Bankobranie: najlepsze promocje bankowe, konta, karty i lokaty w bankach: Odbierz gwarantowany bonus 200 zł za Konto Optymalne w BGŻ BNP Paribas
Bądź na bieżąco. Korzystaj z bezpłatnego newslettera

26.02.2019

Odbierz gwarantowany bonus 200 zł za Konto Optymalne w BGŻ BNP Paribas

Powraca promocja konta osobistego w BGŻ BNP Paribas z bardzo prostymi warunkami do spełnienia. W tej promocji bowiem nawet nie trzeba płacić kartą!

Bonus 200 zł za konto osobiste w BGŻ BNP ParibasDo zgarnięcia czekają bonusy pieniężne na sumę 200 zł. Wszystko to za bezwarunkowo darmowe konto. Z udziałem w promocji warto się pospieszyć, po liczba uczestników jest ograniczona!

[Aktualizacja w dn. 11.03.2019 r.: na stronie promocji pojawił się komunikat: "Zgodnie z Regulaminem zakończyliśmy przyjmowanie rejestracji w Promocji".

Oznacza to ni mniej, ni więcej, a to, że promocja cieszyła się dużym zainteresowaniem i akcja zakończyła się przed czasem. Kto jednak zdążył już się zarejestrować, ten może mieć pewność uzyskania nagród (oczywiście po spełnieniu pozostałych warunków).

Jeśli nie udało Ci się skorzystać, sprawdź alternatywną propozycję: Nawet 6 miesięcy treningów w ramach OK System za darmo z Kontem Optymalnym w BGŻ BNP Paribas.]

Dla kogo promocja? Udział wziąć może osoba pełnoletnia, która nie jest stroną umowy ramowej z BGŻ BNP Paribas oraz nie posiada i w ciągu 24 miesięcy przed datą złożenia wniosku o konto w niniejszej promocji, nie posiadała konta osobistego w BGŻ BNP Paribas i/lub w Raiffeisen Polbanku. Powyższe wykluczenia obejmują także współposiadaczy kont.

Na szczęście z promocji nie wyklucza posiadanie umowy z BGŻ Optima (gdyż w tym przypadku obowiązuje odrębna umowa ramowa).

Nagroda. W promocji przewidziano 3 bonusy pieniężne na sumę 200 zł (będą to bonusy w wysokości 50, 50 i 100 zł), które wpłyną na Twe konto w BGŻ BNP Paribas. Środki te będzie więc można przeznaczyć na dowolny cel (wydać, przelać lub wypłacić).

Limit rejestracji w promocji. Jak to bywa w promocjach BGŻ BNP Paribas, tak i teraz udział wziąć może maksymalnie 1 500 osób. Zatem promocja może zakończyć się przed terminem w przypadku wyczerpania puli rejestracji. Gdyby tak się stało, stosowna informacja ma pojawić się na stronie promocji, a kolejne rejestracje nie będą możliwe. Kto jednak zdąży to zrobić, ten może być pewny zdobycia nagród (oczywiście po spełnieniu warunków).

Zasady promocji. By wziąć udział w akcji "Konto plus bonus":
  • zarejestruj się na stronie promocji (udział w promocji możliwy jest wyłącznie za pośrednictwem tejże strony);

    (Uwaga: pojawia się problem z otwarciem strony promocji, gdy blog przeglądany jest z poziomu aplikacji Facebooka. Jeśli nie możesz wejść na stronę promocji, spróbuj to zrobić z poziomu przeglądarki (np. Chrome, Firefox itp.) na komputerze, telefonie lub tablecie)
  • w kolejnym kroku (na tej samej stronie), najpóźniej do 13.03.2019 r. zawnioskuj o Konto Optymalne wraz z wydawaną do niego kartą; pamiętaj przy tym, by dane we wniosku zgadzały się z tymi, które zostały przez Ciebie podane podczas rejestracji; 
  • do 26.03.2019 r. zawrzyj umowę z bankiem o konto, kartę i dostęp do bankowości internetowej; 
  • do 31.03.2019 r. aktywuj aplikację GOmobile (to aplikacja mobilna dla klientów BGŻ BNP Paribas dostępna na urządzenia z systemem Android w wersji min. 5.0 oraz iOS w wersji min. 10; wystarczy samo ściągnięcie i aktywacja aplikacji - żadne transakcje, ani płatności nie są wymagane).

