Bankobranie: najlepsze promocje bankowe, konta, karty i lokaty w bankach: Odbierz do 250 zł za Konto Maksymalne w BGŻ BNP Paribas
Bądź na bieżąco. Korzystaj z bezpłatnego newslettera

08.08.2018

Odbierz do 250 zł za Konto Maksymalne w BGŻ BNP Paribas

Wystartowała kolejna promocja konta osobistego w BGŻ BNP Paribas.

Premia za regularność (do 250 zł) za Konto Maksymalne w BGŻ BNP Paribas
Tym razem bank wynagradza regularność. A konkretnie premiuje zasilanie konta oraz wykonywanie płatności kartą, za co odpowiednio do zdobycia jest 100 oraz 150 zł.

Dla kogo promocja? Z propozycji skorzystać może osoba pełnoletnia, która nie jest stroną umowy ramowej z BGŻ BNP Paribas, ani nie posiada i w ciągu 24 miesięcy przed datą złożenia wniosku o konto w niniejszej promocji, nie posiadała konta osobistego w BGŻ BNP Parbas (lub wcześniej - przed fuzją - w okresie tychże 24 miesięcy w Banku BGŻ i/lub BNP Paribas).

We wzięciu udziału w promocji nie przeszkadza ewentualne posiadanie umowy z BGŻ Optima (jest to bowiem odrębna umowa ramowa).

Do kiedy? Promocja ma być dostępna do 31.08.2018 r., ale może zakończyć się wcześniej w przypadku wyczerpania puli 1 000 rejestracji w akcji. Gdyby tak się stało, na stronie promocji pojawi się stosowny komunikat, a kolejne rejestracje już nie będą możliwe. Wszyscy, którzy wcześniej się zarejestrują, nagrody otrzymają (oczywiście po spełnieniu swoich warunków).

Nagroda. W promocji czekają premie pieniężne na sumę 250 zł, które wpływać będą na konto osobiste założone w promocji. Tym samym środki te możesz przeznaczyć na dowolny cel (wydać, przelać lub wypłacić).

Zasady promocji. By wziąć udział w akcji "Premia za regularność":
  • w kolejnym kroku (na tej samej stronie), najpóźniej do 31.08.2018 r. złóż wniosek o Konto Maksymalne wraz z wydawaną do niego kartą; pamiętaj przy tym, by dane we wniosku zgadzały się z tymi, które zostały przez Ciebie podane podczas rejestracji; 
  • we wniosku pamiętaj wyrazić zgody na: przesłanie mailem dokumentów i informacji związanych z realizacją umów zawartych z bankiem (tzw. e-korespondencja) oraz otrzymywanie drogą elektroniczną (SMS, email) informacji handlowych i zaakceptuj regulamin promocji (we wniosku na szczęście jest wskazane, które zgody trzeba zaznaczyć).
  • do 17.09.2018 r. zawrzyj z bankiem umowę o konto wraz z wydawaną do niego kartą i dostępem do bankowości internetowej. 

I dalej przyjdzie już spełniać warunki promocji. By uzyskać 100 zł za wpływy:
  • w okresie od września do listopada (w każdym z tych trzech miesięcy): zapewnij na konto wpływy w wysokości min. 1 000 zł

Wpływy mogą pochodzić z Twego konta w innym banku. Nie mogą to być jednak przelewy między własnymi rachunkami w BGŻ BNP Paribas i BGŻ Optima, ani wpłaty gotówkowe. Wpływ oznacza odnotowanie kwoty w historii rachunku - nie ma konieczności utrzymywania tych środków w dłuższym okresie, więc w każdej chwili środki te możesz wydać, przelać lub wypłacić.

O przyznaniu nagrody w wysokości 100 zł organizator promocji powiadomi Cię mailowo do 17.12.2018 r. Wówczas najpóźniej do 27.12. będzie należało zalogować się na stronie promocji i podać numer rachunku do wypłaty premii. Jej przelew ma nastąpić do 31.12.2018 r. Do momentu wypłaty premii trzeba posiadać aktywne konto, kartę i bankowość internetową.

Ale 100 zł to nie wszystko. Do wzięcia są też bonusy do 150 zł za płacenie kartą wydaną do konta w ramach organizowanej przez bank promocji "Premia za aktywność". Ich wypłata została rozłożona na 6 miesięcy (a w każdym z tych miesięcy maksymalnie można zgarnąć 25 zł). By bonusy otrzymywać:
  • w każdym miesiącu wykonaj co najmniej 5 płatności kartą wydaną do konta na łączną kwotę co najmniej 300 zł.

Pojedynczy bonus wynosi 1 zł, a zostanie Ci on naliczony, za każdą płatność kartą na kwotę co najmniej 5 zł, przy czym co miesiąc należy pamiętać o spełnieniu warunku wspomnianego powyżej (a więc o wydaniu łącznie min. 300 zł i wykonaniu min. 5 płatności).

