Bankobranie: najlepsze promocje bankowe, konta, karty i lokaty w bankach: Odbierz gwarantowane bonusy na sumę 140 zł za Konto z Lwem Direct w ING Banku Śląskim
Bądź na bieżąco. Korzystaj z bezpłatnego newslettera

01.04.2019

Odbierz gwarantowane bonusy na sumę 140 zł za Konto z Lwem Direct w ING Banku Śląskim

Bank z lwem w logo odpalił nową promocję swego konta.

Premia 140 zł za Konto Direct w ING Banku Śląskim
Warunki promocji są dość przewidywalne, bo ING powtarza je od wielu edycji. Do zgarnięcia czekają bonusy pieniężne o łącznej wartości 140 zł, ale tym razem można je zdobyć o wiele szybciej!

Premia od ING Banku za założenie konta


Dla kogo konto w promocji? Promocja ING Banku Śląskiego skierowana jest do osób, które od 1.01.2018 r. nie posiadały (ani nie współposiadały) Konta z Lwem (Direct, Komfort, Mobi, Premium, Klasyczne, Student, PRP). Okres wykluczenia dla byłych klientów został więc dość znacznie skrócony (bo w poprzedniej edycji bank liczył go od 28.02.2017 r.).

Nagroda od banku. Podstawowy bonus w tej promocji bankowej to 100 zł. Ale oprócz tego zgarnąć można dwa bonusy po 20 zł, więc łącznie da się zyskać nawet 140 zł. Są to premie pieniężne, które ING Bank Śląski wpłaci na Twój rachunek, więc środki te można wypłacić, przelać lub wydać na dowolny cel.

Zasady promocji. By wziąć udział i zgarnąć bonusy za założenie konta:
  • do 30.06.2019 r. otwórz konto w ING Banku Śląskim wraz z dowolną kartą wydawaną do konta oraz zawrzyj umowę o Otwarte Konto Oszczędnościowe i dostęp do bankowości internetowej (udział w promocji biorą wyłącznie wnioski złożone przez Internet. 

Dalej będzie już należało spełniać warunki uzyskania poszczególnych bonusów:
  • by zdobyć 100 zł: do 31.08.2019 r. wykonaj płatności kartą lub BLIKiem na łączną kwotę min. 1 000 zł (mogą to być płatności w dowolnych punktach handlowo-usługowych, jak i w Internecie). Płatności możesz wykonać szybciej - wtedy i bonus od banku wpadnie wcześniej - nawet już 10.07. (o czym piszę nieco niżej).

Spełnienie warunków dla powyższego bonusu jest konieczne, by zdobyć też pozostałe bonusy. Najpóźniej do 31.08.2019 r.:
  • by dodatkowo zgarnąć 20 zł: wykonaj 3 płatności BLIKiem za zakupy w sklepach internetowych (te transakcje mogą być na dowolne kwoty); 
  • by uzyskać również kolejny bonus 20 zł: otrzymaj na konto co najmniej jedno wynagrodzenie min. 1 000 zł.

A czym dla ING Banku Śląskiego jest wynagrodzenie? W regulaminie znaleźć możemy tylko takie wytyczne:
"Wynagrodzenie nie może być przekazywane z rachunku, którego posiadaczem jest klient indywidualny. Nie będą też brane pod uwagę wpłaty własne w oddziałach Banku lub wpłatomatach Banku." 

Wypłata bonusów. W tej edycji promocji ING Bank Śląski przewidział wypłatę premii (od 100 do 140 zł w zależności od tego, które warunki spełnisz) w dwóch turach. Stanie się to:
  • do 10.07.2019 r. dla uczestników, którzy spełnią warunki promocji do 30.06. lub
  • do 10.09.2019 r. dla tych, którzy warunki promocji spełnią w późniejszym terminie (do 31.08.).

I to akurat olbrzymia zmiana na plus, bo dotąd w promocjach ING Banku Śląskiego bywało tak, że kto wcześnie założył konto, ten na wypłatę premii musiał czekać dość długo. Teraz każdy może spełniać warunki w promocji według własnego tempa. Jeśli warunki spełnisz wcześniej, to i gratyfikacje od banku wpłyną wcześniej.

Premia zostanie wypłacona na Otwarte Konto Oszczędnościowe. Do momentu otrzymania nagrody - zgodnie z regulaminem - należy posiadać właśnie ten rachunek, jak i Konto Direct wraz z wydaną do niego kartą.

