Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Uczestniku promocji "Konto plus premia" w (BGŻ) BNP Paribas: czas uzupełnić dane

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

19.06.2019

Uczestniku promocji "Konto plus premia" w (BGŻ) BNP Paribas: czas uzupełnić dane

Nadszedł bardzo ważny moment dla uczestników kolejnej promocji konta w BNP Paribas.

Finalizacja promocji Konto plus premia 200 zł od BNP Paribas
Organizator promocji rozesłał maile powiadamiające o przyznaniu dwóch pierwszych bonusów po 50 zł w promocji "Konto plus premia". Jest to więc i czas, w którym należy uzupełnić dane do wypłaty tych gratyfikacji. A uczestnikom promocji, obecnym klientom, podpowiem też jak z BNP Paribas zyskać jeszcze więcej.

Promocję szczegółowo omawiałem we wpisie "Konto plus premia 200 zł - nowa promocja darmowego Konta Optymalnego w BGŻ BNP Paribas" (w międzyczasie bank zdążył zmienić nazwę na BNP Paribas). Dziś jednak przypomnę to, co najważniejsze. A żeby zdobyć 2 bonusy po 50 zł, należało:
  • zarejestrować się na stronie promocji i do 7.04.2019 r. złożyć wniosek o Konto Optymalne wraz z wydawaną do niego kartą, a najpóźniej do 22.04. zawrzeć umowę z bankiem;
  • do 30.04. aktywować aplikację GOmobile; 
  • w maju zapewnić wpływ(y) na łączną kwotę min. 1 000 zł oraz wykonać płatności kartą na sumę min. 300 zł.

Kto te warunki spełnił, ten teraz powinien otrzymać maila (organizator dał sobie czas na jego wysyłkę do 19.06.), powiadamiającego o przyznaniu dwóch bonusów po 50 zł. Na tę wiadomość należy zareagować i najpóźniej do 25.06.2019 r. zalogować się na stronie promocji, gdzie podać będzie należało numer rachunku Konta Optymalnego założonego w akcji "Konto plus premia". Wypłata premii ma nastąpić do 30.06.2019 r. (pamiętaj przy tym, że w czerwcu i lipcu nadal należy spełniać warunki promocji, by i w sierpniu otrzymać kolejną transzę premii w wysokości 100 zł).

Jeśli mail do Ciebie nie dotarł, nieco niżej podpowiadam co robić, ale teraz napiszę...

...jak zarobić więcej w BNP Paribas?


Nawet będąc klientem BNP Paribas, a więc posiadając konto osobiste założone w powyższej promocji, ciągle możesz zarobić z tym bankiem. Za wyrobienie kary kredytowej do wzięcia czekają bony o łącznej wartości 400 zł do wykorzystania podczas zakupów na Allegro, w Douglas, Empiku lub RTV Euro AGD.

Co robić, gdy mail z promocji "Konto plus premia" nie dotarł?


Wracając do wątku finalizacji udziału w promocji z premią do 200 zł, w sytuacji wyczekiwania na maila, sprawdź jeszcze takie zakładki w swej poczcie, jak "spam", "wiadomości-śmieci", "oferty", "zakupy" lub "inne". Jeśli jednak i tam maila nie ma, a wszystkie warunki promocji zostały przez Ciebie spełnione, niezbędnym będzie zgłoszenie tego do organizatora promocji. A zgodnie z regulaminem proces reklamacyjny wygląda tak:
"1. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Promocji można zgłaszać na piśmie na adres Organizatora: Agencja Hagen, ul. Sabały 60, 02-174 Warszawa z dopiskiem „REKLAMACJA” lub na adres e-mail: kontopluspremia@bnpprofi.pl
2. Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, adres e-mail reklamującego (jeśli chce, aby odpowiedź została mu przekazana e- mailem), jak również opis i przyczyny reklamacji. 
3. Reklamacje będą rozpatrywane niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 30 dni od daty otrzymania reklamacji. Odpowiedź na reklamację zostanie przekazania na piśmie lub w przypadku złożenia takiego wniosku przez reklamującego na jego adres e-mail"

Na czym zarabiać obecnie?


