Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: 200 zł do wydania na stacjach BP za kartę kredytową BGŻ BNP Paribas [DOGRYWKA]

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

1.09.2018

200 zł do wydania na stacjach BP za kartę kredytową BGŻ BNP Paribas [DOGRYWKA]

Dobre wieści napłynęły w temacie promocji z kartą paliwową BP w roli nagrody gwarantowanej. Ciągle można z niej skorzystać.

Karta paliwowa 200 zł do BP za kartę kredytową BGŻ BNP Paribas
A jest to promocja z warunkami niezwykle prostymi. Wystarczy wyrobić kartę oraz... wypłacić gotówkę z bankomatu (co będzie  kosztować jedynie 3,50 zł). I to już wszystko. Za powyższe otrzymasz nagrodę.

Akcja promocyjna BGŻ BNP Paribas miała być dostępna do końca sierpnia, ale została wznowiona i potrwa do 16.09. Kto się zatem zastanawiał lub mu się nie udało załapać, teraz ma dodatkową szansę na to, by skorzystać z okazji.

Dla kogo promocja? Uczestnikiem promocji może być osoba pełnoletnia, która nie posiada i nie posiadała karty kredytowej w BGŻ BNP Paribas od 12 miesięcy poprzedzających dzień zawarcia umowy o kartę w niniejszej promocji.

Zasady promocji. By zdobyć nagrodę w postaci karty paliwowej o wartości 200 zł do wykorzystania na stacjach paliw BP:
  • wypełnij formularz zgłoszeniowy;
  • gdy oddzwoni konsultant banku, złóż wniosek o kartę kredytową Mastercard;
  • do 16.09.2018 r. zawrzyj z bankiem umowę o kartę;
  • w okresie dwóch pierwszych miesięcy liczonych od daty zawarcia umowy wykonaj płatności kartą na sumę min. 2 000 zł lub taką kwotę wypłać z bankomatu.

I to już wszystko! Karta paliwowa trafi do Ciebie najpóźniej do 30.11.2018 r. (bank wyśle ją listem poleconym). Choć data jest odległa, to Czytelnicy uczestniczący w promocji zgłaszali jej otrzymanie sporo przed czasem. Karta paliwowa ma mieć ważność aż do 9.07.2020 r.

Czytając, że można wypłacić środki z bankomatu, by spełnić warunki promocji, może przez myśl Ci przeszło "zaraz, zaraz, w tym musi być jakiś haczyk!". I to dobry trop, ale na szczęście jest na to prosty trik.

Standardowo wypłaty kartą kredytową w bankomatach są skrajnie nieopłacalne (piszę o tym m.in. w poradniku dotyczącym korzystania z karty kredytowej). Banki bowiem naliczają wysokie prowizje za samą wypłatę, a do tego naliczają odsetki (bo okres bezodsetkowy w przypadku kart kredytowych obowiązuje wyłącznie dla transakcji bezgotówkowych, a przecież wypłata w bankomacie ewidentnie taką nie jest). Jednak w przypadku BGŻ BNP Paribas transakcja tego typu nie musi dużo kosztować. Spełnić musisz 2 warunki:
  • wypłatę wykonaj (najlepiej jednorazowo podejmując całą kwotę) w bankomacie przy placówce BGŻ BNP Paribas - prowizja w takim przypadku wynosi (znośne) 3,50 zł; jeśli wypłacisz środki z innego bankomatu, to musisz się już liczyć z prowizją w wysokości aż 4,9% (min. 10 zł)!
  • nie zwlekaj ze spłatą wykorzystanej kwoty - by uniknąć odsetek od wypłaconej kwoty najlepiej tego samego dnia wpłać środki na rachunek karty kredytowej (wypłaconą kwotę wraz z prowizją; zatem jeśli wypłacisz 2 000 zł to wpłać 2 003,50 zł); innym rozwiązaniem jest jeszcze uprzednie nadpłacenie karty kredytowej kwotą 2 003,50 zł - wtedy nawet po wypłacie środków z bankomatu nie dojdzie do sytuacji, w której bank naliczałby Ci odsetki).

Pod uwagę warto też wziąć, że pula nagród w promocji została ograniczona do 1 400 sztuk kart paliwowych. Jednak okres dostępności promocji jest na tyle krótki, iż wydaje się, że akcja przed czasem nie powinna się zakończyć (o ewentualnym przedterminowym wyczerpaniu nagród, bank poinformuje tutaj).