Konto Direct - prześwietlenie oferty 


Główne cechy konta osobistego zakładanego w ING Banku Śląskim na potrzeby promocji to:
  • 0 zł za otwarcie i prowadzenie konta (bez warunków); 
  • 0 zł za krajowe przelewy Elixir PLN zlecane w bankowości internetowej i mobilnej; 
  • 0/7 zł - opłata miesięczna za kartę wydawaną do konta nie jest pobierana, jeśli w okresie rozliczeniowym wykonasz płatności kartą na sumę min. 300 zł; w unikaniu tej opłaty pomogą Ci transakcje i tak już wykonywane na potrzeby promocji; okres rozliczeniowy w ING Banku Śląskim liczony jest od 29. dnia miesiąca do 28. dnia miesiąca następnego; opłata nie jest pobierana za pierwszy niepełny okres rozliczeniowy, w którym otwierasz konto; do płatności zwalniających z opłaty za kartę nie wliczają się płatności BLIKiem;
  • 0 zł za wypłatę gotówki w bankomatach ING Banku Śląskiego oraz sieci Planet Cash; w pozostałych bankomatach: 0 zł za pierwszą wypłatę w miesiącu; 2,50 zł za drugą i każdą kolejną wypłatę w miesiącu (takie zasady obowiązują też dla wypłat BLIKiem). 

Z kolei Otwarte Konto Oszczędnościowe to rachunek oszczędnościowy, na który wpłynie Twa premia. Nie ma jednak potrzeby korzystania z tego konta na co dzień. Jest ono bez warunków darmowe. Wszystkie przelewy z konta oszczędnościowego na swoje konto/konta w ING Banku Śląskim są bezpłatne.

Jak już wspomniałem wyżej, do promocji z premią 140 zł kwalifikują wyłącznie wnioski o konto złożone przez Internet (promocja nie jest dostępna w placówkach banku; przed złożeniem wniosku przygotuj sobie skan dowodu osobistego, którego załączenie jest wymagane). W takiej sytuacji umowę o konto zawrzeć można wyłącznie za pośrednictwem kuriera (przy czym są to formalności ograniczone do minimum, bo z tego co pamiętam - gdy konto zakładałem już jakiś czas temu - to wystarczyły 2 podpisy).

Przydatne dokumenty:

136 komentarzy:

  1. Do momentu otrzymania nagrody nie można zastrzec karty, która kosztuje 7 zł na m-c w przypadku braku obrotów na 300 zł - minus ujemny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypłata premii jest po 10 dniach od zakończenia terminu w którym można wykonywać płatności kartą. A więc zastrzeżenie karty zaraz po wypłacie będzie oznaczać opłatę za kartę ok. 3 zł.

      Usuń
    2. Tak może być jedynie w skrajnym przypadku, gdyż wypłata premii nastąpi 10. lipca (dla spełniających warunki promocji do 30. czerwca) a najpóźniej umowę można podpisać 30. czerwca. Czy to jest realne?

      Usuń
    3. No dobra, ale też trzeba kiedyś zrealizować płatności. Rozkładasz wydawanie 1000 zł na 3 miesiące i po temacie.

      Usuń
    4. Poza tym można zrezygnować z plastikowej karty i wyrobić MC w telefonie która jest darmowa a warunek będzie spełniony bo trzeba mieć kartę ale dowolną.

      Usuń
    5. Anonimowy, 1 kwietnia 2019, 15:42

      Nawet uczestnik posiadający telefon z modułem NFC musi utrzymywać kartę do momentu wypłaty premii - dość dziwne, prawda?

      Usuń
    6. @Anonimowy, 1 kwietnia 2019, 15:39

      Mam lepszy pomysł - zakładam konto w czerwcu i do końca m-ca:
      - robię obrót 1K na karcie
      - przelewam wynagrodzenie 1K na konto oraz
      - robię 3 płatności BLIK

      Premia wpada do 10. lipca, następnego dnia zamykam konto i też będzie po temacie :)

      Usuń
    7. Jest sposób jak uniknąć opłaty za kartę:
      - otwieram konto w czerwcu
      - do 28. czerwca włącznie robię obrót na co najmniej 300 zł (np. 700 zł)
      - 29. lub 30. czerwca robię obrót na co najmniej 300 zł (np. 300 zł)

      Zakładam, że obecnie liczy się data wykonania transakcji jako że Ślaski był jednym z banków ukaranych za pobieranie opłat za kartę w oparciu o datę rozliczenia/zaksięgowania transakcji.

