Bankobranie: najlepsze promocje bankowe, konta, karty i lokaty w bankach: Citi Priority - konto internetowe ze zwrotem do 150 zł
Bądź na bieżąco. Korzystaj z bezpłatnego newslettera

03.08.2018

Citi Priority - konto internetowe ze zwrotem do 150 zł

Wystartowała nowa promocja konta osobistego (w nowej promocyjnej odsłonie) w Citibanku.

Do 150 zł za konto Citi Priority w Citibanku
Dotąd rachunek ten uchodził za taki, który opłaca się założyć przede wszystkim posiadaczom karty kredytowej (wtedy bowiem można było łatwiej uniknąć opłaty za prowadzenie konta). W nowej wersji konto jest darmowe nawet dla tych, którzy karty kredytowej nie mają. A do wzięcia dzięki zwrotom jest nawet 150 zł.

Dla kogo promocja? Udział w akcji wziąć może osoba, która nie posiada i co najmniej od 1.01.2017 r. nie posiadała jakiegokolwiek produktu w Citibanku. Wykluczenie obejmuje również współposiadaczy i pełnomocników do kont i rachunków oszczędnościowych w tym banku.

Nagroda. Do zdobycia są zwroty za płatności kartą wydaną do konta. 5-procentowy moneyback wypłacany jest na konto i możesz nim dysponować w dowolny sposób (wydać, wypłacić lub przelać).

Zasady promocji. By wziąć udział w promocji "Do 150 zł zwrotu za zakupy z nowym kontem internetowym - Citi Priority" i uzyskać tytułowe gratyfikacje:
  • wyślij formularz zgłoszeniowy (promocja dostępna jest wyłącznie za pośrednictwem w/w strony) i gdy oddzwoni konsultant banku zawnioskuj o konto Citi Priority wraz z wydawaną do niego kartą płatniczą;
  • do końca miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu, w którym założysz konto Citi Priority:
    • zapewnij wpływ "wynagrodzenia" w wysokości min. 1 500 zł (cudzysłów w przypadku wynagrodzenia nie jest przypadkowy; jedyny wymóg jaki stawia bank to to, by przelew nie pochodził z rachunków prowadzonych przez Citibank dla klientów indywidualnych) oraz
    • zaloguj się do bankowości internetowej Citibanku za pomocą przeglądarki internetowej na smartfonie;
  • od miesiąca następującego po miesiącu otwarcia konta, przez 6 kolejnych miesięcy, wykonuj miesięcznie co najmniej jedną płatność kartą wydaną do konta (mogą to być transakcje w punktach handlowo-usługowych i/lub w Internecie).

I za te płatności kartą otrzymywać będziesz 5-procentowy zwrot, który bank wypłacać będzie do końca miesiąca następującego po miesiącu wykonania płatności. Przy czym za pierwszy miesiąc uzyskać możesz maksymalnie 50 zł, a w pięciu kolejnych miesiącach nie więcej niż 20 zł. To dać może więc łącznie nawet 150 zł.

By zgarnąć maksymalny zwrot w pierwszym miesiącu, wydać kartą należy 1 000 zł. W kolejnych pięciu miesiącach wystarczą płatności do 400 zł. Wymogi nie są więc wyśrubowane. Ale jeśli nie masz takich wydatków (lub masz, ale w innych promocjach), sprawdź eBook zawierający pomysły, wskazówki i inspiracje, jak wydawać więcej, nie obciążając dodatkowo budżetu domowego. eBook to jeden z prezentów, który przesyłam osobom zapisującym się na newsletter:


Do momentu wypłaty zwrotu nie zamykaj konta, ani nie składaj wypowiedzenia umowy.

Promocja ma być dostępna do 31.12.2018 r., ale bank przewidział ograniczoną pulę 3 000 uczestników. Bazując na doświadczeniu z poprzednich promocji konta Citibanku, gdy taka pula się wyczerpuje, bank wyłącza przyjmowanie nowych wniosków.

Konto Internetowe Citi Priority - prześwietlenie


Choć rachunek Citi Priority na blogu prześwietlałem już wielokrotnie, to w nowej wersji opisuję go pierwszy raz. A dzięki aktualnie dostępnej promocji "Citi Priority - konto internetowe" jego główne cechy to:
  • 0 zł za otwarcie i prowadzenie konta (bez warunków);
  • 0 zł za krajowe przelewy Elixir PLN zlecane w bankowości internetowej i mobilnej;
  • 0 zł za kartę wydawaną do konta;
  • 0/7 zł za wypłatę z dowolnych bankomatów w Polsce - opłata nie będzie pobierana, jeśli wyrazisz zgody na przetwarzanie danych w celach informowania o usługach banku i jego partnerów oraz na przesyłanie informacji handlowych, za pomocą komunikacji elektronicznej oraz telefonicznie.

Standardowe pozostają opłaty za dostęp do CitiPhone (6 zł miesięcznie, ale ta usługa nie jest obowiązkowa i można ją wyłączyć), zlecenia przelewów składane w placówce banku czy na infolinii oraz wypłaty gotówki w oddziale (ale z tego korzystać nie trzeba).

