Bankobranie: najlepsze promocje bankowe, konta, karty i lokaty w bankach: Finalizacja 2 promocji w BGŻ BNP Paribas (z premiami po 250 zł za Konto Maksymalne i Optymalne): czas uzupełnić dane!
Bądź na bieżąco. Korzystaj z bezpłatnego newslettera

18.12.2018

Finalizacja 2 promocji w BGŻ BNP Paribas (z premiami po 250 zł za Konto Maksymalne i Optymalne): czas uzupełnić dane!

W tych promocjach wielkimi krokami zbliża się moment wypłaty pierwszych bonusów.

By je jednak otrzymać, teraz trzeba zareagować na wiadomość powiadamiającą o przyznaniu premii. Oznacza to konieczność zalogowania na stronie promocji i uzupełnienia danych niezbędnych do jej wypłaty.

Poniższe przypomnienie dotyczy uczestników dwóch promocji:

Szczegółowo opisywałem je już na blogu, ale dziś przypomnę to co najważniejsze.

"Premia za regularność". W okazji do bankobrania z Kontem Maksymalnym w roli głównej, by odebrać bonus 100 zł na start, należało:
  • zarejestrować się na stronie promocji i w kolejnym kroku złożyć wniosek, wyrażając przy tym wymagane zgody;
  • do 17.09.2018 r. zawrzeć z bankiem umowę o konto wraz z wydawaną do niego kartą i dostępem do bankowości internetowej;
  • w okresie od września do listopada (w każdym z tych trzech miesięcy) zapewnić wpływy na konto w wysokości min. 1 000 zł.

Za spełnienie powyższych warunków przysługuje bonus 100 zł, o przyznaniu którego organizator powiadomił właśnie mailowo (miał na to czas do 17.12.). Za pomocą danych z tego maila - najpóźniej do 27.12. - należy zalogować się na stronie promocji i uzupełnić dane do wypłaty premii (podać należy numer rachunku konta założonego w promocji). Wypłata bonusu 100 zł ma nastąpić do 31.12.2018 r.

Przypomnę, że bonus na start to nie wszystko, bo uczestnicy tej akcji mogli też uczestniczyć w promocji z bonusami (do 25 zł przez 6 kolejnych miesięcy) za płatności kartą wydaną do konta.

"Korzystnie w koncie". By skorzystać z promocji, należało:
  • zarejestrować się na stronie promocji i w kolejnym kroku na tejże stronie zawnioskować o Konto Optymalne wraz z wydawaną do niego kartą i dostępem do bankowości internetowej; 
  • najpóźniej do 16.11. zawrzeć umowę z bankiem;
  • do 30.11. aktywować aplikację mobilną GOmobile.

Za powyższe przysługuje pierwszy z bonusów (50 zł; do wzięcia są jeszcze kolejne: 2 x 50 zł oraz 100 zł). O jego przyznaniu uczestnicy promocji powinni zostać powiadomieni mailowo (organizator dał sobie na to czas do 17.12.). Do 27.12. należy zalogować się na stronie promocji i uzupełnić numer rachunku do wypłaty premii (podać należy numer rachunku konta założonego w promocji). Wypłata bonusu przewidziana jest do końca grudnia br.
💡 Choć już posiadasz konto w BGŻ BNP Paribas, to z tym bankiem możesz zyskać ponownie! Sprawdź promocję, w której do zgarnięcia czekają bony o wartości 300 zł do wykorzystania w sklepach Biedronka!

Brak maila od organizatora. Co robić? Mail powiadamiający o przyznaniu premii jest ważny przede wszystkim z tego względu, że w nim znaleźć można kod niezbędny do zalogowania na stronie promocji. Jeśli nie udało Ci się zauważyć tej wiadomości, sprawdź jeszcze takie zakładki swej poczty, jak "spam", "wiadomości-śmieci", "oferty", "zakupy" lub "inne" (często się bowiem zdarza, że tego typu maile właśnie tam są zaszufladkowane). Jeżeli jednak i tam nie uda Ci się znaleźć wyczekiwanego maila, to niezbędne będzie zgłoszenie reklamacji.

W obydwu promocjach proces reklamacyjny wygląda podobnie (różni się jedynie adres mailowy, na który należy wysyłać zgłoszenia):
1. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Promocji można zgłaszać na piśmie na adres Organizatora: Agencja Hagen, ul. Skibicka 29, 02-269 Warszawa z dopiskiem „REKLAMACJA” lub na adres e-mail: (dla uczestników promocji "Premia za regularność") kontakt@premiazaregularnosc.pl lub (dla uczestników promocji "Korzystnie w koncie") kontakt@korzystniewkoncie.pl
2. Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, adres e-mail reklamującego (jeśli chce, aby odpowiedź została mu przekazana e- mailem), jak również opis i przyczyny reklamacji. 
3. Reklamacje będą rozpatrywane niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 30 dni od daty otrzymania reklamacji. Odpowiedź na reklamację zostanie przekazania na piśmie lub w przypadku złożenia takiego wniosku przez reklamującego na jego adres e-mail.

Na czym zarabiać obecnie?


Jeśli spodobał Ci się udział w takiej promocji, jak powyższa, sprawdź obecnie najpopularniejsze okazje do bankobrania:

Bądź na bieżąco z promocjami. na Twitterze i polub na Facebooku:


4 komentarze:

  1. Maili szukajcie w spamie bo u mnie i żony były właśnie tam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja dostalem normalnie (skrzynka na gmail)

      Usuń
  2. A czy po zalogowaniu się i podaniu konta na stronie BGŻ dostajecie jakiegoś @ z potwierdzeniem tej operacji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takiego maila już nie ma (i nie kojarzę, by był w jakiejkolwiek z wcześniejszych promocji).

      Usuń