Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Uczestniku promocji z bonusem 100 zł i bonem 50 zł do Biedronki (oraz z premiami do 150 zł) za konto w mBanku: czas uzupełnić dane!

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

19.06.2019

Uczestniku promocji z bonusem 100 zł i bonem 50 zł do Biedronki (oraz z premiami do 150 zł) za konto w mBanku: czas uzupełnić dane!

Nadszedł bardzo ważny moment dla uczestników jednej z najpopularniejszych promocji w tym roku.

Finalizacja promocji eKonta osobistego w mBanku z bonusem 100 zł i bonem do Biedronki
To czas, w którym organizator promocji rozesłał maile powiadamiające o przyznaniu nagród. Na tę wiadomość trzeba zareagować i uzupełnić dane do wypłaty bonusu, by najpóźniej do 30.06.2019 r. otrzymać bonus na konto.

Na wstępie... dość nietypowo. Zacznę od kilku słów objaśnienia w związku z niedawną publikacją zapowiadającą zmiany opłat i prowizji w mBanku. Sporo tam podwyżek oraz zmienionych warunków, ale - co istotne - w większości nie dotyczą one eKonta osobistego założonego w niniejszej promocji. Zatem eKonto osobiste nadal będzie prowadzone za 0 zł bez warunków, a z opłaty za kartę wydaną do konta zwolni wykonanie jednej płatności miesięcznie na dowolną kwotę. Jedyne co ulegnie zmianie, to prowizja za wypłatę kartą z bankomatów kwot poniżej 100 zł. Dotychczasowa stawka 1,30 zł od 19.08.2019 r. zastąpiona zostanie opłatą w wysokości 2,50 zł. Zatem zmiany dla posiadaczy eKonta osobistego nie są to duże i konto ciągle pozostaje bardzo dobrym rachunkiem.

Kumulację promocji szczegółowo omawiałem we wpisie "Nawet 300 zł w gwarantowanych bonusach za konto w mBanku + do 250 zł w programie poleceń", ale dziś przypomnę co najważniejsze. By wziąć udział w promocjach i przede wszystkim zgarnąć bonus 100 zł i bon do Biedronki o wartości 50 zł, należało:
  • do 31.03.2019 r. zarejestrować się na stronie promocji i zawnioskować o eKonto osobiste w mBanku wraz z wydawaną do niego kartą; 
  • do 15.04. zawrzeć umowę z bankiem; 
  • do 31.05. wykonać co najmniej 5 płatności kartą.

(generalnie tych warunków było ciut więcej, ale pozostałe wiązały się z uzyskaniem premii 100 i 50 zł w promocji "Konto z premią – IV edycja", a więc już bezpośrednio obsługiwanej przez mBank)

Kto powyższe wytyczne zrealizował, ten teraz powinien otrzymać maila (organizator dał sobie czas na jego wysyłkę do 24.06., ale wiem bezpośrednio od organizatora właśnie, że wysyłka ruszyła już dziś i ma się zakończyć jutro, tj. 20.06.) powiadamiającego o przyznaniu bonusu 100 zł i bonu o wartości 50 zł do wykorzystania w sklepach Biedronka (na samym końcu niniejszego wpisu podpowiadam jak ten bon zrealizować). Na otrzymaną wiadomość należy zareagować i w ciągu 7 dni zalogować się na stronie promocji, by podać numer rachunku konta założonego w mBanku w promocji, bo to właśnie na ten rachunek wpłynie bonus 100 zł na start - ma to nastąpić najpóźniej do 30.06.2019 r. (w tym terminie zostaną też wypłacone bonusy po 50 zł za skuteczne polecenia w ramach programu towarzyszącego promocji).

Jeśli nie dotarł do Ciebie mail powiadamiający o przyznaniu nagród, to na końcu niniejszego wpisu piszę co robić w takiej sytuacji. Teraz jednak podpowiem...

... na czym obecnie zarabiać?


Jeśli udział w promocji z kontem mBanku w roli głównej przypadł Ci do gustu i chcesz dalej w tak prosty sposób zyskiwać załapując się na promocje bankowe, to sprawdź poniższe propozycje:
  • aż 300 zł za konto w Banku Millennium - to powrót niezwykle popularnej promocji, w której bank dotąd płacił 200 zł za otwarcie konta i spełnienie banalnie prostych warunków... a teraz oprócz tych 200 zł dorzuca jeszcze dodatkową premię (dla tych, którzy mają dziecko) w wysokości 100 zł;

Brak maila od organizatora promocji. Co robić?