Przydatne dokumenty:

168 komentarzy:

  1. Hmmm, niby ładnie wygląda, a jak będzie w praktyce to zobaczymy.
    U mnie konto założone w poprzedniej promocji i zwroty były terminowo, niestety wczoraj pobrali mi za konto 30zł mimo spełnienia warunków bezpłatności. Reklamacja poszła - zobaczymy jak do tego podejdą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A zrobiłeś choć jedną transakcję kartą kredytową = spełniłeś warunek "posiadania produktu kredytowego"? Do tego wpływ min. 5.000?

      Usuń
    2. Nie trzeba robić transakcji kartą, wystarczy ją mieć i wpływ 5k na ror

      Usuń
    3. W powyższej promocji ze zwrotami do 150 zł nie trzeba :)

      Usuń
    4. A w tych promocjach co było 700 zł kontem citi do darmowego rachunku trzeba zrobić płatność kartą ? Bo ja w sierpniu czekam już tylko na premię z tej promocji i nie muszę robić płatności dla premii na wrzesień. A czy do darmowego rachunku poza 5k przelewu i kk trzeba zrobić 1 płatność kartą ?

      Usuń
    5. Brałem udział właśnie w promocji z 700zł. Teraz mam wątpliwości czy nie będą próbowali wykręcić się od wypłaty końcowych 150zł premii w sierpniu.
      Jedyna różnica w porównaniu do poprzednich miesięcy to to że 5k wpłynęło na rachunek (zaraz przelałem gdzie indziej), a nie przeleżało przez noc. Ale o takim wymogu w tej promocji nie było nigdzie mowy

      Usuń
    6. @Anonimowy 3 sierpnia 2018 17:23, płacenie kartą wymagane było zawsze dla potrzeb promocji. Sama karta jest darmowa i nie wymaga transakcji, a z opłat za konto (założone w poprzednich promocjach, bo w powyższej zasady są już inne - jest ono darmowe) zwalnia wpływ i posiadanie karty kredytowej (transakcje nie są wymagane) albo utrzymanie salda.

      @Anonimowy 3 sierpnia 2018 22:55, akurat Citibank jest chyba jednym z ostatnich banków, które chciałyby się wykręcać ;) Zależy jakie były warunki w Twej promocji (było ich wiele, więc trudno mi zgadnąć), ale gdy w opisie tamtej promocji jest mowa o wpływie, to nie ma konieczności utrzymywania tych środków. W różnych promocjach Citibanku pojawiało się jednak jeszcze pojęcie np. "saldo dzienne" - wtedy faktycznie środki trzeba było przenocować (ale z tego co kojarzę to wymóg ten raczej pojawiał się w początkowej fazie promocji, a później - w kolejnych miesiącach - już same wpływy miały wystarczać).

      Usuń
    7. Dziś w odpowiedzi na reklamację zwrócili 30zł i przeprosili za zaistniałą sytuację. :) Na dodatek wypłacili też wszystkie pozostałe w promocji premie.
      Zatem pełna kultura.
      Wygląda że konto można już zamykać, choć przyzwyczaiłem się do niego, ale skoro nie ma już większych korzyści...

      Usuń
    8. Ja złożyłem u nich reklamacje gdy moja wina była ewidentna. Niedopatrzyłem , że musiałem zrezygnować z citiphone, więc naliczali opłatę, mimo tego oddali pieniądze 😀

      Usuń
  2. Czyli teraz jak ktoś ma kartę kredytową to nie może?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety tak to wygląda w tej promocji. Kto ma kartę kredytową, ten konta w promocji nie założy.

      Usuń
    2. A w odwrotną stronę? Najpierw konto, później karta? Czy tak może być?

      Usuń
    3. Jak najbardziej. Z promocji kart kredytowych Citibanku wyklucza jedynie posiadanie karty kredytowej. Konto czy inne produkty nie są wtedy przeszkodą :)

      Usuń
  3. Czy można to konto polecać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wychodzi na to, że nie. Przystąpienie do promocji Citi Priority - konto internetowe możliwe jest bowiem tylko przez konkretną stronę (a polecenie odbywa się przez inną).

      Usuń
  4. Z CitiPhone trzeba samemu zrezygnować, żeby nie płacić, czy wystarczy nie korzystać i wtedy nie zapłacimy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś to było włączane i klient musiał wyłączyć. Ale z tego co kojarzę to już od jakiegoś czasu jest jak być powinno, czyli konsultant w rozmowie informuje o opłacie i pyta czy usługę włączyć.

      Usuń
  5. Mam w Citi konto Citi Priority z kartą, której w ogóle nie używam oraz dodatkowo kartę kredytową Citi Simplicity. Tej ostatniej używam bardzo subtelnie, bo w innych bankach mam limity do wyrobienia.

    Od lipca dostaję na konto Citi Priority jakieś zwroty a dokładniej "Zwrot za zakupy z kontem Citi Proriti".

    Wy też tak macie?

    Przypominam, że karty do konta Citi Prioriti nie używam.

    Zwroty nie są duże , ale są...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może składałeś wypowiedzenie i włączyli ci jakąś promocję wtedy? Bo tak robią.

