Bankobranie: najlepsze promocje bankowe, konta, karty i lokaty w bankach: Promocja dla obecnych klientów Citibanku: bonus 20 zł za zalogowanie do bankowości na smartfonie
Bądź na bieżąco. Korzystaj z bezpłatnego newslettera

20.05.2019

Promocja dla obecnych klientów Citibanku: bonus 20 zł za zalogowanie do bankowości na smartfonie

Powraca promocja, w której Citibank premiuje zaproszonych klientów.

Bonus 20 zł za zalogowanie do aplikacji mobilnej Citibanku
Za spełnienie banalnie prostego warunku, jakim jest jedno zalogowanie do bankowości za pomocą aplikacji w telefonie, wpadnie bonus 20 zł. Promocja startuje jutro (tj. 21.05.2019 r.) o godz. 14:00.

Z jednej strony trzeba więc uważać, by nie zaliczyć falstartu (bo logowanie przed wspomnianą datą i godziną wykluczy z udziału w promocji), ale z drugiej strony będzie trzeba się pospieszyć, gdyż pula nagród została ograniczona do 1 000 sztuk (po 20 zł każda). A trafią one do tych, którzy jako pierwsi spełnią warunki akcji "20 zł za bankowanie na Smartphonie".

Dla kogo promocja? Udział w promocji mogą wziąć osoby pełnoletnie, które w okresie promocji (od 21.05. od godz. 14:00 do 11.06.2019 r.) będą posiadaczem konta osobistego lub głównej karty kredytowej w Citibanku, otwartych przed 19.05.2019 r. W przypadku kont wspólnych udział wziąć może tylko pierwszy współposiadacz.
💡 Jeżeli jeszcze nie jest Ci dane korzystać z produktów Citibanku, sprawdź jak uzyskać 400 zł do wydania na Allegro za przetestowanie darmowej karty Citi Simplicity albo 4% dla oszczędności (do 10 000 zł) dla zakładających konto osobiste Citi Priority.

Niezbędnym do wzięcia udziału w promocji z bonusem 20 zł jest także otrzymanie od banku SMS-a i wiadomości email dotyczącej promocji "20 zł za bankowanie na Smartphonie".

No a gdyby tych wymogów było jeszcze mało, to uczestnik promocji w okresie 90 dni poprzedzających dzień rozpoczęcia promocji nie mógł zalogować się do bankowości mobilnej Citi Mobile.

Zasady promocji. Jeśli spełnisz powyższe warunki, to aby uzyskać bonus 20 zł:
  • w okresie od 21.05. od godz. 14:00 do 11.06.2019 r. co najmniej jeden raz zaloguj się do serwisu bankowości mobilnej Citi Mobile za pomocą aplikacji mobilnej w telefonie (dostępna jest ona na urządzenia z systemem Android oraz iOS).

Bonus 20 zł trafi na Twe konto osobiste lub (jeśli nie posiadasz konta w Citibanku) na rachunek karty kredytowej w ciągu 15 dni roboczych po zakończeniu promocji, o ile znajdziesz się w gronie 1 000 osób, które jako pierwsze spełnią warunki promocji. Każdy z uczestników zdobyć może tylko jeden bonus.

Na koniec przypomnę, że dla obecnych klientów Citibanku dostępna jest też inna promocja (już bez zaproszeń): uzyskać można 2 bilety do Multikina za 2 zbliżeniowe płatności telefonem z Google Pay.

Za podrzucenie informacji o promocji z bonusem 20 zł dziękuję Czytelnikowi Marcinowi.


Bądź na bieżąco z promocjami. na Twitterze i polub na Facebooku:



Przydatne dokumenty:

39 komentarzy:

  1. Nic niestety nie dostałem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Promocja startuje jutro (tj. 21.05.2019 r.) o godz. 14:00.

      Usuń
    2. Promocja startuje 21.05.2019 o godz. 14:00

      Usuń
  2. niestety zaliczyłem falstart, dostałem maila rano z zaproszeniem, zainstalowałem sobie apkę i się zalogowałem :( w samym mailu z zaproszeniem nie bylo tej informacji zeby się nie logować, a nie chciało mi się czytać regulaminu który był w załączniku. No trudno za to w santanderze zgarnąłem 20zł więc jestem powiedzmy na zero ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też żadnego zaproszenia nie przysłali, czuję że mogą przysłać jak już 1000szt nagród się rozejdzie. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do mnie przyszedł SMS dzisiaj z kilk minut temu.