      Jedyna wątpliwość to co oznacza zapis w regulaminie, że należy "wykonać transakcje bezgotówkowe w złotych polskich na łączną kwotę minimum 1000 zł Kartą lub BLIKIEM" - która data jest do tego warunku brana pod uwagę:
      - wykonania transakcji, czy
      - jej rozliczenia/zaksięgowania?

      Usuń
    8. Złotówa, orientujesz się która data (wykonania czy księgowania transakcji) jest brana pod uwagę przy spełnianiu tego warunku?

      Usuń
    9. Ponawiam pytanie.

      Usuń
    10. Liczy się data wykonania.

      Usuń
    11. Data wykonania transakcji jest brana pod uwagę do warunku zwolnienia z opłaty za kartę płatniczą do czego zmusiła banki decyzja UOKiK oraz zalecenie KNF.

      W przypadku promocji mogą formułować warunki tak jak chcą, a regulamin tej kwestii niestety nie precyzuje.

      Usuń
    12. W regulaminie piszą, że do 31 sierpnia 2019 r. należy WYKONAĆ transakcje bezgotówkowe w złotych polskich na łączną kwotę minimum 1000 zł kartą lub BLIKIEM i że nie zostaną uwzględnione transakcje wycofane lub anulowane
      oraz wypłata gotówki. Pytanie co oni mają na myśli pisząc, że te transakcje należy wykonać, np. transakcja może nie zostać zaksięgowana z winy sprzedawcy, zostanie odrzucona i po jakimś czasie 'wróci' do banku.

      Usuń
    13. Chodzi o wykonanie transakcji w tym czasie. Czas jej zaksięgowania/rozliczenia to w mej ocenie odrębna kwestia. Kilka edycji wstecz bank to jeszcze rozróżniał, punktując w regulaminie (np. do 10.XX wykonać transakcje, które zostaną rozliczone do 20.XX). Teraz już nic o księgowaniu/rozliczaniu nie wspomina, więc i wymagać nie może tego co nie zostało zapisane.

      Usuń
    14. Dzięki bardzo za dobrą nowinę :)

      Usuń
    15. @Anonimowy, 26 maja 2019, 11:58

      Opłata nie jest pobierana za pierwszy niepełny okres rozliczeniowy, w którym otwierasz konto.

      Usuń
    16. Złotówa, czyli ktoś kto zakłada konto w czerwcu w zasadzie nawet nie musi robić żadnego obrotu do 28. czerwca. Wystarczy, że 29. i/lub 30. czerwca przeleje min. 1K od 'pracodawcy' po czym wykona płatności na sumę min. 1K kartą i/lub BLIK-iem, a 10 lipca bank powinien wypłacić premię, czyż nie?

      Usuń
    17. Tak może to wyglądać :)

      Usuń
  2. Posiadam dostęp do bankowości internetowej i OKO w ING. Konta osobistego nie posiadam od 2017 roku. Czy mogę wziąć udział w tej Promocji i w jaki sposób mogę otworzyć ROR? Z poziomu bankowości internetowej mogę takie konto otworzyć ale niestety bez promocji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z powyższego opisu Złotówy: "Promocja jest skierowana do osób, które od 1.01.2018 r. nie posiadały (ani nie współposiadały) Konta z Lwem (Direct, Komfort, Mobi, Premium, Klasyczne, Student, PRP)

      Usuń
    2. Właśnie dostałem odpowiedź na czacie od pracownika banku, bo miałem podobną sytuację. Posiadam konto firmowe i system identyfikuje mnie po numerze PESEL, informując że konto mogę otworzyć z poziomu Moje ING. Pracownik powiedział żeby otworzyć konto w oddziale i powiedzieć że nie mogłem przystąpić do promocji z poziomu strony, złożą wtedy w moim imieniu wniosek reklamacyjny na podstawie którego przypiszą mnie do promocji.

