Bankobranie: najlepsze promocje bankowe, konta, karty i lokaty w bankach: Bonusy pieniężne do 350 zł za Konto Otwarte na Ciebie w BNP Paribas
Bądź na bieżąco. Korzystaj z bezpłatnego newslettera

10.07.2019

Bonusy pieniężne do 350 zł za Konto Otwarte na Ciebie w BNP Paribas

Wystartowała nowa promocja konta osobistego w BNP Paribas.

Tym razem do wzięcia czekają gwarantowane bonusy pieniężne na rekordową sumę aż 350 zł za otwarcie konta wraz z wydawaną do niego kartą Otwartą na eŚwiat i spełnienie całkiem prostych warunków. Warto też zwrócić uwagę, że bank skrócił okres wykluczenia dla byłych klientów! Teraz, by załapać się na promocję, wystarczy nie posiadać konta w BNP Paribas od zaledwie 9 miesięcy.

Dla kogo promocja? Udział brać może osoba pełnoletnia z polskim obywatelstwem, która nie jest stroną umowy ramowej z BNP Paribas, a także nie posiada i w ciągu 9 miesięcy przed datą złożenia wniosku o konto w niniejszej promocji, nie posiadała konta osobistego w BNP Paribas (wcześniej działającym pod marką BGŻ BNP Paribas) i/lub w Raiffeisen Polbanku. Z promocji wykluczeni są współposiadacze kont w tych bankach. Uczestnikiem może być jednak osoba nawet obecnie posiadająca umowę z BGŻ Optima.

Nagroda. Dzięki promocji "Bezpiecznie w sieci" (nazwa promocji nawiązuje do karty płatniczej wydawanej do konta, która daje dodatkowe ubezpieczenia związane z korzystaniem z Internetu) uzyskać można 2 gwarantowane bonusy pieniężne w wysokości 200 i 150 zł, które wpłyną na Twe konto (środki będzie można zatem wykorzystać według własnego uznania - przelać, wypłacić bądź wydać na dowolny cel). Łącznie otrzymasz 350 zł. Ostateczny zysk wyjdzie jednak nieco mniejszy, bo trzeba uwzględnić opłatę za kartę do konta. Ale to wciąż bardzo dobry wynik na czysto (ponad 300 zł)!

Limit rejestracji w promocji. Organizator przygotował się na udział maksymalnie 2 500 osób. Akcja może więc zakończyć się wcześniej w przypadku wyczerpania puli rejestracji. Gdyby tak się stało, to komunikat o zakończeniu akcji pojawi się na stronie promocji, a kolejne rejestracje nie będą możliwe. Kto więc zdąży to zrobić, ten może mieć pewność zdobycia nagrody (oczywiście po spełnieniu warunków).

Zasady promocji. By zgarnąć gwarantowane nagrody w ramach akcji "Bezpiecznie w sieci":
  • zarejestruj się na stronie promocji (udział w promocji możliwy jest wyłącznie za pośrednictwem tej strony);

    [Uwaga: pojawia się problem z otwarciem strony promocji, gdy blog przeglądany jest z poziomu aplikacji Facebooka. Jeśli nie możesz wejść na stronę promocji, spróbuj to zrobić z poziomu "zwykłej" przeglądarki (np. Chrome, Firefox itp.) na komputerze, telefonie lub tablecie];
  • w kolejnym kroku (na tej samej stronie) do 28.07.2019 r. zawnioskuj o Konto Otwarte na Ciebie wraz z wydawaną do niego Kartą Otwartą na eŚwiat; pamiętaj przy tym, by dane we wniosku zgadzały się z tymi, które zostały przez Ciebie podane podczas rejestracji; 
  • do 4.08.2019 r. zawrzyj umowę z bankiem o konto, kartę do konta i dostęp do bankowości internetowej; 
  • w sierpniu i wrześniu 2019 r. (w każdym z tych dwóch miesięcy) wykonaj: 
    • 3 przelewy ze swego konta w BNP Paribas oraz
    • płatności kartą na sumę co najmniej 300 zł.

Za spełnienie powyższych warunków otrzymasz pierwszy z bonusów (200 zł). No ale to przecież nie wszystko, bo do wzięcia jest także drugi gwarantowany bonus (w wysokości 150 zł). By go zdobyć, spełnij warunki uzyskania pierwszego z bonusów oraz: 
  • w październiku i listopadzie 2019 r. (w każdym z tych dwóch miesięcy) wykonaj: 
    • 3 przelewy ze swego konta w BNP Paribas oraz 
    • płatności kartą na sumę co najmniej 300 zł.

