Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Karta podarunkowa Allegro o wartości 100 zł za Konto Internetowe w Alior Banku

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

23.01.2019

Karta podarunkowa Allegro o wartości 100 zł za Konto Internetowe w Alior Banku

Wystartowała kolejna promocja konta osobistego w Alior Banku.

Karta podarunkowa Allegro za konto w Alior Banku w promocji AlleOkazjaTym razem do zgarnięcia jest nie bonus pieniężny, a bon o wartości 100 zł, który wykorzystać można podczas zakupów na Allegro. W roli głównej nie występuje Konto Jakże Osobiste, a Konto Internetowe, więc też nie ma co liczyć na moneyback czy 3% na koncie oszczędnościowym.

Dla kogo promocja? Uczestnikiem może być osoba, która w ciągu 120 dni kalendarzowych przed zawarciem umowy o konto w niniejszej promocji nie posiadała konta osobistego w Alior Banku.

Nagroda. W promocji do zgarnięcia jest karta podarunkowa o wartości 100 zł, którą wykorzystać można jednorazowo podczas zakupów na Allegro.

Regulamin promocji nie precyzuje jak długo ma być ważna karta podarunkowa, ale z informacji na stronie promocji wynika, że będzie można ją wykorzystać najpóźniej do 26.11.2019 r.

Limit. Promocja "AlleOkazja" ma być dostępna do wyczerpania puli nagród. Niestety Alior Bank nie informuje jak duża jest ta pula. O zakończeniu promocji bank ma poinformować tutaj.

Zasady promocji "AlleOkazja". By wziąć udział i zgarnąć nagrodę:
  • złóż wniosek na stronie promocji oraz zawrzyj z bankiem umowę o Konto Internetowe wraz z wydawaną do niego kartą (udział w promocji biorą wyłącznie wnioski złożone za pośrednictwem powyższej strony); 
  • w ciągu 40 dni od daty zawarcia umowy o konto wykonaj płatności kartą na sumę 200 zł (przy czym ilość dokonanych transakcji nie może być mniejsza niż 5); 
  • w ciągu 60 dni od zawarcia umowy o konto zaloguj się do aplikacji mobilnej;

Wydanie nagrody. Nagroda ma być przekazana SMSem do 60 dni kalendarzowych od spełnienia powyższych warunków. Do tego momentu nie wypowiadaj umowy o konto, ani o kartę (to warto uwzględnić, bo karta darmowa jest dopiero przy wydaniu odpowiedniej kwoty miesięcznie - szczegółowy opis konta znajdziesz nieco niżej).

Ważna wskazówka. Wykonując płatności kartą, pamiętaj, że nie wszystkie transakcje zostaną zaliczone na potrzeby promocji. Alior Bank wyklucza bowiem niektóre kody MCC (to kody wskazujące na dominujący charakter działalności sprzedawcy lub usługodawcy):
"• 7995, określający kasyna oraz zakłady bukmacherskie i im podobne; 
• 8999, określający profesjonalne usługi, nieklasyfikowane pod innymi kodami MCC, o ile płatność zidentyfikowana jest jako zagraniczna (country code inny niż Polska); 
• 4111, określający m.in. usługi transportowe, 
• 6012, określający instytucje finansowe; 
• 6211, określający brokerów ubezpieczeniowych, 
• 6051, określający przekazy pieniężne w instytucjach finansowych, 
• 4829, określający internetowe przekazy pieniężne. 
• 4900, określający narzędzia elektryczne, gazowe, sanitarne i wodne" (pisownia oryginalna)

Konto Internetowe - prześwietlenie promocji


Czas omówić konto, które należy założyć w promocji. Jego główne cechy to:
  • 0 zł za prowadzenie konta (bez warunków);
  • 0 zł za krajowe przelewy Elixir PLN zlecane w bankowości internetowej lub mobilnej; 
  • 0/6 zł - miesięczna opłata za kartę wydawaną do konta nie zostanie pobrana jeśli w danym miesiącu wykonasz kartą płatności na sumę min. 300 zł.
  • wypłata z bankomatów: 
    • 0 zł w przypadku bankomatów Alior Banku; 
    • 0/5 zł w bankomatach sieci Euronet (opłata nie jest pobierana w przypadku wypłaty co najmniej 100 zł); 
    • 5 zł z pozostałych bankomatów.

