Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Uczestniku promocji "Bezpiecznie w sieci" lub "Premia z kontem" w BNP Paribas: czas uzupełnić dane

21.10.2019

Uczestniku promocji "Bezpiecznie w sieci" lub "Premia z kontem" w BNP Paribas: czas uzupełnić dane

Nadszedł czas finalizacji kilku promocji z Kontem Otwartym na Ciebie w roli głównej.

Finalizacja 3 promocji konta w BNP Paribas
W przypadku dwóch akcji ("Bezpiecznie w sieci" i "Premia z kontem") ich uczestnicy powinni teraz uzupełnić dane do wypłaty pierwszego z bonusów. Z kolei osoby biorące udział w promocji "Powrót do szkoły" niebawem powinny otrzymać pierwszy z bonów do Biedronki.

Każdą z okazji do bankobrania omawiałem już na blogu, gdy promocja tylko się pojawiała. Szczegóły znaleźć można we wpisach: "Bonusy pieniężne do 350 zł za Konto Otwarte na Ciebie w BNP Paribas" (promocja "Bezpiecznie w sieci"), "Premia 300 zł z Kontem Otwartym na Ciebie w BNP Paribas" (promocja "Premia z kontem") oraz "Aż 350 zł w bonach do sklepów Biedronka za Konto Otwarte na Ciebie w BNP Paribas" (czyli "Powrót do szkoły"). Dziś jednak przypomnę, to co najistotniejsze.

W promocji "Bezpiecznie w sieci", by zdobyć pierwszy z bonusów (200 zł) należało:
  • w lipcu 2019 r. zarejestrować się na stronie promocji i złożyć wniosek o konto;
  • do 4.08.2019 r. zawrzeć umowę z bankiem o Konto Otwarte na Ciebie z wydawaną do niego Kartą Otwartą na eŚwiat i dostępem do bankowości internetowej; 
  • w sierpniu i wrześniu 2019 r. (w każdym z tych dwóch miesięcy) wykonać 3 przelewy oraz płatności kartą na sumę min. 300 zł.

Kto te warunki spełnił, ten teraz (organizator dał sobie na to czas do 20.10.) powinien otrzymać maila powiadamiającego o przyznaniu nagrody i z danymi do zalogowania na stronie promocji, gdzie najpóźniej do 25.10.2019 r. podać należy numer rachunku konta założonego w promocji. Bonus 200 zł ma być wypłacony do 31.10.2019 r. Poza tym w promocji do wzięcia pozostaje jeszcze bonus 150 zł. Pamiętaj, by do momentu otrzymania nagród posiadać konto wraz z kartą i dostępem do bankowości internetowej.

Z kolei w akcji "Premia z kontem", by zgarnąć pierwszy bonus (150 zł) niezbędnym było:
  • zarejestrować się na stronie promocji i złożyć wniosek o konto (najpóźniej do 25.08.2019 r.); 
  • do 31.08. zawrzeć umowę z bankiem o Konto Otwarte na Ciebie wraz z wydawaną do niego Kartą Otwartą na Dzisiaj i dostępem do bankowości internetowej;
  • we wrześniu 2019 r. zapewnić wpływy na sumę min. 1 000 zł oraz płatności kartą na sumę co najmniej 300 zł. 

Uczestnicy, którzy spełnili powyższe warunki, najpóźniej do 21.10.2019 r., powinni otrzymać maila z powiadomieniem o przyznaniu nagrody oraz z danymi do zalogowania na stronie promocji, Tam najpóźniej do 27.10.2019 r. należy podać numer rachunku konta założonego w promocji. Pierwszy bonus 150 zł powinien wpłynąć najpóźniej do 31.10.2019 r. Poza tym pozostanie jeszcze spełnianie warunków uzyskania drugiego z bonusów (w tej samej wysokości). Pamiętaj, by do momentu otrzymania nagród posiadać konto wraz z kartą i dostępem do bankowości internetowej.

W przypadku promocji "Powrót do szkoły" jest teraz najprościej, bo nie trzeba już uzupełniać danych (nagroda nie jest bowiem w postaci premii pieniężnej, a elektronicznego bonu do wykorzystania podczas zakupów w sklepach Biedronka, który organizator prześle SMSem najpóźniej do 31.10.2019 r. na numer telefonu podany podczas rejestracji; uprzednio ma też przesłać mail informujący o przyznaniu nagrody - ma to nastąpić do 21.10.2019 r.).

