Bankobranie: najlepsze promocje bankowe, konta, karty i lokaty w bankach: Zyskaj w promocji aż 300 zł za konto osobiste w BNP Paribas
Bądź na bieżąco. Korzystaj z bezpłatnego newslettera

25.06.2019

Zyskaj w promocji aż 300 zł za konto osobiste w BNP Paribas

Konto Otwarte na Ciebie w BNP Paribas można założyć w nowej, bardzo łatwej promocji.

Zyskaj w promocji aż 300 zł za konto w BNP Paribas
Do zgarnięcia jest aż 300 zł, za spełnienie prostych warunków. Nie trzeba przy tym aktywować aplikacji mobilnej, ani zapewniać wpływów od pracodawcy. Do tego obowiązuje skrócony okres wykluczenia dla byłych posiadaczy konta. Ostateczny zysk wyjdzie jednak nieco mniejszy, bo trzeba uwzględnić opłatę za kartę do konta. Ale to wciąż bardzo duży zysk na czysto!

Promocja zakończona. Sprawdź aktualne promocje BNP Paribas.

"Zyskaj w promocji" 300 zł za konto w BNP Paribas


Dla kogo promocja? Uczestnikiem może być osoba pełnoletnia z polskim obywatelstwem, która nie jest stroną umowy ramowej z BNP Paribas, a także nie posiada i w ciągu 12 miesięcy przed datą złożenia wniosku o konto w niniejszej promocji, nie posiadała konta osobistego w BNP Paribas (wcześniej działającym pod marką BGŻ BNP Paribas) i/lub w Raiffeisen Polbanku.

Z promocji wykluczeni są współposiadacze kont w tych bankach. Jednak w promocji wziąć mogą udział osoby posiadające umowę z BGŻ Optima.

Nagroda. Dzięki akcji "Zyskaj w promocji" zgarnąć można 2 gwarantowane bonusy pieniężne po 150 zł każdy, które wpłyną na konto (środki będzie można zatem wykorzystać według własnego uznania - przelać, wypłacić bądź wydać na dowolny cel).

Limit rejestracji w promocji. Organizator przygotował się na udział maksymalnie 2 000 osób. Zatem akcja może zakończyć się przed terminem w przypadku wyczerpania puli rejestracji. Gdyby tak się stało, to komunikat o zakończeniu akcji pojawi się na stronie promocji, a kolejne rejestracje zostaną zablokowane. Kto więc zdąży to zrobić, ten może mieć pewność zdobycia nagrody (oczywiście po spełnieniu warunków).

Zasady promocji. By zgarnąć gwarantowane nagrody w ramach akcji "Zyskaj w promocji":
  • zarejestruj się na stronie promocji (udział w promocji możliwy jest wyłącznie za pośrednictwem tej strony);

    [Uwaga: pojawia się problem z otwarciem strony promocji, gdy blog przeglądany jest z poziomu aplikacji Facebooka. Jeśli nie możesz wejść na stronę promocji, spróbuj to zrobić z poziomu "zwykłej" przeglądarki (np. Chrome, Firefox itp.) na komputerze, telefonie lub tablecie]; 
  • w kolejnym kroku (na tej samej stronie) do 12.07.2019 r. zawnioskuj o Konto Otwarte na Ciebie wraz z wydawaną do niego Kartą Otwartą na Świat; pamiętaj przy tym, by dane we wniosku zgadzały się z tymi, które zostały przez Ciebie podane podczas rejestracji; 
  • do 19.07.2019 r. zawrzyj umowę z bankiem o konto, kartę do konta i dostęp do bankowości internetowej; 
  • w lipcu i sierpniu 2019 r. (w każdym z tych dwóch miesięcy) wykonaj płatności kartą na sumę co najmniej 300 zł.

Za spełnienie powyższych warunków otrzymasz pierwszy z bonusów (150 zł). No ale to przecież nie wszystko, bo do wzięcia jest także drugi gwarantowany bonus (również w wysokości 150 zł). By go uzyskać, spełnij warunki uzyskania pierwszego z bonusów oraz:
  • we wrześniu i październiku 2019 r. (w każdym z tych dwóch miesięcy) zapewnij wpływy na konto na łączną kwotę min. 1 000 zł.