Za podrzucenie informacji o promocji dziękuję Czytelniczce Marcie i Czytelnikowi Adamowi.

Alternatywne promocje


W chwili obecnej nie brakuje równie prostych promocji (jeśli czasami nie prostszych). A i do wzięcia są bonusy pieniężne (do wykorzystania na dowolny cel) o wyższej wartości. Sprawdź:
  • 200 zł za konto w Banku Millennium - to już ostatnie dni, by załapać się na tę okazję, gdzie warunki do spełnienia są banalnie proste (bo w praktyce pokrywają się z tymi, które zwalniają z opłat za konto i kartę), a i premia do zgarnięcia jest najwyższą jaką dotąd ten bank wypłacał na start i ta edycja jest powtórzeniem dotychczasowych promocji, które cieszyły się rekordowym zainteresowaniem;
  • 100 zł za konto osobiste w Banku Pekao - to unikatowa okazja, bo bank ten zbyt często promocji nie serwuje (sam dotąd nigdy nie miałem konta w Banku Pekao i dopiero w tej promocji założyłem), a stówkę można zgarnąć w całkiem prosty sposób (dla chętnych jest jeszcze 3% dla oszczędności).


Przydatne dokumenty:

93 komentarze:

  1. Niestety najwyraźniej konto nie jest dla klientów posiadających już jakikolwiek produkt w Aliorze.
    Posiadam konto FIRMOWE oraz OSZCZEDNISCIOWE - a wiec nie OSOBISTE - i po wypelnieniu wniosku pojawia sie informacja, że niestety jest błąd i nie mogą obecnie procedować mojego wniosku...
    Próbowałem kilka razy, aż wpadłem na pomysl by wpisać inny PESEL - i wtedy magicznie nagle sie dało procedować wniosek...
    Innymi słowy: z regulaminu wynika że tylko konto OSOBISTE wyklucza, ale tak naprawde system uniemozliwia zlozenie wniosku osobom posiadajacym jakikolwiek produkt w Aliorze. SŁABO!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znów pewnie wszystko przez "umowę ramową"

      Usuń
    2. Mam konto zamknięte ale posiadałem aktywna umowę ramowa co mnie wykluczylo według Pani ma infolinii

      Usuń
  2. Mam taki komunikat: ,,Zakończenie wniosku nie jest obecnie możliwe. Jeśli chcesz, pracownik banku skontaktuje się w celu dokończenia składania wniosku". Zapewne jeżeli zamówię kontakt to nie dostanę bonu bo ,,wniosek nie został całkowicie wypełniony przez internet". Zbieg okoliczności czy celowy zabieg Alior Banku ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez mam taki komunikat , tyle ze nie mam nic w tym banku.

      Usuń
    2. Ja złożyłem wniosek bez problemu. Mam czekać na kuriera.

      Usuń
    3. Prawdopodobnie macie aktywny dostęp przez bankowość elektroniczną

      Usuń
    4. Mam ten sam komunikat, i o ile konta osobistego w samym Aliorze nie miałem, to jednak korzystałem kiedyś z Alior Kantor i T-Mobile UB. A z tego co się orientuję w każdym z tym przypadków korzysta się z innego serwisu transakcyjnego.

      Usuń
    5. Anonimowy24 stycznia 2019 10:39
      Może kiedyś miałeś i została ci umowa ramowa.

      Usuń
    6. Numer klienta w alior kantor jest ten sam co w aliorze więc stąd ten błąd..

      Usuń
  3. Jak można sprawdzić kiedy konto zostało zamknięte?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na infolinii można sprawdzić.

      Usuń
    2. Potwierdzam! Bez problemu podają datę zamknięcia konta.

