Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Gwarantowana premia 100 zł za konto w EnveloBanku + do 200 zł za polecenia + do 200 zł moneybacku

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

23.07.2018

Gwarantowana premia 100 zł za konto w EnveloBanku + do 200 zł za polecenia + do 200 zł moneybacku

Wystartowała nowa, limitowana promocja konta osobistego w EnveloBanku. Z bardzo prostymi warunkami do spełnienia.

Premia 100 zł za EnveloKonto
Do wzięcia jest bonus pieniężny na start w wysokości 100 zł. Dodatkowo można też zyskać do 200 zł za polecenia konta (również objętego promocją) oraz kolejne 200 zł w ramach zwrotów za płatności. Z udziałem w promocji nie warto zwlekać, bo pula wniosków jest ograniczona!

Na początek kilka słów na temat samego EnveloBanku. To informacje dla tych, którzy z tą marką stykają się po raz pierwszy. EnveloBank jest internetowym oddziałem Banku Pocztowego, który powstał w drugiej połowie ubiegłego roku. Środki ulokowane na rachunkach w EnveloBanku podlegają Bankowemu Funduszowi Gwarancyjnemu.

Dla kogo promocja? Udział w akcji wziąć może osoba, która nigdy nie posiadała EnveloKonta, nie posiada konta w Banku Pocztowym, a także dla której nie jest obecnie procesowane otwieranie konta w EnveloBanku lub Banku Pocztowym.

Ważna uwaga. Promocja ma być dostępna do 31.07.2018 r., ale może zakończyć się wcześniej w przypadku wyczerpania puli wniosków objętych promocją. Organizator przygotował się na przyjęcie 1 800 wniosków. Z udziałem w akcji nie warto więc zwlekać, bo w ubiegłym roku (przy bardzo podobnych warunkach, ale przy puli 2 000 sztuk wniosków) promocja zakończyła się w ciągu zaledwie 24 godzin! Informacja o tym, ile wniosków zostało już złożonych, ma być aktualizowana na stronie promocji.

Zasady promocji. By wziąć udział w akcji "EnveloKonto z premią 100 zł" i zdobyć tytułową nagrodę:
  • najpóźniej do 31.07.2018 r. (aczkolwiek trzeba pamiętać o wspomnianym limicie): 
    • klikając w link otrzymany w wiadomości przesłanej na adres mailowy podany podczas rejestracji, potwierdź rejestrację i na tej samej stronie przejdź do złożenia wniosku o EnveloKonto wraz z wydawaną do niego kartą płatniczą; 
  • do 21.08.2018 r. zawrzyj umowę z bankiem o konto wraz z wydawaną do niego kartą i dostępem do bankowości internetowej; 
  • do 12.09.2018 r. wykonaj co najmniej 3 płatności kartą wydaną do konta na łączną kwotę min. 100 zł (chodzi o sumę transakcji, a więc wystarczą transakcje np. 40 + 30 + 30 zł).

I to już wszystko. Dalej pozostanie już tylko zareagować na mail, który organizator promocji prześle do 21.09. Wtedy będzie należało zalogować się na stronie promocji i najpóźniej do 28.09. podać numer rachunku EnveloKonta. Właśnie na ten rachunek nastąpi wypłata - ma to nastąpić najpóźniej do 5.10.2018 r. Do tego też momentu należy posiadać aktywną kartę do EnveloKonta (jej utrzymanie na szczęście nie będzie jednak uciążliwe - o szczegółach piszę nieco niżej).

W graficznym uproszczeniu przebieg promocji wygląda następująco:
Terminarz promocji EnveloKonto z premią 100 zł


Ale w promocji oprócz stówy na start możesz zarobić więcej, dzięki programowi poleceń.

By otrzymać bonus(y) w ramach promocji "Polecaj EnveloKonto i zarabiaj":
  • spełnij warunki uprawniające Cię do uzyskania premii w ramach promocji "EnveloKonto z premią" (nie oznacza to jednak, że musisz je spełnić przed poleceniem; polecać można już od momentu rejestracji);
  • na stronie promocji (po rejestracji) wygeneruj kod rekomendacyjny i przekaż go osobie poleconej;
  • zadbaj o to, by osoba polecona zarejestrowała się na stronie promocji i złożyła wniosek o EnveloKonto, wykorzystując Twój kod rekomendacyjny (podać trzeba też imię, nazwisko oraz adres mailowy polecającego) oraz spełniła warunki promocji z premią 100 zł.

