Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: 2,7% na koncie oszczędnościowym Profit w Banku Millennium dla każdego (+ do 700 zł dla nowych klientów!)

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

8.09.2019

2,7% na koncie oszczędnościowym Profit w Banku Millennium dla każdego (+ do 700 zł dla nowych klientów!)

To już 16. edycja promocji oprocentowania na koncie oszczędnościowym w Banku Millennium.

Promocja oprocentowania na koncie oszczędnościowym w Banku Millennium. 16 edycja
I choć to ciągle propozycja dla "nowych środków", to tradycyjnie skorzystać mogą z niej także obecni klienci banku, operując tą samą kwotą. Oferta dostępna jest też oczywiście dla nowych klientów Banku Millennium, którzy dodatkowo oprócz odsetek mogą zyskać od 200 do nawet 700 zł na start.

[Promocja niedostępna. Sprawdź obecnie dostępne promocje w Banku Millennium.]

Wyróżnikiem konta oszczędnościowego w Banku Millennium nie jest wysokość oprocentowania (bo te bywa wyższe w innych bankach). Ale bezdyskusyjną zaletą jest możliwość załapywania się na kolejne edycje promocji nawet dysponując ciągle tymi samymi środkami. A to pozwala zapewnić sobie pewien komfort i spokój (a przynajmniej nadzieję na to, bo nigdy nie ma gwarancji, że kolejna edycja się pojawi; jednak dotychczasowe 15 edycji pozwala wierzyć w powtórki).
💡 Na początku dodam jeszcze, że warunkiem koniecznym do korzystania z promocyjnego oprocentowania jest posiadania konta osobistego w Banku Millennium (jeśli takowego jeszcze nie posiadasz, sprawdź jak uzyskać gwarantowaną premię 200 zł).

Konto oszczędnościowe Profit: 2,7% do 100 tys. zł


Główne cechy nowej, 16. edycji promocji oprocentowania na koncie oszczędnościowym Profit w Banku Millennium to:
  • oprocentowanie: 2,7% w skali roku dla "nowych środków";
  • kwota "nowych środków" objęta promocyjnym oprocentowaniem: 2,7% do 100 000 zł (dla nadwyżki ponad tę kwotę stawka wynosi już tylko 1,1% w skali roku); 
  • czym są "nowe środki"? To nadwyżka ponad saldo środków klienta zgromadzonych na koniec dnia 7.09.2019 r. (pod uwagę brane są środki zgromadzone na koncie osobistym, rachunkach technicznych, oszczędnościowych oraz lokatach - także strukturyzowanych); 
  • czas obowiązywania promocyjnego oprocentowania: 100 dni od momentu pierwszej wpłaty (tudzież wykrycia przez bank) "nowych środków" (w okresie promocji) na koncie oszczędnościowym;
  • czas dostępności oferty: tym razem ten okres jest dość krótki, bo promocja ma być dostępna jedynie od 8.09. do 12.10.2019 r. - to ostateczny termin, w którym możesz uruchomić dla siebie promocję poprzez wpłacenie pierwszych "nowych środków" na konto oszczędnościowe; bez względu na to, czy środki wpłacisz teraz, czy dopiero pod koniec promocji, czas obowiązywania promocyjnego oprocentowania będzie dla Ciebie taki sam, a więc przez 100 dni.

Nowi klienci, którzy dopiero teraz założą konto oszczędnościowe w Banku Millennium (np. w promocji z premią 200 zł za konto osobiste, wymagane do korzystania z promocyjnego oprocentowania na koncie oszczędnościowym), z automatu spełnią warunek wpłacenia "nowych środków".

Obecni klienci muszą z kolei policzyć saldo swych środków na rachunkach w Banku Millennium na koniec dnia 7.09.2019 r. Promocyjne oprocentowanie będzie bowiem obowiązywać tylko dla nadwyżki środków ponad wspomniane saldo.

A przypomnę, że choć kolejne promocje oprocentowania na koncie oszczędnościowym Profit niezmiennie wymagają wpłacania "nowych środków", a i w regulaminie znajduje się zapis: "Można korzystać tylko z jednej Promocji na danym Koncie Oszczędnościowym Profit w tym samym czasie"... to przy odpowiedniej taktyce można korzystać z kolejnych edycji (jedna po drugiej). I jest to możliwe przy lokowaniu nawet tej samej kwoty. Zastosować trzeba jednak prosty trik, który polega na tym, że środki z kont w Millennium wycofane są na odpowiedni moment. Więcej na ten temat przeczytasz w mym poradnikowym wpisie: Instrukcja obsługi konta oszczędnościowego Profit w Banku Millennium. Czyli jak rolować "nowe środki", by ciągle posiadać promocyjne oprocentowanie? A osobom posiadającym konto oszczędnościowe Profit już kilka dni temu przypominałem na blogu o tym, że warto przygotować się do kolejnej edycji promocji. I zakładany tam scenariusz ponownie się sprawdza. Warunki załapania się na 16. edycję promocji oprocentowania na koncie oszczędnościowym Profit w Banku Millennium są identyczne, jak w poprzednich edycjach.

