Bankobranie: najlepsze promocje bankowe, konta, karty i lokaty w bankach: Uczestniku promocji "Wiosenny bonus" lub "Szansa na bonus" z kontem w BNP Paribas: czas uzupełnić dane!
Bądź na bieżąco. Korzystaj z bezpłatnego newslettera

22.07.2019

Uczestniku promocji "Wiosenny bonus" lub "Szansa na bonus" z kontem w BNP Paribas: czas uzupełnić dane!

Nadszedł czas, gdy finalizują się dwie promocje bankowe konta osobistego w BNP Paribas.

Finalizacja 2 promocji konta w BNP Paribas
Organizator akcji właśnie rozesłał maile powiadamiające o przyznaniu pierwszych bonusów. By je uzyskać, niezbędne jest teraz uzupełnienie danych do wypłaty. I już do końca lipca gratyfikacje powinny wpłynąć na konta uczestników.

Promocje bankowe szczegółowo omawiałem w momencie ich pojawienia - sprawdź wpisy: "Wiosenny bonus" czyli nawet 250 zł do wzięcia za darmowe Konto Optymalne w BGŻ BNP Paribas oraz Bonus 200 zł za Konto Otwarte na Ciebie w BNP Paribas. Dziś przypomnę to, co najważniejsze.

By wziąć udział w akcji "Wiosenny bonus" i otrzymać pierwszą z nagród (100 zł) należało:
  • zarejestrować się na stronie promocji i najpóźniej do 7.04.2019 r. zawnioskować o Konto Optymalne wraz z wydawaną do niego kartą i dostępem do bankowości; 
  • do 22.04. zawrzeć umowę;
  • do 31.05. aktywować aplikację GOmobile; 
  • w maju i w czerwcu (w każdym z tych dwóch miesięcy) wykonać przelew za pomocą bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej, zapewnić wpływ min. 1 000 zł oraz wykonać płatności kartą na sumę min. 200 zł.

W przypadku akcji "Szansa na bonus", by uzyskać pierwszą nagrodę (100 zł) trzeba było:
  • zarejestrować się na stronie promocji i do 17.05.2019 r. zawnioskować o Konto Otwarte na Ciebie wraz z wydawaną do niego Kartą Otwartą na Dzisiaj i dostępem do bankowości internetowej; 
  • do 31.05. zawrzeć umowę z bankiem; 
  • w czerwcu zapewnić wpływ min. 1 000 zł oraz wykonać płatności kartą na sumę min. 300 zł.

Kto te powyższe warunki spełnił, ten teraz powinien otrzymać maila powiadamiającego o przyznaniu nagrody. Organizator dał sobie czas na wysłanie tych wiadomości do 19.07. (w promocji "Wiosenny bonus") lub do 22.07. (w akcji "Szansa na bonus"). I teraz (do 25.07. w promocji "Wiosenny bonus"  i do 26.07. w promocji "Szansa na bonus",) należy zalogować się na stronie promocji ("Wiosenny bonus" lub "Szansa na bonus") i uzupełnić dane do wypłaty premii - podać należy numer rachunku konta w BNP Paribas założonego w promocji. Obie promocje bankowe gwarantują wypłatę premii do 31.07.2019 r. No ale uczestnicy pamiętać powinni, że to nie koniec, bo w obydwu akcjach pozostają jeszcze warunki do spełnienia w kolejnych miesiącach, gdyż czeka jeszcze druga transza bonusu.

Jeśli wiadomości o przyznaniu nagrody nie znajdujesz na skrzynce mailowej, to na końcu wpisu piszę co w takiej sytuacji robić. Poniżej podpowiadam jakie promocje bankowe warto obecnie wziąć pod uwagę oraz piszę także... 

... jak zarobić jeszcze więcej, będąc klientem BNP Paribas?


Nawet będąc klientem BNP Paribas, a więc posiadając konto osobiste założone w jednej z powyższych promocji, ciągle możesz zarobić z tym bankiem. Za wyrobienie kary kredytowej do wzięcia czekają bony o łącznej wartości 400 zł do wykorzystania podczas zakupów na Allegro, w Douglas, Empiku lub RTV Euro AGD.

Promocje bankowe w innych bankach


W łatwy i przyjemny sposób można obecnie zyskać:
  • do 300 zł za konto w Banku Millennium - promocje tego banku od miesięcy cieszą się olbrzymim zainteresowaniem ze względu na prostotę warunków i wysoki bonus 200 zł; w tej edycji do wzięcia jest jeszcze więcej, bo kto ma dziecko, ten może zgarnąć dodatkowo 100 zł;

Brak maila od organizatora. Co robić?


Wracając do wątku finalizacji promocji konta w BNP Paribas, poniżej dowiesz się co robić, gdy nie dotarł do Ciebie mail powiadamiający o przyznaniu nagrody.

Na początku sprawdź jeszcze foldery typu "spam", "wiadomości-śmieci", "oferty", "zakupy" lub "inne". Bo często to właśnie tam tego typu maile wpadają. Jeśli jednak oczekiwanej wiadomości nigdzie nie ma, to niezbędnym będzie zgłoszenie reklamacji.