Karta kredytowa w BGŻ BNP Paribas - prześwietlenie 


W promocji wyrobić należy kartę kredytową Mastercard. Standardowa opłata roczna za jej posiadanie wynosi 72 zł, ale jak wynika z informacji udzielanych przez konsultantów infolinii banku, i co zostało już w praktyce sprawdzone w poprzedniej edycji promocji banku, w ramach promocji bank zwalnia z tej opłaty za pierwszy rok po spełnieniu określonych warunków. W tym okresie nic więc za nią nie zapłacisz (nie ma bowiem opłat miesięcznych). Jakie są warunki bezpłatności tej karty? By ta opłata nie została pobrana w przypadku karty Mastercard Standard w dwóch pierwszych okresach rozliczeniowych należy wykonać płatności lub transakcje gotówkowe na sumę min. 500 zł (jeśli więc wypłacisz wcześniej wspomnianą kwotę 2 000 zł z bankomatu, to za jednym razem spełnisz warunki promocji i zapewnisz sobie zwolnienie z opłaty za kartę).

💡 Na koniec przypomnę, że gdy już wyrobisz sobie kartę kredytową w BGŻ BNP Paribas to zdobyć z nią możesz także dodatkowe 100 zł na zakupy (po 50 zł do wydania w sklepach Biedronka i na Allegro), płacąc za pomocy Apple Pay lub Google Pay. Sprawdź szczegóły >>

Przydatne dokumenty:

89 komentarzy:

  1. A jeśli z karty zrezygnuję np za pół roku to czy będą z tego tytułu jakieś opłaty?

    OdpowiedzUsuń
  2. tak szukam i szukam w regulaminie i nie moge znalesc ,że wypłata gotówki kwalifikuje sie do uzyskania karty paliwowej .czy ktoś może wrzucić jakiś cytat z regulaminu mówiący o przyznaniu nagrody za wypłaę z bankomatu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. § 4 ust. 1 mówi o wykonaniu Transakcji Kartą na łączną kwotę min. 2 000 zł.

      Transakcja Kartą (zapisana wielką literą) jest wcześniej zdefiniowana w tabelce (§ 2):

      "Operacja bezgotówkowa polegająca na dokonaniu płatności za pomocą Karty (...) w dowolnym punkcie handlowo – usługowym (...) oraz w sklepach internetowych lub operacja gotówkowa polegająca na zleceniu przelewu środków pieniężnych z rachunku Karty albo wypłata gotówki z bankomatu w kraju i zagranicą przy użyciu Karty"

      Usuń
    2. Par. 4 ust. 1 - występuje tam zwrot "Transakcje Kartą", czyli chodzi o co najmniej 2 transakcje? Wtedy jedna wypłata z bankomatu nie wystarczy. Musiałyby być dwie (wtedy prowizja 7 zł) lub 1 wypłata i 1 płatność kartą na niską kwotę (prowizja 3,5 zł).
      Jak myślicie? Nie lepiej dodatkowo coś wydać kartą?

      Usuń
    3. Niby jest liczba mnoga ale tym bym się nie przejmował. Bo byłoby słabe jakby wymagali Transakcję (liczba pojedyncza). Mało kto by zrobił. A dali liczbę mnogą by wskazać na to że chodzi o sumę transakcji. No ale dla spokoju ducha możesz zrobić wypłatę + 1 płatność za bułkę.

      Usuń
  3. Witam, Mr Złotówa proszę o odpowiedź. Otrzymałem już kartę BP z kwota 200zł, czy mogę teraz zamknąć kredytówkę? Wystarczy zastrzec kartę w bankowości internetowej czy trzeba dzwonić do banku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, możesz z karty zrezygnować. Definitywna rezygnacja wymaga jednak wypowiedzenia (w placówce lub listem). Bo w przypadku karty kredytowej to nie tylko karta jako sama w sobie jest efektem umowy, ale przede wszystkim przyznany limit kredytowy w ramach rachunku karty.

      Usuń
    2. Tak rzeczywiscie ale doczytałem dzis, ze zeby spelnic warunek bezplatnosci to karta nie moze byc wypowiedziana do konca okresu sprzedazy premiowej a w moim regulaminie to do 30.09.2018r. To bardzo wazne, wiele osob o to pyta a daty sprzedazy premiowej dla promocji z BP i bezplatnosci karty nie sa takie same.

      Usuń
    3. A gdzie można znaleźć ten okres sprzedaży premiowej?

