Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Premia do 120 zł za wpływy wynagrodzenia dla zaproszonych klientów ING Banku Śląskiego

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

8.10.2018

Premia do 120 zł za wpływy wynagrodzenia dla zaproszonych klientów ING Banku Śląskiego

Bank z lwem w logo odpalił kolejną promocję dla obecnych klientów.

Premia do 120 zł za pensje dla zaproszonych klientów ING Banku Śląskiego
Ponownie jest to promocja z premią 100 lub 120 zł za zapewnienie wpływów na konto. I po raz kolejny jest to też promocja wyłącznie dla tych, którzy dostaną zaproszenie od banku.

💡 Jeśli nie posiadasz konta w ING Banku Śląskim, to na poniższą promocję się nie załapiesz, ale możesz zyskać do 140 zł za jego otwarcie >>

Dla kogo promocja "Zyskaj do 120 zł za pensje"? Udział w akcji wziąć może osoba, która posiada konto (Direct, Komfort, Klasyczne, Student, Mobi) w ING Banku Śląskim i otrzyma zaproszenie do promocji (szukać należy go w wiadomościach w bankowości Moje ING).

Zasady promocji. Jeżeli bank zaprosił Cię do promocji to teraz, by wziąć w niej udział i zgarnąć premię:
  • do 30.11.2018 r. wypełnij formularz zgłoszeniowy;
  • najpóźniej do 30.04.2019 r., w każdym z czterech dowolnych miesięcy, otrzymaj wpływy na konto z tytułu wynagrodzenia na łączną kwotę min. 1 000 zł;
  • na dzień wypłaty premii (ma to nastąpić najpóźniej do 15.05.2019 r.) posiadaj konto, na które otrzymujesz wynagrodzenie.

Po spełnieniu powyższych warunków uzyskasz premię 100 zł. Jeśli jednak chcesz uzyskać więcej (tj. 120 zł), pamiętaj o tym, by do 30.11.2018 r. w bankowości Moje ING złożyć dyspozycję przelewu wynagrodzenia (po zalogowaniu do bankowości internetowej: Konto => Wnioski => Dyspozycja przelewu wynagrodzenia). W tej sytuacji (po złożeniu ww. dyspozycji) wynagrodzenie musi wpływać w kwocie min. 1 000 zł (jednorazowo, a nie wieloma przelewami na sumę).

Co więcej wiemy o wynagrodzeniu, które wymaga bank? W regulaminie na ten temat jest jeszcze tylko taki zapis:
"Nie będą brane pod uwagę: przelewy pomiędzy rachunkami tego samego klienta, wpłaty własne w oddziałach lub wpłatomatach Banku"

Za podrzucenie informacji o promocji dziękuję Czytelniczce Monice.


Przydatne dokumenty:

46 komentarzy:

  1. No i lipa, brak zaproszenia.
    Czy ktoś, kto otrzymywął dotychczas wynagrodzenie na konto w ING otrzymał zaproszenie do promocji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie wpływów nie było od dawna. Zaproszenie mam.

      Usuń
    2. A u mnie zaproszenia brak. Stary klient, konto od 10 lat. Może czas pomyśleć o zmianie konta.

      Usuń
  2. ładnie u mnie jest "Zaproszenie do promocji ,,Zyskaj do 120 zł za pensję’’."

    OdpowiedzUsuń
  3. Aha i "wynagrodzenie" otrzymywałem w jakiejś poprzedniej promocji w której było ono potrzebne chyba do bonusu za regularne oszczedzanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze że nie wykluczają tych którzy wstecznie dostawali kiedyś wynagrodzenie. tak jak zrobił Wubek.

      Usuń
  4. A wystarczy przelew z konta męża w innym banku, aby spełnić warunki promocji. Mam zaproszenie, ale nie chce przenosić wynagrodzenia do ING.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli już mowa o ING to mam pytanie dot. innej promocji czyli 2,5% na koncie oszczędnościowym (wciąż aktywna) do 100 tys. zł.
    W regulaminie "Bonus na start" mamy zapis:
    par. 5
    Odsetki wynikające z podwyższonego oprocentowania Bank naliczy od środków
    zgromadzonych przez 4 miesiące od dnia otwarcia rachunku OKO i dopisze do salda rachunku
    OKO w pierwszym dniu roboczym, następującym po upływie tego okresu

    Czyli oprocentowanie naliczy sie jednorazowo po 4 miesiącach, bez kapitalizacji comiesiecznej, jak z reguly na kontach oszczednosciowych - to chyba istotna informacja ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na koniec każdego miesiąca kalendarzowego naliczy się oprocentowanie standardowe (0,7% p.a.). Po 4 miesiącach od dnia otwarcia konta naliczy się jednorazowo za cały ten okres oprocentowanie podwyższone (1,8% p.a.).