Za spełnienie powyższych warunków otrzymasz bonus 50 zł. Ale to nie wszystko, bo są jeszcze kolejne bonusy (odpowiednio w wysokości 50 zł i 100 zł). By je uzyskać::
  • w kwietniu i maju 2019 r. (w każdym z tych dwóch miesięcy):
    • zapewnij wpływ(y) na konto na łączną kwotę min. 1 000 zł (wpływ oznacza pojawienie się środków w historii konta; nie ma potrzeby utrzymywania tych środków przez jakikolwiek określony czas) oraz
    • wykonaj min. 5 przelewów za pomocą aplikacji GOmobile lub bankowości internetowej Pl@net (z wyłączeniem systemów płatności internetowych takich jak PayU, Dotpay, Przelewy 24, Blue Media, BLIK itp.; w praktyce najprościej będzie wykonać przelewy np. na własne konto w innym banku).

Łącznie więc do zgarnięcia czekają bonusy na sumę 200 zł (50 + 50 + 100 zł). By uzyskiwać każdy z kolejnych bonusów niezbędne jest spełnienie warunków uzyskaniach poprzedniego bonusu.

Wydanie nagród. O przyznaniu poszczególnych bonusów, organizator promocji będzie Cię informował mailowo:
  • do 19.04. (bonus 50 zł za otwarcie konta i aktywację aplikacji),
  • 19.05. (bonus 50 zł za 5 przelewów i wpływ w kwietniu) 
  • oraz 19.06.2019 r. (bonus 100 zł za 5 przelewów i wpływ w maju).

Na pierwszą z tych wiadomości będzie należało zareagować i najpóźniej do 25.04.2019 r. zalogować się na stronie promocji, gdzie podać będzie należało numer rachunku konta założonego w promocji, bo to właśnie na ten rachunek będą wpływać poszczególne bonusy - ich wypłata przewidziana jest do 30.04. (50 zł), 31.05. (50 zł) oraz 30.06.2019 r. (100 zł).

Pamiętaj, że do dnia otrzymania nagrody należy posiadać aktywne konto wraz z wydaną do niego kartą oraz dostępem do bankowości internetowej. To jednak nie jest uciążliwe, bo wszystko co najważniejsze w przypadku tego konta jest darmowe (szczegółowo omawiam je nieco niżej).



Ważne wskazówki. Spełniając warunki promocji konta w BGŻ BNP Paribas, pamiętaj o kilku wytycznych.

▶️ Wpływy na sumę 1 000 zł mogą pochodzić z dowolnego źródła (poza przelewami między własnymi rachunkami w BGŻ BNP Paribas, Raiffeisen Polbank i BGŻ Optima oraz wpłatami gotówkowymi). Przelew może więc pochodzić np. z własnego konta w innym banku. Wpływ oznacza pojawienie się w historii konta (nie ma potrzeby utrzymywania tych środków przez jakikolwiek czas, więc w dowolnym momencie możesz je wydać, przelać lub wypłacić).

▶️ Jeśli udział w promocji chce wziąć także ktoś z Twych znajomych lub członków rodziny, pamiętajcie o odrębnej rejestracji na stronie promocji (z wykorzystaniem innych danych).