      Usuń
  4. Czy są jakieś koszty na przez aktywowanie jakiś dodatkowych usł;ug które mogą wsytepować w apce mobilnej a wymagabe są do zalogowania się

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież tylko zalogować się wymagają. Nic więcej robić/włączać nie musisz.

      Usuń
  5. Na jesieni też dawali 20 zeta za zalogowanie się do konta ze smartka. Zrobiłem to zanim wysłali mi SMS, a i tak wypłacili bonus :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No i świetnie... mail jest, ale SMSa nie przysłali :(

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie też brak było SMS-a i wiadomości email....

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam się logować dopiero po SMS-ie lub mailu? Czy od razu po godz. 14:00?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy przyjdzie mail lub SMS to jest bez znaczenia. Logowanie ma być po 14-tej.

      Usuń
  9. Dostałam smsa „Citi Handlowy: Zaloguj sie do appki Citi Mobile od 14.00 i zgarnij 20zl - wygrywa pierwszych 1000 osob. Sprawdz szczegoly w mailu od nas. http://citi.me/mobile”

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. W Google Play lub Apple Store. Zależy jaki masz telefon. Jak sobie wygooglasz "Citi aplikacja" to będziesz miał odnośnik ze strony banku do sklepu z aplikacjami.

      Usuń
  11. w regulaminie jest że nie można się zalogować przed dniem promocji a więc 21 maja już można

    OdpowiedzUsuń
  12. No i nie da się nawet zalogować. Kółeczko cały czas się kręci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak miałem. Nie szło na Androidzie. Dopiero na iPhonie się udało.

      Usuń
  13. Też macie problem z zalogowaniem?

    OdpowiedzUsuń
  14. Udało się dopiero o 14:06. Za 15 dni okaże się czy wystarczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tak szybko. Promocja kończy się 11. czerwca i dopiero wtedy trzeba dodać 15 dni. I to roboczych! Czyli może przyjść nawet 3. lipca

      Usuń
    2. Szkoda że nie tak jak w promocji z biletami do kina. Przesyłają w 7 dni od wykonania płatności.

      Usuń
  15. Po 8 minutach krecenia się kółeczka się udało/ apka tragiczna.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi zaskoczyło po 10 min.

    OdpowiedzUsuń
  17. Były problemy z logowaniem, mi udało się dopiero o 14:10

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja dostałem smsa o 11, o 14 problem z logowaniem - koloczko. Udalo sie o 14.12 ciekawe...

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałem ani smsa ani maila, ale się zalogowałem - a nuż się uda ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawe czy się uda. Ostatnio jak się logowałam 36 minut po czasie to byłam 1510. Teraz o 14:10

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skąd wiesz która byłaś?

      Usuń
    2. Z odpowiedzi na reklamację.

      Usuń
  21. U mnie też problem z logowaniem, pewnie system o 14 im przeciążyło ;)

    Logowanie bez maila lub sms-a chyba bez sensu, bo w regulaminie napisali jasno:
    P.5 pp c) w Okresie Obowiązywania oferty otrzymali wiadomość SMS i wiadomość e-mail dotyczącą Oferty otrzymanej od Banku,

    No chyba że jeszcze dojdzie, więc logujący się bez tego zostaną uznani, inaczej bank może się wypiąć. U mnie na maila i sms dotarły wiadomości, u Mamy nie. Tak się zastanawiam czy mogą wiedzieć że ona nie ma smartfona tylko zwykłą komórkę? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiedzą wiedzą że potem dałbyś jej swojego byle tylko premie zaliczyć

      Usuń
  22. Ja dostałem informację o biletach do kina za rozłożenie na raty płatności z karty kredytowej przez aplikację mobilną. Ktoś coś wie o tej ofercie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już sama prowizja za uruchomienie takiej spłaty w ratach wynieść może nawet 20%. Łatwo policzyć że wartość biletów nawet nie pokryje prowizji. Nie mówiąc już o odsetkach.

      Usuń
  23. Czy aplikację muszę dalej utrzymywać czy mogę już odinstalować?

    OdpowiedzUsuń
  24. Dostał już Ktoś 20 zł za zalogowanie?

    OdpowiedzUsuń