Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Idea Bank: Lokata Beztroska ze stawką aż 3,9% na 3 miesiące

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

14.11.2018

Idea Bank: Lokata Beztroska ze stawką aż 3,9% na 3 miesiące

Dziś zdecydowanie wzrosło oprocentowanie Lokaty Beztroskiej.

Lokata Beztroska 3,9% w Idea BankuAktualnie Idea Bank oferuje na niej - dawno niewidziane na depozycie bez dodatkowych warunków - oprocentowanie aż 3,9% w skali roku. Wyróżnikiem tej lokaty jest nie tylko wysokie oprocentowanie, ale i możliwość jej zerwania w dowolnym momencie bez utraty odsetek.

Główne cechy Lokaty Beztroskiej:
  • minimalna kwota lokaty: 500 zł; 
  • maksymalna kwota lokaty: 1 000 000 zł (ale nie zapominaj, że limity Bankowego Funduszu Gwarancyjnego generalnie są o wiele niższe - zazwyczaj to równowartość kwoty 100 000 euro - więcej na ten temat przeczytasz tutaj); 
  • okres depozytu: 3 miesiące (bank daje jednak możliwość zerwania lokaty w dowolnym momencie bez utraty odsetek - ich wysokość jest naliczana według podstawowej stawki oprocentowania - 3,9% w skali roku - według faktycznego okresu utrzymywania depozytu); 
  • dostępność oferty: do odwołania;
  • ważność wniosku: 3 dni kalendarzowe.

Jeżeli masz już dostęp do bankowości internetowej Idea Banku, to Lokatę Beztroską założysz po zalogowaniu. Jeśli jednak dostępu nie posiadasz, wniosek o lokatę złożysz tutaj. Lokata Beztroska zakładana jest jako odnawialna - warto zapisać sobie datę jej zakończeniu, bo po upływie 3 miesięcy, jej oprocentowanie będzie wynosiło tyle, co oprocentowanie na lokacie standardowej (czyli będzie - delikatnie rzecz ujmując - skromne). Wtedy po prostu trzeba pamiętać o zerwaniu lokaty.

Wczoraj opublikowałem wpis o Lokacie Wielki Procent - tam znajdziesz informacje o aktualnych wydarzeniach wokół Idea Banku oraz gorącą dyskusję Czytelników w komentarzach. Poproszony o opinię, odniosłem się też do sprawy wpłacania/wypłacania środków w tym banku:
"Osobiście nie należę do osób podejmujących decyzje pod wpływem impulsu. Wydarzenia śledzę, bo w Idea Banku mam ok. 70% swych oszczędności. Jednak nie przekraczają one limitów BFG, więc z tego względu nie wycofuję środków. 
Takie jest moje stanowisko, ale oczywiście nie jest to rekomendacja z mej strony. Każdy decyzję musi podjąć samodzielnie. Liczy się poczucie komfortu i dobre samopoczucie, więc jeśli komuś trzymanie środków w banku X ma przysparzać stresu i powodować nieprzespane noce, to lepiej niech środki (lub przynajmniej ich część) wycofa. Ale po przemyśleniu, bez impulsywnych działań. 
Jedyna sytuacja w której sugerowałbym wypłacać środki (ale wtedy w praktyce tylko część) to taka, gdy ktoś ma ulokowane więcej niż równowartość 100 tys. euro. Ale ta rekomendacja dotyczy nie tylko Idea Banku, ale też każdego innego banku. A z korespondencji jaką otrzymuję od Czytelników wynika, że takie osoby są - w tym przypadku zdecydowanie polecam ograniczenie zaangażowania (by zmieścić się w limitach BFG)."

Bądź na bieżąco z promocjami. na Twitterze i polub na Facebooku:


Przydatne dokumenty:

105 komentarzy:

  1. No no, zbierają kasę jak getback :) i rząd teraz będzie miał rozkminę skąd tyle kasy w BFG znaleźć jak to padnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bądź spokojny. Depozyty klientów Idea Banku na koniec zeszłego roku to jakoś nieco ponad 15 mld zł.

      Aktywa BFG na koniec 2017 r. to 16 mld. Więc kasa leży i czeka.

      Usuń
    2. Co oczywiście nie jest scenariuszem pożądanym. Bo w praktyce to są nasze pieniądze.

