Bankobranie: najlepsze promocje bankowe, konta, karty i lokaty w bankach: Odbierz 300 zł za darmowe Konto Optymalne w BGŻ BNP Paribas w promocji "Korzystaj i zyskaj" (+ 100 zł na zakupy)
Bądź na bieżąco. Korzystaj z bezpłatnego newslettera

06.09.2018

Odbierz 300 zł za darmowe Konto Optymalne w BGŻ BNP Paribas w promocji "Korzystaj i zyskaj" (+ 100 zł na zakupy)

Wystartowała nowa promocja konta osobistego w BGŻ BNP Paribas.

Premie do 300 zł w promocji "Korzystaj i zyskaj" w BGŻ BNP Paribas
Tym razem w roli głównej jest bezwarunkowo darmowe Konto Optymalne. Z nim zyskać można bonusy pieniężne na sumę 300 zł. A przypomnę, że to nie wszystko co można zgarnąć z tym bankiem. Dodatkowo są bowiem jeszcze bony na zakupy o wartości 100 zł w odrębnej promocji, ale łączącej się z niniejszą.

[Aktualizacja w dn. 11.09.,: na stronie promocji pojawił się komunikat o zakończeniu rejestracji z powodu wyczerpania puli wniosków objętych promocją.

Osoby, które zdążyły zarejestrować się w poniższej promocji "Korzystaj i zyskaj", mogą być spokojne. Liczył się bowiem czas rejestracji, a nie złożenia wniosku czy zawarcia umowy o konto. Nagrody otrzymają - oczywiście po spełnieniu swoich warunków].

Dla kogo promocja? Uczestnikiem akcji może być osoba pełnoletnia, która nie jest stroną umowy ramowej z BGŻ BNP Paribas, ani nie posiada i w ciągu 24 miesięcy przed datą złożenia wniosku o konto w niniejszej promocji, nie posiadała konta osobistego w BGŻ BNP Parbas.

Ewentualne posiadanie umowy z BGŻ Optima nie wyklucza z udziału w niniejszej promocji.

Nagroda. W akcji "Korzystaj i zyskaj" do zgarnięcia czeka 300 zł. Są to nagrody pieniężne wypłacane na konto osobiste, więc będzie można je wydać, przelać lub wypłacić na dowolny cel.

Limit wniosków. Promocja ma być dostępna do 30.09.2018 r., ale może zakończyć się wcześniej w przypadku wyczerpania puli 1 000 rejestracji. Gdyby to nastąpiło, informacja na ten temat pojawić się ma na stronie promocji. Wtedy też kolejne rejestracje nie będę możliwe (kto jednak zdąży się zarejestrować przed komunikatem, ten może mieć pewność uzyskania swych premii - oczywiście po spełnieniu warunków promocji).

Zasady promocji. By wziąć udział w promocji:
  • w kolejnym kroku (na tej samej stronie), najpóźniej do 30.09.2018 r. złóż wniosek o Konto Optymalne wraz z wydawaną do niego kartą; pamiętaj przy tym, by dane we wniosku zgadzały się z tymi, które zostały przez Ciebie podane podczas rejestracji;
  • najpóźniej do 15.10.2018 r. zawrzyj umowę z bankiem.

Dalej już przyjdzie spełniać warunki dla uzyskania premii 300 zł (ich wypłata została podzielona na 3 transze).

By zdobyć pierwszą nagrodę w wysokości 50 zł:
  • w październiku 2018 r. aktywuj aplikację GOmobile (to aplikacja mobilna dla klientów BGŻ BNP Paribas dostępna na urządzenia z systemem Android lub iOS). 

By uzyskać drugą nagrodę w wysokości 100 zł musisz mieć spełnione warunki uzyskania nagrody pierwszej oraz:
  • w październiku 2018 r.: 
    • wykonaj płatności kartą wydaną do konta w punktach handlowo-usługowych na sumę min. 300 zł oraz 
    • otrzymaj wpływy na konto na sumę min. 1 000 zł.

Z kolei by otrzymać ostatnią, czyli trzecią nagrodę w wysokości 150 zł, musisz mieć spełnione warunki uzyskania drugiej nagrody, a także:
  • w miesiącach listopad-grudzień 2018 r. (w każdym z tych miesięcy):
    • wykonaj płatności kartą wydaną do konta w punktach handlowo-usługowych na sumę min. 300 zł oraz 
    • otrzymaj wpływy na konto na sumę min. 1 000 zł.

