Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Bony o wartości 300 zł do sklepów Biedronka za kartę kredytową w BGŻ BNP Paribas

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

19.11.2018

Bony o wartości 300 zł do sklepów Biedronka za kartę kredytową w BGŻ BNP Paribas

W najnowszej okazji do bankobrania z kartą kredytową Mastercard w BGŻ BNP Paribas do wzięcia są bony zakupowe do największej sieci dyskontów w Polsce.

300 zł do wydania w Biedronce za kartę kredytową BGŻ BNP ParibasWzrosła też wartość nagrody. W trzech poprzednich edycjach promocji swej karty kredytowej, BGŻ BNP Paribas serwował bony o wartości 200 zł (do Cirkle K i IKEA). Teraz zyskać można 300 zł do wykorzystania podczas zakupów w sklepach Biedronka.

Dla kogo promocja? Udział wziąć może osoba pełnoletnia, która nie posiada i nie posiadała karty kredytowej w BGŻ BNP Paribas w okresie 12 miesięcy poprzedzających dzień zawarcia umowy o kartę w niniejszej promocji.

Posiadanie konta osobistego (czy jakiegokolwiek innego produktu) w BGŻ BNP Paribas bądź BGŻ Optima nie jest przeszkodą do wzięcia udziału w promocji.

Nagroda. Do wzięcia są gwarantowane nagrody w postaci 6 bonów o wartości 50 zł do wykorzystania podczas zakupów w sklepach Biedronka. Bank przekaże je w postaci kodu, który należy podać kasjerowi podczas płatności za zakupy. Bony te mają być ważne do 31.12.2019 r. i można wykorzystywać je wielokrotnie (aż do wyczerpania dostępnych środków).

Zasady promocji. By wziąć udział w akcji "Do 300 zł na zakupy w sklepach Biedronka z kartą kredytową" i zgarnąć tytułowe nagrody:
  • wypełnij formularz zgłoszeniowy;
  • gdy zadzwoni konsultant banku, złóż wniosek o kartę kredytową Mastercard; 
  • najpóźniej do 31.01.2019 r. zawrzyj z bankiem umowę o kartę;
  • w każdym z 6 miesięcy po miesiącu podpisania umowy o kartę wykonaj płatności kartą na sumę min. 500 zł.

By uzyskiwać bony po 50 zł przez 6 kolejnych miesięcy, niezbędna będzie jeszcze rejestracja karty (po jej otrzymaniu) na stronie mambonus.pl. Bon będzie tam właśnie udostępniany w ciągu 7 dni roboczych od zakończenia każdego miesiąca, w którym spełnisz warunki jego uzyskania (a więc płatności na sumę 500 zł). Do otrzymania ostatniej z nagród nie zgłaszaj sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celach marketingu banku.

Płatności kartą na potrzeby promocji wykonywać można zarówno w punktach handlowo-usługowych, jak i w sklepach internetowych. Pamiętaj jednak, że nie zaliczą się płatności zwrócone albo wykonane kartą dodatkową (jeśli takową do swej karty zamówisz). Nie zaliczą się też transakcje:
"polegające na zasilaniu środkami pieniężnymi instrumentów płatniczych lub rachunków płatniczych lub innych instrumentów/rachunków, których posiadaczem jest Uczestnik lub inny podmiot nieprowadzący działalności gospodarczej lub niebędący dostawcą towarów lub usług w ramach tej transakcji lub podmiot pośredniczący w dokonaniu transakcji na rzecz właściwych dostawców towarów lub usług za które odbywa się płatność w ramach tej transakcji lub podmiot, który świadczy usługi w zakresie przechowywania środków pieniężnych klientów, w szczególności używanych w celu dokonania płatności za towary lub usługi u właściwych dostawców towarów lub usług"

Zapis ten brzmi niezwykle skomplikowanie. W skrócie chodzi jednak o to, że nie przejdzie doładowanie elektronicznych portfeli umożliwiających szybkie i proste wykonanie płatności kartą.

Limit w promocji. Akcja ma być dostępna maksymalnie do końca stycznia, ale może zakończyć się wcześniej, gdyż bank przewidział, że w promocji udział może wziąć 5 000 uczestników. O ewentualnym przedterminowym zakończeniu promocji informacja ma pojawić się tutaj.