      Usuń
    3. 1. Co by miało świadczyć o upadku Idea?
      2. Czy wiesz jakiego rzędu zasoby ma BFG oraz jaki portfel inwestycyjny posiada Idea?

      Usuń
    4. No właśnie, co niby miałoby świadczyć o upadku Idea Bank?

      Ludzie jak papugi powtarzają plotki nie mając zielonego pojęcia o czym piszą i przy tym ewidentnie działając na szkodę banku - żałosne!

      Usuń
    5. GetBack 'zbierał' kasę? Pierwsze słyszę - oni rzekomo skupowali długi, amigo!

      Usuń
    6. Nie ma co siać fermentu. Nic co się wydarzyło w wczoraj nie ma wpływu na podstawową działalność banku. Poza paniką osób które nie mają zbyt dużego pojęcia o działaniu rynków finansowych.

      Usuń
    7. @Ba S, 14 listopada 2018, 20:05

      Masz absolutna rację! Dziwię się tylko dlaczego Złotówa to toleruje, bo rozprzestrzenianie tego rodzaju bredni działa ewidentnie na szkodę banku.

      Usuń
    8. Różnych (skrajnych) komentarzy w tej sprawie niestety nie brakuje. Obserwuję co się dzieje także na Facebooku czy pod artykułami na portalach. Niektórzy mogą mieć wątpliwości (bo każdy ma różną wiedzę, różnie coś rozumie, a edukacja finansowa w Polsce jest, jaka jest) i staram się to zrozumieć. Cieszę się, że tak jak tutaj, pod komentarzem, pojawiają się jednak merytoryczne komentarze, dzięki którym ktoś być może zmieni swój pogląd/podejście.

      Usuń
    9. Wygląda na to, że Chrzanowski (od wczoraj to już były szef KNF) tym komunikatem zdobył się an 'odwet' za doniesienie na niego do prokuratury.

      Wierchuszka Idea Bank podjęła słuszną decyzję oferując wysokie odsetki na lokatach, których krótkotrwały charakter (3 m-ce) świadczy o chęci zatrzymania obecnych klientów do czasu, aż ten rejwach medialny się zakończy. W międzyczasie jest okazja na założenie bardzo dobrze oprocentowanych, choć krótkotrwałych lokat.

      Usuń
    10. Anonimowy, Idea nie chce zatrzymać klientów, tylko potrzebuje się zwiększyć udział depozytów. Odkąd są bardziej rygorystyczne wymagania, to Czarnecki musiał znaleźć dodatkowe ok. 1 mld zł - nie pamiętam tylko czy łącznie dla obu banków, czy samego Idea Bank - stąd to posunięcie.

      Usuń
    11. Ciekawe dlaczego oferta tak wysokich odsetek na lokatach pojawiła się dopiero teraz, chociaż program naprawczy wprowadzili już kilka miesięcy temu?

      Wysyp 'ekspertuff' od finansów trwa w najlepsze :)

      Usuń
    12. Anonimowy 14 listopada 2018 23:10
      Nie do końca odwetowe. O zamiarze wpisania na listę ostrzeżeń KNF miała poinformować Idea bank już 2 tygodnie temu by się przygotował z ofertą i komunikacją. Widać że to Leszek Czarnecki wyprzedził ogłoszenie tego wpisu na listę do wiadomości publicznej i poszedł do Wyborczej.

      Usuń
  2. I to jest okazja! I długo wyczekiwane oprocentowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego dziś kasę przeniosłem z Millenium i Santandera do Idea Banku.

      Usuń
    2. To okazja na wyjątkowo prosty, duży i pewny zysk.

      Usuń
    3. Jest okazja uzupełnić depozyty pod korek BFG.

      Usuń
    4. Ja tylko boleję że 3-mies. lokaty mam na półmetku i nie opłaca mi się ich zerwanie by założyć teraz Beztroską.

      Usuń
    5. Ja jestem załadowany w Idea Banku pod korek i już więcej wpłacić niestety nie mogę. Szkoda tych 3,9% :(

      Usuń
  3. Złotówa, tolerowanie tego rodzaju wpisów jak powyższy (Anonimowy, 14 listopada 2018, 16:20) zdecydowanie nie pasuje do charakteru Twojego bloga. Pomijam tu nawet aspekty prawne, ale to zwykły SPAM !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. No i ja tez nigdzie nie uciekam.
    Założylem tylko więcej lokat na mniejsze sumy i będę obserwował.
    3,9% na 3 miesiace na takie kwoty i to jeszcze z ochroną odsetek? Miód malina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepszej oferty nie znajdziemy. A panikarze chyba koniecznie chcą wylądować w PKO i cieszyć się jakimiś lokatami po 0,7%

      Usuń
    2. Też trochę dorzuciłem,nie panikuję.