      Usuń
    2. Nic z tych rzeczy. Wypowiedzenia nie składałem. Wpadło znienacka w licu i w sierpniu również. Żadne to wielkie pieniądze, kilkanaście PLN, ale są. Głupio mi dzwonić do banku i pytać, za co ten bonus ;)

      Usuń
    3. Dotąd Citi raczej nie łączył płacenia KK z moneybackiem na RORze. No ale skoro dają to bierz 😉

      Usuń
  6. a dlaczego w tabeli Opłat i Prowizji nie ma żadnej wzmianki o koncie internetowym City Priority ?? są tylko zapisy dla standardowego konta, że kosztuje 30 zł miesięcznie lub że trzeba mieć kartę kredyową i wpływ 5000 tys zł lub określone saldo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tabela zawiera warunki standardowe. Promocyjne są w oparciu o regulamin promocji "Citi Priority – konto internetowe", który bierze górę na tabelą opłat i prowizji w zakresie stawek tam ustalonych.

      Usuń
  7. Jaka jest forma otwarcia takiego konta ?? Kurier??

    OdpowiedzUsuń
  8. Tylko 150? To lepiej 400 do Biedronki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma promocji konta Citi z bonami do Biedronki. Jest promocja karty kredytowej - opisuję tutaj (do wzięcia są bony do Biedronki o wartości 500 zł; promocja dostępna jest już tylko do 14.08). A 400 zł (ale w nagrodach pieniężnych) można zdobyć w promocji karty Citi, którą opisuję tutaj.

      Usuń
  9. Pisząc "wynagrodzenie" mamy na myśli pieniążki wpłacone na konto przez pracodawcę, czy może to być przelew z innego konta indywidualnego poza Citibankiem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To drugie.

      Usuń
    2. Sprawdzone w poprzednich promocjach. Działa.

      Usuń
  10. "zaloguj się do bankowości internetowej Citibanku za pomocą przeglądarki internetowej na smartfonie"

    Mam jedynie normalny telefon komórkowy i ciekawa jestem czy zalogowanie poprzez komputer wystarczy. W jaki sposób bank może rozróżnić te metody?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz pożyczyć od kogoś na chwilę smartfona lub zalogować się z PC na stronie mobilnej banku, ale to 2 to nie na 100%...

      Usuń
    2. Dzięki za odpowiedź. Używam internetu na kartę, więc chyba nie powinno być problemu ... gdzie można znaleźć tą stronę mobilną?

      Usuń
    3. Wygląda na to, że Citi bank nie ma mobilnej strony, tzn. adres jest taki sam jak loguje się z PC i ze smartfona.

      Usuń
    4. Ciekawe dlaczego więc wymagają, żeby zalogować się do bankowości internetowej za pomocą przeglądarki internetowej na smartfonie?

      Usuń
    5. Po to, żeby ściągać ich apkę :)

      Usuń
    6. Ale tu właśnie chodzi o zalogowanie się poprzez przeglądarkę internetową (typu Chrome, Opera itp.) na urządzeniu mobilnym. Nie ma potrzeby ściągania aplikacji.

      Usuń
    7. Wygląda więc na to, że z jakichś powodów nie chcą nowych klientów używających tradycyjnych telefonów :)

      Usuń
  11. Czy na poczcie można wpłacić pieniądze na dowolnie wybrany przez siebie numer rachunku bankowego płacąc wyłącznie kartą debetową lub BLIKiem? Tzn. cała suma (wysokość wpłaty + opłata za wpłatę) zostanie pobrana z konta powiązanego z kartą debetową/BLIKIem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można na dowolny. Wypełniasz blankiet przelewu na kwotę X zł, a płacisz kartą X + 3,40 zł i tyle zejdzie z konta.

      Usuń
    2. Stała opłata jest do 600 zł. Powyżej naliczana procentowo.

      Usuń
  12. Zadzwonili juz do kogoś z banku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do mnie dzisiaj popołudniu.

      Usuń
    2. Następnego dnia po wysłaniu zgłoszenia.

      Usuń
  13. Czy do tego moneybacku zalicza się doładowanie Revoluta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytaj jeszcze raz wpis i regulamin. Jak znajdziesz wykluczenia to będzie oznaczało że nie przejdzie.

      Usuń
  14. Uwaga! Otrzymałem informację od konsultanta podczas składania wniosku o konto, że "wynagrodzenie" oznacza wpływ na konto z tytułu wynagrodzenia od pracodawcy, a nie przelew środków własnych z innego rachunku indywidualnego w innym banku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konsultanci na dezinfoliniach zawsze mówią takie rzeczy jak widzą słowo wynagrodzenie. A teraz niech ci przytoczy z regulaminu jakąkolwiek definicję tego wynagrodzenia. Zobaczymy jak sobie poradzi.

      Usuń
    2. To już pewnie z 10-ta promocja Citka i zawsze przechodziło "wynagrodzenie". Po co więc temat drążyć?

      Usuń
  15. Mam pytanie w temacie wymogu 1-razowgo zalogowania się do bankowości internetowej Citibanku za pomocą przeglądarki internetowej na smartfonie: czy to musi być z tego samego numeru jaki podaję w swoich danych we wniosku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma znaczenia jaka karta SIM jest w smartfonie, może być smartfon bez karty SIM, połączony z netem przez WiFi, byleby było logowanie na smartfonie przez przeglądarkę.

