Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Szybka promocja dla obecnych klientów Getin Banku: odbierz voucher 20 zł do Circle K, Cinema City, Decatlonu, Empiku lub RTV Euro AGD

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

18.06.2019

Szybka promocja dla obecnych klientów Getin Banku: odbierz voucher 20 zł do Circle K, Cinema City, Decatlonu, Empiku lub RTV Euro AGD

Propozycja skierowana jest do posiadaczy karty debetowej wydanej do konta i/lub kredytowej z logo Mastercard.

Promocja Akcja Transakcja dla posiadaczy kart Mastercard w Getin Banku
By załapać się na tę okazję, trzeba się jednak mocno pospieszyć, bo promocja ledwo wystartowała, a już jutro będzie kończył się jej pierwszy etap. Zresztą z uczestnictwem nie ma też co zwlekać, bo i pula nagród jest limitowana.

Dla kogo promocja? Udział wziąć mogą osoby pełnoletnie, które najpóźniej do 16.06.2019 r, zawarły z bankiem umowę o kartę Mastercard (debetową do konta lub kredytową) w Getin Banku oraz są uczestnikami Mastercard Priceless Specials (to program lojalnościowy dla posiadaczy kart z logo Mastercard).
💡 Jeśli jeszcze nie jesteś klientem Getin Banku, to na tę promocję się nie załapiesz. Sprawdź jednak jak zyskać bonus 50 zł na start + 2 bilety do kina + do 3,5% na koncie oszczędnościowym + aż 4% na lokacie.

Nagrody w promocji "Akcja Transakcja" dla obecnych klientów Getin Banku. W promocji zgarnąć można vouchery do Circle K, Cinema City, Decatlonu, Empik.com lub RTV Euro AGD.

O tym jaką nagrodę otrzymasz zadecyduje liczba transakcji, jaką wykonasz w danym etapie promocji. [Aktualizacja: z komentarzy Czytelników pod niniejszym wpisem wynika, że o rodzaju nagrody decydować będzie to, co organizator promocji wskaże w przesłanym mailu lub SMSie, w którym informuje o promocji. W takiej wiadomości pojawia się informacja o rodzaju nagrody i o liczbie transakcji, które należy wykonać. To też niestety wskazywałoby na fakt, że promocja - choć regulamin jednoznacznie na to nie wskazuje - skierowana jest wyłącznie do zaproszonych klientów.]

Zasady promocji. By uzyskać nagrodę, spełnić należy wszystkie poniższe warunki: 
  • być uczestnikiem programu Mastercard Priceless Specials i podczas rejestracji karty wyrazić zgodę na co najmniej jeden kanał komunikacji (tj. numer telefonu lub adres mailowy);
  • w I etapie (od 17. do 19.06.2019 r.) wykonać co najmniej 1 płatność kartą za min. 10 zł; 
  • w II etapie (od 11. do 22.07.2019 r.) wykonać co najmniej 2 płatności kartą na kwotę min. 5 zł każda.

Płatności kartą można wykonywać w dowolnych punktach handlowo-usługowych i/lub w Internecie (do transakcji nie zaliczą się wypłaty i wpłaty w bankomatach).

Nagroda ma zostać przesłana mailem lub SMSem w ciągu 21 dni roboczych od zakończenia każdego etapu promocji, czyli od:
"(I) 20.06.2019 r. (vouchery elektroniczne do Empik.com za dokonanie 1 transakcji, RTV Euro AGD za dokonanie 2 transakcji, albo Decathlonu za dokonanie 4 transakcji) oraz 
(II) 23.07.2019 r. (vouchery elektroniczne do Circle K za dokonanie 2 transakcji, Empik.com za dokonanie 3 transakcji, albo do Cinema City za dokonanie 8 transakcji)"

W danym etapie można załapać się tylko na jedną nagrodę - organizator wykluczył możliwość zdobycia wielu voucherów przez tego samego uczestnika:
"Jeden Uczestnik może otrzymać w Promocji nie więcej niż jedną Nagrodę w każdym etapie Promocji (tj. niezależnie od liczby Umów o Kartę zawartych z Bankiem w okresie do 16.06.2019 r., Rachunków Programu Uczestnika, czy też liczby Kart zarejestrowanych na Rachunku Programu, oraz niezależnie od tego ile zgód lub ile razy wyrazi zgodę lub zgody (...), co nie wyklucza możliwości uzyskania podobnych nagród w ramach innej promocji, jeżeli zostanie ona wprowadzona"

Vouchery do Cirkle K, Cinema City, Empik.com oraz RTV Euro AGD mają być ważne przez 12 miesięcy, a do Decathlonu przez 24 miesiące.