      Usuń
  5. Niby jest ten bankowy fundusz gwarancyjny ale nie wiadomo ile by trzeba było czekać na wypłatę środków, a praktycznie Idea Bank/Getin są bankrutami. Ja usuwam właśnie konto z Getin Bank, nie chcę ryzykować zastoju finansowego. Ktoś wie, jak usunać profil klienta z Idea banku, gdyż miałem tam tylko lokatę (ciągle mogę logować się przez aplikację, czyli mają moje tam jakieś dane), a chciałbym totalnie zamknąć z nimi relacje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekać by trzeba aż kilka dni. Kto przechodził to ze Skokami lub SK Bankiem ten może potwierdzić. Zupełnie niepotrzebna panika.

      Usuń
    2. Jakimi bankrutami? Jesteś biegłym rewidentem? Audytorem w spółkach notowanych na giełdzie?

      Usuń
    3. W internecie operują tylko i wyłącznie 'znafcy' tematu i inni 'eksperci' od bankructw bankowych - matrix!

      Usuń
    4. Z skbankiem to było miesięc jak pamiętam.

      Usuń
    5. Anonimowy16 listopada 2018 08:30
      nie wypisuj bzdur. Kilka dni.

      Usuń
    6. Dokładnie wyglądało to tak, że 21.11. KNF zawiesiła działalność SK Banku, a w dniu 26.11. BFG ogłosił, że od 30.11. można wypłacać pieniądze.

      Usuń
  6. No i już babol 20k z idealnie prostego chciałem przelać na konto ROR w idea banku zeby lokate założyc a wyslale na konto w BNP ktore zamknąłem jakis czas temu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pieniądze już zwrócili ale strachu się najadłem i lokata na 3.9 założona

      Usuń
    2. Paribas oddał dokładnie taką samą kwotę czy dziabnął opłatę?

      Usuń
    3. to chyba elixir oddał co do grosza to samo

      Usuń
    4. Tak zapytałem bo jak kiedyś z Paribas zrobiłem przelew na zamknięte konto w innym banku i kasa wróciła to pobrali za to opłatę. Zgodną z ich TOIP! No ale kto by pomyślał że za takie coś kasują. Złożyłem reklamację i na szczęście opłatę oddali.

      Usuń
  7. Jak ktoś ostatnio zakładał 3x ko na 3,2℅ do 20 tysi to musi je zerwać, kwoty przelać na główne i z głównego na tą lokatę czy może z tych kont 3x po 20 przelać na tą "bezkarna "na sumę 60pln?

    OdpowiedzUsuń
  8. Idea Bank od wielu lat zajmuje 1-sze miejsce w mojej osobistej klasyfikacji banków z najlepszymi lokatami. Ta afera łapówkarska z Chrzanowskim jeszcze bardziej umocniła wiodącą pozycję Idea Banku na prowadzeniu w tej klasyfikacji, co ewidentnie nie było zamiarem KNF - dość zabawne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bym obstawiał inny scenariusz. Bankructwo Idea Banku nie jest w niczyim interesie (łącznie z państwem). Natomiast moim zdaniem oba banki Czarneckiego zdobyły całkiem fajną pozycję na rynku i mają parę fajnych produktów. Słowem - komuś zależy, by je przejąć. Gdybym miał obstawiać, to docelowo Idea i Getin dołączą do jakiegoś państwowego banku. Może Alior je przejmie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego niby Idea czy Getin miałyby bankrutować i w jaki sposób Alior mógłby przejąć bank większy od siebie? Amok!

      Usuń
    2. Właśnie na tym polega zabawa.Normalnie nie byłoby tak łatwo przejąć Ideę, czy Getina, ale teraz przy tym zamieszaniu, pewnie da się to zrobić za ułamek normalnej ceny. I moja teoria mówi, że stąd to całe zamieszanie. Zastanawiam się tylko, czy o nowym właścicielu dowiemy się jeszcze w tym roku.