Bonus za skuteczne polecenie wyniesie 50 zł. Można jednak zdobyć 4 takie bonusy (za polecenie czterech osób), więc da się uzbierać nawet 200 zł. Wypłata bonusów za polecenia nastąpi wraz z wypłatą premii podstawowej (100 zł). Do 5.10. na Twe EnveloKonto wpłynąć może więc nawet 300 zł.

Konto w EnveloBanku - prześwietlenie oferty 


Główne cechy EnveloKonta to:
  • 0 zł za otwarcie i prowadzenie konta (bez warunków);
  • 0 zł za krajowe przelewy Elixir PLN zlecane w bankowości internetowej lub mobilnej;
  • 0/5 zł - opłata miesięczna za kartę nie jest pobierana jeśli w miesiącu poprzedzającym jej pobranie: 
    • wykonasz 1 płatność kartą (na dowolną kwotę) oraz na koncie pojawił się wpływ na sumę min. 1 000 zł (spoza Banku Pocztowego; może to być wpływ z Twego konta w innym banku; wpływ oznacza pojawienie się kwoty na koncie - bez konieczności jej utrzymywania) lub 
    • jeśli posiadacz karty ma poniżej 26 lat;
  • 0 zł za wypłatę gotówki ze wszystkich bankomatów w Polsce.

Do udziału w promocji kwalifikują wyłącznie wnioski złożone za pośrednictwem strony promocji. Umowę o konto można wówczas zawrzeć na jeden z poniższych sposobów:
  • za pomocą przelewu weryfikacyjnego z Twego konta w innym banku - wybierając tę opcję, zwróć uwagę by wszystkie dane przy przelewie (imię, nazwisko, adres) zgadzały się z tymi z wniosku o konto; przelew może być wykonany z jednego z następujących banków: mBank, Orange Finanse, Alior Bank, T-Mobile Usługi Bankowe, BZ WBK, Eurobank, Raiffeisen Polbank lub Nest Bank (w dodatku konto z którego będziesz robić przelew weryfikacyjny nie może być otwarte przelewem); [Aktualizacja 1: pojawiają się komentarze Czytelników, którzy zgłaszają dość częste przypadki odrzucania przelewów weryfikacyjnych przez bank; najlepszą z opcji otwarcia konta - gdy komuś zależy na skutecznym przystąpieniu do promocji - wydaje się być wybór jednej z poniższych form: kuriera lub placówki], [Aktualizacja 2 w dn. 24.07., g. 14:15: również organizator promocji rekomenduje składanie wniosków z wyborem kuriera lub placówki, jako sposobu zawarcia umowy];
  • za pośrednictwem kuriera - już na etapie składania wniosku możliwe będzie podanie innego adresu dostarczenia umowy niż adres zamieszkania czy korespondencyjny; to będzie adres jednorazowego użytku - tylko na potrzeby kuriera (możesz więc wskazać np. adres swego miejsca pracy); wybierając tę opcję, przygotuj sobie skan dowodu osobistego do załączenia we wniosku; 
  • w dowolnej placówce Banku Pocztowego lub Poczty Polskiej - przy tej opcji pamiętaj, że wniosek objęty promocją musi być złożony przez Internet (po rejestracji na stronie promocji), a w placówce nastąpi wyłącznie finalizacja (podpisanie umowy). Trzeba więc uważać, by tam pracownik nie przyjmował kolejnego wniosku (bo ten już do promocji się nie zaliczy).

Zwrot do 200 zł rocznie za e-zakupy 


Na sam koniec jeszcze kilka zdań o zwrotach, z których korzystać mogą posiadacze konta w EnveloBanku w ramach programu "EnveloBonus za e-zakupy" (szczegółowo opisywałem go już tutaj). Dzięki temu programowi uzyskasz zwroty za przesyłki obsługiwane przez Pocztę Polską (Paczka pocztowa, Pocztex, Paczka EKSTRA24, PACZKA24, PACZKA48, List polecony, Przesyłka firmowa polecona).

Zwrot otrzymasz w przypadku e-zakupów za min. 30 zł, jeśli wybierzesz jedną z powyższych przesyłek i zapłacisz kartą EnveloBanku lub za pomocą Pay-by-linka z EnveloKonta (a więc za pomocą usługi umożliwiającej przelew z automatycznym podstawieniem danych do przelewu).

Standardowy zwrot wynosi 2 zł, ale za co dziesiątą przesyłkę wpadnie już bonus w wysokości 10 zł. Miesięcznie uzyskać można do 20 zł, a roczny limit zwrotów wynosi 200 zł. Do programu "EnveloBonus za e-zakupy" przystąpić możesz za pośrednictwem bankowości internetowej lub mobilnej banku. Tam też należy rejestrować każdą transakcję. Niezbędne jest również wyrażenie zgód na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną oraz niezgłaszanie sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celach marketingowych banku (zgody w przypadku samej promocji z premią 100 zł i programem poleceń już wymagane nie są). Wypłata zwrotów następuje bardzo szybko, bo już następnego dnia roboczego.