Na końcu niniejszego wpisu dowiesz się co robić, gdy wiadomość od organizatora nie dotarła. Najpierw jednak podpowiem, jak zarobić z BNP Paribas jeszcze więcej (nawet już posiadając konto osobiste w tym banku). A do wzięcia czeka...

... bon 400 zł do Biedronki


Nawet będąc klientem BNP Paribas, a więc posiadając konto osobiste założone w jednej z powyższych promocji, tym razem za wyrobienie kary kredytowej do wzięcia czeka nagroda gwarantowana w postaci bonu o wartości 400 zł do wykorzystania w sklepach Biedronka.

Promocje bankowe w innych bankach 


W prosty i przyjemny sposób obecnie zyskać można w wielu promocjach. Sprawdź jak zgarnąć:
  • 200 zł za konto w Banku Pekao - odnoszę wrażenie, że ta promocja została stworzona na podobieństwo Millennium - zasady też są proste i klarowne, a na oszczędzających dodatkowo czeka 3% w skali roku (gwarantowane na pół roku);

Brak maila od organizatora. Co robić?


Jeśli nadal nie masz wiadomości od organizatora promocji, to koniecznie sprawdź jeszcze takie foldery, jak "spam", "oferty" lub "inne", bo niestety często to tam właśnie lądują tego typu maile. Jeśli jednak wiadomości nadal nie ma, to pozostaje zgłosić reklamację (a dotyczy to przede wszystkim uczestników promocji "Bezpiecznie w sieci" i "Premia z kontem", bo tam mail pełni nie tylko funkcję informacyjną, ale zawiera też dane do logowania, gdzie podać trzeba numer rachunku do wypłaty bonusów).

Zgodnie z regulaminami ("Bezpiecznie w sieci", "Premia z kontem", "Powrót do szkoły"), proces reklamacyjny wygląda następująco:
"1. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Promocji można zgłaszać na piśmie na adres Organizatora: Agencja Hagen, ul. Sabały 60, 02-174 Warszawa z dopiskiem „REKLAMACJA” lub na adres e-mail: bezpieczniewsieci@bnpparibasplus.pl (w promocji "Bezpiecznie w sieci") lub premiazkontem@bnpparibasplus.pl (w promocji "Premia z kontem"), lub powrotdoszkoly@bnpparibasplus.pl (w promocji "Powrót do szkoły).
2. Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, adres e-mail reklamującego (jeśli chce, aby odpowiedź została mu przekazana e-mailem), jak również opis i przyczyny reklamacji. 
3. Reklamacje będą rozpatrywane niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 30 dni od daty otrzymania reklamacji. Odpowiedź na reklamację zostanie przekazania na piśmie lub w przypadku złożenia takiego wniosku przez reklamującego na jego adres e-mail.

Bądź na bieżąco z promocjami. na Twitterze i polub na Facebooku:


28 komentarzy:

  1. Dziękuję za przypomnienie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mr. Złotówa! Dlaczego organizator nie wysyła e-maila o potwierdzeniu zarejestrowania konta bankowego w celu odbioru nagrody pieniężnej! Czy naprawdę to przerasta ich czy jak? Po dodaniu konta na stronie już nie można zalogować się ponownie korzystając ze swojego adresa e-mail oraz hasło (przysłanego przez organizatora) - wyskakuje komunikat: "błąd". Jednym słowem nie mogę zweryfikować ponownie na jaki numer konta wpłynie nagroda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hasło jak jest napisane jest jednorazowe.
      Ty swoje zrobiłeś jesli - a rachunek napewno sie zapisał.

      Usuń
    2. Kolego Anonimowy! Pytanie było do Mr. Złotówy - dlaczego organizator promocji skoro tak utrudnia odebrania nagrody - nie udostępnia numeru konta wraz z potwierdzeniem na adres e-mail! Pytanie było w jaki sposób zweryfikować czy został podany prawidłowy numer konta - skoro organizator przygotował takie "kwiatki" jak opisane wczoraj!!!

      Usuń
    3. Mr. Złotówa - to jak jest z tym numerem konta w jaki sposób zweryfikować czy został prawidłowo podany skoro organizator nie wysyła tego poprzez e-mail!!!

      Usuń
    4. By potwierdzić zapisanie się numeru, pozostaje kontakt z organizatorem (mail w zależności od edycji; podaję je na końcu wpis w części dot. reklamacji).

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Na końcu wpisu, w części z podtytułem "Brak maila od organizatora. Co robić?" podaję adresy (bo dla każdej edycji jest inny).