I to już wszystko, by łącznie zgarnąć aż 350 zł!

Wypłata bonusów w promocji "Bezpiecznie w sieci"


O przyznaniu bonusów, organizator promocji będzie informować mailowo:
  • do 20.10. (o bonusie 200 zł za otwarcie konta oraz spełnienie warunków w sierpniu i wrześniu) oraz 
  • do 20.12.2019 r. (o bonusie 150 zł za spełnienie warunków w październiku i listopadzie). 

Na pierwszą z tych wiadomości będzie należało zareagować i najpóźniej do 25.10.2019 r. zalogować się na stronie promocji (ta możliwość dopiero zostanie tam udostępniona, a we wspomnianym mailu otrzymasz kod niezbędny do logowania), gdzie do podania będzie konieczny numer rachunku konta założonego w promocji - bo to właśnie na ten rachunek będą wpływać bonusy. Ich wypłata przewidziana jest do 31.10. oraz 31.12.2019 r. Pamiętaj, że do dnia otrzymania nagrody należy posiadać aktywne konto wraz z wydaną do niego kartą oraz dostępem do bankowości internetowej.


Ważne wskazówki dla uczestników promocji "Bezpiecznie w sieci"


Spełniając warunki promocji, pamiętaj o poniższych zasadach:

▶️ Przelewy jakie należy wykonać na potrzeby promocji mają być zlecone za pośrednictwem bankowości internetowej (Pl@net) lub aplikacji mobilnej dla klientów BNP Paribas (GOmobile). Mogą to być przelewy na dowolne kwoty, wykonane np. na Twe konto w innym banku. Do promocji nie zostaną zaliczone przelewy natychmiastowe, ani przelewy wykonane za pośrednictwem lub przy zastosowaniu systemów płatności internetowych ("tj. Dotpay, PayU, Przelewy 24, Blue Media, BLIK i tym podobnych").

▶️ Płatności kartą na potrzeby promocji można wykonywać w punktach handlowo-usługowych i/lub w Internecie. W tym drugim przypadku bank pod uwagę nie weźmie transakcji wykonanych "za pośrednictwem lub przy zastosowaniu systemu płatności internetowej podmiotu trzeciego takich jak np.: BLIK, PayU, Przelewy24, Dotpay, Blue Media (wyłączenie to nie obejmuje operacji dokonanych przy wykorzystaniu cyfrowego portfela, w tym Google Pay i Apple Pay)".

▶️ Jeśli chodzi o płatności kartą, to regulamin promocji wyklucza transakcje w niektórych miejscach, w których terminal płatniczy ma przypisany jeden z poniższych kodów MCC (kody te wskazują na dominujący charakter działalności sprzedawcy lub usługodawcy):
- 7995, określający kasyna oraz zakłady bukmacherskie i im podobne, 
- 8999, określający profesjonalne usługi, nieklasyfikowane pod innymi kodami MCC, o ile płatność zidentyfikowana jest jako zagraniczna (country code inny niż Polska), 
- 6012, określający instytucje finansowe, 
- 6211, określający brokerów ubezpieczeniowych, 
- 6051, określający przekazy pieniężne w instytucjach finansowych, 
- 4829, określający internetowe przekazy pieniężne.

▶️ Jeśli udział w niniejszej promocji zechce brać również ktoś z Twych znajomych lub członków rodziny, pamiętajcie o odrębnej rejestracji na stronie promocji (z wykorzystaniem innych danych).

▶️ Jak nie przegapić maila o bonusie? Czasami zdarzają się sytuacje, w których maile powiadamiające o przyznaniu premii (i w tym przypadku także z danymi do logowania) wpadają do "spamu" możesz ograniczyć ryzyko przegapienia tego ważnego terminu (bo przecież uzupełnić trzeba dane do wypłaty premii). Zapisz się na bezpłatny newsletter - za jego pomocą przypominam o ważnych terminach, a dodatkowo powiadamiam o najlepszych promocjach:

Ile kosztuje Konto Otwarte na Ciebie z kartą Otwartą na eŚwiat


Konto Otwarte na Ciebie, czyli konto osobiste zakładane w BNP Paribas na potrzeby promocji, to:
  • 0 zł za otwarcie i prowadzenie konta (bez warunków); 
  • 0 zł za krajowe przelewy Elixir PLN zlecane w bankowości internetowej lub mobilnej; 
  • Karta Otwarta na eŚwiat (bo tylko wyrobienie tej karty kwalifikuje do udziału w promocji) - to karta, za którą bank pobiera bezwarunkowo 6 zł miesięcznie; dodatkową korzyścią przy tej karcie jest ubezpieczenie "CYBER Pomoc", które obejmuje ochroną w przypadku utraty danych, kradzieży tożsamości, awarii komputera itp. (dla zainteresowanych na końcu wpisu linkuję do warunków ubezpieczenia)
  • 0 zł za wypłatę gotówki z dowolnych bankomatów w Polsce oraz na świecie z bankomatów grupy BNP i Global Alliance za granicą.

