Bankobranie: najlepsze promocje bankowe, konta, karty i lokaty w bankach: 3% do 200 000 zł dla nowych środków na koncie oszczędnościowym w Getin Banku znów dostępne (+ bonus 50 zł dla nowych klientów)
Bądź na bieżąco. Korzystaj z bezpłatnego newslettera

15.10.2018

3% do 200 000 zł dla nowych środków na koncie oszczędnościowym w Getin Banku znów dostępne (+ bonus 50 zł dla nowych klientów)

W Getin Banku ponownie dostępna jest promocja z podwyższonym oprocentowaniem na koncie oszczędnościowym.

Promocyjne oprocentowanie dla nowych środków na koncie oszczędnościowym w Getin Banku
I propozycja to jest nie byle jaka. Bo bardzo dobre - jak na obecne czasy - oprocentowanie 3% w skali roku uzyskać można dla kwoty nawet 200 000 zł. Na promocję załapać się mogą zarówno nowi, jak i obecni klienci banku - warunkiem jest wpłacenie "nowych środków".

[Aktualizacja: Getin Bank odpalił kolejną edycję promocji oprocentowania dla nowych środków. Możesz dzięki niej uzyskać 3,5% w skali roku nawet do 400 000 zł. Więcej na ten temat przeczytasz tutaj.]

Niezbędnym do korzystania z promocyjnego oprocentowania na koncie oszczędnościowym jest także posiadanie lub otwarcie konta osobistego w Getin Banku (a jego otwarcie akurat się opłaca, bo do zgarnięcia jest bonus 50 zł na start - do szczegółów jeszcze wrócę pod koniec niniejszego wpisu).

Główne cechy promocyjnej oferty oprocentowania na koncie oszczędnościowym to:
  • oprocentowanie: 3% w skali roku dla kwoty do 200 000 zł (pod warunkiem wpłacenia nowych środków);
  • czas obowiązywania promocyjnego oprocentowania (3%): 92 dni kalendarzowe liczone od dnia spełnienia warunków promocji (do których wlicza się otwarcie kont; wyrażenie zgód i przede wszystkim wpłacenie pierwszych nowych środków na konto oszczędnościowe w okresie przystąpienia do oferty, a więc od 15.10. do 16.12.2018 r.).

By skorzystać z promocji, należy również wyrazić zgody marketingowe (jeśli takowych jeszcze nie posiadasz), na używanie przez bank telekomunikacyjnych urządzeń końcowych oraz automatycznych systemów wywołujących dla celów marketingu bezpośredniego oraz na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną (zgód tych należy nie wycofywać) oraz nie zgłaszać sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celach marketingu.

Promocją objęte jest tylko jedno konto oszczędnościowe. Musi to też być rachunek indywidualny (dla kont wspólnych promocja z oprocentowaniem 3% nie będzie działać). Promocja nie łączy się z poprzednimi edycjami promocji na nowe środki (edycja I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII, IX, X, XI, XII). Poza tym również:
"Z niniejszej Oferty nie może skorzystać uczestnik biorący udział w poprzednich edycjach Na nowe środki, któremu w okresie od 15.10.2018 r. do 16.12.2018 r. zakończył się Okres trwania poprzednich edycji Oferty Specjalnej „Na nowe środki”."

Ważne dla obecnych klientów


O ile warunki dla nowych klientów są klarowne (bo każda wpłacona kwota będzie nowymi środkami), o tyle dla obecnych klientów znaczenie ma jeszcze to, czym według banku są nowe środki? A zgodnie z regulaminem to:
"środki na Koncie Oszczędnościowym wpłacone po Dacie Salda początkowego stanowiące nadwyżkę nad Saldem początkowym na Koncie Oszczędnościowym oraz jednocześnie nad Saldem początkowym na Produktach depozytowych"

Brzmi skomplikowanie, więc już tłumaczę, o co chodzi. Jeśli jesteś nowym klientem Getinu, który dopiero teraz zakłada konta, to tak na prawdę ta definicja Cię nie interesuje - wszystko co wpłacisz będzie nowymi środkami. Jeśli jednak już jakieś produkty posiadasz (np. konto oszczędnościowe lub lokaty), to trzeba będzie policzyć, co będzie dla Ciebie nowymi środkami. W celu ich wyliczenia bank sprawdzi saldo (początkowe) z 11.10.2018 r., a do jego wyliczenia uwzględni środki zgromadzone na Twych produktach depozytowych (czyli rachunkach oszczędnościowych, lokatach, rachunkach technicznych i IKE w Getin Banku, których jesteś posiadaczem lub współposiadaczem). I te środki przez cały czas obowiązywania promocji będzie trzeba w Getin Banku utrzymywać. A dopiero każda nadwyżka (dopłacona kwota) będzie mogła być objęta stawką 3% w skali roku.