▶️ Jako że zdarzają się sytuacje, w których maile powiadamiające o przyznaniu premii (i w tym przypadku także z danymi do logowania) wpadają do "spamu" możesz ograniczyć ryzyko przegapienia tego ważnego terminu (bo przecież uzupełnić trzeba dane do wypłaty premii). Zapisz się na bezpłatny newsletter - za jego pomocą powiadamiam o nowych promocjach, ale też przypominam o ważnych terminach:


Konto Optymalne - prześwietlenie szczegółów


Obecnie Konto Optymalne to jedno z najlepszych kont osobistych oferowanych przez banki w Polsce. Dlaczego? Wystarczy spojrzeć na najważniejsze cechy:
  • 0 zł za otwarcie i prowadzenie konta (bez warunków);
  • 0 zł za wydanie i posiadanie karty płatniczej wydanej do konta (bez warunków);
  • 0 zł za krajowe przelewy Elixir PLN zlecane w bankowości internetowej lub mobilnej;
  • 0 zł za wypłaty gotówki z bankomatów sieci BGŻ BNP Paribas oraz Planet Cash (5 zł z pozostałych bankomatów w Polsce). 

Udział w promocji biorą wyłącznie wnioski o konto złożone na stronie promocji - wtedy jedynym sposobem zawarcia umowy jest kurier, który na koszt banku przywiezie Ci dokumenty do podpisu (we wniosku można wskazać adres jednorazowego użytku, który będzie wyłącznie dla kuriera - może więc on przyjechać np. do miejsca Twej pracy bądź na uczelnię, a więc tam gdzie będzie Ci najwygodniej; może być to adres inny niż adres zamieszkania czy korespondencyjny).

Przydatne dokumenty:

123 komentarze:

  1. Jeśli kartą nie trzeba płacić to trzeba w ogóle ją zamawiać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Korzystanie z karty nie jest wymagane. Nieużywana i tak pozostaje darmowa. Ale trzeba ją wyrobić i posiadać do momentu wypłaty bonusów.

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź.

      Usuń
  2. Jakieś zgody są wymagane??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Regulamin nie wymaga wyrażania jakichkolwiek zgód we wniosku o konto. Wymagane są wyłącznie oświadczenia na stronie rejestracji do promocji, ale na szczęście bez ich zaznaczenia nie da się dalej przejść.

      Usuń
  3. Czy dobrze rozumiem, że jak mam umowę na kartę kredytową nie mogę już wziąć udziału w tej promocji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy czy masz umowę ramową. Złóż wniosek i sprawdź. Jak odrzucą (dostaniesz maila by złożyć wniosek przez bankowość) tzn. że figa z makiem. Ale może przejdzie.

      Usuń
    2. W teorii tak, w praktyce nie. Jak złożysz wniosek , przyjdzie mail , że został odrzucony bo rozpoznano Cię jako użytkownika bankowości internetowej. W tym banku to niestety norma od lat..

      Usuń
  4. U mnie 4. marca miną 24 miesiące więc zanosi się na powrót :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kiepściutko że tylko kurier

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurier źle, oddział źle, przelew źle. Zawsze jakiś powód się znajdzie xD

      Usuń
  6. Jak sie ma dostep do bankowosci internetowej np karta kredytowa to wniosek z automatu sie anuluje.

    OdpowiedzUsuń
  7. No to wniosek poszedł. Dobry miesiąc za mną. Załapałem się na 4 nowe promo :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy podpisując umowę przez kuriera mam ewentualnie jakiś czas na odstąpienie od niej, gdyby się okazało, że zawiera jakieś "niespodziewane" zapisy?
    W jaki sposób następuje potwierdzenie danych, czy trzeba wysyłać gdzieś skan dowodu osobistego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Standardowo 14 dni na odstąpienie. We wniosku załącza się skan.

      Usuń
    2. Dopytam jeszcze, czy jest to bezpieczna procedura jeśli chodzi o załączanie tego skanu dowodu? Pytam, bo miałem już kiedyś problemy z nieprawnym wykorzystaniem moich danych osobowych i jestem teraz dość ostrożny.

