Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Bonusy do 460 zł z kontem w Credit Agricole dla abonentów nc+

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

24.05.2019

Bonusy do 460 zł z kontem w Credit Agricole dla abonentów nc+

Ruszyła promocja bankowa, w której sporo zyskać mogą abonenci nc+.

Promocja "Włącz korzyści z nc+" z kontem w Credit Agricole
Do wzięcia są bonusy pieniężne za otwarcie konta osobistego w Credit Agricole oraz zwroty za opłacany abonament, które będą wypłacane nawet przez 18 miesięcy. Łącznie da się zgarnąć nawet 460 zł.

Tym, którzy nie korzystają, ani nie zamierzają skorzystać z usług nc+, przypomnę, że w alternatywnej promocji z kontem w Credit Agrciole zgarnąć można do 350 zł.

Jeśli zastanawiasz się nad zmianą dostawcy usług telewizyjnych i/lub telekomunikacyjnych z ofertą nc+ łatwo zapoznasz się tutaj.

Do 460 zł od Credit Agricole dla abonentów nc+


Dla kogo ta promocja bankowa? Uczestnikiem akcji może być abonent nc+ (tj. osoba, korzystająca z usług telekomunikacyjnych i/lub telewizyjnych w zakresie oferty prepaid lub postpaid nc+), który od nc+ lub Credit Agricole otrzyma zaproszenie do udziału w promocji.

Z promocji skorzystać może wyłącznie osoba, która:
"nie była posiadaczem lub współposiadaczem Konta w ciągu ostatnich 12 miesięcy"

Fragment ten cytuję nie bez przyczyny, bo warto zwrócić uwagę, że słowo 'Konto' zapisano z wielkiej litery, a więc jako termin zdefiniowany, który w innym miejscu regulaminu jest opisany następująco:
"Konto – konto dla osoby fizycznej: Konto dla Ciebie, Konto dla Ciebie VIP (indywidualne lub wspólne), które prowadzi Bank" 

Zatem nawet posiadanie innego rodzaju konta, niż te wymienione wyżej (a więc np. Konta PROSTOoszczędzającego) i zamknięcie go w okresie krótszym niż 12 miesięcy nie powinno być przeszkodą do wzięcia udziału w niniejszej promocji!

Nagrody. W promocji do wzięcia jest bonus pieniężny 100 zł na start oraz 50% zwrotu za comiesięczne opłacanie należności za usługi nc+ z konta w Credit Agricole. Maksymalny miesięczny zwrot może wynieść 30 zł. Zwroty możesz uzyskiwać nawet przez 18 miesięcy, przy czym łączna kwota zwrotów nie może przekroczyć 360 zł.

Zasady promocji. By wziąć udział w akcji "Włącz korzyści - nc+" i zdobyć bonus 100 zł na start, do 31.07.2019 r.:
  • zgłoś się do promocji, podając w formularzu m.in. numer rachunku do opłaty abonamentu nc+ (zgodny z tym, który masz w swej umowie abonenckiej);
  • zawrzyj umowę o konto w Credit Agricole;
  • najpóźniej do końca miesiąca następującego po miesiącu zawarcia umowy o konto zapewnij wpływy na konto na sumę min. 1 000 zł (mogą to być wpłaty gotówkowe lub przelewy) .

Jeśli chodzi o wpływy, to Credit Agricole nie weźmie jednak pod uwagę:
"przelewów z innych kont prowadzonych przez Bank [tj. Credit Agricole - przyp. Mr. Złotówa] lub rachunków prowadzonych przez inne banki, jeżeli Klient jest ich posiadaczem, współposiadaczem lub pełni wobec nich rolę pełnomocnika"

Bonus 100 zł otrzymasz na konto do końca miesiąca następującego po miesiącu zapewnienia wpływu.

Zwrot za abonament nc+. Za płatności należności do nc+ realizowane przelewem, zleceniem stałym lub poleceniem zapłaty z konta założonego w promocji otrzymywać będziesz zwrot 50% (ale nie więcej niż 30 zł miesięcznie). Zwrot za abonament nc+ przysługiwać będzie przez 18 miesięcy od dnia przystąpienia do promocji, przy czym zyskać można nie więcej niż 360 zł zwrotów. W każdym z tych miesięcy należy również zapewnić wpływy na konto na sumę min. 1 000 zł (miesięcznie). Wpływy muszą spełniać kryteria, o których piszę wyżej (przy okazji definiowania wpływu, jaki musi pojawić się na potrzeby otrzymania bonusu 100 zł na start).

Ile kosztuje Konto dla Ciebie lub Konto dla Ciebie VIP? Konta objęte promocją szczegółowo omówiłem już we wpisie poświęconym promocjom, dzięki którym można zgarnąć do 350 zł od Credit Agricole.

I do zapoznania się z tym wpisem o alternatywnej promocji zachęcam, bo przyjrzenie się tamtej propozycji pozwoli odpowiedzieć na pytanie, czy promocja ze zwrotami za płatności na rzecz nc+ w ogóle się opłaca. Wiele bowiem zależy od wysokości abonamentu jaki opłacasz. Jeśli Twój koszt to 19,99 zł miesięcznie (bo tyle płaci się za tańsze pakiety nc+), to po aż 18 miesiącach uczestnictwo w promocji da Ci (wraz z bonusem na start) łącznie 280 zł. Sporo mniej. Dopiero przy wyższych abonamentach możesz liczyć na więcej (całą pulę zgarniesz, jeśli na rzecz nc+ płacisz i jeszcze przez 18 kolejnych miesięcy płacić będziesz co najmniej 40 zł).

Przydatne dokumenty:

33 komentarze:

  1. 18 miesięcy ciułać? Bez sensu.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie żadnego zaproszenia nie ma. U matki tak samo.