Karta kredytowa w BGŻ BNP Paribas


Standardowa opłata roczna za kartę kredytową Mastercard Standard w BGŻ BNP Paribas wynosi 72 zł (nie ma przy tym opłat miesięcznych). Na szczęście można jej jednak uniknąć - o czym informują konsultanci banku podczas przyjmowania wniosku, a regulamin promocji zwalniającej z opłaty dołączany jest do umowy o kartę. By za kartę nie zapłacić ani grosza za pierwszy rok jej posiadania wystarczy w dwóch pierwszych okresach rozliczeniowych wykonać płatności (lub transakcje gotówkowe) na sumę min. 500 zł. Ta kwota (jeśli wykonasz płatności kartą) jednocześnie zaliczy się do transakcji spełniających warunki promocji z bonami do Biedronki.

Jeśli dotąd nie było Ci dane korzystać z karty kredytowej, zachęcam do przeczytania poradnika: Karta kredytowa - 12 kluczowych zasad, które musisz znać. Tam wyjaśniam zasady jej działania oraz to, czym jest okres bezodsetkowy.
Przydatne dokumenty:

139 komentarzy:

  1. Jak mam konto w BGŻ BNP Paribas to mogę skorzystać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Posiadanie konta czy jakiegokolwiek innego produktu w BGŻ BNP Paribas (za wyjątkiem karty kredytowej) nie wyklucza z promocji :)

      Usuń
    2. Dzięki! No to formularz wysłany

      Usuń
  2. A co z klientami Raiffeisena?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do fuzji jeszcze nie doszło, wykluczenia w regulaminie nie ma więc droga otwarta. I pewnie już ostatnia taka okazja.

      Usuń
    2. jak nie doszło jak doszło 31.10

      Usuń
  3. Jakie mozlowosci zawarcia umowy? Tylko kurier?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wniosek telefonicznie. Umowa do podpisania tylko w placówkach BGŻ BNP Paribas.

      Usuń
  4. a już miałem się zdecydować na bony do ikea a tu proszę jaka niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tak samo. Mieliśmy wyczucie :D

      Usuń
  5. czy revolut przejdzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. To właśnie wynika z tego zacytowanego fragmentu. Pod tym się kryje R. i jemu podobne.

      Usuń
    2. jest napisane w opisie promocji (pod koniec artykułu o tym gdzie można płacic kartą)

      Usuń
  6. Jak długo trzeba mieć działaność aby założyć u nich kk?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałem 1 r i 3 mies. i dostałem.

      Usuń
    2. Działalność gospodarcza od 6 miesiecy

      Usuń
  7. Czy kartę można wypowiedzieć po otrzymaniu bonusów bez żadnych dodatkowych kosztów?

    OdpowiedzUsuń
  8. Czyli płacenie kartą podpiętą pod Moje Płatności także nie będzie zaliczane? Chyba że się mylę ��

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy płatność rachunków przy pomocy Sprytny Bill będą akceptowane? Coś wiadomo na ten temat?

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie widzę nigdzie w regulaminie promocji aby do otrzymania nagrody konieczne było zaznaczanie zgód w formularzu zgłoszeniowym

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również nie widzę. Mr Złotówa co Ty na to?

      Usuń
    2. Faktycznie takich zgód jednak bank nie wymaga (formularz przepuszcza bez ich zaznaczania, choć dotychczas w innych promocjach banku wyrażenie zgód było konieczne).

      Usuń
    3. Mr Złotówa jak zatem rozumieć zapis w $ 6 regulaminu, że wycofanie zgody na marketing uniemożliwia otrzymanie nagrody? Czy jeśli takiej zgody nie wyrażę we wniosku to i tak nagrodę dostanę? Roman

      Usuń
    4. W związku z tym ja we wszystkich promocjach zgody wyrażam a jak z bankiem się rozstaję to wycofuję. Jeszcze nigdy żaden bank nie miał wątów do mnie o to że mi jakiś zgód brakuje czy coś.

      Usuń
  11. Czy do zawarcia umowy wystarczy oświadczenie o dochodach czy musi być zaświadczenie?