Konto oszczędnościowe w Millennium - prześwietlenie


Konto oszczędnościowe w banku Millennium otwierane i prowadzone jest za 0 zł (bez warunków). W każdym miesiącu kalendarzowym (jak i w większości banków przy tego typu rachunkach) bezpłatna jest tylko jedna (pierwsza) wypłata/przelew z konta oszczędnościowego. Za drugą i każdą kolejną operację w tym samym miesiącu kalendarzowym bank pobierze opłatę 7,50 zł.

Jeśli planujesz wpłacić kwotę powyżej 50 000 zł, pamiętaj, że w Banku Millennium obowiązuje dzienny limit przelewów zlecanych za pośrednictwem bankowości internetowej. Wynosi on właśnie 50 000 zł, więc w przypadku posiadania większych sum i chęci ich przelania w przyszłości do innego banku, transakcje będzie trzeba rozłożyć na więcej niż jeden dzień.


Nawet 700 zł dla nowych klientów


Jeśli jesteś już klientem Banku Millennium, konto oszczędnościowe otworzysz w bankowości Millenet. Jeżeli jednak nie masz jeszcze nic wspólnego z tym bankiem, to o konto oszczędnościowe Profit (wraz z kontem osobistym) możesz zawnioskować tutaj. Uprzednio sprawdź jednak, czy łapiesz się na promocję konta w Banku Millennium z gwarantowaną premią do 200 zł na start (dostępną wyłącznie na dedykowanej stronie, do której linkuję we wpisie o promocji). Ponadto dodam, że w Millennium można zyskać jeszcze więcej: do wzięcia jest bonus 200 zł za kartę kredytową, a dla osób prowadzących działalność gospodarczą dostępna jest promocja konta firmowego z bonusami do 300 zł. Łącznie może to dać 700 zł (oprócz odsetek na koncie oszczędnościowym, bo to odrębna opcja).
💡 Założenie konta w Millennium szczególnie rozważ, jeśli... jesteś klientem Eurobanku, gdyż niebawem ten bank zostanie przejęty przez Millennium. Zatem to może być ostania okazja na zgarnięcie 200 zł za dobrowolne założenie konta w Millennium - więcej piszę o tym tutaj.

O najlepszych lokatach i kontach oszczędnościowych, nawet tych pojawiających się okazjonalnie, dowiadywać się możesz zapisując się na bezpłatny newsletter.

Przydatne dokumenty: 

62 komentarze:

  1. Kiedy teraz będzie trzeba wypłacić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze na ostatni dzień poprzedniej edycji. Czyli nowa powinna być 13.09 to saldo trzeba wyczyścić na 12.09

      Usuń
    2. A nie 12.10?

      Usuń
    3. No właśnie o co chodzi z tym 12.09 ? Nie przypadkiem wypłacić do 11.10 ?

      Usuń
    4. Tak, przedmówca raczej pomylił miesiące. Następna edycja powinna (miejmy nadzieję) wystartować 13.10.2019 r., więc środki będzie należało wycofać na 12.10.

      Usuń
    5. Tak się składa, że 12. października to po raz kolejny sobota :)

      Millennium to wyjątkowo solidny bank jak na polskie realia, a Konto 360° to jedno z lepszych na rynku, jednak nie rozumiem dlaczego tak uparcie stosują tą pułapkę z dniem badania salda i na dodatek zawsze w soboty!

      Usuń
    6. Jeśli badanie salda to 12 października czyli sobota to środki trzeba wypłacić w piątek?