      Usuń
  9. W zeszłym tygodniu zawarłem umowę z tym bankiem, jednak odstąpiłem od niej w terminie do 14 dni. Czy jestem wykluczony z tej promocji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W przypadku odstąpienia jest tak jakbyś tego konta nie miał, więc ani nie masz, ani konta nie miałeś, więc wychodzi, że się łapiesz :)

      Usuń
  10. Wkradł się mały błąd w drugim punkcie. Powinna być data 13.03.2019 ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za czujność! Poprawione :)

      Usuń
    2. Spoko. To jeszcze dopytam czy wpływy na konto mogą pojawić się z mojego konta w innym banku?

      Usuń
    3. Tak. Jedynie nie mogą być przelewy z własnego konta w BGŻ BNP Paribas, BGŻ Optima lub Raiffeisen Polbanku.

      Usuń
    4. Wpłacam 1000 zł i za pomocą aplikacji GoMobile robię się zwroty 5x200 zł i warunek miesięczny spełniony.

      Usuń
  11. A co z tą spółką zoo "AD ASTRA" ? nie sprzeda wszędzie moich danych, będzie można wycofać u nich zgodę na przetwarzanie danych skutecznie, i tam gdzie przekazali dane ??




    ((Upoważniam Bank BGŻ BNP Paribas S.A. z siedzibą w Warszawie w trybie określonym w art. 104 ust. 3 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (tj. Dz.U. 2017, poz. 1876 z późn. zm.) do przekazania Organizatorowi Promocji - Ad Astra Sp. z o.o. z siedzibą w Michałowicach informacji objętej tajemnicą bankową dotyczących spełnienia przez mnie warunków uprawniających do przyznania Nagrody w Promocji „Konto dla aktywnych” w celu przeprowadzenia Promocji i wydania Nagrody przez Ad Astra Sp. z o.o. oraz do przekazania przez Ad Astra Sp. z o.o. do Ok System Polska S.A. z siedzibą w Warszawie informacji objętej tajemnicą bankową w zakresie faktu bycia Klientem Banku i informacji o spełnieniu warunków niezbędnych do uzyskania Nagrody w ramach Promocji „Konto dla aktywnych” w celu przekazania Nagrody w Promocji. ))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To firma wyspecjalizowana w obsłudze promocji kont w BGŻ BNP Paribas (ma na to wyłączność już od 2-3 lat). Wyrażane zgody w praktyce dotyczą wyłącznie obsługi promocji i nie są rozszerzone na przetwarzanie danych w jakichkolwiek innych celach (a już tym bardziej na ich przekazywanie komukolwiek dalej).

      Usuń
  12. Żaden link do strony promocyjnej nie działa🤔

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przed chwilą sprawdzałem. Działa. Być może to coś chwilowego. A jeśli nie, spróbuj co najmniej jednego z rozwiązań: wyłącz AdBlock'a, otwórz przeglądarką w trybie incognito (karta prywatna) lub skorzystaj z innej przeglądarki albo urządzenia, usuń pliki cookies. Powinno pomóc.

      Usuń
    2. Dzięki, udało mi się zarejestrować ale po przejściu dalej wszystko sie zawiesiło, nie dostałam na maila żadnej informacji z potwierdzeniem rejestracji, jak mam teraz złożyć wniosek o konto w promocji?

      Usuń
    3. U mnie wszystko zadziałało. Mail przyszedł.

      Usuń
  13. Czyli jeśli ktoś miał w przeciągu 24 miesięcy tylko KK z serwisem bankowości internetowej (Sygma) a na ten moment nie ma żadnej umowy ramowej z tym bankiem to się łapie prawda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bo umowy ramowej nie należy posiadać tylko na chwilę obecną. A wstecznie liczy się wyłącznie posiadanie konta osobistego. Inne produkty nie są przeszkodą.

      Usuń
  14. jaki kurier dostarcza umowę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DHL albo DPD. Zawsze ich mylę.

      Usuń
    2. DHL niestety, u mnie nawet nie podjął próby doręczenia :D Także umowa jeszcze niepodpisana

      Usuń
  15. Przez pomyłkę dołączyłem skan dowodu i był ucięty trochę.Odrzucą wniosek? Jak tak to będzie można ponownie złożyć wniosek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinni zadzwonić i poprosić o dosłanie prawidłowego skanu.