Złożenie wniosków o konto objętych promocją możliwe jest wyłącznie na stronie promocji. Umowę z bankiem zawrzesz za pomocą kodu z SMSa od banku. Po tym przyjedzie kurier celem dopełnienia formalności (zweryfikuje tożsamość i przy okazji dostarczy już kartę do konta).

Przejdź na stronę promocji

💡 Gdy już otworzysz konto w powyższej promocji (ta kolejność ma znaczenie ze względu na umowę ramową), możesz również zainteresować się inną promocją tego banku: z kartą kredytową BNP Paribas uzyskasz aż 400 zł do wykorzystania na zakupy (na Allegro lub w sklepach Douglas, Empik albo RTV Euro AGD). Zatem otwierając konto, a później wyrabiając kartę kredytową, z jednym bankiem zyskać możesz łącznie 750 zł!


Przydatne dokumenty:

94 komentarze:

  1. No i łapię się! Już w piątek będę mógł złożyć wniosek. Pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy będzie można zrezygnować z karty? Ile opłat poniosę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po wypłacie drugiego bonusu czyli 31.12. Jak konto założysz w lipcu to opłaty będą za sierpień-grudzień.

      Usuń
    2. No i te opłaty to wada.

      Usuń
    3. 350 zł - 5 x 6 zł = 320 zł na rękę! Trudno znaleźć więcej z tak krótką karencją

      Usuń
    4. Kartę można zlikwidować natychmiastowo czy obowiązuje jakiś okres wypowiedzenia? Czy zamknięcie konta też ma jakiś okres wypowiedzenia?

      Usuń
    5. Z karty można zrezygnować od razu. Okres wypowiedzenia umowy o konto to standardowo 30 dni. No ale to na luzie bo konto jest darmowe.

      Usuń
  3. Tak, skrócili karencję do 9 m-cy, ale jednoczenie objęli nią klientów Raiffeisen.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już od dobrych kilku edycji jest takie wykluczenie. Co z punktu widzenia bankowców dziwić nie może bo po co mieliby dawać premię za otwarcie konta przez klientów, których i tak już mają (i za to zapłacili ale właścicielowi Raiffeisena)?

      Usuń
    2. Zamknąłem Raiffeissena w grudniu i teraz żałuję że tyle zwlekałem

      Usuń
  4. Brak wykluczenia transakcji z MCC4111 oraz z MCC4900 - plus dodatni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a co to takiego??? żeś uradowany???

      Usuń
    2. MCC (Merchant Category Code) to czterocyfrowe oznaczenie nadawane przedsiębiorstwu działającemu w danej branży w momencie zainstalowania terminalu do płatności kartami.

      Usuń
    3. Koledze chyba chodziło, jakie kategorie sklepów kryją się pod kodami 4111 i 4900

      Usuń
    4. Już wiem jakie kategorie, zupełnienie moja bajka

      Usuń
  5. przyszedł mail "dokończ wniosek" wczytywało się godzinę, a teraz wyskakuje BŁĄD 404

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam dokładnie to samo.... Ktoś ma pomysł, co robić dalej?

      Usuń
  6. Oszaleję,oszaleję-ale kuszą te promocje bankowe! Bankobranie zaczęłam od marca,wpłynął już bonus od mbanku,czekam na Millenium,teraz Santander..konto w Getin ,żeby utrzymać oprocentowanie ( oraz kod polecenia od Mr.Złotówy)...I to lawirowanie pomiędzy bankami,żeby zapewnić te wpływy i platności kartą-obskoczyć tym jednym tysiącem klika banków po kolei . A ja miałam przedtem jedno konto przez x lat w małym banku.Jak wy sobie radzicie z tym,żeby to spamiętać? Ja na razie zapisuję...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dokładnie to samo : )

      Usuń
    2. Ja zaczęłam od marca teraz mam 11 kont, nie jest łatwo ogarnąć to wszystko, narazie wpłynęło 730 zł zysku, niedługo będzie dużo więcej 😊

      Usuń
    3. Ja co miesiąc zapisuję jakie kwoty mam wpłacić do jakiego banku i ile przelewów wykonać oraz ile płatności kartą zrobić i odhaczam wykonanie.