Przydatne dokumenty:

128 komentarzy:

  1. Ten wpływ 1000 zł musi być od pracodawcy? Czy przejdzie przelew np. od żony?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może być nawet przelew z własnego konta w innym banku (ważne tylko by nie był z Banku Pocztowego, a więc w tym z EnveloBanku).

      Usuń
  2. Czy polecać mogę po rejestracji/ złożeniu wniosku/ otwarciu konta? Co będzie prawidłowe?

    OdpowiedzUsuń
  3. A jak mam EnvveloKonto z poprzedniej edycji z premią 100 zł to mogę teraz polecać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecać mogą wyłącznie uczestnicy tej promocji, a więc osoby, które zakładają konto w aktualnie dostępnej akcji.

      Usuń
  4. Kiedyś wnioskowałem o konto w Envelo banku ale umowy nie zawarłem. Czy teraz będę wykluczony?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pytanie kiedy był ten wniosek? Możliwe, że został już anulowany (Czytelnicy kiedyś o okresie bodaj 14 dni w przypadku gdy konto miało być otwarte przelewem lub w placówce). Wtedy spełniałbyś warunki uczestnictwa w promocji.

      Usuń
  5. Zgody marketingowe są bardzo szczegółowe, czy muszę zaznaczać wszystkie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o zgody na etapie rejestracji to wystarczy zaznaczyć tylko 2 pierwsze.

      We wniosku o konto - jeśli chcesz wziąć udział wyłącznie w promocji z premią 100 zł i z programem poleceń - to zaznaczanie jakiś szczególnych zgód nie jest wymagane (chyba, że sam wniosek czegoś wymaga).

      Jeśli interesują Cię zwroty za e-zakupy to wymagana jest zgoda na informacje handlowe przesyłane drogą elektroniczną.

      Usuń
  6. Czy ten 1000 wpływ musi być wykonany w lipcu jeżeli karta by dotarła w lipcu?

    OdpowiedzUsuń
  7. Można tu otrzymać jakiś kod polecający?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przeszedł mi przelew z mBanku weryfikacyjny :/ mimo poprawnych danych, wniosek został odrzucony, na infolinii się dziwią i każą składać reklamacje :/ Bo z 1 konta tylko 1 wniosek można złożyć

      Usuń
    2. U mnie z Alior Banku również nie przeszedł, mimo zgodności danych...

      Usuń
    3. Mi też nie przeszedł przelew weryfikacyjny więc wylogowałam się i po upływie 30 minut (taki pojawiał się komunikat) ponownie założyłam konto z odbiorem umowy przez kuriera. I jest ok.

      Usuń
    4. U mnie tez odrzucony z bzwbk.

      Usuń
    5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    6. @Ilona, przypomnę że zgodnie z Zasadami komentowania, komentarze z kodami polecenia, a także zawierające dane kontaktowe nie są publikowane.

      Usuń
  8. Zgody marketingowe są bardzo szczegółowe, czy muszę zaznaczać wszystkie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Odrzucili mi weryfikacje płatnością z mbanku. Nie wiem nawet z jakiego powodu, nowego wniosku nie mogę wysłać. Podziękuje temu bankowi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W poprzedniej edycji było tak, że w przypadku odrzucenia wniosków, konsultanci kontaktowali się z klientami i proponowali im alternatywną opcję (np. z kurierem). Czy tam będzie tym razem? Nie wiem, ale podpytam.

      Usuń
    2. U mnie było tak samo w poprzedniej promocji. Odrzucili przelew weryfikacyjny (dwa razy!) z Alior Banku pomimo tego, że bardzo dokładnie sprawdzałem wprowadzone dane. Amatorka.

      Usuń
    3. Pytanie jeszcze jak było zakładane konto (i w mBanku, i w Aliorze)? Bo jeśli przelewem to właśnie to może być przyczyną odrzucenia wniosku o EnveloKonto.

      Usuń
    4. W mBanku przez kuriera zakładane. Dwa razy odrzucony. Nowego już nie mogę dać.

      Usuń
  10. Czy osoba polecona również łapie się na gwarantowaną premie 100 zł za założenie konta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Osoba polecana również dostanie stówkę (oczywiście po spełnieniu warunków do uzyskania tej premii).

      Usuń
    2. i ta polecona osoba też będzie mogła polecać i otrzymać za te polecenia pieniądze?

