Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Empik.com: eKarta prezentowa 25 zł dla płacących za pomocą Masterpass

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

1.10.2018

Empik.com: eKarta prezentowa 25 zł dla płacących za pomocą Masterpass

Mastercard odpalił kolejną promocję dla osób korzystających z jego elektronicznego portfela.

Empik.com: eKarta prezentowa 25 zł dla płacących za pomocą MasterpassTym razem zyskać można przy okazji zakupów w internetowym sklepie Empiku. Za zakupy o dowolnej wartości wystarczy zapłacić za pomocą portfela Masterpass (podpiętą tam kartą Mastercard lub Maestro) i... warunki uzyskania 25 zł na kolejne zakupy będą już spełnione. Uczestnik promocji może zdobyć nawet 3 takie nagrody.

[Aktualizacja w dn. 2.10.2018 r. na stronie Masterpass pojawił się komunikat: "Organizator promocji informuje, iż w związku z wyczerpaniem puli kodów promocyjnych promocja została zakończona w dniu 1.10.2018"]

Nagrodę otrzymasz w ciągu 7 dni roboczych od dnia odebrania swego zamówienia. Ekarta ma być ważna przez 12 miesięcy od daty doładowania środków w sklepie internetowym Empik.com (lub jej przesłania mailem).

Z promocji wyłączone są produkty sprzedawane przez sprzedawców innych niż Empik w ramach usługi "Marketplace".

Promocja trwa od 1. do 31.10.2018 r., ale może zakończyć się wcześniej w przypadku wyczerpania puli nagród - organizator przygotował 4 800 sztuk eKart prezentowych o wartości 25 zł każda. 

Czym jest Masterpass? Z racji wielu promocji, w  których główną rolę odgrywał portfel Masterpass, o tej usłudze pisałem już wielokrotnie. Jednak osobom, które z tematem stykają się po raz pierwszy, przypomnę:
Portfel elektroniczny MasterPass to bezpłatna usługa dostarczana przez Mastercard, dzięki której dane z jednej lub wielu kart płatniczych można przechowywać w jednym miejscu (zwanym portfelem). Gdy dany sprzedawca (lub usługodawca) internetowy umożliwia płatność za pomocą MasterPass, wystarczy zalogować się do portfela, wybrać kartę, którą chcesz zapłacić i transakcję zatwierdzić PINem. Nie ma już wtedy konieczności podawania danych z karty za każdym razem, gdy wykonujesz płatności. Instrukcję aktywowania i korzystania z portfela znajdziesz tutaj. W chwili obecnej portfel udostępniają: BGŻ BNP Paribas, Getin Banku, Idea Bank, Pekao, Raiffeisen Polbank, Santander Bank Polska oraz firma uPaid (korzystać mogą także klienci pozostałych banków).

Przy okazji przypomnę, że trwają też inne promocje dla płacących za pomocą usługi Masterpass. Na bilety po 10 zł (o ile nie wyczerpały się jeszcze pule promocyjnych biletów) załapać się można w kinach Cinema City, Helios i Multikino.

Za podrzucenie informacji o promocji Masterpass dziękuję Czytelniczce Sylwii.


Przydatne dokumenty:

112 komentarzy:

  1. Rozumiem że nie ma jakieś MWZ przy zakupie z Masterpass.
    A przy wykorzystaniu karty prezentowej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma. Kupujesz za ile chcesz.

      Usuń
    2. MWZ - minimalna wartość zamówienia.

      Usuń
    3. Czyli nie jest tak jak na Allegro że 1 zakup = 1 voucher? Można wykorzystać wiele?

      Usuń
  2. Czy w-karty łączą się ze sobą - tj. można użyć więcej niż jednej przy jednym zamówieniu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda karta po dodaniu na stronę powiększa "Twoje środki" na Twoim koncie empik.com. Potem przy płatności wybierasz jak chcesz zapłacisz, Twoimi środkami, ewentualnie reszta innym dowolnym sposobem, jeśli brakuje :)

      Usuń
    2. Na Empik.com po zalogowaniu masz swoje saldo do którego dodajesz środki z kart prezentowych (albo samemu wpłacając). Ile ich dodasz nie ma znaczenia. Wszystkie można wykorzystać razem.

      Usuń
    3. Czy kolejne 25zł uzyskam z chwilą kolejnego zakupu czy po odbiorze pierwszego zamówienia?

      Usuń
    4. Każde 25 zł za każdy odebrany zakup

      Usuń
  3. czy jest jakaś minimalna kwota zakupu?

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiecie może co to jest ten "Marketplace"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz kupić mydło i powidło. Np smartfona którego de facto nie sprzedaje Empik ale Bestcena. Chociaż na stronie Empiku. I to jest ten marketplace.