      Usuń
    2. Rozumiem, czyli w przypadku smartka z kartą SIM można zalogować się na to konto z numeru innego niż numer tel. kontaktowego, tak?

      Usuń
    3. Nr tel nie ma żadnego znaczenia. Logujesz się do bankowości na przeglądarce jak na każdym innym urządzeniu, komputerze czy laptopie. Nie ważne czy ma jakiś nr tel czy nie ma.

      Usuń
    4. Dzięki bardzo!

      Usuń
  16. W jaki sposób zamyka się u nich konto? Można przez bankowość czy tylko oddział?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można w bankowości lub na infolinii.

      Usuń
  17. Od rana użytkownicy kart płatniczych wydanych przez Handlowy nie mogą nimi płacić - awaria banku!

    OdpowiedzUsuń
  18. Złotówa, podany link do ichniej TOiP-y mylnie kieruje do tabeli ogólnej nie uwzględniającej warunków tej promocji.

    Np. opłata miesięczna za prowadzenie konta to:

    "0 PLN, gdy w danym
    miesiącu średnie saldo
    na wszystkich rachunkach
    min. 30 000 PLN

    LUB

    wpływy na Konto Osobiste
    min. 5 000 PLN ORAZ Klient
    posiada aktywowaną główną
    Kartę Kredytową Citibank lub
    ma zawartą umowę o kredyt
    oferowany przez Bank
    konsumentom;

    30 PLN w pozostałych
    przypadkach"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się. Linkuję do TOiP bo wyszczególnia ona wszystkie opłaty, ale warunki dot. zwolnień z opłat znaleźć można w regulaminie "Citi Priority – konto internetowe". Ma on w tym przypadku nadrzędne znaczenie dla TOiP (a więc np. zwalnia z opłaty za prowadzenie konta, o której mowa w TOiP).

      Usuń
    2. Czy za wpłatę gotówki z użyciem karty płatniczej we wpłatomatach np. €net jest opłata i ile wynosi?

      Usuń
    3. Naprawdę nikt się nie orientuje? Nie wierzę :)

      Usuń
    4. TOIP pkt. 7.3. i 7.4. czyli 0 zł

      Usuń
    5. Jeśli za 'prowadzenie' konta chcą 30 zeta, to za wpłaty gotówki nie będą? To dość oczywiste ... może na infolinii ktoś coś wie :)

      Usuń
    6. @Anonimowy, 13 września 2018, 19:21

      Czy to ta sama TOiP, w której widnieje 30 zł za prowadzenie konta czy jakaś inna?

      Usuń
    7. A znasz inną, bo ja nie :)

      Usuń
  19. Dostał już ktoś pierwszy zwrot 50zł?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drogi Kliencie,

      Gratulujemy! Jesteś w gronie 1 500 osób, które otrzymają 20 zł za bankowanie na swoim smartfonie.

      Pozdrawiamy,
      Citi Handlowy
      -----
      Co jest najzabawniejsze, że ja nawet nie mam smartka :)

      Usuń
    2. No ale do bankowości się logowałeś? Na czym?

      Usuń
    3. Na tablecie w MediaMarkt :)

      Usuń
    4. Regulamin, p. 12. - Premia za dany miesiąc kalendarzowy będzie wypłacana przez Bank na Konto Uczestnika nie później niż do ostatniego dnia miesiąca
      kalendarzowego następującego po miesiącu, w którym zostały spełnione warunki jej otrzymania.

      Usuń
  20. Czy wpływ "wynagrodzenia" w wysokości min. 1500 zł do końca miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu założenia musi się powtarzać co miesiąc czy wystarczy spełnić go tylko raz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy raz (do końca miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu, w którym założysz konto Citi Priority).

      Usuń
    2. Złożyłam reklamację, ponieważ nie otrzymałam dwóch proemii po 20 zł. Odpowiedź banku:Pragnę poinformować, że z przyczyn leżących po stronie banku nie została wypłacona premia za październik 2018 r. Kwota 20 PLN zostanie zaksięgowana na Pani rachunku w ciągu dwóch dni roboczych. I jeszcze to: W związku z brakiem wpływu wynagrodzenia w listopadzie 2018 r. wypłata premii jest nienależna.
      Jak się odwołać od tej informacji? Będę wdzięczna za podpowiedź

      Usuń
    3. Przecież w tej promocji wpływ wynagrodzenia nie jest nawet wymagany :)

      Usuń
    4. Być może tutaj chodzi o jakąś inną promocję?

      Usuń
  21. Ktoś już dostał pierwsze 50zł?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te 5% zwroty będą wypłacane za tydzień - cierpliwości :)

      Usuń
    2. Ja wydałem kartą ponad 1000zł a otrzymałem 37zł zwrotu :/

      Usuń
    3. Czyli wypłacili 3,7% zwrotu netto :)

      Usuń
    4. Czy oni do naliczania zwrotu za dany m-c biorą pod uwagę:
      - datę transakcji
      - datę rozliczenia /zaksięgowania operacji
      - czy obie daty jednocześnie, tzn. czy transakcja musi być wykonana oraz rozliczona w danym m-cu?