Wypłata bonusów w akcji "Zyskaj w promocji" 


O przyznaniu bonusów, organizator promocji poinformuje Cię mailowo: 
  • do 20.09. (o bonusie 150 zł za otwarcie konta oraz spełnienie warunków w lipcu i sierpniu) oraz
  • do 20.11.2019 r. (o kolejnym bonusie 150 zł za spełnienie warunków we wrześniu i październiku).

Na pierwszą z tych wiadomości będzie trzeba zareagować i najpóźniej do 25.09.2019 r. zalogować się na stronie promocji (ta możliwość dopiero zostanie tam udostępniona), gdzie do podania będzie konieczny numer rachunku konta założonego w promocji - bo to właśnie na ten rachunek będą wpływać bonusy. Ich wypłata przewidziana jest do 30.09. oraz 30.11.2019 r. Pamiętaj, że do dnia otrzymania nagrody należy posiadać aktywne konto wraz z wydaną do niego kartą oraz dostępem do bankowości internetowej.

W graficznym uproszczeniu przebieg promocji wygląda następująco:
Terminarz akcji "Zyskaj w promocji" 300 zł za konto w BNP Paribas

Ważne wskazówki 


Spełniając warunki promocji, pamiętaj o poniższych zasadach: 

▶️ Płatności kartą na potrzeby promocji można wykonywać w punktach handlowo-usługowych i/lub w Internecie. W tym drugim przypadku bank pod uwagę nie weźmie transakcji wykonanych "za pośrednictwem lub przy zastosowaniu systemu płatności internetowej podmiotu trzeciego takich jak np.: BLIK, PayU, Przelewy24, Dotpay, Blue Media (wyłączenie to nie obejmuje operacji dokonanych przy wykorzystaniu cyfrowego portfela, w tym Google Pay i Apple Pay)". 

▶️ Jeśli chodzi o płatności kartą, to regulamin promocji wyklucza transakcje w niektórych miejscach, w których terminal płatniczy ma przypisany jeden z poniższych kodów MCC (kody te wskazują na dominujący charakter działalności sprzedawcy lub usługodawcy):
- 7995, określający kasyna oraz zakłady bukmacherskie i im podobne, 
- 8999, określający profesjonalne usługi, nieklasyfikowane pod innymi kodami MCC, o ile płatność zidentyfikowana jest jako zagraniczna (country code inny niż Polska), 
- 6012, określający instytucje finansowe, 
- 6211, określający brokerów ubezpieczeniowych, 
- 6051, określający przekazy pieniężne w instytucjach finansowych, 
- 4829, określający internetowe przekazy pieniężne. 

▶️ Wpływy na konto (te na sumę 1 000 zł, na potrzeby promocji wymagane we wrześniu i październiku) mogą pochodzić z dowolnego źródła (poza przelewami między własnymi rachunkami w BGŻ BNP Paribas, Raiffeisen Polbank i BGŻ Optima oraz wpłatami gotówkowymi). Możesz więc np. wykonać przelew z własnego konta w innym banku. Co istotne, to też fakt, że wpływ oznacza pojawienie się w historii konta - nie ma potrzeby utrzymywania tych środków przez jakikolwiek określony czas (możesz je więc w każdej chwili wydać, przelać albo wypłacić).

▶️ Jeśli udział w niniejszej promocji zechce brać również ktoś z Twych znajomych lub członków rodziny, pamiętajcie o odrębnej rejestracji na stronie promocji (z wykorzystaniem innych danych). 

▶️ Jak nie przegapić maila o bonusie? Czasami zdarzają się sytuacje, w których maile powiadamiające o przyznaniu premii (i w tym przypadku także z danymi do logowania) wpadają do "spamu" możesz ograniczyć ryzyko przegapienia tego ważnego terminu (bo przecież uzupełnić trzeba dane do wypłaty premii). Zapisz się na bezpłatny newsletter - za jego pomocą przypominam o ważnych terminach, a dodatkowo powiadamiam o najlepszych promocjach:


Ile kosztuje Konto Otwarte na Ciebie? 