      Usuń
    3. Nie słyszałem jeszcze, żeby ktoś przystępując do promocji od razu występował z reklamacją, no ale w Śląskim wszystko jest możliwe :)

      Usuń
    4. Udało się i bardzo szybko rozpatrzyli reklamację, wczoraj po 18 otworzyłem konto i złożyłem reklamację, dziś o 8 już była odpowiedź - pozytywna, jestem dopisany do promocji. Tak więc jeżeli ktoś nie ma konta które go wyklucza z udziału w promocji, ale strona promocji przekierowuje do Moje ING bo ma się już konto firmowe w banku - można to zrobić w taki właśnie sposób. Trzeba tylko pamiętać żeby otworzyć dodatkowe konto OKO.

      Usuń
  3. Jakie są wymagania co do wersji Androida dla ich apki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Android od wersji 6.0

      Usuń
    2. No to pojechali po bandzie z tą wersja Androida. W mBank wystarczy wersja 4.0.3 i dopiero 12 kwietnia pojawi się nowa aplikacja mobilna z wymogiem Android 4.4 podobnie jak w Pekao czy Millennium albo Getin. Po co komu wersja 6.0 do płacenia BLIK-iem w sklepie?

      Usuń
    3. Info z 28 maja 2019 ze stronY: play.google.com/store/apps/

      - aktualna wersja: 3.0.1
      - wymóg dla Androida: 4.4 i nowsze

      Usuń
  4. Czy podobnie jak w poprzednich edycjach nie ma wykluczeń MCC do płatności kartą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy to pewne?

      Usuń
    2. Wszystko co istotne jest w regulaminie promocji. A tam wykluczeń nie ma :)

      Usuń
  5. Czyli wystarczy założyć konto w czerwcu i do końca m-ca wykonać płatności kartą na 1K, żeby do 10. lipca przytulić 100 zeta? Czy dobrze kombinuję?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy :)Zanosi się na jedną z szybciej zdobytych premii. Przypomnienie w telefonie już ustawione.

      Usuń
    2. A ja zastanawiam się czy wystarczy do końca czerwca spełnić 1 warunek promocji /płatność kartą 1K/ czy wszystkie warunki promocji aby otrzymać premię do 10. lipca.

      Usuń
    3. By zdobyć premię 100 zł:
      - do 30. czerwca otwórz konto
      - do 31. sierpnia zrób płatności kartą/BLIK łącznie na min. 1K

      Spełnienie powyższych warunków jest konieczne, by zdobyć pozostałe premie:
      - 20 zł za 3 płatności BLIK
      - 20 za wpływ wynagrodzenie min. 1K

      Wypłata premii od 100 do 140 zł (w zależności od spełnionych warunków) nastąpi do:

      - 10. lipca jeśli warunki promocji zostaną spełnione do 30. czerwca, lub
      - 10. września jeśli warunki promocji zostaną spełnione do do 31. sierpnia

      Chyba prościej być nie może, prawda? Inna sprawa to kwestia dopełnia tych terminów, gdyż różnie już ze Śląskim bywało :)

      Usuń
  6. Ciekawe czy u nich też przejdzie 'wynagrodzenie' od kolegi tak jak u mnie w Nest?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś przechodziło. Może z rok temu to było. Jak jest teraz nie wiem.

      Usuń
    2. A myślicie, że przelew wykonany z konta Revolut zaliczy się jako wynagrodzenie?

      Usuń
  7. Ma ktoś pomysł jak tanio/sprytnie spełnić warunek płatności internetowych blik? Żadne zakupy mi się jakoś specjalnie nie zapowiadają a nie chce kupować nic na siłę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pasta do zębów na promocji w Rossmann :)

      Usuń
    2. Ja przelałem Wośp trzy razy blikiem ;) [link usunięty zgodnie z zasadami komentowania - edyt. Mr. Złotówa]

      Usuń
  8. Złotówa, jeśli do 30. czerwca zostanie spełniony jedynie warunek obrotu kartą na 1000 zł, to czy 10. lipca nastąpi wypłata premii w wysokości 100 zł?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponawiam pytanie.

      Usuń
    2. Przecież masz wyraźnie napisane: do 10.07.2019 r. dla uczestników, którzy spełnią warunki promocji do 30.06.

      Usuń
    3. Czy po wypłacie czyli 11. lipca można już zamykać konto?

      Usuń
    4. Oczywiście że tak. W placówkach zamykają od ręki bez okresu wypowiedzenia

      Usuń
  9. Jeżeli zapłacę blikiem za opłaty Allegro (prowizję od sprzedaży) to zaliczą mi to jako płatność blikiem w sklepie internetowym?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaliczają wszystkie płatności w internecie.