      Wysłałem to pytanie kilka tygodni temu poprzez bankowość, ale żadnej odpowiedzi dotąd nie otrzymałem.

      Usuń
    5. Właśnie mija kolejny miesiąc i dalej cisza ... czy aż tak trudno napisać kilka zdań w/s kryteriów transakcji? Tylko Alior jest gorszy - totalna porażka!

      Usuń
  22. Ja też dostałam 3,7% wysłałam reklamacje i po 26 dniach cisza, nawet nie wiem czy ktoś się zajmuje tą reklamacją. Dziadowski bank!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 28 dni czekałem na reklamacje ale uznana i dingi na koncie już są :D

      Usuń
    2. Spójrz jedynie na metodę zakładania kont czy ich zamykania - zacofanie i tyle!

      Usuń
    3. Z otwieraniem może zacofanie. Ale z zamykanie? Możesz na infolinii albo wiadomością w bankowości. Zatem tu raczej XXI w.

      Usuń
    4. Zamykanie kont w/g standardów 21. wieku to jest np. w Millennium, Getin czy Eurobank, a oni to mają taki sam 'system' jak w Alior :)

      Usuń
    5. Na ich stronie nie jest nawet wyświetlana suma wydatków kartą za dany okres. Trzeba ściągać pliki np. jako Excel albo spisywać wydatki samemu na kawałku papieru ... Handlowy jest wyraźnie nastawiony na obsługę firm, a nie klientów indywidualnych.

      Usuń
  23. A dostaliście 20zł za październik? U mnie nie ma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko - mają czas do północy :)

      Usuń
    2. północ minęła i nie ma

      Usuń
    3. U mnie i u żony to samo ... dziwne, bo za wrzesień wypłacili przed czasem.

      Usuń
    4. U mnie to samo. To mój pierwszy kontakt z nimi i od razu zonk ... nie zamierzam się droczyć co miesiąc o jakieś 20 zeta, zwłaszcza że po banku należącego do Citigroup spodziewałem się lepszych standardów.

      Usuń
    5. Dzisiaj rano ja nawet nie dostałem przelewu w 1-ej sesji Elixir ... ciekawe czy mają jakieś zgrzyty w systemie?

      Usuń
    6. Wczoraj u mnie to samo. Być może u nich w poniedziałki nie ma pierwszej sesji Elixir :)

      Usuń
  24. U mnie również brak zwrotu. Przedwczoraj wysłałem reklamację i do dziś nawet nie potwierdzili jej otrzymania. To wygląda na 'drugi' Alior :)

    Ciekawe jak wygląda u nich zamykanie konta poprzez bankowość?

    OdpowiedzUsuń
  25. Dzisiaj w podzięce za zakupy kartą bezczele przysłali mi kod do bonu za 30 zł na zakupy w €-RTV/AGD, a 5% zwrotu za październik wciąż brak!

    OdpowiedzUsuń
  26. U mnie również nie było zwrotu i pomimo wysłanej reklamacji jak dotąd brak nawet jej potwierdzenia!

    Mimo tego wczoraj do mnie dzwonili z ofertą KK już na samym początku ostrzegając, że rozmowa jest nagrywana. Zanim ta ich 'konsultantka' przeszła do sprawy oznajmiłem, że nie wiem kim jest i będę musiał ją najpierw zweryfikować, po czym ona na chwilę zaniemówiła. Oczywiście na to nie przystała, więc ja zaproponowałem wysłanie jej propozycji na mój e-mail. Jak dotąd żadnej oferty nie wysłała.

    Zastanawiam się czy już nie dać sobie z nimi spokoju i zamknąć tego konta, ale jaka jest pewność, że dyspozycji zamknięcia konta złożonej poprzez wiadomość w bankowości nie zignorują. Czy ktoś przerabiał wcześniej taką metodę zamknięcia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę nikt nie zamykał u nich konta tą metodą?

      Usuń
    2. Zamykałem, konto zamknięte. Jeszcze oprócz tego dzwoni konsultant. Chcieli mnie zatrzymać lokatą. Nie chciałem ale za to udało mi się wynegocjować zamknięcie konta bez okresu wypowiedzenia.

      Usuń
    3. Dziś ponownie do mnie dzwonili z ofertą KK Simplicity, a zwrotów za październikowe płatności kartą do konta Priority wciąż nie ma - uparci są :)

      Usuń
  27. Czy ktoś dostał zwrot za płatności karta w październiku?

    OdpowiedzUsuń
  28. Dostał ktoś 20 zł za październik, albo jakąś odpowiedź z banku kiedy mają wypłacić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Na początku grudnia wysłałem reklamację ale do dziś nie potwierdzili jej otrzymania - lipa na maksa!

      Usuń
  29. Brak 20zł i brak odpowiedzi

    OdpowiedzUsuń
  30. Co zamierzacie zrobić jak nie będzie ani zwrotów, ani odpowiedzi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli bank nie odpowie na reklamację po 30 dniach to reklamacja z automatu jest uznana. Zatem krótka piłka - piszesz zgłoszenie z DW UOKIK i po sprawie.