      Usuń
  5. Najlepiej zakupić empetrójki, tanio wychodzi i bez konieczności latania do empiku po jakieś groszowe zamówienia :) I przede wszystkim brak ryzyka że anulują zamowienie z powodu braku towaru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za sugestię. Właśnie 3 x mp3 kupione. Najtańsze po 1,69 PLN

      Usuń
    2. Tylko pamiętajcie je pobrać.

      Usuń
  6. Zeszyt 2.50 i dla dzieci się przyda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zeszyt w 3 linie jest po 1,20 zł :D Nic tańszego nie znalazłem.

      Usuń
    2. Uwaga! ten zeszyt w linie nie jest bezpośrednio z empiku ale właśnie w ramach marketplace. WIęc niestety odpada.

      Usuń
    3. Czyli empetrójki są bezapelacyjnie najlepszym wyborem bo z Empiku.

      Usuń
  7. Mega fajna promocja więc pula raczej szybko się skończy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Apropos. Gdzieś będzie jakieś info jak promocja się zakończy?

      Usuń
  8. Pytanie jak rozumieć uczestnika? Per konto klienta w Empiku czy per portfel Masterpass czy może jeszcze per karta płatnicza?? Bo widzę tu duży potencjał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem bardzo ciekawy ....

      Usuń
    2. Obstawiam że liczy się konto na Empik.com. no ale regulamin jest niejasny.

      Usuń
  9. Moja pierwsza książeczka 2,18 zł, kolorowanka dla malucha Króliczek 1,86 zł i mp3 Mig Słodka wariatka 1,69 zł. Kupione.

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że nie ma pewności załapania się na pulę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto nie ryzykuje ten nie pije szampana.

      Usuń
  11. Szkoda, że nie ma możliwości sprawdzenia czy się załapie na pulę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zeszyty nie zawsze sprzedaje Empik - uważajcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. W tej promocji zgodnie z regulaminem łapią się tylko karty mastercard i maestro :( visa podpięta to masterpass wallet tak jak w promocji z biletami do kina nie przejdzie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to w ogóle można tam kartę Visa podpiąć? Nawet nie przypuszczałem.

      Usuń
    2. Można. Mam podpieta Vise i MasterCard. Ostatnio z racji braku środków na karcie MasterCard zapłaciłem za bilety do kina karta Visa i też przeszło. Koszt dwóch biletów 22 zł.

      Usuń
  14. Jak najbardziej można podpiąć i używać, ale w tej promocji trzeba użyć MC.

    OdpowiedzUsuń
  15. Myślę że mp3 szybko staną się hitem sprzedażowym w Empiku. Może wykreujemy coś na bestseller?? :D

    OdpowiedzUsuń
  16. nie wiedziałem że za mp3 trzeba płacić, szkoda że nie znalazłem jakiś charytatywnych. zobaczymy co z tego będzie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mp3 wystarczy pobrać tylko raz ? Bo jest dostępna 5 razy do pobrania ?

    OdpowiedzUsuń
  18. Promocja zakończona

    OdpowiedzUsuń
  19. Pula została wyczerpana 01-10-2018 :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogli jeszcze napisać o której godzinie. Bo coś mi to śmierdzi.

      Usuń
    2. Przy tak sformułowanym komunikacie jak jest to ja rozumiem że wszystkie zakupy z 1.10 (włącznie) łapią się na promocję.

      Usuń
  20. Miała być kolorowanka, empetrójka i szklanka
    a wyszła po prostu kaszanka.

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgodnie z regulaminem informacja o wyczerpaniu bonów miała pokazać się na stronie empiku- czy ktoś ją widzi nie wchodząc na Masterpasa? Dziś w momencie dokonywania zakupu na empik.com takiej informacji nie było a promocja widniała na stronie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://www.empik.com/mastercard

      Usuń
    2. Gdzie na stronie empik.com jest odnośnik do podanego linku? Bo ten link pobrany jest ze strony mastercard. Reasumując nie znając treści tego linku nie da się wejść w niego przez stronę empik.com bezpośrednio. Jeśli się mylę podeslijscie screena ekranu

      Usuń
  22. Zgodnie z regulaminem informacja o wyczerpaniu bonów miała pokazać się na stronie empiku- czy ktoś ją widzi nie wchodząc na Masterpasa? Dziś w momencie dokonywania zakupu na empik.com takiej informacji nie było a promocja widniała na stronie..

    OdpowiedzUsuń
  23. Czy dopuszczalne jest, aby informacja o wykorzystaniu limitu ekart pojawiła się dzień później niż faktyczne zakończenie promocji ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Regulaminie napisali sobie tylko: "Organizator poinformuje o wyczerpaniu promocyjnej puli Ekart Prezentowych na stronie www.empik.com." Nie napisali kiedy poinformuje, więc mogliby poinformować nawet po tygodniu, a rzesze zrobionych w balona klientów złożyłyby w tym czasie kolejne tysiące zamówień, bez szansy na udział w promocji. Takimi "promocjami" to powinien się z urzędu zająć UOKiK, nakładając wielomilionowe kary za wprowadzanie w błąd konsumentów i nieuczciwą konkurencję!