      Usuń
  16. Nie otrzymałam maila odnośnie rejestracji. Wie ktoś może jak długo trzeba czekać na tego maila (rejestrowałam się wczoraj)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mail powinien być od razu (maksymalnie w ciągu kilku minut). Sprawdź jeszcze spam lub zakładki w stylu 'Oferty', 'Zakupy' lub 'Inne'. Jeśli wiadomości nigdzie jednak nie ma, pozostaje kontakt z organizatorem promocji (kontoplusbonus@bnpprofi.pl) z prośbą o przesłanie maila raz jeszcze.

      Usuń
    2. Zrobiłam tak, jak doradzałeś. Skontaktowałam się mailowo z organizatorem promocji. Teraz mail z linkiem doszedł bez problemu.

      Usuń
  17. Cześć poprawcie mnie jesli źle zrozumiałem trzeba zrealizować 5 przelewów ale nie jest powiedziane ze na rózne konta czyli jeśli :
    1.) Przeleje 1000zł z innego konta
    2.) Zrobie 5 przelewów na inne ale to samo konto po 200zł
    To załapię się na promocję ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorry w 2 punkcie źle sie wyraziłem . Chodzi o przelewy o 5 przelewów na to samo konto po 200zł kazdy

      Usuń
    2. Taki scenariusz może być :) Mogą to być wpływy z i przelewy na to samo konto. Nie ma ograniczeń czy wykluczeń (poza tym, że wpływy nie mogą być z własnych rachunków w BGŻ BNP Paribas, Raiffeisen Polbank i BGŻ Optima).

      Usuń
  18. WItam
    A jak miałem u nich tylko lokate to mnie nie wykluczy?

    OdpowiedzUsuń
  19. Czy przelewy mogę zrobić na swoje konto w innym banku? Po otrzymaniu bonusu mogę zamknac konto przez internet bez żadnych opłat?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pełna dowolność jeśli chodzi o te przelewy, więc możesz je robić na własne konto w innym banku.

      Konto w BGŻ BNP Paribas zamknąć można wyłącznie w placówkach banku lub listownie.

      Usuń
  20. Witam czy ta promocja jest jeszcze aktywna? Na stronie promocji nic nie ma o zakonczeniu promocji a maila do otwarcia konta brak mimo kontaktu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Promocja jest nadal dostępna. Gdy pula rejestracji się wyczerpie, wtedy pojawi się komunikat w miejscu w którym obecnie można podać imię, nazwisko, nr tel. itd.

      Kilka osób zgłosiło brak maila, ale to nie przekłada się na brak możliwości wzięcia udziału w promocji. Sprawdź jeszcze spam lub zakładki w stylu 'Oferty', 'Zakupy' lub 'Inne'. Jeśli wiadomości nigdzie jednak nie ma, pozostaje kontakt z organizatorem promocji (kontoplusbonus@bnpprofi.pl) z prośbą o przesłanie maila raz jeszcze (Czytelniczka wyżej pisała o tym, że to skuteczny sposób).

      Usuń
  21. Czy bank dzwoni po złożeniu wniosku czy od razu wysyła umowę kurierem?

    OdpowiedzUsuń
  22. Czy po aktywacji karty ( w bankowości elektronicznej) potrzebuję zamówić PIN smsem jeżeli nie zamierzam korzystać z karty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie nie musisz ale nie wiesz czy czasem karta ci się nie przyda. A jak nie aktywujesz jej teraz to później jest jakaś opłata za wygenerowanie pinu.