Główne cechy konta zakładanego w promocji to: 
  • 0 zł za otwarcie i prowadzenie konta (bez warunków); 
  • 0 zł za krajowe przelewy Elixir PLN zlecane w bankowości internetowej lub mobilnej; 
  • Karta Otwarta na Świat (bo tylko wyrobienie tej karty kwalifikuje do udziału w promocji) wiąże się z comiesięczną opłatą w wysokości 10 zł; użytkownik tej karty dodatkowo otrzymuje jednak pakiet "Rezygnacja z Podróży”, dający możliwość uzyskania zwrotu kosztów związanych z niespodziewanym anulowaniem podróży do 40 000 zł na jedną osobę na podróż (zainteresowanych korzystaniem z tego ubezpieczenia zachęcam do zapoznania się ze szczegółowymi warunkami pakietu i zakresem odpowiedzialności);
  • 0 zł za wypłatę gotówki z dowolnych bankomatów w Polsce oraz na świecie z bankomatów grupy BNP i Global Alliance za granicą (wypłata gotówki z pozostałych bankomatów za granicą kosztuje 5 zł)

Do promocji kwalifikują wnioski o konto złożone na stronie promocji.

💡 Gdy już otworzysz konto w powyższej promocji (ta kolejność ma znaczenie ze względu na umowę ramową), możesz również zainteresować się inną promocją tego banku: z kartą kredytową BNP Paribas uzyskasz aż 400 zł do wykorzystania na zakupy (na Allegro lub w sklepach Douglas, Empik albo RTV Euro AGD). 

Przydatne dokumenty:

74 komentarze:

  1. Czy do płatności zaliczają też Blika? I czy wtedy można zrezygnować z karty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z powyższego opisu Złotówy: "w lipcu i sierpniu 2019 r. (w każdym z tych dwóch miesięcy) wykonaj płatności kartą na sumę co najmniej 300 zł"

      Usuń
  2. Co z klientami BGŻ Optima? Czy posiadanie tam konta wyklucza z promocji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było napisane że nie wyklucza.

      Usuń
    2. Z opisu Złotówy powyżej: "w promocji wziąć mogą udział osoby posiadające umowę z BGŻ Optima"

      Usuń
  3. Wykluczenia MCC, organizator to firma zewnętrzna, dwa etapy, wpływy, płatności czyli zbyt dużo możliwości nieporozumień oraz w konsekwencji późniejszych reklamacji. Poczekamy na łatwiejszą promo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy przelewy na Revolut się zaliczają?

    OdpowiedzUsuń
  5. Czyli w najgorszym wypadku wyjdzie na czysto 250 zł?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na to wychodzi. 150 zł + 150 zł - 5 x opłata (za lipiec-listopad)

      Usuń
  6. Czy posiadanie karty kredytowej wraz z dostępem do bankowości internetowej wyklucza z tej promocji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Generalnie wykluczało (bo umowa ramowa). Ale teraz podobno się udaje. Złóż wniosek i daj znać jaki finał.

      Usuń
    2. Najpierw spróbuję wysłać do banku zapytanie w tej sprawie.

      Usuń
    3. Z banku przyszła odpowiedź, że nie wyklucza to wzięcia udziału w promocji bo umowa ramowa ma dotyczyć tylko konta oszczędnościowo-rozliczeniowego.

      Usuń
  7. Ja ciągle czekam na przesyłkę od DHL z kartą do konta z poprzedniej promocji. Przesyłka została wysłana 11 czerwca i do teraz do mnie nie dotarła. Bank umywa ręce i mówi, że mam się kontaktować z DHLem, reklamowałem u DHLa już dwukrotnie i zero odzewu. Ktoś ma jakiś pomysł jak rozwiązać tą sytuację?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prośba. Jak coś dotyczy poprzednich promocji to piszcie pod poprzednimi promocjami.

      Usuń
  8. Ja również czekam na kartę z poprzedniej edycji, reklamowałem tę sprawę w banku, kurier DHL miał być wczoraj, może będzie dziś... Ale nie podoba mi się takie ociąganie. Z innymi bankami nie było takich problemów, z wyjątkiem Santander, ale to już długa historia

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurier właśnie przywiózł mi kartę. Pisz na czacie banku, reklamuj. W moim przypadku minęło 8 dni roboczych od momentu podpisania umowy, do przyjazdu kuriera.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nr. Złotówka ta promocja winna zwać się zyskaj z bankiem aż 250 PLN... . Wszak opłaty za kartę przez 5 miesięcy nie da uniknąć się! Tak więc widzę tu nieścislość i to znaczną!!! Nieprawdaż?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wziąłeś pod uwagę, że ktoś może chcieć taką kartę. Darmowe bankomaty, brak przewalutowania + ubezpieczenie za 10 zł. Tak czy owak by płacił. A tu zyskuje 300 zł.