      Usuń
  4. Ja już dostałem kartę na BP

    OdpowiedzUsuń
  5. Aby być zwolnionym z opłaty rocznej z kartę należy wykonać transakcje na kwotę min. 500 zł - czy dobrze rozumiem, że jeśli wypłacę te 2000 zł z bankomatu, które zaliczane jest jako transakcja kartą, to już spełnię ten warunek i karta będzie bezpłatna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te 500 zł to powinny być transakcje bezgotówkowe

      Usuń
    2. Przed chwilą miałem do wglądu regulamin podesłany przez Czytelnika, który wczoraj zawierał umowę z bankiem. Z niego wynika, że do zwolnienia z opłaty za kartę uprawniają transakcje bezgotówkowe, jak i gotówkowe na sumę min. 500 zł. Zatem wypłacenie 2 000 zł powinno jednocześnie dać spełnienie warunków promocji z 200 zł na paliwo, jak i zwolnienie z opłaty za kartę :)

      Usuń
  6. To samo pytanie mnie nurtuje, proszę odpowiedzcie na nie

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy oprócz karty muszę zakładać konto?

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesli po otrzymaniu karty BP zamkne karte i konto to oplata zostanie pobrana za karte oczywiscie jesli nie wydam 500 zł?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A po co byłby warunek wydania 500 zł zwalniający z opłaty? ;)

      Usuń
    2. Nie trzeba zakładać konta.

      Usuń
  9. Paliwo na stacjach BP jest droższe niemal o 10 gr na litrze w porównaniu do innych stacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego na bp tankujesz a.gdy musisz bo nie ma innej, b.gdy jestes elytom co mysli ze bp ma cudowna benzyne podczas gdy placisz za reklame, c.gdy masz do wydania peniadze z karty podarunkowej jak w w/w promocji

      Usuń
    2. Według mnie nie jest droższe, bo ja zawsze tankuje za 50 zł i takie podwyżki mnie nie dotyczą :D

      Usuń
    3. Tylko to, że nie dojedziesz do domu samochodem, tylko go będziesz musiał pchać, bo Ci się skończy paliwo, to już Cię dotyczy.

      Usuń
  10. 1.Czy przy płatności na BP za pomocą tej karty paliwowej można dostać fakturę VAT na paliwo?
    2.Ponad rok temu zamknąłem konto w BGŻ BNP Paribas i czekam na kolejną promocję z bonusem aby otworzyć tam konto ponownie (jak skończy się karencja dla byłych klientów). Czy skorzystanie z tej promocji z kartą kredytową nie przeszkodzi mi np. za rok w otwarciu konta osobistego z jakimś bonusem? Czy BGŻ BNP z promocji dla otwierających konto osobiste wyklucza zwykle też tych co mają KK czy tylko sprawdza jak długo nie mieli konta osobistego(np.24 miesiące) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 2. Z umową o kartę zawrzesz umowę ramową (o bankowość) która wyklucza z promocji kont ale nie liczy się do karencji. Zanim upłynie ci 24 miesiące karencji zamkniesz kartę z umową ramową i będziesz się łapał do promocji konta.

      Usuń
  11. 1)Jak wyplace z bankomatu 2000zl i zamkne karte po dostaniu tej karty paliwowej to nalicza mi te 72zl oplaty rocznej czy nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bzdura, nie nalicza. Wyplacajac 2000zł spelniasz 2 warunki jednoczesnie, bezplatnosci karty i bonusu 200zl do BP.

      Usuń
  12. Za doladowanie 2000zl revoluta normalnie dostanę kartę bp, ale nie dostane tych punktow mam bonus. Dobrze rozumiem ?
    I to zwolnienie za kartę jest w przypadku wykonania transakcji za minimum 500zl w jednym okresie czy zle zrozumialem( wiec te 2000 revolutem zalatwi bezplatnosci karty?)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kartę paliwową dostaniesz bo nie ma wykluczenia takiego jak w programie Mam Bonus. Punków nie będzie. Zwolnienie z opłaty powinno być.

      Usuń
  13. jakie sa warunki otrzymania karty kredytowej? zaswiadczenie o zarobkach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zaświadczenie od pracodawcy lub wyciąg z konta.

      Usuń
  14. pytanie podobne do poprzednika tylko w innej formie.

    Czy muszę być zatrudniony żeby otrzymać kartę kredytową?
    obecnie jestem bezrobotny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam pytanko te 500 PLN ma być miesięcznie czy 500 łącznie w ciągu 2 miesięcy? Z góry uprzejmie dziękuję za odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lacznie ale moze byc wyplacenie w bankomacie przy oddziale Banku za 3.50zl. Tylko tego dnia trzeba splacic z innego konta, bo odsetki sie naliczaja.

      Usuń
    2. Przelew natychmiastowy z KJCh w BZWBK przechodzi natychmiast :)

      Usuń
    3. Aha. Pamiętajcie tylko że natychmiastowe przelewy do Paribasa przychodzą w godz 06:00 - 20:00.