3,5% do 10 000 zł dla nowych klientów


Getin Bank udostępnia też inną promocję oprocentowania na koncie oszczędnościowym. Na nią mogą jednak załapać się tylko osoby, które konta osobistego w Getinie nie posiadają od 11.05.2017 r. i teraz zdecydują się je założyć. Wymagane jest również zapewnienie comiesięcznych wpływów na konto (na szczęście może to być nawet przelew z Twego konta w innym banku). Wtedy zapewnisz sobie stawkę 3,5% w skali roku dla kwoty 10 000 zł, gwarantowaną w dodatku przez okres aż 12 miesięcy. Więcej na ten temat przeczytasz tutaj

Promocja 3% i promocja 3,5% łączą się ze sobą.

Bonus 50 zł za otwarcie konta z polecenia


Wysokie oprocentowanie dla oszczędności to niejedyne korzyści. Otwierający konto osobiste załapać się mogą jeszcze w bardzo prosty sposób na bonus 50 zł. 

By uzyskać tę nagrodę, we wniosku o konto podać trzeba kod polecenia - więcej na ten temat przeczytasz tutaj (dowiesz się tam również, jak zdobyć wiarygodny kod polecenia, który umożliwi Ci zgarnięcie premii).

Konto osobiste w Getin Banku (Konto Proste Zasady) prowadzone jest za 0 zł, jeśli miesięcznie wykonasz co najmniej 1 płatność kartą i/lub BLIKiem na dowolną kwotę i w dowolnym miejscu. Darmowa (bez warunków) będzie też karta wydana do rachunku.

Konto oszczędnościowe w Getin Banku


Rachunek ten otwierany i prowadzony jest za 0 zł (bez warunków). W każdym miesiącu kalendarzowym wykonać można z niego jeden przelew bez opłat. Drugi i każdy kolejny kosztuje 9 zł (jest jednak wyjątek - bank nie pobierze opłaty jeśli środkami z konta oszczędnościowego zasilisz lokatę zakładaną w Getin Banku). Odsetki na koncie oszczędnościowym kapitalizowane są na koniec każdego miesiąca kalendarzowego.


Bądź na bieżąco z promocjami. na Twitterze i polub na Facebooku:


Przydatne dokumenty:

50 komentarzy:

  1. Złotówa, dzięki za dobre wieści. Jeszcze wczoraj wszyscy tutaj byli tacy pełni zachwytu dla oferty z banku portugalskiego, a tu rodzimy polski bank ich przebił i na dodatek nie limituje zewnętrznych przelewów wychodzących do 50 tys. zł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, dla tych co mają większe oszczędności to ma spore znaczenie i w Getinie maksymalny dzienny limit przelewów zlecanych w bankowości jest zdedcydowanie wyższy i wynosi (bodajże) 200 000 zł.

      Usuń
    2. te 92 dni liczą się od 15.10 czy od założenia konta? planuje tutaj założyć konto w grudniu i dopiero wtedy przelać nowe środki.to do kiedy będzie liczyć się promocyjne oprocentowanie?

      Usuń
    3. Od p-wszej wpłaty nowych środków na konto oszczędnościowe.

      Usuń
  2. Zatem znów obecni klienci nie są wykluczeni. Chwali się! Czekam na zakończenie lokat z Idea Banku i przenoszę bo obecnie tam z oprocentowaniem skromnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe czy jeśli zakończy mi się okres trwania poprzedniej (12.) edycji w trakcie trwania obecnej (13.) edycji, to czy znowu zakwalifikuję się na to podwyższone oprocentowanie 13. edycji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety:

      "Z niniejszej Oferty nie może skorzystać uczestnik biorący udział w poprzednich edycjach Na nowe środki, któremu w okresie od 15.10.2018 r. do 16.12.2018 r. zakończył się Okres trwania poprzednich edycji Oferty Specjalnej "Na nowe środki"."