A jeśli spodobało Ci się takie zgarnianie bonusów, które umożliwiają promocje bankowe, sprawdź poniższe propozycje, dzięki którym uzyskać możesz:
  • do 300 zł za konto w Banku Millennium (+2,7% dla oszczędności), w promocji, w której bank do standardowo ostatnio rozdawanej premii 200 zł dorzucił stówkę, dla tych którzy założą też konto dla dziecka.

Bądź na bieżąco z promocjami. na Twitterze i polub na Facebooku:


13 komentarzy:

  1. Niestety mail nie dotarł...:/ zobaczymy co odpowiedzą na reklamację

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdź spam bo ja tam miałem maila.

      Usuń
    2. W spamie nie ma

      Usuń
    3. Zastanawiam się czy posiadanie konta firmowego w Raiffeisen wyklucza z promocji...Ktos wie?

      Usuń
    4. Firmowe to nie osobiste więc możesz śmiało korzystać.

      Usuń
  2. Od kogo dokładnie mail przychodzi? Nie chciałabym przeoczyć. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najgorszy i najbardziej oszukańczy bank z jakim miałam do czynienia. Żałuję, że przeniosłam tam konto.Właśnie złożyłam reklamację, bo poinformowano mnie, iż nie dostanę nagrody 50 zł za płatności kartą, niby nie zrobiłam wymaganego obrotu 300 zł. Płatności kartą mam na ponad 1000 zł, normalnie paranoja jakaś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też tak oszukali przy ubiegłorocznej promocji. Były 2 reklamacje ale odrzucone. A "wmówili" mi, że nie wyraziłem jakichś zgód przy zakładaniu. Tyle że zgody zaznaczam standardowo wszystkie. I niczego im nie udowodnię bo w innym banku gdzie nawet nie można było przejść dalej bez wyrażenia zgód, też ich nie miałem zaznaczonych podczas podpisywania umowy w oddziale. Tyle że w tym przypadku doradca to zauważył i poprawił.
      Niestety, nie wszystko potem można udowodnić.

      Usuń
    2. W trakcie zamykania mojego konta w jednym z oddziałów BGŻ panienka z okienka bez mojej wiedzy zmieniła metodę otrzymywania wyciągów z elektronicznych na papierowe. W rezultacie tego w ostatnim miesiącu posiadania konta (!) - a dokładniej w okresie wypowiedzenia konta - dostałam wyciąg papierowy za co obciążono mnie kwota 6 zł.

      Złożyłam bezskutecznie 3 reklamacje oraz jedno odwołanie do arbitrażu i na wszystkie otrzymałam pisemne odpowiedzi listami poleconymi co wygenerowało im koszty własne: 4 x 5,65 zł = 22,60 zł. Dochodzi do tego czas jaki oni na to poświecili w sytuacji gdy mogli zwrócić mi te 6 zł i byłoby po sprawie.

      Dopiero po odwołaniu do rzecznika przy BGŻ tą opłatę mi wreszcie zwrócili. Zajęło to ponad 3 miesiące i 4 listy polecone - żałosny spektakl niekompetencji i totalnej arogancji wobec klienta!

      Usuń
    3. Mnie kilka lat temu w promce z 2-procentowym zwrotem za płatności kartowe odmówili wypłat zwrotów motywując to brakiem zgód. De facto złożenie wniosku nie było nawet możliwe bez wyrażenia zgód!

      Usuń
  4. Dzień dobry mam pytanie, otworzyłam konto w marcu i od kwietnia spełniałam warunki, czyli kwiecień, maj i czerwiec czy będzie wszystko dobrze bo w artykule powyżej pisze Pan że trzeba było spełnić warunki maj czerwiec lipiec?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warunki dla uzyskania kolejnych bonusów należy spełnić konkretnie w maju, czerwcu i lipcu (w tych trzech miesiącach, więc ani wcześniej, ani później). Tak wymaga regulamin promocji.

      Usuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...