      Usuń
  4. Z tym kontem nie można mieć 3% na koncie oszczędnościowym? Przecież jest promocja do 20 tys. zł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 3% jest tylko dla posiadaczy Konta Jakże Osobistego. Trzeba włączyć korzyść. Nie ma takiej możliwości dla tych co mają Konto Internetowe.

      Usuń
  5. Jak podpisuje się umowę, oddział, kurier, przelew?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwaga: zamykanie tylko w oddziale :)

      Usuń
    2. Jeśli chodzi o otwarcie to online (przelewem weryfikacyjnym), kurier lub Wideo weryfikacja. Takie opcje były do wyboru.

      Usuń
  6. czemu po wypełnieniu wniosku i zaznaczenia "Zamów kartę do konta" na końcu (w podsumowaniu) jest, że opłata za wydanie karty to 5zł? w tabeli opłat i prowizji jest 0 zł...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie zauważyłem gdzie te 5 zł rzekomo było. Ale przecież liczy się to co w TOIP

      Usuń
    2. Zaraz nad wizerunkiem karty w podsumowaniu, na szaro. Ale konsultant na infolinii też był zdziwiony i powiedział to samo - liczy się TOIP i gdyby opłata została pobrana to można zgłaszać reklamację.

      Usuń
    3. Potwierdzam pokazanie się komunikatu o opłacie za kartę - 5 zł. Przypuszczam, że to jakiś chochlik sprzed kilku lat, bo w cenniku nic takiego nie figuruje. Dla zainteresowanych: w ostatnim etapie jest wybór jednego z trzech sposobów założenia konta:
      1) Przelew z innego banku (od razu mówię, że odrzuca z Millennium)
      2) Kurier
      3) Video-weryfikacja.
      Ja wybrałem kuriera, jako że nie chce mi się późnień znów denerwować, że któraś z metod nie działa (zraziłem się do alternatyw podczas zakładania konta w Santanderze).

      Usuń
    4. Pełna zgoda. Kurier najpewniejszy. Z przelewem nawet nie ryzykuję, a wideorozmowa była taka że się widzieliśmy ale się nie słyszeliśmy.

      Usuń
    5. Mi konsultant powiedział że to błąd. Wysłałem im print screena

      Usuń
    6. o.O wybrałam przelew, bo myślałam, że będzie najszybciej i najwygodniej, ale widzę, że to nie nowość, że są jakieś problemy z tym... :( od wczoraj nie dostałam żadnej informacji, że założono konto

      Usuń
  7. Dał ktoś na kontakt w celu kononczenia wniosku ? Po tym jak wniosek nie przwchodzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na kontakt, obawiam się, że wykręcą się tym, że trzeba złożyć wniosek internetowo.

      Usuń
    2. dajcie znać jak zadzwonią do Was z informacją

      Usuń
    3. Tak, na to warto uważać, bo do promocji kwalifikują wyłącznie wnioski złożone za pośrednictwem strony banku.

      Usuń
    4. Jestem po rozmowie telefonicznej. Wniosek złożony, mam dostać umowę na mail i potwierdzenie uczestnictwa w promo. U nich to wyglada tak, ze wniosek jest złożony w Internecie. Zaś sama finalizacja na infolinii.

      Usuń
  8. Czy do okresu karencji liczy sie tez konto w T-mobile bankowe?

    OdpowiedzUsuń
  9. Promocja na pozór z jasno określonymi warunkami – w moim przypadku – nie posiadam konta osobistego co najmniej 120 dni – teoretycznie się łapię na promocję, ale w trakcie składania wniosku otrzymuję info, że wnioskowanie nie może zostać zakończone. Na infolinii otrzymałem informację, że nie ma tego w zapisach promocji i regulaminie ale jest to oferta dla nowych klientów, a ja nowym nie jestem, bo mam obecnie kredyt konsumencki (zakup na raty w jednym ze sklepów rtv agd), jakąś umowę ramową, w związku z tym mogę wnioskować o konto osobiste z poziomu systemu bankowego online, a przez to nie mogę z poziomu strony dotyczącej promocji. Jednakże wniosek z poziomu systemu bankowego online się nie liczy i w związku z tym nic z tego nie będzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no szkoda :/