      Usuń
    2. Pisać skargę do UOKiK o brak 20 zł premii w promocji Handlowego?

      Usuń
    3. Realia są takie, że jeśli nie wypłacą premii, to nie za wiele można im zrobić. W zasadzie pozostaje tylko zamknąć konto.

      Usuń
    4. @Anonimowy 16 grudnia 2018 16:45, na jakiej podstawie?

      W chwili obecnej nie ma podstaw do uwag dotyczących obsługi reklamacji, jeśli dotyczy ona braku zwrotu za transakcje w październiku. Powinny one być wypłacone do końca listopada. Najwcześniej reklamacja mogła być zatem złożona 1.12., a bank na odpowiedź ma czas do 30 dni. Sugerowałbym zaczekać, a dopiero później będzie czas na (ewentualne) podjęcie kolejnych działań. Choć nie wierzę, by była taka potrzeba, bo i nie kojarzę sytuacji, w której ktoś miałby premii/nagrody/zwroty od Citibanku nie dostać, gdy się należała.

      PS. Niniejszy komentarz nie jest obroną Citibanku. Negatywnie oceniam brak zwrotu na czas.

      Usuń
    5. @Mr. Złotówa, 16 grudnia 2018, 20:54

      W chwili obecnej nie ma podstaw do uwag dotyczących obsługi reklamacji? Czy nie sądzisz, że reklamujący powinni otrzymać przynajmniej jakieś potwierdzenia wpłynięcia ich wniosków reklamacyjnych? Czy Handlowy to jest jakiś 'drugi' Alior?

      PS. Ciekawe jak długo można obliczać 5% z wydatków kartą w październiku?

      Usuń
    6. Zapewne robią to ręcznie tzn. z użyciem kalkulatora - żałosne!

      Usuń
  31. To mój pierwszy kontakt z tym bankiem i jestem mocno rozczarowany. Handlowy to najstarszy bank w Polsce i jeden z najstarszych w Europie, W czasach PRL miał monopol na obsługę handlu zagranicznego i wiele oddziałów w wielu krajach za granicą. Czyżby przejęcie ich przez Citigroup spowodowało obecny stan rzeczy?

    OdpowiedzUsuń
  32. Wypłacili dzisiaj, po reklamacji, 20 zł za październik.

    OdpowiedzUsuń
  33. U mnie brak 20 i brak potwierdzenia przyjęcia reklamacji. Dno dna i metr mułu.

    OdpowiedzUsuń
  34. Dziś dostałam wiadomość, że spóźniona wypłata 5% zwrotu za październik nastąpi w ciągu 3 dni roboczych, czyli do piątku włącznie. Być może wypłacą ją razem ze zwrotem za listopad :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja taką samą odpowiedź dostałam dzisiaj.

      Usuń
    2. Czy zwroty za listopad wypłacają do końca stycznia?

      Usuń
    3. Na to wychodzi, bo w grudniu już chyba nie wypłacą.

      Usuń
  35. No i proszę - wczoraj dostałem zwrot za październik, a już dzisiaj wpadł kolejny czyli za listopad :)

    OdpowiedzUsuń
  36. A ja niestety znowu nie mam. I znowu reklamacja. Dno dna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wypłatę zwrotu za listopad mają jeszcze czas do poniedziałku do godz. 23:59 - cierpliwości :)

      Usuń
    2. Zwrotu wciąż nie ma ... to kolejny miesiąc i apiat to samo - porażka!

      Usuń
    3. Przynajmniej nie trzeba pisać od nowa reklamacji - wystarczy tylko skopiować poprzednią, zmienić miesiąc, wysłać ponownie i odczekać znowu 30 dni :)

      Usuń
    4. Ja właśnie wysłałem dyspozycję zamknięcia konta z żądaniem uprzedniej wypłaty zaległych zwrotów. Nadmieniłem, ze w przypadku gdyby nie zastosowano się do mego żądania w będę zmuszony poinformować organy powołane do kontroli nieprawidłowości w funkcjonowaniu banków.

      Usuń
  37. Złotówa, czy w tej promocji są jakieś wykluczenia MCC do 5-procentowych zwrotów za zakupy?

    Pytam, gdyż podany powyżej link zamiast kierować do regulaminu tej promocji z 5-procentowym zwrotem kieruje błędnie do: Regulamin oferty „Zyskaj do 150 zł i premię walutową z kontem internetowym Citi Priority”.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz już będzie wyświetlał się właściwy regulamin. Nie ma wykluczeń kodów MCC.

      Usuń
    2. Regulamin tej promocji nic nie mówi o wykluczeniach kodów MCC i jedynie stwierdza w p.11 co następuje:
      "Premia wyliczana jest z łącznej kwoty transakcji dokonanych kartą wydaną do Konta w danym miesiącu kalendarzowym, które spełniły następujące kryteria:
      a) będą transakcjami bezgotówkowymi dokonanymi w punktach handlowo-usługowych (dokonane w punktach handlowo-usługowych lub przez Internet),
      b) nie będą transakcjami zwróconymi.