I to już wszystko. 300 zł będzie Twoje. O przyznaniu pierwszej i drugiej nagrody (odpowiednio 50 i 100 zł) organizator promocji powiadomi Cię mailowo do 16.11.2018 r., a w przypadku nagrody trzeciej (150 zł) do 17.01.2019 r. Na pierwszą z tych wiadomości będzie trzeba zareagować i najpóźniej do 27.11.2018 r. zalogować się na stronie promocji (dane do logowania otrzymasz mailem), by uzupełnić dane do wypłaty premii - wpisać będzie należało numer rachunku Konta Optymalnego założonego w promocji. Wypłata nagród nastąpi do 30.11.2018 r. (nagroda pierwsza i druga) oraz do 31.01.2019 r. (nagroda trzecia, czyli 150 zł). Do momentu wypłaty premii posiadaj aktywne konto i kartę (na szczęście nie będzie to uciążliwe, bo są one bez warunków darmowe).

Zdarzają się też sytuacje, że tego typu maile, jak ten powiadamiający o przyznaniu premii i z danymi do logowania, trafiają do "spamu", więc mogą umknąć Twej uwadze. Jeśli chcesz zminimalizować ryzyko przegapienia tego ważnego terminu, w którym uzupełnić trzeba dane niezbędne do wypłaty premii, zapisz się na bezpłatny newsletter - za jego pomocą powiadamiam o nowych promocjach, ale też przypominam o ważnych terminach:


Ważne wskazówki


Teraz kilka ważnych wskazówek dla uczestników promocji

▶️ Wpływ 1 000 zł (wymagany w październiku, listopadzie i grudniu) może pochodzić z dowolnego źródła (poza przelewami między własnymi rachunkami w BGŻ BNP Paribas i BGŻ Optima oraz wpłatami gotówkowymi). Środki możesz zatem przelać np. ze swego konta w innym banku. Wpływ oznacza wyłącznie odnotowanie zasilenia konta - nie ma potrzeby utrzymywania tych środków przez jakikolwiek czas, więc w każdej chwili możesz je wydać, przelać albo wypłacić.

▶️ W przypadku transakcji kartą, które wykonać należy na potrzeby promocji (na sumy po 300 zł w miesiącach październik, listopad i grudzień) występują wykluczenia niektórych miejsc, w których płatności kartą nie zostaną przez bank zaliczone do wymaganej sumy płatności. Zgodnie z regulaminem:
"- 7995, określający kasyna oraz zakłady bukmacherskie i im podobne, 
- 8999, określający profesjonalne usługi, nieklasyfikowane pod innymi kodami MCC, o ile płatność zidentyfikowana jest jako zagraniczna (country code inny niż Polska), 
- 6012, określający instytucje finansowe, 
- 6211, określający brokerów ubezpieczeniowych, 
- 6051, określający przekazy pieniężne w instytucjach finansowych, 
- 4829, określający internetowe przekazy pieniężne.

▶️ Jeżeli udział w promocji zechce wziąć także ktoś z Twych znajomych lub członków rodziny, pamiętajcie o odrębnej rejestracji na stronie promocji (z wykorzystaniem innych danych).

Dodatkowe 100 zł na zakupy


Przypomnę, że w BGŻ BNP Paribas dostępna jest obecnie także inna promocja, w której można zyskać 100 zł na zakupy. I łączy się ona z promocją "Korzystaj i zyskaj" (z bonusami pieniężnymi na sumę 300 zł). W akcji "Kupuj mobilnie" do wzięcia czekają 2 bony o wartości 50 zł każdy do wykorzystania podczas zakupów w sklepach Biedronka i na Allegro. By je zdobyć, wystarczy płacić telefonem za pomocą Apple Pay lub Google Pay. Sprawdź szczegóły >>

Konto Optymalne - prześwietlenie


Po kilku promocjach BGŻ BNP Paribas z innym kontem (Maksymalnym, które wymagało płatności kartą, by uniknąć opłaty za jej posiadanie), teraz przyszedł czas na promocję z darmowym kontem. Bowiem główne cechy Konta Optymalnego to:
  • 0 zł za otwarcie i prowadzenie konta (bez warunków) 
  • 0 zł za wydanie i posiadanie karty płatniczej wydanej do konta (bez warunków) 
  • 0 zł za przelewy złotowe Elixir zlecane w bankowości internetowej lub mobilnej 
  • 0 zł za wypłaty gotówki z bankomatów sieci BGŻ BNP Paribas oraz Planet Cash (5 zł z pozostałych bankomatów w Polsce)