      Usuń
  10. Wie ktoś może jak wygląda gwarancja na taki telefon. Chcąc odsprzedać telefon kupującemu wypadało by przekazać z gwarancją.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba nie ten wątek :)

      Usuń
    2. Chodzi o Citi? Jest o tym w regulaminie.

      Usuń
  11. Czy posiadane obecnie konto oszczędnościowe I podpięte do niego konto maklerskie dyskwalifikuje w mozliwosci korzystania z promocji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z opisu Złotówy: "Promocja ING Banku Śląskiego skierowana jest do osób, które od 1.01.2018 r. nie posiadały (ani nie współposiadały) Konta z Lwem (Direct, Komfort, Mobi, Premium, Klasyczne, Student, PRP)"

      Usuń
  12. Rozmawiałem z Panią Martą z Banku na czacie. Powiedziała,że nie mogę wziąć udziału w promocji, ponieważ mam u nich kartotekę (miałem kiedyś kartę kredytową) tym samym nie mogę otworzyć konta poprzez stronę banku a jedynie po zalogowaniu się do bankowości to mnie niby wyklucza z tej promocji. Czy ma rację?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z powyższego opisu oferty: "Promocja ING Banku Śląskiego skierowana jest do osób, które od 1.01.2018 r. nie posiadały (ani nie współposiadały) Konta z Lwem (Direct, Komfort, Mobi, Premium, Klasyczne, Student, PRP)"

      Usuń
  13. Złotówa, piszesz, że udział w promocji biorą wyłącznie wnioski złożone przez Internet. W jaki sposób odbywa się otwieranie konta oraz podpisanie umowy:
    - przelew
    - kurier
    - oddział?

    OdpowiedzUsuń
  14. A czy jeżeli dopiero dzisiaj wypełniłem wniosek i kurier przyjedzie w lipcu, to nie będzie za późno?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Liczy się złożony wniosek. To ING traktuje jako datę otwarcie konta. Kurier to formalność = potwierdzenie tożsamości.

      Usuń
  15. Dzis można złożyć wniosek a umowę podpisać dopiero w lipcu?

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziś wypłata będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzisiaj wypłata pierwszej transzy premii.

    OdpowiedzUsuń
  18. Odpowiedzi
    1. Mają czas do końca dnia ;)

      Usuń
    2. A może znowu o nich będzie pisał Samcik w Wyborczej :)

      Usuń
    3. Samcik już dawno nie pracuje w Wyborczej.

      Usuń
  19. Pracują do późna? U mnie dalej nic

    OdpowiedzUsuń
  20. Dzisiaj już bankowo nie będzie wypłat!

    OdpowiedzUsuń
  21. ING w poprzednich edycjach/promocjach miewał opóźnienia z wypłatą premii? Ktoś coś wie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda - niektórzy do dziś czekają na te obiecane 102 zeta :)

      Usuń
  22. i u mnie nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Jest premia: 100 zł oraz 2 x 20 zł - solidna firma!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie solidna, wypłacili jednemu na sto.
      Za chwilę pisze reklamację

      Usuń
  24. U mnie premii brak. Czas na reklamację czy poczekać. Co Wy na to?

    OdpowiedzUsuń
  25. U mnie premii brak, napisałem reklamacje zobaczymy co z tego bedzie

    OdpowiedzUsuń
  26. Premii brak, znowu trzeba reklamować!

    OdpowiedzUsuń
  27. Data wypłaty premii w tej edycji zbiegła się z datą wypłaty premii w poprzedniej edycji ze stycznia ... przypadek? Tam muszą mieć niezły bałagan!

    OdpowiedzUsuń
  28. dali 120 (nie chciało mi się iść do księgowości po 20 zł.)
    ale jak dali 100 za przelew wynagrodzenia to mnie jakoś przekonali .
    muszę poczekć na nastepną 100 na koniec 2 promocji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może 100 za przelew wynagrodzenia dawali, ale chyba raczej na pewno nie w tej promocji :)

      Usuń
  29. Tak napisali.

    przepraszamy za opóźnienie w wypłacie nagrody. Pieniądze wypłacimy na konto oszczędnościowe, najszybciej jak to możliwe. Zrobimy to dla klientów, którzy spełni wszystkie warunki promocji.