    OdpowiedzUsuń
  12. Hehe, wycieli revolut. A ostatnią promocję tak pięknie revolutem u nich pyknąłem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś nawet wypłaty w bankomacie przechodziły. Ale poograniczali.

      Usuń
    2. Jeszcze może być przelew zamiast płatności ale to raczej mało się opłaca.

      Usuń
  13. Żeby skorzystać z karty muszę też otwierać konto czy jest zbędne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma takiej potrzeby. Możesz mieć samą kartę.

      Usuń
  14. czy Sprytny Bill też podlega pod to wykluczenie ????

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzisiaj umowa podpisana. Potwierdzam, jest zwolnienie z opłaty za kartę w p-wszym roku.

    OdpowiedzUsuń
  16. Niestety, sprawa przyznania karty nie jest tak prosta jak chociażby w Citi, gdyż BNP wymaga dochodów, których udokumentowanie wynosi minimum 12 miesięcy. To taka informacja, żeby ktoś się nie rozczarował odmową. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  17. ta...u mnie jest tak. telefon wstępnie wszystko zaakceptowane. Dosłany dowód. Na drugi dzień chcą zaświadczenie z 3 ostatnich miesięcy o zarobkach (mam na czas nieokreślony). A dziś kolejny telefon - z ZUSU chcą zaświadczenie o wysokości odprowadzanych składek z ostatnich 6 miesięcy. Zastanawiam się czy nie zrezygnować bo brać urlop żeby się wybrać do ZUSu mi się nie uśmiecha ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może potwierdzenia przelewów z konta do ZUS by wystarczyły? U mnie przeszło. Konsultant mówił że albo zaświadczenie albo potwierdzenia.

      Usuń
    2. Niestety muszę iść do zusu. Ale dzięki za informacje.

      Usuń
  18. Mam pytanie,jak rezygnować z karty, czy ponosze jakieś koszta lub czy jest jakiś okres minimalny w którym muszę posługiwać się karta? Czy limit kredytu ustalam sam?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W placówkach. Bez kosztów. Do otrzymania ostatniego bonu Biedronki musisz mieć kartę. Potem możesz zamknąć. Jaki chcesz limit mówiwsz sam.

      Usuń
  19. Jestem już po rozmowie telefonicznej, jutro mam się udać do banku z wyciągami z 3 miesięcy, Teoretycznie jest wszystko ok. Teraz zastanawia mnie jedna sprawa, o którą zapomniałem się zapytać. W jakich terminach mam wydawać te co najmniej 500 zł? Chodzi o miesiąc kalendarzowy czy okres rozliczeniowy, który można wybrać indywidualnie? Ktoś poruszał ten temat?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi o miesiące a nie okresy rozliczeniowe. Umowa podpisana w listopadzie = płatności od 1. grudnia.

      Usuń
  20. W regulaminie jest napisane - w 6 kolejnych miesiącach następujących po miesiącu podpisania umowy. Dzisiaj podpisałem umowę, więc uważam, że od grudnia muszę wykonywać transakcje aby załapać się na pierwszy bon.

    diego

    OdpowiedzUsuń
  21. Wysłałam już 2 zgłoszenia - pierwsze w poniedziałek (telefon był nastepnego dnia z bgż, ale rozmówca się rozłączył się), wczoraj wysłałam drugi. Miał ktoś taka sytuację, że nie dzwonili jeszcze? Czy samemu zadzwonić na jakąś infolinię ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzwonili kolejny raz ale dopiero do 2-3 dniach

      Usuń
    2. Możesz wysłać kolejne zgłoszenie. To może przyspieszy.

      Usuń
    3. taż tak miałam oddzwoniłam na ten numer ale konsultant mimo że widział mój złożony wniosek powiedział że nie może go rozpatrzeć i że mam czekać na ich kontakt telefoniczny. Następnego dnia dzwonili ale już z innego numeru

      Usuń
  22. Jakie są wymagane minimalne dochody, żeby dostać kartę?

    OdpowiedzUsuń
  23. właśnie zadzwonili do mnie łaskawcy po dobrych 10 dniach i najpierw pan stwierdził, że może dać max limit 1300, po czym po chwili, że jednak nie bo za małe dochody. Podobno musi być 1500.