      Usuń
  11. Dla upewnienia. Czy osoba polecona też dostanie 100 PLN?

    OdpowiedzUsuń
  12. Wniosek z przelewem odrzucony. Ale faktycznie mój błąd bo zapomniałem zaktualizować dane adresowe z banku z którego robiłem przelew. Co teraz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze raz i przez kuriera. Trzeba się wylogować i spróbować ponownie. U mnie zadziałało.

      Usuń
  13. a kto ma ponad 70 paczek rocznie po co najmniej 30 zł. Do bani taka promocja

    OdpowiedzUsuń
  14. Szanowny Kliencie, dane osobowe, które Bank już posiada w systemie różnią się od danych przedstawionych w złożonym wniosku o rachunek. Bank nie dokona zmiany danych osobowych na podstawie otrzymanego wniosku. W celu zmiany swoich danych osobowych należy udać się do najbliższej placówki Banku lub Poczty z dokumentem tożsamości i zaktualizować dane osobowe. Po aktualizacji danych zapraszamy do ponownego złożenia wniosku o rachunek. Wniosek ...... nie został zaakceptowany. Pozdrawiamy, Zespół EnveloBanku Powyższa informacja została wygenerowana automatycznie. Prosimy na nią nie odpowiadać. DZIWNE BO WSZYSTKO MAM OK W SWOIM BANKU

    OdpowiedzUsuń
  15. Zadzwoniłem na infolinie , bo bardzo mnie ciekawiło ,dlaczego mam coś nie tak w danych ,skoro wiem ,że wszystko jest ok i..Okazuje się ,że błędy są ze względu na system który pada i jeśli ktoś ma w banku ma dane ok, to konto będzie otwarte w ramach promocji pomimo, tych wiadomości o odrzuceniu wniosku

    OdpowiedzUsuń
  16. Masakra. W poprzedniej promocji odrzucili mój przelew weryfikacyjny z Alior Banku (dwa razy!), bo nie zgadzały się dane, a wprowadzałem je bardzo dokładnie. Teraz złożyłem wniosek ponownie. Przy próbie wykonania przelewu otrzymałem informację, że "sesja wygasła" i elo. Teraz dostałem maila:

    "Szanowny Kliencie, dane osobowe, które Bank już posiada w systemie różnią się od danych przedstawionych w złożonym wniosku o rachunek. Bank nie dokona zmiany danych osobowych na podstawie otrzymanego wniosku. W celu zmiany swoich danych osobowych należy udać się do najbliższej placówki Banku lub Poczty z dokumentem tożsamości i zaktualizować dane osobowe. Po aktualizacji danych zapraszamy do ponownego złożenia wniosku o rachunek. Wniosek xxxx nie został zaakceptowany."

    Kłopot polega na tym, że wprowadzałem te same dane, co przy poprzedniej promocji (której nie dokończyłem), a nigdy wcześniej nie byłem klientem Envelo Banku ani Banku Pocztowego. Ten bank to największa amatorka z jaką się kiedykolwiek spotkałem, a bankobiorcą jestem już kilka lat. Ponownie daję sobie spokój z Envelo Bankiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już się napaliłem jak szczerbaty na suchary na promocję bo byłbym nowym klientem tego banku ale po tym co piszecie tutaj chyba nie mam ochoty na zabawę z tym bankiem dla stówki. Poczekam na inne promo - dzięki za info o problemach :)

      Usuń
    2. Gdybym miał kierować się opiniami przeczytanymi w internecie to pewnie bym nie założył żadnego konta, a do tego bym jeszcze nie jadł i nie pił niczego bo wszystko powoduje raka ;)

      Usuń
    3. Anonimowy23 lipca 2018 17:31 słuszna opinia :) Myślę że w internecie nie można znaleźć jakiejkolwiek firmy w tym banku o której ktoś gdzieś nie napisałby czegoś negatywnego.

      Usuń
  17. Z T-Mobile UB także mi odrzucili przelew. Wszystkie dane były ok, a konto było zakładane w oddziale więc na pewno moge z niego zakładać online inne konta. Nie mam też możliwości ponownego złożenia wniosku o konto, powinna być opcja "Załóż kontoa" ale zniakła :/.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie identycznie, odrzucili z T-Mobile. Wysłałem maila ze strony kontaktowej EnveloBanku z zapytaniem, czy zwrócą 1,00 PLN :)

      Usuń
    2. Korekta. U mnie z T-Mobile przelew poszedł (z konta ściągnięte, stąd pytanie czy zwrócą 1 PLN), ale wniosek odrzucili (tekst jak poniżej u adama2239). Poplątanie z pomieszaniem. Załapałem się w końcu na tę promocję, czy nie...?

