Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Dwie udane promocje wyłącznie dla Czytelników bloga Bankobranie...

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

27.10.2018

Dwie udane promocje wyłącznie dla Czytelników bloga Bankobranie...

... czas podsumować. I podpowiedzieć co robić, by nie przegapić kolejnych okazji.

Dwie udane promocje wyłącznie dla Czytelników bloga Bankobranie...Osoby zapisane na bezpłatny newsletter Bankobrania, ponownie miały unikatową szansę na zwiększenie swych zysków z zarabiania na promocjach bankowych. Do rozdania miałem bony Allegro o wartości 50 zł.

Zważywszy, że to druga edycja promocji, to łącznie Czytelnicy bloga Bankobranie wzbogacili się już o trzycyfrową sumę takich bonów (a przecież wcześniej było jeszcze kilka promocji z bonami Sodexo)! 🙂

Na pierwszą i jedyną tego typu dodatkową promocję towarzyszącą otwarciu konta w ING Banku Śląskim, osoby korzystające z promocji bankowych mogły się załapać w wakacje wyłącznie dzięki blogowi Bankobranie. Akcja zakończyła się sporym sukcesem (o czym świadczyć może przedterminowe wyczerpanie puli nagród).

W miniony poniedziałek miałem więc olbrzymią przyjemność odpalenia drugiej edycji tej okazji do bankobrania. I znów subskrybenci newslettera zapewnili rozejście się wniosków objętych promocją w tempie równym rozchodzeniu się ciepłych bułeczek 😉 Za to dziękuję, bo tego typu akcje i ich wyniki dowodzą (także bankom), że warto je organizować. I oby ich było jak najwięcej w przyszłości, czego Czytelnikom i sobie życzę. 

Dzięki niemu będziesz na bieżąco z nowymi wpisami na blogu. Zapis na newsletter zajmuje chwilę (na powitanie otrzymasz prezenty: bezpłatny przewodnik "Jak zyskiwać dzięki bankom?" oraz 2 eBooki, które pomogą Ci w bankobraniu). Maile wysyłam do dwóch razy w tygodniu. W każdym momencie możesz zrezygnować z subskrypcji, używając przycisku do wypisu na końcu wiadomości.

Z ogłoszeń organizacyjnych: uczestnicy I edycji (a więc ci, którzy wniosek o konto składali w lipcu; uczestnicy II edycji, z października, bony otrzymają w późniejszy terminie), którzy spełnili warunki promocji, wczoraj otrzymali maile wraz z nagrodą. Jeśli zatem na tę wiadomość wyczekujesz, koniecznie przeszukaj skrzynkę mailową. Zrzut tylko fragmentu listy wysłanych wiadomości wygląda tak:


Zwycięzcom gratuluję i życzę udanych zakupów!

Z kolei do osób, które zgłosiły się do II edycji nie za pomocą formularza zgłoszeniowego, ale mailowo, odpisywać będę w przyszłym tygodniu (czekam bowiem na wszystkie wiadomości).

16 komentarzy:

  1. potwierdzam. bon dostałem i już nawet wykorzystałem. dzięki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam i ja! Przyłączam się do podziękowań.

      Usuń
  2. Niestety nie dostałam bonu mimo wypełnienia formularza. Napisałam już maila w tej sprawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za wiadomość. Właśnie odpisałem i sprawę skierowałem do wyjaśnienia.

      Usuń
    2. Ja też nie dostałem bonu, ani odpowiedzi na wiadomość:(

      Usuń
    3. Dopiero nadrobiłem zaległości z weekendu. Teraz odpowiedź już być powinna.

      PS. Jeśli z jakiejś przyczyny jej nie ma (choć mam nadzieję, że to nie wchodzi w grę), napisz, proszę, raz jeszcze: kontakt@bankobranie.pl

      Usuń
  3. Bony do Allegro może i fajne, ale nie fajnie byłoby również zorganizować wymianę kodów polecenia między czytelnikami bloga? Getin np. płaci/płacił 100 zł za polecenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwestia przeze mnie rozważana, aczkolwiek na pierwszym miejscu stawiam wiarygodność informacji oraz treści przekazywanych Czytelnikom. Za czyiś kod polecenia nie jestem w stanie ręczyć (błędny kod, zamknięcie konta przed weryfikacją spełnienia warunków itp.). Zależy mi na tym, by każdy kto założy konto z podanym przeze mnie kodem mógł finalnie uzyskać premię (jeśli spełni swoje warunki), a ja eliminuję jego obawy i ryzyko, że coś będzie nie tak. Pewną przeszkodą (choć mniej istotną, bo czasem nie wchodzącą w grę) w niektórych przypadkach jest też RODO (np. program ING Banku Śląskiego oprócz kodu wymagał podawania imienia i nazwiska polecającego; podobne przypadki zdarzały się - ku memu zaskoczeniu - z Getinem - w samym wniosku internetowym taki kod nie był wymagany, ale miałem zgłoszenia Czytelników, którzy z jakiś przyczyn wniosek mieli procesowany telefonicznie i wtedy konsultanci prosili o dodatkowe dane).

      Usuń
  4. Złotówo, kiedy nowe podsumowanie bankobrania?

    OdpowiedzUsuń
  5. A co z osobami, które założyły konto krótki czas przed wysłaniem przez Ciebie mejla o promocji z bonami ? Miały odpowiedzieć i tak, prawda ? Bo ja żadnej odpowiedzi nie otrzymałam i teraz nie wiem, czy czekać na jakieś info :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz na myśli II edycję (tę z tego tygodnia)? Pisze o tym na końcu:
      "Z kolei do osób, które zgłosiły się do II edycji nie za pomocą formularza zgłoszeniowego, ale mailowo, odpisywać będę w przyszłym tygodniu (czekam bowiem na wszystkie wiadomości)".
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. czy uczestnicy 2 edycji zgłaszający się przy pomocy formularza powinni juz otrzymać bon?

    OdpowiedzUsuń
  7. hej podpinam się z drugiej edycji kiedy bony?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do uczestników II edycji bony planuję wysłać najpóźniej do 31.01.2019 r.

      Usuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...