      Usuń
    3. Ale Alior jest większy od Getinu. Nieznacznie ale jednak jest. No i ma za sobą PZU a tam kasy nie brakuje.

      Usuń
    4. PZU to jeden z akcjonariuszy Alior ... circa 30% :)

      Usuń
  10. Idea Bank to mój numer jeden jeśli chodzi o banki i lokaty. Ja mam rachunek osobny mąż osobny przez co środków lokować możemy więcej i powiem szczerze, że zawsze mnie śmieszą te wszystkie na hura wycofywane środki, bo wtedy są sytuacje takie jak ta a moje pieniążki spokojnie sobie rosną

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat Idea to bank taki sobie, ale lokaty mają zdecydowanie jedne z lepszych i to od lat!

      Usuń
    2. Wszystkie banki które kiedyś dawały sensowne oprocentowanie (Getin Online, Meritum) nie istnieją albo już tego nie robią (Optima). No ale coraz mniejsza konkurencja na rynku zapewne jest korzystna dla niektórych.

      Usuń
  11. Po wypełnieniu formularza dostałem maila ze wniosek jest odrzucony, wpisywałem dwa razy więc dane są ok i dwa razy odmowa, mail ktoś coś podobnego? Kiedyś chciałem założyć lokatę IB ale w końcu nie założyłem i wniosek został anulowane. Infolinia milczy nikt nie odbiera.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już złożyłeś wniosek kiedyś to został wydany login i dostęp do bankowości. Dzwoń na infolinię albo idź do oddziału. Odzyskasz login, zalogujesz się i tam złożysz wniosek.

      Usuń
  12. nie podoba mi się taki status na wszystkich lokatach tych od wczoraj "Złożenie wniosku. Status lokaty: oczekuje na opłacenie"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są opóźnienia. Ale to normalne w Idea Cloud.

      Usuń
    2. tzn że masz teraz przelać kasę i lokata zacznie swój bieg. Bank ma Ci sam przelać jak nie ma?

      Usuń
    3. Kasę od razu pobrano z mojego konta w ideabank
      A status oczekiwanie jest na wszystkich moich lokatach już 2 dzeń. Też tak macie?

      Usuń
    4. Bank pobiera sam z konta jak we wniosku składanym w bankowości wskażesz Konto Idealne do pobrania pieniędzy. A jak wybrałeś przelew z konta w innym banku to musisz samodzielnie przelać.

      Usuń
  13. Ja zakładałem wczoraj rano i wieczorem bez problemów .
    W ciągu kilku sekund było założone.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja założyłem wczoraj ok 14 godziny i nadal jest komunikat że lokata czekana opłacenie, pomimo że środki są na koncie idealnym a zaznaczałem zakładając lokatę aby z konta idealnego było zasilenie lokaty. Też tak macie ? I od kiedy będzie oprocentowanie od wczoraj skoro wniosek od wczoraj jest czy od momentu zasilenia lokaty, bo teraz niby lokata jest ale nie zasilona a pieniądze na koncie idealnym z 0% leżą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie założone i opłacone bez problemu, chociaż jeden wniosek z wczoraj nie dał się opłacić (jakiś błąd systemu i prośba o późniejszą próbę), ale po prostu założyłem na bieżąco nową lokatę, a wniosek wczorajszy niech sobie leży, aż zniknie.

      Usuń
    2. Miałam dokładnie tak samo dzisiaj i zrobiłam tak jak Ty, ale z kolei wczoraj bez problemu udało mi się zasilić lokatę z konta w Idei założoną przedwczoraj.Byłoby nieciekawie, gdyby już tej lokaty w ofercie nie było.

      Usuń
  15. Też macie telefony z IdeaBanku? Nie chcą powiedzieć bez weryfikacji czego dotyczy, a na informację że jest od tego kanał on-line to zasłaniają się RODO. Ciebie chcą i mogą weryfikować ale ty ich już nie... odbiłem gościa na drzewo ;) /Paweł

    OdpowiedzUsuń
  16. Też wycofałem lokatę z Idea Banku, jak chcą ode mnie pieniądze to niech dadzą te 6% czy 7% i wtedy mogę pomyśleć o powrocie do nich.
    Inaczej wole nawet i 2,5% u konkurencji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dają 6-7 % to wtedy na bank padną.

      Usuń
    2. 6% czy 7%? Zejdź na ziemię. Bądźmy poważni.

