetwarzanie danych w celu weryfikacji zdolności kredytowej, weryfikację danych w BIK & biurach informacji gospodarczej & bazie EUCB można było sobie wpisać fikcyjne dane. A to oznacza, że te promocje nie są dla wszystkich, tak jak promocje bankowe z udziałem kart kredytowych. Proszę mnie poprawić jeśli się mylę, bo nie chcę nikogo wprowadzać w błąd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za bardzo istotną info!

      Usuń
    2. Twisto ma usługę nazywaną linia debetowa, której wartość mieści się w widełkach 500 - 15.000 zł. O wysokości limitu zdecyduje Nikita czyli autorski silnik oparty na technologii Big Data oraz Machine Learning - w kilka sekund potrafi ocenić zdolność kredytową klienta.

      Usuń
  6. Trzeba pamiętać o tym, że korzystając z pożyczek pozabankowych banki później weryfikując historię kredytową mogę odmówić udzielenia kredytu. Pracuję w banku i wiem to z doświadczenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a z jakiej paki? ryzyko większe bo sie bawimy w promocje? czy banki szkaluja nas za wspolprace z firmami 'nie z branży bankowej'?

      Usuń
    2. Twisto nie współpracuje z BIK więc tego tam nawet nie widać. Co do innych to nie wiem w jakim banku pracujesz ale miałem już 5 chwilówek, a bez problemu dostaję od banków o co wnioskuję. W tym roku karty kredytowe Citi i BNP Paribas + pożyczka z bonusem w Credit Agricole.

      Usuń
    3. To dawne czasy. Tez wiem z doświadczenia ze jak ktos dobrze spłaca chwilówki to wpływa pozytywnie. Juz nie wspomnę o tym, że banki z ogromną chęcią konsoliduja chwilówki

      Usuń
  7. Cześc Mr Złotówa, sorry za mały offtop, ale zupełnie nie wiem gdzie zadac to pytanie. Otóż:
    -mam konta i karty w wielu bankach, niedawno miałem kilka telefonów tygodniowo z superofertami. W bankowościach internetowych również ofert bez liku, aż tu nagle wziałem otwarłem spory limit kredytowy w jednym z nich - i teraz nagle... nikt nie dzwoni, żadnych banerów na stronach tez nie mam już.
    Mam pytanie - jak pozostałe banki wiedzą że moja zdolnośc spadła? Jak głęboko banki mogą inwigilowac wiadomości o nas? Każdego dnia sprawdzają bika, bez naszej wiedzy? Z tego co pamiętam w bankach gdzie mam tylko konto nie udzielałęm żadnej zgody na spawdzanie biku i co jest dziwne i w tych bankach banery z super gotówką "na klik" zniknęły? Dlaczego nagle wszędzie jestem słabym klientem??
    Możesz coś w tym temacie powiedziec Mr Złotówa
    Pozdrawiam i dzięki za super bloga!
    Roman

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli masz alerty Bik to powinieneś dostać powiadomienie o 'sprawdzaniu Cię'. Ja wszystkie te telefony z kredytami blokuje od dłuższego czasu, w końcu przestają dzwonić, bo sie nie dodzwonią :) mam chyba najdłuższa czarna liste ever :)

      Usuń
    2. Jeśli w tych innych bankach masz już kredyty, karty kredytowe itp. to mogą monitorować BIK bez zapytań. Ale jeśli nie masz to raczej zbieg okoliczności że się temat wyciszył.

      Usuń
    3. Bez zgód takiej weryfikacji w zewnętrznych bazach (np. BIK) być nie powinno (przy czym nawet za zgodą raczej nie jest to zbyt powszechne, bo jak korzystałem przez rok z Alertów BIK, to tylko raz otrzymałem takie powiadomienie). Trudno więc powiedzieć. Być może to właśnie zbieg okoliczności (zakończenie jakiś sezonowych akcji promocyjnych czy coś podobnego).
      Pozdrawiam również i dzięki za miłe słowa :)

      Usuń
    4. A to ciekawe co piszecie, bo do mnie jak dzwonią z ofertą produktu kredytowego to o wszystkich moich zobowiązaniach w innych bankach wiedzą.

      Usuń
    5. Czy taka zgodę można wycofać przed zakończeniem umowy o produkt kredytowy?