      Usuń
  7. Uwaga! BNP Paribas od pewnego już czasu zamieszcza w umowie klauzulę umożliwiającą mu pobranie opłaty za wypowiedzenie umowy przed upływem 6 miesięcy od dnia jej zawarcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Ogólnych warunkach Umowy Rachunków bankowych, Karty oraz Elektronicznych Kanałów Dostępu (§ 58, ust. 6, pkt. 1) jest mowa o tym, że "W przypadku wypowiedzenia Umowy o prowadzenie konta przez Bank lub Posiadacza opłata nie jest pobierana, chyba że wypowiedzenie Umowy nastąpiło przed upływem 6 miesięcy od dnia jej zawarcia", ale ten punkt dotyczy opłaty za prowadzenie konta, a to konto... jest darmowe bez warunków :)

      Usuń
    2. Mr. Złotówa, a skąd wniosek, że ten punkt dotyczy opłaty za prowadzenie konta? Opłaty za prowadzenie konta dotyczy tylko pierwsze zdanie w tym punkcie. Drugie i trzecie zdanie wyraźnie dotyczy opłaty za złożenie wypowiedzenia, bo brzmią one następująco: "W przypadku wypowiedzenia Umowy o prowadzenie konta przez Bank lub Posiadacza, opłata nie jest pobierana, chyba że wypowiedzenie Umowy nastąpiło przed upływem 6 miesięcy od dnia jej zawarcia. Opłata pobierana z tego tytułu nie może przekraczać kosztów poniesionych przez Bank w związku z zawarciem Umowy."
      Zwróć też uwagę, że zamieszczenie tej klauzuli w umowie ma związek z obecnym brzmieniem ustawy o usługach płatniczych, a konkretnie art. 35 ust. 4: "Dostawca może pobrać od użytkownika opłatę za wypowiedzenie umowy ramowej, w przypadku gdy wypowiedzenie nastąpiło przed upływem 6 miesięcy od dnia jej zawarcia, a umowa ta przewiduje możliwość pobrania tej opłaty. Opłata pobrana od użytkownika z tego tytułu nie może przekraczać kosztów poniesionych przez dostawcę w związku z zawarciem umowy ramowej."
      Oczywiście z samego zamieszczenia tej klauzuli w umowie nie wynika jeszcze, że opłata taka jest przez bank faktycznie pobierana, bo do tego potrzebne byłoby jeszcze wskazanie w Tabeli opłat konkretnej wysokości tej opłaty, a tego chyba bank (póki co) nie uczynił?

      Usuń
    3. No właśnie! Opłaty w TOIP nie ma to śpimy spokojnie.

      Usuń
    4. Czyżby tu chodziło o opłatę tego samego rodzaju jaką drzewiej miał Pekao SA w przypadku zamknięcia konta przed upływem 3 m-cy od jego otwarcia?

      Usuń
    5. I jeszcze jedno. Ten sam przepis ustawy o usługach płatniczych ma oczywiście zastosowanie do kart kredytowych. I w tym przypadku BNP Paribas faktycznie pobiera taką opłatę, no ale tu jej wysokość jest konkretnie wskazana w odpowiedniej Tabeli opłat i wynosi 25 zł.
      PS. Z tego co wiem, to BNP Paribas jest bodaj jedynym bankiem, który w umowach konta przewiduje pobieranie opłaty za wypowiedzenie umowy przed upływem 6 miesięcy od dnia jej zawarcia. A skoro przewiduje, to z czasem pewnie zacznie taką opłatę pobierać, bo do tego wystarczy już tylko drobna zmiana Tabeli opłat.

      Usuń
    6. @Anonimowy, 10 lipca 2019, 21:31

      Nawet drobna zmiana TOiP-y to powód do zamknięcia konta w trybie natychmiastowym :)

      Usuń
    7. @Anonimowy 10 lipca 2019 21:56
      Oczywiście, tyle tylko, że zmianę tabeli opłat bank może wprowadzić po 2 miesiącach od poinformowania o takim zamiarze, a większość promocji wymaga posiadania konta przez okres dłuższy niż 2 miesiące. Zatem zamykając konto w trybie natychmiastowym, sam wykluczyłbyś się z udziału w promocji.

      Usuń
  8. Za to że kurier przywiezie kartę coś nie płaci?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic. Na dodatek masz szansę przytulić od banku 350 zeta :)

      Usuń
    2. Nie. Kurier jest na koszt banku.