      Usuń
    3. Dokładnie, azerny dwa razy traci i potem musi czekać za pieniążkami.

      Usuń
  17. Za kilkanaście dni, jak sytuacja się uspokoi to lokat z wysokim procentem nie będzie, ale za 3 miesiące znowu wrócą. Bedą znowu zbierać kasę na wypłaty.
    Taki obrót sprawy mnie nie martwi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już tak szczodrzy za 3 miesiące to raczej nie będą. To okazja wyjątkowa.

      Usuń
  18. A tymczasem w Getinie 3,3% dla nowych środków i 3% na zatrzymanie (coś ala lokata zawrotna).

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie już trzeci dzień pieniądze pobrane z konta w Idei i status lokaty: czeka na opłacenie czy coś podobnego, też macie takie opóźnienia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to znaczy,że nie masz tych pieniędzy ani na lokacie ,ani na koncie osobistym ?

      Usuń
    2. Miałem też tak. Zerwałem lokatę, pieniądze (wraz z odsetkami) trafiły natychmiast na konto Idea Banku i ponownie założyłem. Po ponownym założeniu status lokaty jest wyświetlany już prawidłowo.

      Usuń
  20. to jest 3,9 tylko dla nowych klientów? bo juz wczesniej korzystałem z lokat w Idea banku

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne jest to że lokatę można codziennie zrywać i zakładać powiększoną o odsetki. Wychodzi procent składany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musiałem wziąć głęboki oddech...kilka razy

      Usuń
    2. Serio, da sie tak?

      Usuń
    3. A w jakich godzinach trzeba zerwać lokatę by założyć szybko znowu i nie stracić odsetek za dzien?

      Usuń
    4. Prawdopodobnie do godz. 21. To przynajmniej była pora graniczna dla lokaty Ping Pong by założyła się jeszcze tego samego dnia.

      Usuń
    5. Procent składany jest boski!!!!!

      Usuń
    6. Można też założyć później. Przed chwilą zakładałem i założyła się z dzisiejszą datą.

      Usuń
  22. W najgorszym przypadku stajnię banków Czarneckiego wykupi inny bank za bezcen łącznie z klientami i ich oszczędnościami/kredytami. Dlaczego ?
    Już mówię... Państwo Polskie strzeliłoby sobie w kolano ponieważ BFG musiałby wypłacić olbrzymie pieniądze na które składają się wszystkie banki a w największym stopniu ich ulubiony PKO BP.
    Druga sprawa to zachwianie całej gospodarki kraju-jeśli BFG nie wypłaciłby pieniędzy to ludzie masowo ze wszystkich banków wyprowadziliby swoje pieniądze a firmy przeniosłyby swoje środki poza granice Polski (brak zaufania do gwaranta jakim jest BFG).
    Trzecia sprawa to wkrótce wybory i społeczeństwo pamiętałoby za jakich rządów ich oszukano.
    Podsumowując można śmiało lokować do limitu BFG tj. 100 000 euro (ok 430 000 zł)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież jak państwo przejmie bank za 1 zł, zgodnie z ustawą, to BFG nie będzie musiał wypłacać.

      Usuń
    2. Dokładnie. Tu scenariusz może być tylko pozytywny a po przejęciu umowy muszą być dotrzymane więc ja byłbym za tym żeby teraz te 3,9% dali nawet na rok.

      Usuń
  23. Jak długo po wpisaniu na stronie idea danych do założenie lokaty czekaliście na maila? Ja czekam już około 1h.
    Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przychodzi od razu. Jak nie przyszedł tzn że kiedyś miałaś coś u nich i musisz się zalogować do bankowości. Login odzyskasz w bankowości lub na infolinii.

      Usuń
  24. Czy jest możliwość by mieć 2 takie lokaty założone jednocześnie? Jedną bym założył teraz ze środków z Lokaty Bezkarnej w BGŻ Optima którą bym zerwał (został mi miesiąc z haczykiem do końca), natomiast drugą założyłbym za tydzień gdy kończy mi się Lokata Happy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można mieć dowolną liczbę lokat. Ale musisz mieć nadzieję że Beztroską utrzymają na tym poziomie oprocentowania aż do zakończenia Happy (minus 2 dni ważności konta)

