Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Promocja dla obecnych klientów ING Banku Śląskiego: odbierz bonus 20 zł za 2 płatności z Google Pay

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

19.09.2019

Promocja dla obecnych klientów ING Banku Śląskiego: odbierz bonus 20 zł za 2 płatności z Google Pay

ING Bank Śląski odpalił kolejną promocję dla swych klientów.

Bonus 20 zł za 2 płatności z Google Pay
Propozycja (w odróżnieniu od poprzedniej edycji premiującej płatności Google Pay) skierowana jest jednak wyłącznie do zaproszonych osób. Do wzięcia czeka bonus pieniężny w wysokości 20 zł za spełnienie bardzo prostych warunków.

💡 Jeśli jeszcze nie posiadasz konta w ING Banku Śląskim, sprawdź jak zyskać 140 zł za jego założenie. Od niedawno otwarcie konta w tym banku sfinalizować można nie tylko za pośrednictwem kuriera, ale można też to zrobić za pomocą przelewu weryfikacyjnego lub podczas wizyty w placówce banku (pamiętaj jednak, że wniosek o konto objęty promocją z premią do 140 zł złożyć należy przez Internet).

Dla kogo promocja z bonusem 20 zł? Uczestnikiem może być osoba pełnoletnia, która na dzień 15.09.2019 r. nie posiadała karty ING Banku Śląskiego (Visa zbliżeniowa lub jednej z kart kredytowych) dodanej w Google Pay.

By wziąć udział w promocji, potrzebne jest także otrzymanie od banku propozycji skorzystania z promocji (w formie komunikacji w bankowości Moje ING).

Z technicznego punktu widzenia dodać jeszcze należy, że niezbędnym jest posiadanie telefonu z systemem Android w wersji Lollipop 5.0 lub wyższej. W przypadku płatności zbliżeniowych urządzenie musi być dodatkowo wyposażone w moduł NFC. Jeżeli dotąd nie było Ci dane korzystać z tej formy płatności, to sprawdź wpis "Google Pay (wcześniej Android Pay) - co to jest? Kto i jak może korzystać z aplikacji? Gdzie i w jaki sposób płacić?".

Zasady promocji. By uzyskać bonus 20 zł:
  • w okresie od 16.09. do 16.10.2019 r. zapisz się do promocji za pomocą wniosku dostępnego w bankowości Moje ING i zaakceptuj regulamin;
  • w okresie od 16.09. do 18.11.2019 r.:
    • dodaj kartę Visa zbliżeniową lub kartę kredytową (może być to karta Visa, Mastercard, złota lub platynowa karta kredytowa albo Visa Classic) do Google Pay oraz 
    • wykonaj min. 2 płatności mobilne (wartość każdej transakcji musi wynieść min. 5 zł). 

ING Bank Śląski zamierza wypłacać bonusy w dwóch turach:
"a) do 25 października 2019 (jeśli warunki zostaną spełnione do 16 października ), 
b) do 26 listopada 2019 r. (jeśli warunki zostaną spełnione do 18 listopada)"

Do momentu otrzymania bonusu posiadaj kartę dodaną do Google Pay. Wypłata ma nastąpić na konto lub rachunek karty kredytowej. W promocji zdobyć można tylko jeden bonus (bez względu na liczbę posiadanych i dodanych kart do Google Pay).

Na koniec dodam, że obecnie to nie jest jedyna promocja dla obecnych klientów banku z lwem w logo. Pozostałe propozycje też są jednak skierowane wyłącznie do zaproszonych, a do zdobycia jest bonus 50 zł za wpłaty na konto oszczędnościowe oraz do 120 zł za zapewnienie wpływów na konto osobiste.

Za podrzucenie informacji o promocji dziękuję Czytelniczce Sylwii.


Przydatne dokumenty:

18 komentarzy:

  1. Czy mogę mieć karty członków rodziny dodanych do mojego gogle pay?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod GP można podpiąć różne karty różnych osób. Sprawdzone.

      Usuń
  2. Znów nie zostałem zaproszony :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Wczoraj zobaczyłam komunikat w aplikacji.Dzisiaj mam wolne chciałam doczytać i nie mam nic.Czy to możliwe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdź jeszcze w bankowości na komputerze. Ja tak miałem z zaproszeniem do promocji z premią za wpływy. W aplikacji już potem nie miałem, ale w bankowości było.

      Usuń
    2. Sprawdź zakładkę Promocje w bankowości internetowej, do mnie żadna wiadomość nie przyszła, a i tak mogłem zapisać się do promocji.

      Usuń
    3. Znalazłam w zakladce oferty -promocje.👍

      Usuń
  4. Płatności mogą też być bez telefonu z NFC? Np. w apkach gdzie można płacić przez Google Pay?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. To też płatność Google Pay. W regulaminie nie znalazłem informacji o tym że musiałyby być płatności zbliżeniowe tylko.

      Usuń
  5. Czy są jakieś aktualne promocje z Apple Pay?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Pekao 20 zł.

      Usuń
    2. co to za promocja z pekao? jak ja znaleźć i sie dopisac?

      Usuń
    3. Regulamin niestety nie jest jednoznaczny. Staram się to zweryfikować.

      Usuń
  6. Promocja jest dostępna również w zakładce Promocje -oferty, u mnie na obu kontach - moim i chłopaka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Próbuję się zapisać przez aplikację i pokazuje mi Error 404.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie poszło. Spróbuj może przez bankowość na komputerze.

      Usuń
  8. Dzisiaj bank przelał bonus na konto.

    OdpowiedzUsuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...