      Usuń
  23. O co chodzi z tym mailem? Ja się zarejestrowałem, pojawił się komunikat że jestem zarejestrowany i od razu kliknąłem w załóż konto. Dzwoniłem na infolinię i powiedzieli że konto bierze udział w promocji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To alternatywna (rezerwowa) opcja otwarcia konta. Można się zarejestrować i złożyć wniosek o konto bezpośrednio po rejestracji (tak jak Ty to zrobiłeś), ale jeśli komuś ten proces się przerwie lub nie będzie mógł go dokończyć w bezpośrednim następstwie, to można skorzystać z linka do wniosku, który przychodzi na maila (choć pojawiło się kilka głosów, że ta wiadomość nie dotarła).

      Usuń
  24. Tylko internetowo zakłada się konto?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, do promocji kwalifikują wyłącznie wnioski złożone za pośrednictwem strony promocji.

      Usuń
  25. Dziwne mi anulowali wniosek i pan mówil że oferta będzię tylko aktywna z linka który powinien przyjść na meila .Podał nawet nr telefonu bezposrednio do organizatora promocji 22 299 11 50.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zacytuję z regulaminu: "Link promocyjny – link do złożenia wniosku o otwarcie Konta Osobistego w Banku przez Internet, dostępny tylko po wypełnieniu Formularza rejestracyjnego ukryty w wyświetlanym przycisku „Otwórz Konto” oraz w elektronicznym potwierdzeniu rejestracji w Promocji wysłanym na adres e-mail Uczestnika podany w Formularzu rejestracyjnym". Są to 2 takie same linki (rozwiązanie stosowane jest w promocjach konta w BGŻ BNP Paribas już od dawien dawna).

      Usuń
  26. Cześć,
    co oznacza poniższa wskazówka? Czemu nie mogę użyć tamtej strony?
    ▶️ Jeśli udział w promocji chce wziąć także ktoś z Twych znajomych lub członków rodziny, pamiętajcie o odrębnej rejestracji na stronie promocji (z wykorzystaniem innych danych).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi o to, by każda z osób przeszła opisany powyżej proces (a więc rejestracja na stronie promocji i dalej złożenie wniosku). Z jednej rejestracji nie powinien być złożony więcej niż jeden wniosek (bo kolejny się nie zaliczy).

      Usuń
  27. O co chodzi w tym że trzeba zareagować na maila i zalogować się na stronie promocji by otrzymać premie? Co to za strona promocji? Login i hasło będzie z bankowości internetowej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie będzie miało nic wspólnego z loginem i hasłem do bankowości internetowej BGŻ BNP Paribas. Organizator promocji prześle link (w praktyce to będzie ta sama strona, na której teraz się rejestruje, ale wtedy formularza nie będzie, a pojawi się inne okienko) i kod do zalogowania. Podać będzie należało numer konta do wypłaty premii i tyle ;) Rozwiązanie takie zastosowane było we wszystkich dotychczasowych promocja konta w BGŻ BNP Paribas z bonusami pieniężnymi.

      Usuń
  28. Czytałem powyższe komentarze bo mam problem z rejestracja, tj. nie dostałem maila z linkiem, napisałem do organizatora czy doszło i... nie mam żadnej odpowiedzi.
    Próbować jeszcze raz wypełnić formularz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałem tak samo.Napisałem maila na kontoplusbonus@bnpprofi.pl i dostałem odpowiedź w której podany był link do otwarcia konta.

      Usuń
    2. Już Ok. Poszło. Zadzwoniłem na infolinię i okazało się że nie doszło moje zgłoszenie. Ponownie wypełniłem formularz... ponownie skontaktowałem się mailowo i w końcu dostałem link.

      Usuń
    3. Długo czekaliście na odpowiedź na e-mail? Dzwoniłam na infolinię, Pani powiedziała, żebym napisała maila to w odpowiedzi prześle mi linka, napisałam e-mail, ale zero odzewu.

      Usuń
  29. Jak to się ma do Limitu odnawialnego Allegro? Mam taki limit/kredyt odnawialny w Bank BGŻ BNP Paribas S.A. założony podczas zakupów 0% na Allegro. Teraz się zastanawiam czy mogę skorzystać z promocji.