      Usuń
    3. Zarejestruj się z innego adresu mailowego.

      Usuń
  18. Przelew z EuroBank:
    Witamy,
    informujemy, że internetowy wniosek o numerze xxx o otwarcie rachunku został odrzucony.

    Zachęcamy do ponownego złożenia internetowego wniosku o rachunek EnveloBanku i na ostatnim kroku wybranie innego niż przelew weryfikacyjny sposobu podpisania umowy, np.:
    Kurier - wówczas umowa zostanie dostarczana przez kuriera nawet w 5 dni roboczych od złożenia internetowego wniosku.
    lub
    Placówka - podpisanie przygotowanej umowy nastąpi w dowolnie wybranej przez Ciebie placówce Banku Pocztowego. Po otrzymaniu emaila z potwierdzeniem złożenia wniosku, od razu możesz udać się do placówki. Umowa będzie przygotowana do podpisu.

    Pozdrawiamy,
    Zespół EnveloBanku

    Przyznam szczerze, że tak UPIERDLIWEGO i wadliwie działającego systemu to ja jeszcze nie widziałem w żadnej bankowości. Coraz mniejszą mam ochotę brnąć w to wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaki kurier jeździ z umowami?

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeśli wybieracie otwarcie konta przelewem, to miejcie świadomość, że nie zamkniecie tego konta bez wizyty w placówce Banku Pocztowego. Nie wystarczy wysłanie wypowiedzenia pocztą, bo najpierw musicie złożyć w placówce wzór podpisu.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wybrałem aktywację przez przelew ale jakoś nie podało mi na jakie konto mam zrobić przelew. Na maila też nic nie przyszło. Komunikat jest taki:
    "Gratulujemy, złożyłeś wniosek o konto osobiste w Banku EnveloBanku"
    Jak wysłać ten przelew?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Twój bank jest na liście, z których można zrobić przelew aktywacyjny?

      Mój był, tzn. T-Mobile. Po wpisaniu nr konta mojego banku przekierowało mnie na "Płacę z T-Mobile". Potem logowanie, szybki przelew na Blue Madia (dane już uzupełnione = "Potwierdzenie tożsamości w celu zawarcia umowy rachunku bankowego w EnveloBanku") i popłynęła złotówka.

      Chwilę potem info, że wniosek odrzucono i ... drugą chwilę później 1 PLN wrócił z tekstem "Negatywny wynik procesu zawarcia umowy rachunku bankowego w EnveloBanku".

      Usuń
  22. Skoro X osobom odrzucono przelewy to po co kolejne osoby składają wnioski z przelewem? Wybrać trzeba kuriera i święty spokój.

    OdpowiedzUsuń
  23. Jest jakaś lojalka? Kiedy można wszystko pozamykać ?

    OdpowiedzUsuń
  24. Właśnie zarejestrowałem się na stronie i pojawiła się informacja "Pozostało już tylko 1207 promocyjnych wniosków!"

    OdpowiedzUsuń
  25. Właśnie uzyskałam odpowiedź na infolini Envelo czyli Banku Pocztowego, że jak się ma konto w Banku Pocztowym to nie można mieć w Envelo bo to ten sam system! więc albo Bank Pocztowy albo Envelo !!!

    OdpowiedzUsuń
  26. @ Elu,a po co marnować czas na dzwonienie, skoro i w regulaminie promocji i w notce Złotówy, którą skomentowałaś jest to napisane; że to jest dla tych którzy nie posiadają konta ani w Envelobanku ani w Banku Pocztowym.

    OdpowiedzUsuń
  27. Droga przez mękę z nimi to zdecydowanie za mało powiedziane. Oto etapy zakładania u nich konta:
    1) Składanie wniosku. Strona nagle się zamknęła, gdy chciałem ponowić, wówczas wyskakiwał komunikat, żeby ponowić za 30 minut. Nic to nie dało, system się zapierał, że nie może i kuniec.
    2) Złożyłem z innego maila - opcja weryfikacji danych z Eurobank. Oczywiście odrzucona.
    3) Trzecie podejście z opcją weryfikacji w placówce. W placówce byłem, wywalało błędy. Ponowiłem próbę dziś, w innym punkcie. Pani mówi, że moich danych nie widzi.
    4) Postanowiłem złożyć wniosek z opcją kuriera - po teoretycznie poprawnym uzupełnieniu, po chwili przyszedł mail, że wnioski się dublują, bo jeden jest już aktywny.
    Zadzwoniłem na infolinię. Po naprawdę sporym oczekiwaniu Pan zweryfikował sytuację. Mają jakieś błędy w systemie. Oddzwonią.

