Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Money mania 19: odbierz gwarantowaną premię 140 zł za konto w mBanku

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

1.08.2019

Money mania 19: odbierz gwarantowaną premię 140 zł za konto w mBanku

Sprawdzona i popularna promocja Money mania powraca.

Money mania z premią 140 zł za konto w mBanku
W 19. edycji tej akcji premiowane jest skorzystanie z konta osobistego w mBanku. Do wzięcia w bardzo prosty sposób czeka premia pieniężna w wysokości 140 zł.


[Promocja zakończona: Sprawdź aktualnie dostępne promocje w mBanku.]

Premia za konto w mBanku


Dla kogo promocja? Udział wziąć może osoba pełnoletnia z polskim obywatelstwem, która nie posiada i co najmniej od 1.01.2017 r. nie posiadała:
"a. rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego i/lub 
b. rachunku oszczędnościowego o numerach rozliczeniowych 1140 2004 lub 1140 2017"

Wykluczenie obejmuje także współposiadaczy tego typu rachunków w mBanku. Jeśli jednak posiadasz inny produkt w mBanku (np. kartę kredytową, lokatę czy rachunek firmowy), to także możesz uczestniczyć w promocji.

Nagroda. Do wzięcia czeka premia pieniężna w wysokości 140 zł, która wpłynie na Twe konto - środki te będzie można zatem wypłacić, przelać lub wydać na dowolny cel.

Limit wniosków objętych promocją. W tej edycji promocji uczestniczyć może jedynie 2 000 osób, które jako pierwsze złożą wniosek i wykonają wymagane przez regulamin promocji transakcje. Z udziałem w akcji nie warto więc zwlekać.

Zasady promocji. By wziąć udział w 19. edycji Money manii i zgarnąć gwarantowaną premię 140 zł:
  • do 13.09.2019 r. (choć pamiętaj, że promocja może zakończyć się wcześniej w związku z ograniczoną pulą wniosków): 
    • klikając w link otrzymany na adres mailowy podany podczas rejestracji, potwierdź swój udział w akcji i przejdź (na stronie promocji) do złożenia wniosku o eKonto osobiste wraz z wydawaną do niego kartą;

      uwaga: mail z linkiem potwierdzającym rejestrację często wpada do spamu (koniecznie sprawdź ten folder w swojej poczcie!); 
    • wyraź zgodę na zwolnienie banku z tajemnicy bankowej (wyłącznie jednak w zakresie niezbędnym do zweryfikowania spełnienia warunków uprawniających do otrzymania nagrody); 
  • do 30.09.2019 r. zawrzyj z bankiem umowę o eKonto osobiste wraz z wydawaną do niego kartą płatniczą;
  • do 15.10.2019 r. na stronie promocji (po zalogowaniu) podaj numer rachunku konta założonego w promocji;
  • najpóźniej do 31.10.2019 r. wykonaj 5 transakcji na dowolną kwotę - mogą to być płatności kartą, przelewy na konto w innym banku lub płatności internetowe (do tych transakcji nie zaliczą się jedynie wypłaty z bankomatu, przelewy na konta w mBanku oraz płatności anulowane).

O przyznaniu nagrody organizator powiadomi Cię mailowo do 25.11.2019 r., a wypłata premii ma nastąpić do 29.11.2019 r. (do tego momentu posiadaj aktywne konto w mBanku).

Jeśli udział w niniejszej promocji zechce brać również ktoś z Twych znajomych lub członków rodziny, pamiętajcie o odrębnej rejestracji na stronie promocji (z wykorzystaniem innych danych).

Ile kosztuje eKonto osobiste w mBanku? 


Główne cechy konta zakładanego w mBanku w ramach promocji Money mania są bardzo klarowne:
  • 0 zł za prowadzenie konta (bez warunków); 
  • 0 zł za krajowe przelewy Elixir PLN zlecane w bankowości internetowej i mobilnej; 
  • 0/7 zł - miesięczna opłata za kartę nie jest pobierana, jeśli w danym miesiącu wykonasz co najmniej 1 płatność kartą (na dowolną kwotę);
  • 0 zł za wypłaty kartą kwoty min. 100 zł we wszystkich bankomatach w Polsce (przy wypłatach mniejszych kwot bank pobiera prowizję w wysokości 2,50 zł; opłata ta nie dotyczy wypłat BLIKiem, za pomocą którego pobrać można także mniejsze kwoty).