      Usuń
    2. Wypowiedz w banku umowę ramową. Ja tak zrobiłam i wtedy wniosek przez internet przeszedł (mam kartę kredytową i konto firmowe)

      Usuń
    3. Dlaczego wniosek z poziomu systemu bankowego ma nie zostać uwzględniony w promocji? Ja z uwagi na posiadaną kartę kredytową mam dostęp do bankowości, wniosek złożyłem z odpowiedzią: "Zakończenie wniosku nie jest obecnie możliwe. Jeśli chcesz pracownik banku skontaktuje się w celu dokończenia składania wniosku. Możesz również skorzystać z jednej z poniższych opcji: Placówka,Infolinia, Bankowość Online" Czekałem na kontakt 2 dni i skorzystałem z bankowości Online, aby to konto założyć. Mam zrzut ekranowy powyższego komunikatu. W przypadku reklamacji to argument nie do odparcia. Przypominam, że regulamin promocji nic nie mówi o braku możliwości założenia konta poprzez bankowość elektroniczną.
      1. Warunkiem koniecznym otrzymania Nagrody premiowej o wartości 100 zł (słownie sto złotych) jest :
      1) Złożenie wniosku o zawarcie Umowy o Konto oraz Umowy o Kartę Płatniczą na stronie internetowej: https://www.aliorbank.pl/klienci-indywidualni/oferty-specjalne.html w okresie trwania Oferty Specjalnej oraz
      2) Zawarcie Umowy o Konto oraz Umowy o Kartę Płatniczą

      Warunki spełniłem Wniosek złożony zgodnie z Regulaminem (że nie został dokończony - o tym mowa nie ma. Umowy zawarte. Koniec i bomba :-)

      Usuń
    4. No ale przecież wyraźnie mówi jak ma być złożony wniosek. Pkt 2 który sam cytujesz.

      Usuń
    5. Ale napisz później czy nagrodę dostaniesz czy były jakieś chocki klocki, reklamacje itp.

      Usuń
    6. Nie widzę tu sprzeczności. Pkt. 2 nie precyzuje w jaki sposób ma zostać zawarta Umowa.

      Usuń
  10. No i d*pa Mimo zamkniecia konta posiadamy umowę ramową i dostęp do bankowości elektronicznej. Nie mamy wtedy możliwości wtedy założenia konta przez kuriera bądź przelew a taki jest wymog tej promocji. Trzeba zamknąć tą umowę w oddziale. Świeże info z infolinii. Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szybkie założenie konta w godzinę poprzez weryfikację przelewem, polecam

    OdpowiedzUsuń
  12. @Anonimowy, jeśli na infolinii ktoś mówi,że jest to oferta dla nowych klientów, to poproś grzecznie o wskazanie tego punktu w regulaminie. Wiążącym zawsze jest Regulamnin, a nie, że ktoś coś powie na infolinii, nie ponosząc absolutnie żadnej odpowiedzialności za swoje słowa.
    @ Mr. Złotówa okazuje się, że prawdopodobnie ( na swoim przykładzie potwierdzam również) iż komunikat o niemożliwości wypełnienia wniosku w tej chwili pokazuje się tylko tym osobom, które cokolwiek miały kiedyś w Aliorze. Czy może będziesz próbował to wyjaśnić z Bankiem ?

    OdpowiedzUsuń
  13. Zeby wziac udzial w promocji trzeba spelnic warunki z §5, czyli:
    Złożenie wniosku o zawarcie Umowy o Konto oraz Umowy o Kartę Płatniczą na stronie internetowej: https://www.aliorbank.pl/klienci-indywidualni/oferty-specjalne.html w okresie trwania Oferty Specjalnej.
    Tak mialem kiedys konto. Posiadanie waznej umowy ramowej i dostep do bankowości elektronicznej uniemożliwial złożenie wniosku przez stronę na ktorej była promocja. Wtedy mozna zlozyc wniosek o konto przez tą bankowość elektroniczną. Wlasnie wrocilem z oddziału, gdzie wszystko zamknąłem. Od razu na telefon otrzymałem potwierdzenie i mogłem złożyć wniosek na stronie promocyjnej. Oczywiście jak to bywa regulamin jest malo szczegółowy i problemy wychodzą w praniu

    OdpowiedzUsuń
  14. Promocja ma być dostępna do wyczerpania puli nagród, ale bank nie informuje jak duża jest ta pula - wot szutniki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak mozna wypowiedziec umowe ramowa? tylko wizyta w oddziale czy rowniez na infolinii ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko w placówce ale za to od ręki czyli bez okresu wypowiedzenia.

