Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Promocja dla obecnych klientów Banku Pekao: bon 20 zł do Biedronki za skorzystanie z aplikacji PeoPay

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

13.12.2019

Promocja dla obecnych klientów Banku Pekao: bon 20 zł do Biedronki za skorzystanie z aplikacji PeoPay

W banku z żubrem w logo pojawiła się właśnie nowa promocja.

Bon 20 zł do Biedronki od Banku Pekao
Obecni klienci w prosty sposób zgarnąć mogą bon o wartości 20 zł do wykorzystania podczas zakupów w sklepach Biedronka.

[Promocja zakończona. Sprawdź aktualnie dostępne promocje w Banku Pekao.]
💡 Przy okazji osobom jeszcze nieposiadającym konta osobistego w Banku Pekao, przypomnę, że do wzięcia czeka premia pieniężna do 200 zł (już do wykorzystania w dowolny sposób).

Dla kogo promocja z bonem 20 zł do Biedronki? Uczestnikiem może być osoba pełnoletnia, mieszkająca w Polsce, która jako osoba fizyczna najpóźniej do 30.11.2019 r. zawarła z Bankiem Pekao umowę o korzystanie z bankowości elektronicznej Pekao24. Zatem na promocję nie łapią się osoby, które klientami banku stały się w ostatnich dniach (tj. od 1.12.2019 r.).

Ponadto z promocji skorzystać może wyłącznie osoba, która w okresie od 1.09. do 30.11.2019 r. nie logowała się do aplikacji PeoPay (co prawda na stronie promocji znajdziemy informację o okresie wykluczenia liczonym od 1.08., ale pamiętać należy, że zawsze jest dla nas wiążące to, co w regulaminie, a tam mowa właśnie o 1.09.).

Nagroda. Na uczestników promocji do wzięcia czeka bon o wartości 20 zł do wykorzystania podczas zakupów w sklepach Biedronka. Tego typu bonem można płacić wielokrotnie aż do wykorzystania salda środków. Bony mają być ważne do 30.11.2020 r.

Zasady promocji. By wziąć udział w promocji "Akcja Aplikacja" i zgarnąć nagrodę, w okresie od 9.12.2019 r. od godz. 10:00 do 31.01.2020 r.:
  • zarejestruj się na stronie promocji, wyrażając tam zgody na wszystkie oświadczenia (ze wskazówek w regulaminie wynika, że w formularzu należy podać numer telefonu i adres mailowy, które są podane w banku);
  • ustaw autoryzację mobilną PeoPay jako metodę autoryzacji operacji realizowanych w Pekao24 (zamiast autoryzacji, czyli potwierdzania swych dyspozycji, kodami z SMSów) - można to zrobić po wejściu do zakładki: "Bezpieczeństwo" => "Metody autoryzacji"; 
  • autoryzuj co najmniej jedną transakcję w Pekao24 przy pomocy PeoPay; 
  • zapłać zbliżeniowo przynajmniej jeden raz na kwotę min. 10 zł aplikacją PeoPay na telefonie lub kartą MasterCard wydaną do konta w Pekao.

Nagroda ma być przesłana mailem w ciągu 21 dni roboczych liczonych od dnia spełnienia powyższych warunków. W promocji każdy uczestnik zdobyć może tylko jeden bon.

Jak zmienić obecną autoryzację na mobilną PeoPay?


Tu posłużę się podpowiedziami ze strony promocji:
"Autoryzację zmienisz w serwisie Pekao24 w sekcji USTAWIENIA > ZARZĄDZANIE AUTORYZACJĄ i w sekcji Alternatywne metody, w linii z PeoPay kliknij Ustaw jako aktywną. 
lub kontaktując się z konsultantem pod numerem 801 365 365 lub 42 68 38 232 (opłaty wg cennika operatora)"

Aktywując aplikację oraz włączając w niej autoryzację mobilną transakcji zlecanych w bankowości Pekao24 dostaniesz SMSy z kodami do potwierdzania. Jako że są to w sumie 2 SMSy, to trzeba liczyć się z łącznym kosztem uczestnictwa w promocji w wysokości 0,40 zł.

Za podrzucenie informacji o promocji dziękuję Czytelniczkom: Katarzynie i Bożenie.

Przydatne dokumenty:

28 komentarzy:

  1. Piękny dzień. Najpierw 10 zł od PKO, a teraz 20 zł od Pekao. Repolonizacja jest okey!

    OdpowiedzUsuń
  2. Od kwuetnia czekałem na peopey konto zamknięte 07.12 dzieki pekao

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyli nie muszę płacić Peopey zbliżeniowo ale mogę zwykłą kartą do konta? Byle zbliżeniowo, tak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na to wychodzi. W regulaminie zapisali to tak:
      zapłać zbliżeniowo przynajmniej raz kwotę minimum 10 zł:
      ▪ aplikacją PeoPay na telefonie
      lub
      ▪ naszą kartą MasterCard

      Usuń
  4. Ustawiłem autoryzację mobilną w bankowości. Pobrałem aplikację, aktywowałem. No i chcę zrobić przelew przez komputer by potwierdzić to w aplikacji a znów sugeruje mi pobrać SMS z kodem. Co robię nie tak, że mi ta autoryzacja mobilna nie działa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz to ustawić też w aplikacji Peopay.