Otwarcie konta w mBanku. We wniosku o konto wskazać możesz sposób zawarcia umowy z bankiem. Do wyboru jest kurier lub placówka banku. W tym drugim przypadku, by mieć pewność udziału w promocji, dopilnuj tego, by w placówce została zawarta umowa do wniosku, który został już złożony (najprościej będzie zapisać sobie i podać doradcy numer wniosku, który otrzymasz w wiadomości potwierdzającej złożenie wniosku).


Przydatne dokumenty:

86 komentarzy:

  1. Odbierz gwarantowaną premię? Na czym konkretnie polega gwarancja otrzymania tej premii?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na tym, że to nie konkurs, ani nie loteria. Spełnienie warunków promocji = otrzymanie premii :)

      Usuń
  2. Płatności muszą być na jakieś minimalne kwoty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dowolne. A właściwie to nawet nie muszą być płatności bo wystarczą przelewy.

      Usuń
  3. Jak wygląda zamykanie konta w mBanku? Można jakoś przez internet lub inaczej zdalnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamykałam w serwisie internetowym, chyba można też przez infolinię

      Usuń
  4. Jaki kurier jeździ z umowami?

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy posiadanie w mBanku rachunku technicznego z numerami rozliczeniowymi 1140 2004 eliminuje z promocji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Wyklucza tylko ROR albo rach. oszczędnościowy.

      Usuń
    2. Z udziału w promce eliminuje posiadanie ROR i/lub KO z numerami banku 1140 2004 lub 1140 2017.

      Usuń
  6. A czy mozna tutaj rownoczesnie skorzystac z promocji polecaj mbank?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wniosek przed chwilą złożony. Nigdzie nie było opcji wpisania kodu polecenia.

      Usuń
  7. Jaką kartę dają do konta? MC czy Visę?

    OdpowiedzUsuń
  8. Pozwólcie, że dopytam tak łopatologicznie. Czy dobrze rozumiem, że aby spełnić warunki promocji mogę na przykład z konta męża zrobić sobie przelew na konto w mBanku na 50 zł, a następnie zrobić 5 przelewów po 10 zł z powrotem na konto męża? Będę bardzo wdzięczna za odpowiedź,

    OdpowiedzUsuń
  9. To już 3 miesiąc w M-Bank kiedy to składam kolejną reklamację reklamacji bo nie otrzymałem za polecenie konta - w końcu napisali po rozpatrzeniu: otrzyma Pan do końca lipca - teraz 12 sierpnia i piszą że muszą to ponownie rozpatrzyć i mają kolejne 30 dni. Będą rozpatrywać kolejny miesiąc czemu nie wypłacili mimo że wcześniej napisali w odpowiedzi że już wypłacą-KPINA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - proszę o radę co byście zrobili w tej sytuacji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym zamknął konto i po kłopocie :)

      Usuń
  10. czy można skorzystać z 2 promocji jednoczenie ?? Money mania 140 i za otworzenie ekonta 150 ??

    OdpowiedzUsuń
  11. Konto już założone, umowy podpisane, zalogowałam się do bankowości elektronicznej. Moje pytanie- czy jest jakiś termon OD? Chodzi mi o to czy mogę już dokonać operacji czy muszę poczekać do września?

    OdpowiedzUsuń
  12. Rozumiem że nowe warunki posiadania darmowej karty (od 19 sierpnia) pozostaną takie jak opisał autor bloga (1 transakcja karta) nie te podane w artykule (operacje na 350 zl) Mam rację? [link usunięty - edyt. Mr. Złotówa zgodnie z "Zasadami komentowania"]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tych zmianach pisałem tutaj, gdy bank zapowiedział je w czerwcu. W praktyce nie dotyczą one eKonta osobistego (zakładanego w powyższej promocji Money mania 19), a kont starszego typu (np. eKonta plus, eKonta standard).

      W przypadku osób posiadających eKonto osobiste nadal wystarczy wykonywać tylko 1 płatność miesięcznie (na dowolną kwotę), by nic nie płacić za kartę (a konto pozostaje darmowe bez warunków).

      Usuń
    2. Czyli jedna płatność już nie wystarczy do zwolnienia z opłaty za kartę?

      Usuń
    3. Przy eKoncie osobistym wystarczy.