      Usuń
  9. A kiedy będzie można zamknąć konto ? 31.12 czy 1.01 ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak 31-go grudnia dostaniesz premię to rezygnujesz z karty a wypowiedzenie konta możesz sobie złożyć też wtedy albo w styczniu.

      Usuń
  10. Rozumiem, że posiadajac kartę kredytową w tym banku zalozona z innej promocji moge skorzystać teraz z promocji na konto?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był problem przez umowę ramową, ale teraz rzekomi już można.

      Usuń
  11. Czy mogę skorzystać z promocji
    Konto zamknięte z dniem 29.06.2018
    karta kredytowa zamknięta z dniem 13.10.2018
    Mogę zakładać i dostanę bonusy ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz. 9 miesięcy od zamknięcia konta już minęło. Data zamknięcia karty kredytowej nie ma znaczenia.

      Usuń
    2. Liczy się umowa ramowa!

      Usuń
    3. A czy dostęp do sytemu Planeta przy karcie kredytowej to nie jest umowa ramowa ??

      Usuń
  12. Czy dobrze rozumiem regulamin - moge dziś przystąpić na stronie do promocji a dopiero po 20.7 (zamkniecie konta 20.11.2018) złożyć wniosek o otwarcie Konta Osobistego ? (Karencja dla nowych klientów to chyba 270 dni a nie pełne miesiące.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uważniej policzyłem i u mnie minęło tylko 8 miesięcy, szkoda

      ę

      Usuń
    2. Dokładnie! Masz 8 miesiecy, a nie 9. Ale generalnie jest tak że rejestracja rezerwuje złożenie wniosku do 28-go

      Usuń
  13. Czy karta kredytowa w BNP przeszkadza we wzięciu udziału w promocji- jakaś jednoznaczna odpowiedź?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podłączam się do pytania - mam kartę kredytową przeniesioną z Raiffeisen, mam do niej podgląd poprzez bankowość internetową - czy to wyklucza z promocji?

      Usuń
    2. Złóż wniosek. Kiedyś przeszkadzała ale teraz coś zmieniali.

      Usuń
  14. Witam,mr. Złotówa mam pytanie może Ty będziesz mógł pomóc zawnioskowałem o konto w poprzedniej promocji BNP czyli Zyskaj w promocji aż 300 zł za konto osobiste w BNP Paribas wypełniłem formularz na stronie promocji ,ale później zobaczyłem tą promocję 350 złotych i lepsze łatwiejsze warunki czy jeśli nie podpisałem umowy o konto mogę wziąć udział w tej promocji ? zamiast w tej poprzedniej ? Czy się załapię bo w niektórych promocjach klient który wnioskował już o coś w banku jest wykluczony i nie może brać udziału chociaż nie ma z nim podpisanej żadnej umowy ,jak jest w tym przypadku ? Pozdrawiam i czekam na odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy zasadach obowiązujących do niedawna - gdy umowa była zawierana przy kurierze - taka opcja (rezygnacja z podpisywania, anulowanie wniosku i nowa rejestracja) wchodziła w grę. Teraz podpisanie umowy następuje online, a kurier przybywa w celu weryfikacji tożsamości. I w tym może tkwić szkopuł. Względnie można odstąpić jeszcze od umowy (jeśli od zawarcia umowy nie minęło 14 dni) i... teoretycznie można by skorzystać z nowej promocji. Ale byłbym ostrożny przed taką decyzją, bo niestety nie wiadomo czy nie pojawią się jakieś przeszkody techniczne (np. system czegoś nie będzie chciał przepuścić lub coś podobnego). Nie chciałbym podpuścić coś takiego podpowiadając (trochę też w myśl przysłowia o wróblu w garści i gołębiu na dachu).

      Usuń
  15. Witam,złożyłam wniosek o otwarcie konta przez internet, a po zakończeniu procesu ukazała się informacja :
    Weryfikacja nie powiodła się.
    Udaj się do najbliższej placówki by otworzyć konto.
    Czy założenie konta w oddziale nie wyklucza z promocji?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam,
    zarejestrowałam się w promocji, z linku podanego w mailu wypełniłam wniosek. Weryfikacja zakończyła się pomyślnie i miało mnie przekierować na stronę do podpisania umowy. Niestety kręciło, kręciło i się chyba zawiesiło. W końcu nie przekierowało i co teraz powinnam zrobić? Jeszcze raz wypełnić wniosek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałem tak samo.
      Po wypełnieniu drugiego wniosku odrzuciło mi go, bo mam już złożony wniosek.
      Po kontakcie z infolinią mieli sprawdzić, oddzwonić - cisza.
      Jutro spróbuję dokończyć w oddziale.