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziś przyszła karta. Mogę już w tym miesiącu (jeszcze w listopadzie) zrobić płatność i bon dostanę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero od grudnia będą ci się liczyć płatności.

      Usuń
  25. Jak są liczone te 2 okresy rozliczeniowe, w których trzeba dokonać płatności po 500 zł, żeby nie płacić za kartę? Jeśli umowę podpiszę w grudniu, to pierwszy okres to styczeń? Czy 30 dni od podpisania umowy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okres rozliczeniowy zależy od tego jaki dzień wskażesz jako dzień generowania zestawienia transakcji lub dzień spłaty (bo różnie to wygląda, nie wiem jak jest w Paribasie). Czyli nie musi pokrywać się z miesiącami kalendarzowymi.

      Usuń
  26. Zawarłem umowę 3.12.2018. Warunkiem żeby nie płacić przez pierwszy rok za kartę jest wykonanie transakcji karta na łączną kwotę min. 500 zł w czasie dwóch pierwszych okresów rozliczeniowych .
    W rozmowie z konsultantką uzyskałem informacje że pierwszy okres rozliczeniowy już mi leci, mimo że nie dostałem jeszcze karty kredytowej czyli od 3.12 do 5.01.2019, zaś drugi okres jest od 6.01.2019 do 5.02.2019.
    Czyli troche takie nie halo bo pierwszy okres już mi ucieka a karty nie mam....czyli tak troche pod górkę robią, bo sądziłem że liczy się dopiero od przyszłego pełnego cyklu okres .

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak zarejestrować karte na stronie mambonus.pl przeciez tam nie ma takiej opcji.

    OdpowiedzUsuń
  28. po 3 tygodniach do mnie zadzwonili dziś :) wydaje się ze wszystko poszło ok, dosyłałam tylko skan dowodu,w czwartek mam iść podpisać umowę tylko z dowodem, bez dochodów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawi mnie po co bankowi skan dowodu jeżeli umowę podpisuje się w oddziale?
      W jaki sposób trzeba wysłać skan?

      Usuń
    2. W trakcie rozmowy z konsultantem zapytałem o potrzebę wysyłania skanu. Powiedział że skan przesyła się na skrzynkę mailową więc stwierdziłem że rezygnuje z wniosku. Konsultant zapewnił że zaznaczy opcję dostarczenia dowodu w oddziale. Zastanawia mnie taka beztroska Banku olewanie bezpieczeństwa klientów. Nie musimy się na to godzić. Trzeba wymagać od instytucji publicznych aby musiały o bezpieczeństwie bo klient wcale nie musi się znać na wszystkim.
      Prośba do Złotówy aby zapytał bank o takie bezmyślne procedury. Weryfikację przeprowadzi się w oddziale.

      Usuń
  29. Czy próbował już ktoś doładować tą kartą swoje konto Revolut? Czy przechodzi takie coś ?

    OdpowiedzUsuń
  30. umowa podpisana :)czekam na kartę i proszę powie mi ktoś jak tę kartę będę obsługiwała w sensie bez dostępu do bankowości internetowej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz mieć dostęp do bankowości bez konta. A jak nie masz to pewne ci będą przesyłać maila lub list z wyciągiem.

      Usuń
    2. Wczoraj złożyłem wniosek przez internet z linku oddzwonił konsultant w ciągu godziny podałem wszelkie dane powiedział że weryfikacja jest poprawna limit przyznany i powinienem się zgłosić dzisiaj do wybranego przez siebie oddziału w celu podpisania umowy a następnie karta Przyjdzie pocztą pojechałem dzisiaj do wskazanego oddziału a tam nikt nikt nic nie wie. I jeszcze pretensje mają do mnie jako klienta że zamiast podjechać do banku i sprawy załatwiać u nich to rozmawiałem z infolinią to żebym teraz jechał do domu i sobie z infolinią wyjaśniał co dalej katastrofa

      Usuń
    3. jak ja poszłam podpisać, to w pierwszej chwili pani też nie wiedział co od niej chcę. Poszla zapytać drugiej i okazało się, że wszystko ok i mogę jednak podpisać.