      Usuń
    2. Dzięki. Na szczęście żona ma KO w Getinie :)

      Usuń
    3. I po to przydaje się żona. Raz kasa na jedno konto, raz na drugie i można żonglować kasą by ciągle były nowe środki :)

      Usuń
  4. Kiedy następuje kapitalizacja odsetek? Na koniec każdego miesiąca czy na koniec okresu promocji jak w ING?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na koniec miesiąca.

      Usuń
    2. Na koniec miesiąca. Odsetki na KO płacone na koniec okresu promocji to raczej rzadkość.

      Usuń
  5. A jak zakończył się wcześniej, to może złożyć lokatę na 3%?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co mi wiadomo Getin nie ma obecnie lokat na 3% :)

      Usuń
  6. Kurcze jakby byla jeszcze jakas promocja na start to wchodzilbym jak dzik w sosne.

    Zlotowa, nie ma jakichs przeciekow? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak śledzę promocje bankowe od jakiś 3 czy 4 lat to Getin chyba tylko raz zrobił promocję z premią na powitanie. 2 razy był moneyback. I to wszystko więc nie ma się czego spodziewać jak zrobili program poleceń.

      Usuń
    2. Nie mam żadnych informacji, by coś było planowane.

      Usuń
  7. Konto założone, ale gapa ze mnie, zapomniałam kodu polecenia, 50 zł poszło :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak będzie dzwonił konsultant dopytaj czy nie da się dopisać.

      Usuń
  8. czy ja coś musze aktywować czy coś czy po prostu wpłacam pieniądze na KO które już jakiś czas posiadam?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko wpłacasz (sprawdź jeszcze czy wszystkie zgody masz wyrażone).

      Usuń
    2. Gdzie się takie zgody sprawdza/zmienia?

      Usuń
    3. Po pierwszej wpłacie niemal natychmiast wysyłają wiadomość w bankowości potwierdzająca aktywację podwyższonego oprocentowania - dobry polski bank!

      Usuń
    4. @Anonimowy15 października 2018 19:56

      Ustawienia -> Zgody marketingowe

      Usuń
    5. Zgody wyrażone. Mam tam jeszcze w ogóle nie odznaczone zgody na marketing podmiotów współpracujących czy coś takiego. To też trzeba zaznaczać?

      Usuń
    6. Tylko te, które wyszczególnia regulamin.

      Usuń
    7. Tylko te na marketing banku.

      Usuń
  9. Czy promocyjne oprocentowanie obowiązuje, jeśli korzystałam już z poprzedniej 11. edycji? Okres trwania promocji skończył mi się przed 15.10

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro skończył się przed to się łapiesz.

      Usuń
  10. Mr Złotówa sorry za offtop ale mam takie ogólne pytanie odnosnie danych osobowych. Jest bank który mnie irytuje i gra na nerwach -"mam z nim kosę". Likwidując konto co najlepiej zrobic aby dać im jak najbardziej w kość ;) - odnośnie RODO jakie klauzule odnosnie danych najlepiej wypowiedziec, aby jak najbardziej pokiereszowac im statystyki i wogóle???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz zgłosić sprzeciw wobec przetwarzania danych przez bank, bo to wtedy blokuje mu możliwość jakichkolwiek działań marketingowych.

      Co do RODO to jest takie coś jak "prawo do zapomnienia". Jak w praktyce wygląda skorzystanie z tej opcji w banku? Niestety nie wiem, nie korzystałem.

      Usuń
    2. Każdy bank ma prawo przetrzymywać dane klienta skolko ugodna co jest zgodne z prawem bankowym. Natomiast wypowiedzenie zgód marketingowych kończy definitywnie wysyłanie reklam, etc.

      Usuń
    3. Wypowiesz umowę konta, wycofasz zgody marketingowe i to wszystko. A jeśli nie byłeś potencjalbym klientem na pożyczki, itp produkty kredytowe to bank nie przejmie sie bardzo Twoim "fochem" na ich instytucję.

      Usuń
  11. Witam, dzisiaj tj 16.10.2018 załozyłam konto oszczednościowe do tej promocji, natomiast zasilęje nowymi środkami dopiero w poniedziałek 22.10.2018. Od kiedy liczy sie czas 92 dni, od 16-go października czy będzie biegł dopiero od 22-go października?