      Usuń
  13. Czy te płatności można wykonywać zanim na stronie promocji po zalogowaniu poda się nr rachunku konta? Nie widzę tam żadnej opcji jego wpisania, prawdopodobnie dlatego, że kartę aktywowałem dopiero dzisiaj, a chciałbym wiedzieć czy płatności zaliczać będzie już do promocji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Kolejność nie ma znaczenia a jedynie ramy czasowe.

      Usuń
  14. Mam problem z dodaniem numeru ekonta do moneymania kopiuje go i wyskakuje jako nieprawidłowy, usunelam tez odstępy miedzy znakami i nadal nie przechodzi macie pomysl jak usunąć ten blad?

    OdpowiedzUsuń
  15. Czy promocja wciąż trwa? Można jeszcze składać wnioski?

    OdpowiedzUsuń
  16. Czy jeśli bank od 19.08. zmienił warunki korzystania z karty tzn. wprowadził opłatę za kartę jeśli nie dokonało się transakcji kartą na kwotę 350 zł to te wytyczne dotyczą także tej promocji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmiany nie dotyczą eKonta osobistego (zakładanego w powyższej promocji), a eKonta, eKonta standard czy eKonta plus (to konta starszego typu).

      Usuń
  17. A jak jest z tą kartą ? Rozumiem, że muszę ją założyć, żeby otrzymać premię, ale ona nie będzie mi do niczego póżniej potrzebna. Da się w związku z tym ją unieaktywnić po otrzymaniu jej? Czy lepiej zostawić ją na cały czas promocji. I jeszcze odnośnie tych przelewów w celu spełnienia warunków promocji. Rozumiem, że mogą to być przelewy na własne konto w innym banku? Nie muszę przelewać na konto kogoś innego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba umowę zawrzeć ale później można z karty zrezygnować.

      Usuń
  18. Dziś miała być informacja o nagrodzie z promocji której brak, zamiast tego wpadła przed momentem sama nagroda. Czyli w takim razie nie trzeba czekać do 29.11 z usunięciem karty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli Ci już nagroda wpadła, to nawet z kontem możesz się już pożegnać ;)

      Usuń
    2. A tak przy okazji - jaki masz status wniosku na moneymanii?

      Usuń
    3. Status: Przyznana premia.

      Usuń
  19. ja niestety nie otrzymałam ani maila ani pieniędzy... status wniosku na money mani "wysłany", (konto na pewno było zakładane z tego wniosku bo sprawdzałam po numerze), nr konta również uzupełniłam w czasie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja podobnie i zastanawiam się, czy to już czas na reklamację...

      Usuń
    2. Mail już powinien być więc tylko na to możesz złożyć reklamację. Na wypłatę jeszcze mają czas do piątku.

      Usuń
  20. Zarówno u mnie jak i u męża brak maila. Wysłaliśmy reklamacje do moneymanii. Oboje spełniliśmy warunki. Konta sprawdzone i tam również nie ma śladu po premii. To już kolejny miesiąc w którym musimy składać reklamacje...ostatnio problem z Paribasem. Chyba bmorganizatorzy nie ogarniają tych promocji.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja tak samo maila nie dostałem ani małżonka :/ czekam czy do północy w piątek wypłacą, jak nie to trzeba będzie reklamację złożyć. Gdzie ją składać? Bezpośrednio do Millenium banku na infolinię dzwonić czy na tej stronie od promocji gdzie się dane wprowadzało odnośnie wniosku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ich stronie po zalogowaniu jest zakładka ,,Reklamacje".

      Usuń
  22. Ja złożyłam dzisiaj reklamację na stronie MoneyMani, na brak powiadomienia, które wg ich regulaminu powinno przyjsc do 25 listopada, czekam na odp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z reklamacji też sobie nic nie robią - 3 dni i zero reakcji

      Usuń
    2. Moja reklamacja też na razie bez odpowiedzi...

      Usuń
  23. I moja też.To są jakieś drwiny.