      Usuń
    4. Wygląda na to że konsultant umawia jakby w ciemno na godzinę ale co i jak i do kogo?
      Kultura obsługi w oddziale który odwiedziłem jak najbardziej na plus ale procedury są straszne, dwa razy miałem rezygnować z procedury uruchomienia karty bo zawsze coś nie tak i przyjść ponownie. Nikt chyba nad tym nie panuje. Powinno to wyglądać tak:
      - wysłanie zgłoszenia,
      - telefon konsultanta i złożenie wniosku, informacja co klient ma donieść do oddziału, umówienie do konkretnej osoby
      - w oddziale weryfikacja osoby i dokumentu tożsamości, podpisanie przygotowanej umowy lub odrzucenie w razie wątpliwości co do tożsamości lub wypłacalności.
      Jeszcze lepiej byłoby przez wniosek internetowy a konsultant potwierdzający tylko dane i udzieliłby informację o terminie podpisania umowy.

      Usuń
  31. Hej
    dajcie znać jak ktoś otrzyma pierwszy bon 50zł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ktoś wie gdzie ten kod będzie widoczny po zalogowaniu się na stronie mam bonus??

      Usuń
  32. Czy ktoś podpisywał umowę na dniach? Oddzwonili szybko, ale coś nas rozłączyły :( Od dwóch tygodni olewka, nikt nie dzwoni, zero odpowiedzi na maile.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A złożyłeś już wniosek? Do mnie dzwonili 2 razy. Nie mogłem odebrać. wysłałem formularz jeszcze raz i wtedy się zdzwoniliśmy.

      Usuń
    2. tak, nawet dwa razy i nic :(

      Usuń
  33. W pt. wysłany wniosek z linku złotówy, w ten sam oddzwonili po kilku godzinach. Dziś (pn.) podpisałam umowę w oddziale. Uwaga - w umowie nie ma nic potwierdzającego, że bierzemy udział w promocji 300zł, są tylko informacje ad. zwolnienia z opłaty rocznej. Potwierdzili mi na infolinii, że to prawidłowe, u wszystkich tak jest. Jakiś niesmak na dzień dobry pozostał. Ale zobaczymy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, przy umowie nie ma info o promocji. Ale tak też było i w poprzednich edycjach. Liczy się strona złożenia wniosku. Działa, nagrody wydają :)

      Usuń
    2. Też tak było w moim przypadku w polu nagroda zapis nagrodą jest zwolnienie z opłaty rocznej za kartę. Po rozmowie z infolinia promocji okazało się że jednak jest ok. Zakręcona sprawa, wydaje się że nie obejdzie się bez reklamacji

      Usuń
  34. Jak zarejestrować karte na stronie mambonus.pl przeciez tam nie ma takiej opcji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klikasz Zaloguj się jako klient. Obok będziesz mieć: Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się już dziś i zyskaj dostęp do programu korzyści mamBONUS.

      Usuń
    2. A jak ktoś szuka identyfikatora klienta potrzebnego do rejestracji to podpowiem, bo sam miałem problem ze znalezieniem i musiałem dzwonić na infolinię. Jest on widoczny po zalogowaniu do bankowości Pl@net. W górnym prawym narożniku jest imię i nazwisko a obok kombinacja liczb i liter. I te 6 znaków to własnie ten identyfikator.

      Usuń
    3. a jak ja nie mam dostępu do Pl@net, to skąd mam wziąć ten nr?

      Usuń
    4. Rzekomo można uzyskać na infolinii.

      Usuń
    5. Jak założyłem już konto na stronie mam bonus, to gdzieś trzeba podać numer karty kredytowej żeby ją zarejestrować??? czy wystarczy samo założenie konto?? bo nie widzę nigdzie opcji żeby dodać kartę po zalogowaniu.

      Usuń
    6. Z automatu będziesz miał tam kartę podpiętą.

      Usuń
    7. A gdzie na stronie/w jakiej zakładce znajdę kod do biedronki ?

      Usuń
  35. Wczoraj uchwalono na walnym zgromadzeniu akcjonariuszy, że z nazwy banku znikną bardzo źle kojarzące się 3 litery "BGŻ" - nowa nazwa to BNP Paribas Bank Polska.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że wkrótce znikną te trzy litery z ich logo na tym szklanym pałacu na Służewcu.