Jeśli nie dotarł do Ciebie mail powiadamiający o przyznaniu bonusu 100 zł i bonu do Biedronki w promocji konta w mBanku, to najpierw... sprawdź jeszcze takie foldery jak "spam", "oferty" lub "inne", bo tego typu wiadomości często właśnie tam wpadają. Jeżeli jednak wyczekiwanego maila i tam nie ma, to pozostaje zgłoszenie reklamacji. A zgodnie z regulaminem proces reklamacyjny wygląda następująco:
"1. Reklamacje dotyczące spraw związanych z Akcją należy składać Organizatorowi drogą elektroniczną za pośrednictwem formularza reklamacyjnego udostępnionego Uczestnikowi za pośrednictwem Profilu Uczestnika w zakładce "REKLAMACJE" lub drogą pocztową na adres: Rankomat Sp. z o.o. Sp.k., ul. Bandurskiego 34/3, 31-515 Kraków w terminie do 31.07.2019 r. 
2. Reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko, adres e-mail, numer umowy oraz szczegółowy opis problemu będącego podstawą reklamacji, w szczególności informację, czy dana reklamacja dotyczy Bonusu lub Premii, a w przypadku reklamacji przesyłanych drogą pocztową, również adres korespondencyjny. 
3. Organizator rozpatruje reklamacje w terminie 30 dni od dnia otrzymania reklamacji. 
4. Odpowiedź w sprawie reklamacji zostanie przesłana Uczestnikowi na adres e-mail podany w czasie rejestracji w Serwisie lub listem poleconym na adres korespondencyjny podany w reklamacji przesłanej drogą pocztową."


Jak użyć kodu do Biedronki?


Tym, którzy dotąd nie mieli styczności z taką formą płatności w sklepach Biedronka, polecam wpis: "Jak zapłacić bonem w sklepach Biedronka? Prosty sposób na realizację kodu z vouchera podczas zakupów".

Bądź na bieżąco z promocjami. na Twitterze i polub na Facebooku:


91 komentarzy:

  1. Żona maila dostała. U mnie jeszcze brak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na odwrót. Teściowie też czekają :)

      Usuń
    2. Mąż dostał, znajomi również - ja nie - wszystkie warunki spełnione.

      Usuń
    3. Moja konkubina też dostała, a ja wciąż czekam :)

      Usuń
    4. Nie wysyłają maili, bo liczą, że nie każdy pamięta, nie każdy się upomni, miną terminy i kasiorka zostanie u nich.
      W Polsce musisz walczyć o swoje jak lew, bo inaczej cię wyrąbią.

      Usuń
  2. hmmm, dziś żadnego maila, sprawdzimy jutro.

    OdpowiedzUsuń
  3. No tak, dostałam maila, tylko zgapiłam się i podczas promocji nie kliknęłam w linka aktywującego. Efekt taki, że teraz nie mogę się zalogować i uzupełnić dane na stronie promocji. I w ten sposób stówka przeszła koło nosa... :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ale jak, a właściwie gdzie złożyłaś wniosek skoro nie kliknęłaś w link?

      Usuń
    2. U mnie było jakoś dziwnie, ale udało się. Najpierw kliknelam w link. Otworzyła się strona do logowania. Po zalogowaniu nic. Ale później kliknelam znów w link który przyszedł w mailu i pojawily się okienka do uzupełnienia tzn. nr konta i PESEL. Otrzymałam potwierdzenie że dane zostały przyjęte. Spróbuj jeszcze raz :)

      Usuń
    3. Zmotywowana poprzednim wpisem spróbowałam jeszcze raz i udało się :-) dzięki!!Musiałam jednak zmienić hasło, by poprawnie zalogować się. Ciekawa jestem, jak wygląda i jak się korzysta z tego voucheru do Biedry :-)))

      Usuń
    4. Mówisz że płacisz kartą podarunkową i podajesz przysłany numer na kasie. Można też wydrukować to sobie jako kod kreskowy za pomocą generatora dostępnego w necie.
      Inna sprawa że 80% kasjerek w biedronkach nie wie jak taki bon wklepać, albo patrzy się podejrzliwie myśląc chyba że ktoś chce zrobić przekręt. :)

      Usuń
  4. mail dotarł-formularz wypełniony

    OdpowiedzUsuń
  5. Dane uzupełnione Wszystko ok 😁

    OdpowiedzUsuń
  6. Mail dotarł 19.06 godz. 22:57

    OdpowiedzUsuń
  7. Dane uzupełnione. No to czekamy na kasę.