W promocji z premiami na sumę 300 zł udział biorą wyłącznie wnioski złożone na stronie promocji. Wtedy jedyną opcją zawarcia umowy o konto jest kurier (na potrzeby jego przyjazdu w dogodne dla Ciebie miejsce - we wniosku o konto można nawet wskazać inny adres niż zamieszkania czy korespondencyjny - będzie to adres jednorazowo użyty; możesz więc wskazać np. miejsce swej pracy).

Bądź na bieżąco z promocjami. na Twitterze i polub na Facebooku:



Przydatne dokumenty:

98 komentarzy:

  1. Czy jakieś zgody są wymagane?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Regulamin promocji nie wymaga zaznaczania zgód we wniosku o konto - są więc one dobrowolne.

      Na stronie promocji trzeba zaznaczyć wszystkie oświadczenia (są związane wyłącznie z przeprowadzeniem promocji) - bez ich zaznaczenia nie da się dalej przejść.

      Usuń
  2. Mam Lokatę Bezkarną. Czy to mnie wyklucza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wyklucza, bo to lokata w BGŻ Optima. Posiadanie umowy z tym bankiem nie koliduje z wzięciem udziału w promocji "Korzystaj i zyskaj". BGŻ Optima należy do BGŻ BNP Paribas, ale w tym przypadku traktuje się osobno (bo też obowiązuje tam odrębna umowa ramowa). Sprawdzone w teorii i w praktyce (takie same zasady obowiązywały w poprzednich promocjach).

      Usuń
  3. Po aktywacji aplikacji można ją odinstalować z telefonu czy trzeba trzymać aż do końca promocji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poza konieczności aktywacji aplikacji w październiku, regulamin nie wspomina już o aplikacji (ani o jej posiadaniu, ani o jakimkolwiek korzystaniu z niej).

      Usuń
  4. Czy mając to konto można będzie potem założyć konto dla dziecka 13-18 lat i skorzystać z promocji kieszonkowego 150 zł?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Najpierw trzeba założyć konto dla siebie a później można dziecku.

      Usuń
  5. No to się człowiek pospieszył. Chociaż tu chyba nie ma premi dla aktywnych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma. Ale masz rację. Ta promocja jest o wiele prostsza.

      Usuń
  6. "Z przykrością informujemy, iż Twój wniosek nr XXXXX o zawarcie Umowy
    ramowej Konta Oszczędnościowo-Rozliczeniowego w Banku BGŻ BNP Paribas
    S.A. w wyniku negatywnej weryfikacji biznesowej został odrzucony."
    Co oni za weryfikacje biznesowe przeprowadzają? Konto to nie kredyt, zresztą pierwszy raz w tym banku spotkałem się z takim czymś :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak się u nich zamyka konto? Wciąż tylko oddział?

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy posiadanie ich karty kredytowej wyklucza z promocji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Posiadanie umowy ramowej :( Jak się złoży wniosek to pojawia się komunikat o posiadaniu umowy o bankowość internetową :(

      Usuń
    2. Co to jest umowa ramowa gdy w grę wchodzi karta kredytowa?

      Usuń
    3. Umowa ramowa to chyba raczej co innego niż karta kredytowa?

      Usuń
    4. Nie ma czegoś takiego jak umowa ramowa!

      Usuń
    5. Do dlaczego wszyscy o tym wciąż piszą?

      Usuń
  9. Pytanie: Aby spełniać warunki zarówno promocji, jak i braku opłat za kartę należy dokonać płatności kartą na 300 zł - czy liczą się do tego też płatności mobilne GOOGLE Pay?
    Czy płacąc Google Pay - upiekę 2 pieczenie przy jednym ogniu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Upieczesz 2 pieczenie. Bo to ciągle płatności tą samą kartą. Z tym że podpętą pod Google Pay.