      Usuń
    6. Do wypłaty premii nie.

      Usuń
  8. To nie końca prawda. Moja mama ( 73 lata ) otrzymała kartę Twisto.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój ojciec (75 lat) również otrzymał decyzję o przyznaniu limitu 600 zł, karta ma dotrzeć na dniach.

      Usuń
  9. Ja też już mam bonus na koncie Twisto u cEkam na decyzję dla Mamy, zobaczymy czy dadzą.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawnioskowałem o kartę Twisto i kolejnego dnia już dostałem bonus. Piękna sprawa. Czekam też na bonus za pożyczkę. Ale dopiero jutro mija 14 dni na nieodstąpienie. 200 zł w szybki sposób. Piękna sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy gdy już mam Twisto mogę wziąć udział w tej promocji (karty nie mam tylko przyznany limit od Twisto)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na jedne PESEL tylko jeden limit Twisto.

      Usuń
  12. Ja wygląda odstąpienie od tej pożyczki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spłata kwoty pożyczki = zakończenie umowy. Potem możesz jeszcze zlikwidować profil w Net Credit.

      Usuń
    2. Doprecyzowując. Odstąpienie to zdarzenie możliwe jedynie w ciągu 14 dni od zawarcia umowy. Na potrzeby promocji z bonusem 100 zł jest to wykluczone. Innymi słowy: przez min. 14 dni trzeba pożyczkę utrzymać. A dopiero po upływie tego okresu 14 dni mamy do czynienia z wypowiedzeniem umowy (a nie z odstąpieniem), tudzież ze spłatą pożyczki. I ta spłata pożyczki oznacza jej zakończenie. A tak jak wspomniał przedmówca, istnieje też możliwość likwidacji swego profilu na Net Credit (wystarczy wejść do zakładki "Moje dane"i tam można znaleźć przycisk "Usuń profil").

      Usuń
  13. Ta karta Twisto to zwykła karta płatnicza? Mogę nią płacić wszędzie stacjonarnie i za zakupy w Internecie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można płacić wszędzie tam gdzie akceptowane są transakcje kartami Mastercard, również w Internecie. Kod CVC nie jest wydrukowany na karcie, tylko dostępny w panelu na stronie Twisto w zakładce szczegóły karty.

      Usuń
    2. Nie mozna placic karta twisto w sklepach stacjonarnych.Wyprobowalam chyba wszystkie sklepy w swoim miescie i wszedzie odmowa.A na dodatek kilka razy pobrano mi kase z limitu mimo iz byla odmowa.Dlugo juz czekam na zwrot ale raczej sie nie doczekam.Dowiedzialam sie ze prawdopodobnie powodem odmowy jest brak cvc na karcie

      Usuń
    3. Ale przecież cvc nie ma nic wspólnego z płatnościami z fizycznym użyciem karty, a służy jedynie do płatności zdalnych.

      Usuń
    4. Z tym brakiem CVC to bzdura jakaś. Pewnie kasjerka w sklepie tak powiedziała, bo nie wiedziała o powiedzieć. Pierwszą płatność należy wykonać w terminalu z PIN em. Rzeczywiście zdarza się że czasami nie przechodzi. Też tak miałam na 1 z 3 kart. Płatność przeszła w innym sklepie a kolejne zbliżeniowe już bez problemu. Co do podwójnych księgowań to tez słyszałam, że się mogą zdarzyć ale osobiście nie doświadczyłam.

      Usuń
    5. Po aktywacji karty i nadaniu pinu jest komunikat:
      "Twoja karta Twisto jest gotowa do użycia. Aby aktywować płatności zbliżeniowe, należy najpierw dokonać tradycyjnej płatności poprzez włożenie karty do terminala i wprowadzenie kodu PIN.. Po dokonaniu pierwszej transakcji, płatności zbliżeniowe będą już aktywne."

      U mnie zadziałało i z karty korzystam bez problemów. Może trafiłeś na terminal który aktywuje kartę dopiero po czwartej próbie wpisania pinu? Bo tak jest np z kartami Santandera. Nie wiem czy z Twisto może być podobnie. W sumie nigdzie informacji o tym nie znalazłem.