      Usuń
    2. Dzięki za informację przynajmniej wiem, że nie ma sensu wypełniać wniosku po raz drugi. Na infolinię promocji się w piątek nie dodzwoniłam, wysłałam mail'a ale odpowiedzi brak.Proszę daj znać czy w oddziale dało się coś załatwić.

      Usuń
    3. Byłem wczoraj w oddziale.
      Odpowiedź: nic nie mogą zrobić, bo to promocja internetowa.
      Odsyłają na infolinię.
      Posiedziałem tam sobie, podzwoniłem na infolinię - tam przerzucali mnie z numeru na numer, aż wyszedłem. Z oddziału, nie z siebie:)
      Z domu spróbowałem jeszcze raz i udało się zgłosić reklamację. Mam czekać do jutra, ale mam numer sprawy i nazwisko człowieka z infolinii.
      Ale i tak na początku chcieli anulować wniosek i żebym spróbował złożyć kolejny. To mogłoby zadziałać, bo jest coraz więcej komentarzy w sieci od tych, którym się udało.
      Ale bałem się, bo nie wiem kiedy te 2500 wniosków się skończy.
      Później sugerowali podpięcie ręczne w oddziale, ale powiedziałem, że właśnie stamtąd wróciłem.
      Ogólnie chyba wszystko zależy od oddziału i kto się trafi na infolinii.
      Bo każdemu mówią co innego.
      Trzeba próbować, do skutku lub wyczerpania nerwów...

      Usuń
  17. Witam,

    jeśli podczas rejestracji na stronie promocji podałem zły numer telefonu to jak to odkręcić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Złożyłeś wniosek?
      NIE: zarejestruj się raz jeszcze
      TAK: napisz do organizatora prośbę o zmianę

      Usuń
  18. witam, czy jest określona minimalna kwota wpłaty na konto

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Konto nie wymaga wpłat bo jest darmowe. A w promocji też nie ma takiego wymogu.

      Usuń
    2. Wymogu nie ma i zarazem jest. Bo trzeba wykonać 3 przelewy wychodzące z konta - jeśli go więc nie zasilę to raczej przelewow nie wykonam😉

      Usuń
  19. Cześć, podpisałam umowę,był kurier z kartą i po tym chciałam się zalogowac na stronę banku-po wpisaniu loginu pojawia się "aktywuj konto" i wtedy pojawia się ostrzeżenie,że polączenie nie jest prywatne i strona www.ikonto jest niezabezpieczona.Mam tak na kompie w pracy (bardzo zabezpieczony) i w domu (raczej średnio) Czy też tak mieliście ? Trochę się tego obawiam bo to jednak strona bankowa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Temat przerobiony już w poprzednich promocjach tego banku. Przejrzyj sobie komentarze do wpisów dotyczących tych promocji. W skrócie wygląda to tak:
      1. Aktywuj kartę do konta, tzn. wyślij smsa zgodnie z instrukcją załączoną do karty. W smsie zwrotnym dostaniesz PIN do karty.
      2. Poczekaj aż dostaniesz smsa z potwierdzeniem aktywowania konta. Może przyjść po kilku godzinach od aktywowania karty.
      3. Zaloguj się do bankowości internetowej. Przekierowanie nastąpi już na stronę z prawidłowym certyfikatem (bezpieczną).

      Usuń
    2. Dzięki ,jutro to zrobię bo wszystko prócz logina zostawialam w pracy..

      Usuń
    3. Anonimowy15 lipca 2019 18:50
      dzięki za instrukcję! Miałem tę samą sytuację i teraz wszystko zadziałało.

      Usuń
    4. Witam powiedzcie mi czy po wypełnieniu całego formularza rejestracyjnego w internecie dzwoni do was jeszcze jakaś osoba z banku czy od razu przyjeżdża kurier? Jak długo po złożeniu wniosku przez internet czeka się na kuriera i jakie dokumenty przywozi. Dzięki za odpowiedz

      Usuń
    5. Do mnie dzwoniła pani ,w sumie taka powitalna rozmowa,potwierdzała np.adres zamieszkania,adres wysyłki( podałam do pracy) zwracała uwagę,że kartę należy aktywować w ciągu 7 dni i tyle.Kurier potem dzwoni już jak dostarcza kopertę.W kopercie jest karta plus instrukcja do aktywacji( wysyła się podany tam pin na sms)Po aktywacji konta już na stronie umowa przychodzi na maila)

      Usuń
    6. W moim przypadku aktywacja karty nic nie dała, dalej przekierowywało mnie na stronę ikonto.pl która jest niby niebezpieczna okazało się na infolinii ze w zeszłym tygodniu mieli awarie i trzeba się udać do oddziału żeby aktywować bankowość - byłem już dwa razy dostałem nowy login ale dostępu do konta dalej nie mam

      Usuń
  20. cd mojego postu z 17:40 : przeglądnęłam ich facebooka i tam ludzie piszą(post z 13.06) że mają to samo co ja (jest zdjęcie)
    No nieciekawie to wygląda dla klientów banku,ja mam konta w kilku bankach prywatnie,w pracy też używam kilku kont służbowych w różnych bankach i taka sytuacja nigdy mi się nie przytrafiła.Strach się bać...