      Usuń
  4. U mnie mail był w SPAMie - 18 pazdziernik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam sprawdzanie folderów typu "Spam" właśnie oraz "Oferty" czy "Inne" - pojawia się wiele komentarzy i mam wiele informacji od Czytelników, że to właśnie tam wpadają maile.

      Usuń
    2. Potwierdzam. U mnie i u żony maile były w spamie.

      Usuń
  5. Cześć, w regulaminie jest, że 3 transakcje bezgotówkowe a tu jest 3 transakcje KARTĄ, możecie to uściślić? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Transakcje bezgotówkowe = transakcje kartą = płatności

      Usuń
    2. Bezgotówkowe to znaczy kartą, przez aplikację, kod Blik etc. co tu uściślić!

      Usuń
    3. Regulamin promocji definiuje "transakcje bezgotówkowe" jako operacje kartą (bez BLIKa). Dopuszczalne są płatności Google Pay lub Apple Pay.

      Usuń
    4. Dzięki Mr.Złotówa, masz szlag by to rację, wkurza mnie to w regulaminach, piszą "bezgotówkowe", a potem czytasz w innym punkcie "ale to, ale tamto...". Mam też inny problem, opiszę pod moim postem o reklamacji. Dzięki jeszcze raz.

      Usuń
    5. Te szczegóły są istotne. Dlatego w prześwietleniach promocji staram się używać sformułowania np. "płatności kartą" (o wiele bardziej zrozumiałego i konkretnego) albo "płatności kartą i/lub BLIKiem" (gdy ta druga metoda płatności też jest dostępna).

      Usuń
    6. Dla początkujących jak ja, to chyba by musiało być "płatność KARTĄ", albo "tylko kartą", ale to tak na marginesie, bo w sumie dostosowałem się i płaciłem kartą, chodziło tylko o te daty, to mnie zmyliło i chyba trzeba by często przypominać, żeby zwracać uwagę na datę transakcji a datę księgowania, żeby innym promocje nie przepadły w tak bzdurny sposób. Swoja drogą, wg mnie to głupi system transakcyjny, że nie zalicza transakcji do właściwego miesiąca, no ale chyba na razie nie mamy na to wpływu.

      Usuń
  6. Po reklamacji. Uznana bez problemu. Wgl ciekawostka, że w bankowości internetowej nie mam żadnych transakcji w historii, kart itp. Tylko konto, że jest otwarte. W aplikacji wszystko w porządku, screeny wysłane i przyznana premia- otrzymałem emaila do uzupełnienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam lepiej, wg bankowości internetowej i aplikacji moja karta jest nieaktywna pomimo wykonywania nią transakcji w ramach promocji. Przy niektórych transakcjach kartą zamiast merchanta pojawia się księgowanie wewnętrzne albo księgowanie ręczne.
      Mail nie przyszedł, na reklamacje odpisali, że nie spełniłem warunków transakcji kartą, po wysłaniu wyciągów reklamacje uznali

      Usuń
    2. W GOonline? Czy w Pl@net?

      Usuń
  7. Jest SMS z kodem do Biedronki. Ważny do końca 2020 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam. Spełniłem warunki promocji i cisza ze strony banku. Dzwonię odsyłają do organizatora. Organizator milczy od tygodnia pomimo kolejnych e-maili. Dzwonię do banku,a oni dalej, że to nie ich sprawa. Czegoś tu nie rozumiem- umowę zawarłem z nimi, to oni firmują swoimi logami promocje i to nie ich sprawa?? W millenium podobna sytuacja odpowiedź w dwa dni i przeprosiny i kasa na trzeci!!!uwazam,że BNP naciagna ludzi!!! Co mogę z tym zrobić????

    OdpowiedzUsuń
  9. Otrzymałam dwukrotnie maila z informacją o przyznaniu nagrody, ale samej nagrody - nie, ani jednego bonu. Czy ktoś jest w podobnej sytuacji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie podobna sytuacja, email o przyznaniu nagrody jest, bonów brak.

      Usuń
  10. Dzień dobry, a jak to jest z tym przelewem. Jeśli wykonam go ostatniego dnia miesiąca a jest nim sobota to liczy się jako zlecony w sobotę czy w poniedziałek. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy ktoś otrzymał powiadomienie o drugiej nagrodzie, bo do dzisiaj mieli czas. Chodzi mi o promocje premia z kontem.

    OdpowiedzUsuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Zyskaj od 200 do nawet 1000 zł z kontem w Santander Banku