      Usuń
  6. Czyli rozumiem, aby otrzymać 100 zł to wystarczy, że od dziewczyny otrzymam w każdym miesiącu po dwa przelewy po 500 zł? I mogę je odsyłać od razu po zaksięgowaniu na koncie? Nie muszę ich przetrzymywac przez żaden czas? Tzn dziewczyna zrobi przelew 500 zł, ja jej zwracam 500 zł, robi znowu 500 zł przelew, ja jej zwracam 500 zł i warunki są spełnione? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczy się wpływ więc nie musisz przetrzymywać.

      Usuń
    2. Tylko czy w tytule przelewu musi być slowo "wynagrodzenie"? Czy przejdzie bez niego? Ma ktoś doświadczenie?

      Usuń
    3. Wystarczy,że przelew pochodzi z konta firmowego.

      Usuń
    4. Kilka edycji wstecz robiłem przelewy ze swojego konta w innym banku z tytułem "wynagrodzenie" i tyle wystarczyło. Przeszło, premię dostałem. Ale z tego co czytam to uszczelniają promocje (brak możliwości wproszenia) i teraz może już się nie da.

      Usuń
    5. Jeśli chodzi o 100 zł to chyba nie musi być z konta firmowego? Wystarczy z konta osobistego aby tylko innej osoby a nie swojego. Dobrze rozumiem?

      Usuń
  7. Do premii 100zł mogą to być wpływy od dowolnych osób prywatnych. Nie wiem tylko czy w tytułach przelewów muszą być np. słowa "wynagrodzenie" lub podobne. Chcę uniknąć ewentualnych niemiłych kontaktów z US w przyszłości...

    OdpowiedzUsuń
  8. Link do regulaminu promocji się nie otwiera, ma ktoś wgląd w regulamin ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Regulamin znajduje się na stronie banku. U mnie się otwiera.
      Spróbuj może jeszcze tutaj (umieszczony na dysku u mnie).

      Usuń
  9. A jeżeli prowadzę działalność gospodarczą to jakie dane instytucji wypłacającej wynagrodzenie mam wpisać? Jak wpiszę swoje dane z konta firmowego to załapię się na promocję 120zł?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzie chcesz wpisać te dane?

      Usuń
    2. Przy wypełnianiu dyspozycji przelewu wynagrodzenia na stronie banku.

      Usuń
    3. Przy wypełnianiu dyspozycji przelewu wynagrodzenia na stronie banku.

      Usuń
  10. Reasumując: dla 100 pln wystarczy zapisać się do promocji i przelewać z konta np. żony 1000 pln na miesiąc przez 4 miesiące, a zeby zgarnąć 120 pln trzeba wziąć udział w promocji, złożyc dyspozycję i otrzymać przelew z konta firmowego. Wszystko sie zgadza?

    OdpowiedzUsuń
  11. Dostał już ktoś kasę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ing wypłaci 15-go. Na pewno nie wcześniej.

      Usuń
    2. A dziś już ktoś dostał?

      Usuń
  12. dajcie znać jak dojdzie bo jestem ciekaw czy dostanę

    OdpowiedzUsuń
  13. Nadal nikt nie dostał?

    OdpowiedzUsuń
  14. Nikt nie dostał?

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nie dostałem, a powinienem się załapać na 100 PLN.

    OdpowiedzUsuń
  16. To co, składamy reklamacje?

    OdpowiedzUsuń
  17. Też nie dostałam a wg regulaminu powinnam

    OdpowiedzUsuń
  18. poszła reklamacja ode mnie, też wysyłajcie i informujcie

    OdpowiedzUsuń
  19. Czekam do jutra i piszę reklamację.

    OdpowiedzUsuń
  20. Czy jest chociaż jedna osoba, która dostała i zechciałaby się tym pochwalić? Bo jeżeli nie dostał nikt, to może jest jakiś problem "systemowy"?

    OdpowiedzUsuń
  21. Czyżby to była kolejna wpadka Śląskiego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na to wygląda. ING Bank Śląski od pewnego czasu ewidentnie daje ciała przy finalizacji promocji.

      Usuń
  22. tak, mają opóźnienia, odpisali tak na reklamację. w ciągu kilku dni wypłacą

    OdpowiedzUsuń
  23. Poszła reklamacja z żądaniem odsetek ustawowych za zwłokę. Pamiętajcie o tym! Niech się trochę pomęczą z naliczaniem i wypłacaniem za swe zaniechanie.

    OdpowiedzUsuń
  24. mi przyszło dzisiaj i nie płaczę jak niektórzy a potem sie dziwicie czemu nie macie zaproszenia do promocji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie pomyślałeś, że wpadło Ci dzisiaj, bo niektórzy wczoraj składali reklamacje, dzięki czemu bank się zorientował, że coś jest nie tak i dzisiaj wypłacił również Tobie?

      Usuń
    2. oczywiście że nie widząc po płaczu, mało tego dostałem 100 a kilka dni temu dostałem jeszcze 20 zł polecam ING fair wobec klienta i na jego korzyść przynajmniej jeśli chodzi o mnie

      Usuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...