      Usuń
  2. Przeczytałem tę instrukcję by ciągle posiadać nowe środki. I załóżmy, że mam uruchomioną 15 edycję od 1 września oprocentowanie mam przez 100 dni. Wycofałem środki 6 i 7 i wrócę 9 to 9 nadal mam 2,7% z 15 edycji ważne 100 dni licząc od 1 września ? Jeśli miną te 100 dni czyli gdzieś na początku grudnia to co mi to dało zaledwie 7 dni dłużej ? Nie rozumiem tego. Jeśli dobrze to obliczyłem to kiedy najlepiej wchodzić z nowymi środkami bo raczej nie pod sam koniec poprzedniej. Na chwilę obecną i tak mam wszystko w Getinie ale warto to wiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. 100 dni liczy ci się od 1. września. I jak jutro wrócisz to będziesz mieć 2,7% z 15 edycji. Ta 16 edycja cię ominie. Później wypłacić musisz na 12.09 choć jest możliwe, że też 17 edycja cię ominie skoro teraz ta jest taka krótka. Ale mimo to warto wypłacić bo jak zrobią te 17 edycję dłuższą niż 2 miesiące to byś się nie zakwalifikował.

      Usuń
    2. @Anonimowy, 8 września 2019, 09:31

      Przelew wykonany z datą 7. września (sobota) i tak widnieje w historii z datą 9. września znaczit poniedziałek - to jest dość skuteczna pułapka :)

      Usuń
  3. Jeśli się mylę to wyprowadzcie mnie z błędu. Ale dobrze rozumiem, że jak wpłaciłem kasę 16 lipca to właściwie teraz niepotrzebnie wypłacałem bo na 16 edycję i tak się nie złapie? Bo te 92 dni skończy mi się po 12 września.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W praktyce niepotrzebnie. Ale czas dostępności poszczególnych edycji jest nieprzewidywalny (a wyszło, że ta 16. edycja jest bardzo krótka), więc lepiej środki wypłacić i za 1-2 dni wrócić, niż "wypaść" z kolejnej edycji.

      Usuń
    2. Złotówa, dla zdecydowanej większości klientów z premiowego oprocentowania wypadają aż 3 dni (pt, sb oraz nd) i mając na uwadze, że teraz znowu trzeba będzie to robić 12. października, nie wygląda to zbyt zabawnie.

      Usuń
  4. W mbanku przy próbie przelewu do Millenium na KO pojawia się oferta lokaty 3-mies. na 2,00%.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a gdzie dokładnie ? nic takiego nie widzę

      Usuń
    2. W którym momencie ?

      Usuń
    3. Potwierdzam, również otrzymałem identyczną ofertę.

      Usuń
  5. Tzn. na jutro (8.09) można już wpłacić nowe środki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet dzisiaj. Zresztą mogą być apiat 'stare' :)

      Usuń
  6. Taki solidny ten bank że mimo rozłożenia splaty karty kredytowej na Wygodna Raty i tak sę pobrał z konta 1134,94zł i nie chcę oddać w innych bankach takie sprawy zalatwia się w max 3 dni jeżeli jest to z winy banku a to jest oczywista wina banku i co cisza jeszcze jak już rozłożyłem splate to zauważyłem ze kwota do splaty się nie zmienila to był kontakt z mojej strony że coś jest nie tak po otrzymaniu odpowiedź że jest wszystko ok. Po koniec miesiąca otrzymalem przelew na konto w wysokości 3809,89zł co mialo iść na nadpłatę kredytu dnia 4 wrzesinia i dnia 31 sierpnia zakosili te 1134,94zł na spłatę karty kredytowej co oczywiście być powinno splacone z konwersji zadłużenia w wygodne raty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za każde niesłusznie nałożone obciążenie należne są odsetki ustawowe, a to najlepsze oprocentowanie na rynku!

      Usuń
  7. Nr. Złotówka kiedy będzie przejęcie Eurobanku czy mając konto w Eurobanku uda się załapać na tę promocję ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzeba liczyć i uważnie patrzeć w kalendarz. A wszystko będzie dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak by uważnie nie patrzeć w kalendarz, to przez pułapkę z dniem badania salda za 30 dni znowu trzeba będzie stracić 3 dni premiowego oprocentowania.

      Usuń
  9. Zauważam 3 zmiany względem poprzedniej edycji:
    1) znacznie krótszy okres w którym edycja jest dostępna.
    2) jest 100 dni zamiast 92.
    3) dla kwoty powyżej 100 tys. oprocentowanie wynosi 1,1 zamiast 1,4%

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ad. 2) W poprzedniej, 15. edycji, już też było 100 dni.

      Usuń
    2. Jedno pozostało niezmienione - dzień badania salda to ponownie sobota :)

      Usuń
    3. II edycja trwała nawet krócej bo 32 dni. A I, V i XI po 90 dni. Nie ma zasady.