    Przepraszamy za tą sytuację.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znamienne, ze nic nie piszą o wypłacie ustawowych odsetek za zwłokę :)

      Usuń
    2. Na moja reklamację, otrzymałem jeszcze ciekawszą odpowiedź:

      "Szanowny Panie,

      Nagrody w tej promocji wypłacamy 10 lipca, jeśli warunki promocji zostały spełnione do 30 czerwca 2019 roku.

      Sprawdziliśmy i nie spełnił Pan jeszcze wymaganych warunków promocji.
      Druga turę nagród będziemy wypłacać do 10 września 2019 roku.

      Ma Pan czas do 30 sierpnia 2019 roku na spełnienie wszystkich warunków.

      Z pozdrowieniami"

      Czy to jakiś ponury żart?

      Usuń
    3. Dostałam podobną odpowiedź. Żarty jakieś

      Usuń
    4. Pierwszy raz widzę tak wymijającą odpowiedź - dlaczego nie podają konkretnie spełnienia jakich warunków zabrakło? A może to gra na zwłokę?

      W jakim celu ING organizuje promocje, których nie ma zamiaru honorować?

      Usuń
    5. A spełniłeś warunki do wypłaty premii 140 zł? Wtedy powinieneś dostać do 10 lipca. Jeśli chciałeś otrzymać tylko 100 zł albo 120 zł to wtedy premia będzie wypłacona do 30.09 i możesz w tym czasie spełnić pozostałe warunki żeby otrzymać to 140 zl. A jak nie spełnisz, to wypłacą 100/120

      Usuń
    6. Dostałem to samo. Płatności BLIK za rachunki allegro zaksiegowali jako przelewy... Tzn zrobili blokadę na blik, zdjęcie blokady i przelew natychmiastowy którego nie zlecałem...
      Od pół dnia im tłumacze, że nie moglem zrobić przelewu bo np nie wysłali mi na niego smskodu i czuję się jakbym rozmawiał ze ścianą. Najgorszy bank w jakim byłem.

      Usuń
    7. @Anonimowy, 11 lipca 2019, 17:59

      Wychodzi na to, że nie tylko pracownicy ING maja problemy ze zrozumieniem regulaminu:

      15. Uczestnikom, którzy spełnią warunki promocji do 30 czerwca 2019 r. bank wypłaci nagrodę do 10 lipca 2019 r. pozostałym natomiast do 10 września 2019 r.
      -----
      Jak widać użyto tu sformułowania "spełnią warunki promocji" a nie "spełnią WSZYSTKIE warunki promocji.

      Jak ktoś tu napisał, zapowiada się na długą i nierówną potyczkę z ludźmi - brak zrozumienia plus brak dobrej woli nie wróżą tu nic dobrego!

      Usuń
    8. Czyli to jest albo niezrozumienie regulaminu własnego pracodawcy przez ludzi z wydziału reklamacji, albo celowe działanie na zwłokę.

      Tak czy owak, Śląski po raz kolejny strzela sobie w stopę!

      Usuń
    9. @Anonimowy, 11 lipca 2019, 17:59

      Jaki zapis regulaminu łączy spełnienie wszystkich warunków od wcześniejszej wypłaty premii 10. lipca za jedynie częściowo spełnione warunki?

      Usuń
    10. Otóż to - żaden! Wczoraj zapytałem aby podali punkt regulaminu, którego nie spełniłem. W odpowiedzi napisali: 12, 13, 14 oraz 15 - żarty sobie robią!

      Chyba udam się do najbliższego oddziału i zażądam interwencji w moim imieniu w dziale reklamacji, gdyż to chyba jedyna metoda na wskóranie czegokolwiek w tej firmie.

      Usuń
    11. W p.15 regulaminu nie ma nawet żadnych warunków, gdyż zawarta jest w nim jedynie informacja: "Uczestnikom, którzy spełnią warunki promocji do 30 czerwca 2019 r. bank wypłaci nagrodę do 10 lipca 2019 r. pozostałym natomiast do 10 września 2019 r. Jeśli Uczestnik posiada więcej niż jedno Konto oszczędnościowe, wypłata nastąpi na Konto oszczędnościowe otwarte najwcześniej. Klientowi przysługuje tylko jedna nagroda w całym okresie trwania Promocji."

      To ewidentnie wygląda na złą wolę lub na ignorancję.