      Usuń
    6. Aktywowalam karte w aplikacji a potem poszlam do sklepu zrobic zakupy. Przy kasie wszystko zrobilam jak trzeba,wlozylam karte do terminalu,wpisalam pin i transakcja zostala odrzucona,ale kase z konta i tak mi sciagnelo.Wyszlo na to ze zaplacilam za zakupy ktorych nie otrzymalam.Sprawdzalam codziennie czy zostala zaksiegowana ta transakcja no i nie zostala,mimo ze minely juz ponad dwa tygodnie do tej pory jest napisane ,,przyjeto,,.Brak kasy,brak zakupow,co dalej nie wiadomo.Taka sama sytuacje mialam w jeszcze trzech innych sklepach.Szczerze mowiac polowe kasy z limitu mi zabralo a nie mam z tego nic.Pisalam do biura obslugi to po dwuch dniach dostalam odpowiedz :

      Dzień dobry, dziękujemy za informację, sprawę wyjaśniamy z operatorem kart. Mam nadzieję, że sprawa zostanie zamknięta w jak najszybszym trybie.
      Pozdrawiam serdecznie
      Celina

      Minely dwa tygodnie i zero informacji.Kasy tez nie zwrocili.

      Usuń
    7. Dorka, ale masz te odrzucone transakcje zaksięgowane, czy tylko założone blokady? Bo to jednak spora różnica jest.
      PS. Czy w tym całym Twisto ludzie nie mają nazwisk, czy wstydzą się podpisać własnym nazwiskiem pod Twisto? Zawsze podpisują się samym imieniem, jak jacyś przekręciarze. Ciekawe.

      Usuń
    8. Brak numeru CVC na karcie to akurat rzecz którą banki powielić.

      Usuń
    9. Nie sa zaksiegowane.Zabralo mi z konta i caly czas jest napis przyjeto a nie zaksiegowano takbjak np w transakcjach online.Noe zaksiegowane,przyjete ale zabrane:)

      Usuń
  14. W jakim celu ktoś ma mi dawać 100 zł i do tego jeszcze darmową pożyczkę? Dziwne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak samo jak banki dają np. 100 zł za darmowe konto :) To zapoznanie z ofertą, przetestowanie czegoś (często po raz pierwszy). Firma liczy, że ktoś wróci i skorzysta ponownie. Choć oczywiście tego robić nie trzeba (i nie warto, bo po pierwszej, darmowej pożyczce, kolejne są - delikatnie rzecz ujmując - nie za tanie).

      Usuń
    2. Na moje oko banki mają jeszcze jeden powód tego "rozdawnictwa" :) Zawsze zdarzy się grupa klientów, którzy po promocji zapomną zamknąć konto/kartę albo zwyczajnie nie będzie im się chciało tego robić. I wtedy zacznie się strzyżenie baranków :)

      Usuń
    3. Ależ to oczywiste. Tak samo jak promocja Lidla na Crocsy. Bo przy okazji ludzie kupią jeszcze bułki, masło, chipsy i piwo xD Ale nie trzeba.

      Usuń
  15. Czy wiadomo kiedy wróci promocja Twisto?

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie, że się trafiło to TWISTO. :) Ja już chyba wszystkie banki przerobiłem i na powtórki muszę sporo poczekać. :( Fintechy to nadzieja na nowe bonusy. Mr. Złotówa, czy jest szansa na podobne strzały w najbliższej przyszłości? No chyba, że inne banki zechcą dać się przetestować? Nie korzystałem jeszcze z Toyoty, Plus banku i Grupy BPS. Ale one chyba nie chcą się promować w ten sposób.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że tych propozycji będzie więcej ;) No z wymienionych banków, to Toyota Bank miewał promocje, ale ostatnio już od pewnego czasu cisza. Może nowy rok coś przyniesie. No i jeszcze jest szansa na przesunięcia karencji, więc też w grę zaczną wchodzić powroty do banków ;)

      Usuń
  17. Jak odrzucili w Net Credit to już pozamiatane? Można próbować drugi raz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pytanie z jakiego powodu odrzucili.

