Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Dwie promocje dla obecnych klientów ING Banku Śląskiego z bonusami po 20 zł za przetestowanie Apple Pay

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

24.01.2019

Dwie promocje dla obecnych klientów ING Banku Śląskiego z bonusami po 20 zł za przetestowanie Apple Pay

Bank z lwem w logo odpalił kolejne dwie promocje dla obecnych klientów.

Promocja Apple Pay w ING Banku ŚląskimZnów jednak są to promocje dla osób zaproszonych. Do zgarnięcia czekają bonusy po 20 zł. W jednej promocji za samo dodanie karty do Apple Pay, a w drugiej za transakcje wykonane tą metodą płatności.

O tym, że ING Bank Śląski udostępnia swym klientom Apple Pay, donosiłem już jakiś czas temu na Twitterze (przy okazji zachęcam do obserwowania Bankobrania właśnie tam):

Po raz kolejny mamy zatem dowód na to, że na nowości nie ma co się rzucać, póki... bank za to nie zapłaci 😉 Wystarczyło zaczekać nieco ponad tydzień i już są promocje.

Dziś to już kolejny wpis na temat ING Baku Śląskiego. Wcześniej pisałem o premii do 120 zł za wpływy wynagrodzenia dla obecnych, zaproszonych klientów. Teraz czas na dwie kolejne promocje: "Dodaj kartę do Apple Pay" oraz "Zrób transakcję kartą z portfela Apple Pay".
💡 Jeśli aktualnie nie posiadasz konta w ING Banku Śląskim, to na poniższe promocje już się nie załapiesz, ale możesz zyskać bonusy pieniężne do 140 zł za otwarcie konta.

Dla kogo promocje Apple Pay? Warunki uczestnictwa w obydwu promocjach są identyczne. Niezbędne jest otrzymanie zaproszenia do promocji, które bank przesyła wiadomością w bankowości Moje ING.

W praktyce niezbędne jest również posiadanie konta wraz z kartą Visa zbliżeniowa (bo tylko taką można dodać do Apple Pay) oraz urządzenia z systemem iOS umożliwiającego korzystanie z Apple Pay.

Czym jest Apple Pay i jak korzystać? Apple Pay to funkcjonalność umożliwiająca płatności urządzeniami firmy Apple. Jeśli dotąd nie było Ci dane korzystać z tej formy płacenia, sprawdź mój krótki poradnik: Apple Pay - co to jest, w jaki sposób działa, kto i jak może używać? Krótki przewodnik płatności telefonem iPhone i zegarkiem Apple Watch.

Nagroda. W każdej z promocji do zgarnięcia jest bonus pieniężny w wysokości 20 zł każdy, który bank wypłaci na konto osobiste uczestnika promocji (więc środki te można przeznaczyć na dowolny cel).

Zasady promocji. Jak już wspomniałem, promocje są dwie, więc prześwietlam je odrębnie.

Jeśli masz od banku zaproszenie do promocji "Dodaj kartę do Apple Pay":
  • do 31.03.2019 r. zapisz się do promocji za pomocą wniosku dostępnego w Moje ING;
  • w ciągu 14 dni od daty powyższego zapisu dodaj kartę do Apple Pay;
  • do dnia wypłaty bonusu posiadaj konto osobiste w ING Banku Śląskim.

W przypadku zaproszenia do promocji "Zrób transakcję kartą z portfela Apple Pay":
  • do 31.03.2019 r. zapisz się do promocji za pomocą wniosku dostępnego w Moje ING;
  • w ciągu 14 dni od daty powyższego zapisu wykonaj co najmniej 2 płatności z Apple Pay (każda z tych transakcji musi być na kwotę min. 5 zł);
  • do dnia wypłaty bonusu posiadaj konto osobiste w ING Banku Śląskim.

Terminy wypłat bonusów w obydwu promocjach są takie same - zależą od tego kiedy spełnisz warunki promocji. A przewidziano 3 transze wypłat:
"- do 20 lutego 2019 r. (jeśli warunki zostaną spełnione do 10 lutego 2019 r.) 
- do 20 marca 2019 r. (jeśli warunki zostaną spełnione do 10 marca 2019 r.) 
- do 25 kwietnia 2019 r. (jeśli warunki zostaną spełnione do 14 kwietnia 2019 r.)"

W ramach każdej z promocji uczestnikowi przysługuje tylko jeden bonus (bez względu na liczbę dodanych kart czy wykonanych transakcji).

Za podrzucenie informacji o promocjach ING Banku Śląskiego dziękuję Marcinowi i Wojtkowi.


Przydatne dokumenty:

6 komentarzy:

  1. Zapewne wiedzą że mam iPhone'a bo mam aplikację na iOS pobraną. Ale zaproszenia nie dostałem. Nie płaciłem jeszcze Apple Pay z ING. I nie zamierzam póki nie dostanę jakieś promocji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ciekawe czy bank brał ten fakt pod uwagę przy wysyłaniu zaproszeń? Bo zaproszenia do użytkowników urządzeń z Androidem byłyby trochę nietrafione ;) Podpytałem znajomego, który ma konto w ING Banku Śląskim i telefon z nadgryzionym jabłkiem. Z Apple Pay nie płacił, ale zaproszenia też nie ma.

      Usuń
  2. No proszę jak się wycwanili. Wszystkie promocje przez formularz w Moje ING. Nie da się wprosić jak kiedyś :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Co to za promocja - tylko dla wybrańców.
    Mam ING, mam telefon z jabłkiem - a zaproszenia nie dostałem.
    Czyżby ING nie zależało?
    Mam w tej chwili podpiętą kartę BGŻ PNB PARIBAS i tak też zostanie dopóki nie załapię się na promocję.
    Sorry ING...

    OdpowiedzUsuń
  4. W jakiej formie wysyłane jest zaproszenie? E-mail, sms, możliwość złożenia wniosku w Moje ING?

    OdpowiedzUsuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...