    JAK MOŻNA MIEĆ TAKI BURDEL, TO JA NIE MAM POJĘCIA. Zmarnowałem tyle czasu. Ale nie odpuszczę, bo za takie poświęcenie ta stówka po prostu wpaść musi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czego się spodziewałeś po poczcie polskiej?

      Usuń
    2. Ja założyłem bez problemu. Wniosek na stronie w kilka minut, oraz wizyta w placówce max 15 min.

      Usuń
  28. Dobrze że jest opcja otwarcia przelewem. Z kurierami zawsze problem. Do teraz mi nie dowieźli umowy z BGŻ z wniosku złożonego w połowie czerwca a do jutra muszę się zalogować w banowości internetowej by spełnić warunki promocji. Dno dna z tymi niekompetentymi leniami. Już nigdy żadnej umowy przez kuriera.

    OdpowiedzUsuń
  29. Przelew z Nest Banku i po chwili zwrotka:

    Witamy,
    informujemy, że internetowy wniosek o numerze XXXXXXXXX o otwarcie rachunku został odrzucony.

    Pytanie brzmi: czy jak kliknę po 30 minutach przycisk "Otwórz konto" ze strony https://envelokonto3.zpremia.pl/promocja/panel/ z której była pierwsza nieudana próba, to czy biorę udział w promocji? Czy jednak muszę wygenerować nowe konto na stronie promocji?

    OdpowiedzUsuń
  30. Ważna informacja (za organizatorem) dla tych, którzy złożyli wniosek z otwarciem konta za pomocą przelewu i został on odrzucony. By móc złożyć wniosek ponownie wystarczy wysłać wiadomość na envelokonto3@zpremia.pl z krótką notką w stylu 'Mój wniosek o EnveloKonto otwierane przelewem został odrzucony. Proszę o wyjaśnienie i umożliwienie złożenia wniosku ponownie'. Wtedy ten wniosek powinien zostać odblokowany. Lepiej jednak będzie już wybrać zawarcie umowy przez kuriera lub w placówce.

    Te 2 sposoby są już w chwili obecnej rekomendowane nawet dla tych, którzy dopiero chcą przystąpić do promocji.

    OdpowiedzUsuń
  31. Czy ktoś zakładał z finalizacją w placówce ? Co dalej będzie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja założyłem (placówka pocztowa w Lublinie, przy Krakowskim Przedmieściu) - drukują umowę, podpisujesz się parafkami i w wyznaczonych miejscach podpisem i to tyle. Po chwili przychodzi sms z hasłem tymczasowym do bankowości internetowej. Karta ma przyjść pocztą.

      Usuń
    2. Ja też. Najpierw pani dziwiła się że jakaś promocja jest. Później nie potrafiła znaleźć wniosku. Dzwoniła do centrali i po PESELU wyszukała. Umowa podpisana. Mówiła mi że p-wszy raz ktoś zakładał u niej konto w Envelobanku. Poszło w miarę szybko.

      Usuń
    3. Byłam dziś w placówce. Nie mogli znaleźć mojego wniosku. Ale inni czytelnicy dużo wyjaśnili.

      Usuń
    4. W jaki sposob otrzymuje sie login (NIK)?

      Usuń
    5. Na potwierdzeniu założenia rachunku

      Usuń
  32. Weryfikacja wniosku negatynie prebiegla bo mylnie podalem miejsce urodzenia. Czy moge to jeszcze naprawic I jeszcze skorzystac z promocji? Prosze o odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo zarejestruj się od nowa na nowy mail albo napisz do organizatora prośbę o anulowanie wniosku byś mógł złożyć nowy.

      Usuń
  33. Totalny komunizm na poczcie! Złożyłem wniosek z opcją podpisanie umowy w placówce! Poszedłem na pocztę A tam wniosków nie da się wygenerować! Dzwonię na Infolinię banku A tam pani mówi że mam wrócić i powiedzieć im że mają zadzwonić do nich bo ona nie może zadzwoń ić! Rozumiecie To? To jakieś 30 lat do tylu! Brak słów! Nikomu nic się nie chciało nikomu na niczym nie zależało ! Niesłychane myślałem że czegoś takiego już nie ma

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie Pani poinformowała, że ona żadnych umów nie podpisuje i mam jechać na Towarową do głównej placówki (Warszawa), nawet jej się nie chciało sprawdzać, także dziękuje za tą promocje ;)

      Usuń
  34. Witam! Mam takie pytanie, jeśli chcę polecić kilka osób, to muszę za każdym razem generować kod rekomendacyjny na stronie? Po jakim czasie osoba polecona może zamknąć konto? Z góry dziękuję za odpowiedź!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdemu możesz podać ten sam kod. Polecony musi mieć konto do dnia wypłaty premii, tak samo jak ty.