      Usuń
  36. rozumiem, że nie ma przeszkód by płatność wykonać na poczcie

    OdpowiedzUsuń
  37. czy płatności przy pomocy Sprytnego Billa przechodzą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W wpisie jest taki fragment, który zaczyna się od słów "Nie zaliczą się też transakcje" i dalej jest dość długi cytat z regulaminu. Na jego podstawie na 99,9% ten sposób nie przejdzie. Nikt dotąd nie dzielił się informacją, by to przeszło w tej promocji (lub wcześniejszej, gdzie też już to wykluczenie się pojawiło).

      Usuń
  38. Czy płatność tą kartą można zrealizować bez dodatkowych opłat (jako płatność internetowa) i wejdzie to w miesięczny obrót na koncie w ramach apteki internetowej (czy może jest to wykluczenie)?

    OdpowiedzUsuń
  39. Czy ktoś już dostał bon do Biedronki?

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie ma bonów , ciekawi mnie tylko w jakim miejscu tego bonu szukać , bo na razie jak się zaloguje to wchodzi tylko saldo punktów ….

    OdpowiedzUsuń
  41. mają jeszcze czas do 10.01. ( siódmy dzień roboczy ) - zgodnie z regulaminem. Potem reklamacja...

    diego

    OdpowiedzUsuń
  42. Również nie mam nic. A jak u innych

    OdpowiedzUsuń
  43. Pytanie mam bo co konsultant to inna wersja. Żeby nie ponosić rocznej opłaty za kartę trzeba w pierwszym oraz drugim miesiącu rozliczeniowym wykonać płatność na 500 zł. Czy płatności w sklepie internetowym za produkt X który nabyłem zaliczają się do obrotu miesięcznego czy jedynie płatności w sklepach stacjonarnych???

    OdpowiedzUsuń
  44. Jeżeli umowe podpisałem w grudniu, w grudnii zrobilem obrot na 500, to bon dostepny bedzie dopiero w lutym jak zrobie obrot w styczniu??

    OdpowiedzUsuń
  45. Wyskakuje po zalogowaniu. Bon jest

    OdpowiedzUsuń
  46. Wlasnie dzisiaj dostałem bona do biedronki. Odkrylem kod i dostałem voucher na maila.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałbym się upewnić od osób które dostały kod. Konto założyliście w XI ?

      Usuń
    2. Tak, ja założyłem w XI i wczoraj otrzymałem pierwszy bon

      Usuń
  47. Ja wczoraj odebrałem bon. Dziś podczas zakupów podałem ten numer i nic, Nieudana autoryzacja, Odmowa. Ktoś tez tak miał?

    OdpowiedzUsuń
  48. chyba wszyscy tak mają, u mnie podczas zakupów to samo... Nie wiem trzeba pisać chyba reklamację...Porażka ta promocja.


    diego

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja dzisiaj podobnie. Podczas zakupów podaję numer vouchera i komunikat brak aktywacji karty. O co chodzi? Gdzie ją aktywować, no chyba że dali nam vouchery do Biedronki ale na Marsie.

    OdpowiedzUsuń
  50. Niestety u mnie to samo - bon odebrany, ale przy kasie brak możliwości realizacji. Kasjerka otrzymała informację o nieaktywnym koncie vouchera.
    Reklamacja już zgłoszona, mam nadzieję, że szybko usuną problem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komuś odpisali na reklamacje w czym problem????

      Usuń
    2. Nie mam odpowiedzi. Czekam

      Usuń
    3. Nie odpisali. Wczoraj dzwoniłem na infolinię, zgłosiłem problem - ostatecznie dzisiaj już mogłem płacić ekodem. Wg konsultantki, problem leżał po stronie partnera wydającego ekod.
      Sprawdźcie swoje kody na stronie https://kartypodarunkowe.biedronka.pl - jeśli wyświetli Wam się stan konta, to znaczy że możecie już nimi płacić przy kasie :)

      Usuń
    4. Wreszcie ktoś się przyznał do błędu. Również dzisiaj zgłaszałem na infolinii problem, ale nie otrzymałem takiej informacji. Na zakupach kod wreszcie zadziałał.

      diego

      Usuń
  51. dzisiaj podałem numer vouchera, odmowa, konto karty nieaktywne czy coś takiego. Promocja porażka. Vouchery do biedronki na Marsie.