      Usuń
    2. Kochaniutki skoro jesteś z banku nie dziwię się twojej... wypowiedzi!!! Po primo: Większość Polaków nie wyjeżdża za granicę! A promocja winna zwać się: Oferta dla wyjeżdżających z kraju. Po drugie primo: Pytanie było do Mr. Złotówy, a nie do anonimowego [fragment usunięty; nie obrażamy się w komentarzach - edyt. Mr. Złotówa]!!! I jeszcze jedno: Ile osób chciałoby posiadać taki plastik?

      Usuń
    3. Anonimowy26 czerwca 2019 12:22, Nie brak przewalutowania ale brak prowizji za przewalutowanie.

      Usuń
    4. Chyba cie puszcza bez alko, myśle że powinieneś napisać pismo do BNP z żądaniem zwolnienia cie przez pierwsze pół roku z tych opłat (ręcznie da się to zrobić) i opisz w tym piśmie motywy swojego żądania

      Usuń
  11. nie rozumiem, nie można płacić przez internet PayU, Przelewy24.itd..Bardzo dużo płatności jest takich.

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam, a czy zaliczane są płatności kartą za paliwo? Wtedy wystarczy jedno góra dwa tankowania i warunek zaliczony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Wśród wykluczonych MCC nie ma stacji benzynowych.

      Usuń
  13. Rejestrowałam mamę i podpisała umowę. Natomiast nie mogę zarejestrować taty, po kliknięciu zarejestruj nic się nie dzieje. Czyściłam pliki cookie i wszystko inne, próbowałam też przeprowadzić rejestrację przez komórke.
    Ja zarejestrowałam się w promocji z OK system, mama w tej z promocją 300zł, a taty niestety nie mogę. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie rejestracja przed chwilą bez problemu.

      Usuń
    2. Najpewniej jedynie ktoś od organizatora będzie w stanie pomóc, więc sugerowałbym napisać na zyskajwpromocji@bnpparibasplus.pl

      Usuń
    3. U mnie weryfikacja tożsamości, natomiast kiedy próbowałam złożyć wniosek dla partnera, to cofnęło mnie na stronę rejestracji i nie wiem co z tym zrobić, bo po kliknięciu w "załóż konto" wyświetla mi "użyte dane"

      Usuń
    4. Wyczyść ciasteczka/cookies i spróbuj ponownie.

      Usuń
    5. Ta moja nadgorliwość :/ wystarczyło zajrzeć na maila. Później przy weryfikacji coś się chyba zacięło. W efekcie umowy podpisane o 5 nad ranem :)

      Usuń
  14. czy umowa o limit odnawialny allegro (Raty na allegro) obsługiwane przez BNP wyklucza z możliwości skorzystania z promocji ?

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak długo po 30.11.2019 roku trzeba mieć aktywne konto?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie trzeba dłużej. Tylko do 30.11 musisz mieć a później możesz złożyć wypowiedzenie.