A zgodnie z regulaminem promocji ("Wiosenny bonus" i "Szansa na bonus") proces reklamacyjny wygląda następująco:
"1. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Promocji można zgłaszać na piśmie na adres Organizatora: Agencja Hagen, ul. Sabały 60, 02-174 Warszawa z dopiskiem „REKLAMACJA” lub na adres e-mail: (w promocji "Wiosenny bonus") wiosennybonus@bnpprofi.pl ; (w promocji "Szansa na bonus") szansanabonus@bnpprofi.pl .
2. Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, adres e-mail reklamującego (jeśli chce, aby odpowiedź została mu przekazana e- mailem), jak również opis i przyczyny reklamacji. 
3. Reklamacje będą rozpatrywane niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 30 dni od daty otrzymania reklamacji. Odpowiedź na reklamację zostanie przekazania na piśmie lub w przypadku złożenia takiego wniosku przez reklamującego na jego adres e-mail"

Bądź na bieżąco z promocjami. na Twitterze i polub na Facebooku:


19 komentarzy:

  1. Dane uzupełnione. No to czekamy na kasę.

    OdpowiedzUsuń
  2. u mojego chłopaka nie ma emaila, poszła reklamacja :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie dostałam maila. Proszę o podanie maila z którego przyszła wiadomość. Bo nie wiem na jaki mail zgłosić reklamację

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mail jest podany w treści artykułu

      Usuń
    2. proces reklamacji jest opsany w artykule złotówy, zależy, od tego w któej promocji brałaś udział ;)

      Usuń
    3. Mail jest nawet wytłuszczony.

      Usuń
  4. Też nie dostałem emaila, ale reklamacja zgłoszona jak powyżej została uznana. Przesłano mi email z kodem rejestracyjnym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jaka poczta? Bo to chyba z tym jest problem. Do mnie na interii wiele maili nie dochodziło (włącznie z mailami FB z kodem weryfikacyjnym), więc się wkurzyłem i zmieniłem na Gmaila. Problemów nie ma.

      Usuń
    2. tlen.pl

      Usuń
  5. własnie możliwe, że z poczta jest problem, u mojego chłopaka odpisali, że mejl został wysłany, ale my go w skrzynce nadal nie widzimy.
    Na szczęście podesłali drugi raz i juz doszedł. Skrzynka o2

    OdpowiedzUsuń
  6. z mężem oboje mamy gmail. jemu doszło, mi nie - ale reklamacja rozpatrzona bardzo szybko. że niby wysłali zgodnie z regulaminem i przesłali w odpowiedzi ponownie dane do logowania:)
    btw nie wiem czy zauważyliście nieścisłość: w wiadomości e-mail od organizatora ostateczny dzień na uzupełnienie danych to 25 lipiec i już się przestraszyłam że coś pomyliłam i jest już za późno. ale w regulaminie i w artykule 26 lipiec ;o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przestańcie Kochani Bankobiorcy sie tak samobiczować. To nie z jakąkolwiek pocztą jest problem tylko z organizatorem tej promocji. Wielu ludziom nie powysyłali mejli a na domiar tego po reklamacjach gdy wysyłają w końcu łaskawie te mejle, to jeszcze taką samą formułką wszystkich poszkodowanych okłamują.

      Usuń
    2. @Anonimowy 26 lipca 2019 11:29
      W którym regulaminie jest mowa o 26 lipca? Czytam regulamin i wyraźnie widzę że to nie 26 ale 25 lipca był ostatnim dniem na uzupełnienie danych.

      "b) każdy Laureat do dnia 25 lipca2019r., zaloguje się na stronie wskazanej w wiadomości od Organizatora za pomocą swojego adresu e-mail, podanego w Formularzu Rejestracyjnym oraz przesłanych uprzednio przez Organizatora linku i unikalnego kodu oraz przekaże numer Konta Osobistego, na który zostanie wypłacona nagroda."

      Tzw. "Organizator" wie co robi z tymi mejlami.

      Usuń
    3. W promocji "Szansa na sukces" jest 26 lipca.

      Usuń
    4. @Anonimowy 26 lipca 2019 11:29
      Mowa o regulaminie promocji "Szansa na bonus"?
      O takiej samej treści e-mail przychodzi w promocji "Wiosenny bonus". Tak samo się wykręcają zrzucając odpowiedzialność za zaistniałą sytuację na reklamującego.

      Usuń
    5. co do różniących się dat: to tak - chodziło o "Szansę na bonus". co jak co ale takich rzeczy powinno się pilnować.
      więc nie dziwię się że mieli bałagan i też jestem zdania, że "zagubione" emaile to ich wina ale lepiej zwalić na coś co trudno wyjaśnić i udowodnić. mam nadzieję że nikt z powodu ginących w czarnej dziurze maili na tym nie straci i pozytywnie rozpatrzą reklamacje

      Usuń
  7. ja nie dostałem maila w terminie, pisałem do nich i zero odpowiedzi...

    OdpowiedzUsuń