Limit nagród w promocji. Z udziałem w promocji "Akcja Transakcja" warto się pospieszyć, gdyż organizator przygotował ograniczoną pulę 1200 nagród (zatem jest ryzyko, że promocja może zakończyć się nawet już w czasie trwania I etapu).

Za podrzucenie informacji o promocji dziękuję Czytelnikowi Ernestowi.

Bądź na bieżąco z promocjami. na Twitterze i polub na Facebooku:



Przydatne dokumenty:

78 komentarzy:

  1. Jak sprawdzić czy wyraziłem zgodę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostajesz maile lub SMSy od Priceless Specials = masz zgodę wyrażoną.

      Usuń
    2. Można to również zweryfikować na infolinii Priceless Specials dla klientów Getin Banku: 61 664 60 11

      Usuń
    3. Po zalogowaniu do konta Priceless dla Getinu również widać jakie zgody wyraziliśmy w zakładce "Aktualizuj profil"

      Usuń
  2. No to transakcje zrobione :D

    OdpowiedzUsuń
  3. A czy przypadkiem nie jest to promocja tylko dla tych, którzy dostaną "zaproszenie" smsem albo mailem? W Regulaminie jest tak: "Każdy Uczestnik otrzyma SMS i/lub e-mail zawierający szczegóły dotyczące Promocji i okresu jej trwania."

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie to byłby za mało precyzyjny zapis, by mógł wskazywać na to, że promocja jest tylko dla wybranych, zaproszonych klientów. Kto może być uczestnikiem promocji wskazuje § 3 regulaminu (do tego paragrafu odsyła także definicja w słowniczku na początku regulaminu).

      Kontaktowałem się z Priceless Specials w tej sprawie - rzekomo maile wysyłali do wszystkich, ale dostają sygnały, że do wielu wiadomość nie dotarła.

      Usuń
    2. Ryzyko żadne. Niczego nie trzeba otwierać, niczego wyrabiać. Wystarczy machnąć transakcje i czekać. Bardziej obawiam się załapania do tych 1200 nagrodzonych.

      Usuń
    3. Ja mam w rodzinie 3 karty, które spełniają warunki. Tylko do 2 przyszły smsy z info o promocji. W treści każdego z tych smsów jest indywidualny link do strony promocji, więc może coś jednak jest na rzeczy z tym "zaproszeniem"?

      Usuń
    4. Jak się nie dostanie maila ani smsa z informacją o promocji, to nie można wziąć w niej udziału, bo to właśnie w mailu lub smsie wskazana jest konkretna (przypisana do danej karty) nagroda i warunki jakie trzeba spełnić dla jej uzyskania, a zgodnie z regulaminem uczestnik nie ma możliwości samodzielnego wyboru nagrody. Ja dostałem maila z informacją o bonie do Decatlonu i warunku 4 płatności, a moi znajomi o bonie do Empiku i warunku 1 płatności.

      Usuń
  4. Są jakieś wykluczenia co do transakcji?

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy do mastercard priceless specials można przystąpić dzisiaj jak ma się taką kartę czy trzeba było to zrobić już wcześniej? Żeby spełnić warunki regulaminu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sam jestem ciekaw. Dziś sie rejestrowałem.

      Usuń
    2. w regulaminie jest przed 16.06 no ale próbowac można

      Usuń
  6. Szkoda że nie na wszystkie karty, bo mam 11 kart MC

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale tu chodzi o karty Getinu a nie o wszystkie karty jakie masz.

      Usuń
    2. Ale mi właśnie chodzi o 11 kart MC w Getinie.

      Usuń
    3. Po co komu tyle kart?? Każdą musisz co miesiąc płacić??

      Usuń
    4. Zamówiłeś tyle kart jak dawali bilety do kina? 😁

      Usuń
    5. Promocja "Powrót do szkoły". I masa punktów. Jakoś w voucherach kilkaset złotych przytuliłem.

      Usuń
  7. A jak przystapie teraz do programu to nagroda mi sie bedzie należała?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz to za późno bo rejestracja trwa dobre kilka dni.

