Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: 24 000 punktów Priceless Specialas za kartę kredytową PKO BP Mastercard Platinum

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

13.08.2018

24 000 punktów Priceless Specialas za kartę kredytową PKO BP Mastercard Platinum

Promocji karty kredytowej w największym banku w Polsce chyba jeszcze dotąd nie było.

Karta Mastercard Platinum w promocji z punktami Priceless Specials
Nadszedł jednak moment, w którym można zyskać na jej wyrobieniu. Do wzięcia są punkty (dokładnie to 24 000 punktów) w ramach programu lojalnościowego Mastercard Priceless Specials, które wymienić można na nagrody o wartości 400 zł.

Dla kogo promocja? Z propozycji skorzystać mogą osoby pełnoletnie, które:
"a) w Czasie Trwania Promocji posiadają Kartę [kredytową PKO MasterCard Platinum - przyp. Mr. Złotówa], albo 
b) w Czasie Trwania Promocji zawrą z Bankiem umowę o wydanie i używanie Karty albo złożą wniosek o wydanie kolejnej Karty [kredytową PKO MasterCard Platinum - przyp. Mr. Złotówa] 
przy czym warunkiem wzięcia udziału w Promocji jest związanie umową o Kartę z Bankiem w Czasie Trwania Promocji oraz w dniu przekazania Nagrody"

Nagroda. Dzięki promocji zyskasz 24 000 punktów w programie lojalnościowym Mastercard Proceless Specials (który opisywałem tutaj - w momencie jego udostępnienia w Polsce). Punkty wymieniać można na nagrody z katalogu, a taka ich liczba oznacza, że uzyskać można np. 30 biletów do kina albo vouchery o łącznej wartości 400 zł na zakupy w sklepach Decathlon, Douglas, Gino Rossi, RTV Euro AGD, Ski Team, Vistula, W. Kruk lub na stacjach Circle K.

Zasady promocji. By wziąć udział w akcji i zdobyć punkty Priceless Specials:
  • najpóźniej do 31.10.2018 r. przystąp do programu Mastercard Priceless Specials; 
  • do 31.12.2018 r. wykonaj co najmniej 1 płatność kartą. 

Po spełnieniu tych prostych warunków, najpóźniej w ciągu 2 tygodni roboczych do Twego konta w programie Priceless Specials doliczone zostaną promocyjne punkty. Będzie je można wykorzystać w ciągu 6 miesięcy (po tym terminie niewykorzystane punkty zostaną anulowane). Uczestnik promocji zdobyć może wyłącznie jedną nagrodę.

Karta Mastercard Platinum - prześwietlenie


Karta kredytowa Mastercard Platinum jest kartą prestiżową, więc koszty jej posiadania mogą być spore (choć idą też za tym korzyści, jak pakiet ubezpieczeń czy usługi concierge). Roczna opłata wynosi aż 250 zł. Zwalniają z niej transakcje na średnim poziomie aż 5 000 zł miesięcznie (czyli 60 000 zł w rok). Jeśli wydasz kartą w ciągu roku min. 30 000 zł, to wtedy opłata zostanie zredukowana do 125 zł. W przypadku rezygnacji z karty opłata pobierana jest proporcjonalnie do czasu jej posiadania.




Przydatne dokumenty:

72 komentarze:

  1. Pytanie teraz jak najszybciej da się to rozegrać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok. 42 zł trzeba wliczyć w koszty (o ile biorą pełne miesiące; bo jeśli przeliczają na dni to może być mniej). Bo raczej obrotów na 10k robić nie warto.

      Usuń
    2. W 1,5 miesiąca powinno się udać.

      Usuń
    3. Wydanie karty (kilka dni) + transakcja (i pewnie jej zaksięgowanie) + 14 dni na punkty + wypowiedzenie 30 dni. Trzeba liczyć 2 miesiące.

      Usuń
    4. Czy 10 000 PLN obrotu w dwa miesiące zwolni z opłaty?

      Usuń
    5. Prawdopodobnie tak ale jaki ma sens dla 40 zł?? To jak moneyback 0,4%!!

      Usuń
  2. Ta opłata!! Kto używa takich kart skoro gdzie indziej można mieć darmowe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to karta prestiżowa. Czyli dla rekinów a nie płotek ;)

      Usuń
  3. 250zł albo wydać 60 tyś/ rok dziękuje postoje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. 400 zł w bonach na benzynę (Circle) w zamian za kilkadziesiąt zł tytułem kosztów za użytkowanie karty przez 1-2 miesiące to zła promocja?

      Usuń
  5. Cały czas wyskakuje mi błąd podczas przesyłania formularza.. Ma też ktos tak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie taki sam problem.

      Usuń
    2. u mnie tez, ale zadzwoniłem i wyszło ze i tak musze isc do Banku bo mialem kiedys Inteligo - a to ponoć powoduje jakieś konflikt w systemie przy sprawdzaniu zdolnosci. Dla mnie kompetna bzdura - sprawe zalatwie na miejscu w Banku :)

      Usuń
    3. u mnie problemem były kropki w adresie

      Usuń
  6. Cwierkały sójki że niedobre z pekao spółki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To PKO Bank Polski, a nie Pekao S.A. ;)

      Usuń
    2. teraz widze zmylił mnie srebrny kolor karty ale co racja to racja nt pekao

      Usuń
  7. Witam czy ktoś się orientuje na podstawie doświadczenia lub innych przesłanek, do kiedy możę być promocyjna cena na bilety 800 pkt = 1 bilet i jaka jest normalna cena za bilet ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze były po 800ptk. W promocji albo Alior tmub po 400.