    OdpowiedzUsuń
  30. Wczoraj złożyłem wniosek i zero odzewu

    OdpowiedzUsuń
  31. W którejś z poprzednich edycji dokonałam rejestracji i umowa nie doszła kurierem, przy ponownym złożeniu wnisku i oczywiście rejestracji, tym razem wniosek został odrzucony gdyż poprzedni jest w toku prawdopodobnie. Jak anulować poprzedni ? Czy trzeba oba i złożyć kolejny ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na infolinii anulujesz. Robiłem to już kiedyś.

      Usuń

  32. Mam pytanie dot. promocji, czy jeśli ja i moja żona założymy konta promocyjne, ale wpływy zapewnimy z wspólnego rachunku z innego banku to każdy z nas po spełnieniu warunków otrzyma po 200 zł premii ? Czy jest jakieś "obwarowanie" takiego pomysłu ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warunek zostanie spełniony :) Ważne tylko by ten przelew był spoza własnego rachunku w BGŻ BNP Paribas, Raiffeisen Polbanku i BGŻ Optima.

      Usuń
  33. witam, mam pytanie, do kiedy muszę pozostawać w posiadaniu tego konta?
    w jaki sposób mogę wypowiedzieć umowę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgodnie z regulaminem konto trzeba posiadać do momentu otrzymania nagrody. Wypowiedzenie można złożyć w placówkach lub listownie.

      Usuń
  34. Trzeba aktywować bankowość internetową Pl@net? Czy wystarczy sama aplikacja?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba zawrzeć umowę o dostęp, ale w sumie dla spełniania warunków można wszystko zrobić z aplikacją :)

      Usuń
  35. Dzisiaj był kurier - konto aktywowane :)
    Czy kartę do konta trzeba aktywować? Skoro jest darmowa i nie ma warunków z nią związanych to rozumiem że nie muszę jej nosić w portfelu.

    OdpowiedzUsuń
  36. Czy posiadanie kredytu (zakup na raty) w BGŻ spowoduje nie zakwalifikowanie mnie do promocji?

    OdpowiedzUsuń
  37. Jak mogę znaleźć tą aplikację? W sklepie Play aż roi się od aplikacji z logiem BGŻ, czy można prosić o jakiś link?

    OdpowiedzUsuń
  38. Złożyłem wniosek jakiś tydzień temu a wówczas promocja była jeszcze dostępna. Dziś był kurier i podpisałem umowę (rejestracja z promocyjnego linku już nie działa). Czy promocja nadal mnie obowiązuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Kto zdążył się zarejestrować, ten łapie się na promocję (nawet jeśli dopiero zawrze umowę).

      Usuń
  39. Aktywowalal kartę w systemie bankowości internetowej. Ale nie mam pinu A minęło 7 dni od momentu gdy kurier przywiózł umowę z wnioskiem i kartą. Czy jak wyślę SMS na podany numer na kartce do której przyklejone jest karta to poniosą mi prowizję 10 zł za ponowne wygenerowanie Pin?

    OdpowiedzUsuń
  40. Witam
    Mam pytanie może nietypowe. Miałem do 31 marca aktywować aplikację i tak zrobiłem, ale początkiem kwietnia ją usunąłem(brak miejsca w tel) aby dziś ponownie zainstalować ją. Czy wykluczy mnie to usunięcie z promocji?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie może wykluczyć no tylko aktywacja była potrzebna a nie jej używanie czy posiadanie później

      Usuń
    2. dzięki. Bo czekam na tego maila od nich no ale do 19 ma by także czas jest
      jeszcze

      Usuń
  41. Dostał już ktoś maila? 19 tuż tuż a jeszcze nie ma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W promocji konto na miarę mail przyszedł już wczoraj.

      Usuń
  42. U mnie też na razie brak maila. Zobaczymy jeszcze 3dni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dostałem maila w dniu dzisiejszym, numer konta uzupełniony, teraz tylko czekam na pieniążki :)

      Usuń
    2. Gdzie uzupełnić ten numer konta bo ten ich podany adres w mailu jest u mnie nieaktywny

      Usuń
    3. Wyłącz Adblocka albo usuń pliki cookies.