    OdpowiedzUsuń
  21. Pytanie do starszych stażem bankobiorców. Półtora roku temu zamknąłem konto w bgż wraz z umową ramową (brak dostępu do logowania itp), teraz otworzyłem na nowo w promocji. Czy to normalne, że dane są przechowywane i dostałem ten sam login i mam całą historie kontaktu z bankiem i np. szablony, a numer rachunku jest tylko nowy? Nie przeszkadza to w udziale w promocji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Normalne. Większość banków tak robi że zachowuje login. zaufanych odbiorców, wiadomości, limity, zgody. W niczym to nie przeszkadza.

      Usuń
    2. No może raz przeszkadzało. Pamiętam historię z BZ WBK jak zachowane były stare zgody na nie, a regulamin wymagał zgód na tak. Mimo ich zaznaczenia na tak we wniosku, były ciągle na nie. Trzeba było składać reklamacje ale na szczęście dowód zaznaczenia na tak był w umowie.

      Usuń
  22. Witam,przy składaniu wniosku proszę mnie o zaakceptowanie "Zgoda na przystąpienie do ubezpieczenia bez dodatkowych opłat"? Dlaczego? Czy muszę to dodawać? Nic o tym nie ma w tym tekście?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eKkarta świat ma to ubezpieczenie wbudowane. To ta Cyber pomoc.

      Usuń
  23. Może głupie pytanie, ale może ktoś tak samo roztrzepany jak ja przerabiał ten temat - jak i gdzie można się dowiedzieć kiedy się zamykało konto? Wiem że jest to miesiąc po złożeniu wypowiedzenia, ale też nie pamiętam kiedy składałem wypowiedzenie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na infolinii można się dowiedzieć. Sprawdzałem jakiś miesiąc temu.

      Usuń
    2. Potwierdzam. Szybko i prosto.

      Usuń
  24. To jest bank w którym naliczają opłaty za prowadzenie konta nawet jak spełni się wszystkie wymagane warunki bezpłatności takiego konta. Naliczyli mi 12 zł opłaty pomimo tego, że zrobiłem wymagane płatności pond to co jest wymagane. Po 10 dniach zwrócili te 12 zł ale rzecz w tym, że zrobili tak nie tylko mi ale podobno wszystkim swoim klientom. Policzcie sobie ile kasy przez ten krótki czas zarobili na tym bezodsetkowym kredytowaniu się!
    Kasy za udział w jednej z promocji mi do dzisiaj nie wypłacili (wszystkie warunki spełnione) chociaż składałem 2 razy reklamację. Znaleźli taki wybieg jak przy zwrocie tej opłaty żeby tylko nie nazwać tego niesłusznie pobraną opłatą.

    OdpowiedzUsuń
  25. Czy przy składaniu wniosku trzeba zaznaczyć wszystkie zgody (pod danymi przy rejestracji)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgody nie są wymagane.

      Usuń
    2. ale jak nie udzielę zgody, to jak ta firma dokona weryfikacji mojego uprawnienia do
      otrzymania Nagrody w Promocji?

      Usuń
  26. Czy zamiast kuriera można podpisać umowę w oddziale?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Wniosek musi być złożony za pośrednictwem strony promocji, a wtedy finalizacja odbywa się za pośrednictwem kuriera.

      Usuń
  27. Dzwonili z banku,z inf iż poprawili co było do poprawienia i strona powinna działać poprawnie.Wysłali nowy link do promocji 350 zł. Konsultat twierdzi, że kwota przelewów i płatność kartą się sumują. Czyli jak wykonam przelewy na 250 zł to kartą mogę wydać tylko 50 zł. Czy konsultat ma rację? Czytam regulamin i rozumiem go zupełnie inaczej, przelewy to jedno a 300 zł wydane kartą to drugie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma racji. Dobrze rozumiesz regulamin.