      Jednakże jak dotąd Handlowy konsekwentnie nie wypełnia postanowień regulaminu z p.12:
      "Premia za dany miesiąc kalendarzowy będzie wypłacana przez Bank na Konto Uczestnika nie później niż do ostatniego dnia miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu, w którym zostały spełnione warunki jej otrzymania" ... na dwoje babka wróżyła :)

      Usuń
    3. @Mr. Złotówa, 29 grudnia 2018, 21:04

      Czyli płatności rachunków, np. w Żabce, za za tzw. 'narzędzia' mające MCC4900 kwalifikują się do zwrotów?

      Usuń
    4. Skoro nie ma wykluczenia to wnioski nasuwają się same. Ale więcej pisania na ten temat już spowodowało to że w nowej promocji są wykluczenia.

      Usuń
    5. @Anonimowy, 30 grudnia 2018, 12:04

      Czy chodzi o ofertę „Zyskaj do 150 zł i premię walutową z kontem internetowym Citi Priority”? W tej promocji wystarczy jedna płatność kartą na dowolną kwotę.

      Usuń
    6. Czy ktoś jest w stanie potwierdzić brak wykluczenia MCC4900 bazując na własnym doświadczeniu?

      Usuń
    7. Sęk w tym, że w tej promocji oni zdążyli wypłacić zwroty jedynie za wrzesień i październik, a to też dopiero po reklamacjach.

      Usuń
    8. Czy naprawdę nikt nie może potwierdzić braku wykluczenia płatności o kodzie MCC4900 w tej promocji bazując na własnym doświadczeniu? Tej informacji nijak nie da się uzyskać od ich pracowników.

      Usuń
    9. Sprawdź sobie sam i się dowiesz. Kto mądry to ten wątek ignoruje i ci nie odpowiada. A przez takie dopytywanie tylko psujesz promocje na przyszłość. Zwłaszcza jeśli pytasz w banku.

      Usuń
    10. Poza tym wszystko o co pytasz już zostało wyjaśnione. Przeczytaj sobie komentarze raz jeszcze i wysnuj wnioski z tego co już jest. A pytasz i dialog wygląda mniej więcej tak:
      - czy sklep jest czynny w poniedziałki?
      - jest czynny codziennie
      - ale czy jest czynny w poniedziałki?
      - nie ma wyjątków
      - ale czy ktoś był w nim w poniedziałek?

      Usuń
    11. @Anonimowy, 31 grudnia 2018, 11:29 ... przez takie dopytywanie tylko psujesz promocje na przyszłość. Zwłaszcza jeśli pytasz w banku
      ....
      Zawsze mnie uczyli, że kto pyta, ten nie błądzi :)

      Usuń
    12. Na odpowiedź na pytania wysłane poprzez bankowość u nich się czeka mocno ponad miesiąc jeśli w ogóle nawet raczą odpowiedzieć.

      Usuń
  38. Co zamierzacie robić, gdy znowu nie będzie wypłaty za zwroty? Ponownie reklamować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dość proste - jeśli jutro ponownie nie będzie zwrotu zgodnie z regulaminem, to zamykam konto. Mam już szczerze dość tej maskarady z Handlowym!

      Usuń
  39. Zwrotu za listopad brak, a dzisiaj już żadnej sesji Elixir raczej nie będzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żałosna instytucja. Poziom zerowy od samego początku (zaznaczone płatne wyciągi papierowe mimo nie wydania takiej dyspozycji).

      Usuń
  40. Złotówa, jak sądzisz: co jest powodem tego bałaganu? Zgodzisz się chyba, że to nie jest normalne, prawda?

    Jest na to jakaś rada czy mamy tak pisać co miesiąc reklamacje do końca trwania promocji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do zgody na postawioną tezę, odpowiedź ma jest oczywista ;)

      Przez lata bank ten słynął wręcz z nienagannego przeprowadzania promocji bankowych. Wszystko na czas (a często przed czasem). Tylko w jednej promocji zaliczyli poślizg (wtedy do zdobycia była nagroda rzeczowa i nawalił dostawca), ale klientów na bieżąco informowali o problemie i później jeszcze w ramach rekompensaty dorzucali bodajże pendrive'a o fajnej pojemności (mimo, że obsuwa nie wyszła tak duża) ;)

      Trudno powiedzieć z czego wynika obecny stan rzeczy (tym bardziej, że to nie pierwsza promocja konta w Citibanku i nie pierwszy raz z procentowo naliczanym zwrotem).

      Co do reklamacji... Miejmy nadzieję, że w banku w końcu opanują proces naliczania zwrotów (nie wiem czy to dzieje się "ręcznie" czy system jest źle skonfigurowany). Pamiętam, że kiedyś w BGŻ BNP Paribas, na samym początku, gdy wprowadzono Konto Optymalne to też było "pod górkę", ale po 1-2 miesiącach wszystko zaczęło działać.

      Jeśli - a takie sygnały się pojawiały - reklamacja nie została rozpatrzona w ustawowo przewidzianym okresie (a bank nie poinformował o wydłużonym okresie jej rozpatrywania ze względu na konkretny powód) to... uznaje się ją jako rozpatrzoną pozytywnie zgodnie z roszczeniem klienta :) W takiej sytuacji polecam wysłać jeszcze jedną wiadomość, wskazując w niej iż w związku z brakiem rozpatrzenia reklamacji w przewidywanym okresie, oczekujesz niezwłocznej wypłaty należnego bonusu (zwrotu). Warto też dodać, że w przypadku niewywiązania się z tego zobowiązania, powiadomisz stosowne organy nadzoru. Banki mają to na uwadze, bo już nie jeden zapłacił niemałą karę narzuconą przez UOKiK.