      Usuń
    4. Strona promocji: https://kontoplusbonus.bnpprofi.pl/

      Usuń
  43. Dzisiaj przyszedł mail o przekazaniu 50zł na podany nr konta!!!

    OdpowiedzUsuń
  44. Również dostałam maila. No to czekamy na wypłatę.

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie otrzymałem jeszcze emaila. Czy ktoś też miał taką informację?

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie dostałam maila. Jaki jest dokładnie nadawca maila i tytuł wiadomości?

    OdpowiedzUsuń
  47. Konto plus bonus.
    Informacja o nagrodzie.
    U mnie tak to było zatytułowane w email.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to kiszka, pewnie coś pomieszałam - chociaż uważałam. Albo jednak "kredyt odnawialny" zaciągnięty przez alledrogo w Paribasie właśnie - wykluczył skorzystanie w promocji...

      Usuń
  48. Dostał już ktoś nagrodę na konto?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostalam maila o nagrodzie, wypelnilam, ale kasy ciagle nie widac.

      Usuń
  49. Pewnie dopiero dzisiaj wpadnie.

    OdpowiedzUsuń
  50. Jest pierwszy bonus 50 zł właśnie przesłali.

    OdpowiedzUsuń
  51. 50 zl przyszło 🙂

    OdpowiedzUsuń
  52. Mr. Złotówa,
    Co jeśli przegapiłam termin i dopiero się zorientowałam, że nie dostałam maila (lub dostałam do spamu, ale po 30 dniach się usunął)?
    Gdzie można pisać reklamację?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypłata kolejnych bonusów jest uzależniona od spełnienia warunków uzyskania poprzedniego bonusu, więc pozostaje powalczyć. Reklamację możesz zgłosić do organizatora (we wpisie tutaj piszę jak to zrobić).

      Usuń
    2. Ok dziękuję, jakoś przegapiłam ten post...

      Usuń
  53. Mr. Złotówa,
    Otrzymałem 15 maja ze strony "Mam bonus" nr vouchera i nr zamówienia, ale bez linku jak w poprzedniej wiadomości w kwietniu. Napisane jest, że to nagroda za kwiecień. Co mam z tym zrobić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy pierwszym bonusie trzeba było uzupełnić dane do wypłaty. Przy kolejnych już nie trzeba, bo dane są uzupełnione. Maile w maju i czerwcu to tylko powiadomienia o przyznaniu kolejnych bonusów.

      Usuń
  54. Trzeci bonus to powinno być 100 zł, a dostałam maila o nagrodzie w wysokości 50 zł. Zastanawiam się czy to jakiś błąd? Czy macie podobnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie błąd. Wysłałem zapytanie.

      Usuń
    2. U mnie to samo, potem dostałem maila ze sprostowaniem, że nagroda wynosi 100zł.

      Usuń
  55. Później przyszedł drugi email z przeprosinami za pomyłkę z kwotą 50zł. Oczywiście ma być 100zł.

    OdpowiedzUsuń
  56. Dzisiaj 100 zł wpadło czyli wszystko, można zamykać konto. ��

    OdpowiedzUsuń
  57. Pytanie techniczne:) premia na koncie więc czas na zamknięcie. Czy w przypadku tego banku wystarczy zwykłe wypowiedzenie czy warto też wypowiedzieć ta umowę ramowa żeby później móc skorzystać ponownie z oferty tego banku oczywiście po upływie określonego czasu karencji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ramowa chyba jest z automatu zamykana (przynajmniej tak twierdziła pani w oddziale), ale lepiej dopisz w wypowiedzeniu. Ja tak zrobiłem mimo to.

      Usuń
  58. Czy można internetowo zamknąć konto w tej promocji

    OdpowiedzUsuń