    OdpowiedzUsuń
  12. Szybko działają. Wczoraj wniosek, dziś już kurier :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chciałbym UZUPEŁNIĆ to co podaliście na temat ulokawania pieniedzy w Getin Banku przez OBECNYCH klientów. Otóż jeśli ktoś posiada smartfona to moze sobie pobrać aplikację banku GETIN MOBILE i bez żadnych wymagań co do nowych środków może sobie za pomocą wyłącznie tejże aplikacji założyć lokatę na 3% na dwa miesiące.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mr Złotówa, mam jeszcze konto "Oszczędzam" w credit agricole. Wg opisu przy koncie wyskakuje: okres- bezterminowo, kapitalizacja co 3 miesiące 12 każdego miesiąca, aktualne oprocentowanie 2.99974% . Czy opłaca mi się likwidować i przelewać do Getinu (łapię się na 3%). Dzięki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skąd takie oprocentowanie? To chyba jakiś bug.

      Usuń
    2. Obok kwoty, i innych informacji jest takie info o oprocentowaniu

      Usuń
    3. To nie bug - do 100k jest 3%, jeżeli się przebiło limit, to powyżej jest niższe oprocentowanie. Wtedy CA podaje takie uśrednione oprocentowanie.

      Usuń
  15. Właśnie chyba się łapią Ci co korzystali. Promocja nie łączy się z poprzednimi edycjami promocji na nowe środki, ale raczej należy to rozumieć, że jeśli teraz komuś jeszcze te 92 dni nie minęły od wpłaty nowych środków to się nie łapie na nową edycję. Natomiast cytowany powyżej regulamin mówi: "Z niniejszej Oferty nie może skorzystać uczestnik biorący udział w poprzednich edycjach Na nowe środki, któremu w okresie od 15.10.2018 r. do 16.12.2018 r. zakończył się Okres trwania poprzednich edycji Oferty Specjalnej „Na nowe środki” co jasno pokazuje, że jeśli te 92 dni minęły przed 15.10.2018 to teraz też możesz nowe środki wpłacić. Moje konto mam jeszcze do momentu wypłaty nagrody za polecenia i przez przypadek zrobiłam przelew na oszczędnościowe a nie na zwykłe konto i po paru godzinach od zaksięgowania była wiadomość w bankowości internetowej z gratulacjami spełnienia warunków promocji na nowe środki.
    Pozdrawiam Olga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak powinno być. Nie wiem po co robią ten zapis że promocja nie łączy się z edycjami od I bo to przecież nawet nie byłoby możliwe je łączyć.

      Usuń
  16. Czy jest się o co bać jeśli chodzi o nasze oszczędności w Getin Banku? Założyłam to konto z powodu oszczędności, ale teraz się waham czy tak duże środki tam przelać, czy tylko zrobić co trzeba, żeby dostać premię z poleceń i ew. zostawić te 10K na 3,5% na rok,

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwaga na zgody marketingowe - wymagają dodatkowej na marketing tradycyjny, której nie ma w systemie i trzeba dzwonić na infolinię. Przez to nie mam 3%, a w Regulaminie nie ma o tym mowy, Złotówa, wiesz coś o tym?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żadnej dodatkowej zgody nie wyrażałem a 3% mam naliczone + bonus za aktywność.

      Usuń
    2. W programie poleceń wymagane zgody to: "zgoda na marketing bezpośredni banku oraz otrzymywanie informacji handlowych poprzez e-mail, bankowość internetową i telefon w tym SMS", zaś dla uzyskiwania 3% na koncie oszczędnościowym bank wymaga, by wyrazić ": 1) zgodę Uczestnika na użycie przez Bank telekomunikacyjnych urządzeń końcowych oraz automatycznych systemów wywołujących dla celów marketingu bezpośredniego (...) oraz 2) zgodę Uczestnika na otrzymywanie od Banku informacji handlowych drogą elektroniczną" i brak sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych w celu marketingu bezpośredniego.

      Nie spotkałem się z informacją, ani sygnałem by jakaś inna zgoda była wymagana poza tymi we wniosku (potwierdzanymi w rozmowie z konsultantem, jeszcze przed wizytą kuriera). Być może w grę wchodził jedynie ten sprzeciw, który może kiedyś był u Ciebie zgłoszony?

      Usuń
    3. To dziwne, poszła reklamacja, bo to jakieś kuriozum jest, zadzwonilem na infolinie i dopiero teraz mam 3% na drugim koncie tak samo, natomiast na jeszcze innym takiej zgody nie musiało być. Czekam na oficjalną odpowiedź banku, bo po dobroci nie chcą.

      Usuń