W tej promocji regulamin nie zawiera wykluczeń miejsc, w których płatności mogą być wykonywane (co powszechnie spotykane jest w innych promocjach BGŻ BNP Paribas). Wychodzi więc na to, że można płacić wszędzie i za wszystko 😉 

Bonusy będą naliczane przez 6 miesięcy, licząc już od miesiąca przystąpienia do promocji, a ich wypłata ma następować do 8. dnia kolejnego miesiąca (a jeśli data ta przypadnie w dzień wolny od pracy to w najbliższym dniu roboczym). Szczegółowo bank objaśnia to na przykładzie: 
"Klient przystąpił do Sprzedaży Premiowej 15 lipca 2018 r. Pierwsza Premia zostanie wypłacona 8 sierpnia 2018 r. za transakcje bezgotówkowe dokonane Kartą od 15 do 31 lipca 2018 r. Ostatnia Premia zostanie wypłacona 8 lutego 2019 r. za transakcje bezgotówkowe dokonane Kartą w okresie 1-31 stycznia 2018 r."

Do momentu wypłaty premii nie rozwiązuj z bankiem umowy, ani nie wycofuj zgód na e-korespondencję i informacje handlowe.

Konto Maksymalne - prześwietlenie oferty


Główne cechy konta, które należy założyć w promocji, to:
  • 0 zł za prowadzenie konta (bez warunków);
  • 0 zł za krajowe przelewy Elixir PLN zlecane w bankowości internetowej i mobilnej; 
  • 0/12 zł - opłata miesięczna za kartę wydaną do konta nie jest pobierana, jeśli:
    • posiadacz karty nie ukończył 26. roku życia lub 
    • w miesiącu kalendarzowym poprzedzającym pobranie opłaty wykonane zostaną płatności kartą na sumę min. 300 zł; 
  • 0 zł za wypłatę gotówki kartą ze wszystkich bankomatów w Polsce (bez względu na to do jakiego banku lub instytucji dane urządzenie należy).

Do wzięcia udziału w powyższej promocji kwalifikują wyłącznie wnioski złożone na stronie promocji. W tej sytuacji jedyną opcją zawarcia umowy z bankiem jest wizyta kuriera. Już we wniosku o konto wskazać możesz inny (niż zamieszkania czy korespondencyjny) adres do podpisania umowy - wtedy kurier przyjedzie np. do miejsca Twej pracy.

💡 A jeśli już założysz konto w wyżej opisanej promocji, to później możesz też pomyśleć o karcie kredytowej w BGŻ BNP Paribas - za jej wyrobienie czeka 200 zł na paliwo.

Przydatne dokumenty: 

45 komentarzy:

  1. Czyli rozumie że zapłacone rachunki poprzez SB się łapią :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lokata w BGŻ Optima nie wyklucza udziału?

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy te 5 płatności na min. 300 zł będzie już liczone do bonusów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widzę powodów by miało być inaczej.

      Usuń
    2. Ale skoro pojedyńczy bonus 1zł jest za każdą płatność na 5zł, to czy żeby otrzymać te 25zł to nie trzeba 25 płatności zrobić ??

      Usuń
  4. Pytanie z innej beczki. Czy jest tu może ktoś - komu zakończyły się już Lokaty powitalne na 3% w Deutsche Banku? Gdzie powędrowały kapitał i odsetki po ich zakończeniu? Na ROR w DB, czy może odnowiły się na gorszych warunkach i trzeba było je pozrywać? Z góry dziękuję za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odnawia się na standardowych warunków. Biednych.

      Usuń
  5. Karencja 24 m-cy oraz jedynie 1000 wniosków - lipa!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mogę założyć konto bez karty?

    OdpowiedzUsuń
  7. 100 zł po 3 miesiącach regularnych wpływów i 1 zł (nie więcej niż 25 zł) za każdą transakcję powyżej 5 zł i tak przez pół roku... hmm nie rozpieszcza ta promocja :) Millenium daje w promocji 200 zł w 3. miesiącu (raptem jeden wpływ + jedna płatność w miesiącu), ING oferowało 300 zł za 5 transakcji kartą kred. + 200 / 140 zł za założenie rachunku. O 400 zł za płacenie kartą kredytową City nie wspomnę :) Więc moim zdaniem lepiej poczekać z zakładaniem konta w BGŻ, bo konkurencja stara się bardziej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Millenium dawał. Już nie daje. To taki szczegół ;)

      Usuń
  8. hej, nie rozumiem tych bonusów za płacenie kartą, żeby dostać bonus 25 zł to trzeba zrobić aż 25 płatności powyżej 5 zł, które łącznie i tak muszą dać 300 zł????