      Usuń
  10. Poprawcie mnie jeśli się mylę, ale z tymi edycjami to jest tak, że każdy ma inne czasy ich trwania i może być przypisany do innych edycji? Wycofałem środki, ale widzę po weekendzie, że dalej jestem w 15 edycji z okresem jej obowiązywania: 27-08-2019 - 04-12-2019.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzeba na to uważąć, ja ostatnio miałam takie przypadek, że naliczyli mi o połowę mniej odsetek za sierpień niż za lipiec (kwota zdeponowana taka sama),bo wg nich mój okres promocji skończył się 13 sierpnia, a wg mnie 7 września powinien. podczas rozmowy tel nic nie wskurałam, ale napisałam reklamację i dopłacili co potrzeba i to nawet na konto osobiste a nie Profit. Dla mnie to plus dla Millennium za takie rozwiązanie, bo z Profit już wypłacałam we wrześniu i za darmo już bym nie mogła drugi raz.

      Usuń
    2. Pierwsza wpłata na KO podczas trwania danej edycji aktywuje okres rozpoczęcia obowiązywania premiowego oprocentowania na KO - stąd to 'zamieszanie' :)

      Usuń
    3. no dla mnie to było oczywiste, ale dla pani nie, ja wpłaciłam kasę 7 czerwca, a ona mi, że mój okres rozliczeniowy rozpoczął się w maju ...no ale oddali i ok

      Usuń
  11. Warto dodać, że od 14 września dla osób korzystających z mobilnej autoryzacji przelewów limit przelewów będzie wynosił 100 tysięcy zł.
    Dla operacji autoryzowanych kodem SMS limit przelewów nadal pozostanie na poziomie 50 tysięcy złotych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie już od wczoraj w bankowości internetowej czas nieaktywności na koncie, po którym następuje automatyczne wylogowanie został zmniejszony do 5 minut - amok!

      Usuń
  12. Dla wyjadaczy promocji (czyli tych, co skorzystali z bonusu za konto 360) nadal są ograniczenia?

    Wypowiedziałem Umowę Millennium'owi ponad 2 lata temu i (wg nawet "surowych" 2-letnich kriteriów) kwalifikowałbym się na nowego klienta.

    Lecz warunek ("Udziału nie może brać również żaden były klient banku, który uczestniczył w którejkolwiek "akcji promocyjnej lub sprzedaży premiowej Konta 360°") ciągle tkwi drzazgą, skutecznie blokującą ponowne "zapisanie się" do tego banku. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz wtedy tylko to:
      https://bankobranie.blogspot.com/2019/04/bank-millennium-program-polecen-lubie-to-polecam.html
      Lepsze niż nic.

      Usuń
    2. Dzięki za rzeczową podpowiedź. :)

      Ostatnio "pośpieszyłem się" i 31.07.2019 roku otworzyłem Konto Przekorzystne w Pekao. Wydawało mi się, że łapałem ostatni dzwonek na wisienkę za 100 PLN. A od sierpnia - bonus już wynosi 200 złotych.

      Więc, poszczę z tym Millennium, w nadziei, że ogłoszą amnestię. ;)

      Usuń
    3. @Anonimowy 10 września 2019 12:07
      Pod warunkiem, że już kiedyś nie otwierałeś konta w ramach Lubię To Polecam. W przeciwnym razie, nawet na to się nie załapiesz.

      Usuń
  13. Jak do stycznia Getin Bank nie zaproponuje nic ciekawego to zamykam konto i przechodzę do Millenium.
    400 zł piechotą nie chodzi i przyda się na waciki dla Grażyny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet 100 zeta nie chodzi piechotą, ale skąd wziąłeś akurat te 400? Zresztą do stycznia jeszcze wiele się może zdarzyć :)

      Usuń
  14. A można przelać więcej niż 50k z konta Millennium na konto w Millennium? Żona założyła konto i chciałbym przelać mojego oszczędnościowego na jej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta sama sytuacja jak z innymi bankami.

      Usuń
  15. Jak na konto oszczędnościowe wpłacę 100000 w dwóch przelewach po 50 tys dzień po dniu to całość będzie na 2,7%?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla wpłat nie ma żadnych graniczeń.

      Usuń
  16. Ę swojego KO na ROR też jest limit 50k dziennie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wewnętrzne przelewy między własnymi rachunkami mogą być na dowolne kwoty.

      Usuń
  17. Przy płatnościach kartą liczy się data księgowania czy operacji? Jeżeli zrobiłam płatność kartą 31.08 A była to sobota A data ksiegowania to 2.09 to zaliczy się na potrzeby promocji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy jak o tym stanowi regulamin.

      Usuń
    2. Liczy się wykonanie a nie księgowanie.