    OdpowiedzUsuń
  3. "Otrzyma zaproszenie od nc plus lub banku..." mam nc i mam do nich zadzwonić..??

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak się nie ma zaproszenia to czy można się jakoś "wprosić" do promocji?
    Ciekawe czy to zaproszenie będzie dokładnie weryfikowane i jak miałoby ono wyglądać?
    Mail, ulotka, ustne zaproszenie przez pracownika banku czy NC+, hostessę a może zaproszeniem jest sama informacja na stronie banku...?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wystarczy przyjść do banku, pokazać rachunek z nc+ i można skorzystać z promocji

      Usuń
    2. Dzięki za info, a co dla tych co chcieliby skorzystać z opcji z kurierem?

      Usuń
  5. Ja na swoje szczęście nie oglądam telewizji od ponad 20 lat. Amen!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nawet jej nie mam. I to najlepsza oszczędność. (⌐■_■)

      Usuń
    2. Ufff jestem u siebie (koledzy, rodzin) w osamotnieniu. Od 10 lat nie ma TV i telewizji!!! I zgadzam się to jest największa oszczędność... :) zdrowia (oszołowstwo z różnych stron) i kasy.

      Usuń
  6. Widzę na stronie Credit Agricole, że możliwe jest dołączenie do promocji. Tylko co z tym zapisem, że bank lub canal plus muszą wysłać zaproszenie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pretekst, żeby później nie wypłacać premii :)

      Usuń
  7. Czyli przelew z konta żony będzie ok?

    OdpowiedzUsuń
  8. Kończę zeszłoroczną promocję Eurobank z NC+ i wskakuję w nową promocję CA z NC+. Niesamowity timing. 240 zł od Eurobanku i 360 złotych od Credit Agricole. 600 złotych oszczędności na 24 miesięcznym kontrakcie NC+. To mi się podoba. Bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ile wydasz jednocześnie w tym czasie na abonament?

      Usuń
    2. Abonament 69.99 zł za Pakiet Extra+CANAL+(6)LIVE w tym Multiroom na dwie fizyczne karty i darmowy najem dekodera.

      Usuń
    3. Czyli 839,88 zł rocznie. Ja płacę 14.98 zł miesięcznie za 30 GB internetu w T-Mobile plus dwa dyski zewnętrzne Western Digital oraz Seagate (razem 3 TB) z mocno ponad tysiącem filmów.

      Usuń
    4. Zawsze mnie dziwiło dlaczego ludzie płacą tyle kasy za to, żeby być bombardowanym idiotycznymi reklamami od rana do wieczora :)

      Usuń
  9. Ten przelew na 1000 zł to ma być jednorazowy czy co miesiąc?Czy może być z konta żony?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wpływ musi być co miesiąc. Od żony wpływ może być :)

      Usuń
  10. Ludzie napiszcie co z tym zaproszeniem. Jaka to ma być forma? Czy wystarczy zapisać sie na stronie promocji? Dzwoniłem do credit Agricole ale nie byli mi ono w stanie coś konkretnego powiedzieć?

    OdpowiedzUsuń
  11. Wczoraj zadzwoniłem do Canal Plus i oni podali moje dane do Credit Agricole. Dzisiaj miałem już telefon z banku i założyłem konto. Właśnie w ten sposób działa zaproszenie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Założyłem konto wczoraj w oddziale. Pytałem dyrektora placówki o to zaproszenie. Wystarczy mieć nc+ i podać rachunek do wpłat i tyle. Żadnego innego zaproszenia nie potrzeba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Program poleceń też tu dodatkowo działa, także +50zł

      Usuń
    2. Sprawdzone info?

      Usuń
    3. Tak, sprawdzona.

      Usuń
  13. shevchenko198719 czerwca 2019 20:06

    Ta promocja łączy się z programem poleceń, więc do wzięcia jest 510 zł :)

    Gdyby ktoś potrzebował kodu polecającego to zapraszam do kontaktu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. korzystam z promocji, w ciągu dwóch miesięcy dostawałam premię 30 zl w dniu kiedy było zlecone zlecenie stałe za rachunek nc+. w tym miesiącu rachunek zapłaciłam, a premii nadal nie dostałam. fakturę płacę 3 dnia miesiąca.
    czy ktoś miał taką sytuację?
    co zrobiłam źle że nie ma premii?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Złóż reklamację. Mnie wypłacali po 27,50zł i nagle w trzecim miesiącu dostałem 2,50zł. Reklamacja trwała ponad miesiąc, ale w efekcie przyznali się do błędu i wypłacili mi 360zł minus to co już dostałem. Także ja dostałem pełną premię po trzech miesiącach i już nie muszę więcej opłacać rachunków.

      Usuń
    2. U mnie i u matki to samo (w październiku). Reklamację złożyłem, czekam na rozpatrzenie już ponad 2 tygodnie. Mama płaci 18 dnia miesiąca stałym zleceniem więc reklamacja poleci w dniu jutrzejszym.

      Usuń
  15. Witam. Co miesiac reklamowalem brak zwrotu w wysokości 30zł. Wypłacono mi 3 premie po 30zl. Za wrzesien znowu reklamacja bo w październiku brak premi. I wyplacili mi z góry 270zl z odp na reklamację że zakończyłem promocję. Aha bo mają błędy i naprawiają system promocyjny.

    OdpowiedzUsuń
  16. W jaki sposób składać reklamacje?w pierwszym miesiącu wszystko ok,w drugim .nic w trzecim wysłali poczym następnego dnia zabrali.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W regulaminie w punkcie 7. wymienione są sposoby złożenia reklamacji.

      Usuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...