    OdpowiedzUsuń
  9. witam
    dokonalem rejestracji, ale gdzie jakis link do Otworz konto? ani na stronie ani w mailu. dzieki

    OdpowiedzUsuń
  10. Polecam Wszystkim sprawdzać czy wypłacają Wam terminowo bonusy. Sam wczoraj sprawdziłem konto w BNP i okazało się że od 8 miesięcy nie wypłacali Mi bonusów pomimo spełnienia warunków. Sprawdzone na infolinii i zgłoszone wczoraj w formie reklamacji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ty przez 8 mies. nie sprawdzałeś?! U mnie wypłacili wszystko. W zeszłym miesiącu miałem ostatni zwrot z innej promocji. Czekałem jeszcze z zamknięcie bo dziś rozesłali bony Allegro.

      Usuń
    2. Mam 6 kont z których mam większy zwrot niż w BNP Paribas

      Usuń
  11. Codzienne doładowanie Revoluta kwotą 5zł powinno chyba wystarczyć ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to byloby zbyt piekne. sprawdzil to ktos? jak wykonac w takim razie platnosc, a nie przelew na konto Revolut? dz

      Usuń
    2. Ludzie drodzy! Opanujcie się z takim otwartym pisaniem. Jest o tym że nie ma wykluczeń? Jest. Zatem wszystko jasne. Temat do zamknięcia. A jak będzie roztrząsany to w kolejnej promocji już będą.

      Usuń
    3. Czyli Revolut przechodzi czy nie, bo już nic nie trybię :)

      Usuń
    4. powinien. nie ma wykluczen jak tutaj 6012 -
      https://bankobranie.blogspot.com/2018/08/premia-100-zl-konto-jakze-osobiste-w-alior-banku.html

      Usuń
    5. Tu nie ma jakichkolwiek wykluczeń więc powinno liczyć się wszystko.

      Usuń
    6. Anonimowy12 sierpnia 2018 21:32
      miałeś rację. W nowej promocji już jest lista wykluczonych MCC.

      Usuń
  12. A jakie sposoby otwarcia konta bo nie widzę nigdzie? Najbardziej by mi pasowało przez przelew weryfikacyjny, jest taka możliwość?
    Przyznaję, że ostatnio zawaliłem otwarcie konta w CA. Wysłałem wniosek ale nie znalazłem czasu odwiedzić oddział a kurier odpada bo musiałby latać za mną po kraju.

    OdpowiedzUsuń
  13. Czy kurierowi trzeba dać ksero dowodu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Skan załącza się we wniosku. Kurierowi już nie dajesz.

      Usuń
  14. Czy opłata za kartę jest pobierana za pierwszy niepełny miesiąc?

    OdpowiedzUsuń
  15. No i lipa z tą premią za 25 płatności na min 5 zł. W ubiegłym miesiącu nic nie otrzymałem i spodziewam się że w tym będzie tak samo. Zgłosiłem to poprzez infolinię w ubiegłym tygodniu i jeszcze tego samego dnia miałem otrzymać odpowiedź. Kilkakrotnie mnie o tym zapewniano. Do dnia dzisiejszego bank nawet nie próbuje dać jakiejkolwiek odpowiedzi. Trzeba będzie z nimi wojować inną drogą bo ten "bank" to zwykli naciągacze i tyle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ludzie! Po co wy zgłaszacie coś przez infolinię. Ma to w ogóle status reklamacji? Podano ci jej numer? Nawet jeśli konsultant spisze reklamację to nie wiadomo co on tam w niej spłodzi. Napisz kilka zdań od siebie i wyślij przez bankowość Pl@net. Będziesz mieć dowód wysłania. A jak nie odpowiedzą ci w 30 dni to taka reklamacja jest z automatu uznana. To wynika z ustawy

      Usuń
    2. @Ba S przeczytaj proszę: "Reklamacje mogą być składane w formie pisemnej – osobiście w oddziałach/Centrali Banku albo przesyłką pocztową na adres oddziału/Centrali Banku, ustnie – telefonicznie pod numerem infolinii Banku 801 321 123 – dla połączeń krajowych oraz +48 22 134 00 00 – dla połączeń krajowych i z zagranicy (serwis jest dostępny 24 godziny na dobę i przez 7 dni w tygodniu, opłata za połączenie wg cennika operatora) albo osobiście do protokołu w oddziale/Centrali Banku, drogą elektroniczną – systemami bankowości elektronicznej lub za pośrednictwem formularza reklamacyjnego na stronie internetowej Banku."

      Tak jak biorący udział w tej promocji ma do spełnienia określone Regulaminem warunki, tak również i Bank jest zobowiązany do tego samego. Nie odmawiaj proszę biorącym udział w tej promocji, do dowolnego skorzystania z należnych im praw określonych.