      Usuń
    2. Uwaga na przelewy z KO w Pekao na Konto Przekorzystne w Pekao. Jeżeli przelew założysz w bankowości internetowej i tylko zatiwerdzisz w Peopay, to skazują Ci 7 zł.

      Aby uniknąć opłaty za np. ewakuację kasy z KO trzeba obydwie opracje zrobić w Peopay tzn. założyć przelew i zatwierdzić.

      W regulaminie napisane niejednoznacznie. Dopowiedziane przez konsultanta infolinii, jak na KO pojawił mi się "minus".

      Usuń
  5. Witam
    Jeśli otworzyłem konto z biometrią w promo 200zł 10.11.19r i od razu aktywaowałem PeoPay to rozumiem zę nie łapie się do tej promocji?

    OdpowiedzUsuń
  6. Może być płatność w internecie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płatność musi być zbliżeniowa. Czyli transakcje w Internecie odpadają.

      Usuń
  7. Co to za bzdury w ogóle. Jak można mieć konto i nie logować się do aplikacj???? To promo tylko dla ludzi nieświadomych istnienia urządzeń mobilnych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żadne bzdury nie każdy chce mieć multum śmieci w telefonie w postaci różnych aplikacji zajmujących pamięć

      Usuń
    2. To promocja, która ma konkretny cel, skłonić konserwatywnych klientów autoryzujących transakcje kodami sms do przesiadki na autoryzację przy pomocy aplikacji. Fakt, że z promocji nie będą mogły skorzystać osoby świadome, które już używają aplikacji, bo np. otworzyły konto tylko dla bonusu nie jest zmartwieniem banku :)

      Usuń
    3. Albo kogoś kto był zamknąć konto 3 miesiące temu, ale do tej pory tego nie zweryfikował i jak się zaloguje to się okaże że wciąż aktywne! xD

      Usuń
    4. Ktoś kto korzysta z promocji bankowych świetnie wie że nie opłaca się niczego zakładać, ani nawet aplikacji instalować jak nic się za to nie dostaje. Założyłem konto w sierpniu i cierpliwie czekałem. No i było warto bo teraz promocja jest dla mnie.

      Usuń
  8. Cześć Mr. Złotówa znalazłem info że Pekao dołączyło do Mastercard Priceless i dają 1000 pkt. na start niby niewiele ale okazja to okazja:) możesz dodać na bloga. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1000 pkt? Mało. Bilet do kina to 800 pkt. Za tyle samo doładowanie telefonu za 10 zł

      Usuń
    2. Zaczekajmy na coś lepszego. W innych bankach dawali nawet 6800 punktów.

      Usuń
  9. Pekao dołączyło do Bezcennych Chwil i dają 1000 pkt za rejestrację dowolnej karty Mastercard, do tego premiuja dodatkowymi punktami za codzienne zakupy (2pkt - debetowka/peopay, 4pkt - kredytowka za każde wydane 50zl, takze szału nie ma).
    https://www.pekao.com.pl/klient-indywidualny/Program-Bezcenne-chwile.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Co zaczy autoryzuj transakcje przy pomocy peopay -przelew czy co?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robisz przelew w bankowości zalogowany w przeglądarce na komputerze a zamiast potwierdzić kodem z Smsa to potwierdzisz w aplikacji na telefonie.

      Usuń
  11. A jak nie mam jeszcze aplikacji i chciałbym zainstalować to mnie też tyczy się promocja. Czy to jest tylko dla osób które mają a nie korzystają. Po wpisaniu danych pojawił mi sie taki komunikat W promocji może uczestniczyć każdy kto posiada już aplikację PeoPay, ale nie logował się do niej po dniu 01.08.2019.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komunikat jest dość niezgrabnie sformułowany, a w dodatku błędny (data nie zgadza się z tą w regulaminie).

      W regulaminie (a to on dla nas jest wiążący) zapis brzmi: "w okresie 1.09.–30.11.2019 r. nie logowałeś się do aplikacji PeoPay". Wychodzi więc, że łapią się zarówno ci, którzy aplikację posiadali, ale się nie logowali, jak również osoby, które aplikacji nie miały i dopiero teraz ją pobiorą.

      Usuń
  12. Jak sprawdzę kiedy ostatnio logowałem się na aplikację?

    OdpowiedzUsuń
  13. Dostał już ktoś ten bon bo u mnie maila jak do tej pory brak

    OdpowiedzUsuń
  14. Autoryzację mobilną trzeba mieć ustawiona do czasu otrzymania bonu? Czy mozna po spełnieniu warunków od razu wrócić do autoryzacji sms?

    OdpowiedzUsuń
  15. Otrzymał ktoś maila z bonem? Jeśli tak, to po jakim czasie od przelewu i płatności kartą? Zastanawiam się, czy pisać do nich (minęło więcej niż 21 dni roboczych), czy jeszcze poczekać kilka dni...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warunki spełniłam 16.12 a do teraz bonu nie ma. Dziś wysłałam reklamację.

      Usuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...