      Usuń
    2. dokładnie - lepiej poczekac troche, mozliwe ze za jakis czas sie pojawi jakas special oferta na bilety :)

      Usuń
    3. U mnie w MCPS dla karty T-Mobile vouchery do Diverse są po 1500 pkt. Za 24 tys. pkt. można by mieć 16 x 50 = 800 zł!

      Usuń
    4. mam kartę citisimpli, i nie wiem jak się zalogować do tego programu, cały czas mnie odsyła do konta bankowego

      Usuń
    5. Musisz się najpierw zarejestrować. Przekieruje cię do logowania i tam będą oświadczenia i zgody do wyrażenia.

      Usuń
  8. Ktoś - coś już składał wniosek ? - jakie wymagania dochodowe , dokumenty itd...… Bo minimum na karcie to 5 tys.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ktoś ma wpływy na konto PKO to może być bez dokumentów na podstawie przygotowanej propozycji.

      Usuń
    2. Wystarczy wyciąg z konta gdzie wpływa wynagrodzenie (3 ostatnie miesiące) albo zaświadczenie od pracodawcy.

      Usuń
  9. "W przypadku rezygnacji z karty opłata pobierana jest proporcjonalnie do czasu jej posiadania."
    z zaokrągleniem do jakiego okresu? roku, miesiąca, dnia, godziny, minuty, sekundy? Jakoś wątpię by była to sekunda więc wszystko jest możliwe.

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Kilka razy próbowałem aż w końcu dziś poszedłem do oddziału. Numerki, kolejka, pani 50-paro letnia na obsłudze ale ogarnęła. Karta przyznana.

      Usuń
    2. I jakie kryteria?

      Usuń
    3. Kartę dostałem na 5000 PLN. O kryteria nie pytałem. Mam um. o pracę, wpływy śred. 3900 PLN na ROR w PKO. 2 osob. w gosp. dom., 1 KK z limitem 4000 i pożyczka 0% na 2000.

      Usuń
  11. A jeśli już jestem w tym programie z kartami Citi Hanslowego to to mnie jakoś wyklucza z tej promocji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się nad tym zastanawiam, bo mam taki sam przypadek

      Usuń
    2. Nie kazda karta tzn z różnego banku ma swoją podstronę

      Usuń
  12. Wie ktos jaka jest procedura zamkniecia karty ?
    zdalnie online, telefonicznie czy osobiscie ?

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziś aktywowałem kartę i chciałem zarejestrować się na stronie priceless specials i wywala błąd że ta karta może brać udziału w tym. O co chodzi?

    OdpowiedzUsuń
  14. Trzeba mieć konto lub należy je otworzyć razem z wnioskiem o kartę ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem rejestracja możliwa jest w placówce - pkt 2:
      https://www.pkobp.pl/klienci-indywidualni/karty/karty-kredytowe/program-partnerski-mastercard-platnosci-z-nagrodami/

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź.Warto wnioskować jeszcze w sierpniu czy lepiej poczekać do nowego miesiąca? (by uniknąć np. opłat za parę dni sierpnia)

      Usuń
    3. No właśnie ja otworzyłem w sierpniu i chyba to był błąd bo punkty wskocza we wrześniu, a okres wypowiedzenia to 30 dni. Trzeba będzie za 3 miechy zapłacić. Konta.noe trzeba zakładać... Ale żeby później sprawdzić saldo na karcie trzeba dzwonić na infolonie ;/

      Usuń
    4. Miesiąc nie ma znaczenia. PKO nie ma okresów rozliczeniowych pokrywających się z miesiącami. Decyduje dzień wydania karty.
      Np moja karta wydana została 22 i jej okres rozliczeniowy mam od 22 do 21 każdego miesiąca.

      Usuń
  15. czy ktoś wie ile jest ważny voutcher np na cyrcle K po wygenerowaniu z programu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wygenerowałem 10 PLN do cirlce wazny do 31/12/2018 a decathlon 100 PLN do 2/06/2018

      Usuń
  16. a czy po rezygnacji z karty będę miał dostęp do tych punktów?? czy też należy je wykorzystać w okresie kiedy karta jest aktywna ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Regulamin programu mówi że jak karta zamknięta to i zamykany program, następnie masz 30 dni na wykorzystanie pkt.

      Usuń
    2. Czy oznacza to że 30 dni po zamknięciu programu bony np. do circle tracą ważność? Czy mówimy jedynie m

      Usuń
    3. C.d. czy też mówimy jedynie o braku możliwości ich wymiany na bony.