    OdpowiedzUsuń
  8. dzisiaj wpadły maile po 2:00

    OdpowiedzUsuń
  9. Mail znaleziony w spamie, przyszedł wczoraj koło 3 w nocy, dzięki za przypomnienie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Do mnie mail przyszedł o 4 w nocy 20 czerwca. Dzięki za przypomnienie, bo u mnie wiadomość wylądowała od razu w koszu (mam tak ustawioną skrzynkę) i musiałem wygrzebać, ufff :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie w mailu poinformowano tylko o bonie do Biedronki a nic o 100 zł za szybki wpływ w ciągu 7 dni na konto. Co robić ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oto treść maila:

      "Witamy,
      z radością informujemy, że przyznaliśmy dla Ciebie BONUS w akcji promocyjnej "Twoje Konto z Bonusem i Premią".

      Do wypłaty wynagrodzenia niezbędne jest uzupełnienie danych do przelewu.
      Kliknij w poniższy link, zaloguj się i uzupełnij dane w formularzu.

      https://bonusmbank.....................

      Uwaga! W formularzu należy podać numer rachunku bankowego otwartego w ramach akcji Twoje Konto z Bonusem i Premią.

      Jednocześnie przypominamy, że dane należy uzupełnić najpóźniej do dnia 26.06.2019 r. Brak podania danych we wskazanym terminie oznacza utratę prawa do Bonusu.

      Informujemy, że elektroniczny bon zakupowy do sieci sklepów Biedronka o wartości 50 zł przesyłany zostanie drogą elektroniczną na adres e-mail lub w formie wiadomości SMS w odrębnej wiadomości.

      Zgodnie z regulaminem dane, które zbieramy (numer konta oraz numer pesel) będą wykorzystane tylko i wyłącznie do wypłaty BONUSU oraz przygotowania dokumentacji naszej akcji promocyjnej. Nie przetwarzamy danych w celach marketingowych ani w celu wysyłki informacji handlowych drogą elektroniczną.

      Pozdrawiamy,
      Zespół eBrokerPartner"

      Usuń
    2. Bonus to 100 zł + bon 50 zł

      Usuń
    3. Może mail mógł być szczegółowiej sformułowany, ale jest okey. Do zdobycia był bonus, który w regulaminie promocji "Twoje Konto z Bonusem i Premią" został zdefiniowany następująco: "Bonus - premia pieniężna w wysokości 100 zł wypłacana przelewem na rachunek bankowy otwarty w ramach Akcji i elektroniczny bon zakupowy do sieci sklepów Biedronka wartości 50 zł przesyłany drogą elektroniczną na adres e-mail/ w formie wiadomości SMS". Zatem pozostaje uzupełnić dane i czekać na przelew oraz bon :)

      Usuń
  12. 22.06 i oczywiście brak maila. Wszystkie warunki spełnione z nawiązką.
    Teraz składać reklamacje, czekać miesiąc i co najmniej miesiąc dłużej zwlekać z zamknięciem konta. Niepoważna instytucja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. @Anonimowy, 22 czerwca 2019, 00:36 - "Niepoważna instytucja"

      Mnie zamknęli ROR (dopiero po reklamacji, z opóźnieniem!) jednak KO wciąż mam otwarte, chociaż dyspozycje zamknięcia obu rachunków złożyłam tego samego dnia!

      Usuń
  13. Skąd wziąć maila i hasło do logowania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To każdy sam podawał w trakcie rejestracji.

      Usuń
  14. a kto był nadawcą? mbank? czy ebroker?

    OdpowiedzUsuń
  15. Dajcie znać jak już ktoś dostanie przelew lub smsa z bonem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej do 26-go nie wypłacą bo do wtedy jest czas na uzupełnienie nr konta.

      Usuń
    2. Czyli wypłata w czwartek lub piątek.

      Usuń
    3. Myślę, że raczej w niedzielę :)

      Usuń
    4. To by musieli mieć konto w mBanku. Lub z innego puścić natychmiastowymi.

      Usuń
  16. Wczoraj wieczorem złożyłem reklamację przez formularz, a dziś otrzymałem maila do uzupełnienia danych.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mr. Złotówa, a te vouchery do Biedronki to organizator planuje wysyłać w mailach czy smsach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zarówno w regulaminie, jak i w mailu powiadamiającym o przyznaniu bonusu jest informacja o tym, że bon przyjdzie "na adres e-mail lub w formie wiadomości SMS", zatem można się spodziewać tu lub tu ;)

      Usuń
    2. Może mi ktoś wytłumaczyć jak krowie na rowie, co mam zrobić z tym numerkiem (bonem) co mi przysłali na maila??
      Zapisać na kartce i iść z nim do Biedronki? Chyba mnie tam uznają za niepoważnego ))
      Podobno nie wszystkie Biedronki honorują te bony? Gdzie jest wykaz adresów, żeby się nie wygłupić.