      Usuń
  16. Czy oplata roczna 72 zl będzie naliczona jesli po wyplaceniu z bankomatu 2000 zł i wpłaceniu w tym samym dniu 2003,50zł i zamkneciu karty zaraz po otrzymaniu bonusu? Proszę o jednoznaczną odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wynika z regulaminu dot. zwolnienia z opłaty za kartę. Jednocześnie obydwa warunki (ten otrzymania 200 zł na paliwo oraz ten dot. zwolnienia z opłaty za kartę) powinny być spełnione (jest jedynie różnica taka, że na potrzeby promocji z kartą paliwową transakcje należy zrobić w ciągu 2 miesięcy, a w przypadku zwolnienia z opłaty w ciągu 2 okresów rozliczeniowych; ale myślę, że ze spełnienie tak prostego warunku jakim jest jedna wypłata z bankomatu to mało kto będzie zwlekał).

      Usuń
  17. Witam, powtórzę powtornie, jesli podpisywales umowe o karte w promocji "z karta warto - oddzial Banku" i do tego wczesniej przez net zlozyles formularz promocji z 200zl do BP to wyplacenie z bankomatu przy Oddziale Banku i splacenie tego samego dnia kwoty 2003,50zl wypelnia oba warunki jednoczesnie ale jest jeszcze warunek,ze nie mozna zrezygnowac z karty w okresie sprzedazy premiowej( info z regulaminow). Ja np. mam dla promocji z BP,ze nie moglem przed 31.08.2018 zrezygnowac i w drugiej promocji zwolnienia z oplaty nie moge do 30.09.2018r. Dopiero po tym terminie karta bedzie za free. Doczytaj w swoim regulaminach te daty i bedziesz wiedzial.

    OdpowiedzUsuń
  18. W tym formularzu trzeba zaznaczyć jakieś zgody? Wypełniłem w weekend, ale nie zaznaczałem żadnej i nikt do mnie dzisiaj nie dzwonił. Hmm...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Regulamin tego nie wymaga. A w przypadku podobnych promocji, gdy zgody w formularzu kontaktowym są wymagane, to bez ich zaznaczenia wysłanie formularza nie jest możliwe. Wydaje się więc, że te zgody nie są obowiązkowe.

      Podejrzewam, że w weekend konsultanci nie pracują (przy najmniej w tym dziale), a po nim, w poniedziałek mają lawinę zgłoszeń do obdzwonienia. Jeśli jednak kontaktu nie będzie do środy włącznie to może warto będzie zgłoszenie wysłać raz jeszcze.

      Usuń
    2. Ok, tak też zrobię - dzięki za pomoc ;)

      Usuń
    3. Czy te 200 zł z karty paliwowej trzeba wydać tylko na paliwo, czy można w sklepie na stacji BP ?

      Usuń
  19. Czy wyplacenie gotowki 2000 zwalnia takze z oplaty rocznej ?
    Bo to chyba nie jest transakcja bezgotowkowa?

    OdpowiedzUsuń
  20. Spotkała mnie po raz pierwszy niespodziewanka. Kilka lat wstecz była walka przeciw dyskryminacji ze względu na wiek. I byłem przekonany, że banki już odstąpiły od tego bezprawnego kryterium na rzecz powiedzmy, po cichu instrukcji odmowy ze względu na brak zdolności kredytowej. ;-) Dziś dzwoni do mnie Infetka z Paribasa w sprawie tego wniosku jak wyżej. I otwartym tekstem mi mówi, że mają wewnętrzną instrukcję by osobom >75. lat kart kredytowych ( i pewno kredytów także) nie udzielać. Zaśmiałem się i powiedziałem, że skoro tak jej kazali to nie będę się upierał ale niesmak pozostał... (Mam 81).

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja podpisałam umowę o kartę w oddziale banku. Zauważyłam , że o promocji z karta bp nic nie ma w umowie.Jest natomiast regulamin promocji bez opłaty za kartę. Dzwoniłam na infolinie wczoraj babka powiedziałam, ze faktycznie nie mam tej promocji. Natomiast dzisiaj konsultantka powiedziała, że jest przy mojej kk ale nigdzie tego nie znajdę i zapewniała, że jest. Czy ktoś z Was też miał taką sytuacje? Trochę dziwne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W poprzedniej promocji też regulaminu promocji nie było a tylko ten co piszesz. Ale nagroda przyszła. Liczy się złożenie promocyjnego wniosku.

      Usuń
  22. Witam ! Zawarłem umowę o tą kartę kredytową ale nie mogę na niej znaleźć teraz numeru rachunku do spłaty. Czy ktoś mi jest w stanie pomóc ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po zalogowaniu do bankowości Pla@net wchodzisz w KARTY, wybierasz kartę kredytową i klikasz w SZCZEGÓŁY. Tam będziesz mieć nr rach. do spłat.

