Bankobranie: najlepsze promocje bankowe, konta, karty i lokaty w bankach: Promocja dla obecnych klientów PKO BP (w tym Inteligo): bilet do kina za doładowanie telefonu w Orange
Bądź na bieżąco. Korzystaj z bezpłatnego newslettera

11.04.2019

Promocja dla obecnych klientów PKO BP (w tym Inteligo): bilet do kina za doładowanie telefonu w Orange

Wystartowała prosta promocja dla posiadaczy konta w PKO BP lub Inteligo. 

Bilet do kina za doładowanie telefonu Orange przez IKO
Do zgarnięcia czeka bilet na film w sieci kin Cinema City. Trafi on do osób, które doładują telefon w sieci Orange. Jako że to promocja dla klientów Inteligo, to i warto przypomnieć, że za otwarcie konta można zgarnąć 100 zł.

Bilet do kina za doładowanie telefonu


Dla kogo promocja? Uczestnikiem może być osoba pełnoletnia, która korzysta z aplikacji IKO dostępnej dla klientów PKO BP i/lub Inteligo. Jeżeli takowej jeszcze nie posiadasz, sprawdź jak zyskać 100 zł za otwarcie Konta Inteligo.

Nagroda. W promocji zgarnąć możesz voucher wymienialny na bilet na film 2D w kinach Cinema City.

Zasady promocji. By zdobyć voucher, w okresie od 8.04. do 8.05.2019 r. doładuj numer telefonu prepaid w sieci Orange kwotą min. 100 zł za pomocą aplikacji IKO (i tylko w taki sposób; do promocji nie zakwalifikują doładowania za pomocą bankowości internetowej, np. iPKO.pl).

Nagrodę otrzymasz, jeśli załapiesz się do grona 8000 osób, które jako pierwsze spełnią powyższe warunki (o ewentualnym wcześniejszym zakończeniu akcji, bank ma poinformować na swej stronie internetowej). Bank prześle voucher w formie kodu za pomocą wiadomości SMS na numer doładowanego w promocji telefonu. Ma to nastąpić najpóźniej do 14.05.2019 r., a vouchery będzie można zrealizować do 31.12.2019 r.

I na koniec jeszcze dobra wiadomość z regulaminu:
" Jeden Laureat może otrzymać w Promocji więcej niż 1 (jedną) Nagrodę"
Wychodzi więc na to, że biletów można zdobyć więcej (oczywiście wykonując więcej doładowań na min. 100 zł każde).

Przydatne dokumenty:

10 komentarzy:

  1. Próbowałam wysłać do nich zgłoszenie w bankowości, gdyż niesłusznie pobrali mi opłatę za kartę, mimo spełnienia warunku darmowości karty, tzn. obrotu na min. 100 zł, ale uporczywie wyświetla się okno z wiadomością o błędzie podczas wysyłania. Czy ktoś też tak miał?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to samo. Po próbie kontaktu z mojego adresu e-mail zarejestrowanego u nich dostałem następującą odpowiedź:

      "Uprzejmie informuję, że w ostatnim czasie odnotowaliśmy utrudnienia związane z funkcjonowaniem poczty w serwisie WWW.

      Bardzo przepraszam za wszelkie wynikające z tej sytuacji niedogodności. Trwają prace nad przywróceniem funkcjonalności. Wiadomości można wysyłać w kategorii Bezpieczeństwo"

      To w jaki sposób przyjdzie zamknąć konto gdy poczta w bankowości nie działa?

      Usuń
  2. Doładowanie ma być jednorazowe czy może być np 2 x 50 zł?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doładowanie musi być na min 100 zł za jednym razem.

      Usuń
    2. Z opisu Złotówy kilka wierszy powyżej: "By zdobyć voucher, w okresie od 8.04. do 8.05.2019 r. doładuj numer telefonu prepaid w sieci Orange kwotą min. 100 zł za pomocą aplikacji IKO"

      Usuń
  3. W końcu ktoś poruszył ten wątek. Brawo dla autora.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wątek problemu z pocztą w ich bankowości?

      Usuń
    2. Na szczęście w ostatnim czasie nawet sami odnotowali utrudnienia związane z funkcjonowaniem poczty :)

      Usuń
  4. Wniosek o konto w Inteligo złożony. W poniedziałek ma być kurier. Może uda się załapać na bilet.

    OdpowiedzUsuń
  5. A co z klientami Nju mobile?

    OdpowiedzUsuń