      Usuń
    3. Skąd ta wiadomość?

      Usuń
    4. W różnych promocjach bywa różnie. Bywa że w danej promocji jest mowa nie o wykonaniu płatności ale o jej zaksięgowaniu. Więcej czytać niż pytać pisząc i czekając po kilka dni na odpowiedzi. Te są często sprzeczne.

      Usuń
  18. dzien dobry prosze o pomoc w zrozumieniu gdzie zrobilem błąd.
    pod koniec maja załozylem konto, mniej wiecej wtedy tez zacząłem wpłacac pieniądze na konto oszczednosciowe. wtedy była promocja "15" na ok 90 dni.
    dnia 5.09 wypłaciłem kompletnie wszystkie pieniądze z millenium. myslałem że wroce z nimi po weekendzie (miało być badanie sald) 12.09.
    jednak na koncie mam informacje ze nadal jestem na promocji "15". myślałem że bede juz może na 16. jednak numerek dla mnie nie ma zadnego znaczenia.
    kompletnie nie wiem dlaczego mam "Salda z dnia badania dla aktualnej promocji - 20/07/2019"? dlaczego nie 07/09/2019??
    20.07 miałem pieniądze przez co teraz mam zablokowany % :( miało być kolejne badanie 7 wrzesnia. dlaczego mnie ominęło?

    prosze o pomoc
    pozdrawiam adam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 15. edycja była dopiero od lipca więc pieniądze wpłacone w maju nie mogły uruchomić promocji ale dopiero jakaś późniejsza wpłata. Możesz zgłosić rezygnację z tej 15. edycji i jeśli wyzerowałeś konta na 7.09. to będziesz wtedy mieć 2.7% z 16. edycji.

      Usuń
    2. udalo sie, dzieki wielkie

      Usuń
  19. Mam troche inne pytanie dotyczące konta w banku milenium

    chciałem zamknąc konto jakieś pół roku temu i na zatrzymanie dostałem zwrot 5% blik i 2% kartą co aktualnie już się skończyło. Pytanie czy jest tutaj ktoś kto dostał taki bonus za zatrzymanie i po ponownej próbie zamknięcia bank dał taki cashback drugi raz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Pytanie czy jest tutaj ktoś kto dostał taki bonus za zatrzymanie i po ponownej próbie zamknięcia bank dał taki cashback drugi raz?"

      Ja miałem propozycję braku opłat przy nie spełnieniu wymagań "bezpłatności" konta i robiłem tak 2 razy z rzędu. trzeci raz nie próbuję - bo przelewam tu niebawem kasę ;)

      Usuń
  20. Pomóżcie proszę zrozumieć mechanizm działania tych promocji na tym hipotetycznym przykładzie:

    - aktualnie trwa Edycja X - od 10.5.2019 do 10.6.2019: 2,7% na 100 dni
    - 3.6.2019 wpłacam 10000 zł, które zaczyna pracować w ramach Edycji X
    - 11.6.2019 rusza nowa Edycja Y - od 11.6.2019 do 20.7.2019: 2,7% na 100 dni (sprawdzanie salda 10.6.2019)


    Czy jak przed 10.6.2019 wyczyszczę konto i kolejnego dnia (11.6.2019)
    wpłacę z powrotem to co wypłaciłem, to te środki będą pracowały w ramach promocji Y przez 100 dni od 11.6.2019?
    a odsetki z promocji X będą jedynie za ten okres 3-10.6.2019?

    Czy raczej wszystko co wpłacę w okresie 100 dni od 3.6.2019 (data pierwszej wpłaty w ramach Edycji X)
    niezależnie od tego czy w międzyczasie będę czyścił konto, czy nie, będzie pracowało w ramach Edycji X?

    Z góry dziękuję jeśli ktoś poświęci chwilę na wyjaśnienie.

    OdpowiedzUsuń
  21. - kasa wpłacona 3.6. uruchomiła % z edycji X. I będzie przez 100 dni.
    - omijają cię kolejne edycje bo są krótkie, ale w sumie nie wiadomo ile będę trwać więc to taki hazard, więc dobrze wypłacić na 20.7.
    - jak będzie ci się 100 dni kończyć np. w edycji Z (bo ona okaże się długa), to wyjdzie że ta wypłata na 20.7 miała sens. Bo po upływie 100 dni z edycji X włączy ci się % z edycji Z

    Najlepiej czyść zawsze konto na koniec każdej edycji.

    OdpowiedzUsuń
  22. Złotówo czy przypomnisz kiedy będzie trzeba wycofać kasę?

    OdpowiedzUsuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...