    OdpowiedzUsuń
  52. No chyba coś nie aktywowali. Dzięki za wasze komentarze. Zatem nie próbuję. Zgłosiłem prośbę o aktywację i czekam

    OdpowiedzUsuń
  53. Właśnie poszła reklamacja - ciekawe kiedy i co odpiszą? Jeśli ktoś, jakimś cudem zapłaci voucherem za zakupy - proszę o informację.


    diego

    OdpowiedzUsuń
  54. Lipa brak aktywnego konta.

    OdpowiedzUsuń
  55. udało się już komuś zapłacić kodem w sklepie ?

    OdpowiedzUsuń
  56. Stawiam nieśmiałe, pierwsze kroki w tym zarobkowaniu. Jestem na.emeryturze i pokusiłam się,.zeby jakiś dodatkowy pieniądz zarobic. Wysłałam wniosekCiti - promocja z telefonem, na razie bez odzewu, oprócz nadania numeru. Natomiast Bank Millenium załatwił wszystko jak blyskawica. Juz 2 dni po złożeniu miałam kuriera. Czekam do luty zeby działać. Mam pytanie. Jeśli zapłacę kartąnp za energię, albo wodę, co, czy czynsz, czy będzie to się liczyło. Trzymajcie kciuki. W banku PKO z Zubrem, niestety ale mam już konto, podwójne. Czasami jeszcze dorabiam w E pomimo uk. 70 lat.

    OdpowiedzUsuń
  57. a może zakupy na allegro?? czy też wykluczone????

    OdpowiedzUsuń
  58. Odpowiedzi
    1. gdzie te nagrody? ja nie mogę znaleźć :(

      Usuń
  59. Potwierdzam są kody za styczeń i są aktywne. Sprawdziłem na https://kartypodarunkowe.biedronka.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zarejestruj sie na mambonus.pl potem
      "A jak ktoś szuka identyfikatora klienta potrzebnego do rejestracji to podpowiem, bo sam miałem problem ze znalezieniem i musiałem dzwonić na infolinię. Jest on widoczny po zalogowaniu do bankowości Pl@net. W górnym prawym narożniku jest imię i nazwisko a obok kombinacja liczb i liter. I te 6 znaków to własnie ten identyfikator."

      Usuń
  60. Pojawił się nowy kod za luty. Niestety mam mały problem. Po pobraniu kodu nie przyszedł mail z nim na konto. Ktoś też tak miał? Dwa poprzednie miesiące były ok. Od razu po pobraniu przychodził mail z kodem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zadzwoń lub napisz do nich żeby maila przesłali ci raz jeszcze.

      Usuń
    2. Zaloguj się jeszcze raz do mambonus to pomaga

      Usuń
  61. czy kody za kwiecień już były, bo ja nie mam :(

    OdpowiedzUsuń
  62. Odpowiedzi
    1. Według regulaminu mają 7 dni roboczych od zakończenia miesiąca. Wątpliwy jest 2 mają, więc do poniedziałku lub wtorku trzeba czekać.

      Usuń
  63. Witam. Voucher już dostępny do pobrania.

    OdpowiedzUsuń
  64. Czy po otrzymaniu ostatniego vouchera można zamknąć kartę bez żadnych konsekwencji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedawno wprowadzili opłatę za rezygnację z karty w ciągu 6 mies. od zawarcia umowy. Bodaj 25 zł więc zaczekaj aż minie ten okres.

      Usuń
    2. Podobno taką samą opłatę mają wprowadzić dla kart debetowych :)

      Usuń
  65. Voucher za maj nie pojawił się na poczcie. Dostaliście po pobraniu z mam bonus?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam to samo teraz, pobrałem a na maila nie przyszedł. Oczywiście infolinia nie pomoże i musiałem napisac do nich na @. Ciekawe kiedy odpiszą....

      Usuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...