      Usuń
  16. Jak pisałem wyżej, w piątek po 15: Jestem po rozmowie telefonicznej. Wniosek złożony, mam dostać umowę na mail i potwierdzenie uczestnictwa w promo. U nich to wyglada tak, ze wniosek jest złożony w Internecie. Zaś sama finalizacja na infolinii.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mr.Złotówa czy płatności w internecie będą zaliczone na potrzeby promocji ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja bym sprawdził regulamin ;)
      "Transakcja Bezgotówkowa – zapłata za towary i usługi przy wykorzystaniu karty
      płatniczej lub karty wirtualnej za pośrednictwem urządzenia, we wszystkich punktach
      oznaczonych emblematem odpowiedniej Międzynarodowej Organizacji Płatniczej lub w
      drodze transakcji na odległość"

      "na odległość" = także w internecie.

      Usuń
    2. Tak. Wykluczenie dotyczy wyłącznie wybranych kodów MCC.

      Usuń
    3. Jakie znowu wykluczenie?

      Usuń
    4. § 4 pkt 11

      Usuń
  18. Również kliknąłem prośbę o kontakt, konto błyskawicznie założone przez telefon (mimo że mam cały czas u nich jeszcze konto oszczędnościowe). Potwierdzenie udziału w promocji dostałem na mail

    OdpowiedzUsuń
  19. @Anonimowy28 stycznia 2019 13:46, otrzymałem 3 maile. Pierwszy potwierdzający złożenie wniosku, drugi potwierdzający otwarcie konta i trzeci mówiący o aktywacji bankowości internetowej, ale nigdzie nie widzę potwierdzenia udziału w promocji. Czy to osobny mail ?Z góry dzięki za odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie ma żadnego maila z potwierdzeniem udziału w promocji. Ale zrobiłem sobie screen shoty w trakcie składania wniosku jakby co.

      Usuń
    2. U mnie nie powiodła się autoryzacja przelewem. Mam bankowość aktywną. Teraz czekam na kuriera. Na etapie wniosku na stronie promocyjnej nic nie wybuchło. Posiadanie aktywnej bankowości (nie rachunku) wyklucza z promocji?

      Usuń
    3. Wg regulaminu nie.

      Usuń
  20. Kuriozalne procedury mają w tym banku: karta (swoją drogą - jedna z ładniejszych, jakie widziałem) przyszła do mnie, zanim kurier raczył przyjechać z umową. Zadzwoniłem na infolinię, mają chyba jakiś problem z DHLem, ogólnie rzecz ujmując. Mam nadzieję, że sprawa się wyjaśni. Pani zaproponowała sfinalizowanie umowy w oddziale, odmówiłem, argumentując, że przepadnie mi wówczas promocja, która zachęciła mnie do założenia konta. Tak więc czekam na tego nieboraka. PS. Wniosek złożony 24 stycznia, w czwartek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W poprzedniej promocji też nie mogłam doczekać się kuriera. Przyjechał po 2 tygodniach dopiero po mej interwencji na infolinii banku. Ale karta przyszła dopiero po kurierze.