      Usuń
  28. Które zgody są wymagane, wszystkie 4? czy jak nie zaznaczę trzech ostatnich to jak spółka A. zweryfikuje spełnienie warunków i wypłaci premię?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na stronie rejestracji? Wszystkie 4. Dalej nie przejdziesz.

      Usuń
  29. Jak to jest z umowa. Czekam na kuriera już tydzień i po śledzeniu przesyłki cały czas tkwi w magazynie(DHL) żadne zmiany jeśli chodzi o adres niemożliwe a nie bedzie mnie w domu. Moje pytanie jeśli do końca miesiąca nie przyjedzie kurier i nie podpisze umowy to mimo mimo wszystko muszę ją podpisać powiedzmy po 31.07?? Nawet jak już promocja nie będzie mnie obejmować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgłoś interwencję na stronie internetowej albo infolinii DHL. Możesz też sam odebrać przesyłkę w Oddziale DHL.

      Usuń
    2. W tym problem ze nie mam możliwości zmiany adresu lub przekierowania do żadnego punktu. A na infolinia to jakiś automat nie mogłem połączyć się z żadnym konsultantem. Wiecie co w przypadku jeśli w terminie nie aktywuje konta?

      Usuń
    3. Jakiekolwiek zgłoszenia czy przekierowania na stronie DHL - tak jest u mnie - nie mają sensu. Przerabiałem ten temat z nimi na różne sposoby. Batalia trwała przez pół miesiąca. W końcu jak sam pojechałem i odebrałem przesyłkę podpisując na miejscu umowę, to po dwóch tygodniach mi odpisali na mejla "Uprzejmie informujemy, iż zgłoszenie internetowe zostało anulowane, ponieważ przesyłka o numerze xxx została doręczona w dniu xxx".

      W innym przypadku zadzwoniłem do banku z którego promocji chciałem skorzystać. Przedstawiłem im szczegółowo sprawę i powiedzieli że to sprawdzą. Kurier przyjechał w sobotę ok. godz. 21 gdzie wcześniej mi na infolinii DHL powiedziano że w soboty oni nie pracują a w tygodniu to tylko do godziny 18. Jedyna przesyłka jaką miał "na pace" była do mnie (podpisywałem papiery przy samochodzie). Nie wiem "co i jak" ale zadzwoniłem do banku informując że właśnie odebrałem przesyłkę i podziękowałem.
      Tak właśnie działa DHL w Polsce.

      @Anonimowy 26 lipca 2019 12:21
      Jeżeli nie podpiszesz umowy w wymaganym terminie, to niestety promocja Ci przepada a umowy nie musisz podpisywać.

      Usuń
  30. @Mr. Złotówa:
    Najpierw opis stanu:
    Karta doszła, wpłaciłem pieniądze, wydałem tą kartą 5 zł. Według stanu w bankowości elektronicznej nie mam wydatków, nie mam blokad, a jednak dostępne mam 95 zł. Co więcej: nie mam żadnych kart!

    Teraz pytanie:
    Nie mam szczęścia, czy ten horrendalny bałagan jest u nich typowy? Czy powinienem się spodziewać problemów w przyszłości?

    OdpowiedzUsuń
  31. powiedzcie mi jaki jest kolor tej karty na eświat??? srebrny?

    OdpowiedzUsuń
  32. Witam,
    opiszę moją sytuację dlatego, że zakładałem konto w tej promocji (nazwa Bezpieczeństwo w sieci) poprzez tego bloga. Złożyłem wniosek, podpisałem umowę i aktywowałem kartę dostarczoną przez kuriera....ale okazało się, że karta została podpięta do "jakiegoś" drugiego rachunku fikcyjnego, który założył się poprzez błędnie działający system informatyczny.Nadmienię, że wg systemu wydano mi 3 karty z tego 2 już są zastrzeżone. Po 2 wizytach w oddziale i 3 rozmowach na infolinii(gdzie informowano mnie w dwóch różnych wersjach mojej sytuacji) okazało się, że mój problem obecne nie jest możliwy do rozwiązania i mogę albo czekać (nie wiadomo ile), albo rozwiązać umowę za porozumieniem stron. Oczywiście, sytuacja wyklucza mnie z innych promocji tego banku na jakiś czas. Ogólnie - bank porażka i zastanowię się dwa razy czy kiedykolwiek z niego skorzystać. Panująca tam dezinformacja pomiędzy informacjami uzyskanymi w oddziale i na infolinii jest przerażająca. Piszę aby było wiadomo, że nie zawsze jest tak kolorowo. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowa premia 200 zł za Konto Przekorzystne w Banku Pekao (+3% dla oszczędzających)