      Karta jest darmowa. Te 300 zł trzeba wydawać tylko od X do XII na potrzeby promocji

      Usuń
    2. Na infolini Pani mi powiedziała (po dłuższym wertowaniu materiałów zapewne szkoleniowych- bo nie do końca była zorientowana) że jednak musi to być kartą, bo zapisane jest że kartą...
      Może w złym miejscu postawiłem pytanie, ponieważ ja założyłem jeszcze w sierpniu konto maksymalne - a tam jest opłata za kartę w wysokości 12 zł/mies - czyba że dokonam płatności za 300 zł.

      Usuń
  10. od stycznia 2019 trzeba nadal zrobić obrót 300 zł aby konto było za zero zł bezwarunkowo ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, karta jest darmowa. Te 300 zł trzeba wydać tylko X, XI i XII 18 r.

      Usuń
  11. Mój wniosek został odrzucony przez bank, bo kiedyś (dawno) miałem kartę kredytową i konto.
    "Dziękujemy za zainteresowanie naszym kontem.
    Informujemy, że wniosek został anulowany ponieważ zidentyfikowaliśmy Cię
    jako użytkownika Bankowości Internetowej. Zapraszamy do oddziału."

    Problem w tym, że założenie konta w banku nie spełnia kryterium promocji.
    Jak można zlikwidować dostęp do bankowości? Na infolinii? w placówce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie dopilnowałeś, choć nie musiałeś, aby po złożeniu wypowiedzenia zablokowali Ci dostęp do bankowości internetowej. Ja też tak kiedyś miałem i po 30 dniach wypowiedzenia sprawdzałem - sprawdzam czy bank usunął mnie z bazy klientów. Wychodzi na to , że nadal jesteś klientem. Pisz reklamację to wina banku.

      Usuń
    2. Mój wniosek przeszedł pozytywnie, 10.09 telefonicznie konsultant potwierdził przyjazd kuriera, natomiast nadal go nie było wiec nie podpisywałem jeszcze umowy. Dzisiaj telefonicznie przyznano mi kartę kredytowa z promocji 200 zł na BP, i muszę ją podpisać jutro w placówce aby załapać się na ten bon 200 zł na BP. Czy jeśli to zrobię a nie podpiszę do tego czasu umowy o konto to nie tracę szansy na premię z tej promocji? Teoretycznie wniosek przeszedł już pozytywnie, ale wszędzie mowa o tej umowie ramowej...

      Usuń
  12. Witam.
    Dlaczego podczas rejestracji do promocji pojawia mi się w polu email i Pesel: niepoprawny lub wykorzystany email/Pesel? Nigdy wcześniej nie miałem styczności z tym bankiem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może spacja się wkradła? Jeśli problem będzie dalej to sugerowałbym napisać na kontakt@korzystajizyskaj.pl

      Usuń
    2. Mam to samo... Rejestracja przeszła pomyślnie > otrzymałem potwierdzenie na maila - ale nie pojawił się link/przycisk do złożenia wniosku o otwarcie konta.
      I nie ma możliwości złożenia wniosku. Gdy naciskam zarejestruj to ponownie kieruje mnie do rejestracji na stronie promocji - a tam komunikat że niepoprawny e-mail/pesel.

      Usuń
    3. W mailu jest zdanie:
      Jeżeli nie złożyli Państwo jeszcze wniosku o otwarcie Konta Osobistego, należy to zrobić klikając w link: kliknij tutaj

      No i musisz kliknąć w to ostatnie czyli "kliknij tutaj"

      Usuń
    4. Problem w tym, że brakuje tego "kliknij tutaj"

      u mnie jest tyko:
      Jeżeli nie złożyli Państwo jeszcze wniosku o otwarcie Konta Osobistego, należy to zrobić klikając w link:
      i na tym się urywa. A na maila z prośbą o ponowne wysłanie maila, tym razem z linkiem nie odpisali

      Usuń
    5. Ja wniosek złożyłem od razu po wypełnieniu rejestracyjnego formularza. Ale maila sprawdzałem i "kliknij tutaj" mam klikalne. Może odpiszą ci po weekendzie. Chociaż promocja zakończona to liczył się czas rejestracji więc się łapiesz.

      Usuń
  13. Ja od czerwca próbuje zawrzeć umowę i nie udaje mi się teraz nawet reklamacje złożyłem i zobaczymy - nie wiem czy próbować następny raz

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. 300 zł trzeba wydać w każdym miesiącu czy jest to kwota łącznie za wszystkie miesiace? Jeżeli chcę skorzystać z ich karty kredytowej to który wniosek jako pierwszy złożyć o kartę czy o konto?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W każdym z tych trzech miesięcy po 300 zł. A więc 300 zł w październiku, 300 zł w listopadzie i 300 zł w grudniu.