      Usuń
  35. czy w lipcu też trzeba zasilić konto kwotą 1000 zł, jak kurier ma się pojawić z umową do końca tygodnia, to znaczy że zostanie pobrana opłata za kartę, nawet jak jej nie aktywuję ?

    OdpowiedzUsuń
  36. Byłam na poczcie. Poszło bardzo sprawnie. Myślałam , że tylko ja jestem chętna na stówkę w swoim mieście. Jednak za mną stanął facet i wszystkie znaki wskazywały, że przyszedł po to samo. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NIK dostalas razem z umowa? Nie moge tego znalezc

      Usuń
    2. Nik jest na dokumencie "potwierdzenie założenia rachunku" Dostaje się też hasło sms jednorazowe ważne chyba 12 godzin.

      Usuń
    3. Jak czas minie to trzeba zadzwonić na infolinię i można odzyskać.

      Usuń
  37. U mnie Pani zapomniała wydrukować potwierdzenie założenia konta i musiałam po to wrócić. To jest osobna kartka z numerem konta i właśnie numerem NIK, w umowie go nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  38. Wystarczy zrobić jednorazowy przelew na tysiąc złotych, wykonać trzy transakcje i cofnąć resztę na inne konto?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzy transakcje na łączną kwotę minimum 100 zł, proszę to mieć na uwadze. :)

      Usuń
  39. Byłam na poczcie i jestem pozytywnie zaskoczona. Wniosek odnaleziony bez problemu i umowa podpisana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie pani z poczty najpierw nie mogła znaleźć wniosku ale do kogoś zadzwoniła i szybko się udało. Umowa podpisana. Mam czekać na kartę.

      Usuń
  40. Czy po otrzymaniu premii można zrezygnować z karty i korzystać z konta bez opłat?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Konto bez karty jest darmowe.

      Usuń
  41. Witam! Bardzo proszę o informację, od kiedy do kiedy trwa w Envelo Banku okres rozliczeniowy. Nie wszystkie banki maja go miedzy pierwszym a ostatnim dniem miesiaca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokrywa się z miesiącami kalendarzowymi.

      Usuń
  42. Czy w promocji polecaną osobą może być osoba nieletnia?

    OdpowiedzUsuń
  43. Mam pytanie odnośnie utrzymywania konta. Ponieważ wypłata premii powinna nastąpić do 5 października 2018, a samo konto jest i tak bezpłatne, a zapłacić możemy jedynie za kartę (5 zł w przypadku braku wpływu 1000 zł na konto i 1 płatności miesięcznie), to czy wobec tego możemy utrzymać konto, a zrezygnować z karty zaraz po dokonaniu płatności kartą na kwotę 100 zł wymaganej w promocji, aby otrzymać premię?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fragmencik z opisu: "Właśnie na ten rachunek nastąpi wypłata [premii - przyp. Mr. Złotówa] - ma to nastąpić najpóźniej do 5.10.2018 r. Do tego też momentu należy posiadać aktywną kartę do EnveloKonta". Zatem do czasu wypłaty premii trzeba pamiętać o wpływie i 1 płatności w każdym miesiącu (jeśli chce się uniknąć opłaty 5 zł).

      Usuń
  44. kurier właśnie był, karta przyjdzie osobno? A co z loginem i hasłem startowym?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Login dostaniesz w potwierdzeniu otwarcia konta. A hasło przyjdzie Sms-em.

      Usuń
    2. A to potwierdzenie to przychodzi pocztą, e-mailem, czy też trzeba się udać po to do placówki bankowej??? Skąd to wziąć?

      Usuń
  45. Jak długo czeka się na telefon z banku? (Umowa przez kuriera) złożyłam wniosek 23.07. I Jeszcze nikt nie dzwonił...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to na co czekasz? napisz do nich ponaglenie przez formularz kontaktowy, a na drugi dzień oddzwonią.

      Usuń
  46. w dniu wczorajszym pomimo, iż było jeszcze 343 dostępnych kont, nie można było zarejestrować się w promocji. słabo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. promocja była do końca lipca bodajże

      Usuń
  47. Czy osoba którą poleciłem musiała założyć konto przed 1 sierpnia? Abym ja otrzymał 50 zł, a osoba zakłądająca 100 zł?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Rejestracja i wniosek był możliwy do 31-go lipca.

      Usuń
    2. no nie do końca. 31 sierpnia pod wieczór już nie można było go złożyć, pomimo iż były dostępne konta..