      Usuń
    3. Ale czy ja komuś czegoś odmawiam? W życiu! Przeczytaj mój komentarz jeszcze raz. A jeśli nic z tego nie wyniknie to wyjaśniam: sugeruję tylko że składanie reklamacji przez infolinię to strata czasu i lepiej ją napisać.

      Usuń
    4. Sam reklamację zgłaszam i nie odpuszczam ani grosza.

      Usuń
    5. Jeżeli czujesz się pewniej pisząc, to pisz. Stratą czasu nie nazywaj jednak składanych reklamacji poprzez infolinię Banku - a to ewidentnie wmawiasz - bo taką samą stratą czasu można nazwać i to pisanie.
      Natomiast co do terminu rozpatrzenia reklamacji to Bank nie musi jej rozpatrywać w terminie 30 dni, wystarczy że wyślą do Klienta informację w której w pokrętny sposób "wyjaśnią" mu, że nie mogą rozpatrzyć jego Reklamacji w terminie 30 dni. Inaczej mówiąc, mogą pokazać mu środkowy palec. I mają do tego ustawowo zagwarantowane prawo.
      Bank BGŻ BNP Paribas należy do tych wyjątkowo perfidnych w stosunku do klienta banków. Proszę poczytać komentarze przy innej "promocji" gdzie podobnie jak tu, Bank tak samo załatwił swoich klientów. Pewnie niedługo znów zorganizują kolejną taką promocję i zrobią to samo.

      Usuń
    6. W trakcie zamykania mojego konta w jednym z oddziałów BGŻ panienka z okienka bez mojej wiedzy zmieniła metodę otrzymywania wyciągów z elektronicznych na papierowe. W rezultacie tego w ostatnim miesiącu posiadania konta (!) - a dokładniej w okresie wypowiedzenia konta - dostałam wyciąg papierowy za co obciążono mnie kwota 6 zł.

      Złożyłam bezskutecznie 3 reklamacje oraz jedno odwołanie do arbitrażu i na wszystkie otrzymałam pisemne odpowiedzi listami poleconymi co wygenerowało im koszty własne: 4 x 5,65 zł = 22,60 zł. Dochodzi do tego czas jaki oni na to poświecili w sytuacji gdy mogli zwrócić mi te 6 zł i byłoby po sprawie!

      Usuń
  16. Za wrzesień też nic nie otrzymałem. Reklamację wysłałem pocztą wewnętrzną 10.10, czekam na odpowiedź w regulaminowym terminie 30 dni. Gdy jej nie będzie, lub będzie niezadawalająca, będę monitował telefonicznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja otrzymałam premię za płatność kartą bez problemu. W miesiącu październiku 25 zł, a w tym miesiącu 23 zł.
    Mam też bon do Biedronki i Allegro.
    Dostałam dziś również maila o przyznaniu nagrody w promocji „Nagrody za Aktywność”.
    Mr.Złotówka, dzięki Tobie mam możliwość zarobienia paru groszy. Dziękuję.
    Blog jest super!!!Czytam regularnie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzisiaj info o 100 zł w "Premii za regularność". Potrzebne dane wypełnione. Mają zamiar wypłacić kasę do końca grudnia. Natomiast w "Premii za aktywność" polecieli sobie bez trzymanki tłumacząc że nie zostały spełnione warunki, tzn. nie zostały wyrażone zgody na przesłanie mailem dokumentów i informacji związanych z realizacją umów zawartych z bankiem oraz otrzymywanie drogą elektroniczną informacji handlowych mimo tego, że rejestrując się na wszelki kataklizm i inne dżumę z bankami zaznaczam WSZYSTKIE ZGODY.
    Krętacze i tyle. Reklamacji na reklamację składał nie będę ani tym bardziej odwoływał się do innych instancji (o czym mnie łaskawie poinformowano że mi to przysługuje) dla tych 150 zł. Niech sobie w buty to włożą to może będą wyżsi (czyt. bardziej rozumni choć trochę). Jak tylko dostanę tę stówę zamykam konto i tyle... a nawet mi się zaczęło podobać i myślałem o tej karcie kredytowej w promocji u nich. Na szczęście jest nie jeden Paribas... więc PA! I z Raiffeisenem zrobię to samo skoro popełnił ten mezalians.

    OdpowiedzUsuń
  19. I zgodnie z info (o czym powyżej) dzisiaj wpływ 100 zł od Astra Sp. z o.o. w "Premii za regularność".
    Nie ratuje to jednak wizerunku BGŻ BNP Paribas. Na wpływach z "Premii za aktywność" oszukali bezczelnie kłamiąc. Konto do likwidacji.

    OdpowiedzUsuń