      Usuń
    2. Warto sprawdzić czy powodem nie była jakaś rozbieżność pomiędzy danymi z wniosku, a tymi przy przelewie. Kilka takich głosów już się pojawiło. Jedna z Czytelniczek pisała mi, że kolejna próba (nowy wniosek + przelew z innego konta) skończył się pozytywnie (choć p-wszy wniosek był odrzucony).

      Usuń
    3. Powodu nie podali. Tylko że w tej chwili nie mają dla mnie pożyczki. Nie dotarłem nawet do robienia przelewu. Po uzupełnieniu danych od razu pojawił się komunikat.

      Usuń
  18. Jest nowa promocja. PożyczkaPlus z premią 67 zł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdzam. Oto wpis prześwietlający tę promocję: PożyczkaPlus za darmo + premia 67 zł.

      Usuń
    2. Poszło. :) Obym tylko nie pogubił się w tych terminach spłat.Tutaj zapominalstwo będzie kosztowne. ;)

      Usuń
  19. Proszę o radę co zrobićw Twisto. Przelew eryfikacyjny idzie i wraca a na stronie, czekamy już tylko na Twoje 1 zł. Próbowałam z 2 banków i dalej nie ma akceptcji. Dodam, że dwie karty przeszły szybko bez problemu a trzecia nie może. Te co poszły przelew był robiony ręcznie a ta co nie może sam się podstawia i jest tam inny adres niż w tych ręcznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Mr. Złotówa, nie obawiasz się utraty reputacji w związku z promowaniem takich "wynalazków" jak Twisto? Ludzie zgłaszają mnóstwo problemów z tą firmą - niedziałające karty, księgowanie transakcji odrzuconych, brak możliwości kontaktu, nieodpowiadanie na reklamacje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście staram się być ostrożnym w podejściu do wszelakich nowości. I dążę do minimalizacji kosztów, a maksymalizacji zysków. Tak w życiu prywatnym, jak i temacie promocji. Opisuję więc to z czego sam korzystam (lub co najmniej chciałbym skorzystać).

      Poza promocjami bankowymi, to propozycje typu Twisto czy np. darmowe pożyczki z dodatkowymi bonusami bardzo często podrzucają mi Czytelnicy. Na blogu Bankobranie nie było dla nich miejsca (nazwa bloga do tego zobowiązuje), ale część z takich okazji jest ciekawa i kusząca. Czegoś co jednak przekracza pewne granice, to nie publikuję. Niedawno pojawiła się nowa promocja darmowej pożyczki z gwarantowanym bonusem pieniężnym (fajnym, bo 3-cyfrowym) - przetestowałem ją, ale nie odpowiadał mi sposób weryfikacji klienta. Dlatego też publikacji na jej temat nie ma.

      Co do opinii na temat działania np. Twisto, to jest tak jak z bankami. Na temat każdego z nich można w sieci znaleźć masę negatywnych opinii. Generalnie, to nic innego tylko trzymać kasę w skarpecie i zamieszkać z dala od cywilizacji ;) Jednak rzeczywistość (doświadczenia moje i tysięcy Czytelników) pokazuje coś innego. Można wyjść na swoje i na plusie (często sporym).

      W kwestii choćby darmowych pożyczek pozabankowych też pojawiły się negatywne komentarze osób, których wnioski odrzucono. Tymczasem ich przyznawalność jest jednak ponad dwukrotnie wyższa niż w promocjach kart kredytowych organizowanych przez banki. Niemniej jednak wszystkie komentarze obserwuję, by wyciągać z nich wnioski.

      Usuń
    2. Widzę tu jednak pewną niekonsekwencję, bo nie opisujesz lokat bankowych objętych gwarancją w innym kraju UE, a opisujesz promocje firm (jak Twisto), które nie podlegają nadzorowi żadnego polskiego urzędu, bo są zarejestrowane w innych krajach UE.

      Usuń
    3. Różnica jest spora (chodzi o powierzenie własnych pieniędzy). No i osobiście z tego rodzaju ofert depozytów nie korzystam.