      Usuń
    2. Ja już też mam dosyć tego banku a jeszcze nie mam tam konta... Od lat używam TMUB i jest ok. Najpierw odrzucony przelew potwierdzający po 4 dniach z nieznanych przyczyn (żadna którą podali mnie nie dotyczy), później 30 min oczekiwania na połączenie wideo - też się nie doczekałam, a teraz podobnie jak u Ciebie - dostałam info, że karta jest w drodze a o kurierze ani słowa. Już tydzień trwa moje zakładanie tam konta i pewnie jak się w końcu uda, to pula nagród zostanie wyczerpana. Partner tak samo ma problemy - wybrał kuriera (znając moje niepowodzenia) i dostał telefon, że coś się nie zgadza z danymi we wniosku - po weryfikacji telefonicznej pani stwierdziła: "Aa, to wszystko się zgadza, to nie wiem czemu nie chce przejść. Będzie Pan musiał iść do placówki podpisać umowę" - co nie wchodzi w grę z uwagi na promocje. To raczej nie będzie mój ulubiony bank...

      Usuń
  21. Mr.Złotówa. Dla spełnienie warunków promocji trzeba zrobić 5 transakcji na łączną sumę min.200 zł. Natomiast aby być zwolnionym z opłaty za kartę zwalniają płatności na kwotę min.300 zł. Czyli tak czy inaczej do chwili wypłacenia nagrody trzeba machnąć kartą w miesiącu kalendarzowym nie mniej niż 300 zł. Dobrze rozumiem ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze rozumiesz. Na potrzeby promocji wydać trzeba 200 zł (w min. 5 transakcjach), a dla zwolnienia z opłaty za kartę min. 300 zł (przy czym te 200 zł będzie już też zaliczone). W kolejnych miesiącach w celu uniknięcia opłaty za kartę te 300 zł można wydać w dowolnej liczbie transakcji (nawet jedną).

      Usuń
    2. Mr.Złotówa, a czy w celu uniknięcia opłaty w kolejnych miesiącach można płacić kodami MCC,które są wykluczone w powyższej promocji ?
      Dziękuję.

      Usuń
    3. Ani taryfa opłat i prowizji, ani Regulamin rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych,
      oszczędnościowych i terminowych lokat oszczędnościowych, definiujący transakcje bezgotówkowe nie wspominają o wykluczeniach kodów MCC. Wychodzi więc na to, że powinny zaliczyć się wszystkie płatności, bo ten zapis o kodach MCC znajduje się tylko w regulaminie promocji (a więc dotyczy tych min. 5 transakcji na sumę co najmniej 200 zł).

      Usuń
  22. Czy konto w kantorze Alior Banku przeszkadza w tej promocji ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie konto osobiste więc nie powinno.

      Usuń
    2. Informacja z infolinii, konto w kantorze Alior Banku wyklucza z promocji

      Usuń
  23. Dziś dotarł do mnie kurier. Karty brak. Rozumiem że przyjdzie osobno pocztą?

    OdpowiedzUsuń
  24. Czy Alior daje jakieś punkty powitalne za dołączenie do Priceless Special?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ub.r. dawał 1200 pkt

      Usuń
    2. Tak, to wiem. Promocja skończyła się z końcem roku i wygląda na to, że teraz na start jest okrągłe 0... ale czy mógłby ktoś potwierdzić?

      Usuń
  25. Czy Alior ma obecnie jakiś program rekomendacyjny ?

    OdpowiedzUsuń
  26. Czytam wszystkie te Wasze historie związane z otwarciem konta w tym Banku- ja mam jeszcze inną - 28 stycznia chciałem założyć konto na podstawie przelewu weryfikacyjnego- oczywiście negatywna weryfikacja mimo że wszystkie dane się zgadzały i dodatkowo był to przelew z T-Mobile (czyli poniekąd ich grupy Banków), więc po odrzuceniu przelewu złożyłem zaraz wniosek o konto z podpisaniem umowy przez kuriera. Po jakiś 10 dniach od złożenia wniosku przyszła karta do konta , w ubiegłym tygodniu rozmowa na infolinii, ponieważ żaden kurier do mnie nie dotarł - oczywiście na infolinii zapewniali że już na pewno do mnie kurier dotrze-mimo upływu następnego tygodnia dalej nic !- nie wiem już po prostu ręce opadają na ten Bank- co teraz jeszcze mam zrobić żeby w końcu to sfinalizować tą umowę albo jakoś zrezygnować z tego wszystkiego bo w końcu niedługo się okaże że skasują mi opłatę za kartę do konta z którego nie można korzystać ….