      Usuń
  24. Korzystałem dziś, nigdzie nie było żadnej informacji. Szkoda, że sobie zrzutu ekranu nigdzie nie zrobiłem w razie reklamacji. Zobaczymy jak się do tego odniosą bo będzie wielka szkoda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba składać reklamację. Tym bardziej że osób jest więcej. Po co screen oni w systemie informatycznym powinni mieć zapisane takie informacje jak godzina o data aktualizacji strony tj "ściagnięcia" informacji o promocji.

      Usuń
  25. jak ktoś dostanie ekarte niech się pochwali i napisze o której godzinie wysłał zamówienie

    OdpowiedzUsuń
  26. O której promocja się zakończyła?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brak informacji. POdali że 1 października.

      Usuń
  27. Niech mnie ktoś poprawi jeśli źle rozumiem, ale chyba chodzi o datę zawarcia zamówienia, a nie o odbiór.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No raczej tak. Bo jakby liczyli to po odbiorach to na pewno bym im się nie pokryło z zamówieniami. Tak to dedukuję sobie. I mam nadzieję ;)

      Usuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mr. Złotówa, jaki jest sens publikowania tak nierzeczowych komentarzy, jak powyższy?

      Usuń
    2. Racja. Nic nie wnosił do dyskusji.

      Usuń
  29. Informacja o wyczerpaniu puli pojawiła się zaraz po północy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć nie wydaje mi się żeby informacja o zaończeniu promocja pojawiła się po północy - gdyż sam zrobiłem transakcje promocyjną wczoraj tj. 02.10 ok.11.20 i treść na banerze w moim portfelu masterpass była taka, iż promocja jest w mocy. Po zawarciu jednej transakcji, chciałem zawrzeć drugą także klikając w banner i wówczas było już info o zakończeniu promocji - było to ok. 11.40.

      Usuń
  30. czyli jak zrobiłam co należy chwilę po 22 to chyba szansa jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Promocyjne kody skończyły się około godz.23, 01.10, taka informację podają na infolinii empiku.

      Usuń
  31. Podbijam: jak ktoś dostanie ekarte niech się pochwali i napisze o której godzinie wysłał zamówienie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie ekarty nie mam. Dam znać jak będzie.

      Usuń
  32. Dostałem ale narazie tylko 1.
    Konto zostało automatycznie doładowane.

    OdpowiedzUsuń
  33. Dostałam wszystkie doładowania automatyczne - ostatni zakup robiłam 1 października o godzinie 22:09 (godzina użycia portfela masterpass)

    OdpowiedzUsuń
  34. Dziś dostałem 3 x 25 zł. Zakupy zrobione 1-go ok godz 16.

    OdpowiedzUsuń
  35. Są doładowania :)

    OdpowiedzUsuń
  36. U mnie za zakupy 1-go doładowania są. Za 2-go nie dostałem.

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja zakupy zrobiłem 1 października o godz. 22:29. Doładowań brak.

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja ostatnie zamówienie miałem 01.10.2018 o godzinie 15:32 i nie otrzymałem żadnego bonu, ale z reklamację poczekam 7 dni, bo mają tyle czasu na wysłanie bonów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 7 dni roboczych od odebrania zamówienia - tyle mają na wysłanie bonów

      Usuń
  39. A ja zakupy 01.10.i do tej pory brak czuje ze to jyz podsmierduje

    OdpowiedzUsuń
  40. U mnie to samo, zakupy robiłam po 16stej,a bonów nie ma

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to jesszcze musisz dostać. Ja robiłem zakupy od 16:58 do 17:03 i dostałem.

      Usuń
    2. @Anonimowy 6 października 2018 16:18
      A kupowałaś produkty cyfrowe czy coś do fizycznego odebrania (salon/kurier)?

      Usuń
    3. a ściągnęłaś po zakupie te mp3?

      Usuń
    4. Od razu ściągnąłem.

      Usuń
    5. W ogóle wygląda na to ze tylko ci co kupowali empetrójki dostali doładowania. A kto wybrał odbiór zakupów w sklepie ten został w polu.

      Usuń
  41. zakupy zrobione 22:01, 22:10 i 22:14 i jak na razie tylko jeden bon

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobre i to bo już jesteś na plusie :)

      Usuń
  42. A ja zrobilem ok 22 i 0 bonow a na infolini udaja ze nie bylo takiej oromicji i ze nie obowiazuje juz ich regulamin po promocji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obsługa w Empiku pozostawia wiele do życzenia. Zwłaszcza przy cenach jakie mają. Ja jak już tam kupuję to tylko prasę albo wykorzystując różne ekarty i ekstra środki. Niby nie aż tak wiele a i tak spotkały mnie różne dziwne historie.