      Usuń
    12. Regulamin, p. 14.:
      " Aby otrzymać nagrodę 140 zł, Uczestnik musi spełnić wszystkie warunki określone w punkcie 12 oraz:
      a) do 31 sierpnia 2019 r. wykonać min. 3 transakcje bezgotówkowe BLIKIEM za zakupy w sklepach internetowych (mogą to być transakcje w ramach transakcji opisanych w punkcie 13. lit. c)"

      Zabawne, ale nie ma nawet takiego pod-punktu 13. c) - cyrk!

      Usuń
    13. Zabawne to jest to, że umknęło to również uwadze zazwyczaj bardzo czujnemu Złotówie :)

      Usuń
  30. Niestety zapowiada się na długą i nierówną potyczkę z ludźmi zatrudnionymi w ichnim dziale reklamacji. Dostałem odpowiedź na moja reklamację, którą można jedynie zakwalifikować do kategorii nieporozumienia. Otóż twierdzą, że nie spełniłem warunków promocji bez podania o jakie warunki im idzie. Tu najwyraźniej idzie o zniechęcenia do dalszego upominania się o premię - czysta farsa!

    OdpowiedzUsuń
  31. Historia lubi się powtarzać i tak jak w poprzednich promocjach, w których ewidentnie z ich winy nie było wypłat premii, tym razem również odpisują na reklamacje w taki sposób, by zyskać na czasie - groteska!

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie dostaliśmy nic na 2 kontach. Lichy ten bank.

    OdpowiedzUsuń
  33. no ale to nikt nie spełnił wg nich tych warunków? No bez jaj, my tu jesteśmy wytrawnymi Bankobiorcami i wiemy spełniać warunki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wrażenie, że ten zapis w regulaminie tej edycji o wypłatach na 10 lipca to po prostu niewypał z ich strony i teraz robią wszystko, żeby do odkręcić. Zresztą, to nie pierwszy raz gdy unikają wypłat premii.

      Usuń
  34. U mnie to samo, na reklamację odpisali, że nie spełniłem jednego z warunków jakim jest przelew wynagrodzenia. Napisali też, że konto otworzyłem 4 czerwca. Natomiast prawda wygląda tak, że konto zostało założone pod koniec kwietnia, a wynagrodzenia (pensja) wpłynęło trzy raz do końca czerwca. Chyba mają mega bałagan.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bądźmy wyrozumiali - tam pewnie teraz w ichnim dziale reklamacji jest sporo roboty :)

      Usuń
  35. Wygląda na to, że bank miesza, bo jeśli nie wypłaca premii w wys. 100 zł argumentując ten fakt brakiem spełnienia wszystkich tj 3 warunków promocji do 30 czerwca, to dlaczego wypłaca premie również tym, którzy spełnili tylko 2 warunki np. 1000 zł kartą i blik ale bez wynagrodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  36. A mi już nawet na reklamację nie odpowiedzieli

    OdpowiedzUsuń
  37. Byłem dziś w placówce ING, złożyłem reklamacje z wyszczególnieniem kiedy i gdzie warunki poszczególnych etapów promocji zostały spełnione i przed chwilą otrzymałem wiadomość z pozytywnym rozpatrzeniem mojej reklamacji i oczywiście 140zl zostało wypłacone na ror:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dość ciekawe, gdyż zazwyczaj oddziały nie chcą mieć nic do czynienia z promkami internetowymi. Czy składałeś wcześniej reklamację w bankowości?

      Usuń
    2. Reklamacje zawsze możesz zgłosić jak chcesz. Nieważne że promocja internetowa. W placówce też MUSZĄ przyjąć.

      Usuń
    3. W bankowości też składałem ale pozostała bez odpowiedzi.

      Usuń
    4. @Anonimowy, 12 lipca 2019, 21:38

      Tu nie chodzi o placówki partnerskie tylko o oddziały banku - spora różnica!

      Usuń
  38. Jak się organizuje takie promocje to powinno się zadbać o to, aby wszystko było krystalicznie czyste. Przy takich zamieszaniach jak to w ING zamiast zachęcić ludzi do posiadania konta mogą do tego co najwyżej zrazić... Sami sobie strzelają w stopę.