    OdpowiedzUsuń
  27. Żenada ! Od 1 lutego czekam na kuriera z dokumentami ! Kartę mam od 2,5 tygodnia, a kuriera brak. Dzwoniłam na infolinię i dowiedziałam się tyle, że oni nie wiedzą co się stało z kurierem i wyślą ponaglenie bo dokumenty zostały wygenerowane...

    OdpowiedzUsuń
  28. BANK WYDMUSZKA, mistrzostwem to już było jak musiałem tłumaczyć obsłudze tel. że jest taka promocja i podawać konkretny adres do strony bo asy nie mogły znaleźć... ale to jest nic, mi te melepety otwarły konto przez infolinie bo logiczne że jak ma się jakiś produkt (kantor walutowy) to z automatu powinno być trudniej założyć nowy produkt staremu klientowi, po czym chce się zalogować i okazuje się że dostęp zablokowany XD NIK nie potrafił mi odpowiedzieć nawet dlaczego, bo dostęp do takich tajnych informacji mają tylko w oddziałach... mam jechać 30 kilometrów do oddziału żeby łaskawcy pozwolili mi korzystać z konta XD jeszcze mistrzowskie pytanie konsultanta "a czy na pewno będzie pan korzystał i potrzebuje tego dostępu do bankowości elektronicznej?" NIE POLECAM, przerobiłem kilkanaście banków, ale takiego cyrku to jeszcze nie spotakałem WYŻSZA KULTURA BANKOWOŚCI KUHWA WASZA MAĆ

    OdpowiedzUsuń
  29. Dostał ktoś dostał smsa z nagrodą z tej promocji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! Wczoraj :)

      Usuń
    2. Wczoraj dostałem SMS-a jakoś ok. 19:40

      Usuń
    3. Dziewczyna dostała wczoraj. Ja jeszcze nie.
      Dodam że finalizowala wniosek telefonicznje.

      Usuń
    4. A kiedy robiliście ostatnią transakcję

      Usuń
  30. Wczoraj doszło . Napewno nie ma żadnego okresu lojalnościowego? Można odrazu rezygnować z konta?

    OdpowiedzUsuń
  31. Czy promocja jest nadal aktywna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, na stronie banku promocja jest aktywna. Jeśli by zakończyli, to wtedy byłaby taka informacja

      Usuń
  32. Dziwne. Spełniliśmy z dziewczyną warunki dość szybko i w podobnym czasie. Ja dostałem kod dwa tygodnie temu, a dziewczyna wciąż nie. Ktoś ma może taką sytuację?

    OdpowiedzUsuń
  33. U mnie też kodu brak. Jak inni pisali o otrzymaniu kodu zajrzałam do swoich płatności. Miałam na ponad 300 zł, ale jakby nie liczyć nie miałam pięciu wymaganych do 200 zł, więc nie spełniłam warunków promocji,a jedynie zwolnienia z opłat za konto. Na szczęście miałam parę dni do regulaminowych 40 dni wymaganych do zrobienie transakcji kartą. Mam nadzieję, że w tym miesiącu kod wpadnie i obejdzie się bez reklamacji. Dajcie znać jak będą wpadały kody.

    OdpowiedzUsuń
  34. Dostał kod w tym miesiącu?

    OdpowiedzUsuń
  35. Podobna sytuacja mam tym kodem czekałem równo 60 dni po spełnieniu warunków reklamacja złożona 10.04 dalej czekam na odpowiedź banku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż 60 dni czekania i reklamacja konieczna dla jekiegoś kodu na Allegro - groteska to mało powiedziane!

      Usuń
  36. Podbijam pytanie.Dostał ktoś kod w kwietniu?

    OdpowiedzUsuń
  37. Zadzwoniłem na numer podany w regulaminie. Reklamacja uznana od ręki. Radzę dzwonić.

    OdpowiedzUsuń
  38. Napisałam reklamacje, dostałam 100 zł przelewem na konto jako rekompensate. Chyba kody się skończyły.

    OdpowiedzUsuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...