      Usuń
  16. A ja mam wrażenie, że promocja już się skończyła, ale organizator niekoniecznie chce o tym poinformować. W ciągu ostatnich 3 dni, trzykrotnie usiłowałam złożyć wniosek o to konto. Za każdym razem kończyło się na etapie przekierowania na stronę partnera w celu podpisania umowy. Strona zaczynała się ładować i .... ładowała, ładowała i ładowała, aż w końcu po kilkunastu, albo i kilkudziesięciu minutach zamykałam stronę, no bo ile można czekać na przekierowanie? Za każdym razem dzwoniłam na infolinie: banku, partnera banku i organizatora promocji, bo jak się dowiedziałam, za promocję odpowiedzialne są aż trzy różne instytucje. Za pierwszym razem usłyszałam, że mam wyczyścić historię przeglądania i ciasteczka, niestety nic to nie dało i trzeba było zamknąć wniosek, żebym mogła złożyć nowy. Za drugim razem usłyszałam, że być może jest to wina przeglądarki i mam spróbować przez inną. Niestety, to też nic nie dało i znowu trzeba było zamknąć wniosek, żebym mogła łożyć nowy. Usłyszałam też, że mam podpisać umowę i placówce banku, a potem napisać e-maila do organizatora, że zawarcie umowy przez internet było niemożliwe, to mi to podpisanie umowy w banku zaliczą do udziału w promocji. Po tej propozycji sama poprosiłam o zamknięcie wniosku i dzisiaj po raz trzeci próbowałam złożyć wniosek, tym razem na innym komputerze. Niestety, historia się powtórzyła, przy czym dzisiaj przekierowywanie na stronę partnera trwało 1,5 godziny, zanim się zirytowałam i zamknęłam stronę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj na telefonie, u mnie się udało. Na komputerze miałam taki sam problem jak Ty. Karta przyszła w ciągu dwóch dni.

      Usuń
    2. Niestety, przez telefon też się nie udało. Na infolinii miła pani powiedziała mi, że wiedzą, że część klientów ma taki problem, ale nie udaje się tego naprawić. Ponownie zaproponowała, że mogę podpisać umowę w placówce banku i zadzwonić na infolinię, to przyjmą tę umowę do promocji.

      Usuń
    3. U mnie identyczna sytuacja. Cztery próby złożenia wniosku z różnych przeglądarek i urządzeń. Na infolinii po kilku próbach uzyskania pomocy jedyna rada jaką otrzymałam to żeby pójść do placówki a potem skontaktować się ponownie aby dopisać się do promocji. Koszmar. Zupełnie nie przygotowana akcja promocyjna. Bank dał plamę na całej linii. Zniechęciłam się do banku bardzo.

      Usuń
    4. A ja w końcu pojechałam do banku, gdzie po przedstawieniu sytuacji usłyszałam, że oni w banku nie mają możliwości, żeby mi tą umowę przedłożyć do podpisu. Pani w banku weszła jednak jakoś na listę moich prób złożenia wniosku i okazało się, że pomimo, iż na telefonie przekierowanie też się nie udało, mój wniosek jest zatwierdzony, a konto otwarte. Jakim cudem, nie wiem. Co więcej, mam już nawet dostęp do konta przez internet, chociaż nie dostałam żadnego e-maila ani sms-a z informacja, jak mam się zalogować. Czyli jak na razie rachunek jest, a jakoby go nie było. Czekam do poniedziałku, kiedy to miła pani z banku spróbuje się dowiedzieć na ich wewnętrznej infolinii, co z moim rachunkiem. Takich cyrków z żadnym z banków do tej pory nie przeżyłam, istna tresura klienta. Nie umywa się nawet Santander, który tak adresuje przesyłki, że firma kurierska dwukrotnie cofnęła skierowana do mnie przesyłkę, bo jakieś cielę adresując ją, zamiast ulicy Świerkowa, napisało Wierkowa, na dodatek bez numeru domu. Nic, tylko usiąść i płakać.

      Usuń
    5. Też mam niemiłą sytuację z tym bankiem. Zakładałam konto przez internet, nie mogę aktywować aplikacji, bo "nie ma umowy ramowej w systemie" (takiego smsa dostaję po próbie aktywacji apki). Konto oczywiście mam aktywne. Po wizycie w placówce doradca zasugerował, że prawdopodobnie ich system zaczytał jakieś moje "stare dane" i nie może tego powiązać z nowymi danymi podanymi przy składaniu wniosku o konto. Mieli już jakieś moje dane w swoim systemie, bo mąż brał na siebie kredyt gotówkowy, a ja podpisywałam zgodę na jego zobowiązanie. Pani złożyła wniosek na ichnim helpdesku o zrobienie porządku w mojej sprawie, do dzisiaj - czyli ponad tydzień od wizyty w placówce - nie mogę aktywować aplikacji. Oczywiście aktywacja obowiązkowa przy udziale w poprzedniej edycji promocji. Dziady a nie bank!