      Usuń
  21. Dzisiaj otrzymałem kartę do konta Twisto, którą chciałem aktywować po zalogowaniu się na stronie Twisto. Postępując zgodnie z załączoną do karty instrukcją zalogowałem się podając kod weryfikacyjny otrzymany sms-em , przeszedłem do sekcji Karty, wprowadziłem cztery ostatnie cyfry numeru wydrukowanego na odwrocie karty i nadałem swój 4-cyfrowy kod PIN. Jednakże karta nie została aktywowana ponieważ cały czas widnieje komunikat „Kod PIN do karty Twisto nie został jeszcze nadany Nadaj kod PIN, abyś móc zacząć płacić kartą Twisto” .
    W związku z powyższym przeszedłem do zakładki „Nadaj PIN”.
    Pojawił się komunikat „Wpisz kod zabezpieczający”- wpisałem , po którym pojawił się ekran by wprowadzić nowy PIN. Wprowadziłem PIN, ale zaraz po jego wprowadzeniu pojawił się ekran o wystąpieniu błędu. Próbowałem kilkanaście razy, ale za każdą próbą nadania PIN jest to samo tzn. kolejno pojawią się zapętlone komunikaty: „Podaj kod zabezpieczający - Podaj PIN - Wystąpił błąd”.
    Zaś w szczegółach karty cały czas widzę : „Kod PIN do karty Twisto nie został jeszcze nadany Nadaj kod PIN, abyś móc zacząć płacić kartą Twisto”.
    Dzwoniłem na infolinię , ale jak zwykle ‘zero” informacji.

    Czy ktoś miał tak samo ?.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak miałem w Internet Explorer. Zrób jeszcze raz to samo, ale w innej przeglądarce (mnie się udało w Google Chrome).

      Usuń
  22. Nic nie jest napisane, jak zamknąć tą kartę twisto ? Może ktoś poradzi jak to zrobić ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to chyba nie tu jest opis promocji ale temat ten jest na drugiej stronie. Taki chyba był zamysł Złotówy.

      Usuń
    2. Wypowiedzenie umowy o limit Twisto jest możliwe na dwa sposoby: listownie (Twisto, ul. Zgody 3/8, 00-018 Warszawa) bądź mailem (kontakt@twisto.pl, ale to opcja raczej dla nielicznych, bo potrzebne jest użycie "podpisu elektronicznego weryfikowanego przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu").

      Usuń
  23. Net Credit. Zadziałało, dzięki za tipa. Wziąłem pożyczkę 2 grudnia na 300 zł, spłaciłem 20.12 a dziś niespodzianka - dostałem na konto 100 pln premii.Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również dziękuję. Dziś również wpadła stówka z NetCredit.

      Usuń
  24. Gdzie reklamować nieotrzymanie 100zł z Net Credit pożyczka udzielona 5 grudnia 2019 a spłacona 30 grudnia 2019 i do tej pory do 13 stycznia nie ma 100zł.Gdzie pisac ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U organizatora: info@bluebonus.pl

      Usuń
    2. A podałeś numer konta do wypłaty nagrody na stronie BlueBonus?

      Usuń
    3. Tak numer konta podany

      Usuń
    4. Dzięki Złotówa napisze do nich

      Usuń
  25. u mnie niestety się wykpili :(
    "Analizując Państwa zgłoszenie reklamacyjne ustalone zostało iż przystępując do zawarcia umowy pożyczki nie skorzystali Państwo z linku promocyjnego platformy Blue Bonus.W związku z powyższym reklamodawca nie może uznać zgłoszenia reklamacyjnego"
    ciekawe jak mam im to udowodnić teraz...

    OdpowiedzUsuń
  26. niestety nie jestem w stanie odtworzyć moich działań, choć wydaję mi się, że podjęłam odpowiednie kroki według opisu promocji. Sprawdziłam maile i pierwszy jaki od nich przyszedł to dotyczył aktywacji konta Blue Bonus, wraz z linkiem do aktywacji. Następny dotyczy Wstępnych informacji dotyczących rejestracji - Net Credit, w którym mowa jest o dokończeniu rejestracji. Następne dotyczyły już wniosku o pożyczkę.
    Czy ktoś kto otrzymał nagrodę może pamięta, albo może prześledzić swoja pocztę jak to wyglądało?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic więcej niż to co piszesz nie było. Odwołaj się i napisz, że masz maila potwierdzającego rejestrację i że jesteś przekonany że wniosek był złożony prawidłowo.

      Usuń
  27. Jest nowa promocja Twisto z premią 100 zł!

    OdpowiedzUsuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...