      Usuń
  43. mi 5 października wpłacili, dziś wchodzę, zeby zobaczyć czy są kolejne 2 a tam konto O (zero). Jakim cudem mogli je cofnąć? Zaraz tam dzwonię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeloguj się. Ja mam tak że mimo zalogowania mam widoczne saldo 0 zł. Dopiero jak się wyloguję i zaloguję raz jeszcze to środki z doładowania są widoczne.

      Usuń
    2. Nie ma co czekać a czym prędzej wydawać.

      Usuń
    3. tak, jak piszesz Anonimowy z 14:14 tak było, po ponownym zalogowaniu saldo było 25 :)

      Usuń
  44. Dostał ktoś coś dzisiaj?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dzisiaj u mnie doładowania wjechały.

      Usuń
  45. Vouchery przychodzą Wam na maila czy jak? Bo u mnie cisza ale kupowałem z rana 2.10. Pisał ktoś reklamacje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie doładowano konto bo jestem zarejestrowany ale osobno dostałem maile z informacją o doładowaniu.

      Usuń
  46. Czy ktoś odebrał zamówione towary 3 października dostał już doładowanie (zamówienie złożyłem 1 października przed 15.00, ale odebrałem fizycznie w salonie 3.10).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś mi się wydaje że wszyscy tu obecni to melomani nabywający pliki mp3, by docenić twórczość polskich artystów :)

      Usuń
    2. Też kupowałem 1-go po południu, a odebrałem 3-ego. Doładowania jeszcze nie dostałem.

      Usuń
  47. U mnie nadal brak doładowań. Napisałam reklamację i dostałam taką odpowiedź:
    "Pragnę wyjaśnić, że w ramach promocji posiadaliśmy ograniczoną pulę
    ekart, o czym informowaliśmy w regulaminie.Dodatkowo, jeśli doładowania zostaną Pani przyznane, nastąpią one w ciągu 7 dni roboczych od dnia odebrania zamówienia."
    Zakupy zrobiłam 1.10,a zamówienie odebrałam 4.10

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. informowali również w regulaminie o tym że w razie wyczerpania puli pojawi się komunikat jak mniemam w celu aby ludzie nie kupowali jak na loterii. ale ten punkt regulaminu juz mają w nosie.

      Usuń
  48. u mnie właśnie wpadło 2 x 25 zł, zastanawiam się dlaczego nie 3, może dlatego, że ściągnąłem tylko 2 mp3

    OdpowiedzUsuń
  49. u mnie dzis wpadło 3x25 zł... kupiłem 3x mp3 01.10 ok 17.00

    OdpowiedzUsuń
  50. u mnie dalej nie ma dwóch po 25 :(
    myślę, że też dostałam jeden za to mp3, ale ja nie ściągałam wczesniej

    OdpowiedzUsuń
  51. Wygląda na to, że nagrody rozsyłają po kolejności odbioru. Pytanie tylko czy przy przyznawaniu nagród biorą pod uwagę moment zakupu czy odbioru. Jeśli moment odbioru to mimo, że zakupiłem 1 października przed 15.00 nie dostanę kuponów, skoro odebrałem towar 3 października.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No raczej odbiór był jednak spełnieniem warunków. Wygląda na to że zwycięzcami są kupujący mp3

      Usuń
    2. Decydujący był moment zakupu, a nie odbioru. Ja właśnie dostałem na maila ekartę za zakup z 01.10 odebrany w salonie 03.10. Sprawdzajcie skrzynki mailowe, w tym spam itp., bo za odbiór w salonie przesyłają na maila ekartę - nie doładowują automatycznie środków na koncie empik.
      PS. Ta ekarta to oczywiście kod, którym można sobie samodzielnie doładować konto.

      Usuń
    3. prawda, pierwsze 25 zł samo "weszło" a dziś 2 x 25 kod na maila

      Usuń
    4. Faktycznie, przyszło na maila i to już w czwartek. A ja reklamacje pisałem niepotrzebnie, bo sprawdzałem środki na empiku a one były na maila.

      Usuń
  52. Zamówiłam 3 x MP3 i zapłaciłam kartą Visa.. nie odebrałam tych plików do tej pory, a 75 zł na moim koncie już od zeszłego poniedziałku, dlatego wątpię, że odbiór ma tu jakieś znaczenie:)

    OdpowiedzUsuń
  53. Ktoś kupił drugiego dnia promocji i uznali mu reklamację?

    OdpowiedzUsuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...