      Usuń
  41. Premii znowu brak, ale za to dostałem aż dwa SMS-y o lokacie 1,5% na 3 miesiące - czy to nie jest żałosne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To samo u mnie - kolejny miesiąc, kolejna reklamacja. Tak zapewne będzie do końca, po czym natychmiast zamykam konto!

      Usuń
    2. Poszła reklamacja. To już trzecia od początku tej promocji, więc tylko kopiuję i wklejam :)

      Usuń
  42. Czy jest ktoś, kto dostał zwrot za grudzień?

    OdpowiedzUsuń
  43. Po serii 3-ech mocno spóźnionych zwrotów, otrzymywanych jedynie po reklamacjach, wczoraj dostałem odpowiedź na reklamację w sprawie braku 4-tej premii za grudzień:

    "Szanowny Panie,

    Uprzejmie informuję, że zgodnie z warunkami promocji nagroda zostaje wypłacona jeżeli nie później niż do końca pierwszego miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu, w którym otwarto Konto Osobiste typu Citi Priority na podstawie oferty „Citi Priority – konto internetowe”, otrzymają na Konto wpływ z tytułu wynagrodzenia w wysokości minimum 1500 PLN.

    W związku z brakiem ww. wpływu nagrody nie zostały wypłacone.

    Z poważaniem,
    Starszy Specjalista ds. Reklamacji
    Biuro Obsługi Reklamacji i Zapytań Klientów"
    ----------
    Tego jeszcze nie grali - ręce opadają na ich indolencję oraz tupet!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w odpowiedzi na reklamację podobny bełkot. Składam wymówienie!

      Usuń
  44. Żona dostała w środę 20 zł premii za styczeń w promocji, w której nawet nie brała udziału, tzn. za "Konto Internetowe z premią walutową" - za grudzień premii brak!

    Żeby było zabawniej, to premia w tej promocji winna wynosić 30 zł - cyrk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie po reklamacji taka odpowiedź również od starszej specjalistki:

      "Szanowna Pani,

      Dziękuję za kontakt z bankiem.

      W nawiązaniu do otrzymanego zgłoszenia chciałabym poinformować, że z przyczyn leżących po stronie banku, nie została wypłacona premia w ramach oferty specjalnej „Do 150 zł zwrotu za zakupy z nowym kontem internetowym - Citi Priority” za grudzień 2018 r.

      Jednocześnie chciałam poinformować, że w ciągu 3 dni roboczych na Pani rachunku zostanie zaksięgowana premia w wysokości 20,00 PLN za miesiąc grudzień 2018 r.

      Przepraszam za zaistniałą sytuację.

      Z poważaniem,

      Starszy Specjalista ds. Reklamacji
      Biuro Obsługi Reklamacji i Zapytań Klientów"

      Usuń
    2. Ciekawe jak długo będą się tak ośmieszać?

      Usuń
    3. Witamy w klubie :)

      Usuń
    4. No i właśnie zakończył się kolejny miesiąc, a ja będę musiała pisać kolejną reklamację, gdyż premii znowu brak - tym razem za luty!

      Usuń
    5. U mnie podobnie ... nie miałam już siły pisać kolejnej reklamacji, więc złożyłam ją ustnie na infolinii (20 min. czekania!) - reklamacja rzekomo została przekazana do stosownego wydziału i teraz czekam na ostatni już zwrot.

      Usuń
    6. Założę się, że nie otrzymałaś nawet potwierdzenia złożenia tej reklamacji na infolinii. Ja to już wcześniej przerabiałem i dopiero moja późniejsza pisemna reklamacja została uwzględniona.

      Usuń
    7. Dokładnie. Brak potwierdzenia oraz jakiejkolwiek reakcji. Napisałam reklamację w bankowości 5 dni temu i czekam.

      Ta promocja to kompletna porażka!

      Usuń
  45. Zamiast mocno spóźnionej premii za grudzień Handlowcy wysłali mi dwie oferty;
    - lokaty na 3 m-ce @ 1,5%
    - pożyczki gotówkowej z RRSO 9,91%

    Jak długo jeszcze będzie ta farsa trwać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jeszcze miesiąc i wyprowadzka :)

      Usuń
  46. Czy ktokolwiek dostał już zwrot za luty?

    OdpowiedzUsuń
  47. "Szanowna Pani,

    Uprzejmie informuję, że Pani reklamacja została uznana. Premia za luty w wysokości 20,00 PLN została zaksięgowana na Pani rachunku.

    Bardzo przepraszam za wszelkie niedogodności.

    Z poważaniem,
    Starszy Specjalista ds. Reklamacji
    Biuro Obsługi Reklamacji i Zapytań Klientów"

    --------

    To był już ostatni zwrot i zarazem 4. po reklamacji - nigdy więcej!

    OdpowiedzUsuń