Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Bony Allegro wysłane do Czytelników! Sprawdź jak sobie zaklepać szansę na podobne promocje w przyszłości

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

30.01.2019

Bony Allegro wysłane do Czytelników! Sprawdź jak sobie zaklepać szansę na podobne promocje w przyszłości

Właśnie wysłałem maile do osób, które wzięły udział w promocji z gwarantowanymi nagrodami wyłącznie dla Czytelników bloga Bankobranie.

Bony Allegro wysłane do Czytelników! Sprawdź jak sobie zaklepać szansę na podobne promocje w przyszłości
Była to akcja promocyjna, w której od ING Banku Śląskiego łącznie zyskać można było nawet 220 zł w bonusach pieniężnych, ale ode mnie doszedł jeszcze bon o wartości 50 zł do wykorzystania podczas zakupów na Allegro. Dziś czas na podsumowanie i sprawdzenie skrzynek mailowych.

W blogowej akcji najważniejszym wymogiem (niezależnym ode mnie) było to, by być nowym klientem ING Banku Śląskiego, który dotąd nie miał żadnego produktu w tym banku. Dalej było już jednak prosto. Wystarczyło zarejestrować się za pomocą formularza zgłoszeniowego, złożyć wniosek oraz zawrzeć umowę o Konto Direct. I to już wszystko. Kto te warunki spełnił, ten teraz powinien otrzymać maila. Uczestników promocji zachęcam zatem do sprawdzenia skrzynek mailowych (bo wiadomość mogła się też gdzieś "ukryć", więc warto zajrzeć do takich zakładek, jak "spam", "oferty" lub "inne").

Blog Bankobranie był pierwszym, który odpalił taką dodatkową okazję do zarobku. Z racji potencjału zainteresowania, w pierwszej kolejności o promocji dowiedzieli się subskrybenci newslettera. W związku z wyczerpaniem puli nagród (po zaledwie kilkudziesięciu godzinach), szersza publikacja promocji nie była już możliwa. Jeśli więc chcesz, by w przyszłości podobne, unikatowe okazje do bankobrania nie umknęły Twej uwadze, zapisz się na bezpłatny newsletter (to zero spamu - wiadomości wysyłam do dwóch razy w tygodniu, ale za to niezawodne źródło informacji o nowościach i najlepszych promocjach).

Na newsletter warto też zapisać się ze względu na powitalny prezent. To przewodnik "Jak zyskiwać dzięki bankom?" oraz 2 przydatne eBooki, które ułatwią korzystanie z promocji bankowych. Znajdziesz tam sporą dawkę objaśnień, wskazówek, porad i trików.
💡 Na czym zarabiać obecnie? Jeśli chcesz zarobić ponownie, ale z innym bankiem, sprawdź najpopularniejsze promocje, dzięki którym zyskać możesz np. 200 zł w bonusach pieniężnych za konto w BGŻ BNP Paribas (tu nie warto zwlekać z udziałem, bo wiele wskazuje na to, że promocja z powodu olbrzymiego zainteresowania zakończy się przed czasem) albo 100 zł za konto w Banku Pekao (okazja ta jest warta szczególnej uwagi ze względu na to, że bank ten bardzo rzadko organizuje promocje). Jeśli zaś chodzi o promocje karty kredytowej, sprawdź propozycję Citibanku, w której do wzięcia jest nagroda gwarantowana w postaci telefonu Xiaomi Redmi 6a.

Co zrobić, gdy mail z bonem nie dotarł?


Jako uczestnikowi dziesiątek czy może nawet setek promocji bankowych zależy mi na tym, by należne nagrody otrzymywać. W przypadku, gdy występuję w roli współorganizatora takiej promocji, zależy mi na tym, by każdy kto spełnił warunki promocji, swój bon Allegro otrzymał. Jednak już z poprzedniej edycji wiem, że może się zdarzyć, że ktoś maila nie dostał. Wtedy (choć nie z mojej winy) takie przypadki dotyczyły 7% uczestników. Mam nadzieję, że takich sytuacji tym razem nie ma, ale jeśli ktoś bonu nie otrzymał, to proszę o zgłoszenie reklamacji. Wszystkie dokładnie przeanalizuję.

Zgodnie z regulaminem promocji, przewidywaną formą reklamacji jest zgłoszenie mailowe (i z tej opcji można oczywiście korzystać), ale żeby ułatwić ten proces, przygotowałem krótki formularz. Jest to o tyle wygodne rozwiązanie, że na maile nie zawsze jestem w stanie odpowiadać na bieżąco i trudno połapać się w kolejnych wątkach. W przypadku formularza będzie prościej i dla mnie, i dla Ciebie (np. szybciej dostaniesz mailowe potwierdzenie otrzymania przeze mnie zgłoszenia):

17 komentarzy:

  1. Dziękuję za nagrodę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Otrzymałam już swój bon, który aktualnie baaardzo mi się przyda. Dziękuję Mr. Złotówa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy z g. 15:21 i 15:26, życzę udanych zakupów :)

      Usuń
  3. Mam i ja! :) Dzięki. A w najbliższej przyszłości jakieś konkursy są przewidywane?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W najbliższej perspektywie nie mam zaplanowanego, ale oczywiście nie wykluczam ;)

      Usuń
  4. ani ja ani małżonka nie otrzymaliśmy bonów choć spełniliśmy wymagania :-(
    co Ty na to Złotówa ,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli warunki zostały spełnione, to powinno być inaczej. Bazuję jednak na otrzymanym raporcie. Zgłoście proszę to za pomocą formularza. Liczę, że uda się to szybko wyjaśnić.

      Usuń
  5. U mnie sukces na 1 z 3 wniosków, 2 już zareklamowane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrząc na komentarz Anonimowego z godz. 22:41 i ten, wygląda mi to na problem w sytuacji, gdy (zapewne) z jednej przeglądarki były składane kolejne wnioski (pliki cookies robią swoje w takim przypadku; wtedy banki najczęściej zaliczają tylko p-wszy wniosek i stąd może być taki efekt raportu).No ale to jest do wyjaśnienia :) Dzięki za zgłoszenie. Mailowo będę informować o przebiegu.

      Usuń
    2. Może tak być, bo kod przyszedł na maila z pierwszego wniosku.

      Usuń
    3. Muszę ,rozwiać Twoje domysły Mr. Złotówa bo specjalnie składaliśmy wnioski z całkiem innych kompów żona na lapku w domu a ja na stacjonarnym w pracy ,więc nie oto tu na pewno chodzi :-(

      Usuń
    4. U mnie bony są 2. Składaliśmy (z żoną) na różnych urządzeniach.
      Dzięki za bony. Już wykorzystane :)

      Usuń
    5. Witaj Mr.Złotówa jak tam z tymi bokami? Wysłałem wiadomość przez formularz tak jak mi napisałeś powyżej no i cisza żadnej odpowiedzi zwrotnej nie otrzymałem 😕 pozDrawiaM

      Usuń
    6. Z automatu powinna przyjść odpowiedź z potwierdzeniem. Później jeszcze jednego maila wysyłałem. Jeśli nic z tego do Ciebie nie dotarło, napisz proszę maila na kontakt@bankobranie.pl

      Usuń
  6. Ja chcialem skorzystać z promocji ING i Mr Złotówy ale się nie dało. Przez to że jestem żyrantem do kredytu to nie jestem nowym klientem..... Dziwne że bycie żyrantem traktują jako produkt u nich ...

    OdpowiedzUsuń
  7. Kredyt w obi ("w postaci karty kredytowej BGŻ Paribas*" ) takze wyklucza z konta i z karty :/

    OdpowiedzUsuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...