      Usuń
    2. Ale nie mam konta w BGŻ i tym samym dostępu do bankowości elektronicznej.

      Usuń
    3. Będziesz dostawać zestawienie transakcji z numerem rachunku do spłaty.

      Usuń
    4. To wiem ale niczym dostane to zestawienie to naliczą mi odsetki. Bezsensu...

      Usuń
    5. Od wystawienia zestawienia masz 26 dni na spłatę bez odsetek więc nawet gdyby listem wysyłali to zdąży przyjść. A pewnie mailem ślą. Przynajmniej ja dostaję mailem (ale mam też bankowość)

      Usuń
    6. Idź do oddziału i podpisz umowę o kanały elektroniczne, 15min z życia za cenę wygody.

      Usuń
  23. Witam, karte wczoraj otrzymalem, dzis ja aktywowalem na stronie banku. Dzis przelalem na konto karty 2003.5 zl. Jutro wyplace 2000 zl z bankomatu BGZ. Pytanie ?
    Tym sposobem spelnilem wszyskie warunki i otrzymac karte 200 zl na paliwo oraz nie placic z karte ? Jak otrzymam karte 200 zl to w pazdzierniku moge juz zlozyc wniosek i zamkniecie karty ?
    Pozdrawiam, Jacek

    OdpowiedzUsuń
  24. Posiadam w BGZ rowniez konto osobiste....i tez bede czekac po spelnieniu warunków 300 zł.

    Pozdrawiam, Jacek

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie załapałam się na promocję, bo mam za duże wydatki (mam kartę kredytową w Citi)

    OdpowiedzUsuń
  26. Witam, ile czekaliści na karte paliwową od wyplaty 2000 zł i wplaty 2003.5 zł ?

    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam nadzieje ze szybko dostane karte paliwowa... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W p-wszej edycji przysłali mi bardzo szybko.

      Usuń
  28. Od poniedziałku usiłowałem wypłacić pieniądze z bankomatu ale zawsze była porażka....okazało się, że musieli zrobic w systemie aktualizacje na moim koncie czegos tam by karta działała. Po złozeniu reklamacji, wyplacone 2000 zł.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Witam, dostał już ktoś kartę paliwową z dogrywki promocji ?
    Pozdrawiam, J.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jeszcze nie ma. W poprzedniej promocji rzekomo wysyłali dużo szybciej co nie znaczy że teraz zrobią tak samo. A czas mają do końca listopada.

      Usuń
    2. Mam prawie pełen bak paliwa....na miesiąc starczy :)

      Usuń
  30. Gdzie dokładnie jest zawarta informacja, że z wypłatą w bankomacie przy placówce prowizja wynosi jedynie 3,50? Szczerze mówiąc nie jestem w stanie się tego doszukac w tabeli oplat i prowizji. Poproszę link, screena.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W punkcie 10 (tabela opłat i prowizji podlinkowana na końcu prześwietlenia promocji).

      Usuń
  31. Witam, ktos juz dostal karte paliwowa z dogrywki ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cierpliwości. Mają jeszcze sporo czasu na wysłanie.

      Usuń
    2. dzis dostałem karte do bp .

      Usuń
  32. Potwierdzam! Mam i ja.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ci co dostali karte BP, mogą już zlikwidować karte kredytową.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam kartę stałego klienta Leclerc - nie dość, że jest u nich 10 groszy taniej na litrze niż w BP, to jeszcze dają dodatkowe 2 grosze zniżki z kartą!

      Usuń
  34. Powoli paliow konczy sie w baku a tu karty brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  35. czy tą kartę BP superCard należy jakoś aktywować> czy działa od ręki na stacji ?

    OdpowiedzUsuń
  36. Czy to prawda, że BGŻ wciąż nie ma wpłatomatów, a pomimo tego za wpłatę gotówki w oddziale jest opłata 10 zeta?

    OdpowiedzUsuń
  37. Czy tylko ja dalej nie dostałem karty paliwowej a warunki spełniłem ( wypłata 2000zł?)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja też nie dostałam mimo że warunki spełnione... (?)
    Jeszcze czekam skoro mają czas na wysłanie do końca listopada.

    OdpowiedzUsuń
  39. W jednym dniu zrobiliśmy z żoną transakcje (wypłaty z bankomatu). Ona już kartę dostała 4 tygodnie temu, a ja nadal czekam :/ Ale do końca listopada mają teoretyczne czas ...

    OdpowiedzUsuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...