      Usuń
    3. Honorują w każdej Biedronce bez wyjątku (choć zdarzają się kasjerzy zagubieni w temacie). Polecam wpis z krótką instrukcją jak płacić bonem w Biedronce?.

      Usuń
    4. Możesz sobie zapisać na kartce. Ja tak zawsze zapisywałam na świstku papieru. W taki sposób wykorzystałam już takich bonów na kilkaset złotych. Choć czasami rzeczywiście niektóre kasjerki nie wiedziały o co chodzi. Ale to było dawno. Już miały czas się nauczyć.

      Usuń
  18. W jaki sposób złożyć reklamację przez formularz, gdzie go znaleźć? Pilne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po zalogowaniu na stronie promocji jest zakładka "reklamacje" i tam dostępny jest formularz zgłoszeniowy.

      Usuń
    2. Reklamacja złożona 25.06 (na bonus i premię za polecenie) i cisza... Szkoda że nie ma na stronie opcji śledzenia statusu reklamacji. Nawet nie przyszedł mail potwierdzający jej złożenie. Pozostaje czekanie.

      Usuń
  19. 2 dni po złożeniu reklamacji przychodzi nagle mail (25.06.) że przyznano bonus. Dzień później (26.06) wysyłają maila, że złożona reklamacja jest przecież bezzasadna, bo przyznano bonus. Udają głupich. Informacje o przyznaniu bonusów rozsyłano maksymalnie do 22.06. Kto się zatem nie upomni, obejdzie się smakiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto wysyła te wiadomości?

      Usuń
    2. Ja miałem identyczną sytuację więc to nie przypadek. Mało poważne.

      Usuń
    3. Alior Bank?

      Usuń
    4. A nie prawda. Mój facet dostał 24.06 i się nie upominał :)

      Usuń
  20. Jest bon z biedronki, ale 100 na koncie brak

    OdpowiedzUsuń
  21. O, wpadło na konto 50 zł, "zwrot z tytułu promocji moneyback". Hm, miało być 100 zł plus bon do Biedronki. Tez coś dostaliście?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest od mBanku. A stówa będzie od eBrokera.

      Usuń
    2. Dostałam bon oraz 50 zł(moneyback-czyli to płaci mbank,tak ?)
      100 zł na razie brak...

      Usuń
    3. Tak, 50 zł będzie od mBanku (to premia zza ten drugi przelew 1000 zł i 5 transakcji). Stówka od organizatora promocji powinna wpaść jutro.

      Usuń
    4. Super, dzięki za info Panie Złotówo :-)

      Usuń
    5. 100zł premii Broker wypłacił, ale 50 za polecenie już nie. Ech...poszła reklamacja.

      Usuń
  22. Ja mam 100 na koncie bonu z Biedronki brak

    OdpowiedzUsuń
  23. U mnie dzisiaj wpadło 100 na konto;)

    OdpowiedzUsuń
  24. @Anonimowy27 czerwca 2019 18:12, na maila przyszły bony do Biedronki. W mailu informują, że wysłali 100 zł. Pewnie wpadnie jutro.

    OdpowiedzUsuń
  25. W mailu z E-kodem do Biedronki jest napisane, że wypłacili Bonus na konto. Ale na koncie tych 100 zł nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś rano kontaktowałem się z organizatorem. Przelewy miały być puszczone dziś popołudniu, więc pewnie jutro dotrą (sesje Elixir).

      Usuń
    2. Jeśli konto założyłam w kwietniu i dostałam bonusy od ebrokera, to w tym miesiącu jeszcze dostanę 100zł od mbanku tak? I jeśli mój partner od ebrokera dostał to na ten pierwszy od mbanku też się łapie?

      Usuń
    3. P-wszy od mbanku dostaniesz do końca czerwca. Promocje się łączyły więc łapiecie się na to co od mbanku i od ebrokera.

      Usuń
    4. Dzięki, bo niby wszystko rozumiem ale nie dowierzam chyba ;) W życiu od nikogo nie licząc rodziny nic nie dostałam, a tu na dwoje wychodzi tego sporo... Chętnie pokorzystam jeszcze :D

      Usuń
  26. Jak wypowiedzieć umowę o konto? Jest jakaś opcja w bankowości czy trzeba listownie?
    Ile trwa zamykanie? Miesiąc?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W mBanku opcji jest kilka (włącznie z możliwości złożenia wypowiedzenia przez bankowość). O dostępnych wariantach w mBanku (jak i w innych bankach) piszę tutaj. Wypowiedzenie miesięczne.