      Usuń
  17. czy w/w promocja łączy się z promocją o której mowa w artykule: https://bankobranie.blogspot.com/2018/08/promocja-powrot-do-szkoly-z-mastercard-pricless-specials.html

    OdpowiedzUsuń
  18. A mam pytanie, czy bon na CircleK działa na wszystkich stacjach tej sieci? Bo koło mnie jest tylko jedna stacja CircleK taka mała, samoobsługowa CircleK express tylko tak jak mówię, nie ma tam kasjerów tylko są same automaty do placenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na bonie jest napisane że jest ważny do 31.12.2018 r. na wszystkich stacjach Circle K na terenie Polski. Jednorazowo można wykorzystać max 10 bonów.

      Usuń
  19. Witam,
    gdy wymienię punkty na nagrody (voucher z okresśloną datą ważności), to czy voucher traci ważność w przypadku zamknięcia rachunku z kartą mastercard?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma prawa. Voucher to voucher i ma ważność taką jaką zapisano na voucherze.

      Usuń
  20. Czy ktoś wie, czy trzeba mieć ROR w PKO BP, żeby mieć dostęp do karty poprzez system transakcyjny ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie trzeba,
      dostep do systemu transakcyjnego mozna aktywowac w placówce (ja tak mam) :)

      Usuń
  21. Kartę wyrobiłem, punktów w terminie nie dostałem. Zgłosiłem to w formie reklamacji na którą dostałem odpowiedź
    "Informuję, iż zgłoszony problem został przeanalizowany i Bank podjął działania mające na celu usunięcie
    powstałych utrudnień, co powinno nastąpić w najbliższym czasie. Aktualnie nie jestem w stanie wskazać
    konkretnego terminu realizacji poprawki w tym zakresie."

    po czym nic się nie zmieniło a ja nawet nie mogę odpisać na to. Teraz mogę sobie reklamować reklamację i znowu czekać całe miesiące. Ale się wrobiłem z tą kartą. Cud będzie jeśli wyjdę na zero.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zotałeś już zarejestrowany do programu Priceless Specials, tj. dostałeś maila powitalnego i możesz logować się numerem karty do programu?

      Usuń
    2. tak i mam tam całe 3 pkt za wykonane transakcje.

      Usuń
    3. To złóż reklamację na infolinii Programu Mastercard Priceless Specials, bo to oni naliczją punkty. Bank nie ma tu nic do tego. On Cię zgłosił do Programu i na tym jego rola się skończyła. Numer znajdziesz w regulaminie Promocji.

      Usuń
  22. opiszę moje przygody z PKO i ta kartą
    wyżej pytałem o to czy bony na CircleK działają na wszystkich stacjach (ale widzę, że moje pytanie zostało zadane jako anonim :) i teraz odpowiadam, bo pytałem u samego źródła, że bonów nie można zrealizować na stacjach samoobsługowych
    kwestię obsługi w banku mimo że Pani mnie obsługująca pierwszy raz słyszała o promocji związanej z tą kartą oceniam dosyć dobrze, kolega z boku jej pomógł, musiałem tylko przesłać pani na email wyciągi z ostatnich 3 miesięcy z konta na które dostaje wypłatę
    natomiast rzeczą która zdyskwalifikowała PKO w moich oczach jest totalny beton z którym się spotkałem, mając kartę kredytową nie mogę uzyskać dostępu do bankowości internetowej, musiałbym założyć tam konto które nie jest bezpłatne

    podsumowywując, zawnioskowałem o kartę, dostałem ją, dostałem 24000 punktów i za parę dni idę zamknąć tą kartę bez żadnych skrupułów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kartę zamknij jak najszybciej bo za każdy dzień naliczana jest opłata.

      Usuń
  23. Witam,
    wesoły Romek - miałeś pecha. Niestety nauczony doświadczeniem, trzeba iść z kompletem inf i dodatkowo nawigować ludzi tam siedzących (mam na myśli nie tylko PKO). Biorą wypłatę za siedzenie:). Nie trzeba mieć konta. 24 tys wpłynęło a kosztowało mnie to 20 min w banku, 2 cukierki zjedzone i 30 zł za kartę. Dziękuję i oby więcej takich :) Bankoraj:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cześć
    Dzisiaj też założyłem kartę. Nawet nie wziąłem pod uwagę, że nie będe miał dostępu do bankowości internetowej.
    m
    Jak więc spłaciłeś kartę ? Przy zamykaniu karty ? Czy przelewem na podane konto ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak przyślą kartę to tam będziesz miał rachunek do spłaty karty :)
      z resztą przyślą zapewne zestawienie płatności tylko nie wiem czy na email czy pocztą :)

      Usuń
  25. Gdy mam naliczone punkty mogę zamknąć kartę? Czy nie stracę punktów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzieś czytałem że punkty są ważne tylko przez 30 dni od wypowiedzenia umowy. Ale to musisz jeszcze sprawdzić.

      Usuń
  26. po jakim czasie dostaliście punkty licząc od pierwszej płatności? czy bank musi coś przesłać pricespecial czy wystarczy tylko rejestracja przeze mnie karty w programie?

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie ma już bonów na stacje CircleK - przynajmniej na kartach z innych Banków - ciekawe czy to już na zawsze znikło ???

    OdpowiedzUsuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...