      Usuń
    2. od piątku 16 bm. ważność wniosku na założenie Beztroskiej to 3 dni

      Usuń
  25. czy jest jakaś alternatywa dla IDEA B. może być ciut mniejsza procentowo ,ale dla nie nowych klientów tylko myśląc przyszłościowo dla starych także (ewentualnie zakładając konto na żonę przelewy na nowe środki z konta na konto) plus dobry procent niekoniecznie 3,9% ,ale w przedziale 2,5-3% dla kwoty nie 10tyś tylko normalnej takiej od 50tysi do np. 150tyś i bez żadnych dodatkowych przelewów/płatnosci w miesiącu aby konto i karta byly darmowe ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu sobie sprawdź. Zwłaszcza konta oszczędnościowe:
      https://bankobranie.blogspot.com/2018/11/najlepsze-lokaty-bankowe-i-konta-oszczednosciowe-listopad-2018-roku-ranking-lokat.html

      Usuń
  26. W naszym kraju to wszystko jest możliwe. Kiedyś np. ukradli mi połowę pieniędzy z OFE ot tak. Już mnie IB raz chciał orżnąć, dzwoniąc i nachalnie namawiając na GetBack. Ja tam w ich szczere intencję nie wierzę. Jeśli nagle ni z tego ni z owego dają 3,9% i to jeszcze na bezkarnej to ja uciekam jak najszybciej. Nic dobrego to nie wróży. PIS będzie chciał z tej afery wyjść z twarzą, więc jak nic odwrócą kota ogonem i oberwie się LC i IB przy okazji.

    OdpowiedzUsuń
  27. Już z automatu przedłużają kończące się lokaty i przedłużają jako lokatę zwrotną na 3,9% na 3 miesiące :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to? Przedłużają "normalne" lokaty na 3,9% zamiast na 0,01%? :)

      Usuń
    2. Przeczytaj regulamin kazdej ofery lokat, to jest promocyjne oprocentowanie, w PKO masz 0.7% i ludzie nie maja prentesje. Chociaz dobrze, ze teraz z automatu przedłużają na promocyjnych warunkach.

      Usuń
    3. U mnie niczego z automatu nie przedłużyli na 3,9%.

      Zakończona dziś 6msc lokata wpadła wraz z odsetkami na konto idealne. Stąd w ciągu 10 sekund założyłam beztroską na 3,9%. Ale nic samo i z automatu się nie zadziało.

      Usuń
    4. A ja się na to załapałam: mam 3-miesięczną lokatę "Happy Back", która "oryginalnie" była na 3% i która właśnie dzisiaj się odnowiła. Chciałam ją zerwać i przenieść kasę na Beztroską, ale patrzę, że odnowiła się na 3,9% (i dalej nazywa się "Happy Back" a nie "Zwrotna").

      Usuń
  28. Na ile takie operacje zdalne (przez internet) są bezpieczne

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak technicznie to zrobić - 28.11.2018 kończy mi się lokata Skarbonka - można jakoś odrazu zamienić na Lokate Beztroską ? Czy jednak będzie trzeba się w przelewy bawić ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Składasz wniosek o Beztroską. Jak się skończy stara lokata to ją zrywasz a w miejsce rachunku do przelewu środków wpisujesz nr rachunku z wniosku o Beztroską. Pieniądze przejdą bezpośrednio w Idea Banku.

      Usuń
    2. We wniosku o Beztroską możesz wpisać dowolną kwotę lokatę. Np. 1000 zł. A założy się na tyle ile wpłynie (kapitał + odsetki z zakończonej lokaty).

      Usuń
    3. Okazało się że nic nie musze robić. Loguje się dziś do Idei a tam widze że mam lokate Skarbonka do 28.12.2018 z oprocentowaniem 3,9%. Czyli identyczny procent jak na Lokacie Beztroskiej.
      Ale nie lepiej zerwać i jednak na 3 miesiace założyć Beztroską ?

      Usuń
    4. Lepiej bo Beztroską możesz zrywać kiedy chcesz a Skarbonkę zerwiesz bez odsetek.

      Usuń
  30. Beztroska już niestety 3,3%

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale jest HIT PLUS. 3,9% na 3 mies. ale trzeba mieć konto i przelać nowe środki.

    OdpowiedzUsuń
  32. Koniec lokaty beztroskiej.
    Zastąpiona lokatą HIT PLUS na 3,9% tylko dla nowych środków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to już lepiej założyć Lokatę Nr 1. Bez konta i nie tylko dla nowych środków.

      Usuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...