    OdpowiedzUsuń
  39. Dziś dostałam odp na reklamację że uznana i że wypłaca 140 do dwóch dni roboczych a tymczasem już mam kasę na koncie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląda na to, że maja tam spory bałagan - to zdecydowanie moja ostatnia promocja z nimi.

      Usuń
  40. Tak jak Złotówa pisal. Bylo do wyboru sjesli chcesz 100 zl. Spelnij takie warunki jesli dodatkowo 40 zl. Spelnij takie warunki. Wydalem 1000 zl. W onreslonym terminie i mialem dwa wplywy na konto po 1000 zl. I na spokojnie czekalem do 10 lipca na nagrode i oczywiscie musze wykonac jeszcxe transakcje blikiem w internecie i wtedy 10 wrzesnia mi wyplaca nagrode. Bez sensu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ich 'interpretacja' własnego regulaminu jest wygodna dla nich, ale na szczęście dla nas nie ma pokrycia w jego treści. Nie gdzie w regulaminie nie ma wzmianki o konieczności wypełnienia wszystkich warunków do wypłaty częściowej premii już 10. lipca - sprawa do arbitrażu!

      Usuń
    2. To nie pierwszy raz gdy Śląski robi uniki przy wypłacaniu premii. Dlatego ja nie biorę udziału w ich promocjach choć konta tam jeszcze nigdy nie miałem!

      Usuń
  41. Gdzie jest Samcik gdy go potrzebują?

    OdpowiedzUsuń
  42. Dzisiaj zadzwoniłem na infolinię, gdyż straciłem już cierpliwość do zabawy z nimi w 'ping-ponga' poprzez kontakt w bankowości. Otóż okazało się, że ich pracownicy używają regulaminu z poprzedniej edycji promki, a nie podlinkowanej przez Złotówę do tego opisu powyżej, czyli tej z dopiskiem umieszczonym na końcu: "Regulamin obowiązuje od 1 kwietnia 2019 r." - komedia pomyłek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, przez co się dowiedziałam, że moja reklamacja z czwartku nie została nawet zarejestrowana i odpowiedzi, które od nich otrzymywałam, są jedynie informacjami. Nie słyszałam jeszcze o czymś takim :)

      Złotówa, czas na interwencję!

      Usuń
    2. Obecnie oni mają aż 3 niemal identyczne promki (ze stycznia, z kwietnia oraz z lipca) na to Konto z Lwem, więc nie można się zbytnio dziwić takiemu bałaganowi.

      Usuń
  43. Odpisują wam jeszcze? Bo chyba zadałem zbyt wiele niewygodnych pytań i postanowili mnie olać... Parodia banku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ktoś wypuścił regulamin-gniota i teraz grają na czas i/lub na zniechęcenie reklamujących.

      Zwróć uwagę na punkty 13.lit.a oraz 14.lit.a tego regulaminu, gdzie są odwołania do nie-istniejącego punktu 13.lit.c - parodia!

      Usuń
    2. Bo to nieudolna kopia regulaminu z edycji styczniowej. Zresztą to jest powodem, że tak teraz robią bokami :)

      Usuń
  44. Napisałem wczoraj reklamację poprzez bankowość z podaniem kwot i dat obrazujących spełnienie warunków i dzisiaj 140 zł pzelano na konto oszczędnościowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja wciąż nie mam nawet odpowiedzi na moją reklamację z piątku, nie mówiąc nawet o należnej premii na koncie :)

      Usuń
    2. Hej, gdzie przez bankowość można złożyć reklamacje? Wysłałam im zwykłą wiadomość, ale nie odpowiadają, jest jakieś specjalne miejsce na takie wnioski?

      Usuń
    3. Jedynie w tytule wiadomości poprzez wpisanie słowa "REKLAMACJA" jednak do momentu gdy odpiszą podając numer reklamacji, to uczestniczysz jedynie w internetowej dyskusji z tzw. 'doradcą' - taki klimat :)

      Usuń
  45. Ja juz nic nie pisalem i nastawialem sie na 3 platnosci blikiem a tu z rana przelew na konto oszczednosciowe. 120 zl. Dziekuje. Mozna zamykac konto ;-)

    OdpowiedzUsuń
  46. Jest premia :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Po reklamacji wypłacili kasę.

    OdpowiedzUsuń
  48. Jest premia, 10.09 wypłacona dzisiaj. 140 PLN. Miałoby 120 PLN. Dzięki ing:)

    OdpowiedzUsuń