      Usuń
  8. I to wszystko po to, żeby być może (!) przytulić 20 zeta - bezcenne!

    For everything else is MasterCard :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy nagroda przysługuje tylko jeśli przykładowo w pierwszym etapie zostaną wykonane 1, 2 lub 4 transakcje? Co jeśli w tym etapie zostaną wykonane 3 transakcje?

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieję że liczy się data dokonania płatności kartą a nie księgowania? Bo księguje czasem 2-3 dni po płatności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście że może tylko wykonania. Bo księgowania to loteria i nie zależy to od klienta.

      Usuń
  11. w regulaminie jest jeszcze wymóg iż użytkownik powinien dostac informacje o w/w promocji na sms i/lub mail

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jakiś punkt z czapy. Tak jak piszę Złotówa on nie dotyczy uczestnictwa.

      Usuń
    2. Anonimowy 18 czerwca 2019 16:42
      "on nie dotyczy uczestnictwa"
      A czego według Ciebie dotyczy?

      Usuń
  12. Drugi etap jest od 11.07 a nie od 17.07 ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Mała uwaga - wg. regulaminu promocji II etap trwa od 11.07, a nie od 17.

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy na pewno o rodzaju nagrody decyduje tylko liczba transakcji? W zaproszeniach każdy dostawał przypisan vocher (ja decathlon, żona empik), oboje dostaliśmy też różne personalizowane linki do ukrytych stron informujących o konkretnym rodzaju promocji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby o rodzaju nagrody decydowała liczba transakcji, to uczestnik - decydując o liczbie wykonanych przez siebie transakcji - wybierałby nagrodę. Tymczasem regulamin stanowi, że uczestnik nie ma możliwości wyboru nagrody. Może więc dostać tylko tę nagrodę, o której mowa w otrzymanym mailu/smsie, wykonując określoną liczbę transakcji. Dlatego - IMHO - nie można w ogóle wziąć udziału w tej promocji, jeśli nie dostanie się maila/smsa ze spersonalizowaną informacją o promocji.

      Usuń
    2. hmmm, ja też dostałem decathlon ale myślałem że to tylko poglądowa oferta promocji co wynikałoby z regulaminu że nagroda zalezy od liczby transakcji

      Usuń
    3. Super - u mnie to samo! Problem w tym, że za te 20 zeta w Dekatlonie nie idzie kupić nawet bidonu na rower dla dziecka :)

      Usuń
    4. To jeszcze w uzupełnieniu dodam, że po kliknięciu w otrzymany mailem indywidualny link do strony promocji widzę informację o jednej konkretnej nagrodzie i konkretnej liczbie transakcji do wykonania. A w sekcji "Najczęściej zadawane pytania" jest pytanie: "Czy potrzebna jest rejestracja w Promocji?" i odpowiedź: "Rejestracja w Promocji nie jest wymagana, jednak w Promocji może uczestniczyć każdy Uczestnik, który otrzyma informacje SMS i/lub e-mailem."

      Usuń
    5. @Anonimowy, 18 czerwca 2019, 17:28

      To prawda - ich ceny po prostu zwalają z nóg!

      Usuń
  15. Czy jest możliwość w Getin Banku zmiana karty Visa na Mastercard?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Wchodzisz w karty i zamawiasz nową Mastercard. Do konta możesz wyrobić do 4 kart bez opłat.

      Usuń
  16. Wpisuję swoją datę urodzenia w logowaniu a strona chyba zna ją lepiej bo twierdzi, że jest błędna.... hmmm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może wpisujesz w niewłaściwym formacie - u nich obowiązuje chyba MM/DD/RRRR.

      Usuń
    2. Zwróć uwagę czy najpierw chce żeby podać miesiąc czy dzień urodzin bo u mnie do każdej karty chce inną kolejność

      Usuń
    3. Może wpisujesz DD/MM/RRRR a należy MM/DD/RRRR

      Usuń
    4. Pewnie źle wpisujesz datę. MM-DD-ROK

      Usuń
    5. tam jest najpierw miesiac, pozniej dzien, byc moze sie wylozyles na tym co ja na poczatku tez;)

      Usuń
    6. Niestety sęk w tym, że się nie wyłożyłem. Dzwoniłem i faktycznie było coś nie tak... Ale już naprawili :)

      Usuń
  17. Po rozmowie z infolinia programu Pricelless Mastercard : wszyscy uczestniczą a ilosc transakcji determinuje otrzymany ew. bon

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wykonałem 2 płatności. Nic nie tracę. Zobaczymy jak będzie.