      Usuń
  48. Regulamin: "pkt 3. W terminie do 12 września 2018 r. wykonać co najmniej 3 płatności EnveloKartą na łączną kwotę minimum 100 zł. Do puli tej nie będą zaliczane płatności anulowane lub zwrócone na żądanie Uczestnika. "
    Czyli zaliczają wszystkie płatności w internecie i wszystkie kody mcc.
    Ktoś potwierdzi..?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma wykluczeń. Obojętnie jakie MCC.

      Usuń
  49. Miasto wojewódzkie na zachodzie.
    W placówce pocztowej nie mają odpowiedniej drukarki. Wiedzą o co chodzi. Pomagają. Próbują dodzwonić się do innych placówek w pobliżu. Upał 30 stopni. W końcu kierują na Pocztę Główną. Tam prawie panika, o co mi chodzi. Trwało długo, 2 osoby walczyły z umową. Dobrze, że jest to forum bo wiedziałem, że jeszcze osobną kartkę z NIKiem muszę dostać. Pani twierdzi, że wszystko dała. Ja się stawiam. W końcu sprawdza i drukuje potwierdzenie. Słowa przepraszam nie dosłyszałem a pot się leje.
    Z umową żony poszło szybciej. Jednak co szkolenie to szkolenie.
    Może ktoś z tego scenariusza nakręci horror albo tylko kryminał.
    Na komedię raczej się nie nadaje - bo za gorąco - ponad 30 stopni i brak klimatyzacji.
    Pozdrawiam szczęśliwych założenia konta na poczcie.

    OdpowiedzUsuń
  50. dostaliście już login? Umowa podpisana 31 lipca. Jest się o co martwić czy czekać na smsa z loginem i hasłem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cierpliwości. To w końcu Bank Pocztowy :)

      Usuń
  51. Niedawno złożyłem wniosek o konto z podpisaniem umowy w oddziale. Dostałem informację że mogę udać się do placówki pocztowej celem dokończenia procedury. Niestety miałem sporo obowiązków na głowie więc nieco zwlekałem z pójściem do placówki. Po kilku dniach dostałem informację że umowa wygasła. I tutaj moje pytanie, czy mogę wysłać wniosek ponownie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już po promocji.

      Usuń
    2. Miałam podobnie z tym ze u mnie byla awaria systemu na poczcie ..miałam 3 podejscia za ostatnim okazało sie ze wniosek uległ przedawnieniu wiec mapisalam reklamację przedstaeiając sytuacje na envelokonto3@zpremia.pl i umozliwili mi jeszcze raz złożenie wniosku tym razem przez kuriera ;)

      Usuń
  52. Jest ktoś jeszcze, kto poza mną nie dostał jeszcze karty? Jest się czym martwić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dwa razy TAK :)

      Usuń
    2. Ja do tej pory nie dostałem karty ani żadnego sms z potwierdzeniem otwarcia konta czy też loginem do bankowości internetowej. Czy to już czas na telefon do banku? Do 12.09 już niedaleko, aby spełnić warunki promocji...

      Usuń
    3. Zdecydowanie już dzwoń żeby ich ponaglić. A najlepiej złóż reklamację. U mnie w poprzedniej promocji (prawdopodobnie) pomogło.

      Usuń
  53. Witam! Do 21.09 organizator promocji powinien wysłać meila aby móc zalogować się i podać numer konta na który wpłynąć ma premia, do dziś nie dostałam takiej wiadomości, co powinnam zrobić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekać do 21.09
      Wiadomości na ostatnią chwilę to normalka. Złotówa pewnie jeszcze przypomni

      Usuń
  54. do mnie i do żony maile 'już' doszły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdzam. Mam i ja.

      Usuń
    2. Oo, faktycznie jest. U mnie mail był w spamie. Elegancko że nawet przed czasem przesłali.

      Usuń
  55. A jak nie pamiętam hasła to co mam zrobić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na stronie promocji masz opcję przypomnienia hasła. Przyślą ci nowe.

      Usuń
  56. U mnie premia podstawowa, natomiast premii za polecenie brak, czekam do końca dnia i leci reklamacja jeśli nie będzie.

    OdpowiedzUsuń
  57. Do mnie premia za polecenie doszła już 4.10 natomiast premii za polecenie w dalszym ciągu brak

    OdpowiedzUsuń
  58. 09.09.2019 EnveloBank pobrał wielu klientom opłatę za kartę 5 zł mimo spełnienia warunków bezpłatności, więc lepiej sprawdzić stan konta. Błyskawicznie zgłaszają do BIK "bezumowny debet".

    OdpowiedzUsuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...