Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: 2 bilety do kina lub voucher Pyszne.pl o wartości 20 zł dla posiadaczy karty kredytowej ING Banku Śląskiego

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

23.10.2018

2 bilety do kina lub voucher Pyszne.pl o wartości 20 zł dla posiadaczy karty kredytowej ING Banku Śląskiego

Załapać się można na jedną z dwóch nagród, które bank przygotował dla obecnych (zaproszonych) klientów.

Promocja dla posiadaczy karty kredytowej w ING Banku ŚląskimO tym jaką otrzymasz nagrodę, zadecyduje to jaką kartę posiadasz. Jeśli to plastik z logo Visa to masz szansę na voucher. A jeżeli na Twej karcie widnieje logo Mastercard, to do wzięcia czekają 2 bilety 2D do sieci kin Cinema City.

Wśród Czytelników bloga posiadaczy karty kredytowej ING Banku Śląskiego zapewne nie brakuje, bo kilka miesięcy temu bank ten odpalił kilka promocji. Teraz do niektórych klientów skierował zaproszenie (za pośrednictwem bankowości internetowej) do wzięcia udziału w promocji zachęcającej do aktywnego korzystania z karty. W zamian jest nagroda.

Jeśli jesteś w gronie osób wyróżnionych przez bank i trafiło do Ciebie zaproszenie, by zdobyć nagrodę:
  • do 8.11.2018 r. zapisz się do promocji - link do formularza bank udostępnia w zaproszeniu; 
  • do 30.11.2018 r. wykonaj co najmniej 5 transakcji kartą (mogą to być płatności lub przelewy, ale przypomnę, że te ostatnie nie opłacają się m.in. z powodu opłat; najlepiej więc kartą zapłacić - mogą to być płatności na dowolne kwoty i w dowolnych miejscach); 
  • do momentu otrzymania nagrody: posiadaj dostęp do bankowości internetowej ING Banku Śląskiego oraz nie rezygnuj z karty kredytowej; 
  • prawidłowo spłacaj zadłużenie na karcie kredytowej od momentu przystąpienia do promocji do 31.12.2018 r. 

I to właśnie do końca tego roku bank ma wydać nagrody (prześle je wiadomością w bankowości internetowej).

Bilety do kina będzie można wykorzystać do 13.02.2019 r., a voucher najpóźniej 15.10.2019 r.

Za podrzucenie informacji o promocji dziękuję Czytelnikom: Tomkowi i Karolowi.

Bądź na bieżąco z promocjami. na Twitterze i polub na Facebooku:



Przydatne dokumenty:

24 komentarze:

  1. u mnie tradycyjnie nic nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jesteś sam. U mnie 2 karty i nie mamy obydwoje.

      Usuń
  2. Można zamknąć kartę po wykonaniu płatności i otrzymać nagrodę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "do momentu otrzymania nagrody: posiadaj dostęp do bankowości internetowej ING Banku Śląskiego oraz nie rezygnuj z karty kredytowej;"

      Usuń
  3. Widać że ING przejął pałeczkę po BZ WBK i przoduje w promocjach dla obecnych klientów. Szkoda że zamknąłem już tam konto a karta w okresie wypowiedzenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Już się zapisałem 😎 możliwe że wysłali zaproszenie bo ostatni cykl nic nie kupuje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nic nie kupowałem a się nie załapałem :(

      Usuń
  5. Ciekawe czy Ing wypali w końcu jakąś promocję za założenie karty kredytowej. Ostatnio coś cicho...

    OdpowiedzUsuń
  6. Otrzymałem tyle że 20 zł za Vise na pyszne.pl, bardziej opłacają się bilety do CinemaCity 2x27 zł to jest 54 zł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale wszamać pizze prawie albo za pół darmo też fajnie :)

      Usuń
  7. Ja kartę wyrobiłem w promocji z 300 zł. Nie korzystam z niej. Zaproszenia brak. Czekam już tylko do wypłaty 200 zł za kartę dodatkową

    OdpowiedzUsuń
  8. na 3 kk jedno zaproszenie. dobre i to. Jak i gdzie się realizuje ten w voucher Pyszne.pl ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podajesz kod i dostajesz rabat. Można wykorzystać tylko przy zamówieniach z lokali które akceptują płatności online. Voucher do wielokrotnego wykorzystania

      Usuń
  9. czy platności online wchodzą w grę :) ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja we wrzesniu dostalem zaproszenie od ING do udzialu w promocji 30 zl za platnosci Blikiem. nagrody mi nie wyplacono - bo nie jestem Posiadaczem, a Pelnomocnikiem na rachunku. Ale zaproszenie do wziecia udzialu wyslano do mnie - Pelnomocnika, a nie do Posiadacza... Wyglada jak zwykle naciaganie przez Ing...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak samo promocja z premią 102 zł. Żenada

      Usuń
  11. U mnie za blika też nie wypłacili (2 karty w rodzinie), mimo że jesteśmy posiadaczami. Reklamacje zlozzło. Dam znac jaki będzie efekt.

    OdpowiedzUsuń
  12. Reklamacje złożone (miało być)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kasy wypłata nagrody:)

    OdpowiedzUsuń
  14. kurna, zapomniałam, że do końca grudnia mają przesłać voucher i dziś złożyłam wypowiedzenie karty :( ale ze mnie ćwok

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to cofnij wypowiedzenie. Powinni przyjąć. Ja tam przynajmniej wstrzymywałem zamykanie kont w BZWBK i Envelo

      Usuń
  15. Ja też dostałam 20 zł.

    OdpowiedzUsuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...