    OdpowiedzUsuń
  24. Poniedziałek mija a kasy jak nie było tak nie ma póki co. Status wniosku mam "WYSŁANY". Na odpowiedź w sprawie reklamacji mają 30 dni według regulaminu MoneyManii :/ Reklamacja złożona 27 listopada, o braku jakiego kolwiek maila do 25 listopada co miał dotrzeć nie wspominając...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie i u męża taka sama sytuacja. Reklamacja z powodu braku maila wysłana 27 a z powodu braku premii 1 grudnia. Prosta promocja, banalne warunki i szkoda tego rozczarowania. Zarówno u mnie jak i u męża status wniosku wysłany 🤷

      Usuń
  25. Chyba nikomu nie wypłacili. Ja też mam status wysłany. Trzeba chyba napisać do mBanku, żeby wiedzieli z jakimi oszustami współpracują

    OdpowiedzUsuń
  26. Z informacji, które przed chwilą uzyskałem od organizatora, wynika, że maile były wysłane 20.11. (maile nie były warunkiem do uzupełnienia numeru konta - należało to zrobić wcześniej), a przelewy wykonano 25.11. Otrzymałem też informację, że do chwili obecnej ok. 40 osób nie podało jeszcze numeru rachunku konta do wypłaty premii. To zatem warto teraz zrobić (od razu w mailowym zgłoszeniu podając numer konta). Wypłaty zaległych premii, dla osób, które dopiero teraz podadzą numer konta, mają być wykonane najpóźniej w przyszłym tygodniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zarówno ja, jak i mąż uzupełniliśmy numery konta w terminie. Do dzisiaj ani maila, ani premii a warunki spełnione. Reklamacje zarówno na brak maila, jak i premii wysłane przez stronę moneymanii. Można jeszcze jakos mailowo się skontaktować z bankiem lub organizatorem? Podasz jakiegoś maila na który skutecznie odpiszą?

      Usuń
    2. Dzięki serdeczne za informacje.
      Szkoda natomiast, że organizator nie reaguje na reklamacje. Ja akurat numer konta mam podany w momeymanii i niczego to nie zmieniło - ani maili, ani bonusu.
      Wiadomo może, kiedy skończyła się pula promocyjnych wniosków?

      Usuń
    3. Chyba mają niezły syf w systemie. Gdyby to była jakaś skomplikowana procedura to rozumiem.. ale tu wystarczyło podać numer konta. Nie było zbyt wielu miejsc na pomyłkę. Tym bardziej, że status jest "wysłane"

      Usuń
  27. Ciekawe... Ja uzupełniłem numera konta z mBanku na MoneyManii jak tylko go dostałem i widzę że jest zapisane w "moje dane" poprzednie edycje, wchodzę i jest imię i nazwisko i numer konta zapisane, u żony tak samo było zrobione i jest :/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja też nr konta mam zapisany na stronie money manii... Więc do tych 40 osób nie należę:( napisałam reklamację, maila i moja mama również, dostałysmy odpowiedź taką samą, że czekają na informację z banku i dadzą znać.... Więc czekamy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A odpowiedzieli na reklamacje czy na maila? Na jakiego maila wysylana była wiadomość?

      Usuń
    2. Dostałyście odpowiedź na reklamację, czy kontaktowałyście się z nimi w inny sposób?

      Usuń
    3. Pisałam na maila: moneymania@totalmoney.pl, odpisano mi, że jak otrzymają odpowiedź z banku to się odezwą. Więc czekam. Na stronie money manii reklamacja bez odzewu ponad tydzień więc lepiej pisać na maila.

      Usuń
  29. U mnie dokładnie ta sama sytuacja:dwa konta,na mnie i na żonę,zero maili,zero premii,mimo iż wszystko zrobione w 100% dobrze.Status wysłany, nr. konta podany i echo.Na reklamację zero odzewu.Oszustwo.

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak można to ja też proszę o info na jakiego maila do nich pisaliście, bo ta reklamacja na stronie to jakaś kpina jest. Mogli od razu napisać że rozliczenie do końca roku. Znając życie kasa pewnie dotrze, ale rzetelności za grosz...

    OdpowiedzUsuń
  31. Adres mailowy jrst na stronie moneymani w zakładce FAQ.- Reklamacje

    OdpowiedzUsuń
  32. Pisałam na maila: moneymania@totalmoney.pl, dostałam odpowiedź, że Pani się ze mną skontaktuje jak z banku otrzyma informacje. Więc czekam. Na syronie moneymanii jak napisałam reklamacje to juz ponad tydzień bez odzewu wiec chyba na maila jest szybciej bo chociaż ktoś odpisał.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja też nie otrzymałam premii, z banku otrzymałam odpowiedź, że nie spełniłam wszystkich warunków, tzn.nie zainstalowałam aplikacji mobilnej :-( Nic nie było napisane, że trzeba założyć aplikację tylko wystarczyło zarejestrować się na stronie promocji.