      Usuń
    2. Czyli tak pazdziernik listopad grudzien karta po 300 zl platnosci oraz po 1000 zł przelew na kotno i po klopocie.

      Usuń
  16. Czy można dostać dodatkową kasę za polecenie konta?

    OdpowiedzUsuń
  17. Paribas to zwykli oszuści. Zgłosiłam się to promocji "w formie z kontem" wieczne problemy z gomobile doprowadzały mnie do szaleństwa, ale dzielnie walczyłam, żeby spełnić warunki promocji. W sierpniu złożyłam reklamację dotyczącą gomobile bo po ostatniej aktualizacji zawiesiła się na dobre ( po trzech tygodniach udało mi się w sierpniu zrobić przelew). W efekcie zamiast mi pomóc (uwaga!!) zablokowali mi karnet na wrzesień pomimo tego, że przyznali go 17 sierpnia. Powód. Brak przelewu gomobile w lipcu. Sprawdziłam historię... zrobiłam 3. Moje zaufanie do tego banku umarło na dobre.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo karnet wysyła AdAstra (organizator promocji) a aplikacja jest banku więc to nie zatrybiło. Złóż reklamację.

      Usuń
    2. Adastra wysłała maila z przyznaniem karnetu, a zablokował bank, który zna historię transakcji. Jestem ofiarą albo kompletnej niekompetencji pracowników, albo ich złośliwości. Co mi da złożenie reklamacji, którą rozpatrzą za miesiąc?

      Usuń
    3. To jeszcze nic. W trakcie zamykania mojego konta w jednym z oddziałów BGŻ panienka z okienka bez mojej wiedzy zmieniła metodę otrzymywania wyciągów z elektronicznych na papierowe. W rezultacie tego w ostatnim miesiącu posiadania konta (!) - a dokładniej w okresie wypowiedzenia konta - dostałam wyciąg papierowy za co obciążono mnie kwota 6 zł.

      Złożyłam bezskutecznie 3 reklamacje oraz jedno odwołanie do arbitrażu i na wszystkie otrzymałam pisemne odpowiedzi listami poleconymi co wygenerowało im koszty własne: 4 x 5,65 zł = 22,60 zł. Dochodzi do tego czas jaki oni na to poświecili w sytuacji gdy mogli zwrócić mi te 6 zł i byłoby po sprawie.

      Wreszcie po odwołaniu do rzecznika przy BGŻ tą opłatę mi zwrócili. Zajęło to ponad 3 miesiące i 4 listy polecone - żałosny spektakl niekompetencji i totalnej arogancji wobec klienta!

      Usuń
  18. Czy przy wypłacie premii sprawdzana jest zgodność telefonu komórkowego podana przy rejestracji na stronie promocji z tym, który podało się we wniosku o otwarcie konta? Wydaje mi się, że wpisałem dwa różne numery (moje) i nie wiem co teraz zrobić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgodnie z regulaminem dane powinny być takie same. Jeśli nie pamiętasz jaki numer był podany przy rejestracji to sugerowałbym podpytać (kontakt@korzystajizyskaj.pl), a później (jeśli zajdzie potrzeba) zmienić numer w banku (ujednolicając go do tego, który został podany podczas rejestracji).

      Usuń
  19. Czy można tę promocję połaczyć z "200 zł do wydania na stacjach BP za kartę kredytową BGŻ BNP Paribas"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma przeszkód. Tylko lepiej najpierw zawrzeć umowę o konto, a później o kartę (bo przy odwrotnej kolejności można przyblokować sobie udział w promocji konta posiadaniem umory ramowej zawartej przy okazji wyrobienia karty kredytowej).

      Usuń
  20. Czyżby promocja wznowiona? Bo na stronie promocji znów (?) można się zarejestrować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i jednak koniec.

      Usuń
    2. Mam potwierdzone. Promocja została zakończona z powodu wyczerpania puli rejestracji.

      Usuń
  21. Co jeśli się pospieszyłem i aktywowałem już aplikację? Czy to przejdzie?