      Usuń
  17. A jak liczą się zakupy na Allegro płacone kartą a potem zwrot zakupów poprzez Allegro Smart?
    Liczy się ten zakup czy jest wyłączony, a może brana pod uwagę różnica pomiędzy zakupem a zwrotem?
    Teoretycznie można podać inne konto do zwrotów środków, ale często zwracają blikiem na konto z którego się płaciło.

    OdpowiedzUsuń
  18. A czy płatność kartą za zakupy w internetowej hurtowni z Niemiec będzie się liczyła, czy płatności muszą być wykonane w Polskich sklepach ?

    OdpowiedzUsuń
  19. Czy karta "Karta Otwarta na Świat MC Kurier" to to samo co "Karta Otwarta na Świat" ?

    OdpowiedzUsuń
  20. Czy płatności za granicą w restauracjach i sklepach będą się liczyć ?

    OdpowiedzUsuń
  21. Tak, z założeniem konta wszystko się udało... szkoda, że zapomniałam w lipcu o transakcjach na 300zł... Papa 150,-... >:-(

    OdpowiedzUsuń
  22. Czy płatności wykonane za granicą są brane pod uwagę ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma wykluczenia. Ale po pytanie zasadne czy się opłaca? (koszty przewalutowania)

      Usuń
  23. Dostaliście już informacje o przyznaniu premii ( do 20.09 ?)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie brak.

      Usuń
    2. U mnie też brak powiadomienia :(

      Usuń
    3. Jeeest :) dziś przyszedł mail, czyli limit odnawialny Allegro nie był przeszkodą :D

      Usuń
    4. U mnie brak. Co w sytuacji jak mail dzisiaj się nie pojawi?

      Usuń
  24. Czy ktoś jeszcze nie dostał maila? bo ja czekam i nie wiem, czy jestem jedyna :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj dostałem maila. Sprawdź spam.

      Usuń
    2. Sprawdziłam i nic :(

      Usuń
  25. Czy jeszcze ktoś nie dostał maila?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie dalej brak emaila.

      Usuń
    2. U mnie też nie ma :-(

      Usuń
    3. Najlepiej zadzwonić na infolinie promocji: 22 299 11 50

      Usuń
  26. gg Też nie dostałem maila, na dwóch kontach w Paribas. Przekopałem spam itp

    OdpowiedzUsuń
  27. gg Przepraszam, przed chwilą dodałem komentarz, że z dwóch kont nie otrzymałem maila.
    Jednak znalazłem, nie wiem jak się schował, znalazłem w obu różnych pocztach po wpisaniu w wyszukiwarce poczty słowa Paribas

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja dostałem e-mail o przyznaniu premii. Czy wpłynęła wam premia ?

    OdpowiedzUsuń
  29. Mieliście sytuacje, że bank nie pobierał opłaty 10 zł za kartę co miesiąc?
    Mi ani razu nie pobrał, a mężowi tylko raz.
    Premie dostaliśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie otrzymałam ani maila, ani premii. Z banku dostałam informację, że należy kontaktować się z organizatorem promocji, adres mailowy: zyskajwpromocji@bnpparibasplus.pl. Jak na razie bank nie pobrał opłaty za kartę.

    OdpowiedzUsuń
  31. Mr Złotówa, czy jest jakieś obostrzenie dotyczące tego, jaki "staż" musi mieć przenoszone konto?

    OdpowiedzUsuń
  32. Ktoś dostał do wczoraj powiadomienie o premii z adresu zyskajwpromocji@bnpparibasplus.pl? U mnie brak :(

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja nie dostałem

    OdpowiedzUsuń
  34. U mnie też nic, ale po doświadczeniach i reklamacji z pierwszą nagrodą, od razu złożyłam zapytanie o brak drugiej, jak na razie brak jakiejkolwiek odpowiedzi:(

    OdpowiedzUsuń
  35. Czy otrzymaliście drugą część nagrody? bo u mnie nie ma ani 150zł, ani odpowiedzi na dwie wiadomości z reklamacją.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli premii nadal nie masz, koniecznie to zgłoś: zyskajwpromocji@bnpparibasplus.pl

      Usuń
    2. Zgłaszane, dwukrotnie, załączniki w postaci wyciągów też dołączone, ale nie ma nie tylko premii, ale nawet żadnej odpowiedzi o przyjęciu bądź odrzuceniu reklamacji:(

      Usuń