      Usuń
    2. Można w bankowości. Zamykają po miesiącu. Przychodzi mail i sms z potwierdzeniem zamknięcia.

      Usuń
    3. W sytuacji gdy karta jest zastrzeżona wcześniej można wybrać opcję szybkiego zamknięcia, tzn. kilka dni co potwierdzają wiadomościami e-mail oraz SMS.

      Usuń
    4. Potwierdzam.

      Usuń
  27. Sprawdzajcie konta-premia (100 zł) wpłynęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dostaliście premię z brokera za polecanie znajomych. Ja dostałem 100zł, a powinienem 150zł, bo poleciłem konto kolezance... Chyba, że później przelewają przelewy za polecanie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Jest i stówka od RANKOMAT SP Z O O SP K

    OdpowiedzUsuń
  30. dostałem wszystkie bonusy, ktoś juz rezygnował z konta? Można by to szybko zrobić i wykorzystać tą zmiane w cennikach - jak to zrobić?

    PS. czy jak sie złozy tradycyjy wniosek o zamkniecie konta to dają coś na zatrzymanie?

    OdpowiedzUsuń
  31. I u mnie jest 100 zł. Ależ to był dobry miesiąc w moim przypadku. Zarobiłem ponad 1100 zł!!! Dzięki Złotówa!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Otrzymałam wszystkie premie,wyczyściłam konto do zera,zastrzegłam kartę i teraz dumam,czy dobrze zrobiłam.Czy mogę być jeszcze obciążona jakąś prowizją ? Konto założone w marcu,w czerwcu też z rozpędu miałam zrobiony wpływ plus jedna płatność kartą,mimo ,że nie było to wymagane do promocji.Czy mogę spokojnie zamknąć ? I jeszcze jedno..W jakim trybie zamykacie ? Natychmiastowym czy skróconym ?

    OdpowiedzUsuń
  33. Dostałem wszystko. Wczoraj też za pomocą Infolinii wypowiedziałem umowę w trybie natychmiastowym bez okresu wypowiedzenia.Zobaczymy czy skutecznie. Dzięki Złotówa i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skutecznie jednak, bo wczoraj zabrali mi dostęp do bankowosci internetowej i aplikacji mobilnej. Dostałem też potwierdzenie na maila. Uff.

      Usuń
  34. Panie Złotówo, wszystko wpłynęło, wielkie dzięki :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Czy komuś już pozytywnie rozpatrzyli reklamację? Czy otrzymaliście jakieś potwierdzenie o złożeniu reklamacji?

    OdpowiedzUsuń
  36. W bankowości internetowej nie mogę złożyć dyspozycji wypowiedzenia umowy konta. Pojawia się komunikat: "Złożenie wniosku jest obecnie niemożliwe. Pracujemy nad rozwiązaniem problemu, wniosek wkrótce będzie ponownie dostępny. Przepraszamy za utrudnienia i zapraszamy za chwilę." Też tak macie, czy to tylko u mnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to masz wyjaśnienie. Pewnie coś chwilowego. Dziś systemy wariowały. Wczoraj złożyłem bez problemu.

      Usuń
  37. składanie normalne wypowiedzenie w tym serwisie online czy te szybkie powołując się na zmiane cennika?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście że natychmiastowe skoro weszły zmiany:
      https://bankobranie.blogspot.com/2019/06/zmiana-oplat-i-prowizji-mbank-sierpien-2019.html

      Usuń
    2. JAką formułke wpisać? Taka rezygnacja jest z dnia na dzień czy jest jeszcze jakis okres wypowiedzenia, sorry za takie pytania ale nie zamykałem tak jeszcze konta

      Usuń
    3. Ale nic wpisywać nie trzeba. Wybrałem opcje zamknięcia konta w trybie natychmiastowym. Powód: tabela opłat i prowizji.

      Usuń
    4. Formularz jest do uzupełnienia.

      Usuń
    5. A jeszcze sie dopytam co z MOje CELE? przelewacie na główny i z głównego do innego banku i potem wypowiadacie? karta i konto razem czy trzeba osobno?

      Usuń
    6. Ja najpierw zablokowałam kartę,potem przelałam z celów na ROR,z niego do innego banku i zamknęłam przez formularz (tryb natychmiastowy)
      Na maila przyszło mi potwierdzenie zlożenia tego wniosku o zamknięcie,ale póki co to bez efektów bo dalej mam dostęp do konta,oraz żadne potwierdzenie zamknięcia mi nie przyszło.Trwa to już klika dni...

      Usuń
    7. Ja wypowiedzenie złożyłam w piątek bardzo późnym wieczorem. Dziś dostałam SMS o zablokowaniu dostępu.

      Usuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...