    OdpowiedzUsuń
  22. Witam, posiadam aktywne konto i karte do konta. Pytanie, paltnosc karta w min. 300 zł we wrzesniu bedzie zaliczone czy mam czekac do pazdziernika ? Oczywiscie przed platnoscia karta zasile konto kwota 1000 zł. Aplikacje rowniez juz aktywowalem. Czy nalezalo czekac do pazdiernika ?
    Pozdrawiam, Jacek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Transakcje mają być konkretnie w październiku. Aplikacja też raczej powinna ale akurat tego może czepiać się nie będą.

      Usuń
    2. Ewentualnie przejdzie może dezaktywacja i ponowna aktywacja w październiku.

      Usuń
    3. Wykonałem deaktywacje aplikacji...

      Pozdrawiam, Jacek

      Usuń
    4. Dokonalem aktywacji aplikacji sie zalogowalem. Dzis przelalem 1000 zł na konto i dzis zrobie platnosc karta na ok 700 zł i bede mial pazdziernik z glowy. Cikawe kiedy przeleja mi nagrody 50 zł za aplikacje mobilna i 100 zł za czynnosci na koncie w pazdzierniku.
      Pozdrawiam J.

      Usuń
    5. Więc wszystko załatwione.

      "O przyznaniu pierwszej i drugiej nagrody (odpowiednio 50 i 100 zł) organizator promocji powiadomi Cię mailowo do 16.11.2018 r. (...). Na pierwszą z tych wiadomości będzie trzeba zareagować i najpóźniej do 27.11.2018 r. zalogować się na stronie promocji (dane do logowania otrzymasz mailem), by uzupełnić dane do wypłaty premii - wpisać będzie należało numer rachunku Konta Optymalnego założonego w promocji. Wypłata nagród nastąpi do 30.11.2018 r. (nagroda pierwsza i druga)

      Usuń
  23. Czy jeśli 1000 zł to ma być suma wpływów to mogę zrobić tak że wyślę sobie z innego konta np 500 zł na bgż, potem z tego odesle na 1 konto i znowu to samo 500 zł na bgz?

    OdpowiedzUsuń
  24. Czy ktoś miał tak, że sms z pinem od banku nie dotarł? Gdzie może tkwić przyczyna? Czy to jest "sms premium" i np. jest to zablokowane u operatora? Na infolinii wygenerowano drugą próbę doręczenia sms i nadal nie dotarł. Uniemożliwia to korzystanie z karty i spełnienie warunków promocji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dowiedziałem się, że w mojej sieci SMS na nr 4884 nie może być wysłany. Mowa o sieci Virgin Mobile. SMS powinien być wysłany z numeru telefonu komórkowego który został podany we wniosku o kartę. Jeżeli nie uzyskam możliwości zmiany wysyłki na inny numer pozostanie mi przeniesienie numeru do innej sieci. Przeniesienie realizują w 24 godziny. Zobaczę co uda mi się załatwić w poniedziałek, bo dzisiaj na infolinii banku niczego się nie dowiem (dzień wolny).

      Usuń
  25. hej, mam pytanie. te 300zl kazdego miesiaca moge wydawac placac karta poprzez google pay w telefonie, prawda? place tylko w ten sposob..

    OdpowiedzUsuń
  26. czy mozna wydawac te 300zl miesiecznie placac wylacznie przez google pay w telefonie? (oczywiscie karta bnp paribas do konta)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak możesz. Bo to wciąż płacić tą kartą ale podpiętą pod GP.

      Usuń
    2. dzieki za odpowiedz. tak mi sie wydawalo ale wolalam, zeby ktos to potwierdzil :)

      Usuń
  27. Czy otrzymaliście już mail z banku, zgodnie z regulaminem promocji: "O przyznaniu pierwszej i drugiej nagrody (odpowiednio 50 i 100 zł) organizator promocji powiadomi Cię mailowo do 16.11.2018 r. (...). Na pierwszą z tych wiadomości będzie trzeba zareagować i najpóźniej do 27.11.2018 r. zalogować się na stronie promocji (...)"?

    OdpowiedzUsuń
  28. Wlasnie mialem o to samo zapytac, na razie żadnego emaila również nie dostałem. 16 listopada już za chwile...

    OdpowiedzUsuń
  29. U mnie ciągle nic, napisałem do nich email z zapytaniem co jest grane.