    OdpowiedzUsuń
  34. Ani tutaj nie ma wzmianki o żadnej aplikacji mobilnej

    https://moneymania.pl/edycja19

    W pełnym regulaminie również...

    https://moneymania.pl/pdf/Regulamin-money-mania_19_mBank.pdf

    Kasy dalej brak...

    OdpowiedzUsuń
  35. Zero odzewu na maile,zero odzewu na reklamacje. Bardzo się zawiodłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają 30 dni na rozpatrzenie reklamacji.

      Usuń
  36. Nspisałem do totalmoney/moneymania, jak zwał tak zwał i odpisali mi:

    "Niestety ale nie występuje Pan w raporcie do wypłaty prowizji.

    Jedyne co mogę zaproponować to kontakt z infolinią Banku w celu poznania powodu odrzucenia."

    Na czacie po zalogowaniu się do mbanku napisałem do konsultanta i dostałem następującą odpowiedź:

    "Pana konto nie jest objęte mBankowa promocją. Proszę kontaktować się z organizatorem promocji firmą moneymania"

    I tak pewnie można do końca świata. Wysłałem do moneymanii screeny z rozmowy z konsultantem, zobaczymy co jutro odpiszą. Ktoś ma jeszcze jakiś pomysł co z tym dalej zrobić???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ich zachowanie to żenada. Na reklamacje na stronie nie raczą odpowiedzieć, napisałem więc maila. Też jestem ciekaw, jaki kit mi wcisną. Najśmieszniejsze jest to, że prawie identyczna promocja organizowana jest bezpośrednio przez mbank.

      Usuń
  37. Ja złożyłam reklamację przez konsultanta on line mBanku, która została zarejestrowana pod numerem. Mają 30 dni na rozpatrzenie wniosku, ciekawe co odpiszą i czym uzasadnią brak premii. Od Moneymania otrzymałam podobną odpowiedź j/w.
    "Niestety ale nie występuje Pani w raporcie do wypłaty prowizji.
    Jedyne co mogę zaproponować to kontakt z infolinią Banku w celu poznania powodu odrzucenia."
    Niestety konto w mBanku muszę utrzymać do czasu rozpatrzenia wniosku reklamacyjnego :-(

    OdpowiedzUsuń
  38. Czy ktoś słyszał, żeby komukolwiek wypłacili te pieniądze??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedna osoba pisała - Anonimowy25 listopada 2019 14:18

      Na moje reklamacje nikt nie raczył zareagować - ani na monemanii, ani na bezpośrednim mailu to tatalmoney. Może kontakt z bankiem coś da

      Usuń
    2. Mój wpis z 25 listopada - 4 dni przed ostatnim terminem - wpadło bez potrzeby składania reklamacji.

      Usuń
    3. Mnie też wypłacili.

      Usuń
  39. Jak pisałem-zwykli oszuści.I nabierają ludzi na nadtępne moneymanie.Żenada.

    OdpowiedzUsuń
  40. Napisałem do mbanku.Mają to w d...e,nie oni organizowali promocję.Skladać reklamację na moneymani.Tam nie odpisują od 27.11.Ręce opadają....

    OdpowiedzUsuń
  41. Dostałem maila, że uznają moją reklamację i w ciągu kilku dni przekażą pieniądze.

    OdpowiedzUsuń
  42. Bocian, od kogo dostałeś odopowiedź, od mbanku czy z moneymanii? Na maila prywatnego czy na stornie moneymaniii gdzie sie te reklamacje składa? Dzięki za odpowiedź z góry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również w końcu odpowiedzieli (nie na reklamacje składane na moneymanii, ale bezpośrednio na moneymania@totalmoney) i już wypłacili premię.

      Usuń
  43. Mi też reklamację uznali, dzisiaj wpłynęła premia 140 zł. Reklamacje składałam mailowo na adres: moneymania@totalmoney.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. Też składałam 4 grudnia i do dzisiaj cisza. Długo Pani czekała na odp?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Złożyłam reklamacje 29 listopada wieczorem, 16 grudnia dostalam odpowiedź, ze reklamacja została uznana, a pieniążki wpłynęły wczoraj.

      Usuń
  45. Sa bezczelni. Odpisali na reklamację, że z tego co widza premia jest wypłacona :)) Prawie miesaic po terminie. A pisalem do nich na maila moneymania. Pracownik firmy mi odpisał, że bank uznal reklamację.

    OdpowiedzUsuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...