Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Promocja tylko dla Czytelników bloga Bankobranie

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

14.07.2018

Promocja tylko dla Czytelników bloga Bankobranie

Już lada dzień wystartuje dodatkowa promocja jednego z produktów bankowych.

Dodatkowa promocja tylko dla Czytelników bloga Bankobranie
Do wzięcia będą nagrody gwarantowane w postaci bonów Allegro o wartości 50 zł każdy. Pula nagród w tej promocji jest limitowana, więc dziś podpowiadam jak zaklepać sobie pierwszeństwo w uzyskaniu informacji o tej okazji do bankobrania, bo o załapaniu się na nagrody decydować będzie kolejność zgłoszeń.

Promocja obejmie produkt, który najprawdopodobniej dotąd nie był nigdzie dostępny z dodatkową nagrodą. Akcja na blogu Bankobranie będzie się też łączyć z gratyfikacjami, jakie przewiduje bank. Zatem zysk może być podwójny. A nawet potrójny 😉 Brzmi dość tajemniczo... ale nie bez powodu. A łącznie zgarnąć da się ponad 200 zł.

Z propozycji z nagrodą dodatkową w postaci bonu Allegro skorzystać będą mogli wyłącznie Czytelnicy bloga Bankobranie. To nie pierwsza tego typu akcja na wyłączność na blogu Bankobranie, bo już kilka podobnych udało się odpalić. Ale pierwsza z tym bankiem. Nie ukrywam, że tego typu przedsięwzięcie sprawiają mi olbrzymią frajdę i satysfakcję. Bo przecież nic tak nie cieszy jak podkręcenie wyników!

Pula nagród w promocji będzie ograniczona. Jednak każdy kto załapie się na złożenie wniosku w promocyjnej akcji, ten ma gwarancję uzyskania bonu Allegro. A warunki do spełnienia będą praktycznie najprostsze z najprostszych 🙂

Z powodu ograniczenia puli nagród jakie mam do rozdania, pierwszą grupą osób która dowie się o promocji będą subskrybenci newslettera (wysyłkę informacji o promocji planuję w poniedziałek w godzinach popołudniowych). Dopiero później (w czwartek) pojawi się informacja na blogu (a więc i na Facebooku, Twitterze i Google+), ale to pod warunkiem dalszej dostępności bonów.

[Aktualizacja: promocja cieszyła się dużym zainteresowaniem wskutek czego pula nagród została wyczerpana już przez subskrybentów newslettera.]

Jeśli jeszcze nie było Ci dane zapisać się na mój newsletter, to podpowiadam dlaczego warto to zrobić (nie tylko ze względu na promocję z bonami). Zapisując się na maile:
  • otrzymasz w prezencie ponad 60-stronicowy przewodnik "Jak zyskiwać na bankach?", w którym znajdziesz wszystko co najważniejsze w tematyce zarabiania na promocjach bankowych. Są tam podstawy, jak i kwestie bardziej zaawansowane, a nawet odpowiedzi na pytania, których nie wypadałoby udzielać na blogu;
  • do Twej dyspozycji trafią też dwa przydatne eBooki - jeden z nich zawiera wskazówki, sugestie i inspiracje jak spełniać warunki w promocjach, które z pozoru mogą wydawać się poza Twym zasięgiem - podpowiadam tam, jak wydawać więcej, ale... bez dodatkowego obciążania budżetu domowego; drugi z eBooków to małe kompendium wiedzy o kodach MCC z wykazem faktycznie stosowanych kodów w największych sieciach sklepów w Polsce (dzięki temu łatwiej Ci będzie korzystać z promocji, w których obowiązuje wykluczenie niektórych miejsc, w których płatności kartą nie zaliczą się do promocji);
  • zapewnisz sobie niezawodne źródło informacji o promocjach - gdy Facebook czy Twitter (wskutek działania algorytmów) dostarczają Ci tylko wybrane posty (i o różnej porze), to mail ma największe prawdopodobieństwo dotarcia (a przypomnę, że rekordowa jak dotąd promocja banku zakończyła się po zaledwie 7 godzinach dostępności);
  • nie będziesz otrzymywać spamu - zapisując się na maile ode mnie, podać wystarczy tylko adres mailowy - będziesz na niego otrzymywać newsletter, który wysyłam do dwóch razy w tygodniu; Twój mail nie zostanie nikomu przekazany, ani użyty w żadnym innym celu.

[Aktualizacja w dn. 16.07.2018 r., godz. 16:05: nastąpiła już wysyłka maili z informacją o promocji; niezmiennie jednak zachęcam do subskrypcji newslettera. Z powyższych powodów oraz - co nie wykluczone - podobnych promocji w przyszłości: zapisz się na newsletter]

Informacja dla zainteresowanych subskrypcją newslettera:
Wywiązując się z obowiązków RODO, które dotyczą nie tylko korporacji, ale każdego - nawet skromnego blogera - informuję, że dane osobowe (w zakresie obejmującym adres e-mail) zbierane i przetwarzane są w celu przesyłania e-maili z informacjami o nowych wpisach na blogu (newsletter). Podając swój adres, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych w w/w celu. W każdej chwili możesz wycofać zgodę (rezygnując ze subskrypcji - możliwe jest to m.in. za pomocą przycisku dostępnego w każdym newsletterze). Masz też prawo dostępu do treści tych danych, ich poprawiania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania lub sprzeciwu dotyczącego przetwarzania. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do otrzymywania newslettera.