    OdpowiedzUsuń
  30. Czy osobno wysyłany jest mail o 1szej nagrodzie i osobno o 2giej?

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja też właśnie dostałem maila o przyznaniu obu nagród.

    OdpowiedzUsuń
  32. Z jakiego adresu wysłane jest powiadomienie o przyznaniu premii ?
    Póki co u mnie cisza.

    OdpowiedzUsuń
  33. Kto jest organizatorem akcji? Tzn od kogo otrzymaliscie meila o przyznaniu nagrody 150zl? U mnie meila brak...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak we wszystkich promocja BGŻ BNP Paribas, tak i tu organizatorem jest Agencja Hagen. Brak maila zgłoś na kontakt@korzystajizyskaj.pl (w tej promocji nie brałem udziału, ale wielce prawdopodobnym jest, że właśnie z tego też adresu przychodzą maile).

      Usuń
  34. Dziś czytałem że bank planuje zmienić nazwę na BNP Paribas. A właściwie to do niej wrócić bo już był BNP Paribas, który po fuzji stał się BGŻ BNP Paribas. Lubią rebrandingi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A już myślałem że teraz będą się nazywać BGŻ BNP Paribas Raiffeisen Polbank ;)

      Usuń
    2. Albo nawet lepiej: Bank Gospodarki Żywieniowej BNP Paribas Raiffeisen Polbank Polska S.A.

      Usuń
    3. A to ciekawe bo czytałem kiedyś że jak KNF wyrażała zgodę na przejęcie BGŻ przez BNP Paribas to wymogła zachowanie historycznej nazwy. Albo ten wymóg był czasowy albo KNF straciła poważanie i banki teraz będą sobie robić co chcą.

      Usuń
    4. Nie Żywieniowej a Żywnościowej ;)

      Usuń
    5. To jeszcze mógłby być Bank Gospodarki Żywnościowej Banque Nationale de Paris Paribas Raiffeisen Polbank Polska S.A.

      Usuń
    6. A przecież po drodze jeszcze były Fortis i Dominet. Dawne czasy.

      Usuń
  35. wpadła kasa :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Witam, zaplacilem karta przez telefon w LINk4 ponad 900 zł za polise czy to sie liczy do platnosci karta ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ponieważ:
      W przypadku transakcji kartą, które wykonać należy na potrzeby promocji (na sumy po 300 zł w miesiącach październik, listopad i grudzień) występują wykluczenia niektórych miejsc, w których płatności kartą nie zostaną przez bank zaliczone do wymaganej sumy płatności. Zgodnie z regulaminem:

      "- 7995, określający kasyna oraz zakłady bukmacherskie i im podobne,

      - 8999, określający profesjonalne usługi, nieklasyfikowane pod innymi kodami MCC, o ile płatność zidentyfikowana jest jako zagraniczna (country code inny niż Polska),

      - 6012, określający instytucje finansowe,

      - 6211, określający brokerów ubezpieczeniowych,

      - 6051, określający przekazy pieniężne w instytucjach finansowych,

      - 4829, określający internetowe przekazy pieniężne.

      Usuń
  37. Jakby ktoś czekał na maila to maile przyszły już wczoraj ale wpadają do spamu. Tak samo u mnie i u żony choć skrzynki pocztowe na 2 różnych portalach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie za info :) Zaczęłam się już zastanawiać czy aby na pewno spełniłam warunki

      Usuń
  38. Czy w tych mailach jest napisane, że tak jak poprzednio trzeba się zalogować na stronie promocji i podać nr rachunku:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raz było już uzupełniane. Kolejny raz nie trzeba

      Usuń
  39. Kurcze ja nie dostałam emiala? Co robić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdź jeszcze spam, oferty, inne i tym podobne foldery. Jeśli nigdzie wiadomości nie ma to możesz napisać do organizatora na kontakt@korzystajizyskaj.pl

      Usuń
    2. Wpadło w oferty, dzięki 😉

      Usuń
  40. Witam. Trzecia nagroda już na koncie.

    OdpowiedzUsuń
  41. Witam, u mnie również, własnie jade do banku pozamykac karte kredytowa i konto. Co chcialem, dostalem w sumie 500 zł

    OdpowiedzUsuń
  42. Potwierdzam u mnie tez jest

    OdpowiedzUsuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowa premia 200 zł za Konto Przekorzystne w Banku Pekao (+3% dla oszczędzających)