      Usuń
  18. Promocja dla wybranych. Mam wszystkie zgody a zaproszenia brak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyluzuj, tu idzie jedynie o 20 zeta!

      Usuń
  19. Dopiero założyłam konto więc kartę będę miała jutro. Także nie zdążę na I etap
    Czy jak wykonam transakcję w lipcu z II etapu a I nie też dostanę bona?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze musisz zarejestrować się w MPS. A na to w I etapie nie masz już szans.

      Usuń
  20. Czy ilość wykonywanych transakcji przed tą promocją może mieć znaczenie przy otrzymaniu zaproszenia? Ja wykonuje dość sporo operacji kartą i nie otrzymałem zaproszenia, a moja narzeczona nie używa karty w ogóle i dostała zaproszenie na voucher do decathlonu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo możliwe. Takie promocje są robione w celu aktywizacji klientów nieaktywnych.

      Usuń
    2. Ja kupuję katą Getin jedną bułkę miesięcznie w kasie samoobsługowej w Kaufland i nic mnie nie 'zmotywuje' żeby to zmienić.

      Usuń
    3. Cos musi uzywać raz w miesiacu żeby za konto nie płacić

      Usuń
    4. Aby nie płacić za konto wystarczy 1 transakcja w miesiącu i 1000 zł wpływu, ja podobnie jak "anonimowy 19 czerwca 2019 18:10" też 1 transakcję w miesiącu robię max do 1 zł. No ale teraz zrobiłem 4 po 10 zł aby spełnić wymogi z zaproszenia do promocji. Kupiłem 4 x 10 zł doładowanie do telefonu.

      Usuń
  21. Ten voucher do Cinema City to będzie 20 zł do wydania czy wymieni się go na 1 bilet? Raczej o podwójnym nie marzę nawet.

    OdpowiedzUsuń
  22. Dopiero dziś zrobiłem płatność. Ale z małymi nadziejami na to że coś z tego wyjdzie. Pewnie pula się skończyła wczoraj.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ktoś coś dostał?a jeśli tak to gdzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cisza. Ale mają 14 dni roboczych.

      Usuń
    2. Sorry, nawet 21 dni roboczych.

      Usuń
  24. dziś przysłali bon do decathlona płatności 18.06 ostatnie porobiłem

    OdpowiedzUsuń
  25. U nas wszystkie 3 osoby z rodziny otrzymały bon do Empik.com. Czy można wszystkie trzy vouchery wykorzystać przy jednym zakupie? Może ktoś wie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czy dostaliście wszyscy zaproszenia czy się wprosiliście?

      Usuń
  26. A gdzie te bony przyszły?

    OdpowiedzUsuń
  27. przyszło zaproszenie 8 transakcji na cinema city ehhhh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale dostałeś nowy sms ? Bo ja miałem sms do decathlona i chciałem sprawdzić regulamin i kliknąłem w link z starego sms i wyskoczył regulamin z 8 transakcjami do cinema city

      Usuń
  28. Dzisiaj dopiero dostałam smsa z informacją o bonie Circle k za 2 płatności.

    OdpowiedzUsuń
  29. Wychodzi na to, że promocja tylko dla zaproszonych klientów. Zaproszenia nie dostałem, ale warunki spełniłem i nagrody nie dostałem.

    OdpowiedzUsuń
  30. Czy już ktoś otrzymał voucher za udział w II edycji promocji? Sms o przyznaniu nagrody powinnien przyjść do 12-13 sierpnia. A ja go jeszcze nie otrzymałam.

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam problem z realizacją vouchera do Circle K. Otrzymałam go w formie sms (voucher to litery i cyfry). Nie zawiera on kodu do skanowania. Pracownicy stacji nie wiedzą jak go wprowadzić podczas realizacji transakcji.
    I nie wiem co teraz mogę zrobić w tej sprawie. Czy mam dzwonić do centrali Circle K i tam pytać o realizację vouchera? Czy może ktoś wie jak się realizuje taki voucher na stacji Circle K?

    OdpowiedzUsuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...