43 komentarze:

  1. Dzięki za wysłuchanie mego głosu przy okazji poprzedniej promocji tylko na Facebooku. Bo tam konta zakładać nie zamierzam. A na newsletter zapisany jestem więc czekam na info :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Strzelamy, który bank:
    mój typ
    mBank

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ten i na każdy kolejny typ musiałbym napisać: pomidor ;) Nie mogę ujawniać. Ale typować można.

      Usuń
    2. Toyota Bank powraca z promocjami??

      Usuń
    3. Ja bardziej obstawiam BZ WBK ...
      W każdym bądź razie wyczekujemy na maile w poniedziałek :-)

      Usuń
    4. Miło byłoby zobaczyć coś od Toyoty bo od jakiegoś czasu milczy i jeszcze odpadła promocja Tankuj Korzyści. Może KK Envelo..? Chyba nie było jeszcze promocji KK tego banku.

      Usuń
    5. BOŚ Bank, Pocztowy, Pekao lub Riaffiesen Polbank. To moje typy.

      Usuń
    6. Do tej pory Złotówa wydaje się, że miał dobre "układy" z Santander i BZWBK, tym razem stawiam na ING. To też duży bank i byłoby logiczne gdyby organizował akcję promocyjną na Blogu.

      Usuń
    7. Getin lub ING mogą być. Ale najbardziej realny wydaje się Pocztowy lub Envelo. Choć on już z bonusami był.

      Usuń
    8. Dlaczego Pocztowy? Envelo to oddział internetowy Pocztowego.

      Usuń
  3. A czy przed podaniem maila nie powinnam dowiedzieć się jak będą przetwarzana moje dane osobowe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście. Informacja jest. W mailu powitalnym przychodzą również wszystkie niezbędne informacje wynikające z regulacji RODO.

      Usuń
    2. Według mojej wiedzy ja powinnam dostać informacje o przetwarzaniu danych przed podaniem mojego maila. Info w mailu powitalnym chyba jest trochę za pozno

      Usuń
    3. To znaczy informacja o Rodo jest przed podaniem maila, zgadza się ale czy nie powinnam kliknąć ze zapoznałam się z nią?

      Usuń
    4. Możesz też wypisać się z newslettera. Po Co szukasz dziury w całym...

      Usuń
  4. Tylko my już wszędzie mamy konta albo mieliśmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha ha... no fakt.

      Usuń
    2. Faktycznie nie byłem jeszcze tylko w BOŚ, PKO z żubrem i Plusbank. Nic innego nie przychodzi mi do głowy.

      Usuń
    3. jak plusbank coś da to mi kaktus wyrośnie zygmunt skąpy jest

      Usuń
    4. Po Plus banku też bym się niczego nie spodziewał. Nie ma promocji własnych więc jeszcze tym bardziej nie będzie wchodził w jakieś promocje z kimś.

      Usuń
  5. Ja jeszcze nie miałem w pko, ze zwierzakiem i bez niego :) Mam się szykować....

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekamy z niecierpliwością, szkoda że po południu bo na 14 idę do pracy to dopiero po 20 zobacze maila :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Również czekam,... Południe wszak trwa od południa do wieczora, zatem do 19:00 uzbrajam się w cierpliwość :)

      Usuń
  8. "produkt, który najprawdopodobniej dotąd nie był nigdzie dostępny z dodatkową nagrodą " to może nie chodzi o konto, kartę tylko coś innego ? ale co może być innego ??? może kredyt hipoteczny ? ;-) "pierwsza akcja z tym bankiem" - hmm, to jest jeszcze jakiś bank którego nie było na tym blogu ?

    OdpowiedzUsuń
  9. już kilka razy sprawdzałam pocztę...

    OdpowiedzUsuń
  10. Mail wysłałem krótko po godzinie 16.

    OdpowiedzUsuń
  11. Hmm u mnie maila nie ma mimo że przy sprawdzeniu zapisu na newsletter mam komunikat :

    Zostałeś już dodany do tej listy bądź oczekujesz w kolejce, by zostać dodanym.

    Jeśli zapiszesz się ponownie, Twoje dane kontaktowe zostaną zaktualizowane.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nic nie doszlo

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie maila brak. Skrzynka na onet.pl. U żony to samo.

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie mail jest, ale chyba każdy już korzystał z promocji tego banku :/

    OdpowiedzUsuń
  15. System wysyłki newslettera działa tak, że rozkłada wysyłkę maili (zapewne po to by masowa liczba wiadomości nie została uznana za spam). Nie powinno to trwać jednak dłużej niż kilka minut.

    Jeśli jednak do godz. 17 newsletter do kogoś nie dotrze, bardzo proszę o maila: kontakt@bankobranie.pl z adresu, który jest zapisany na newsletter (wyślę wtedy wiadomość "ręcznie").

    OdpowiedzUsuń
  16. Dostałem :-)
    Jednak ING ☺️

    OdpowiedzUsuń
  17. Jednak się nie łapie. Już mam...ale ING i tak trzeba pochwalić ostatnimi czasy.

    OdpowiedzUsuń
  18. Czy będzie jeszcze wysyłka na konta zapisane po czasie, czy już tylko zostaje czekać na wpis?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Promocja zakończona. Pulę wyczerpali odbiorcy newslettera.

      Usuń
    2. A można się dowiedzieć co to za bonus i za co był?

      Usuń
    3. Nagrodą był bon o wartości 50 zł do wykorzystania na Allegro za założenie konta w ING Banku Śląskim (z premiami do 140 zł od banku oraz z bonusami pieniężnymi za płatności mobilne).

      Usuń
  19. U mnie nie działa chociaż nigdy nie miałem tu konta.Ciągle wyskakuję błędne dane a próbowałem już 9 razy.Jeśli na początku są problemy to chyba już nie chcę takiego banku.

    OdpowiedzUsuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...