Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Promocja dla obecnych klientów ING Banku Śląskiego: do 120 zł za zapewnienie wpływów wynagrodzenia

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

8.05.2019

Promocja dla obecnych klientów ING Banku Śląskiego: do 120 zł za zapewnienie wpływów wynagrodzenia

ING Bank Śląski ponownie zaprasza wybranych klientów do promocji, w której premiuje wpływy na konto.

120 zł za pensje dla klientów ING Banku Śląskiego
Bank z lwem w logo jest obecnie jednym z najaktywniejszych serwujących promocje bankowe dla obecnych klientów. Tym razem jego propozycja skierowana jest do posiadaczy konta osobistego, a do wzięcia czeka bonus pieniężny w wysokości 100 lub 120 zł.

Jeśli jeszcze nie jesteś klientem ING Banku Śląskiego, sprawdź jak zyskać na otwarciu konta. Do zgarnięcia czeka do 140 zł za Konto Direct lub (w alternatywnej promocji) do 140 zł za Konto Mobi (drugi z rachunków dostępny jest wyłącznie dla osób w wieku 18-26 lat).

ING Bank Śląski: bonus do 120 zł za pensje


Dla kogo ta promocja bankowa? Udział wziąć może osoba posiadająca konto osobiste w ING Banku Śląskim (Direct, Komfort, Klasyczne, Student, Mobi), która poprzez wiadomość w systemie bankowości Moje ING otrzyma zaproszenie do promocji.

Nagroda. W promocji bank przewidział bonus pieniężny w wysokości 100 lub 120 zł, który wypłaci na konto (na które będzie wpływać wynagrodzenie), więc środki te będzie można wypłacić, przelać lub wydać na dowolny cel.

Zasady promocji. By skorzystać z propozycji banku i spełnić warunki uzyskania premii:
  • do 28.06.2019 r. zapisz się do promocji poprzez wniosek dostępny w Moje ING; 
  • w okresie od 26.04. do 30.11.2019 r., w czterech dowolnych miesiącach zapewnij wpływy na konto z tytułu wynagrodzenia na łączną kwotę min. 1 000 zł; 
  • na dzień wypłaty premii (co ma nastąpić najpóźniej do  13.12.2019 r.) posiadaj konto, na które otrzymujesz wynagrodzenie. 

Za spełnienie powyższych warunków otrzymasz bonus 100 zł. Możesz jednak uzyskać o 20 zł więcej (czyli 120 zł), jeśli do 28.06.2019 r. w bankowości Moje ING złożysz dyspozycję przelewu wynagrodzenia (po zalogowaniu do bankowości internetowej: Konto => Wnioski => Dyspozycja przelewu wynagrodzenia). Dla uzyskania 120 zł (po złożeniu ww. dyspozycji) wynagrodzenie musi wpływać w kwocie min. 1 000 zł (a więc jednorazowo, a nie wieloma przelewami, które w sumie dałyby taką kwotę).

Jeśli zaś chodzi o wynagrodzenie, to ING Bank Śląski w regulaminie uściśla jedynie, że:
"Nie będą brane pod uwagę: przelewy pomiędzy rachunkami tego samego klienta, wpłaty własne w oddziałach lub wpłatomatach Banku. Wynagrodzenie nie może być przekazywane z rachunku, którego posiadaczem jest klient indywidualny"

Inne promocje dla zaproszonych klientów ING Banku Śląskiego. Jeśli posiadasz konto osobiste w ING Banku Śląskim, sprawdź czy nie łapiesz się na bonus do 40 zł za płatności telefonem lub bonusy do 40 zł za płatności BLIKiem.



Przydatne dokumenty:

11 komentarzy:

  1. Tylko - już tradycyjnie - otwierając w promocji kolejne konta w ING Banku Śląskim, nie zapomnijcie szybko po otrzymaniu bonusów je zamykać. Będę miał większe szanse na otrzymywanie tych wszystkich bonusów dla stałych klientów. :)
    Będąc od lat takim "zacofanym" klientem tego banku, do tej pory załapałem się już na kilka takich promocji. Oprócz tego - i naprawdę nie wiem dlaczego tak jest bo nie jestem jakimś nawet przeciętnym klientem - miałem kilkukrotnie możliwość otrzymania bonusów o których ten bank NIGDZIE wcześniej nie informował. Tego co u nich zarobiłem w tym czasie, nie dałyby mi żadne promocje z otwieraniem i zamykaniem kolejnych kont.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie niestety nigdy do niczego nie zapraszają.

      Usuń
    2. Uważaj bo z dumy pękniesz.
      Z ilu promocji dla nowych klientów nie skorzystałeś? No właśnie. Wyszedłeś na zero.

      Usuń
    3. dla nowych klientów dają tylko 140zł maksymalnie po kilku miesiącach spełniania warunków ;) tu jak się pojawi 120 raz w roku, to patrząc na czas karencji bardziej się opłaca być klientem niz ciągle rezygnować z konta po to żeby skorzystać z oferty dla nowych

      Usuń
  2. a ja mam konto od kilku lat i nie dostałem żadnej propozycji promocji, więc nie do końca.

    OdpowiedzUsuń
  3. Konto w tym banki mam niespełna rok, a już drugi raz dostałam zaproszenie do tego typu promocji, łącznie z tym bankiem zyskałam już blisko 400zl, szkoda tylko ze do innych promocji jednak często mnie nie zapraszają

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe jakie mają kryteria doboru. Chyba tylko losowe skoro niektórzy w ogóle nie są zapraszani, a inni po kilka razy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Konto mam już wiele lat A nigdy nie dostałem zaproszenia, wśród moich znajomych nikt nie dostał nigdy zaproszenia
    Jak dla mnie te promocje to chwyt marketingowy i ściama

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dostałeś bo nie dają wszystkim jak ale to nie znaczy, że jest to ściema. Podpowiem, jeżeli np. otrzymujesz przelew wynagrodzenia, to po co ING ma dawać ci zaproszenie do promocji, w której już po raz drugi (to jest moje doświadczenie) daje 120 zł za wpływ wynagrodzenia na konto? Tak samo jest - a raczej było - w przypadku np. tej promocji zachęcającej do oszczędzania gdzie był bonus 50 zł. To tylko dwa przykłady.
      Proponuję temat przemyśleć i podjąć odpowiednie działania.

      Usuń
    2. Dodatkowo trzeba mieć zaakceptowane zgody marketingowe, w przeciwnym wypadku bank nie może zaoferować Ci udziału w promocji

      Usuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...